Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 24. října 2009 9:16
 Jo je to dobra cena ale zajimalo by mě jak sehnal tu malou SPZ taky bych ju chtěl
Datum: 24. října 2009 9:16
 no to bych bral hned a jestli je zapalko po vymene a sou nove krozky tak za ty prachy super
Datum: 23. října 2009 22:42
Datum: 23. října 2009 22:36
 Tak a je to tady,,dostal sem doma prikazano, nafouknou kolecka od kocaru SESI 2,, tak sem sel bez reptani nahodit komresik a hned sem jednim mavnuty foukl pneu u me panelky dve pade. Zitra dame kodycni projizdku,po rocnim zaracha,, driv nez rozjedu novinky SESA 2,, pak to bude zas,,potrebuji to hned,,, v sobotu jedu zavody, musim to jeste ve ctvrtek a v patek naladit,, jako kdybych to ted slysel. Tenokrat to je maso,,, porad cekam na dalsi dily,, primam to ze vsech stran od vsech dodavatelu a od vsech kontaktu,,bude to maso,,,, cros,renovace, dilna, na fika, kejvu,stadika,babetu,,,trikrat fuj,,, kdy ja se dostanu ke svemu jaweni,,, PROSINEC A ZACAEK LEDNA BUDOU VYPADKY,, POCITEJTE S TIM,, BUDE ZAVIRACKA  PAC SE BUDOU PRIPRAVOVAT DALSI MEGA NOVINKY,,, ASI TO JAWENI POVASIM NA HREBIK  SESA 2 BUDE K MANI 27,10 A POCITEJTE S DLOUHYM TERMINEM DODANI,, PAC ZROVNA V TOMTO TERMINU SE MUSIM VENOVAT KONECNE RODINE,, MUSIM NAPOJIT PRACKU, NEVIM JAK KDYZ NENI VODA ANI ODPAD, PRIPRAVIT MEJDANEK PRO PRIBUZENSTVO, PAC SE UDE VITAT SESA 2 DO RODINY A HLAVNE VE STREDU JE POSTA ZAVRENA , BUDE STATNI SVATEK
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:40
 Je tady potah sedadla na 634,nedal by se sehnat i ten molitan?Teda pokud se to dělá.
Datum: 28. října 2009 18:40
Jméno: centus
IP: uživatel2168
 Mel jsem na mysli ZAVODY  sakra hlava derava
Datum: 25. října 2009 9:21
Jméno: centus
IP: uživatel2168
 Ja si myslim, ze je to vhodne nacasovane. Nebot stejne vetsina uz skoncila a dalsi budou az pristi rok. Takze se budeme tesit na novinky abychom pres zimu mohli makat na masinach. Nemuzu se dockat na KROSS-TUNNING Jawa 50.
SESO to cekani bych prirovnal k cekani na prvni sex
Datum: 25. října 2009 9:20
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 pro jednoho je to moc starostí......ze si nevemes jeste nejakyho pomocnika k sobe.....podle me by vas to dva uzivilo a ty bys aspon mel obcas chvilku casu pro sebe........mozna bys pak ani nemusel bejt platcem DPH.....ale zase by si nacpal statu vic prachů na zdravotnim a socialnim za zamestnance.....tohle je zase nejlepsi delat na černo a nebo mit zamestnance s castecnym invalidnim duchodem,protoze mu socialnku a zdravotni plati stat......no jen takova moje pripitomela myslenka......vim ze je toho na tebe strasne moc.....
Datum: 24. října 2009 12:40
 lemvoka jeste asi rok nebude,,, stojanek no nevim,, ale na zacatku roku bude 100,, vyfuk je komplet,, a novinky za tyden,,ssesa
Datum: 24. října 2009 10:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takže první novinky se začnou objevova v prosinci?
Datum: 24. října 2009 9:30
 Zdar seso ten vyfuk na mustanga je i z vnitřnostma? A budes mit ted nekdy ten origo stojanek na fichtla , chcu ho k narozkam v listopadu a furt tu neni. A budes mít někdy tu lemovku na bříško u 21? Dik
Datum: 24. října 2009 9:28
 cau seso,tak hodne stesti at ti to vyjde  jo a prosimte,co chystas za novinky na ten cross?ted na necem delame tak ze bych udelal dalsi nakup  a vubec by mi nevadila dlouha cekacka
Datum: 23. října 2009 23:50
 Zdravím, jaké máte zkušenosti se tmelem Paulín? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 2:39
 Dal jsem ho s těsněním a zatim....dobrý.
Datum: 27. října 2009 2:39
 paulinem lepim včechno, a nic mi neteče. postupuj podle návodu
Datum: 25. října 2009 7:26
 s paulinem velice špatná zkušenost. kam sem ho dal tak tam to tehlo. pak sem si koupil ten dražší červený tmel na motory a převodovky a 3 roky a pod motorem ani kapka.
Datum: 24. října 2009 16:47
 Kámoš nemá s ním dobré zkušenosti. Dokonce ho používal dle návodu ( se díivim  ) a pořád mu to netesnilo. Já používám klasický tmel který je poruce. Nebo bílí silikon. Je to paráda. Akorád dole u spojky sem tam toho dal trochu málo asi a tam to jednou za měsíc je mastné jinak super.
Datum: 24. října 2009 16:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tek presne papier a vazelína tesni jak sviňa  takto robíli pri výrobe tak to funguje aj teraz osobne som ešte s tmelom netesnil motor len koncovku výfuka lebo mi fučala a vytekal kolonej karbon
Datum: 24. října 2009 14:46
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Nazdar s paulinom sice nemam skusenosti ale Hermetik je to najlepsie co zozenes --ak este niekde zozenes-- jeden moj znamy,ktory sa zaoberal s generalkovanim motorov,vzdy ked potreboval tesnit tak pouzival hermetik smrdi to s ice ako s*acka s riedidlom ale je to super  .. Ja osobne pouzivam klasiku papierove tesnenie + vazeina a nemozem sa stazovat
Datum: 24. října 2009 11:53
 paulin sem ted na konci leta pouzil... a reknu ti jedno... mama mi nadala, ze je zasranej vjezd od oleje... kape.. predtim jsem tam mel Vukosil a parada... nikde nic... pak sem to pulil a kdyz sem to skladal, tak nic jinyho jako paulin sem po ruce nemel.. ted teho lituju
Datum: 24. října 2009 0:02
 Někde jsem se dočetl, že mnoho lidí s ním nemá dobré zkušenosti. Tak se ptám, protože už ho mám doma.
Datum: 23. října 2009 22:50
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Je to parada tuba vystaci na 4 motory......doporucuju,nebo starej dobrej komuosskej Hermetik
Datum: 23. října 2009 22:48
 Zdarec draci,mám dotaz,kdyš budu jezdit s pinckem 1:50 s olejem M2T a ještě s jehlou uplně nahooře...múžu zadřít válec nebo něco? já už sem měl válec rozdělanej a pár škrábancú tam bylo...ale fichtl jede zatím dobře nějak 80 (to bude tím že vážím 40 kilo)  myslíte že to je tím(ty škrábance)? Dík...a at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:58
 tak to jo ja jezdim na 1:50 a jak vidim tak budi minimalne davat 1:30
Datum: 02. listopadu 2009 14:58
 do kejvy a dalších strojů které projedu jednou za měsíc dá M2T a jezdí to v poho. do minibika se kterým jezdím každý den sem ze začátku lél M2T. jezdilo to ale pak se jídní vlastnosti a schpnost motoru začala zhoršovat a vložka vzducháče byl furt nacrclá benzínem takže klapka přestávala těsnit. tak jsem si koupil CASTROL 2T JASO FB (taky minerál), nalil ho tam, ze začátku to jelo furt stehjně a po větší vzdálenosti se motor nějak zbrchal a začal lépe táhnout a už jde opět do maximálních otáček, tudíž klapka opět těsní. takže tak...
Datum: 24. října 2009 16:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pestic:a co tepr motul 510
Datum: 24. října 2009 7:27
 1:50 je máááálo.. at uz je to M2T nebo jinej mineral... jestli takovej pomer, tak bych dal radsi prednost polosyntetice... 1:50 s M2T = jako kdyby si nemazal... pouzivam shell advance sx (mineral) a 1:40 je mez.. uz mi jednou takhle pomalu mizeli krouzky s pomerem 1:50.. po zime prechazim na polosyntetiku...
Datum: 24. října 2009 0:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7712
 zadrřeš.......klasicky m2t ma problem umazat valec a kliku pri 1:40.......pri 1:33 to zvlada......
Datum: 23. října 2009 23:05
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 M2T-nejlevnejsi brusna pasta na motory!!!!!!  !!!!!!!a toho carbonu.....fuj!!!!skus jednoduchej test vylesti spalovak hlavy a nasad ji zpet a projed 100Km a pak ji sundej uvidis vni karbonu jak nasranyh*.vylesti znovu(proste jen vycistiti od carbonu)a najed 100km na Mogut 2T.rozdil ceny minimalni a v hlave krasne jen drobek srace* dou setrit hadrem a hlava jak nova.M2T 1:50  to bych si nerysk.....pri 1:30 jeste maze ALE!1:50 si muzes dovolit U KVALITNICH 2T oleju  nechapu jak nekdo muze setrit na oleji!staci se jen zamyslet....
Datum: 23. října 2009 22:55
Datum: 23. října 2009 22:27
 Zdar M2T 1:50 se mi zda malo Klasicky M2T bych dal tak 1:30
Datum: 23. října 2009 22:25
 zdarec,poradite mi s cz 175/450 ? mam problem se spojkou..davam motorku do kupy a na roztlaceni konecne poprvy chytla...ale nefunguje mi spojka...byl tam predtim olej,kterej vypadal jak hnedej herkules... nejdriv ta spojka byla tak ze kdyz sem ji zmacknul tak stejne nefungovala a ted je to obracene...nedrzim ji a je to jako bych ji drzel...nakopavacka neprokluzuje ale kdyz to chci roztlacit tak ta spojka proste klouze,jako kdybych to roztlacoval se spojkou....co je s tim pls?lamely vypadaj ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 9:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Koupíš to spíš v obchodě s n.d. na auta. Dívala jsem se do návodu na ČZ 175/450 a má mít PP 7, ale stačí i PP 13.
Datum: 25. října 2009 9:13
 ok,ale nevim jestli ho budou mit tady na benzine u nas...kdyby ne tak mi nebude zbejvat nic jinyho nez pp 80....a cim je to cislo mensi tak tim je vetsi hustota?nebo jak se to oznacuje?
Datum: 25. října 2009 8:36
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej tam PP 7 nebo PP 13. Já to používám na své ČZ 180 a spojka pracuje OK.
Datum: 25. října 2009 8:33
 tak olej tam mam nejakej SAE 90....ale mel by tam bejt PP 90 ne? me se zda tenhle nejakej ridkej,ale neni tam napsana zadna hustota,takze nevim jak to porovnat...kazdopadne zejtra koupim normalne PP 80 a uvidim,lamely vyperu v benzinu aby se vypral ten starej olej...ale asi to tak bude,puvodne ten predemnou tam mel asi 20 let starej olej,ten se snad nikdy nemenil,byl jak lepidlo,strasne hustej a spojka nefungovala vubec,ted je zase ridkej a spojka funguje porad  uz sem to nakopnul a rozjel sem se,jelo to ale proste prokluzovala,vysoky otacky a sotva se to rozjelo...
Datum: 24. října 2009 18:42
 no se spojkou prave muzu delat co chci a porad je to stejny...myslim ze tam mam nejakej mogul 90 syntetic nebo tak nejak,nevim to urcite,abych nerikal kraviny....spojku serizenou mam,presne to doseda ale proste nefunguje...zejtra reknu co tam mam za olej...
Datum: 23. října 2009 23:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Povol lanko spojky a seřiď si kladku vypínacího mechanismu.Musíš mít sundané víko, abys na ní viděl. Musí ti lehce dosednout do ndo prohlubně vačky.Dosáhneš toho, otáčením seřizovacího šroubu.Nyní si lehce našponuj lanko a zajisti ho šroubkem. Zbývá lehké doladění vůlí na páčce na řidítkách ( 2-4 mm) a na kladce (0,2 mm). Když to nepomůže, dej hustější olej.
Datum: 23. října 2009 23:12
 zdarec dračí synové nevíte prosím kde bych mohl sehnat čep který drží startovací paku(šajtrpáku)???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 21:14
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Tady na fichtlkramku
Datum: 23. října 2009 21:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, dělal jsem go motoru a dal jsem všechny ložiska nový ZVL C3 a ted jsem najel tak 100km a když chytnu rotor tak s nim hejbu všemi směry docela o kus, nedokaži odhadnout kolik max 0,5mm vým že C3 maj docela vůly ale že by byla tak znát? nevíte někdo? kliku mam po go ale když s tim rotorem hejbu rychle sem tam tak slišim malinko klepání, a když jedu tak tam něco cinká ale nevim jestli je to to ložisko nebo kroužky jinak motor jede velmi slušně( mam tam beukontakt od sesy a nechtěl bych aby se snim třeba něco stalo)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 2:51
 Děs a běs,stalo se mi to samé.Musel jsem znova půlit motor a namontoval sem raději SKF a je po problému.A klika se ani nehne!!
Datum: 27. října 2009 2:51
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 to jsou ty levný loziska na kliku za pade  ......ale je docela zajimavy,ze tuhle "vadu" jsem zpozoroval jen u levnych lozisek na kliku......ostatni loziska do motoru od ZVL jsou fajnový........nekdo tu kdysi psal,ze ZVL na kliku kupoval s vůlí C1 a byly OK......jako mam doma jedny ZVL na kliku a jedny nejaky nemecky FAG(asi 250,- jedno) a jako ta vule je nesrovnatelna......jako ty moje FAG maji tu predepsanou vuli C3(nejsou tesny),ale jsou tesnejsi nez ZVL a klika se v motoru nehne!! Kvalitou bych mohl srovnat s SKF.......
Datum: 24. října 2009 12:50
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 Mě to dělá to samý..dával jsem na jaře nový ložiska (nevím jakou značku) jedno stálo cca 60kč a po nějakejch 1 500-2000km se to hejbe do strany jako ty starý..
Datum: 24. října 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 Pajo kdybych to neznal,takl bych asi taky veril vaskovi,ale me se stalo u plne to samy....klika v loziskach na fest,loziska v bloku na fest a klika se mrskala jak ve starejch loziskach......děs....
Datum: 24. října 2009 11:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 klika v ložisku je ok, bud je to jak řika standa moc velká vůle nebo se doopravdy hejbe ložisko v karteru, rozpulim to a uvidim
Datum: 24. října 2009 9:37
 zvl taky nepoužívam nic nevydrží.na skf mam už 5500 km a jen to šustí
Datum: 24. října 2009 8:26
Jméno: vašek
IP: uživatel7428
 Taky je dost možný, že už máš vyběhané kartery v kterých ty ložiska prostě už nedržej a když vezmeš za rotor, tak se ti to posouvá celý i s ložiskama. Nebo naopak ložiska můžou držet v karterech dost, ale máš "sjetý" hřídele setrváků na klikovce a hýbe se ti klika v ložiskách. V tvým případě bych sázel na hřídele klikovky (výměna klikovky), ložiska je možné \r\nnalepit (mezi karter a ložisko dát lepidlo), ale v vlastní zkušenosti vím, že vlivem rozdílů teplot to dlouho nevydrží.
Datum: 24. října 2009 7:31
Jméno: Standa
IP: uživatel7712
 jj.............furt o tom mluvim.......loziska ZVL 6303 C3 maji uz jako nova tuto neprovozuschopnou vuli.......uz je nepouzivam......vymenil bych je za SKF ci FAG(ty mam ja).....
Datum: 23. října 2009 23:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jj měl sem ho i sundanej
Datum: 23. října 2009 22:04
 mas dotahlej rotor??
Datum: 23. října 2009 21:50
 zdravim, nepremyslel uz nekdy nekdo nad tim , prdelat 477 tak aby nemela loziska kliky mazany prevodovym olejem ale klasicky? teoreticky by v levem karteru jenom stacilo zmenit poradi (gufero - lozsiko - rozperka - lozisko) , v levem taky prehodit poradi a zaslepit privody oleje z prevodovky. mam ale kliku po GO a valec po vybrusu , tak bych to tim nechtel gned zkurvit, tak se radsi ptam, jestli uz to nekdo nedelal? ajeste doatz, mezi kartery patri papirove tesneni nebo tmel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 17:00
 kdyby ten co kontruoval čz 476 a 477 zrovna nebyl ožralý tak by gufera byly tak jak mají být. na čepech kliky jsou takové ty kroužky, které pak jsou v guferu. ty kroužky jdou stáhnout! sundáš je, pak dáš ložiska a gufera jak mají být a je to. jen ti ted nepovím jestli se musí ty mazací kanálky zaslepit. to bych se musel jet podívat do dílny co mám 1 km od domu, ale jelikož mám ještě hodně zbytkáče v dechu tak řídit nemůžu a pěšky se mi nechce
Datum: 24. října 2009 17:00
 kdybysis s tim chvily hral tak by to urcite slo,ale nechapu ucel tyhle upravy,je to velika vyhoda mit klikovy loziska mazany prevodakem,vydrzi mnohem vic
Datum: 24. října 2009 8:52
 kde prosím najdu technické výkresy babeta 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:16
Jméno: cmoud
IP: uživatel8099
 na iternetu vole!!!!!!!!
Datum: 20. prosince 2009 20:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vše o Babettě najdeš na cs.wikipedia.org/wiki/Babetta .Sjedeš dolů , na externí odkazy a vyber (sk) stránky venované
legendárnej Babettě Slovakia.
Datum: 23. října 2009 23:36
Jméno: David
IP: uživatel7711
 Zdarec draci nevíte kde sehnat levně válec a píst díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 20:34
 zdarec draci hele mám new fichtla a nejde mi chcípák nevíde jak ho bezpečne chcípnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 17:04
 nebo taky dej dvojky a bez plynu poštěj spojku jako při rozjedu a on se zadusí
Datum: 24. října 2009 17:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Ja som jeden čas jazdil na fichtli len zo zapojením kladicko indučka a motor som zhasínal že som vytiakol fajku od sviečky
Datum: 24. října 2009 14:50
 hale zapoj si kabel na chcipak ve spinacce je to jednoduchy no mechanik se pozna fichtlum zdar
Datum: 23. října 2009 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jéje to máš nekonečno možností  některé oblíbené: zařadit 1 a pustit spojku (ale drž si ho  ), vytáhnout fajfku, vypnout benzín (ale to si půl minutky počkáš - vhodné když se blížíš k domu a víš že ten den už nikam nepojedeš), připojit jakejkoli drátek se s tlačítkem/spínačem mezi drát co vede z magneta na cívku a kostru, jednu dobu když sem ladil motor zkratoval sem to šroubovákem mezi kladívka  ..... nějak si snad poradíš
Datum: 23. října 2009 20:09
 !!!!!!! OTÁZKA PRO lk !!!!!!! : cau,predtim si psal ze bys rad vymenil 19'' kolo za moje 16'' tak pisu,protoze bych mel opravdu zajem  jestli se ozves,budu rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 11:34
 jasny: 305 765 356
Datum: 24. října 2009 11:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš icq?
Datum: 24. října 2009 10:44
 Zdárek. Seso, prosimtě. Máš ještě ty nálepky na nádrž na Mustanga? V nabídce je nevidím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 20:03
 uz jsou,,sesa
Datum: 23. října 2009 20:03
Jméno: janek
IP: uživatel5573
 Čau hele jedna blbá otázka vim že to sem moc nepatří doted sem jezdil na jawe 250 ale otec slibl enduro 4 takt a někdo mu řek že píst vydrží jen 50 motohodin já si myslim že je to kravina nebo neni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 12:58
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 znamej ma Yamahu 4T YZF 450 a delal pist az po 91mth a vse v poho,ani nevypadal ze by potreboval ven....jezdi teda pouze jen hobby.....takze o vikendech a parkrat za rok hobbiky na zavodech...... dalo by se rict,ze servisní intervaly u 4T krosek jsou spise dány pro tvrde zachazeni s motorem v licenčních závodech.........jen bacha na ty rádoby krosky z endur jako je XT a podobne......on mozna pist ma vydrzet pres 100 motohodin....ale pri normalnim provozu.....ne na dráze!!! a kor kdyz jsou to vzduchem chlazeny svine,ktery jezdej pul hodiny s 5 centimetrovym nanosem bahna na valci!!! to je pak tomu pistu obcas sakra horko!!
Datum: 24. října 2009 12:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak už řekli... záleží co to bude za motorku....když to bude třeba wr 450 tak je to těch 40-50mth, ale bude to zminovaný xt, tak tam je ta životnost toho pístu rozhodně větší...jinak u ostrejch 2t by se měl píst jezdit max 30mth a to už je dost...
Datum: 24. října 2009 10:49
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 U krosových jo, ale endura 4t 125ccm jsou jsou líný svině a při správném zacházení by měl vydržet déle. Aby ste mě hned neukamenovali, tady je příklad. Kamarád má yamahu Xt 125ccm (4t) enduro, 5 kvaltů, koupil ji novou v roce 2008, už jí má zajetou, pravidelný servis v yamaze. A já na starý 250 panelce můžu v plném rozsahu jeho rychlosti vzít za plyn a ujet. Ve dvou lidech 86km/h na rovině v bezvětří (trasa Roudnice n/L/Štětí) 74kg/80kg a to je sakra málo. Sám 74kg- 98km/h a víc ani ťuk. Není to jedinečný kus, všechny totožné motorky jsou stejné. A když si vemu že kdejaká 2t 80ccm by panelce ujela nemluvě o 125ccm 2t, tak kde to sme. Na tej yamaze se mi snad libi jen ten vzhled
Datum: 24. října 2009 8:34
Jméno: Standa
IP: uživatel7712
 u 4T vydrzi 70-max 80 motohodin.....
Datum: 23. října 2009 23:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to si splet s ostrym dvoutaktem ,4 tak ve stopetadvace ti vydrzi vic nez ruskej tan
Datum: 23. října 2009 20:19
Jméno: sten
IP: uživatel7709
Posl.aktualizace: 24. října 2009 18:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to musi jet neskutecne
Datum: 24. října 2009 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel7712
 videl sem fishracinga jezdit.......tohle urcite nema jen 6.8 kone.....to je kravina......blbá brzda.......
Datum: 23. října 2009 23:11
 mam upravený válec kanaly,klapky karb.tillolsson obsah 60ccm 1 kroužek výkon 11ps 10500ot.firma na slovensku grafy z brzdy cena 16 000 sk
Datum: 23. října 2009 22:54
 přesně jak řáká paja jsou to vyhozený prachy jestli bys koupil za 6000Kč.Ke stejskyho úpravě za 2000kč přidáš lepší karbec a lepší výfuk a už sež skoro na stejných hodnotách.Ale když to vezmeš jinak tak válec stál 1000 + úprava 2000 + výfuk 500 + písty a píst kroužky 500 + navaření žeber 600kč + 500 výbrus tak sež na tech 6000kč a to sem počítal že ta úprava stála 2000 čož určitě ne protože 6 kanál musí být dost práce.
Datum: 23. října 2009 21:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a ten si představte jaká je stejskýho uprava a ma 6koníku
Datum: 23. října 2009 20:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sten-tak to víc!
Datum: 23. října 2009 20:56
Jméno: sten
IP: uživatel7709
 stejnak za to dostane tak litr maximalne
Datum: 23. října 2009 19:38
 výnoku motoru bych věřil
Datum: 23. října 2009 19:29
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi jedu a skocim na retarderu mam jawa 21 hned pos skoku to chciplo a uz sem to nerozjel co se mi mohlo z kurvit kolo urvany nemam xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 22:04
 to znám koukni se na karbec, možná máš seklej plovák
Datum: 23. října 2009 22:04
Jméno: úd
IP: uživatel4675
Datum: 23. října 2009 21:12
Jméno: hh
IP: uživatel7625
Datum: 23. října 2009 20:00
 vypadla fajvka ze svicky
Datum: 23. října 2009 19:07
Jméno: VLADO
IP: uživatel7707
 zdravim DRACI daju sa zlegalizovat papiere od pioniera ked nebola 5 rokov platena poistka??? inac je vsetko znacka stitok maly velky technicky., pls dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 9:38
Jméno: VLADO
IP: uživatel7714
 ne znacka je venku mal bych moznost to kupit ale podla toho co rikas se to asi nevyplati nebo jo?
Datum: 24. října 2009 9:38
 zaleží jestli jsou v depozitu nebo venku.Pokud jsou venku a není placená pojistka zaplatí majitel od začátku letošního roku pojistné ve výši myslím 20 kč za každý kalendářní den doted což je k dnešnímu dni zhruba 5700kč dlužné pojistné + pokuta od 2500-50000
Datum: 23. října 2009 22:33
Jméno: Š.M.
IP: uživatel670
 Čus Draci.Chci se zeptat jestli číslo na trisce odpovídá průměru trysky.Protože dneska sem byl v mototechně si koupit trisku tak sem jim řek že chci trysku č.68 a když jí doma vybalím tak tam je číslo72..... dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 20:04
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jestli používáš klasickej šedivej airbox, tak 72 je moc a bude to zbytečně bohatý... můžeš zkusit vyloupnout na airboxu ty gumový špunty, půjde tam víc vzduchu a mohlo by to bejt lepší, ale měla by tam bejt 68... jestli si to kupoval v kamennym obchodě tak se prodavač asi překouk, když se tam vrátíš a ukážeš paragon (jestli je v pohodě tak nemusíš ale je to ze zákona) tak by ti je měl vyměnit a ještě se ti omluvit
Datum: 23. října 2009 20:04
 je v tom minimální rozdíl ..můžeš tam dát obě
Datum: 23. října 2009 18:12
 Cus draci ja mam problem a ten: kdyz slapnu na slapky hned to chytne,ale kdyz je teplej motor tak kdyz dam volnobeh tak kdyz zastavim tak se to hned vypina .poradte pls ja si myslim ze to je karburatorem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 17:52
 Zdarec hoši, hele mám 05 a vyskakovala mi trojka. To kolečko jak do něj zajíždí dvojka bylo vyhlodaný. Nemáte někdo něco takovýho? já to už sháním měsíc a nikde nic! prosím když někdo něco takovýho máte okamžitě se ozvěte! Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 17:58
 hele promiň, lae já nemám ICQ spíš přes mail!
Datum: 23. října 2009 17:58
 zdarec hele ozvi se mi na icq 498843920
Datum: 23. října 2009 17:42
|



|