Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: arnošt
IP: uživatel4183
 zdarec draci. můžu tmelem paulín zatěsnit i karburátor? me na nem chybý tesnení a v nejbližší době se nedostanu do města pro nové.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 22:24
Jméno: Horst
IP: uživatel7306
 Čau.Ty nemáš desky ze školního sešitu ? z kterého uděláš těsnění ?
Datum: 06. září 2009 22:24
Jméno: viktor009
IP: uživatel7302
 ja sem to tim utěsnil a žadny problěm nikde nic neteče takže asi jo
Datum: 06. září 2009 17:38
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 zdarec. nevíte nekdo kde se dá sehnat na babettu 210 to malé kolečko co napíná řetěz? mě se na něm otrhlay všechny zuby a dnes mi to upadlo. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 23:31
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Dá se tam napasovat kolečko ze starý přehazovačky.Mám to tam taky.
Datum: 06. září 2009 23:31
 cau hosi budu rozebirat tlumice a budu tam davat novy pouzdra nemate s tim nikdo skusenosti jak se to dela?
nebo aspon kde se rozebira ? sou to predni xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:53
 Čau, jaký je spodní kompresní poměr s podkovou???Vím že bez ní je to něco o kolo 1:1,3
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 22:41
Jméno: Horst
IP: uživatel7306
 ,,co je spodní komprese ,, a jak se to počítá ? Já znám u 2t motor sání -podtlak, píst z DÚ do HÚ , z HÚ do DÚ přetlak -vyplachování
Datum: 06. září 2009 22:41
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, čím utěsňujete motor? Tady v krámku je v nabídce Paulin a Lukopren, ale ani u jednoho není napsáno, že je odolný proti benzinu...
Do čtyřtaktu bych to dal v pohodě, ale u dvoutaktu, kde se nasává směs banzinu a oleje do klikový skříně?
Viděl jsem tmely, které byly přímo odolné i na benzin, ale tady u těch nic...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 18:49
 Kupsi but fibroví těsnění nebo silikon ten kerym se lepijou hlavy a valce na autech ten je skvělej já ho mám natom a nestežujisi proste parada ale nedavej ho pod karbec tam je jebší fakt to těsnění
Datum: 08. září 2009 18:49
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Lepím všechno silikonem a drží to.
Datum: 06. září 2009 23:33
Jméno: vikor009
IP: uživatel7302
 ja mam paulin doma a mam snim utěsněne všechno a je to dobre a navic na obalu je napsano že je to odolne proti benzinu takže to tim utěsnic mužeš
Datum: 06. září 2009 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 jo ty tmely sou dobry,vim ze dost lidi odtud je pouziva ......ja mam taky jakejsi tmel/silikon a taky funguje......ale hermetik je hermetik.....ale ja ho stratil a nemuzu ho najit
Datum: 06. září 2009 15:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, mam problem s eletrikou na 555. kdyz sundam predni svetlo, tak mi klaxon troubi strasne hlasite, ale kdyz ho nandam tak mi netroubi vubec. kde je problem? ja se v eletrice nevyznam ale asi to musi bejt kostrou nebo neco takovyho, ne? poradte mi pls..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 21:05
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ja zapomnel rict, driv mi tohle nedelalo, ja jsem to po dlouhy dobe vytahl a netroubilo to, a zjistil ze kdyz sundam predni kryt svetla, tak to troubi luxusne, ale kdyz ho tam nandam tak to netorubi! jenom sundam ten kryt, to svetlo stejne sviti, ale kdyz ho nandam tak uz to netroubi
Datum: 06. září 2009 21:05
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 06. září 2009 21:01
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ja si myslim ze je to tim ze to mas napojene seriove (coz znamena za sebou) a proto ti to tak dela stahni si schema zapojeni elektriky udelej to presne podle toho a musi to byt dobre
Datum: 06. září 2009 20:43
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no tak, prosim
Datum: 06. září 2009 19:03
 ahojte draci mam taky problem ze mi odtrhava ventilik na dusi...asi po 100metroch
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:33
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 kup si novou dusi a nezapomen pouzit origo podlozky pod matici ventilku......ty nove gumy podlozky nemaji a pak se to utrhava kdyz mas mekci kolo......foukej to na 2 atm
Datum: 06. září 2009 15:33
Jméno: Dawid
IP: uživatel7154
 Zdar,kdyz sem si koupil fichtla tak mi nastartoval na nakopnuti na poprve ted asi tak na podesate a zastudena na poprve nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 18:31
Jméno: Dawid
IP: uživatel7154
 svíčkou to není tu sem měnil
Datum: 06. září 2009 18:31
 že by svíčkou?  ...kup si studenější svíčku (Brisk N15)
Datum: 06. září 2009 17:42
 cau hosi budu rozebirat tlumice a budu tam davat novy pouzdra nemate s tim nikdo skusenosti jak se to dela
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 19:40
 572681174 to je moje icq tak mi napis poradim
Datum: 06. září 2009 19:40
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Zdař draci,mám menší problém:a to ten že mám v koleně 4 díry.Svářečku a autogen nemám.Pls poradte čím to mám zadělat aby mi to vydrželo aspon 3 dny.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 20:14
 Draci,díky alobal funguje a nikde mi to nefouká.Zdař fichtlu
Datum: 06. září 2009 20:14
Jméno: lukon4485
IP: uživatel1506
 v mototechne se prodava paska na zadelani vyfuku ale stoji asi tolik co jine koleno. alobal nevim jestli to vydrzi. muselo by ho byt nejspis hodne
Datum: 06. září 2009 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 koupit novy koleno.....to levny stoji v mototechne 250,- .......docasne stahnout treba nejakou folii jako je alobal......
Datum: 06. září 2009 15:00
 vrstvou alobalu...a stahnout dratem
Datum: 06. září 2009 14:55
 Zdar, chci se zeptat, zda někdo nevíte co je to časování výfuku případně jak ho zjistit(spočítat)? Potřeboval bych to pro návrh výfuku na upravenýho pionýra. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 23:09
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 no ja mam vsechny tyhle publikace v anglictine
Datum: 06. září 2009 23:09
Datum: 06. září 2009 16:07
 Zdar.Stando mě by to takly zajímalo a tu knížku nmůžu nikde najít.Pošly mi prosím odkaz.Dík
Datum: 06. září 2009 16:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 Najdes to v knize o uprave 2T motorů od Jeningse a rozvinuté pokracování v knize od Blaira......FK mi to trochu vysvetloval,koukal jsem do knizek,ale ja to nepochopil......obe dve publikace jsou na netu stazitelny......myslim ze je to na ulozto.cz oboje
Datum: 06. září 2009 15:03
Jméno: to je jedno
IP: uživatel6692
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html tady bys to mel najit
Datum: 06. září 2009 13:47
Jméno: haha
IP: uživatel6621
 čus draci mam mustanga a stalo se mi že byl uplne v pohode a asi tak po tydnu uz nesel normalne nahodit tak sem ho roztlacoval ae po nekolika dnech zacalo to roztlacovani jit strasne ztezka a pak uz sem ho nenahodil vubec pls poradte co mam delat vubec si s tim nwm rady budu vdecnej za kazdou odpoved dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:35
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 nechci strasit,ale jestli ti nesla smes do valce a ty si to furt tlacil na sucho jak pako,tak uz je to přidřený......proto jde víc a víc ztuha......
Datum: 06. září 2009 15:35
 šlo to z těžka jako že si musel dát hodně síly do roztlačení nebo že si dlouho tlačil?
Datum: 06. září 2009 13:45
 Zdar draci....potřebuju poradit, jaká barva se oreginálně dávala na kostru u mustanga....vím že to byla černá  ale jestli byla stříkaná nebo natíraná a kolik měla vrstev a podobně....DĚKUJU moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 černý vypalovací lak(to znamená stříkaná  ) ......neco jako komaxit.......komaxit je výborná náhrada.......
Datum: 06. září 2009 15:37
 zdravim draci ...mam problém, mám MT ETZ 150 a je tam zápalko z Fichtla aby to běželo bez baterky, ale nwm jaké maj bejt hodnoty u předstihu a odtrhu ..jde to nějak vypočítat ?? Zdvih je 58 mm ..předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 19:23
 o.k ...ale stejně to neumim nastavit ..kde bych našel ňákej návod na nastavení předstihu ??
Datum: 06. září 2009 19:23
 o.k ...ale stejně to neumim nastavit ..kde bych našel ňákej návod na nastavení předstihu ??
Datum: 06. září 2009 19:19
 o.k ...ale stejně to neumim nastavit ..kde bych našel ňákej návod na nastavení předstihu ??
Datum: 06. září 2009 19:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 hele odhadem odtrh 4 desetiny a predstih 2-2.5mm
Datum: 06. září 2009 15:38
 joo tak už jsem to našel  dík
Datum: 06. září 2009 13:20
 Ae já nikde nemůžu najít ňákej manual na MZ s kladívkovým zapalováním
Datum: 06. září 2009 13:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cus stejnej jako ma bejt u ty MZ 150 podivej se do prirucky
Datum: 06. září 2009 13:11
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čaute prosím vás neměl by jste někdo z okolí chrudimi doma aspon jednu brzdovou paknu na mopeda s11?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 12:59
Jméno: pavel
IP: uživatel7298
 cau draci nemáte někdo na prodej fichtla předělanýho na krosku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 8:59
 mám buď s motorem bez karbecu za 15 000 s karbecem za 17 000 a nebo bez motoru za 8 000
Datum: 07. září 2009 8:59
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 kup si rači originál
Datum: 06. září 2009 12:28
 zdar draci mam problém s fichtlem,nechce chytnout ale hází jiskru jak kráva.předstih a odtrh mam dobrej ale jenom střílí do výfuku a nechytne
už sem měnil co šlo a pořád nic.předstih mam 1,6 a odtrh 0,45
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 9:15
Jméno: kuba20
IP: uživatel600
 kouknu na to
Datum: 07. září 2009 9:15
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 karburator bud filtr nebo benzin i trysky
Datum: 06. září 2009 19:22
Jméno: ¨Honza
IP: uživatel768
 caute, muzu v 15tnacti jezdit na jawa dandy 50? ma v technicaku max rychlost 45km/h? a
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:55
 dandyna 100% nema 45
Datum: 06. září 2009 15:55
 Pokud tedy má v tom techničáku napsané 45Km/H tak jo. Je to skupina AM a podmínka je Konstrukční rychlost do 45 Km/h. Jinak potom A1 125 ccm a 11W
Datum: 06. září 2009 13:25
 Zdar draci....potřebuju poradit....už 5 dní si nevím rady z Mustangem....přijel jsem domů, zaparkoval do garáže a šel dom.....další den sem přišel a už jsem ho nenastartoval....zapoměl jsem si zastavit kohoutek na benzín....nevím co s tím může být.....když tlačím tak to po sto metrech ve vysokých otáčkách párkrát blafne ale pak nic  nevíte co s tím může být? díky moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 19:24
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 sekly plovak
Datum: 06. září 2009 19:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 ja si myslim,ze je to normalne ulitý.....skus to strcit s vyplim benzinem a skus trosku sklepnout svicku 0.4-0.5 mm
Datum: 06. září 2009 15:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ja si myslim ze by to mohla bejt inducka, ale nevim..v karburatoru to asi nebude, spis elektrikou.
Datum: 06. září 2009 11:40
 sorry....sem se překlep....
Datum: 06. září 2009 11:35
 zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic
Datum: 06. září 2009 11:33
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Taky mi to dalo mnel jsem praskly pistni krouzky koukni na ne
Datum: 06. září 2009 11:24
 zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic
Datum: 06. září 2009 11:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zkousel si jinou svicku?
Datum: 06. září 2009 11:13
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau mam špatny ložiska na klice a nevim jak tu kliku mam rozdělat na klice je ten čep nevite jak jde vyrazit
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 18:50
 Já jsem ji rozlisoval doma ale s jedním borcem kerý to děla bezne doma
Datum: 08. září 2009 18:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 koupis novou ojnicni sadu a das kliku na repas do odbornyho servisu.....doma to neudelas
Datum: 06. září 2009 15:41
Jméno: David
IP: uživatel6812
 To doma nevytáhne šjestli myslíš to ložisko co ti drží pohromadě ojnici a klikovou hřídel musíš zajít do nějaké železárny nebo kamkoli kde mají obrovský lis a vylisují ti to
Datum: 06. září 2009 11:43
|



|