Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj jak je to s tím řidičákem na zkoušku (dočasně vydané Ř.O.) platí to už? Nebo zas media jen straší... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 3:09
 Zdar. Nic takového ještě neplatí.
Datum: 25. dubna 2014 3:09
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Chci ze zeptat jestli u originál pionýru je nějak barevně odlišená nádrž a vnitřky plechů nebo je všechno stejný jako barva venku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 10:56
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Díky moc si mi pomohl.akorát ta 7044 mi příde moc tmavá.
Datum: 26. dubna 2014 10:56
 nebo tady máš přímo 21
www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-21-sport-pionyr-1971-_zeleny.html
Datum: 25. dubna 2014 18:30
 tak ta zrovna byla v kombinaci se šedou, jednu mám i když 05 koukni ke mě do galerie
Datum: 25. dubna 2014 18:26
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Možna jestli to neni 9018
Datum: 25. dubna 2014 17:54
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Ja bych rád udělal zelenou 6019,ale ta šedá mi k tomu furt nějak nejde.
Datum: 25. dubna 2014 17:22
 jinak k té slonové kosti, ani na jednom stroji z mojich 18ks v originálním stavu není, mám pouze jedny revmaplechy ve slonovce a to je ještě otázka jestli je to orignál
Datum: 25. dubna 2014 15:56
 v naprosté většině to není bílá ale světle šedá, slonová kost byla spíš výjimka a pravděpodobně jen v některých barevných kombinacích, ten odstín šedé je tuším 7044
Datum: 25. dubna 2014 15:54
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Akorat je mi divný jak byly střiknutý zadní tlumiče.ty by měly bejt v bílý ne?a když už jsem u tý bílý tak je to 9003?někdo tu psal že je to slonová kostto je blbost ne?
Datum: 25. dubna 2014 13:40
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Mám 20 1971 vnitřek pod sedlem plechy pouze v základu, zbytek ošizené venek. No a rám základ. barva. Slovenský robotník bol asi opitý z borovičky. Možná něco slavily.
Datum: 25. dubna 2014 9:38
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Mam 21 rok 69.tak to se s tim kamaradi ze slovenska moc nesrali.díky moc za rady.
Datum: 25. dubna 2014 8:49
 Teda abych to upřesnil i já někdy na přelomu let 1977-1978 zatím to zřejmě je tak že pokud máš už nové přední světlo tak bylo vše v jedné barvě.
Datum: 25. dubna 2014 7:13
 Když už tak se vyjadřujte přesně, u starších modelů je nádrž šedá a u novějších je to celé v jedné barvě tak že záleží co máš za rok, první 05 to je ještě jiná kapitola tam to bylo ještě trochu jinak
Datum: 25. dubna 2014 7:00
 A vnitřky plechů tenkou, šizenou vrstvou vrchního laku.
Datum: 24. dubna 2014 23:57
Datum: 24. dubna 2014 23:56
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdar draci, jak mam spravně seřidit spojku u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 9:10
 Máš to určitě v návodu..
Datum: 09. května 2014 9:10
Jméno: jožo
IP: uživatel17124
 nastartuj zarad a držto na spojce taj dlouho až se začne sni kouřit pak bude spojka dobře seřizena
Datum: 27. dubna 2014 17:45
 tak aby neklouzala a aby při zařazení neunášela
Datum: 24. dubna 2014 21:42
 Dokážete někdo odhadnout jaká je teplota výfukového kolínka u válce? Chtěl bych to utěsnit tmelem a nevím jaký použít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 0:54
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 tak si tam dej novej šteft, když máš strženej závit.. pokud koleno neutáhneš, tak nemůže těsnit..
Datum: 26. dubna 2014 0:54
 nedokážu to víc utáhnout protože mám špatný jeden závit ve šroubu co utahuje kolínko k válci. Tak to špatně těsní.
Datum: 25. dubna 2014 21:25
 šnuru mám. Je to na prdlajs. Nic to nevydrží. Vypadne to za chvilku a nasákne to olejem z výfuku. Co se týká toho kolínka tak tam mi to kape přímo u válce a chci to utěsnit nějaký tmelem.
Datum: 25. dubna 2014 21:24
 tu šnůru požij ve spoji s výfukem,ale na válci klasika těsnění a hlavně rovná příruba na kolínku
Datum: 25. dubna 2014 16:27
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Tmel nepoužívej. Kup si azbestovou šňůru a tím to vytěsni. Koupíš ji v prodejnách kde prodávají kamna, krby.
Datum: 25. dubna 2014 9:28
 Zdar draci, máte někdo klasickej blatník z kejvačky 250 nebo 350? .. Jde mi o to jakej má ten blatník rozměr mezi tlumičema .. prej tam byl rozdíl v malejch a velkejch kejvačkách .. Díky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 14:56
Jméno: petak
IP: uživatel17113
 Zdar draci, prosímvás - jaký má rozměr stará SPZ na fekál 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2014 9:25
Jméno: petak
IP: uživatel17132
 Ty seš borec, draku, on má totiž Sesa v nabídce 2 rozměry, tak sem si myslel, že mi někdo řekne kup si tu nebo tu, inu člověk míní a dobří lidé mění - dík moc!
Datum: 01. května 2014 9:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 no čečé von ti každej neni sto hnedlenc přeměřovat spztku, ale že znáš haškovoc tuten hlod a navíc zrovna tu značku mám poblíž rukou a metr mám v boční kapse montérek tak ti teda píšu: spodní strana je široká 14cm, horní 8cm, výška celková jest 10,5cm, výška od spodu k úkosu je cca 7,5cm a délka úkosu je zhruba těch 4,5cm a podle voka je ve úhlu 45 stupínků..
Datum: 27. dubna 2014 14:27
Jméno: petak
IP: uživatel17122
 Jaroslav hašek: ."vmísil se do hovoru, řka hovno.." potřeboval bych ten rozměr, ne konstatování faktu..
Datum: 27. dubna 2014 14:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 myslim že to bude stejný jako na 20,21,23 ....
Datum: 25. dubna 2014 18:58
 Zdravím , chtěl bych se zeptat - de předělat ČZ 175/487 na 215 (220) ccm. ? Pokud ano, kdo a kde to dělá ??  Díky moc Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 12:54
Datum: 24. dubna 2014 12:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tyhle prevrtany stroje jsou dobra silenost. Sam mam prevrtanou 2-valcovou 250ku na nejakych 315ccm a je to hezky svezeni... Vrtani x zdvih: 58:58
Datum: 24. dubna 2014 12:37
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Díky moc , pravě to ma známej, já na tom jel a prohlasil sem "to musim mit to, jede jak slak" diiky moc
Datum: 23. dubna 2014 22:07
 Zdar. Jde. Někomu to funguje, někomu se to přidírá. "vložka" má totiž po úpravě cca 1,5mm stěnu a může se kroutit. Jinak dělal to Tomáš Kasalický (TK moto). Jestli to ještě upravuje nevim.
Datum: 23. dubna 2014 22:03
Jméno: luk
IP: uživatel17062
 http://www.dilyjawa.cz/?p=productsMore&iProduct=561&sName=Valec-555,550 mate s tim nekdo zkusenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 20:55
Jméno: luk
IP: uživatel17062
 zdar chlapi mam dotaz je lepsi dvoukrouzkovi nebo tri myslim na jawu 555 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 20:48
Jméno: Peti
IP: uživatel14157
 Zdravim, kdyz obcas nakopavam svyho mustanga tak se mi sekne segment, jakože nejde dolu. Co by se stalo kdybych trochu vic zatlačil? Myslim třeba tim když ho několikrat nakopavam a najednou se zasekne a ja vty setrvačnosti ho trochu vic zatlačim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 22:40
 ano... okousané kusy segmentu se mužou dostat třeba do ložisek, nebo mezi kolečka či mezi lamely
Datum: 23. dubna 2014 22:40
Jméno: Peti
IP: uživatel14157
 Dik za odpověd, a nemužu tim poškodit něco jiného? Diky
Datum: 23. dubna 2014 21:22
 odrbeš si na segmentu zuby
Datum: 23. dubna 2014 20:15
Jméno: GOGO
IP: uživatel15808
 Ahoj draci,
chci se zeptat, čím nejlépe vyčistit válec a hlavu, našel jsem ve stodole Staďáka, tak ho rozebírám. Máte na to nějakej osvědčenej přípravek, který by alespoň částečně rozpustil ten připečenej bordel?
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 20:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel17118
 Zdravím,taky mám tyhle problémy a zatím nejlíp na špínu mi pomáhá "servošampon" dá se to koupit v drogerii nebo v lacích je to takový modrý prášek a funguje dobře zatim nesklamal.
Datum: 26. dubna 2014 20:38
 nebo taky čistič brzd je dobrý že je ve spreji a dostane se skoro všude
Datum: 25. dubna 2014 0:03
 Děkuju za rady draci, vyzkouším nejdříve benzín, pak se asi vrhnu na čističe grillů
Datum: 23. dubna 2014 20:45
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ponořit do benzínu, vzít si štětku a kartáček na zuby, ten jsem si zbrousil aby se vlezl mezi žebra a válec s hlavou jsem celej vyleštil a je jak novej
Datum: 23. dubna 2014 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 arva v kombinaci s wapkou meje cekem dobře, každopádně připečenou hlavu z jawetty sem s tim stejně neumyl...
Datum: 23. dubna 2014 20:18
Datum: 23. dubna 2014 19:06
 jestli ti můžu radit tak to nepískuj, pak se na tom strašně drží bordel
Datum: 23. dubna 2014 18:54
 Zdar. Pomáhá čistič na grily a trouby. Ale pokus se sehnat ten, který nežere hliník
Datum: 23. dubna 2014 18:50
 Ještě jsem si říkal, že bych to nechal třeba 3-4dny v benzínu, jestli to nepustí. To by možná šlo ne? Nebo myslíte, že je lepší to rovnou nechat opískovat a neztrácet s tím čas?
Datum: 23. dubna 2014 18:41
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 ja to beru naftou a štetečkem a nejdriv to stříknu vapkou
Datum: 23. dubna 2014 18:22
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 na žebra prej funguje coca cola
Datum: 23. dubna 2014 18:13
 Hoj draci, kolik by měla být tloušťka novýho brzdovýho obložení u fichtla? Nechal jsem si nalepit nový a má to 6-5mm podle místa kde měřím a nevleze se mi to do bubnu  Buben nestočím bo na něm mám napletený kolo, napadlo upnout brzdovej štít do soustruhu a stočit namontovaný pakny ale nevím jak to poberou pružiny aby se to odstředivou silou neroztáhlo... Jak by jste postupovali Vy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2015 15:25
Jméno: Petr
IP: uživatel18226
 Bruska i soustruh jsou podle mě zbytečně drastický řešení. Nemluvě o tom, že si moc neumím představit, jak by se ten štít s paknama, který v něm drží jen na pružinkách, mohl uchytit do soustruhu bez toho, aby po roztočení neulítaly ty pakny po dílně. To obložení je relativně měkký, takže se dá zbrousit pilníkem nebo hrubším smirkovým papírem. Jen je potřeba to dělat opatrně, aby si to zachovalo kruhový tvar. Drobné plošky se obrousí brzděním.
Datum: 26. července 2015 15:25
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 na 555 sem je taky stáčel na soustruhu a pohoda... teda, dělal sem tenkrát brzdy ještě na něčem jiném (už nevim co to bylo) a svojí bllbostí sem tam dal jiný pružiny... to pak lítaly pakny po dílně a štít se rozkočil
Datum: 23. dubna 2014 14:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel17111
 ja som zobral šmirgel a som to zbrusil a brzdí mi to do šmiku a nemám žiadne plochy určite by som to nebral karbobrúskou len dosereš obloženie ani sústuhom jednoducho obrusiť šmriglom aspoň 80 zrno
Datum: 23. dubna 2014 14:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nejcistsi je stahnout buben i s paknama na soustruhu na maly otacky, pak to i brzdi a skoro okamzite.
Datum: 23. dubna 2014 10:53
 je to 8 desetinek mm, ale ručně se mi to dělat nechce, ne že bych byl na to línej ale chci to trošku přesný  malý otáčky mě taky napadly ale nerad bych si to nožem utrhl to nalepený obložení, a zmenšit brzdovej klíč napadlo kámoše, říkal že to zkusí a pokud to bude fungovat tak to udělám taky
Datum: 22. dubna 2014 22:21
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 Bejt prase a hledat nejaky levny reseni tak bych mirne vybrousil ten kuzel co pakny drzi roztahnuty
Datum: 22. dubna 2014 22:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17106
 musíš to točit do 100 obrátek čeče
Datum: 22. dubna 2014 22:00
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 čau, záleží o kolik jsou větší, když jsem dával nový do čízy, byly větší jen asi o necelej milimetr na průměru, tak jsem to obrousil flexou, po pár tisících km už na nich nerovný plochy nejsou znát..
Datum: 22. dubna 2014 21:32
 cus draci mám problém s fichtlem udělal jsem go ložisek a gufer a pak jel hodně dobře ale pak se to začalo srát tak sem vyčistil trysky sundal filtr a jelo dobře a pak se to začalo srát tak jsem koupil novej filtr vzduchu ale fichtl už vůbec nechce jet ani bez filtru už nevim co mám dělat zapalko jsem šteloval chytá na dup a drží i volnoběh ale nejede vůbec už mě nenapadá nic krom kroužků dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 21:44
Jméno: jawsss
IP: uživatel16252
 tak to budeš nít jak už tu myslim někdo psal vysokou hladinu, aj jestli ju máš dobrou tak zkus dat malinkou nižší
Datum: 23. dubna 2014 21:44
 a jinak skutra nechci ani vidět kámoš mě poprosil o opravu skutra a po půl hodině hledá jak se to startuje jsem to vzdal
Datum: 23. dubna 2014 20:45
 dneska jsem zase vyčistil celej karbec a jehla byla přeskočená na 3 zářez a dal jsem jinou svíčku a už to jede celkem dobře jen to furt nechce filtr
Datum: 23. dubna 2014 20:43
 mě zaráží že to po smontování jezdilo jinak bych to šacoval taky má chybu montáže, ale jestli to chvíli jezdilo a bez filtrů. líp než s ním tak bych to viděl na vysokou hladinu nebo netěsný ventil v plovákovce. Ale takhle se to těžko řeší když to člověk nevidí.
Datum: 23. dubna 2014 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel17112
 franky klid  přece nemužeš velkýmu klukovi napsat ať si koupí skůtra v obchoďáku  víš jak to nasere  Jinak já jsem přesvědčenej že je chyba někde v motoru od montáže ...
Datum: 23. dubna 2014 16:29
Jméno: Franky
IP: uživatel17110
 kup si skutra ......... v tescu maj ted slevu...................
Datum: 23. dubna 2014 13:30
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 hlava je uplně černá svíčky jsem zkoušel a nebyly moc černý ale vůbec to nekouří
Datum: 23. dubna 2014 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel17109
 Spíš to bude mít souvislost s tim půlenim a výměnou gufer a ložisek ... Něco bylo špatně udělaný ... Buď se po nějaký době drblo gufero a nebo někde netěsní těsnění ... Muže to žrát i převoďák ... Chová se to potom jak když je to bohatý,ale na ochuzení to jede ještě hůř ... Černá svíce ???
Datum: 23. dubna 2014 7:02
Jméno: jawsss
IP: uživatel16252
 tak to máš klasicky zacpaný karbec, hlavně vzduxhový kanálky, zazpalo se ti to tím jak si jezdil bez fitru, kompletně vyčisti karbec (slabý roztok kyseliny citronové) a pojedeti to
Datum: 22. dubna 2014 22:01
 nikdy s filtrem problém nebyl bez něj to jakž takž jede ale s nim vůbec
Datum: 22. dubna 2014 21:34
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 prostě vem to všechno postupně. začni karbecem jak si budeš jistý že ho máš 100% tak tak zkus když to nebude dobrý tak výfuk, sání a pak zapalování,
Datum: 22. dubna 2014 21:33
 hele jestli máš předstih i karbec cajk a vyčištěný výfuk tak si zkus pohrát s airboxem, to by mohlo zabrat,
Datum: 22. dubna 2014 21:22
 do se vytočit ale nechce se mu do otáček karbec a tryska byla první věc co jsem dělal
Datum: 22. dubna 2014 21:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 a na volnoběch de normálně vytočit, nebo jak přidáš se zadusí? jestli jo tak máš ucpanou hlavní trysku.
Datum: 22. dubna 2014 21:00
Jméno: Michael
IP: uživatel16314
 Vím moc se to sem nehodí ale potřebuji pomoc...
Koupil sem Yamahu dt 80 je po GO motoru ale nikdy po generálce nevrčela... Motorku jsem dal do hromady vše je ok jen nejde nastartovat hazí jiskru podle mě dává málo směsi ale už nevím jak to seřídit jinak skusil sem vše co de motorka při rozbíhání začne vrčet ale musim držet trochu plynu jak mile za něj vemu ta zase nic ale i tak po chvilce zase zdechne. Už si nevím rady.Jinak sitič funguje a těsní karbec je čistej jak nikdy... Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 17:11
Jméno: Michael
IP: uživatel16314
 Svíčka je nová. Rotor ok. Filtr jako novej. Na roztlačení chytá líp se sytičem... Je to DT 80 LC 2 s vodním chlazením
Datum: 23. dubna 2014 17:11
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Rotor zapalování je správně usazen v klínku na klice? Zkoušel jsi jinou svíčku? Vzduchový filtr a gumová hadice k airboxu jsou čistý? S otevřeným víkem airboxu to nechytne? Na roztlačení chytá líp se sytičem nebo bez? Je to DT 80 LC 2 s vodním chlazením? To je zatím vše co mne napadá.
Datum: 23. dubna 2014 12:14
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Zdar draci koupil jsem si nové gumy na podlážky k dvacítce ale zaboha je tam nemůžu dostat, prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 18:23
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Dík, hned jak jsem se vrátil ze školy jsem to udělal. Malý šroubovák a mýdlo a je to tam.
Datum: 23. dubna 2014 18:23
Jméno: Franky
IP: uživatel17108
 kdyz te zradi vse 150ti tunovy lis ti pomuze !
Datum: 22. dubna 2014 23:17
 Pěkné průchozí díry a namazat jak říká marquee mýdlem, nebo indulonou .. a při troše šikovnosti a popostrčení šroubovákem to půjde ..
Datum: 22. dubna 2014 21:14
 zkus obyčejný mýdlo to funguje
Datum: 22. dubna 2014 21:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 zrovna tuhlenc sem jednu chybějící nasazoval.. no máš recht, jde to blbě.. ale co, zkusil sem ji dát do horký vody, ale to nepomohlo.. tak sem holt musel použít svoji obrovskou sílu v palci a z druhe strany sem tomu pomáhal šroubovákem. nakonec se dílo zdařilo, bez újmy na gumě i na zdraví. mnoho zdaru.
Datum: 22. dubna 2014 20:59
 zdar, nikdy sem to neřešil, ale kdybys to zkusil trochu nahřát, aby to změklo a pak to tam zkusil nasadit tak by to nešlo, jinak si myslím že tam pudou asi docela těžko aby jen tak nevypadly
Datum: 22. dubna 2014 20:46
Jméno: marek štefek
IP: uživatel17095
 zdar draci prosim o radu mám babettu 207/200 a když jedu a chcípne tak vyndám svíčku dám jinou a jedu dál pozhruba 10 km zdechne zase tak tam dám tu starou a zas frčí nevíte čím by to mohlo bejt ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 14:01
 Blbá tepelná hodnota svíčky.
Datum: 23. dubna 2014 14:01
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 podl me blba svicka
Datum: 22. dubna 2014 21:26
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 seřídit bohatost směsi
Datum: 22. dubna 2014 20:43
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 co tam mas za svicku a jak vypada
Datum: 22. dubna 2014 19:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau na fichtlovi se mi začala posouvat zadní kyvka je to jen když jedu nějakým terénem když se prostě hodně tlumí a kyvka se hýbe tak sse posouvá do prava vždy jí tam musím domlátit kladivem a pak je to zas dobrý má cenu to vyměnit nebo koupit nouvou kostru? mám doma kostru z 21 tak bych to mohl použít z toho ale nevim jak se vyndává. nějaký nápad? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 16:30
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, jaké máte zkušenosti s posíláním klikovek na repasi? Volal jsem do jedný firmy a dozvěděl jsem se, že to bude stát okolo 2 000,- a bude to trvat 2-3 týdny. Je to tak v normálu? D9ky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 20:29
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Na fichtla je nová klika za 1200 taiwan. A když budeš chtít repas stávající, tak to vychází u padalíka na jižní morevě základní cena 790 Kč, pokud by se musely opravovat boční čepy kliky ojeté nedrží ložisko– každá strana 360 Kč.
Datum: 22. dubna 2014 20:29
 no tak to jo, já předpokládal že to má na fichtla
Datum: 22. dubna 2014 18:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17105
 spíš at nepíše na jakou motorku to má ..jestli to je na dvojválcovou 350 tak to sedí halvne si sežen fortelnou bednu at to cestou nedostane ranu a nerozcentruje se
Datum: 22. dubna 2014 18:33
 je to drahý, ale záleží jak na to spěcháš, to by jsi měl levnější novou CKR kliku
Datum: 22. dubna 2014 18:16
Jméno: Honza
IP: uživatel17104
 Ahoj, chci si zrepasovat korkové lamely na jawu 350 kývačku a nemůžu na to nikde sehnat korek, poradíte? Jaký bych měl použít? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 18:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17105
 musí to býr eostláý dřevo a ne zhuštěná korková drt co se logicky ropadá ....jinak korek z demižonu na víno .protože než nazbíráš špunty vyžere hospodu a proč si v talíně u písku nenecháš za 300 udelat gumokorek?
Datum: 22. dubna 2014 18:37
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 nevím jaký má 300padina lamely ale všude se dávaly korky z vína. Na fichtla jedině z toho
Datum: 22. dubna 2014 16:32
Jméno: petr
IP: uživatel12656
 Cau chci se zeptat na kolik km/h roztahnrte na fikovi dvojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:56
 mne jede 100km/h ale jdou přitom jiskry s vyfuku
Datum: 27. dubna 2014 17:56
 Na dvojku to rozstrkávám..
Datum: 23. dubna 2014 16:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 na dvojku většinou pod 200 nejdu!
Datum: 22. dubna 2014 16:16
 neupravenej do těch 40 +/- , já s mírně upravenym udělám skoro 60
Datum: 22. dubna 2014 15:47
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 na 13/58 asi 95km/h. Jinak seriový pionýři podle těch origo tachometrů asi 40km/h
Datum: 22. dubna 2014 14:49
 To je taková všeobecná otázka.... třeba Rsovej motor mi jel na 2ku přes 80-85 podle toho jestli jsem měl 12nebo13 na sekundáru
Datum: 22. dubna 2014 10:37
Jméno: honza
IP: uživatel17102
 Max těch 40km/h
Datum: 22. dubna 2014 9:15
|



|