slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Mám problém. Zastudena mi spojka na fichtlovi zabírá a vypíná normálně. Jakmile se ale pořádně zahřeje, tak nevypíná. Dneska mě ta sviňa vlekla za sebou do křižovatky, dokud sem nenašel neutrál. Olej je tam už dlouho, ale stejně z toho chčije jak z ruskýho bagru, takže dolíváním občerstvuji. V zimě to chci půlit, takže potřebuju dojezdit sezónu, nezná někdo nějaký trik? Předpokládám že jsou v háji korky, možná je něco s vypínacím mechanizmem, do seřizovacího šroubku tyčka vydřela důlek, možná by stačilo vyměnit kuličku, co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 22:35
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
takže já mám jasno, u mýho fichtla byl příčinou na 90% uvolněný komplet spojky (ta centrální matice se i přes tu zajišťovací podložku protočila). Na lamelách je ještě cca 0.7mm korku, je to moc, nebo málo po 20000 km, nevím... Každopádně tam rovnou hodím nový, koupil jsem ferodo, tak uvidíme, zatím vím, že budu muset projet vnitřní průměr lamel, protože to nejde nasadit. Naleju tam Shell Spirax 80, né proto že bych tomu tak přál, ale páč mi leží už 5 let ve skříni, zítra to složím a vyrazím...
 
 
Datum: 17. srpna 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
někdo tu jednou psal že to může být starým olejem, mě to ale dělalo protože jsem měl ohlej spojkovej koš, za studena to šlo celkem dobře ale jak se to ohřálo tak to jelo pořád
 
 
Datum: 17. srpna 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6638    
Je to poštelovaný tak, že zastudena to normálně funguje, avšak po zahřátí nevypíná, čili když to sešteluju, aby to teplý vypínalo, tak to studený nenastartuju, protože mi bude prokluzovat startpáka a nepůjde to ani roztlačit.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skuste postelovat se sroubkem na deklu vpravo
 
 
Datum: 17. srpna 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: krejca099      E-mail:      IP: uživatel6228    
ma ten samej problem tak sem zvjedavej co se dozvim
 
 
Datum: 17. srpna 2009 9:35
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 18:32:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu