Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec...jak mam vylestit kanalky ve valci? a v cem to vubec pomuze?bude to mit lepsi otackym silu nebo rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 9:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 vem si jemnej smirk tycku a vrtacku na tu tycku namotej smirk a upni ji do vrtacky a lesti a letsi pak az to bude vypadat vem si lestenku a hadr a douprav to
Datum: 06. září 2009 9:24
 jak to myslis: nečekaně do lesku?  jo a když zvětšim kanálky,nepatrně,třeba 0,5 mm nebo 1 mm na každý straně,jen tak pilnikem a poradne zacistit,pomuze to ve vykonu?
Datum: 05. září 2009 14:35
 Leští se aby se zlepšilo plnění válce, leští se leštící pastou třeba unipol a leští se nečekaně do lesku, většinou se to kombinuje se zvětšením kanálů a leštěním místa na kliku.
Datum: 05. září 2009 13:45
 taky mě tohle téma zajímá
Datum: 05. září 2009 11:14
 a kdyz je vylestim tak je pak budu muset lestit znova ne?
Datum: 05. září 2009 8:41
 a jak lestit?staci jenom nejaka pasta na lesteni treba na auto a vzit to hadrem?
Datum: 05. září 2009 8:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau je to opravdu znat motor se daleko lip vytaci ale ta prace s tim to udelat chce to mit hodne trpelivosti a lestit a lestit
Datum: 04. září 2009 23:27
 Cawec lidi newíte nekdo jak by jse dal spravit ztrhaný závit na tyčce jak je hnací kolečko v motoru nebo alespon nějak to kolečko zajistit aby nepadalo děkuji za odpověd plis Pošlete na email bublinad@seznam.cz Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 22:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi musim se pochlubit fichtl mi jede 90 km/h newim jak se toho dosahl ale podle tachometru v automobilu sem jel 90 . veskere upravy jsou 8 vybrus 15 zube kolecko ve predu mensi rozeta zvetseny difuzor a nepatrne zvetsene a lestene kanalky a to je vse . sem mile prekvapen na serii to neni spatny  . jo a bylo to po rovine
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:29
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 bezny tachometr u auta podkecává asi jako tachac z fichtla,takze pocitej realnou rychlost okolo 85km/h coz by te 15z rozete a seriovymu motoru odpovidalo...... lidi co jezdi zavody rikaji,ze kanaly se lestit nemají.....vykon nepridaji a pouze pridavaji na teplote motoru
Datum: 06. září 2009 15:29
 Na ty úpravy co tam máš je to tak optimální .Ale tomu uživatelovy fechtl94 to jede fakt dobře 85 km/h s 13 z. kolečkem je fakt skvělý
Datum: 05. září 2009 9:16
 dobre zajazdené motori vedia robit velmi prijemné prekvapenie.... ked uz loziská majú vacsiu vólu nehajú motor tocit....
Datum: 05. září 2009 8:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ono se to nezda no ale po ty rovine se fichtl dokaze opravdu rozjet a nejlepsi sou ty vydesene vyrazi ridicu kdyz jedou z kopce 80 a ja je predjizdim
Datum: 04. září 2009 23:25
 Čus draku,tož dobrý výkon 90Km/h.Múj jede 85 jediné úpravy:13 zubé kolečko.snížená hlava.výfuk hikone,0výbrus...nevím jak je to možné ale je to tak
Datum: 04. září 2009 22:58
Jméno: pionier
IP: uživatel5457
Posl.aktualizace: 05. září 2009 12:24
Datum: 05. září 2009 12:24
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-motocykly-a-soucastky-na-vyvoz-export-romet-ogar-200-indian.html
Datum: 05. září 2009 12:13
 jenco: ajo...ten motor vypada uplne stejne az na tu nakopavacku....
Datum: 05. září 2009 11:55
Datum: 05. září 2009 8:35
Datum: 05. září 2009 8:34
Jméno: fek
IP: uživatel4699
 xD
Datum: 04. září 2009 22:51
 to neni pionyr!!!
Datum: 04. září 2009 22:43
 Ahoj seso....mám dotázek  bude ještě někdy krytka spojky, jako takový ten kus plastu  je to fajná věcička ale zjistil jsem že už ju tu nemáš  díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 22:22
 draku budou to nejdriv v polsku udelat ale budou jen nevim kdy
Datum: 04. září 2009 22:22
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - na 555 mi vypadava2 kvalt - cim to je??? jak to zpravit??? aniz menit prevodovku a vubec - pomuze mi kdyz bych ji vymenil- tu prevodovku nebo to je v radicim bazmeku ze to vypadava
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:30
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 mas totalne v hajzlu dvojkový kolecka a hridele.....tu prevodovku vyhod a sezen si jinou
Datum: 06. září 2009 15:30
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 pokud mas poradne utahnutej automat, tak to bude asi koleckem. ja mel stejnej problem u me 555, a vypadavala trojka. byly pochroumany takovy ty kulaty zoubky na tom kolecku. asi budes muset pulit
Datum: 04. září 2009 21:55
 Nazdárek draci potřeboval bych poradit číslo origo barvy na jawa 555 dík za rady čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 9:19
 Jasný tak dikes
Datum: 05. září 2009 9:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předem tě upozorním že originální barva není ani jeden odstín protože originální odstín už neseženeš nikde ale tyhle jsou asi nejpodobnější  já jsem kupoval 3004
Datum: 05. září 2009 9:13
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 červen visnonová 8850 maji jí i ve spreji
Datum: 04. září 2009 22:58
 cervena je 8850 v csn a 3004 v ral
Datum: 04. září 2009 21:30
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Čau draci! Na jednom mém motoru mám nějaké divné zapalování. Nosníkem zapalování nastavím předstih co největší, ale stále pálí až ZA horní úvratí. Jaké věci to mohou způsobovat? Vačku jsem zkoušel dát jinou z druhého motoru a je to pořád stejné. Kladívka nové i staré. Nic nepomáhá, nevíme si s tím rady. Další problém mám na druhém motoru, ložisko u kliky v pravém karteru nedrží, protože se v něm to staré protáčelo. Nemáte nějaký fígl jak tam zase správně upevnit to ložisko 6303/C3?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 21:49
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Vačka je určitě z motoru 21. Zítra vše překontroluju. Děkuju za rady, doufám že to staré lepidlo ještě něco slepí
Datum: 04. září 2009 21:49
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 vacku si si mohol vymenit druhu zo stareho zapalovania z 550,555,05 , na 20,21,23 je trochu ina, alebo mozno nemas ten kolik na klukovke co drzi rotor(magnet) a pretocil sa, no musis to skontrolovat, predstih daj 1,2mm - 1,5mm,,,, inak to lozisko upevnis dobre ked do kartru nabijes jamkarom dierky kladivom ,a potom to lozisko pojde dnu tazko a malo by drzat...
Datum: 04. září 2009 21:42
 podivej se jestli je dobre upevnenej rotor a jestli je vacka v vyrezu,jinak to lozisko zalet lepidlem na loziska a uz se protacet nebude
Datum: 04. září 2009 21:33
 mate nekdo skusenost s upravenym piestom...a to tak ze mate zrezanu spodnu cast piestu??ako sa to prejavuje vo vykone?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 12:27
 jj presne tak ako pisal honza73
Datum: 05. září 2009 12:27
 Aby ti to bylo k něčemu musel bys mít klapkový sání
Datum: 05. září 2009 9:12
 tak len znizis vykon,lebo znicis stym rozvodové casi a zmes ti vráti do karburatoru.....
Datum: 04. září 2009 21:01
 ja viem len ma to zaujima...
Datum: 04. září 2009 20:51
 řezíním pístu ten píst prasíš a neupravuješ.
Datum: 04. září 2009 20:49
 čus draci na jaký největší obsah by seš převrtat 05 válec originál má šírší vložku než 21 válec co mám díval sem se.Díky za odpovědy
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:39
Jméno: Kjuba
IP: uživatel1093
 Je tady nekdo kdo jede zitra práchovice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 7:00
Jméno: Kjuba
IP: uživatel1093
 Nooo určitě v práchovicích to je nej ...
Datum: 05. září 2009 7:00
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Bohuzel stret terminu  Jedu zitra Sendrazicky trojuhlenik... Stoji to v prachovicich za to?
Datum: 04. září 2009 23:08
Jméno: Kjuba
IP: uživatel1093
 jojo v licomelicich nas s brachou nechtel taky poslouchat... a byly jsme tam za debily. Ja jsem z hradce kralove me asi neznas... ale v prachovicich mam tatu... takze ted jsem v prachovicich,,, a jedem se zavodnim motorem... Jiny tlumice zadni predni , kotouc blatniky motor 4 kanal( nebudu vic prozrazovat) karbec bing 21 klapka varenej valec kvuli chlazeni a hvezdicova hlava... ale furt mame kladivka  nejsou prachy na bezkontakto... takze jeste mame co dohanet... ale dneska jsme jeli a trojka kopec to taha... s 12 zubem...
Datum: 04. září 2009 21:10
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 jak se menuješ?a kde bydlíš já sem Pepa Žák z Licomělic jestli mě znáš ale jedu sérii motor závodní nechce poslouhat
Datum: 04. září 2009 20:45
Jméno: kjuba
IP: uživatel1093
  tak to jsme dva...  dneska jsem si projizdel trat a je to mrte o hubu bez drapaku je to na prd...
Datum: 04. září 2009 20:44
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 jááááá 100%
Datum: 04. září 2009 20:35
 cau hosi,jak mam udelat ty zlate ozdobne linky na parezovi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 23:03
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Dělal jsem linky na panelce,koupil jsem si v prodejně autopříslušenství zlatou samolepicí linku.Má to šířku asi 3 mm,tak jsem to rozstříhl po dýlce napůl.Vypadá to suprově.
Datum: 04. září 2009 23:03
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no ja je delal tak ze jsem koupil v papirnictvi zlatej lihac - pernament za 56 kc - a pak jsem izolepou udelal z obou stran tu linku a normalne nakreslil - vpada to pekne - z 1 metru to neoznas kdo to delal . ale nesmis to pak lestit lestenkou - voda a sapon nevbadi. ale bacha jakou izolepu pouzijes - aby ti nestrhla lak - takze s nejakym neagresivnim lepidlem
Datum: 04. září 2009 21:35
 jestli to ma bejt poradne tak to nech udelat u linkare,je to mnohem lepsi
Datum: 04. září 2009 20:16
 zdarec...mam takovej napad...chtel bych si na fichtla udelat,aby mi svitilo svetlo treba cervene...chtel sem to udelat tak,ze bych si vzal 2 ledky a dal je do paraboly,pak by sem vzal prepinac kterej by mel 2 polohy pro zapnuti a 1 polohu pro vypnuti,tim bych prepinal mezi normalnim svetlem a tema ledkama...ledky bych pripojil od svetelny civky pres vypinac k ledkam do paraboly a zarovku taky tak..od svetelny civky pres vypinac (ale na druhou polohu) do paraboly k zarovce...slo by to tak? radsi se ptam...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:06
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 tak si to napoj na klasicku 1,5 V baterku a očas si ju vymeniš(jesli 2 diody tak samozdrejmne 2 baterky)
Datum: 11. září 2009 19:06
Jméno: Pítrs
IP: uživatel5014
 Zdar draku. Odpovím Ti jednoduše. NEŠLO. Polovodičová světelná dioda (LED), jak známo, potřebuje ke své funkci stejnosměrný proud aby svítila plnou svítivostí. Na Pionýrech je zdroj napětí a proudu(cívky na zapalování) střídavý. Čiliže bys musel nejdřív před obvod s LEDkami zapojit nejlépe dvoucestný usměrňovač a pak až teprve ony LEDky. Za další bys musel před každou LEDku vřadit předřadný odpor, protože na Pionýru je palubní napětí 6V. A ledky jsou(podle barvy světla) pro napětí kolem 1,5-1,8V. Podle Ohmova zákona si vypočti hodnotu odporu, jaký by musely ony předřadníky mít. A další věc, napětí na pionýru NENÍ stabilizované, pohybuje od 6 do 8-8,5V podle otáček motoru (ve zvýšených otáčkách světla svítí jasněji z důvodu vyššího napětí). Žárovce napěťový výkyv +-2V neublíží, s LEDkami je to jinak, musel bys řešit proměnlivý odpor předřadníku v závislosti přímo úměrné na velikosti napětí, protože LEDky jsou na napětí vyšší než předepsané velice citlivé...dojde k průrazu dielektrika a můžeš LEDku zahodit. Jediné řešení skýtá změřit napětí při nejvyšších otáčkách, k tomuto napětí vypočíst odpor předřadníku a vyzkoušet. Budeš se ovšem muset smířit s tím, že v nižších otáčkách nebude dioda intenzivně svítit...bude to spíš taková bludička spíše neviditelná... Tak přeji hodně zdaru při laborování.... Petr.
Datum: 09. září 2009 17:08
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Jestli tě chytnou dopraváci,že máš v předním světle červený diody,tak ti zrovna seberou techničák a dostaneš min.1000,-
pokuty.Mě vyhodili z technický jenom proto,že jsem měl v přídavných dálkových světlech na škodovce přidaný modrý žárovičky.
Tak hodně štěstí.
Datum: 06. září 2009 23:46
 a jinak sem si to už pořádně pročetz i když se my nechtělo  .Budeš akrát potřebivat hodně těch kravinek jak sem psal a jinak už to bude pohodička.Akorát bych to já vyřešil tak že na diody a na světlo bych udělat úplně jinej okruh.Takže ale bude potřeba ít 2 vypínače ale bude výhoda může to být zaráz zaplé.A jestli chceš 1 okruh tak ty kryvinky musíš dát až za vypínač aby ti nepůsobyli ají na normální žárovku.
Datum: 04. září 2009 20:29
 Nemohl bys to napsat stručněji mě takový dlouhý nebavíjou. Jinak rád poradim.Jestli chceš zapojit diody z cívek tak budeš potřebevat hodně kravinek štelovací odpory(říká se tomu nějak jinak ale nevím) a spoustu dalšího porotože když se u motoru zvednou otáčky tak i volty a to je pořeba seštelovat aby ti nepraskly diody
Datum: 04. září 2009 20:25
 všecko jde, jen možná nejaký usměrnovač, ovšem pořád nechápu k čemu ti vlastne taková kokotina bude
Datum: 04. září 2009 20:18
 jo a ještě jeden ..... je stejný filtr sani na pařezovi a na jawa 21 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:20
 parez ma jako filtr pouze dratenku ale 21 ma papirovou vlozku v plastovem airboxu,takze zamenne nejsou
Datum: 04. září 2009 20:20
 Takový kravyny řešit nemáš to jedno.
Datum: 04. září 2009 20:08
 čau draci ...co mám dělat když mám v nádrži rez diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:06
 Že by takhle vyčistit....
Datum: 10. září 2009 10:06
Jméno: Patrik
IP: uživatel7084
 četl jsem, že docela pomáhá, když se uvaří voda s kapkou kyseliny citrónové, nalije do nádrže a nechá přes noc ležet.
Je to pravda?
Datum: 05. září 2009 13:34
Jméno: lama
IP: uživatel7184
Datum: 04. září 2009 21:23
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Nevšímej si těch dementů...nasyp do té nádrže tak půl kila matek, zavři oba otvory ( vtok a odtok  ) zabal ji do hadru a třepej s ní....je to docela práce, ale bude to stát zato..nebo to zabal hadrama a hod do míchačky (pokud máte)...potom to proplachuj vodou tak dlouho dokud bude rezavá..až poteče průzračná tak doporučuju nalít tam hned benzín aby to nezrezlo přes noc  s odrezovači nemám moc dobré zkušenosti..budto mi to nerozežral uplně nebo rozežral se rzí i vnitřní patinu nádrže
Datum: 04. září 2009 21:21
Jméno: Pikys94
IP: uživatel7242
 diky vite ja sem googloval ale žadny dobry napad diky a už tafy nepište čau\r\n
Datum: 04. září 2009 20:51
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 honzo mne to pripada byt lepsi otazka jak ked sa nekdo pta na stotisic krat omilany olej a pod... ale pravda je ze trocha googlena nikomu nuskodi nez sa na neco opta...
Datum: 04. září 2009 20:40
 Nechcu nikomu nadávat ale taky se všichni začínají ptát na cím dáml větší blbosti.
Datum: 04. září 2009 20:36
 Proč bych neznal odpověď .Jen se divím proč se ptá tak blbě proč se neptá jak . Jo a ještě bych doplnil tvou odpověď .Skus to tyky vysokým tlakem vody a nebo různé chemické přípravky na odrezování
Datum: 04. září 2009 20:34
 honzo prosím neodpovidej na dotazy,kdyz neznas odpoved tak dotaz preskoc a odpovidej na ten na kterej znas odpoved,jinak nadrz vycistis tak ze do ni nahazes ruzny srouby a matky,pripadne vetsi sterk,nalijes trochu odrezovace,a pak jenom klepes a klepes,nebo ji v tomhle stavu muzes zavrit do michacky a nechat bezet,pak hlavne poradne proplachnout nejlip benzinem
Datum: 04. září 2009 20:23
 Takový blbý dotazy .Představ si že ji musíš vyčistit
Datum: 04. září 2009 20:06
 http://www.jawaczownersclub.co.uk/photo_gallery2.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:20
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jedu do indie, musim ukořistit aspoň jeden ten 632kový motor
Datum: 05. září 2009 18:20
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 To je rááájjj
Datum: 04. září 2009 22:06
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 ty vole jedu do indie taková škoda nechat to tam válet
Datum: 04. září 2009 21:59
 je to zavrena tovarna yezdi,to je pobocna vyroba jawy v indii,vyroba skoncila v 90 letech
Datum: 04. září 2009 21:36
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 co to je , nejaky byvali sklad nebo neco takeho?
Datum: 04. září 2009 21:33
 tak z takovýho pokladu bych umřel radostí!
Datum: 04. září 2009 20:16
Datum: 04. září 2009 20:03
 Zdar draci měl bych dotaz nemá prosím vás někkdo na prodej zadní kolo k Fichtlovi 20? Ozvěte se prosím na 731 264 685 nebo na email pokud možnno levně Děkuji!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 8:02
Jméno: david
IP: uživatel7265
 Tak za prvý rozdíl mezi přední a zadním kolem žádnej nejni
Datum: 05. září 2009 8:02
Posl.aktualizace: 05. září 2009 14:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 No to bys musel mit presnej nakres me by se to teda nechtelo centrovat
Datum: 05. září 2009 14:03
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 tato stejskyho kluka je uplne nova, ked ces upravit seriovu tak rozlisuj zmensi odsustruzenim na pozadovany prumer... daj si to zlisovat vycentrovat... treba to aj vyvazit a mozes vrkat... prostor vzniknuty ubratim materialu na setrvakoch je treba necim vyplnit bo ti klesne spodna kompresia
Datum: 05. září 2009 0:18
 Čau sem asi trochu natvrdlej kam přesně patří tendle díl do přeedních tlumičů????http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_319.html pls trochu víc podrobně dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:08
 Je to jednoduché. Když vytáhneš tlumiče, tak hned z okraje jsou u obou vidlic takové tmavé vložky ( tmavé proto že jsou špinavé ). No a uprostřed vidlic jsou ještě jedny. Slouží k tomu, aby ti tlumiče lehoučce jezdili. Pokud jsou vychozené, tak se ti řízení hýbe do strany nebo ti kolo může házet osmicu.
Datum: 04. září 2009 20:08
 Zdarec draci. Mám dotázek. Táta když někam na fichtlu jede tak se mě zeptá jestli má zaplé světla. On si prostě nezapamatuje že to musí přepnout na pravou polohu. Tak mu chci udělat kontrolku a sice že jsem vzal ze škodovky z přístrojové desky kontrolku světla nebo vody teď nevím a chci to zapojit. No a napadlo mě to zapojit jeden drát ve spínací skříňce na polohu světel a druhej drát na kabel, který vede ze zapalování bo tomu dodává ŠŤÁVU. Uzeměná je celá spínací skříňka takže nic uzemňovat nemusím. A kdybych to připojil na přepínač tak by to svítilo jednou tak, podruhé tak. A zkoušel jsem jak svítí 12V žárovka při 3-6V a svítí docela dobře. Jednu už tam mám na zadním světle 12V a svítí dobře ( samozřejmě jen jinačí tvar ). Tak se vás chci zeptat. Bude mi to svítit ta kontrolka po zapnutí světel ? Popř. jak bych to měl připojit aby jo. Je tu více možností jak to připojit. PS : no a aby někteří nepsali že a´t zvedne pr**** a jde se podívat, tak jsem to udělal za vás  . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 19:26
 To jsem taky myslel těch způsobu je více.
Datum: 04. září 2009 19:26
 Zapoj ji normálně paralelně od objímky žárovky (od drátů př. světla) a když rozsvítíš světla tak se rozsvítí i kontrolka.
Datum: 04. září 2009 19:25
|



|