Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Zdravím!Chci upravovat fichtla jenže sem chtěl na silnici,ale v mim kraji se zadny silnicni zavody nejezdi,jen cross.Udelam crossku  ale chtel bych poradit čim bych měl žačít,myslim podvozek na motor je ještě času dost,ale radit mužete i k motoru.Předem dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:37
 Mam doma predni tlumice ze simsona v dobrym stavu i s miskama ktere pasuji do originalniho krcku na fichtla misky jsou delane u soustruznika a vykalene kdybys chtel muzem se nejak domluvit nejsou jete kros jen silnici .
Datum: 02. prosince 2012 20:37
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
Datum: 02. listopadu 2009 21:11
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
 Ja mam postavenyho fichtla za 12 000 a to jeste nemam ani upravenej motor  jinak pokud chces opravdu poradit s upravou podvozku klidne mi napis na icq 367366556 a ja ti poradim .... podle me je blbost davat do predu cvetsi kolo protoze i se seriovym kolem mam v krku 110 cm a 50 cm motor od zeme ... kdyz na tom samozrejme nesedim...
Datum: 02. listopadu 2009 21:09
Jméno: Gajdy
IP: uživatel7810
 Ja mam postavenyho fichtla za 12 000 a to jeste nemam ani upravenej motor  jinak pokud chces opravdu poradit s upravou podvozku klidne mi napis na icq 367366556 a ja ti poradim .... podle me je blbost davat do predu cvetsi kolo protoze i se seriovym kolem mam v krku 110 cm a 50 cm motor od zeme ... kdyz na tom samozrejme nesedim...
Datum: 02. listopadu 2009 21:08
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 no jestli chceš jezdit cross závody a dáš si tam do předu větší kolo tak tě daj do speciálů(newím esi )plně všude ale co sem byl na závodech tam musíš mít na klasiky origo kola) a pokud chceš jezdit vepředu tak si připrav aspon 25litrů na slušnýho speciála jinak bych ti doporučoval jezdit klasiky tam ti stačí vystužit rám (doporučoval bych mustanga) a dat podvozek do cajku což je výměna ložisek v kolech,vycentrování kol atd atd je toho dost pak bych se věnoval motoru a i pořádnej fichtl do třídy klasik vyjde draho takže si to prvně rozmysli jinak hodně zdaru
Datum: 27. října 2009 19:53
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Hele stando ja sem stejnyho nazoru jako ty  jenze mam tu vyhodu ze mam motory a ramy jen takle ne a proto uvazuju co teda takze by to zadny bastleni az tak nebylo,proste vyuziti lezicich vecich
Datum: 27. října 2009 18:00
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Datum: 27. října 2009 16:29
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Vepredu mam vidlice z Yamahy DT80, simsonacky vydrzely sezonu, ale je to dobry zaklad. A mam prepleteno na 19ku rafek z dvoukolaku (je uzky a daji se nej sehnat gumy). Vzpera mezi podsedlakem a krkem je jasna, zadni tlumice sem pouzival ze simsona. Ted jezdim tlumice z MZ150 a delam si zalusk na "krnavky".
Datum: 27. října 2009 16:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 ICQ nemám. Má ho totiž každej
Datum: 27. října 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 hele udelej si radsi krosku z neceho mladsiho a osklivýho a nenič krásný blbě upravitelný pionýry.......udelej si krosku treba ze simsona.... abys z toho udelal opravdovou krosku pro tereni zavody stoji hodne penez uz jen v uprave podvozku......takze dobre rozmysli nez zacnes rezat plechy a rám flexou.....aby zbytecne nezmyzel dalsi hezkej puvodni fichtl.....
Datum: 27. října 2009 15:00
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Dík!Hele nemas icq?
Datum: 27. října 2009 14:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak správný tuner má začít od podvozku: takže přední vidle ze simsona a zadní pružiny z MZ nebo simson enduro. Do předu bych dal určitě větší penumatiku než 16 palcovou, alespoň 18 nebo 19 vzadu stačí 16. Po tété úprvě budeš mít podvozek výše. Dál bych vyztužil rám. a až toto vše budeš mít přejdi na motor. A to už ti každý řekne co a jak!
Datum: 27. října 2009 14:13
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
Posl.aktualizace: 27. října 2009 19:16
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Tak díky cena dobra dorazej ´mi díly z chromarny a pak se uvidí co jeste k tomu potahu pridam tak za 7 dní bude obednavka a díky ze to jde i takto
Datum: 27. října 2009 19:16
 do 300kc,,
Datum: 27. října 2009 17:18
 a kdyz se bavite solo o potahu jaka by byla seso cena? diky...
Datum: 27. října 2009 16:41
 tak jo udelej objednavku a napiso do vzkuzu,, a ja ti to cel poslou za 14 dni,,ten potach bude stejny jako to sedlo
Datum: 27. října 2009 15:48
Jméno: dawis
IP: uživatel7154
 zdravim,co rikate husqwarnackymu oleji pomer 1:50 jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 myslis Jonseret? ten tetka chci skusit uz ho mam koupenej mam znej obavi je delanej do sekacek a pil ktery porad tocej jinak jezdim na castrol do motociklu 1:50
Datum: 27. října 2009 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 olej je to dobrej! pomer míchej 1:40! 1:50 je s mineralem málo!
Datum: 27. října 2009 13:46
Jméno: jáááááááááá
IP: uživatel7154
 zdravím,v nedeli jsem prorazil koleno od vejfuku u my jawy 21.Je zbytečný abych kupoval novy od sesy za 300kč a tak bych se chtěl zeptat jestli by nekdo neprodal naky starsi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 13:46
 Já mám doma tak za 150 kš je trošku pobouchaný ale to ničemu nevadí.Když tak se ozvi kde bydlíš já poblíž chrasti
Datum: 27. října 2009 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 jasne,ale i kdyz bych ti prodal za kilo koleno,tak platis dalsich 129 dobírku,takze si moc nepomuzes.........u vas neni mototechna?? to levnejsi se da bezne sehnat za 200....coz je levnejsi nez si nechavat posilat koleno poštou......
Datum: 27. října 2009 13:39
Jméno: Jirka
IP: uživatel7674
 Čau draci mám problém když se rozjedu na 1 a dám plnej kotel tak se to začne dusit až to chcípne a na dvojku to vůbec nejede.A zkoušel jsem měnit svíčku a dělá to pořád nevíte čím by to mohlo být?Dík moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 18:42
 čus draku moh by to bejt celej špinavej karburátor mě už se to taky stalo
Datum: 27. října 2009 18:42
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 ucpaná triska
Datum: 27. října 2009 14:33
 Zdravím, to samé to dělalo mě, tak jsem vzal jemnej smirgl papír a tím jsem očistil kladívka, skus to  teď mi to tahá jak bejk
Datum: 27. října 2009 14:12
Posl.aktualizace: 27. října 2009 15:23
 Přišla mi stížnost, že jsem překročil datový limit na serveru, tak jsem chtěl promazat dvouleté statistiky a při vstupu do systému to přetížilo server, tak to správce sestřelil, už to ale běží.
Datum: 27. října 2009 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 hlavně koukam,ze ti to ted hezky spadlo
Datum: 27. října 2009 15:18
 Zatím ne. Nejní zatím nic otestované a taky záleží na Wikuovi. Až to bude hotové, tak určitě nějaká "reportáž" bude.
Datum: 27. října 2009 12:55
 parada, bude nejaky slibovany vyvoj projektu na kterem delas s Wikem ? mam na mysli toho mustanga
Datum: 27. října 2009 12:37
 tedka jsem vymenil spojkovy lamely a zjistil jsem ze kazda pruzinka je jina tak jsem chtel obednavat ale zjistil jsem ze pruzinka meri 2,8 cm ale podle vseho mam pareza tak se ptam mam mam koupit pruzinky 3cm dlouhy? specha dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 10:44
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, nevedel by nekdo kde sehnat technickej nakres kolecek do prevodovky od 555? Mam totiz moznost si je nechat vyrobit ale nemuzu pulit motor. mel by nekdo nakres? nebo mohl by mi je nekdo presne namerit prosim? diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 18:15
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 to existovaly dilensky prirucky na pionyry? A nebo nemohl by mi je nekdo zmerit, ikdyz je to piplacka, prosim?
Datum: 27. října 2009 18:15
 Někdy bývají nákresy jednotlivých dílů v dílenské příručce... Otázkou je, jestli se dá sehnat na 555 a jestli tam hlavně bude.
Datum: 27. října 2009 17:56
Jméno: pája
IP: uživatel7477
 kluci nastartuju rozjedu se tak na pul plynu,a když chci přidat dusí se to až to chcípne.Pak znovu nastartuju zařadím a zdá se mi že spojka lehonce zabírá .Asi ji musím tochu s přitáhnout. Je možné že jsem špatně zbrousil lamel,??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 5:31
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 zdar draci jaké jsou nejvhodnější a zárověn kvalitní ložiska do kol?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 9:31
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 jasný díky
Datum: 27. října 2009 9:31
 souhlasim s ABC,pouzivam tyhle loziska taky a max spokojenost...
Datum: 27. října 2009 8:11
 ZVL/ZKL 6202 2RS (2RSR) - zakryté gumou. Doživotní náplň, perfektní ochrana před nečisottami, vodou, atd. A dobrá cena.
Datum: 26. října 2009 23:56
Jméno: Martin
IP: uživatel4510
 Ahoj vsici,mam dotaz nemate nekdo hondu MTX 80? chtel jsem se zeptat ,delali i hondu mtx(mbx) 50 mam prave kartery kliku,pist z tyhle 50,a chtel bych tam dat valec z 80 je to mozne? nebo na tu 80 delali jine kartery jinou klikovku.Jeste by me zajimal orientacni vykon ty 50.Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mno toto co mam je vodnik jinak rozdil je fakt jen ve vrtani si myslim vykon dle tp : 2.3kw/9000ot
samozrejme ze motorka je zavrena na soupatku a mozna i na kolenu takze vykon skutecnej bude asi vyzsi jinak MTX a
MBX jsou totalne stejne motory bylo mi receno ze lisi pouze odstupnovanim prevodovky
Datum: 28. října 2009 11:16
Jméno: Martin
IP: uživatel4510
 A je vzduchem chlazena ta tvoje? tam by mel byt rozdil teda jen ve vrtani jo? Nevis kolik ma ta tvoje 50 vykon? cca?
Datum: 27. října 2009 21:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja mam tovarni HONDU MTX 50r myslim si ze mozne to je....
Datum: 27. října 2009 17:01
 zdar! mám hondu MBX 80, jestli jde hodit válec z 80 na 50 nevím, ale výkon bych ti byl schopen sdělit (dokonce i cenu v DM  , mám to okopčené z tehdejšího katalogu motocyklů. jen teďkom nejsem doma. ozvi se na majl- manuchaos@seznam.cz
Datum: 27. října 2009 2:15
Posl.aktualizace: 28. října 2009 8:31
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Vždyť jsem ti to psal že je to použitelné i pro třípól. No nevím co jsi na stole měřil, ale nejprůkaznější by bylo mít přípravek v kterém máš magnetto upnuté a máš možnost měnit otáčky v rozsahu řekněme alespoň do 5000 ot/min. Já osobně jsem se na to vykašlal, protože nehodlám vyhazovat peníze za takovej přípravek abych si mohl změřit výkonovou křivku aternátoru. Ale fakt by mě zajímalo co jsi na stole v laboratorně-sterilních podmínkách měřil. Mám však elektronický přípravek na simulaci kladívka či jiného snímače, který dokáže simulvat do 12tisíc otáček, ale u magnetta je to jiné, to bez fyzického přípravku nezměříš nic. Nevšimnul jsem si že by se ti hřál kondenzátor. Zřejmě si pleteš pojmy z dojmy, protože tišťák máš utavenej pod tranzistorem. Není co vymejšlet, musíš pod něj dát chladič a vymyslet jak i tenchladič za provozu bude rozptylovat své teplo, protože chladič není zaklínadlo na teplo, ale jen nástroj k rozptýlení tepla, kterého se je potřeba dál zbavit! Předopkládám že použitej měnič je ze historického zapojení pro trabanty... Mě by jen zajímalo kde jsi sehnal po tolika letech germaniovej tranzistor, když se nevyrábí téměř 30 let  . A také že tvoje úprava na mě nepůsobí příliš komplexně, podle mě jsi tímhle CDI který neobsahuje zpětnovazební regulaci (tím ušetříš proud a stabilizuješ podmíky provozu) neušetřil moc proudu, aby jsi mohl nabíjet a k tomu i sem tam živit blinkry. A to si myslím že tyhle nicd akumulátory neutáhnou blinkrový žárovky. Ono totiž 30W (2x15W) je na 6V rozvodu 5A a to pochybuju že bez úhony tyhle akumulátory přežijou. Zkrátka je pomalu ale jistě budeš zabíjet, takže do měsíce budou KO.
Datum: 28. října 2009 8:31
 Diiiik za rady, pár krát som si to prečítal a zistil som čo si mi tým chcel povedať... úprava statoru na 4 cievky to sa mi nechce robiť musím sa uspokojiť s 3cievkami, baterky mi nabíjalo keď som to mal na stole celkom fajn a myslel som si že tie baterky tam budú stačiť až nad mieru... ale hreje sa mi kondenzátor, ak si videl že je prehriaty plošák.. no snáď to nejako vyriešim... potom sem napíšem čo a ako... ešte raz dik zdar
Datum: 27. října 2009 22:35
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Abych byl konkrétní, vhodný akumulátor je pro tenhle typ režimu olověný. Startovací, trakční, nebo polotrakční. Osobně bych se přikláněl k trakčnímu, či polotrakčnímu, protože pionýr nemá starter. Ideální ceny-výkon jsou gelové akumulátory pro UPS a zálohu ústředen... Ale to pro tebe znamená buď naladit na 6V (ve skutečnosti 7,2V je plynovací napětí olověného akumulátoru), nebo na 12V. Osobně bych doporučoval 12V je tam míň technických potíží.
Datum: 26. října 2009 22:56
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No ptám se co tím chceš napájet. Na tom totiž hodně záleží. Proč zrovna dvě stejné, proč ne tři? Všimnul jsem si z fotek že jsi použil měnič a k tomu je připojené CDI. Takže z mého pohledu máš volné tři cívky (póly). Tvůj problém spočívá v mnoha věcech. Takže jako první je nevhodný typ akumulátorů. Zřejmě se jedná o běžné seriové NiCd akumulátory. Potíž je v tom že se musí nabíjet desetinou své kapacity a to bez elektronické regulace neohlídáš. Tu elektroniku nikde nevidím, takže odhaduji že pokud by jsi měl výkonový přebytek, tak neregulovaným dobíjením je brzy odrovnáš. Není však třeba nic převíjet. Alternátor s permanentními magnety se chová jako lineární zdroj a proto je schopen dodat teoreticky libovolné napětí. Tedy přeladit ho na tvých 7,2V není žádný problém a není co navíjet. Jestli však myslíš pod pojmem stejné cívky aby se dali všechny (dvě, nebo tři) použít pro jeden můstkový usměrňovač, tak potíž je v tom, že ani jeden pól není ve skutčnosti ve fázi s druhým. V jakési přibližné protifázi jsou pouze párové póly a aby se dal jejich výsledný signál sečíst je u každého párového pólu opačně vinutí. Proto musíš každý pól usměrnit samostatně, vyjma párového pólu a pak teprve sloučit výsledný signál. koukni na můj web, tam to mám dost rozebrané.. tebe bude zajímat rubrika zvýšení výkonu... sice se jedná o tzv. čtyřpól, ale pro tebe si stačí domyslet že by jsi tam měl jen tři póly. http://btelectronic.sweb.cz
Datum: 26. října 2009 22:52
 Aby mali rovnaký počet navinutých závitov dve cievky nie ako originál... len ja potrebujem vedieť počet koľko ich približne má byť tých závitov, cca 500 ??
Datum: 26. října 2009 22:39
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Proč převinout cívky na statoru? Z jakého důvodu?
Datum: 26. října 2009 22:29
Datum: 26. října 2009 22:10
 verim ti ze je to pecka  kamo
Datum: 26. října 2009 21:51
 caw seso..jenom se chci zeptat,jestli sis z tech dilu co tu prodavas nekdy slozil motor?mas tu vsechno krome karteru
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 21:44
 raz som to uz kukal a jo
Datum: 26. října 2009 21:44
 kartre+ridiaci mech.
Datum: 26. října 2009 21:43
 čau hale jaká je ta asi max. rychlost u stadion 11 ? by mě zajímalo xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 14:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo mě taky jede po rovině s11 něco málo přes 50 tak ale 55 zase ne a z kopce to na 60 roztočí
Datum: 27. října 2009 14:54
Jméno: Smudlan
IP: uživatel7741
 Já mám serii a po rovině mi jede 50 km/h a z kopce 65 km/h ... Podle CBRka
Datum: 27. října 2009 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel7730
 asi tak no......pokud je seriovej,tak moc nejede........ale treba ja mel na valci karbec z pareza a delsi koleno a jel jak S22...to je 55-60....uz dost slusný na splašený trubky o váze bicyklu s motorem
Datum: 27. října 2009 0:06
 cca 40-50,zalezi na stavu
Datum: 26. října 2009 21:51
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, budu kupovat Jawu 50/23 s tp a zajimalo by me jestli musim puvodniho majitele nechat aby to odhlasil na moje jméno a nebo jestli to jde udelat tak ze na zaklade kupni smlouvy si to sam odhlasim na sebe? Dik pac se bojim, ze u puvodniho majitele bych se nemusel dockat
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 13:52
Jméno: snaja
IP: uživatel5028
 prodavajici to odhlasi,oni mu prestrihnou maly technicak a kupujici do 10 pracovnich dnu si musi zaridit pojisteni,evidencni prohlidku a jit na dopravdu tam mu vystavi novy maly technicak a je to.. celkem to vyjde cca 800 kč
Datum: 29. listopadu 2009 13:52
 Já když jsem přehlašoval svojí Zetku, tak on to odhlásil u sebe do techničáku napsali moje jméno a adresu a pak jsem si to přihlásil u sebe
Datum: 27. října 2009 6:48
 Pokud nemáš jistotu, pak si to "ošetři" v kupní smlouvě. Napiš tam paragraf, který jsem měl já. ato že se pordávající zavazuje odhlásit motoyckl nejpozději do......... a napíšeš tam datum. Můžeš i dodat nějaké sankce, za nedodržění. Pokud smlouvu sepíšete neměl by ses čeho bát.
Datum: 26. října 2009 22:06
 cau hele mam prosbu... teco se mi stalo s fichtlem ... kdyz jsem jel tak najednou mi to samo davalo do nejvissich otacek ... tak to bude asi plynovy lanko ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 21:29
 nepřisává ti to falešnej vzduch?
Datum: 26. října 2009 21:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 za chvili tady bude mit SESA celi JAWI  tak to si zamlouvam nakou
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 7:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jawa tam je jen nalepka aby se to lip prodavalo to nema s jawou co do cineni....
Datum: 16. listopadu 2009 7:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 denzileck: nebo jezdil jsem na tom...teda ne na tom rádoby pinckovi, ale na twinshotu... podvozek uplně strašnej, motor pod licencí honda na pojíždění ze vsi do vsi celkem ok..... ale podstatou mojeho příspěvku bylo to, že se šikmooký čínani serou do jawy! kdyby to byl aspon fakt projekt co má za ukol fakt udělat precizní retro, ale nandat na tu samou motorku pár plechů (nebo plastů nebo co to je) a řikali tomu jawa?! Podle mě je to nepovedenej komerční trik....toť muj názor....
Datum: 27. října 2009 17:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stando ti maz so rykad  se nepoz... kuly jední chibícče ti bis sy rozumnel znazí češtinářkou
Datum: 27. října 2009 16:25
Datum: 27. října 2009 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel7738
 sice sem mel na gymplu z cestiny samý kule,ale základní gramatika je vec tak 6-7.třídy základní školy.....coz by mohl ovladat kazdy....a nejaky ty čárky.....jako nikdo si tu nechce hrát na pravopis a gramatiku,ale kdyz je to napsany tak blbě,že bez čárek ty vety splívají a vytváří nesmyslné souvětí a prapodivná slovní spojení,tak je treba alespon neco čarkama oddelit.....uz jen proto,aby ostatni rozluštili podstatu dotazu čí příspěvku!!......a napsat Jawi a nebo Javi s mekkym i je uz moc hardcore na Jawaře.....nerek bych kdyby to bylo nejaky cizi slovo,ale ze se to sklonuje jako ženský rod(žena) uz to samo o sobe bije do očí a o koncovkách příslušných sloves ani nemluvím.......natozpak kdyz nekdo napise "kliki" s mekkym i,tak je u me totální negramot.....protoze tvrdý koncovky hy-chy-ky-ry-dy-ty-ny bylo snad ucivo na prvnim stupni základní školy!!!! a kdyz uz píšete nekdo svoji místní hatmatilkou,tak berte ohledy na středočechy,protoze mi tu opravdu mluvíme česky........jako slovensky rozumim,i na fakulte nam prednaseji obcas slovensky,ale vychodoslovenská hatmatilka je pro me neco jak madarstina!!!
Datum: 27. října 2009 14:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ik  rvne se na tim projed a pak rikej jestli to je srac
Datum: 27. října 2009 14:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 JAWA_ceZetak: taky jsem to chtěl napsat, ale protože tady na gramatiku upozorňuju dost často, tak jsem si řikal že už je mi to blbý  ... každopádně každej někdy napíše hrubku, ale něco je už na mě prostě moc  (jinak čj jako předmět fakt nemam rád)
Datum: 27. října 2009 12:04
Datum: 27. října 2009 8:53
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Prodavat ucebnici gramatiky by taky nebyl spatny napad
Datum: 27. října 2009 6:50
 no vidis cezetaku toho sem si nevsimnul
Datum: 26. října 2009 22:40
 JAWY je s tvrdýn Y!!!!!! jako jawa bez jawy jako žena bez ženy!!!!!!!
Datum: 26. října 2009 22:37
Datum: 26. října 2009 21:51
 no tak ja doufam že má sesa soudnost a vim že má úctu k čs motorkám, takže by si ty čínský komerční sráče do krámku nepustil....
Datum: 26. října 2009 21:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No jo mohli by se tu v lednu zacit prodavat i betky a novy parezy
Datum: 26. října 2009 20:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
Posl.aktualizace: 26. října 2009 21:14
 tohle neni žádní java!!!! je to JAWA s dvojtým W!!!!!!! naučte se to konečně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 26. října 2009 21:14
 tak podtim odkazem se mi žádný konkrétní rele neotevřelo, každopádně asi píšeš o krabicovim rele(vypadá stejně jako u traboše, ale je 6v... je s nim nemam problemy, chodí dobře a spolehlivě, ale každopádně original relatko u těhle motorek je jednocívkové rele chycené na statoru a krátce řečeno je to největší slabina těhle motorek...
Datum: 26. října 2009 20:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
Datum: 26. října 2009 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo a to zadni svetlo je myslim jako u pareza doufam ze to je origo a ve predu je obyc jako u pionyra
Datum: 26. října 2009 20:29
 Zdar draci,mám dotaz-když va FAQu dám tachometr a náhon tak se mi místo příspěvku od Hlady ručička skáče nebo tachometr vůbec neměří zobrazí Od kdy se co může řídit.Dělá Vám to taky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 20:38
 jo ja uz to taky pochopil xD
Datum: 26. října 2009 20:38
 no pochopils to dobře ,ale já sem si chtěl přečíst ten článek že si to tam přečtu
Datum: 26. října 2009 20:36
 ve me upe hrklo co sem po.ral  jinak obvykle ot bejva semletym nahonem, spatnejma kolickama na rozete a nebo jak uz je zde receno, spatny lanko
Datum: 26. října 2009 20:34
 pochopil sem asi kdyz sem to 6x precet...ptas se na to,proc ti rucicka nemeri a nebo skace,a kdyz das ve FAQu tachometr a nahon tak ti misto prispevku od Hlady nabehne od kdy se co muze ridit zejo  ten tachometr muze bejt ohlym lankem na tachac,delala mi to babetta
Datum: 26. října 2009 20:32
 Hoj Seso, něco se tady povídalo o brašně na dvacítku?Nevíš jak to s ní vypadá?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel7730
 sem druhej!!!!! tu beru!!! ale musi bejt stylová!!!! kožená!! žadna atrapa!
Datum: 26. října 2009 22:44
 v lednu snad,,,,,
Datum: 26. října 2009 20:24
|



|