Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci, zaseklo se mi pouzdro silentbloků v karterech, nevíte, jak ho vyndat? Motor stál 40let v garáži. Stahovák nemám a prostřední trubička mi vyjela aj s gumou, ale pouzdro zůstalo. Díky za rady, s pozdravem GOGO
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 21:08
 tomáš: maš stadiona? ono je to jen tenký plechoví kroužek a orech takové velikosti bude asi problém.. možná vystružit z kulatiny přípravek.. ale proč když to řízne a je to venku
Datum: 27. dubna 2014 21:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4888
 Normálně to nahřeješ a vemeš ořech stejný velikosti a vyklepneš, proč bych to rozřezával?
Datum: 27. dubna 2014 20:03
 Ok, děkuju, nejjednodušší řešení je to nejlepší  Myslel jsem, že budu muset vyrábět nějaký speciální stahovák.
Tak děkuji za odpověď,
S pozdravem,
GOGO
Datum: 27. dubna 2014 19:32
 ano.. normálně to jde rozřezat a pak vyloupnout
Datum: 27. dubna 2014 19:31
 To jsem zkoušel, to pouzdro je celkem dost kvalitní, takže to moc řezat nešlo. Říkáš, že se mám dále snažit to rozřezat?
Datum: 27. dubna 2014 19:15
 musíš to rozřezat tenkým plátkem do pilky a pak to vyloupnout
Datum: 27. dubna 2014 17:38
 Joj, promiň, zapomněl jsem napsat.
Stadion S22
Datum: 27. dubna 2014 16:21
 a na čem to je?
Datum: 27. dubna 2014 16:12
 teda kecám 40 let, Děda snad dělal GO někdy v roce 92. Ale nemyslím, že by to mělo nějakej zásadní vliv
Datum: 27. dubna 2014 15:32
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čauvec mám dva dotazy : 1 zní jaká je dobrá svíčka na fichtla která startuje dobře jak za tepla tak i za studena? mám tam brysk n17c a za studena to čapne na první kopnutí i bez přeplavení, a za tepla to sotva škitne tak to musím roztlačit. A 2 dotaz mám vífuk hikone a navařené kolínko z pio a dosedací plochu u válce mám pozohýbanou a orig. těsnění na to nestačí. Neexistuje nějaký tmel nebo něco žáruvzdorné aby se to vyplnilo a celé uzavřelo? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 13:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 ach ta hladina - věčnej boj no... nicméně ten plíšek se dá, mám ten pocit, po prasknutí zaletovat prachobyčejnou pájkou, nebo v případě jsou li obě ruce sehrané s hlavou, dá se i vyrobit provizorní náhrada.
Datum: 28. dubna 2014 13:06
Jméno: jawa50
IP: uživatel15188
 takže říkáš koupit plíšek seřídit hladinu - menší dát novou svíčku n15c
Datum: 28. dubna 2014 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel17123
 No chápu, zas ten tvuj nedotknutelnej plíšek...tak holt seřidíš hladinu a nebudeš roztlačovat a nebo neseřídíš a budeš roztlačovat, víc možností neni... svíčkou to neni...jen už ty palky maj něco za sebou a špatně zapalují bohatou směs... víc psát nemá cenu ... a jen pro zajímavost si všimni že 3/4 tvých problémů a dotazů se motá okolo hladiny v karbecu, kterou ty odmítáš seřídit...nebylo by dobrý už tu hladinu udělat? To jen k zamyšlení ... je to asi po pátý a naposledy co ti to píšu ...
Datum: 27. dubna 2014 17:57
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 podíval jsem se do jednoho témata a tam že pal 7 našel jsem 2x pal super 7 jedna házela víc druhá mín dal jsem tam tu co hází víc za tepla nakopl púrotože hlava jestě nebyla úplně studená a to taky laplo hne ale ujel jsem tak 100-200 metrů a při trojce to uplne zdechlo jak když skratuju obvod no a když jsem skoro zastavil tak sem rychle podřadil na 2 a motor naskčil ale už při dvojce to tzaky trochu vynechávalo tak jsem tam dal tu druhou palku a to sem nakopl tky na první a hned to zdechlo tak sem dojel domu přes 17c. hladina je stejně s ryskou a ten plíšk co tam je je tak chatrnej a poohýbanej že se to rači ani nebudu pokoušet přenastavit protože bych musel kupovat novej. a za studena když to nakopnu přes tu 17c tak to má slušnej volnoběch a po čase jak se motor ohřívá tak volnoběch slábne prostě to vrčí pak to sekundu vynechá a pak zas vrčí ale děláto jen při volnoběhu při jízdě ne. a právě že fichtla nakopnu počkám tak 5 sekun a hned jede bez cukání. a nevíte jak s tím kolínkem jestli na to není nějaký žáruvzdorrný tmel?
Datum: 27. dubna 2014 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel17123
 To nebude svíčkou, ta má na seriovce v rozmezí N14, 15, 17 minimální význam... to že to klasicky nechce teplý chytit je způsobeno vysokou hladinou a nebo už stoletou prorejpanou tryskou volnoběhu...ale z 90% je to hladinou... zbylých 10% jsou nevysvětlitelné záhady...ale to jen pro ty , co prostě neumí seřídit motor a nebo maj motor těsně před smrtí... resumé : dej svíčku n15c (ta tam patří) a lehce sniž hladinu. Motor se správně seřízeným karburátorem studený chytí, sotva sotva drží chudší volnoběh ale nechcípne a dokud se trochu neohřeje tak nejede a škube, teplej motor pak jede doplna i vařicí ... to jen pár rad ode mě...
Datum: 27. dubna 2014 16:04
 Jestli to nebude tím že tam 17ka nemá co dělat. Už se to tu probíralo snad milionkrát. Naposled asi o 5 témat dřív. Dopr.... nebuďte líný si něco sami zjistit a najít.
Datum: 27. dubna 2014 13:53
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 Čau chci si dát na fichtla ten polskej válec 40.00. Ale bojím se že zrovna dostanu jak vy říkáte: "šmejd s křivýma přepouštěcíma kanálama" Ale jednou před x lety to mě bylo asi 10 tak sem si ten válec koupil ten samej od pana Hubáčka má http://www stránky extremebike a ten válec jsem nasadil a zajížděli jsme ho ve dvou protože to hned mělo sílu a rychlost jak zajetej fichtl. Tak mě napadlo jestli si to má cenu koupit a kdyby byl špatnej jestli by to sesa vyreklamoval a poslal novej, tenkrát s tím válcem nebyl jedinej problém. A kdybych ho měl tak na kolik litrů se zajíždí píst aby jak sesa říká dostal skoro o jednoho koně navíc? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 6:29
Jméno: standa
IP: uživatel17119
 To žertuješ ne? Jako že ho tu koupíš, povozíš se na tom a pak ho vrátíš že jede málo??? Chtěl bych vidět prodejce, který by na to přistoupil  Jinak dle časování maj ty válce asi 3HP jako j05- v tom vrtání 40 by tam mohlo bejt 3,5HP (kůň navíc by se konal u čssr válce) ...a dle všeho má prý teď sesa ty trochu lepší verze... Hodně zdaru
Datum: 27. dubna 2014 6:29
Jméno: Jiří
IP: uživatel15903
 Zdar, mám problém, Když jedu na čz 175/477 začně pi při vyšších otáčkách svítik kontrolka dobíjení asi na 1Sekundu potom zhasne a ve vyšších otáčkách nic, když stojím tak to nedělá, Mám tam relé AEV a nové uhlíky pružinky a držák. 4ím by to mohlo být ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 23:02
Jméno: Jiří
IP: uživatel15903
 Čau, je pravda že baterka už není v moc dobré kondici, mohlo by to být ono
Datum: 26. dubna 2014 23:02
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 čau, jak je na tom baterka? Já měl problém, že pokud sem jel bez světel, tak od určitých vyšších otáček poblikávala kontrolka dobijení, s rostoucíma otáčkama častěji (až svítila skoro stále). Dle vyjádření AEV to je špatnou baterkou (což opravdu mam), tak doufám že to přestane až pořídim novou baterku..
Datum: 26. dubna 2014 22:18
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, jaká je nejlepší svíčka do továrního mustanga se kterým se jezdí delší vzdálenosti. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 10:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Značka je skoro fuk. To bych vůbec neřešil. Důležitá je teplená hodnota. Ta je napsaná v manuálu...
Datum: 29. dubna 2014 10:59
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 no ja mam bohuzel s briskama dost spatny skusenosti praskaly mi tak po mesici ale znam dost lidi co na ne jezdi a jsou spokojeny
Datum: 28. dubna 2014 9:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 ti co haněj všechny ostatní svíčky, krom té které zrovna jim zrovna jezdí, povětšinou maj nějakej problém, buď v nastavení, nebo v součástkách.. no ale co už, každej jede co mu jede.. a rád bych upozornil že jen a jen ty největší borci jezděj svíčky ze hřbitova!
Datum: 27. dubna 2014 17:40
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 hele ja v nem mam svicku co prodavaj tady - DENSO W20FS mam ji tam uz tri roky a je to parada a ze najezdime dost a kolikrat i docela extremni podminky brisku bych si uz nikdy nekoupil ani palku ale kazdej ma proste svuj nazor
Datum: 27. dubna 2014 17:01
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 N7 by byla super, ale ne každej má dneska přístup ke starym PALkám, proto píšu o snadno sehnatelnym typu..
Datum: 27. dubna 2014 11:33
Jméno: pepa
IP: uživatel17120
 zachovalá pal n7 ve srovnaní s briskem je kvalitnejší jde o jen praxi uživatelu ,,,,prostě palka je blbuvzdorna eště nejni vysipana izolacným praškem a z elektrodou ze specialní slitiny a bez přídavku mědi,....
Datum: 27. dubna 2014 8:48
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Brisk N15C či jakákoli jiná se srovnatelnou tepelnou hodnotou
Datum: 26. dubna 2014 22:19
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdravím mám stadiona a dnes šel zas vyzkoušet má najeto pár km a jel sem a najednou motor se jakoby zablokoval a kolo šlo do smyku pak sem si všimnul ,že ulítnul kousek hliníku u brzdové páky naštěstí to na funkci nemá vliv je to asi čtverec 1x1 cm nad brdzovou pákou max. bude mít delší chod...no a pak koukám dál ke kolu a záchyt reakce se trochu navinul na rám je malinko ohlej a táhlo taky ohlý no prostě nevím co to muselo se něják zablokovat něco v motoru asi u hřídele pedálů ale řazení jde ,táhlo má normalně pohyb jak má mít, a motor se točí neívm jestli to mám řešit vše sem narovnal a vypada to ok ale nevím co to teda způsobilo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 20:51
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 no se štítem se nic nestalo ten hliník se uštípnul na karteru
Datum: 26. dubna 2014 20:51
 máš sjeté brzdové obložení natolik, že se postavil klíč, kolo se raflo a proto se zjebal i záchyt reakce a vyštípl kus štítu.
Datum: 26. dubna 2014 18:12
 Ahoj, potřebuji poradit. Jelikož nejsem příznivcem malého obsahu tak vás prosím o radu nedokážu pořádně vyladit stadiona s11. Předstih a odtrh mám podle norem. Karburátor vyčištěn snad několikrát svíčka nová. Motor krásně naskočí na volnoběh běží že bych to koupil ale jakmile má jet ve vyšších otáčkách tak nejde, začne vynechávat a nejde vůbec vytočit. Normálně bych šel na karburátor jenže na tomhle se nic ladit nedá. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 10:10
Jméno: míla
IP: uživatel14559
 možna že koleno výfuku je příliš dlouhý bud zkrátit nebo výfuk povytáhnout
Datum: 02. května 2014 10:10
 Gufera jsou nová a výfuk vyčištěn. Dělám motorky už nějaký pátek ale ted už opravdu nevím.
Datum: 26. dubna 2014 20:09
Jméno: pepa
IP: uživatel17117
 co gufera?a naopak co výfuk vyčišten anebo je nový?
Datum: 26. dubna 2014 18:46
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel16687
 Zdravím, mám Jawa 20 a když zařadím trojku, tak začne něco cvakat. Dělá to jenom u trojky a pouze, když začnu přidávat plyn (když plyn nepřidávám a mám to na trojce, tak to nic nedělá). Táhne to dobře, neškube to, nic to nedělá, ale už mě znervózňuje to cvakání. Nevíte, co by to mohlo být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 20:34
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Taky mi to začlo zničeho nic dělat ale prostě a jednoduše seru na to  D
Datum: 30. dubna 2014 20:34
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel16755
 To jo, ale je divný, že to dělá jenom u trojky. Nemohou být třeba povolené převodové kolečka nebo tak něco?
Datum: 30. dubna 2014 11:21
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jo to cvakání nemusí být v motoru.
Datum: 30. dubna 2014 9:42
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Rozebrat, zkontrolovat, smontovat a třeba to přestane.
Datum: 30. dubna 2014 9:40
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec borci. Po přinýtování nového věnce na ROVNOU pěknou rozetu na pionýra mi věnec v jednom místě hází cca 1mm. V tom místě mezi 2 nýty věnec nesedí přesně na osazení rozety a je jakokdyby vevzduchu. Ať jsem se snažil jak se snažil prostě to líp udělat nejde. Má cenu toto řešit nebo jezdit? Bude to hodně tahat s řetězem? Věnec byl za cenu 150,- tak nejspíš to nebude přesně to pravý ořechový. Příště osvědčeně od seesy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 20:03
 bud rad ze jenom venec ja zacinam met strach abych nemel v perdeli celou novou rozetu
Datum: 04. května 2014 20:03
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar nevíte někdo jaký je original odstín barvy dvacetjedničky z roku 1967. modrá barva ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 9:17
 Čau draci, chci si udělat na babettu brzdový světlo, a nevim kam dát spínač brzdovýho světla, máte někdo prosím fotku ? Pošlete mi to prosím na mail andrewop89@seznam.cz .Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 22:24
Jméno: mustoš
IP: uživatel16049
 Prosim draci pomožte , chci si koupit bezkontaktní zapalování na pionýra(cross zapalko ne) , a chtel bych k tobu dokoupit i kabeláž komplet , as se stím us nemusím párat, a us jen zapojit do cívky a na svetla atd atd , Předem dekuji , (pionýr leštěnka mi stoji v obyváku u babičky  ) ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2014 16:19
 Neni jednoduší nakoupit kabely a natahat to ručo ? Vyjde tě to levnejc a moc času to nesežere
Datum: 05. května 2014 16:19
Jméno: mustoš
IP: uživatel16049
 Ok, ale ja bych chtel i tu kabelaz v celku, pac ji nemam udelanou, a chci to jen dopojit na to vapecko, mam jen inducku, a origo prepinak na svetla, tak ktere ty kable k tobu doobjednat teda?
Datum: 29. dubna 2014 23:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Vidím, že tu máme dalšího odborníka...
Datum: 28. dubna 2014 8:27
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Neskutečně předražená věc ,výrobní cenu bych typnul na 50 Kč.Beztak je to vyrobeno v čajně.
Datum: 26. dubna 2014 18:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16325
Datum: 26. dubna 2014 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16325
 k vape je kabeláš pro chod motru a k světlum zustanou kable puvodní ..... a logicky proč to neobjednáš přímo od výrobce vape dej do golgla svoje stránky maj.....jinak vape se dělá i ve verzi se světlama i v zavodní verzi bez jen stojí jak 3 fichly..,,,,
Datum: 26. dubna 2014 7:49
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, chtěl bych si udělat jednoho pionýra (jawu 20) do naprosto přesně původního stavu. Ale hledal jsem vzorkovník všech odstínů barev ve kterých se pionýři dělali, ale to sem nikde nanašel. tak se chi zeptat jestli nedko nevíte v jakých všech odstínech se dělali (jako zadní plechny) a odstíny revmaplechů díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 22:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 tak hlavně ty odstíny asi ani nemohli bejt stejný, poněvač by těžko míchali stejný čsn po celou dobu výroby... já sem zatíženej jen na červený a už mě jich pár prošlo pod rukama a všechny kolem 70 roku a nikdy ty odstíny nebyli na vlas stejný, takže bych to tak neprožíval.. a ty bílý díly taky zbytečně se řeší, byli snad celkem tři odstíny, od bílý, přes takovou šedobílou až po nažloutlou - a to je ta slonovka? já nějak nevím
Datum: 26. dubna 2014 22:36
 tak znova revmaplechy 7044 a kompletní vzorník prostě nenajdeš, ale třeba na http://www.jawa-50.cz je sekce monografie kde se můžeš můžeš podívat a až budeš vědět jakou barvu chceš tak ti snad někdo poradí
Datum: 26. dubna 2014 21:56
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 no já sem právě chtěl právě ten vzorkovník všech barev co se dělaly, a to stěma revmaplechama jsem taky četl ale nedozvěděls jsem se z toho jakou barvou teda vlastně majáí být, každý psal něco jiného a nikdy sio ani neni jstý
Datum: 26. dubna 2014 13:44
 Tak jsi hledal špatně, třeba o revmaplechách se bavíme pár dotazů pod tímhle, co třeba nám taky prozradit jakou barvu by jsi chtěl. Ono soupis všech odstínů pohromadě ti sem nikdo cpát nebude.
Datum: 26. dubna 2014 8:55
 Tak jsi hledal špatně, třeba o revmaplechách se bavíme pár dotazů pod tímhle, co třeba mám taky prozradit jakou barvu až jsi chtěl. Ono soupis všech odstínů pohromadě ti sem nikdo cpát nebude.
Datum: 26. dubna 2014 8:54
 Cauves draci prosim Vas jaky rozmer ma byt mezi kontakty zapalovaci svicky? Jinak JAWA 250/559. Protoze v chytry knizce pisou ze ma byt 0,6-0,7mm mezi kontakty ale pro stary Palky a ja mam BRISK n15c tak nevim jestli je ten rozmer stejny nebo to budu muset sklepnout na mensi rozmer. Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 0:50
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 čau, pokud vim, normální vzdálenost elektrod je těch 0,7mm, takže nesklepávat, ale nic ti nebrání si to spárovou měrkou zkontrolovat..
Datum: 26. dubna 2014 0:50
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar jde dát zaplování z babetty na pincka ? popř. co je potřeba upravit ? díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 18:24
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a co jako čekáš? že ti modřejší jiskra přidá dva koně? proberte se, jediný zvýšení výkonu jiskrou je proměnnej předstih podle otáček, případně zatížení, nic jinýho logicky nemůže zvednout výkon, babettí zapalování může přinést maximálně lepší starty za studena..
Datum: 26. dubna 2014 18:24
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 a je to nějak poznat na výkonu nebo jen bezudržbovost
Datum: 26. dubna 2014 12:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16325
 vubec nic jen sehnat 5 ZAVITOVKU a udelat svorniky co drží stator ....a max škrabnou kartery kdyby to nesedlo uplně
Datum: 26. dubna 2014 10:04
 Zdarec mám čz 175 487 je to parádní stroj ale cosi vyrže v motoru nevíte co to může bít ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 16:57
Jméno: jir-cz
IP: uživatel15512
 Čau, jestli Ti v motoru něco vrže, tak zkontroluj olejové náplně a když to nepřestane sundej řetěz a nastartuj. Vrže dál tak to může být přidřený ložisko nebo špatně mazaný jakýkoli pouzdro. Prostě cokoli co se točí.
Když jede žena na kole a něco vrže také se upozorní: Paní něco Vám vrže namazat.
Datum: 25. dubna 2014 16:57
 Zdar draci , chtěl bych se zeptat jestly jde nějak spravit olbložení na řadících čelistích u babetty předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 18:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17115
 ahoj za ě si nechej za cca 40 korun kus nalepit novím obložením firem je na to plno třebo ferodo talín u písku moto kolo votice dokonce jeden borec u brna to delal za 20 ale kontakt nemám
Datum: 25. dubna 2014 18:55
Jméno: Mejcin
IP: uživatel14499
 Zdravim vsechny draky! Prasknul mi na 21 na zadnim kole jeden drat, da se to vymenit nebo musim cele kole rozplest? Je to drat na vnejsim povrchu (pod nim jsou dalsi dva draty)? Diky za rady  at to jezdi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 23:17
 a nebo násilím ten drát tam dostat..
Datum: 25. dubna 2014 23:17
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čus. rozplítat celé kolo nemusíš, ale povolit dráty jo. Aby šel drát vyměnit a pak celé vycentrovat.
Datum: 25. dubna 2014 16:48
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 zdar draci dá se s tímto vyleštit motor a jakou na to použít pastu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 13:05
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 http://kuc.cz/vaqck9
Datum: 25. dubna 2014 13:05
 ahoj potřebuju poradit s karburátorem na stadiona s22.
jak nastavit hladinu při zastaveni benzinu začne po chvili přetekat benzin přes vičko musim zastavit benzin.diky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 11:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17120
 skusit jehlu do víčka zalapovat..zabrousit ,.... pokut je dše ok jinde proble není,,,,snad ešte nejsou v plovákovce nečistoty? ti jsou znakem toho že kus bordela se uchytí ve vícku a netesní to
Datum: 27. dubna 2014 11:38
 jehlovy ventil novy ploak novy tak nevim ale i tak diky
Datum: 25. dubna 2014 22:21
 Zdar. Hladina nastavit nejde, problém je jinde - vadný plovák, vadný jehlový ventil, zasekávající se přeplavovací kolík...
Datum: 25. dubna 2014 17:06
|



|