Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel17065
 zdravím draci měl bych takovej dotaz chtěl bych na své číze používat navigaci v mobilu a tak se chci poptat jestli nevíte dá li se mobil nabíjet z 6 voltového rozvodu za odpověď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 21:23
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 martin: jinak to schéma je po vynechání usměrňovače vhodný pro jakoukoli motorku s 6V baterkou (s dostatečně velkym chladičem stabilizátoru i pro 12V)
Datum: 22. dubna 2014 21:23
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 no ale kdyby to někdo jako dwein chtěl risknout, může zkusit třeba tohle schéma http://www.cezeta487.ic.cz/Soubory/stab.JPG ten stabilizátor je dobrý dát na kus (nejlépe hliníkovýho) plechu (izolovanýho od kostry motorky!), aby se při nabíjení teplem neodpájel..
Datum: 22. dubna 2014 21:21
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 na fichtla se to musí doplnit o usměrňovač, ale tam už bych se docela bál, magneto bez nějaký stabilizace akumulátorem produkuje spoustu napěťových špiček a rušení a připojit k tomu mobil či jinej citlivej přístroj by ho mohlo snadno zničit.. ono ani s tou baterkou to neni úplně ideální..
Datum: 22. dubna 2014 20:45
Jméno: martin
IP: uživatel17065
 to vím že to stačí stabilizovat ale myslel jsem jestli třeba nemá někdo nějaký schéma a nebo odkaz kde by to měli pač to nemůžu moc najít
Datum: 22. dubna 2014 18:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 radši vymyslete někdo něco na fichtla a dejte sem schéma a výpis součástek. a úplně nejlepší by bylo kdyby to bylo sepsaný pro úplnýho debila v elektrice, jako třeba mě... chci taky nabíjet !
Datum: 22. dubna 2014 16:22
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 pokud lze mobil nabíjet z USB, pak to není problém, stačí nějakej nízkoúbytkovej 5V stabilizátor s rozumnym proudem (s 78L05 bys toho moc nenabil), pár kondíků proti rozkmitání a USB koncovka, žádnej problém.. zapojení je v datasheetu..
Datum: 22. dubna 2014 13:17
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Ahoj, ono to je dost složitý.. jestliže originální nabiječka dává 5V tak bych tam víc nedaval a už vubec né do těch dnešních. Ale dělaj se 5V stabilizátory což je součástka která z těch 6V nebo kolik tam je udělá 5V ale pochopitelně potřebuje aby vstup byl vždycky větší než 5V. Ani nevim jestli těch 6V bude střidavejch.. takže kdyžtak usměrnit a dat tam nějakej asi větší kondik aby to napětí nebylo jaksi znetvoření.. pak tam dat ten stabilizátor a pak mobil... takhle by to teoreticky mohlo fungovat ale ještě bych se radši poradil s někým zkušenějším
Datum: 21. dubna 2014 21:50
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak mam přidělat levý zrcátko k jawa mustang? Někde sem viděl že je vyvrtaná díra do objímky pro spojkovou páčku a tam je tyčka od zrcátka chycena. Moje tyčka ma zavit M8 jak to tedy mam přidělat? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 22:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16946
 firma tk moto na to dela objímku anebo sehnat origo velorex.... nezapomen že mezi objímku a řiditko patří guma
Datum: 21. dubna 2014 22:36
Jméno: radim
IP: uživatel16861
 zdar,mám takovy problemek nemohu pohnous s ojí. Pude nejak ta klikovka rozhíbat ? Je to klika z 05pětky a nevím jestli je jehlicove lozisko stejné.díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel17112
 Zarezlá klika nejspíš rozhejbat pujde,v tom není problém,rozjel jsem i zarezlej píst ve válci a motor chodil jak švýcary...ale jaksi ne moc dlouho... Dříve či později se stane to,co popisují dole... V tý kleci se vytvoří vakl jak se budou postupně uvolňovat zbytky rezu a bordelu až se ta klec úplně vychodí a pukne...vylítaj jehly,motor se sekne a rozbiješ si hubu... Muže to být za tejden,za měsíc,za rok,za dva... Spíš jde o to jestli je to jen zatuhlý zaschlym mazivem a hranky třeba trochu přirezlý a nebo v motoru bylo půl litru vody a je to zarezlý natvrdo...
Datum: 23. dubna 2014 16:55
 přesně, nechápu jak nás se tu snaží nějaký páčko školit, když neumí složit motor aby se mu točil, a taky mi není jasný komu tady motory nefungují????? mě taky jezdí všechno, ale co hlupák ti nikdy nebude věřit .....rn
Datum: 22. dubna 2014 22:38
 Přesně....každý svého štěstí strůjce  Mimochodem...já aspoň ten motor složim, aniž bych si zkřížil klikovku tak, až se z toho chudák přestane točit...Jinak mně stroje fungují, nevím kdes přišel na to, že ne....
Datum: 22. dubna 2014 22:29
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 Tak si delejte co chcete, ja nejsem ten co kazdej vikend musi pulit a posilat kliky na repas ze sem pako. Ja se snazim veci opravit- ne vymenit. A vse kupodivu funguje a vam ne, tak kde asi je chyba? Konec debaty kazdej svyho stesti....
Datum: 22. dubna 2014 22:12
 jj mě to taky ti kluci nechtěli věřit že cpát do motoru kliku o který nic nevědí nebo rozhýbávat zatuhlé motory nemá smysl, ale co.... taky mi pak dali zapravdu  a tak je to se vším někomu to můžeš říkat třeba 100x a stejně si budou prosazovat to svoje
Datum: 22. dubna 2014 21:05
 Nakaputo, ty si myslíš, že jsi jediný, kdo někdy rozebíral motor? Neboj se, i my jsme v dílně něco zažili, nejsou to nějaké naše teorie, ale prachprosté zkušenosti...už jsem viděl pár takhle rozhýbaných klikovek, a vím, jak to dopadá.
Datum: 22. dubna 2014 20:02
 jen za loňský rok 4 obdobně zadřený kliky a další 3 vydřený tak že už nešly opravit a letěli do šrotu ty rado, takový chytráky mám nejraději
Datum: 22. dubna 2014 18:10
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 Kdyby kdyby, ja sypu rady co mam vyzkouseny... a co vy?
Datum: 22. dubna 2014 17:16
 Asi tak.. To je tak akorát na pořádnou tlamu, když se ti hryzne kolo zrovna, když to nejmíň čekáš..
Datum: 22. dubna 2014 11:11
 nic proti ale rozhýbávat zarezlé ložisko které má pracovat při 6500ot to je rada nad zlato to jistě dlouho vydrží a až se to kousne tak to bude paráda...
Datum: 22. dubna 2014 9:13
 To se sice uvolní, ale klika pak většinou rychle odejde...tim, že ložisko zrezne, tak se z něj v podstatě ubere materiál, naruší se povrch atd atd...a to je pro to ložisko defakto konec...
Datum: 22. dubna 2014 9:12
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 i zarezla klika se da rozhejbat, pouziva se na to nafta nebo podobnej sajrajt co to uvolni a pak to vymejes benzinem
Datum: 22. dubna 2014 8:37
 jenže tobě se netočila protože neumíš složit motor, on jí má jak už říkal Pepa pravděpodobně prostě zarezlou nebo zadřenou. Tomu WDčko nepomůže a když tak na chvíli, jenže pak ta klika bude bude mít tak vydřený axiál že jí bude muset vyhodit.
Datum: 22. dubna 2014 6:38
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 Kravina, pri skladani motoru sem taky nemoh protocit klikou...nemela vuli, necinkala, pred vlozenim do motoru se tocila vpoho, po slozeni byla jak kamen----navalil sem do toho tuny wdcka, oleju a ted to bezi jak za mlada a bez problemu tak nemusite hned strasit jak se vydre
Datum: 21. dubna 2014 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 i kdyby byla přirezlá a rozhejbal jsi jí tak se za chvilku vydře
Datum: 21. dubna 2014 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17099
 klikovka je zralá na odpis čili repas za 1000 ,,bud udelat u klikaře anebo sehnad jinej motor .,,,, bud je to zarezlý čui zatřený na šrot
Datum: 21. dubna 2014 19:39
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 zdarec..dneska jsem připojoval civky a eletriku a když jsem chtěl nastavit předstih zjistil jsem že klikovka+píst mi nedrží na horní uvrati nýbrž má tendenci uskočit po směru točení asi o 1mm a při směru zpět od horní uvrati zase cca 2,5mm což mi dělá problém nastavit tam 1,6mm...mám podezření na ohlou klikovku....najde se někdo kdo by mi potrvrdil mou domněnku?..diky....v tom případě bych musel půlit motor...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 21:11
 nenaráží ti píst do hlavy?
Datum: 22. dubna 2014 21:11
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 přesně tak, dělají to magnety rotoru, když se snaží přitáhnout k některému z pólových nástavců cívek..
Datum: 22. dubna 2014 13:21
 co by měly ložiska držet? ty se mají naopak točit, Libore buď v klidu dělá to rotor.
Datum: 22. dubna 2014 6:45
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 proste mas dobrej rotor a loziska se simeringama uz za moc nestoji kdyz to neudrzi
Datum: 21. dubna 2014 20:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 oddělej hlavu, válec a mrkni se
Datum: 21. dubna 2014 19:28
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 mam 30w zapalovaní 20 rotor pro info...klikovka de lehce...možná je to rotorem..poznám to až sundám stator jak se to chová bez toho a budu prostě točit....mam ještě jeden motor a právě sem tam nasadil na zkoušku rotor a točil a to šlo krásně plynule....ten tam byl první namontován a je funkní jen neřadí bo mi to borec zničil....budu ho opravovat...spátky k tamtomu tomu motoru zase....takže pokud se to nebude točit plynule tak potom už to nebude statorem ale v klice...
Datum: 21. dubna 2014 18:55
 kdyby byla ohlá v ose odle který se točí tak si myslim že by šla jen ztuha, jestli máš dobře nabuzenej rotor, tak může právě ten točit klikovkou, když hodíš video tak to třeba někdo pozná líp
Datum: 21. dubna 2014 17:58
Jméno: Pepa
IP: uživatel14157
 Ahoj, jedu na stk s pionýrem, co vše mam mit u sebe? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 16:52
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 nářadí si vem taky kdyby po tobě chtěl abys něco odkryl
Datum: 21. dubna 2014 16:52
 velký techničák, peníze, (někdy chtěl po mě i lékárničku, žárovky) a hlavně pionýra
Datum: 21. dubna 2014 16:00
Jméno: Dodo
IP: uživatel16251
 Zdravím. Ptám se jako amater který nemá prozatím žádné zkušenosti se svařiváním hliníku. Chci se jen zeptat jestli je strašně těžký zavařit plrasklinu na motoru? Nechal sem si svařovat vcelku drahej motor do mojí přestavby a ty kreténi nejsou schopní ani po čtvrté svařit bez toho aby to neteklo tak se chystám tam zítra vletět s tím že chci proplatit půlku motorku co už je dok*rvenej..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 21:38
Jméno: Donaska
IP: uživatel16262
 Kdyz to dokaze svarit kdejakej cernousek trafem v pousti tak at se snazej
Datum: 21. dubna 2014 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak tak taky jsem nechával zavařit blok a cajk
Datum: 21. dubna 2014 21:09
 Zdar. Je to sice trochu složitější, než svařování železitých kovů, ale není to neproveditelné. Hliníkové vany motoru, nebo například hlavy u motorů se vyvařováním opravují běžně a taky to funguje...takže spíš někde dělaji chybu.
Datum: 21. dubna 2014 13:15
 Potřebuju pomoct mám čz 175 487 ráno sem někam jel v pohodě sem nastartoval ale pak sem pro něco šel a já blb vypnul motor jaksy se to přechlastalo a nechce to chytit tak sem vyčistil karbec vyměnil svíčku prokopl válec a nacupal prokop zapl zapalování motorka lechce zavrčela a chcípla ani z velkého kopce nešla roztlačit sice nějaká snaha byla ale nic moc ještě mi od válce jak začíná koleno vífuku teče velké množství černého oleje asi je to zanesené mažu 1 : 50 a nevím sy stím rady prosím poradte doted to chytalo perfektně za studena aj za tepla
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 13:26
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 1:50 je pro zaběhnutou čízu 175/4x7 s pístem na jehlách a kvalitním olejem rozumnej poměr
Datum: 22. dubna 2014 13:26
 Hele, hned potom, co se naučíš česky, mohl by sis přečíst návod k obsluze. Už jenom to, že mažeš 1:50 není asi moc dobrý.. No a na konci toho manuálu je tabulka, kde je popsaných docela dost závad a jak je odstranit.. Myslím, že by ti to mohlo stačit..
Datum: 22. dubna 2014 11:36
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Doufám, že si uvědomuješ, že "jasky" a "sy" by nenapsalo dítě na prvním stupni základní školy. A když už jsi to měl jednou nastartovaný, tak proč si to potom znovu přeplavoval? To snad slouží k 1. startu ne?
Datum: 21. dubna 2014 14:08
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, co vse sebou dle zakona musim vozit s mim mustangem? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 13:46
 Musíš  Buď klasickou keramickou 25A, a nebo můžeš vozit jednofázovej 16A jistič! Bych chtěl vidět výraz příslušníka, kdybys mu to takhle předložil při kontrole...
Datum: 22. dubna 2014 13:46
Datum: 22. dubna 2014 11:40
 Čus. Z povinné výbavy v podstatě pouze lékárničku. Jinak řidičák, zelenou kartu, malý techničák. Teď všechny pojišťovny v svých materiálech uvádějí, že od 1.1.2014 je pro motocykly povinná i reflexní vesta, v zákoně jsem to ale nenašel.
Datum: 21. dubna 2014 8:42
 Zduř draci.
Jelikož je už pomálu báječných strojů s papírama,jako je Jawa Pionýr 20 a21,
rád bych nějakou spanilku fechtlů jako je jawka 05,20 či 21 tady na Olomoucku.
Najde se zde pár zapálenců s těmito báječnými stroji?
Já jsem z litovelska.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2014 13:00
 Jde o to,že bychom si mohly i pomáhat se zkušenostmi atd.
Datum: 17. června 2014 13:00
 Fichtl momentálně nepojízdnej  Ale pojedu na plašenejch trubkách letos Mezice... Minulej rok tam byla docela sranda, doufám, že letos to bude podobné..
Datum: 22. dubna 2014 11:39
 Tak není problém,si dát scuka.Mám jawku 20,a též je na platné stk.18 km od Olomouce?A přesný místo odkud seš?
Datum: 21. dubna 2014 23:04
 bydlím cca 18 km od Olomouce a fichtla mám ..sice žádnej krasavec ale je na značkách i s platnou stk.. klidně napiš a mužem vyjet..
Datum: 21. dubna 2014 22:03
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Čus do budoucna bych se přidal, zatím pionýra pomalu dávám dohromady, a jsem z Jeseníku
Datum: 20. dubna 2014 22:13
Jméno: marek štefek
IP: uživatel17095
 zdar draci prosím o radu jakej poměr do babbety 207 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:47
 1:100 stači a nebo se do nadrže vysmol ale musis mit sračku tak nemusis davat vubec olej
Datum: 27. dubna 2014 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17097
 tato babeta má kluné ložisko pod pístním čepem takže 1.25 na záběh a 130 normální provoz
Datum: 21. dubna 2014 10:51
 Zdarek nevíte nekdo co by se dalo dělat s babetou 207 aby se mi do kopce nepřehřívala diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 16:04
 nevím teda co s ní děláš když jedeš do kopce, ale nevím jak vypadá třeba hlava motoru. Očisti ji benzínem, aby se lépe chladil válec.
Datum: 21. dubna 2014 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17093
 ja se bojím že ti nezbyde neš šlapat ....možná hlava z 210 ale tendle peklostroj moc nejede....
Datum: 20. dubna 2014 18:25
Jméno: jožka
IP: uživatel8528
 Zdar kluci potřeboval bych poradit mam babču 207/500 a mám takovej problem když pustím benzín zak mi valí předkem karburátoru ven nevite co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 18:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17093
 kup si těsnění pod plovákovku a z odkazu dolle o babetách se nauč štelovat hladinu
Datum: 20. dubna 2014 18:29
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, prosím neví někdo RAL číslo tyrkysově zelené na pionýra. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 14:09
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 uz ses tu na to raz ptal ne ? je to Ral 5018
Datum: 20. dubna 2014 14:09
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 1:38
Jméno: Franky
IP: uživatel17100
 Stando .... nepripalis mi cigaro ??? predstav si ... uz je to 5 let co jsem dostal prvni ban....
Datum: 22. dubna 2014 1:38
Jméno: Standa
IP: uživatel17094
 Asi to máš na fichtlcup. Základem je vědět,na jakou trať potřebuješ ten či onen převod.... a podle trati zvolíš převod... na netu jsou nějaký prográmky ... viz web "fichtl-enduro" .... věštit maximálku je dost odvaha...když jsem zadal hodnoty do toho prográmku,tak za předpokladu že bude trojka dotáček skoro 10 tisíc tak by to mohlo jet až 60-65 ale to by chtělo vidět graf z brzdy,kde máš maximum točáku a kde končí koně.... třeba pojede jen 55....
Datum: 20. dubna 2014 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17092
 11 000 je v za jízdy docela spičková hodnota a na to od oka my tendle převod pryjde do síly a i s tímto supermotorem tě seriovka asi na rovině napráší.,,,, pokud mam v motru otáčky a tím i výkon prod mu ubírat na rychlosti ??? jedinej duvod co mě napadá je že ti to tolik nejde .,,, a snažíš se krouták nadehnat což ale zas neco stojí za mě 65 zubu a 13 14 zubu na motru a pokut to motor neveme dal ladit ,,,anebo koupit simsona
Datum: 20. dubna 2014 13:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vem si kalkulačku a spočítej si to. Není to složité a převodové poměry si snadno najdeš.
Datum: 20. dubna 2014 13:36
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 20. dubna 2014 12:49
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdarec draci,prosím vás moc poradte mi už si nevím rady. Měnil jsem na jawě 90 přední vidlice. A nejde mi při vyšší rychlosti zatočit, když jedu tak 20 tak jde točit krásně,i když to mám na stojánku tak jde krásně točit doprava i doleva. vidlice byly měněny kvůli temu že původní byly trochu ohnuté.do vidlic jsem nalil převodový olej( jen kvůli temu aby byly tlumicé tvrdší,aby se tak nepropadali.pište vše co vás napadá,když budete mít nějakou otázku tak ji zodpovím,zatím děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 10:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17097
 tak ten krk pořadně prohlidni a hledej zda to nejni naražený zam mě se podívej i na brýle a prknem skoukni zda jdou kola v řadě
Datum: 21. dubna 2014 10:54
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar draci za odpovědi moc dík, kuličky mi neschází dal jsem tam přesně 40 kusů o průměru 6 mm.
Datum: 20. dubna 2014 21:33
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 a nechybí ti tam kuličkyy stejní problem sem mněl u babety  hodně zdaru
Datum: 20. dubna 2014 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel17092
 90 moc neznám ale logicky nedostaly ránu i talíře v krku řízení pépř spodní brýle asi ti nezbyde než szdemontovat tlumiče a talíře misky s kuličama skouknout
Datum: 20. dubna 2014 13:44
Jméno: lada
IP: uživatel17090
 cau draci mam doma cz 175 s tim hranatym motorem a chci se zeptat proc mi furt nedobiji baterka nova furt ji dobijim ale furt nic pojistka dobra tak mi poradte dekuji lada
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 11:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17091
 na jawamania cz si v technice najdi knihu od j dočkala a stahni si jí a dukladně pročti část o zapalování která je s tvojí čz totožné ..těžko soudit co je v pr... musíš určit zda je zavada v dobíjecím relatku na boku motrky..u první serie tve čz muže být i na boku zapalka.dynama... či ve vlastním dynamu zaplku.... pochopvitelně budeš potřebovat i nějakeho budíka na zkoušení na jawu čz je idealní vetnamskej rafičkvej protože nejde motorem odrušit
Datum: 20. dubna 2014 11:49
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 zdarec borci...loupil sem novou vačku a je to na jawu 50 ale když je porovnávám tak si říkám proč je ta starší zbroušená oproti té nové...tak teď nevím jestli jí mám zbrousit taky nebo ji tam nasadit tak jak jsem ji koupil....diky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:46
 No a nekoupil jsi vačku na jinou jawu 50?
Datum: 22. dubna 2014 11:46
 no člověk by řekl, že si tu novou koupil protože ta stará je sbroušená
Datum: 20. dubna 2014 0:49
Jméno: michal
IP: uživatel16861
 Ahoj mám pár otázek chci si koupit od známého pionyra s tp ,ale on neplatil rok pojistku .Já nechci aby s tím měl nějaké oplétačky.Kolik se platí to penále za rok.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17093
 ti z teto situce mužeš získat lacino fichrla prostě si sním sepiš kupní s mlouvu s aktualním datum aby bylo jasne od kdy si vlastníkem....bohužel jemu hold nepomuže ani stroj sešrotovat ...prostě udelal dluh za cca 10 000? a to se dnes nevyplácí ...oni chytraci často hřeší a skouší prodejem stroje dluh znejsastnit a tím že bys nemel smlouvu tomu nahraješ...nejni dukaz že ti nejsi majitelem prave neštastný rok....
Datum: 20. dubna 2014 18:39
 to už mu stejně nepomůžeš  a čim dýl do toho nebude rejpat, tim hůř, ať počítá s tim, že tejden před promlčecí lhůtou mu přijde dopis pokud to nechá bejt
Datum: 20. dubna 2014 0:50
 ahojte potřeboval bych poradit s eletrykou jsem sni totiž na 4-možna až za 5! s11 mi vůbec nehaže jiskru a jawka 175 (s novou el.od servisu) sice chytne ale nejde do otaček a chcipa komprese pjekna kope atd.ale neprojedu se ani kulo nebo jestli je nějakej fanda na teplicku? diky všem a přeji jen vitr v zadech d.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 s češtinou jsi taky na 4-5
Datum: 20. dubna 2014 20:33
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Zdar chci se zeptat jestli pomůže na seriového mustanga dát sportovní filtr
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:49
 Stando to je jednou pro vždy, bohužel ale tak nějak pořád dokola  Měli by tu udělat FAQ
Datum: 22. dubna 2014 11:49
Jméno: Standa
IP: uživatel17094
 Jednou pro vždy - na serii nevymyslíš nic lepšího jak soudruzi na slovensko v povážských strojírnách....origo výfuk,origo filtrbox,seřídit zapalování,seřídit karburátor,seřídit odpor filtrboxu a dostaneš se na 3,5HP v 6500 ot/min ..... vyjimečně 3,8HP v 6800-7000ot/min u luxusního mustanga.... záleží na tom jaké součástky se v motoru potkají
Datum: 20. dubna 2014 18:44
 a víc to zní jako zahradní kultivátor
Datum: 20. dubna 2014 0:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 k horším jízdním vlastnostem určitě ano.
Datum: 19. dubna 2014 22:16
|



|