slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  147  148  149  150  151  152  153  154  155  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, zaseklo se mi pouzdro silentbloků v karterech, nevíte, jak ho vyndat? Motor stál 40let v garáži. Stahovák nemám a prostřední trubička mi vyjela aj s gumou, ale pouzdro zůstalo. Díky za rady, s pozdravem GOGO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomáš: maš stadiona? ono je to jen tenký plechoví kroužek a orech takové velikosti bude asi problém.. možná vystružit z kulatiny přípravek.. ale proč když to řízne a je to venku
 
 
Datum: 27. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4888    
Normálně to nahřeješ a vemeš ořech stejný velikosti a vyklepneš, proč bych to rozřezával?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, děkuju, nejjednodušší řešení je to nejlepší :-) Myslel jsem, že budu muset vyrábět nějaký speciální stahovák. Tak děkuji za odpověď, S pozdravem, GOGO
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. normálně to jde rozřezat a pak vyloupnout
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem zkoušel, to pouzdro je celkem dost kvalitní, takže to moc řezat nešlo. Říkáš, že se mám dále snažit to rozřezat?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš to rozřezat tenkým plátkem do pilky a pak to vyloupnout
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joj, promiň, zapomněl jsem napsat. Stadion S22
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na čem to je?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:12
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda kecám 40 let, Děda snad dělal GO někdy v roce 92. Ale nemyslím, že by to mělo nějakej zásadní vliv :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čauvec mám dva dotazy : 1 zní jaká je dobrá svíčka na fichtla která startuje dobře jak za tepla tak i za studena? mám tam brysk n17c a za studena to čapne na první kopnutí i bez přeplavení, a za tepla to sotva škitne tak to musím roztlačit. A 2 dotaz mám vífuk hikone a navařené kolínko z pio a dosedací plochu u válce mám pozohýbanou a orig. těsnění na to nestačí. Neexistuje nějaký tmel nebo něco žáruvzdorné aby se to vyplnilo a celé uzavřelo? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
ach ta hladina - věčnej boj no... nicméně ten plíšek se dá, mám ten pocit, po prasknutí zaletovat prachobyčejnou pájkou, nebo v případě jsou li obě ruce sehrané s hlavou, dá se i vyrobit provizorní náhrada.
 
 
Datum: 28. dubna 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel15188    
takže říkáš koupit plíšek seřídit hladinu - menší dát novou svíčku n15c
 
 
Datum: 28. dubna 2014 12:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17123    
No chápu, zas ten tvuj nedotknutelnej plíšek...tak holt seřidíš hladinu a nebudeš roztlačovat a nebo neseřídíš a budeš roztlačovat, víc možností neni... svíčkou to neni...jen už ty palky maj něco za sebou a špatně zapalují bohatou směs... víc psát nemá cenu ... a jen pro zajímavost si všimni že 3/4 tvých problémů a dotazů se motá okolo hladiny v karbecu, kterou ty odmítáš seřídit...nebylo by dobrý už tu hladinu udělat? To jen k zamyšlení ... je to asi po pátý a naposledy co ti to píšu ...
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
podíval jsem se do jednoho témata a tam že pal 7 našel jsem 2x pal super 7 jedna házela víc druhá mín dal jsem tam tu co hází víc za tepla nakopl púrotože hlava jestě nebyla úplně studená a to taky laplo hne ale ujel jsem tak 100-200 metrů a při trojce to uplne zdechlo jak když skratuju obvod no a když jsem skoro zastavil tak sem rychle podřadil na 2 a motor naskčil ale už při dvojce to tzaky trochu vynechávalo tak jsem tam dal tu druhou palku a to sem nakopl tky na první a hned to zdechlo tak sem dojel domu přes 17c. hladina je stejně s ryskou a ten plíšk co tam je je tak chatrnej a poohýbanej že se to rači ani nebudu pokoušet přenastavit protože bych musel kupovat novej. a za studena když to nakopnu přes tu 17c tak to má slušnej volnoběch a po čase jak se motor ohřívá tak volnoběch slábne prostě to vrčí pak to sekundu vynechá a pak zas vrčí ale děláto jen při volnoběhu při jízdě ne. a právě že fichtla nakopnu počkám tak 5 sekun a hned jede bez cukání. a nevíte jak s tím kolínkem jestli na to není nějaký žáruvzdorrný tmel?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17123    
To nebude svíčkou, ta má na seriovce v rozmezí N14, 15, 17 minimální význam... to že to klasicky nechce teplý chytit je způsobeno vysokou hladinou a nebo už stoletou prorejpanou tryskou volnoběhu...ale z 90% je to hladinou... zbylých 10% jsou nevysvětlitelné záhady...ale to jen pro ty , co prostě neumí seřídit motor a nebo maj motor těsně před smrtí... resumé : dej svíčku n15c (ta tam patří) a lehce sniž hladinu. Motor se správně seřízeným karburátorem studený chytí, sotva sotva drží chudší volnoběh ale nechcípne a dokud se trochu neohřeje tak nejede a škube, teplej motor pak jede doplna i vařicí ... to jen pár rad ode mě...
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:04
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to nebude tím že tam 17ka nemá co dělat. Už se to tu probíralo snad milionkrát. Naposled asi o 5 témat dřív. Dopr.... nebuďte líný si něco sami zjistit a najít.
 
 
Datum: 27. dubna 2014 13:53
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
Čau chci si dát na fichtla ten polskej válec 40.00. Ale bojím se že zrovna dostanu jak vy říkáte: "šmejd s křivýma přepouštěcíma kanálama" Ale jednou před x lety to mě bylo asi 10 tak sem si ten válec koupil ten samej od pana Hubáčka má http://www stránky extremebike a ten válec jsem nasadil a zajížděli jsme ho ve dvou protože to hned mělo sílu a rychlost jak zajetej fichtl. Tak mě napadlo jestli si to má cenu koupit a kdyby byl špatnej jestli by to sesa vyreklamoval a poslal novej, tenkrát s tím válcem nebyl jedinej problém. A kdybych ho měl tak na kolik litrů se zajíždí píst aby jak sesa říká dostal skoro o jednoho koně navíc? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 6:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17119    
To žertuješ ne? Jako že ho tu koupíš, povozíš se na tom a pak ho vrátíš že jede málo??? Chtěl bych vidět prodejce, který by na to přistoupil :-D Jinak dle časování maj ty válce asi 3HP jako j05- v tom vrtání 40 by tam mohlo bejt 3,5HP (kůň navíc by se konal u čssr válce) ...a dle všeho má prý teď sesa ty trochu lepší verze... Hodně zdaru
 
 
Datum: 27. dubna 2014 6:29
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15903    
Zdar, mám problém, Když jedu na čz 175/477 začně pi při vyšších otáčkách svítik kontrolka dobíjení asi na 1Sekundu potom zhasne a ve vyšších otáčkách nic, když stojím tak to nedělá, Mám tam relé AEV a nové uhlíky pružinky a držák. 4ím by to mohlo být ? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 23:02
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15903    
Čau, je pravda že baterka už není v moc dobré kondici, mohlo by to být ono
 
 
Datum: 26. dubna 2014 23:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
čau, jak je na tom baterka? Já měl problém, že pokud sem jel bez světel, tak od určitých vyšších otáček poblikávala kontrolka dobijení, s rostoucíma otáčkama častěji (až svítila skoro stále). Dle vyjádření AEV to je špatnou baterkou (což opravdu mam), tak doufám že to přestane až pořídim novou baterku..
 
 
Datum: 26. dubna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, jaká je nejlepší svíčka do továrního mustanga se kterým se jezdí delší vzdálenosti. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 10:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Značka je skoro fuk. To bych vůbec neřešil. Důležitá je teplená hodnota. Ta je napsaná v manuálu...
 
 
Datum: 29. dubna 2014 10:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no ja mam bohuzel s briskama dost spatny skusenosti praskaly mi tak po mesici ale znam dost lidi co na ne jezdi a jsou spokojeny
 
 
Datum: 28. dubna 2014 9:50
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
ti co haněj všechny ostatní svíčky, krom té které zrovna jim zrovna jezdí, povětšinou maj nějakej problém, buď v nastavení, nebo v součástkách.. no ale co už, každej jede co mu jede.. a rád bych upozornil že jen a jen ty největší borci jezděj svíčky ze hřbitova!
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
hele ja v nem mam svicku co prodavaj tady - DENSO W20FS mam ji tam uz tri roky a je to parada a ze najezdime dost a kolikrat i docela extremni podminky brisku bych si uz nikdy nekoupil ani palku ale kazdej ma proste svuj nazor
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
N7 by byla super, ale ne každej má dneska přístup ke starym PALkám, proto píšu o snadno sehnatelnym typu..
 
 
Datum: 27. dubna 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17120    
zachovalá pal n7 ve srovnaní s briskem je kvalitnejší jde o jen praxi uživatelu ,,,,prostě palka je blbuvzdorna eště nejni vysipana izolacným praškem a z elektrodou ze specialní slitiny a bez přídavku mědi,....
 
 
Datum: 27. dubna 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
Brisk N15C či jakákoli jiná se srovnatelnou tepelnou hodnotou
 
 
Datum: 26. dubna 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdravím mám stadiona a dnes šel zas vyzkoušet má najeto pár km a jel sem a najednou motor se jakoby zablokoval a kolo šlo do smyku pak sem si všimnul ,že ulítnul kousek hliníku u brzdové páky naštěstí to na funkci nemá vliv je to asi čtverec 1x1 cm nad brdzovou pákou max. bude mít delší chod...no a pak koukám dál ke kolu a záchyt reakce se trochu navinul na rám je malinko ohlej a táhlo taky ohlý no prostě nevím co to muselo se něják zablokovat něco v motoru asi u hřídele pedálů ale řazení jde ,táhlo má normalně pohyb jak má mít, a motor se točí neívm jestli to mám řešit vše sem narovnal a vypada to ok ale nevím co to teda způsobilo... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
no se štítem se nic nestalo ten hliník se uštípnul na karteru
 
 
Datum: 26. dubna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš sjeté brzdové obložení natolik, že se postavil klíč, kolo se raflo a proto se zjebal i záchyt reakce a vyštípl kus štítu.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 18:12
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, potřebuji poradit. Jelikož nejsem příznivcem malého obsahu tak vás prosím o radu nedokážu pořádně vyladit stadiona s11. Předstih a odtrh mám podle norem. Karburátor vyčištěn snad několikrát svíčka nová. Motor krásně naskočí na volnoběh běží že bych to koupil ale jakmile má jet ve vyšších otáčkách tak nejde, začne vynechávat a nejde vůbec vytočit. Normálně bych šel na karburátor jenže na tomhle se nic ladit nedá. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 10:10
 
 
 
 
Jméno: míla      IP: uživatel14559    
možna že koleno výfuku je příliš dlouhý bud zkrátit nebo výfuk povytáhnout
 
 
Datum: 02. května 2014 10:10
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufera jsou nová a výfuk vyčištěn. Dělám motorky už nějaký pátek ale ted už opravdu nevím.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17117    
co gufera?a naopak co výfuk vyčišten anebo je nový?
 
 
Datum: 26. dubna 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel16687    
Zdravím, mám Jawa 20 a když zařadím trojku, tak začne něco cvakat. Dělá to jenom u trojky a pouze, když začnu přidávat plyn (když plyn nepřidávám a mám to na trojce, tak to nic nedělá). Táhne to dobře, neškube to, nic to nedělá, ale už mě znervózňuje to cvakání. Nevíte, co by to mohlo být? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
Taky mi to začlo zničeho nic dělat ale prostě a jednoduše seru na to :-DD
 
 
Datum: 30. dubna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel16755    
To jo, ale je divný, že to dělá jenom u trojky. Nemohou být třeba povolené převodové kolečka nebo tak něco?
 
 
Datum: 30. dubna 2014 11:21
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Jo to cvakání nemusí být v motoru.
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:42
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Rozebrat, zkontrolovat, smontovat a třeba to přestane.
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:40
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec borci. Po přinýtování nového věnce na ROVNOU pěknou rozetu na pionýra mi věnec v jednom místě hází cca 1mm. V tom místě mezi 2 nýty věnec nesedí přesně na osazení rozety a je jakokdyby vevzduchu. Ať jsem se snažil jak se snažil prostě to líp udělat nejde. Má cenu toto řešit nebo jezdit? Bude to hodně tahat s řetězem? Věnec byl za cenu 150,- tak nejspíš to nebude přesně to pravý ořechový. Příště osvědčeně od seesy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud rad ze jenom venec ja zacinam met strach abych nemel v perdeli celou novou rozetu:-D
 
 
Datum: 04. května 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar nevíte někdo jaký je original odstín barvy dvacetjedničky z roku 1967. modrá barva ?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 9:17
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, chci si udělat na babettu brzdový světlo, a nevim kam dát spínač brzdovýho světla, máte někdo prosím fotku ? Pošlete mi to prosím na mail andrewop89@seznam.cz .Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: mustoš      IP: uživatel16049    
Prosim draci pomožte , chci si koupit bezkontaktní zapalování na pionýra(cross zapalko ne) , a chtel bych k tobu dokoupit i kabeláž komplet , as se stím us nemusím párat, a us jen zapojit do cívky a na svetla atd atd , Předem dekuji , (pionýr leštěnka mi stoji v obyváku u babičky :-D ) ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2014 16:19
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Neni jednoduší nakoupit kabely a natahat to ručo ? Vyjde tě to levnejc a moc času to nesežere :-)
 
 
Datum: 05. května 2014 16:19
 
 
 
 
Jméno: mustoš      IP: uživatel16049    
Ok, ale ja bych chtel i tu kabelaz v celku, pac ji nemam udelanou, a chci to jen dopojit na to vapecko, mam jen inducku, a origo prepinak na svetla, tak ktere ty kable k tobu doobjednat teda?
 
 
Datum: 29. dubna 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Vidím, že tu máme dalšího odborníka...
 
 
Datum: 28. dubna 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Neskutečně předražená věc ,výrobní cenu bych typnul na 50 Kč.Beztak je to vyrobeno v čajně.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 18:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16325    
 
 
Datum: 26. dubna 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16325    
k vape je kabeláš pro chod motru a k světlum zustanou kable puvodní ..... a logicky proč to neobjednáš přímo od výrobce vape dej do golgla svoje stránky maj.....jinak vape se dělá i ve verzi se světlama i v zavodní verzi bez jen stojí jak 3 fichly..,,,,
 
 
Datum: 26. dubna 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, chtěl bych si udělat jednoho pionýra (jawu 20) do naprosto přesně původního stavu. Ale hledal jsem vzorkovník všech odstínů barev ve kterých se pionýři dělali, ale to sem nikde nanašel. tak se chi zeptat jestli nedko nevíte v jakých všech odstínech se dělali (jako zadní plechny) a odstíny revmaplechů díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
tak hlavně ty odstíny asi ani nemohli bejt stejný, poněvač by těžko míchali stejný čsn po celou dobu výroby... já sem zatíženej jen na červený a už mě jich pár prošlo pod rukama a všechny kolem 70 roku a nikdy ty odstíny nebyli na vlas stejný, takže bych to tak neprožíval.. a ty bílý díly taky zbytečně se řeší, byli snad celkem tři odstíny, od bílý, přes takovou šedobílou až po nažloutlou - a to je ta slonovka? já nějak nevím
 
 
Datum: 26. dubna 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak znova revmaplechy 7044 a kompletní vzorník prostě nenajdeš, ale třeba na http://www.jawa-50.cz je sekce monografie kde se můžeš můžeš podívat a až budeš vědět jakou barvu chceš tak ti snad někdo poradí
 
 
Datum: 26. dubna 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
no já sem právě chtěl právě ten vzorkovník všech barev co se dělaly, a to stěma revmaplechama jsem taky četl ale nedozvěděls jsem se z toho jakou barvou teda vlastně majáí být, každý psal něco jiného a nikdy sio ani neni jstý
 
 
Datum: 26. dubna 2014 13:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsi hledal špatně, třeba o revmaplechách se bavíme pár dotazů pod tímhle, co třeba nám taky prozradit jakou barvu by jsi chtěl. Ono soupis všech odstínů pohromadě ti sem nikdo cpát nebude.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 8:55
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsi hledal špatně, třeba o revmaplechách se bavíme pár dotazů pod tímhle, co třeba mám taky prozradit jakou barvu až jsi chtěl. Ono soupis všech odstínů pohromadě ti sem nikdo cpát nebude.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: havis  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves draci prosim Vas jaky rozmer ma byt mezi kontakty zapalovaci svicky? Jinak JAWA 250/559. Protoze v chytry knizce pisou ze ma byt 0,6-0,7mm mezi kontakty ale pro stary Palky a ja mam BRISK n15c tak nevim jestli je ten rozmer stejny nebo to budu muset sklepnout na mensi rozmer. Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
čau, pokud vim, normální vzdálenost elektrod je těch 0,7mm, takže nesklepávat, ale nic ti nebrání si to spárovou měrkou zkontrolovat..
 
 
Datum: 26. dubna 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar jde dát zaplování z babetty na pincka ? popř. co je potřeba upravit ? díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a co jako čekáš? že ti modřejší jiskra přidá dva koně? proberte se, jediný zvýšení výkonu jiskrou je proměnnej předstih podle otáček, případně zatížení, nic jinýho logicky nemůže zvednout výkon, babettí zapalování může přinést maximálně lepší starty za studena..
 
 
Datum: 26. dubna 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
a je to nějak poznat na výkonu nebo jen bezudržbovost
 
 
Datum: 26. dubna 2014 12:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16325    
vubec nic jen sehnat 5 ZAVITOVKU a udelat svorniky co drží stator ....a max škrabnou kartery kdyby to nesedlo uplně
 
 
Datum: 26. dubna 2014 10:04
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec mám čz 175 487 je to parádní stroj ale cosi vyrže v motoru nevíte co to může bít ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: jir-cz      IP: uživatel15512    
Čau, jestli Ti v motoru něco vrže, tak zkontroluj olejové náplně a když to nepřestane sundej řetěz a nastartuj. Vrže dál tak to může být přidřený ložisko nebo špatně mazaný jakýkoli pouzdro. Prostě cokoli co se točí. Když jede žena na kole a něco vrže také se upozorní: Paní něco Vám vrže namazat.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci , chtěl bych se zeptat jestly jde nějak spravit olbložení na řadících čelistích u babetty předem díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17115    
ahoj za ě si nechej za cca 40 korun kus nalepit novím obložením firem je na to plno třebo ferodo talín u písku moto kolo votice dokonce jeden borec u brna to delal za 20 ale kontakt nemám
 
 
Datum: 25. dubna 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: Mejcin      IP: uživatel14499    
Zdravim vsechny draky! Prasknul mi na 21 na zadnim kole jeden drat, da se to vymenit nebo musim cele kole rozplest? Je to drat na vnejsim povrchu (pod nim jsou dalsi dva draty)? Diky za rady ;-) at to jezdi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo násilím ten drát tam dostat..
 
 
Datum: 25. dubna 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čus. rozplítat celé kolo nemusíš, ale povolit dráty jo. Aby šel drát vyměnit a pak celé vycentrovat.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 16:48
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
zdar draci dá se s tímto vyleštit motor a jakou na to použít pastu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
http://kuc.cz/vaqck9
 
 
Datum: 25. dubna 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj potřebuju poradit s karburátorem na stadiona s22. jak nastavit hladinu při zastaveni benzinu začne po chvili přetekat benzin přes vičko musim zastavit benzin.diky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17120    
skusit jehlu do víčka zalapovat..zabrousit ,.... pokut je dše ok jinde proble není,,,,snad ešte nejsou v plovákovce nečistoty? ti jsou znakem toho že kus bordela se uchytí ve vícku a netesní to
 
 
Datum: 27. dubna 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlovy ventil novy ploak novy tak nevim ale i tak diky
 
 
Datum: 25. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Hladina nastavit nejde, problém je jinde - vadný plovák, vadný jehlový ventil, zasekávající se přeplavovací kolík...
 
 
Datum: 25. dubna 2014 17:06
 
<  147  148  149  150  151  152  153  154  155  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 23:30:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu