slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  146  147  148  149  150  151  152  153  154  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lojzik      IP: uživatel12689    
zdarec, mám simsona a když pustím benzín tak mi z karbecu teče pořád benál, to bude nejspíš prasklej plovák, ale když ho nastartuju, rozjedu se a přidávám plyn, tak od poloviny plynu to kucká a nezrychlí to když dám za 2 tak to zas zrychlí na půl plynu ale víc ne, je to s tím spojený ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 9:17
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď to budeš mít zaseklej plovák - zkus ho poklupat zlehka něčim, nebo máš moc vysokou hladinu, a uchcává se to proto to nejede a nejde do otáček, ovšem karburátor ze simsona je oříšek, hlavně zrovna ta hladina, do toho se radši moc nehrabat jako u babety ta to má podobně . . . . :-(
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:17
 
 
 
 
Jméno: Purďo      IP: uživatel17126    
čus draci mám taký nápad na tuning každeho fichtla ak vybrúsim z piestu 2mm na strane karburátora tak to zviši výkon ? ked bude skorej nasávat zmes viac jej naseje a tím padom lepšia kompresia a expanzia je to dobrý napad ? budem vdačný za každý názor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 8:00
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby do trychtýře, ono je tam spíš nalité přiškrcovadlo :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2014 8:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17128    
Ad1) nejde dělat jedno bez druhýho.... Ad2) to že je sací kanál do obrácenýho trychtýře asi nikomu nevadí... Tam je potřeba začít, až vyladíš problémy sacího kanálu tak dojdeš k tomu, že píst není potřeba zkracovat...
 
 
Datum: 30. dubna 2014 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ameriku jsi neoběvil ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to uplně tak jednoduché, tím, že zkrátíš píst změníš časování sacího kanálu. Ano umožní ti to nasátíc směsy ale pouze ve vyšších otáčkách, jenže na to aby jsi jich dosáhl musíš předělat další části motoru, třeba výfukový kanál výfuk, ale pro správné plnění i nastavit karburátor. Všeobecně řečeno samotné uříznutí pístu nestačí. Při doladění ostatních věcí získáš výkon ve vyšší otáčkách za cenu ztráty krouťáku v těch nízkých. Vyzkoušej a uvidíš
 
 
Datum: 29. dubna 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec všem, našel jsem doma řídítka s hrazdou, měly by být na pionýra - http://janhaj.tode.cz/send/capture_1398798525.png - ale jaksi mi tam nesedí přepínač světel a klakson. Jsou špatně díry nebo je na to nějaký specialní přepínač? Co byste dělali vy? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dole je navařená obyč trubka jak u klasiky pionýra.. Možná ten přepínač má být dál do gumy řídtíka ale tohel už je snad moc ne? Protože přepínač určený na rovnou trubku nenašroubuju na místo, kde je trubka ohnutá, takže jsou špatně vyvrtané díry, je to tak?
 
 
Datum: 30. dubna 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17129    
vždyt hrzdáky jsou na všem uplně stejné takhle to soudruzy prostě vyrobili žadná věda v tom nejni se podívej na fotky 590 sportky ten spínač je dál od gumy drřžatka aby nemuseli pracně měnit kabeláš a měli jednotnou,....teda pokut to jsou javacke hrazdy protože nevím co to je dole navařený
 
 
Datum: 30. dubna 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámo je dost možný že jsou z velký jawy tušim že z panelky byly podobný a asi se lišily zrovna v přepínači, nepovim přesně, velkejch Jawách se moc nevyznám
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: lojzik      IP: uživatel12689    
čus chlapi, chci se zeptat, jel jsem na S11 a najednou to začlo vynechávat a zdechlo zkoušel jsem jiskru - neházel, zkusil jsem jen kabel - neházel. doma jsem zkusil asi 3 fajfky z funkčních fíků, neházel jiskru. Samozřejmě i jiný svíce jsem zkoušel furt nic. Zkoušel jsem ají drátem omotat svíci, ale nejelo to, tak co to je ?! Jediný co mě napadá je, že se něják rozhasilo zapalování, jinak nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 7:18
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo, že ti zapalovací cívka hází jiskru u vývodu na VN kabel o karter..
 
 
Datum: 02. května 2014 7:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano to značí že je cívka po smrti
 
 
Datum: 30. dubna 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: lojzik      IP: uživatel17130    
pardon, upsal jsem se, chtěl jsem napsat, že samotný kabel házel, ale se svící a fajfkou to už neházelo, vyzkoušel jsem různé fajfky a svíčky ale fur34t nic.
 
 
Datum: 30. dubna 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no odešla ti zapalovací cívka... pokud jsi měl odrušenou fajku nebo svíčku tak se to dalo očekávat.. takže bud novou cívku a nebo předělat na externí indučku z pionýra
 
 
Datum: 29. dubna 2014 22:23
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak je to s barvou u jawa mustang? Bere se to podle ramu? Protože v tp mam černou. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
barva v TP byla většinou brána podle toho kolik který v % bylo víc, ale nevim jak u motorek . . . . . je možný že podle rámu, ale zas je blbost, kdyby motorka měla jinej rám a většina motorky jinou barvu :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: jupi      IP: uživatel15205    
Čau chlapi , dneska sem chtěl chtel vzit fichtla na technickou , ale bohuzel jsem nedojel. Po nastartovani to jelo 100 m a pak to zacalo cukat a chciplo to. Po tom co sem zastavil a znova se rozjel to zase jelo chvelku dobre , potom opet chciplo. Vsechno jsem vycistil , skontroloval jestli neni neco ucpanyho atd., ale nic sem neobjevil . Nevite cim by to mohlo byt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 12:35
 
 
 
 
Jméno: jupi      IP: uživatel15205    
tu uz jsem taky vymenil , ale furt mi pripada jakoby nestihal totykat benzin , pro plnym plynu to po chvelce zase zacne cukat
 
 
Datum: 30. dubna 2014 12:35
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bych zkusil vyměnit svíčku.
 
 
Datum: 29. dubna 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: jupi      IP: uživatel15205    
tohle vsechnoi uz jsem prosel a neni s tim problem , protyka konstantni proud paliva
 
 
Datum: 29. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Čau, nejspíš přicpanej kohout v nadrži, zkus jestli ti z hadičky teče dostatečnej proud benzínu, nebo jestli maš na hadičce filtr tak ten muže bejt přicpanej, možná ještě že by byl přicpanej ten jehlovej ventilek ale to spiš to první.
 
 
Datum: 29. dubna 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel12689    
čau, máte někdo zkušenost odrezivováním nádrže ? chci to odrezit pomocí kyseliny citronové a horké vody a poté to vylít dvousložkovou epoxidovou barvou, ale přesně nevím jakou, jestli by jste někdo něco nedoporučil, v obchodě za ní chtěli skoro 500,-kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: Alois Matějka      E-mail:      IP: uživatel15370    
zdravím, dělal jsem nekolik nádrží, tím, že jsem nasypal do nádrže drobný štěrk/1 cm/ asi krabičku od solviny. Upnul na na 2hod. do soustruhu na malé otáčky/viz míchčka/. Řadně vypláchnula prolil benzínem s olejem. Fungují bez problémů. s pozdr.M
 
 
Datum: 24. října 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
já doporučuji todle http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 protřepeš šrubkama pak to tímto vyplachneš a rychle vysušíš např fénem a toto 3-5 zopakuješ a ma to aj ochranou vrstvu takže není třeba vylévat stojí to cca50 kč už dávno sem s tím vyčistil nádrž a je furt ber koroze
 
 
Datum: 01. května 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby jsi chtěl tak mohu udělat i nějaké fotky! :-)
 
 
Datum: 30. dubna 2014 14:30
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Psal jsem to tak před 2 měsícema na stránku na FB: ---->> Tak jsem si doma čistil nádrž a paráda.. Jen abych tu někomu dal návod.. Koupil jsem si 13 pytlíků kyseliny citronové (1300g). Uvařil jsem si v konvici vodu nalil do nádobky rozmíchal v tom všechnu tu kyselinu, a promíchával s matičkama. Dále jsem doléval vařící vodu z konvice až jsem nakonec nalil celejch těch 13 litrů. No a nakonec jsem to nechal vychladnout u radiátoru. Nechal jsem to tam celkem asi 3 hodiny. Výsledek parádní!!! Určitě doporučuji.. na konec se to dá ještě vylít dvousložkovou epoxidovou barvou ale není to nutné já to nedělal.. Ale pozor! Hned jak vylijete tuto směs vypláchněte klasickou vodou a dále to pořádně rychle vysušte horkovzdušnou pistolí. Aby vám to zase nezačalo tvořit rez. Výsledek mě opravdu překvapil kyselina krásně rozežere rez. A cena? Pouhých cca 250Kč! Měl jsem nádrž opravdu hodně rezavou a výsledek krásný! Doporučuji! Hodně kilometrů přeju! .......... jinak jsem to žádnou epoxidovou barvou nevylejval .. pouze jsem to vilil troškem oleje M2T aby mi to zase nezrezlo .. a potom už jenom benzín a jezdilo se .. výsledek ++++!
 
 
Datum: 30. dubna 2014 14:29
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zdar draci potřeboval bych vedet jaky loziska jsou lesi jestli skf nebo zkl. Cenove zkl je levnější a myslim si že budou stačit na fichtla . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 23:16
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
Diky vsem
 
 
Datum: 02. května 2014 23:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17135    
Nn, chodím do válcoven... je to už nějakej pátek co jsem vylez ze střední :-D
 
 
Datum: 02. května 2014 6:53
 
 
 
 
Jméno: jupi      IP: uživatel15205    
stando nechodis nahodou na Sosík do kladna ?
 
 
Datum: 30. dubna 2014 17:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17128    
Zvl na seriovku bohatě stačí...i na upravenou seriovku...ložiska bych řešil až u motoru co točí nad 9000... a ani bych tak neřešil značku dodavatele jako vůli...všechna ložisková ocel je beztak od nás z Kladna ... a je to furt ta a samá jakost ať je to na SKF, FAG či ZVL...takže asi tak...a na tu kliku potřebuješ ložisko volný a ne nějak extra přesný...
 
 
Datum: 30. dubna 2014 13:10
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sěriovka točí i sedm, myslim že to musí bejt ok, ale osobně jsem je nekupoval, stačí co jsem po slovácích upravoval při renovaci :-D
 
 
Datum: 29. dubna 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
mam zkl na motoru kterej toci skoro 10 tesic a nemaj problém .
 
 
Datum: 29. dubna 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
takže do 5000 otáček je to ok
 
 
Datum: 29. dubna 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to nebude dosahovat nějakejch extra otáček tak stačej zkl
 
 
Datum: 29. dubna 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
čus draci komu dáváte ručně lakovat linky + zank jawa 21? nikdo mi nechce namalovat ten znak jawa 21 na zadní blatník prý to bez prolisu nzvládnou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak on se ručně nemaluje, ani originál nebyl ručně, je to stříknutý přeš šablonu, kvalitní lakovna by podle vzoru měla udělat samolepící negativ a pak udělat airbrushem - ale pokud to chceš uplně jako originál tak ta šablona nebude samolepící a tim pádem bude mít na pár místech pár písmen mezírku (aby na tý šabloně držel například prostředek čísla "0", timhle způsobem to ani nebude tak přesný, čímž docílíš téměř totožnosti s uchcávajícim originálem :-D) pan martin kopal v modřanech udělá, ale je tam dlouhá čekačka
 
 
Datum: 29. dubna 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Dobrý večer mám dotaz neví někdo kde by se dali sehnat díly na sachs prima 5 nějakou stránku :-) jde mi nejvíce o píst ten muj je uražení u vejfukového kanálku a fouká mi to zpět do sání jede to ale je to bída je to jen malinká uraženinka :-) a popřípadě nevíte jakej je předstih já na netu na to nemužu nic najít :-) moc děkuju . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: Hercules      E-mail:      IP: uživatel17174    
Ahoj mám ten samý problém chtělo by to založit vlastní moped forum mám motor 505 na díly tak se ozvi. Petr
 
 
Datum: 11. května 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15498    
Čáu hoši. Jak mám na babetě 207 rozdělat levý víko od motoru? Odšrouboval jsem všechny šroubky, vydělal ty čelisti ve spojce a oddělal buben,ale nejde mi oddělat to celé víko:/ Drží to tam ještě někde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15498    
A co s tím mám dělat,sorry jsem lajk:/
 
 
Datum: 28. dubna 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
drží akorát na ložisku
 
 
Datum: 28. dubna 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draku.Už funguje internet.obchod? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ale mam strasne objednavek,,, a tak makam non stop,,sesa
 
 
Datum: 28. dubna 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: Vldo      IP: uživatel17125    
Zdar lidi, máte někdo zkušenosti s touhle kapotou http://www.motoforza.cz/cs/product/Tatran-50-1965---Vzduch/OT-K_Kapotaz jde to vůbec přidělat na mustanga? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, máš tam rozměry tak to zkus změřit
 
 
Datum: 28. dubna 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel9529    
zdarec draci slysel jsem ze pry ČZ 125/476 sport ma nějaky dvojity kompres nebo co? je to pravda nebo nejake zlepseni diky za odpoved:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Nevim, co si mam představit pod pojmem "dvojitý kompres", ale na hranaté číze určitě žádná zvláštnost v konstrukci motoru není. Z jakého to máš zdroje?
 
 
Datum: 28. dubna 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zdar chlapi nevíte někdo náhodou na jaký motocykl je tohle kolo. http://motorky.bazos.cz/inzerat/34715418/rafek.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
veteranforum.cz
 
 
Datum: 27. dubna 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dej dotaz na veteramforum.cz tam budou 100% vedět
 
 
Datum: 27. dubna 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: pepin29      IP: uživatel15498    
Zdar, lidi potřeboval bych poradit. Demontovali jste už někdy cvrček-volnoběžka na babetě? Je tam opačný závit,že? Potřebuji prostě poradit jak na to:-) díky moc za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 6:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli procvakává při šlapání dopředu, tak je v háji a můžeš jí bez obav svařit a povolit.
 
 
Datum: 28. dubna 2014 6:01
 
 
 
 
Jméno: pepin29      IP: uživatel15498    
áha..a jak poznám,že je KO? Ona se mi jakoby nezasekává/nezabírá když šlapu prostě se to protáčí..myslíš, že mám koupit novou?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jo, tam je levý závit. Pokud je volnoběžka KO, tak je nejjednodušší jí svařit a povolit sikovkama.
 
 
Datum: 27. dubna 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15498    
Čau borci..prosím o radu. Mám babettu 207 a nevím jak mám rozdělat rozběhový buben. Nechci to dělat násilím,abych něco nepoškodil. Je na to nějaký udělátko, nebo tak něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
vyšroubovat ten šroub a pak stahovák
 
 
Datum: 27. dubna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
odjistis a povolis ten velkej sroub tusim ze je na 24 klic pak vytocis ty 3 sroubky a kdyz mas stahovak tak das stahovak a melo by to jit kdyz ho nemas tak vezmes kulatinku a ze strany zapalovani ho srazis neklepej porad na stejny misto musis s nim pootacet a bouchat s rozumem at ho nepomackas jestly ho budes sklepavat tak doporucuju nechat tam ty tri sroubky at se ti to nerozpadne
 
 
Datum: 27. dubna 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: prcir      IP: uživatel12689    
zdar, chci se zeptat jestli je olej PP90 (nevyjetý) dobrý když chci zakonzervovat chromy na Stadionovi na delší dobu nebo jak to vy konzervujete motorky když byste to chtěli nechat stát aby to nerezlo ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17129    
jen jedna praktická osbně bych použil olej s přídavkem silikonu protože ti odolaj ikdyž miju veci nastříkaní techničakem neoodolají šamponu a stačí tencí vrstva silikony v sobě ma český konkor a na konzervaci se osvědčuje wd ,,.je troku lepive a huř maže,,,
 
 
Datum: 30. dubna 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
já vám nějak nevím.. jak dlouho to bude odstavený? 100 let? když si vemu že mám doma 40 až 50 let starý fichtly a sou na nich ty chromy krásně zachovalý (a to na nich jezdim) tak semi to zdá poněkud zbytečný.. no podmínka ale je aby to nebylo skladovaný pod okapem, ale nejlépe na suchém a větraném místě, pak to přec musí vydržet mrak let.. tuhle sem dotáhl 05 rok 1966, která byla sic málo, ale ježděná a pak dlouhodobě skladovaná v obyčejný garáži, tak napřiklad vejfuk byl jako novej, o řidítkách, světle a ostatních dílech nemluvim, neb ty nedostávaj takovej záhul jako ten lauf..
 
 
Datum: 28. dubna 2014 13:16
 
 
 
 
Jméno: prcir      IP: uživatel12689    
Díky ! když jsem to natřel tím olejem, tak jsem tomu snad neublížil ne ?
 
 
Datum: 28. dubna 2014 12:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chromy se daj konzervovat různýmy nástřiky dutin pro auta, třeba resistin, nebo skoro cokoliv co maj třeba v auto kelly, udělá to takovou voskovou vrstvu, většinu těhle věcí rozpouští technický benzín tak to jde dobře dolu, jinak chromu nikdy nemůžeš ublížit ošetřením lojovou pastou, přeleštění před každou sezonou je ideálka, hezky to zatáhne pory, a taky silikonový olej je paráda, ale ten nesmí na barvu, krom toho že jí nedělá dobře už ti ten plech nemusí jít taky nikdy nalakovat alespoň co jsem slyšel..
 
 
Datum: 27. dubna 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: otas      E-mail:      IP: uživatel8528    
Zdar borci nutne scháním na babetu 207/500 to plastové víčko karburátoru nemáte ho nekdo na prodej nebo nevíte kde ho sehnat díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 18:04
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, zaseklo se mi pouzdro silentbloků v karterech, nevíte, jak ho vyndat? Motor stál 40let v garáži. Stahovák nemám a prostřední trubička mi vyjela aj s gumou, ale pouzdro zůstalo. Díky za rady, s pozdravem GOGO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomáš: maš stadiona? ono je to jen tenký plechoví kroužek a orech takové velikosti bude asi problém.. možná vystružit z kulatiny přípravek.. ale proč když to řízne a je to venku
 
 
Datum: 27. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4888    
Normálně to nahřeješ a vemeš ořech stejný velikosti a vyklepneš, proč bych to rozřezával?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, děkuju, nejjednodušší řešení je to nejlepší :-) Myslel jsem, že budu muset vyrábět nějaký speciální stahovák. Tak děkuji za odpověď, S pozdravem, GOGO
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. normálně to jde rozřezat a pak vyloupnout
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem zkoušel, to pouzdro je celkem dost kvalitní, takže to moc řezat nešlo. Říkáš, že se mám dále snažit to rozřezat?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš to rozřezat tenkým plátkem do pilky a pak to vyloupnout
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joj, promiň, zapomněl jsem napsat. Stadion S22
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na čem to je?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:12
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda kecám 40 let, Děda snad dělal GO někdy v roce 92. Ale nemyslím, že by to mělo nějakej zásadní vliv :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2014 15:32
 
<  146  147  148  149  150  151  152  153  154  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 4:22:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu