Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lojzik
IP: uživatel12689
 zdarec, mám simsona a když pustím benzín tak mi z karbecu teče pořád benál, to bude nejspíš prasklej plovák, ale když ho nastartuju, rozjedu se a přidávám plyn, tak od poloviny plynu to kucká a nezrychlí to když dám za 2 tak to zas zrychlí na půl plynu ale víc ne, je to s tím spojený ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 9:17
 buď to budeš mít zaseklej plovák - zkus ho poklupat zlehka něčim, nebo máš moc vysokou hladinu, a uchcává se to proto to nejede a nejde do otáček, ovšem karburátor ze simsona je oříšek, hlavně zrovna ta hladina, do toho se radši moc nehrabat jako u babety ta to má podobně . . . .
Datum: 30. dubna 2014 9:17
Jméno: Purďo
IP: uživatel17126
 čus draci mám taký nápad na tuning každeho fichtla ak vybrúsim z piestu 2mm na strane karburátora tak to zviši výkon ? ked bude skorej nasávat zmes viac jej naseje a tím padom lepšia kompresia a expanzia je to dobrý napad ? budem vdačný za každý názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 8:00
 kdyby do trychtýře, ono je tam spíš nalité přiškrcovadlo
Datum: 30. dubna 2014 8:00
Jméno: Standa
IP: uživatel17128
 Ad1) nejde dělat jedno bez druhýho.... Ad2) to že je sací kanál do obrácenýho trychtýře asi nikomu nevadí... Tam je potřeba začít, až vyladíš problémy sacího kanálu tak dojdeš k tomu, že píst není potřeba zkracovat...
Datum: 30. dubna 2014 7:20
 no ameriku jsi neoběvil
Datum: 29. dubna 2014 22:21
 není to uplně tak jednoduché, tím, že zkrátíš píst změníš časování sacího kanálu. Ano umožní ti to nasátíc směsy ale pouze ve vyšších otáčkách, jenže na to aby jsi jich dosáhl musíš předělat další části motoru, třeba výfukový kanál výfuk, ale pro správné plnění i nastavit karburátor. Všeobecně řečeno samotné uříznutí pístu nestačí. Při doladění ostatních věcí získáš výkon ve vyšší otáčkách za cenu ztráty krouťáku v těch nízkých. Vyzkoušej a uvidíš
Datum: 29. dubna 2014 22:07
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 11:46
 Dole je navařená obyč trubka jak u klasiky pionýra.. Možná ten přepínač má být dál do gumy řídtíka ale tohel už je snad moc ne? Protože přepínač určený na rovnou trubku nenašroubuju na místo, kde je trubka ohnutá, takže jsou špatně vyvrtané díry, je to tak?
Datum: 30. dubna 2014 11:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17129
 vždyt hrzdáky jsou na všem uplně stejné takhle to soudruzy prostě vyrobili žadná věda v tom nejni se podívej na fotky 590 sportky ten spínač je dál od gumy drřžatka aby nemuseli pracně měnit kabeláš a měli jednotnou,....teda pokut to jsou javacke hrazdy protože nevím co to je dole navařený
Datum: 30. dubna 2014 11:14
 kámo je dost možný že jsou z velký jawy tušim že z panelky byly podobný a asi se lišily zrovna v přepínači, nepovim přesně, velkejch Jawách se moc nevyznám
Datum: 30. dubna 2014 9:27
Jméno: lojzik
IP: uživatel12689
 čus chlapi, chci se zeptat, jel jsem na S11 a najednou to začlo vynechávat a zdechlo zkoušel jsem jiskru - neházel, zkusil jsem jen kabel - neházel. doma jsem zkusil asi 3 fajfky z funkčních fíků, neházel jiskru. Samozřejmě i jiný svíce jsem zkoušel furt nic. Zkoušel jsem ají drátem omotat svíci, ale nejelo to, tak co to je ?! Jediný co mě napadá je, že se něják rozhasilo zapalování, jinak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 7:18
 Nebo, že ti zapalovací cívka hází jiskru u vývodu na VN kabel o karter..
Datum: 02. května 2014 7:18
 ano to značí že je cívka po smrti
Datum: 30. dubna 2014 14:10
Jméno: lojzik
IP: uživatel17130
 pardon, upsal jsem se, chtěl jsem napsat, že samotný kabel házel, ale se svící a fajfkou to už neházelo, vyzkoušel jsem různé fajfky a svíčky ale fur34t nic.
Datum: 30. dubna 2014 13:50
 no odešla ti zapalovací cívka... pokud jsi měl odrušenou fajku nebo svíčku tak se to dalo očekávat.. takže bud novou cívku a nebo předělat na externí indučku z pionýra
Datum: 29. dubna 2014 22:23
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak je to s barvou u jawa mustang? Bere se to podle ramu? Protože v tp mam černou. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 9:29
 barva v TP byla většinou brána podle toho kolik který v % bylo víc, ale nevim jak u motorek . . . . . je možný že podle rámu, ale zas je blbost, kdyby motorka měla jinej rám a většina motorky jinou barvu
Datum: 30. dubna 2014 9:29
Jméno: jupi
IP: uživatel15205
 Čau chlapi , dneska sem chtěl chtel vzit fichtla na technickou , ale bohuzel jsem nedojel. Po nastartovani to jelo 100 m a pak to zacalo cukat a chciplo to. Po tom co sem zastavil a znova se rozjel to zase jelo chvelku dobre , potom opet chciplo. Vsechno jsem vycistil , skontroloval jestli neni neco ucpanyho atd., ale nic sem neobjevil . Nevite cim by to mohlo byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 12:35
Jméno: jupi
IP: uživatel15205
 tu uz jsem taky vymenil , ale furt mi pripada jakoby nestihal totykat benzin , pro plnym plynu to po chvelce zase zacne cukat
Datum: 30. dubna 2014 12:35
 bych zkusil vyměnit svíčku.
Datum: 29. dubna 2014 21:01
Jméno: jupi
IP: uživatel15205
 tohle vsechnoi uz jsem prosel a neni s tim problem , protyka konstantni proud paliva
Datum: 29. dubna 2014 20:03
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Čau, nejspíš přicpanej kohout v nadrži, zkus jestli ti z hadičky teče dostatečnej proud benzínu, nebo jestli maš na hadičce filtr tak ten muže bejt přicpanej, možná ještě že by byl přicpanej ten jehlovej ventilek ale to spiš to první.
Datum: 29. dubna 2014 19:56
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čau, máte někdo zkušenost odrezivováním nádrže ? chci to odrezit pomocí kyseliny citronové a horké vody a poté to vylít dvousložkovou epoxidovou barvou, ale přesně nevím jakou, jestli by jste někdo něco nedoporučil, v obchodě za ní chtěli skoro 500,-kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2014 21:30
 zdravím, dělal jsem nekolik nádrží, tím, že jsem nasypal do nádrže drobný štěrk/1 cm/ asi krabičku od solviny. Upnul na na 2hod. do soustruhu na malé otáčky/viz míchčka/. Řadně vypláchnula prolil benzínem s olejem. Fungují bez problémů. s pozdr.M
Datum: 24. října 2014 21:30
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 01. května 2014 17:00
 Kdyby jsi chtěl tak mohu udělat i nějaké fotky!
Datum: 30. dubna 2014 14:30
 Psal jsem to tak před 2 měsícema na stránku na FB: ---->> Tak jsem si doma čistil nádrž a paráda.. Jen abych tu někomu dal návod.. Koupil jsem si 13 pytlíků kyseliny citronové (1300g). Uvařil jsem si v konvici vodu nalil do nádobky rozmíchal v tom všechnu tu kyselinu, a promíchával s matičkama. Dále jsem doléval vařící vodu z konvice až jsem nakonec nalil celejch těch 13 litrů. No a nakonec jsem to nechal vychladnout u radiátoru. Nechal jsem to tam celkem asi 3 hodiny. Výsledek parádní!!! Určitě doporučuji.. na konec se to dá ještě vylít dvousložkovou epoxidovou barvou ale není to nutné já to nedělal.. Ale pozor! Hned jak vylijete tuto směs vypláchněte klasickou vodou a dále to pořádně rychle vysušte horkovzdušnou pistolí. Aby vám to zase nezačalo tvořit rez. Výsledek mě opravdu překvapil kyselina krásně rozežere rez. A cena? Pouhých cca 250Kč! Měl jsem nádrž opravdu hodně rezavou a výsledek krásný! Doporučuji! Hodně kilometrů přeju! .......... jinak jsem to žádnou epoxidovou barvou nevylejval .. pouze jsem to vilil troškem oleje M2T aby mi to zase nezrezlo .. a potom už jenom benzín a jezdilo se .. výsledek ++++!
Datum: 30. dubna 2014 14:29
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 zdar draci potřeboval bych vedet jaky loziska jsou lesi jestli skf nebo zkl. Cenove zkl je levnější a myslim si že budou stačit na fichtla .
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 23:16
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 Diky vsem
Datum: 02. května 2014 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel17135
 Nn, chodím do válcoven... je to už nějakej pátek co jsem vylez ze střední
Datum: 02. května 2014 6:53
Jméno: jupi
IP: uživatel15205
 stando nechodis nahodou na Sosík do kladna ?
Datum: 30. dubna 2014 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel17128
 Zvl na seriovku bohatě stačí...i na upravenou seriovku...ložiska bych řešil až u motoru co točí nad 9000... a ani bych tak neřešil značku dodavatele jako vůli...všechna ložisková ocel je beztak od nás z Kladna ... a je to furt ta a samá jakost ať je to na SKF, FAG či ZVL...takže asi tak...a na tu kliku potřebuješ ložisko volný a ne nějak extra přesný...
Datum: 30. dubna 2014 13:10
 sěriovka točí i sedm, myslim že to musí bejt ok, ale osobně jsem je nekupoval, stačí co jsem po slovácích upravoval při renovaci
Datum: 29. dubna 2014 21:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 mam zkl na motoru kterej toci skoro 10 tesic a nemaj problém .
Datum: 29. dubna 2014 18:22
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 takže do 5000 otáček je to ok
Datum: 29. dubna 2014 18:22
 když to nebude dosahovat nějakejch extra otáček tak stačej zkl
Datum: 29. dubna 2014 17:38
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 čus draci komu dáváte ručně lakovat linky + zank jawa 21? nikdo mi nechce namalovat ten znak jawa 21 na zadní blatník prý to bez prolisu nzvládnou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 17:37
 tak on se ručně nemaluje, ani originál nebyl ručně, je to stříknutý přeš šablonu, kvalitní lakovna by podle vzoru měla udělat samolepící negativ a pak udělat airbrushem - ale pokud to chceš uplně jako originál tak ta šablona nebude samolepící a tim pádem bude mít na pár místech pár písmen mezírku (aby na tý šabloně držel například prostředek čísla "0", timhle způsobem to ani nebude tak přesný, čímž docílíš téměř totožnosti s uchcávajícim originálem  ) pan martin kopal v modřanech udělá, ale je tam dlouhá čekačka
Datum: 29. dubna 2014 17:37
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Dobrý večer mám dotaz neví někdo kde by se dali sehnat díly na sachs prima 5 nějakou stránku  jde mi nejvíce o píst ten muj je uražení u vejfukového kanálku a fouká mi to zpět do sání jede to ale je to bída je to jen malinká uraženinka  a popřípadě nevíte jakej je předstih já na netu na to nemužu nic najít  moc děkuju .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:25
 Ahoj mám ten samý problém chtělo by to založit vlastní moped forum mám motor 505 na díly tak se ozvi. Petr
Datum: 11. května 2014 9:25
Jméno: Martin
IP: uživatel15498
 Čáu hoši. Jak mám na babetě 207 rozdělat levý víko od motoru? Odšrouboval jsem všechny šroubky, vydělal ty čelisti ve spojce a oddělal buben,ale nejde mi oddělat to celé víko:/ Drží to tam ještě někde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 21:27
Jméno: Martin
IP: uživatel15498
 A co s tím mám dělat,sorry jsem lajk:/
Datum: 28. dubna 2014 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 drží akorát na ložisku
Datum: 28. dubna 2014 21:10
 Zdar draku.Už funguje internet.obchod?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 20:35
 ano ale mam strasne objednavek,,, a tak makam non stop,,sesa
Datum: 28. dubna 2014 20:35
Jméno: Vldo
IP: uživatel17125
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 19:44
 Zdar, máš tam rozměry tak to zkus změřit
Datum: 28. dubna 2014 19:44
Jméno: Karel
IP: uživatel9529
 zdarec draci slysel jsem ze pry ČZ 125/476 sport ma nějaky dvojity kompres nebo co? je to pravda nebo nejake zlepseni diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 12:22
 Zdar. Nevim, co si mam představit pod pojmem "dvojitý kompres", ale na hranaté číze určitě žádná zvláštnost v konstrukci motoru není. Z jakého to máš zdroje?
Datum: 28. dubna 2014 12:22
Jméno: filip
IP: uživatel14559
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 veteranforum.cz
Datum: 27. dubna 2014 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dej dotaz na veteramforum.cz tam budou 100% vedět
Datum: 27. dubna 2014 22:27
Jméno: pepin29
IP: uživatel15498
 Zdar, lidi potřeboval bych poradit. Demontovali jste už někdy cvrček-volnoběžka na babetě?
Je tam opačný závit,že? Potřebuji prostě poradit jak na to  díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 6:01
 Jestli procvakává při šlapání dopředu, tak je v háji a můžeš jí bez obav svařit a povolit.
Datum: 28. dubna 2014 6:01
Jméno: pepin29
IP: uživatel15498
 áha..a jak poznám,že je KO? Ona se mi jakoby nezasekává/nezabírá když šlapu prostě se to protáčí..myslíš, že mám koupit novou?
Datum: 27. dubna 2014 21:30
 Zdar. Jo, tam je levý závit. Pokud je volnoběžka KO, tak je nejjednodušší jí svařit a povolit sikovkama.
Datum: 27. dubna 2014 20:54
Jméno: Martin
IP: uživatel15498
 Čau borci..prosím o radu. Mám babettu 207 a nevím jak mám rozdělat rozběhový buben. Nechci to dělat násilím,abych něco nepoškodil. Je na to nějaký udělátko, nebo tak něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vyšroubovat ten šroub a pak stahovák
Datum: 27. dubna 2014 22:29
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 odjistis a povolis ten velkej sroub tusim ze je na 24 klic pak vytocis ty 3 sroubky a kdyz mas stahovak tak das stahovak a melo by to jit kdyz ho nemas tak vezmes kulatinku a ze strany zapalovani ho srazis neklepej porad na stejny misto musis s nim pootacet a bouchat s rozumem at ho nepomackas jestly ho budes sklepavat tak doporucuju nechat tam ty tri sroubky at se ti to nerozpadne
Datum: 27. dubna 2014 20:11
Jméno: prcir
IP: uživatel12689
 zdar, chci se zeptat jestli je olej PP90 (nevyjetý) dobrý když chci zakonzervovat chromy na Stadionovi na delší dobu nebo jak to vy konzervujete motorky když byste to chtěli nechat stát aby to nerezlo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 17:24
Jméno: pepa
IP: uživatel17129
 jen jedna praktická osbně bych použil olej s přídavkem silikonu protože ti odolaj ikdyž miju veci nastříkaní techničakem neoodolají šamponu a stačí tencí vrstva silikony v sobě ma český konkor a na konzervaci se osvědčuje wd ,,.je troku lepive a huř maže,,,
Datum: 30. dubna 2014 17:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 já vám nějak nevím.. jak dlouho to bude odstavený? 100 let? když si vemu že mám doma 40 až 50 let starý fichtly a sou na nich ty chromy krásně zachovalý (a to na nich jezdim) tak semi to zdá poněkud zbytečný.. no podmínka ale je aby to nebylo skladovaný pod okapem, ale nejlépe na suchém a větraném místě, pak to přec musí vydržet mrak let.. tuhle sem dotáhl 05 rok 1966, která byla sic málo, ale ježděná a pak dlouhodobě skladovaná v obyčejný garáži, tak napřiklad vejfuk byl jako novej, o řidítkách, světle a ostatních dílech nemluvim, neb ty nedostávaj takovej záhul jako ten lauf..
Datum: 28. dubna 2014 13:16
Jméno: prcir
IP: uživatel12689
 Díky ! když jsem to natřel tím olejem, tak jsem tomu snad neublížil ne ?
Datum: 28. dubna 2014 12:51
 chromy se daj konzervovat různýmy nástřiky dutin pro auta, třeba resistin, nebo skoro cokoliv co maj třeba v auto kelly, udělá to takovou voskovou vrstvu, většinu těhle věcí rozpouští technický benzín tak to jde dobře dolu, jinak chromu nikdy nemůžeš ublížit ošetřením lojovou pastou, přeleštění před každou sezonou je ideálka, hezky to zatáhne pory, a taky silikonový olej je paráda, ale ten nesmí na barvu, krom toho že jí nedělá dobře už ti ten plech nemusí jít taky nikdy nalakovat alespoň co jsem slyšel..
Datum: 27. dubna 2014 22:49
 Zdar borci nutne scháním na babetu 207/500 to plastové víčko karburátoru nemáte ho nekdo na prodej nebo nevíte kde ho sehnat díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 18:04
 Ahoj draci, zaseklo se mi pouzdro silentbloků v karterech, nevíte, jak ho vyndat? Motor stál 40let v garáži. Stahovák nemám a prostřední trubička mi vyjela aj s gumou, ale pouzdro zůstalo. Díky za rady, s pozdravem GOGO
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 21:08
 tomáš: maš stadiona? ono je to jen tenký plechoví kroužek a orech takové velikosti bude asi problém.. možná vystružit z kulatiny přípravek.. ale proč když to řízne a je to venku
Datum: 27. dubna 2014 21:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4888
 Normálně to nahřeješ a vemeš ořech stejný velikosti a vyklepneš, proč bych to rozřezával?
Datum: 27. dubna 2014 20:03
 Ok, děkuju, nejjednodušší řešení je to nejlepší  Myslel jsem, že budu muset vyrábět nějaký speciální stahovák.
Tak děkuji za odpověď,
S pozdravem,
GOGO
Datum: 27. dubna 2014 19:32
 ano.. normálně to jde rozřezat a pak vyloupnout
Datum: 27. dubna 2014 19:31
 To jsem zkoušel, to pouzdro je celkem dost kvalitní, takže to moc řezat nešlo. Říkáš, že se mám dále snažit to rozřezat?
Datum: 27. dubna 2014 19:15
 musíš to rozřezat tenkým plátkem do pilky a pak to vyloupnout
Datum: 27. dubna 2014 17:38
 Joj, promiň, zapomněl jsem napsat.
Stadion S22
Datum: 27. dubna 2014 16:21
 a na čem to je?
Datum: 27. dubna 2014 16:12
 teda kecám 40 let, Děda snad dělal GO někdy v roce 92. Ale nemyslím, že by to mělo nějakej zásadní vliv
Datum: 27. dubna 2014 15:32
|



|