Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..tak vcera me chrcek podrzel..kamos kupil mustanga a jak sem tu uz psal ma kazzdy pistni krouzek jiny tak sme nechteli zbytecne trapit valec a startovat tak sme vzali lano z auta a dali se to za mojeho chrcka a za jehjo riditka a jeli do kopca..ze zacatku to slo aji na dvojku,ale dycky jak to lano trochu povolilo a pak zase naplo tak to trochu nestihalo..tk sem tam dal jedna a vklidecku sem to vyjel ale reknu vam taky dym to ste jeste nevideli sem musel mit spotrebuju jak cip..xD..ale hlavni je ze vyjel i ten vetsi kopec ikdyz navrchu sme mu museli trochu pomoct..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 10:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tosi este nevidel dym s fichtla kdyz chytne karbon ve vejfuku  tahnout fichtla do kopce  tos ho protach
Datum: 18. srpna 2009 10:47
 Zdrav mam fika 05. Myslíte že pomůže mu trochu když tam dám karbec z 20 nebo 21 fika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mezi těmi výfuky není žádný rozdíl akorát asi jen že ten uřízlej je tišší jináč je to stejný...
Datum: 19. srpna 2009 20:45
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 stando ja tam mam valec a hlavu takovou co sou tadyk na fichtlkramku tkze asi z 21..karbec s pevnou hladinou plovaku..takze asi 05..a vyfuk mam takovy co se na konci zuzuje jk kdyby do takoveho doutniku..taky asi z 05..myslis ze staci kdyz dam vyfuk takovy co konci rovne?Pomuze mi to?
Datum: 18. srpna 2009 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel7107
 pokud chces aby ti 05 jela jako krava,tak tam dej valec,hlavu,karburator,koleno karburatoru a vejfuk z 21......
Datum: 18. srpna 2009 10:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 taky me to zajima jestli ho tam mam vbc davat..
Datum: 18. srpna 2009 10:33
Posl.aktualizace: 19. srpna 2009 13:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tak mi dej icko a ptej se me
Datum: 19. srpna 2009 13:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 věk já neodsuzuju....znam i mladsi kluky kteri uz jezdi fichtlcupy od mala a svejma znalostma by strcili do kapsy vetsinu radilů z tohohle pokecu......jen mu chybí proste základ a zázemí......najdi si u vas v okolí nekoho kdo tomu vsemu rozumí a on te do toho všeho zasvětí...... tohle je střílení do prázdna......
Datum: 18. srpna 2009 13:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Protoze mas takovy divny dotazy
Datum: 18. srpna 2009 12:35
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 na tyhle prográmky se vykašli...... kdyz sem si spocital vejfuk tak to vyšlo uplne jinak nez z tehle ptákovin.....a lepsi je ten webovej programek v Javě....take je na tech strankach......hlavne ladit vejfuk na seriovku......to radsi origo vejfuk vycistit.....pokud ti teda jde o výkon a ne o zvuk ladenyho vejfuku........
Datum: 18. srpna 2009 12:18
 14 .proč
Datum: 18. srpna 2009 11:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Kolik ti je?
Datum: 18. srpna 2009 11:17
 Zdar , jak nejlépe vyčislit výkuf od mustanga???díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 12:19
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 Proto jezdim na polosyntetiku a výfuky co?......vyfuky nečistím!
Datum: 18. srpna 2009 12:19
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Fikus má recht. Vložku vyčistíš skutočne najlepšie len keď ju hodíš do ohňa. X-krát vyskúšané, potvrdené. Vložka sa ti nijak teplom nezdeformuje, kľudne to tam hoď.
Datum: 18. srpna 2009 11:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ty casti ze vnitr je nejlepsi uvazat na drat a hodit to do rozpalenejch kamen a pak to za drat klestema vytahnes a trosku to pobouchas necim opada to opaleny a je to jak novy vnitrek se blbe cisti kdyz ta jedna prepazka nejde vyndat jak natom je privarenej ten dlouhej sroub
Datum: 18. srpna 2009 10:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 Barbaři to čistí autogenem ......ja si tu práci dám,rozeberu to a vyčistím to hadrem a kusem kulatiny
Datum: 18. srpna 2009 10:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Propan butanem zapalenym ale neprezen to jestli mas hezky chromy tak ti muzou teplem zmodrat a nasledne zreznout!
Datum: 18. srpna 2009 8:41
Jméno: Filip
IP: uživatel4650
 cau..nevite nekdo jaky olej se leje na levou stranu motoru tim sroubem u cz 125 476?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 9:23
Jméno: zdena
IP: uživatel7106
 přijde tam PP90
Datum: 18. srpna 2009 9:23
 čau draci kolik je druhů kanálků ve válci myslím podle velikosti já sem potkal zatím jenom 2 u 05 ty menší a pak 21 a tam jsou docela o dost větší měří se nějak podle nečeho nebo ne .....dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 13:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 nerad bych placnul kravinu,ale rek bych ze 550,555 a 05 maj velikost kanalů stejnou.....prinejmensim plochu prepoustecich kanalu ve vlozce......a druhy jsou 3. Stare ouzké(550,555,05),širší(20,21,23) a nové křivé made in polsko a made in taiwan  Seso ty me brzo zabijes za tyhle kecy
Datum: 18. srpna 2009 13:26
 a 550 a 555 je má ještě menší než 05
Datum: 18. srpna 2009 12:28
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 cau vsichni(I seso) .. musim upravovat todle pouzdro(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_319.html)nebo uz je uprave pri koupi?A co se stane kdyz se upravit musi a ja ho tam dam takhle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 10:17
 musis, taky uz to mam za sebou, mimochodem da se to udelat i pitomym zamecnickym pilnickem ale chce to hodne casu a usili, nebo se to da udelat rozzhavenym teleskopem, proste ho nazhavis (pokud je chromovany coz je jista cast fiku 2. generace kolem roku 1975 tak radsi ne ale vetsina je chromovane nema) a prostrcis ho pres ty futra nasazene uz ve vidlich, vyborna vec...
Datum: 18. srpna 2009 10:17
Jméno: DjKarer
IP: uživatel590
 Ahoj. Ano, musíš to upravovat. Tohle už mám na svém fichtlu za sebou. Musíš vyklepat ven ty staré, natlouct tam pak tyto nové a potom vzít soustruh a vysoustružit to. Hlavně to nepřežeň ať se Ti teleskopy neiklají. Já jel po milimetru a když tam šli i když ztuha tak jsem je tma dal protože to se časem vychodí.
Datum: 18. srpna 2009 8:39
 ano musis
Datum: 17. srpna 2009 23:58
 DOBRY DEN VI MZE JE TO KRAVINA ALE KAMOS CHCE NA BABETU VYFUK HIKONE MYSLITE ZE TO ZA TO ASTOJI MATE NEKDO STYM SKUSENOSTI DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 12:40
 ale tak vybrus ma bo si na to koupil dell orto a jak zdelaval ten starej tak mu tam spadla podlozka tak motor na srot
Datum: 18. srpna 2009 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel7107
 na babetu at si sežene nejakej ladak na Puch a nebo Ciao babety a ne hikone!
Datum: 18. srpna 2009 10:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jestli si da i vybrus (pac u babety moc jinych moznosti neni) tak to smysl urco ma...a urcite lepsi 400 za poradnej nez 700 za puvodni..Ae zas si ho musi odskrtit nebo priskrtit teraz neviem
Datum: 18. srpna 2009 8:17
 No tak kdyz se nad tym zamysli tak dospeje k tomu ze jsou to vyhozeny prachy ... zadny zazrak to neudela a vyplázne 4 stovky zanic ...
Datum: 17. srpna 2009 23:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 No co ja viem možno to trochu zdvihne výkon aj zvuk iný ale zase je to babetta takže žiadne zázraky nečakajte
Datum: 17. srpna 2009 22:33
 Zdar draci, může mi někdo poradit proč mi fichtl 555 nenasaje benzín do válce? Pořád suchá svíčka. Přívod benzínu v pohodě,karburátor komplet čistej. Nevím co dál prosím poraďte.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 9:24
 Čus, hele je možný, že to nemá tlaky, ale to by muselo bejt hodně špatný  , Sundej karcec a na přírube když ji ucpeš (musíš tam mít namotnovanou hlavu, i svíču)
tak bys měl cejtit jak to nasává, jestli ne, tak je problém s kompresí, je možný taky že máš zacpanej karbec, vim že jsi ho čistil, ale pokud je zacpanej hodně, takovým tiom zaschchlím komunistickým benzínem, tak to jentak nevičistíš, tak ještě přeplav plovákovou komoru, a při startování by měl benzín vylítávat z karburátoru (sundej vzducháč, a dej před to papír, tim to zjistíš nejlíp) kdyštak ještě napiš na mejla
Datum: 18. srpna 2009 9:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 skus na začiatok strieknuť cez otvor v hlave pomocou striekačky trochu benzínu ak ti to chytí a potom zdochne ale stale drž plyn tak potom to bude karbec na ktorom záreze máš ihlu?
Datum: 17. srpna 2009 22:37
Jméno: Mirec23
IP: uživatel5457
 Zdar draci, nevite proc kdyz dam na fichtlu neutral co je hned za jednickou tak se tam neco klepe v prevodovke? motor(23 mustang) sem zrovna dnes zakladal je po generalce vse se novy a tenhle neutral me zlobi, vsechny ostatny prevody jdou tise a nevim proc to dela,olej sem tam dal novej, dekuju chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 10:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to se mi stalo taky u jednoho nebo udvou motoru ze naneutral slli zuby o sebe normalne jsem rozebral a slozil motor stech samejch dilu a uz se to kolecko na neutralu neodsunovalo dostatecne do boku takze jsem znova pulil nevim proc to udelalo ale menil jsem automat i vydlicku nepomohloto porad to bylo nedostatecne odsunuty tak jsem dal kolecka a hridele jiny a uz to bylo v OK koukal jsem ze vtom motoru je replika hridele byla spatne vyrobena takze jsem hridel zahodil a dal orogo starou mam takovej dojem jestli jsem tam tu hridel nahodou nedal pri skladani motoru ale asi tam uz byla. Skratka musis rozpulit motor a dat jinou hridel uz nevim kterou musis se podivat v cem je chyba muze to bejt i vnecem jinym.
Datum: 18. srpna 2009 10:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 si presvedčený o tom že si motor poskladal správne mne to iste robilo lebo som zabudol dať zegerku ku ložisku pod spojkou a to ložisko sa posunulo a rozhodilo prevody a preto mi v neutrále zatrhávalo
Datum: 17. srpna 2009 22:41
Jméno: Speeder
IP: uživatel1008
 Caute. Myslíte si, že kdybych upravil přepouštěcí kanály ve spodní části válce (u klikovky) tak, že bych je rozšířil, ale tam kde vstupují do spalovacího prostoru by zůstaly nezměněné, jsem poznal zvýšení výkonu motoru? Na jinou úpravu válce nemám bohužel prostředky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 12:27
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 Zase hledáte koně tam kde nejsou.....!! .........achjo......
Datum: 18. srpna 2009 12:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Aby to melo aspon trochu smysl tak bys je musel tam ve valcci zvetsit ale to by ze akorat zvysila spotreba a minimum vykonu nebo aspon vic nez kdyz az tam u konce
Datum: 18. srpna 2009 8:20
 to ti bude na prd..
Datum: 17. srpna 2009 22:14
 Dobrý den, nemáte někdo na prodej originál lemovku kolem bříška na pionýra 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 21:18
Jméno: george
IP: uživatel5844
 zdar draci čim to že mi fichtl nejde na našlápnutí ? svíčka nová nevim čim to může být
ještě dotaz musim při našlapávání držet spojku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 11:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 fichtl nejde naslapovat vetsinou bud - ze jde moc benzinu musis dat niz jehlu na plynu co je v karburatoru, spatna svicka, spatne nastelovana elektryka ale hodne spatne, a dal me uz nic nenapada
Datum: 18. srpna 2009 11:01
 predstih nebo zasranej karbec (zkontroluj jestli jde benzin do valce). u fichtla spojku nedrz, netocil by se motor, u jinejch masin se drzi (aby ti tam nespadnul kvalt a ona nechcipla/nezdrhla)
Datum: 17. srpna 2009 21:32
 nejspíš máš rozhozený předstih. při statrování spojku nemačkej, jinak ti startpáka proklouzne
Datum: 17. srpna 2009 21:28
 zdravim mensi dotaz... mam rozpuleny motor 175 , daval jsem na vybrus a go kliky ,jeste jsem koupil nova gufera, loziska jsem zatim nechal ale ted precijen zacinam premyslet jestli je nemam vymenit? motor mel najeto cca 7900 , a nesustil , po zkusenostech z fika, kde jsem dal novy loziska a mesic to slo krasne a pak to zaclo sustit jak blazen nevim ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 19:26
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 kdyz uz menis gufera tak vymnen i loziska. a jesli chces aby ti nesusteli tak si kup kvalitni a dej do nich olej
Datum: 15. září 2009 19:26
 Draci vadi to hodne kdyz si dam plnou nadrz na 21 a pak jdu pro olej a na nadobce je napsano ze na 6,3 l benzinmu je ot 1:25 a ja ji dam celou do nadrze ?? u 21 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 22:17
 je jedno co je napsany na lahvicce, dulezity je aby to byl olej do 2 taktu a aby ho bylo spravny mnozstvi (fichtl se ma tusim michat 1:33, takze na 3.3l das 1 dcl oleje.. kdyz ho tam das min, riskujes zadreni, kdyz ho tam das vic, vic to coudi, o trochu min to jede a vic si zasiras vnitrek motoru, vejfuk atd.
Datum: 17. srpna 2009 22:17
Jméno: motor
IP: uživatel4167
 Já bych řekl že se nestane nic možná ti to bude víc dýmyt z výfuku nevím kdo ví at řekne...
Datum: 17. srpna 2009 21:03
 czus jawaci potrebuju poradit nevim jak mam redit olej z benzinem do fichtla kdyz zajizdim. a potom po zajeti????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 8:41
 kdyz zajizdis tak 1:25 a po zajeti 1:33-1:40
Datum: 18. srpna 2009 8:41
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim hej kdyz ma kamos valec a proste nevim kolikaty je vybrus a namerili sme 38,2 a neco na suplere myslite ze mam kupit krouzky 38,25???Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 20:29
 jj přesne tak
Datum: 17. srpna 2009 20:29
 čaute jak mam zahaknout pružinu na startovacím segmentu u čz 175/477 díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 19:54
 Zdravim. Mam problem s Panelkou 350. Udajne vojensky typ. Jazdila v poho, ale od urcitej doby netaha nad 105 v protivetre nad 80, vzdy to zacne tak sklbat akoby prepady vykonu a ja si pripadam ako na hupacom koniku... Nevie niekto poradit co to je a co s tym? Diky moc  S pozdravom Dano zo Zahoria 
PS:nadrz som vypustil ale sitko bolo ciste...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 23:19
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 vyčisti karburátor,kohoutek filtr sání. Pokud máš papírový filtr paliva, tak ho vyhoď
Datum: 17. srpna 2009 23:19
 skus vymenit inducku treba to pude ale jestli to dlouho stalo tak to poradne vycisti (karbec kanalkyatd.)
Datum: 17. srpna 2009 20:12
 čaves chcel by som sa informovat prečo mi babaetta 210 nehadže 2 rýchlost . Kupil som nove pakne aj som ich zabehol pekne ich tre po celej ploche a nechce ju hodit .Prosim poradte čo mám robit.Vopred dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 19:35
|



|