Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci ten olej se přesně jmenuje Shell Advance.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 16:23
 Je to Shell Advance SX 2T
Datum: 08. srpna 2009 16:23
 čau kanci.. mám takovej dotaz.. vyfasoval sem origo zrcatko k 555.. akorat to skličo je na tom bídně.. tož sem ho vyndal.. no a když s tím zajdu do sklařství, myslíte, že mi udělají nové?? (a ještě líp parabolicky).. ináč včera 160 km bez poruchy a ani to nevadlo  a jeste sem kuchl sedačku s favorita takže konečně se moje zadnice bude vozit v měkkem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 15:14
 Čau draci když budu zajíždět výbrus jak mám hodně mazat? 1:30 .Budu mazat olejem Shell Power...něco takovýho stojí litr nějakech 105 kč a je pěkně červenej..tak poradte prosím.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 9:51
 Dávej pro zajetí olej 1:25, přidej směs /bohatší/ a zvedni jehlu 3tí zářez.
Datum: 09. srpna 2009 9:51
 Dávej normální poměr akorát zvedni jehlu v karburátoru pro přísunu více paliva.
Datum: 08. srpna 2009 15:57
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 schell advance ty šuline a mimochodem do Jenišovic jdeš a nechci slyšet nějaký výmluvy !!  za chvilku se u tebe stavim
Datum: 08. srpna 2009 15:15
Jméno: Pat
IP: uživatel3671
 Nazdar nevim kam to zařadit tak to pišu sem co byste řekli barevné kombinaci černý mat a jawácky červenou barvou doplňky a střibrnym tlumexem blatniky zevnitř jako antikorozku bylo by to na babettu zdá se mi to zajimavá kombinace co myslite???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 14:29
 Zdar, prosimvs nevite jaké je zrcatko na kejvu s panelovýma řidítkama???? Jestli se nějaký vůbec dě+lá dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 17:40
Datum: 08. srpna 2009 17:40
Jméno: santy
IP: uživatel6218
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 11:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 pekny ja bych nemel odvahu toto dat na internet  takze za me dobry
Datum: 09. srpna 2009 11:32
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 trapný, také divné
Datum: 08. srpna 2009 21:33
 TRAPAS
Datum: 08. srpna 2009 19:13
 trapny
Datum: 08. srpna 2009 17:51
Jméno: Monax
IP: uživatel7003
Datum: 08. srpna 2009 17:19
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
Datum: 08. srpna 2009 15:21
Jméno: santy
IP: uživatel6218
 co se ti na tom nelibi?!
Datum: 08. srpna 2009 14:03
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 dosti trapné
Datum: 08. srpna 2009 13:54
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 dosti trapné
Datum: 08. srpna 2009 13:54
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau draci po kolika kilometrech je zajetý výbrus na 100% abych věděl když budu zajíždět už po kolika kilometrech za to můžu brát.........říká se po 500 kilometrech poradte prosím zkušen .díki moc za rady .
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:36
 pal pulic: ono plyn můžeš kdykoliv přidat  , a zátěž neni problém, maličko přibrzdíš.
Datum: 09. srpna 2009 13:36
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ten motor bude strasne linej. Pri zajizdeni je dobry stridat zatez, otacky... TImhle z toho motoru bude nepouzitelny srac..
Datum: 09. srpna 2009 12:55
 pan pulic: co se ti na tom nezda??
Datum: 08. srpna 2009 19:38
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 JawaCezetak: to ten motor pak teda musi jet... Takhle zajizdet motro je nesmysl. Ne nadarmo se rika, jak si ten motor zajedes, tak pojede.
Datum: 08. srpna 2009 19:00
 dám motorku na špalek, nastartuju, přidám plyn a něčím zajistím plynovou rukojeť a dej rychlost třeba 3 a něch to celý den vrčet, jo a nezapomen chladit, takže elektický větrák, dát plný výkon a nechat foukat na válec
Datum: 08. srpna 2009 18:04
 jakou napiš
Datum: 08. srpna 2009 17:43
 ja vybrus zajedu za odpoledne, mam na to fintu
Datum: 08. srpna 2009 16:34
 jestli chceš zajed nejlíp tak víc jak 1000 km. Ale pokud to nechceš tak dlouho čekat tak 500 - 700 km Stačí.
Datum: 08. srpna 2009 16:00
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 do 500 km jezdi pomalu, potom můžeš žačít pomalu přidávat a asi od 650-700 km můžeš jezdit na plnej kotel
Datum: 08. srpna 2009 15:57
 staci kolem 300-600
Datum: 08. srpna 2009 15:27
 1000km a melo by to byt ok
Datum: 08. srpna 2009 14:39
 300Km staci
Datum: 08. srpna 2009 13:15
 zdarec zajíždím fíka předělanýho na kross nemam tachec takže nevím kolik najedu nevíte někdo na kolik nádrží (org. pincek) to mám zajet slyšel sem že něco kolem 3
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:32
 diky
Datum: 08. srpna 2009 13:32
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Asi 5 plných nádrží
Datum: 08. srpna 2009 12:30
 zdarec mám takový problém když jedu a eště mám studený motor tak mi spojka zabírá parádně ale jakmile zahřeju motor tak na 30 stupňů spojka vůbec nezabírá může to být olejem mam tam PP90
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 10:05
 Olejem to nejni, já mám taky v motoru PP90 a bez ptoblému.Podívej se na lamely.
Datum: 09. srpna 2009 10:05
 Já osobně bych řekl že spojka je v haji
Datum: 08. srpna 2009 16:31
Jméno: David
IP: uživatel7009
 Cau draci tak se mi stala neprijemna udalost neslo mi najednou hybat se startovaci pakou ani rychlosti nefungovali tak sem vyndal motor a chtel sem ho rozpulit ale sundal sem víko spojky lamely pak sem se divil proc nejde hybat s koleckem ve spojce tak sem sundal hlavu a co se nestalo zadrel se píst tak sem to sundal válec vůbec to nešlo ,zasekla se mi tam ta pružínka ze stranu u pístu a celý mi to tam skurvila udělala mi rejhy v hláve na pístu zlomila koužky pecka ne všechno vprdeli jak se toto muze vubec stat..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 16:42
 ne
Datum: 08. srpna 2009 16:42
Jméno: David
IP: uživatel7010
 A vadilo by kdbych ještě s tim válcem něco nalítal když tam má asi dvě hubený a dlouhý rejhy a ten píst má rejhu přez všechny tři kroužky dalo by se to ještě nějak zpravit..?
Datum: 08. srpna 2009 14:38
 no to mas este dobry ze ti vylitla ta perovka mne se na babete vysipalo ty jehlicky v ojnici a taky sem my to seklo a to je potom ve valci takova dira as sem se divil co muze ten valecek udelat
Datum: 08. srpna 2009 13:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 před týdnem se kámošovi stalo úplně to samý
Datum: 08. srpna 2009 12:06
 unava materialu...pretaceni...nedostatek oleje ve smesi...prehrati...tohle jsou mozne priciny...je to neprijemne, ale vsecko jde napravit  preju hodne zdaru
Datum: 08. srpna 2009 11:33
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 21:41
 hmmm ta zadni pneumatika musi suprove odvadet vodu
Datum: 08. srpna 2009 21:41
Jméno: Monax
IP: uživatel7003
 Ty si jakysik Punta
Datum: 08. srpna 2009 17:22
 Tenhle ten špatně skončí, : nemá nejdůležitější brzdu, jezdí v pantoflích a dělá takový hovadiny, tomuto týpkovi moc času nedávám
, tot můj názor.
Datum: 08. srpna 2009 12:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 seřízena je pěkně
Datum: 08. srpna 2009 12:08
 teraz vydim aj ja  tak asi má dlhú brzdovú dráhu
Datum: 08. srpna 2009 10:12
 dost dobre...ale kde ma predni brzdu?
Datum: 08. srpna 2009 10:10
 Cau! aké skusenosti máte s ojnicou CKR ??? akú má kvalitu ??? Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 16:58
 Zippoman - na aké otácky pouzivás?
Datum: 08. srpna 2009 16:58
 Umě dobrý, drží a ta barva neni jen tak je to vrstva mědi pro odvod tepla
Datum: 08. srpna 2009 15:06
Datum: 08. srpna 2009 13:04
Jméno: nepatri to sem sry
IP: uživatel5567
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 9:14
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čau draci,mám 250ku upravenou na cross..ale baterka mi nedobiji.chcu si to předelat na zapalko z fichtla..co tam musim upravit aby to jelo?do 250tek se davala indučka 6v tak kupim 8V.. ajinak sundam zapalko z 250 a hodim z pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 21:47
 *kolem statoru zapalka z fichtla
Datum: 08. srpna 2009 21:47
 psal sem to tu snad 1000X jak rikal kolecko, ale zalezi ciste na tobe, jestli si upravis kuzel na klice, nebo v rotoru, ale kamaradovi to slo i bez uprav, jinak nemusis ten mezikrouzek soustruzit (je to lepsi, ale neni podminka). staci si zmerit prumer statoru zapalka, zfichtla, prumer staryho zapalka, od kteryho odectes prumer fichtlackyho zapalka, vydelis dvema a ziskas tloustku pasoviny, kterou omotas kolem statoru zapalka a tim vymezis vuli.
Datum: 08. srpna 2009 21:46
 indukcku nech tu samou,ono to pojede stejne,a musis vysoustruzit takovej mezikus mezi karter a stator pac fichtlacky zapalko je mensi,a tusim ze je este jinej kuzel v rotoru,ale to nevim jiste
Datum: 08. srpna 2009 10:19
 zas tu mám ten kamarádův šrot tahá s tím vozejk a stále jsi stěžuje na spojiku že když má ohřatý motor tak nefunguje spojika.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 9:57
 skus najprv vymenit olej,ked je to taky srot ako to pises dlhodobo nebolo v tom novi nápln.... ja daval som do toho spatny olej a tak to robilo uz neviem to presne ze kto mi to pisal tu na krámku ze musim vymenit olej a bude to OK..... mi to pomáhalo najprv skus to....
Datum: 08. srpna 2009 9:57
 mam jawu 20 a stále mam jenom potíže když ujedu tak 2 až 3 km ta jse díky přehřátí zasta a včera to udělato už po 1 km neví co stím přehříváním dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 10:17
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 zkus dekarbonizovat a to výfuk,hlavu válce,výfukové koleno
Datum: 08. srpna 2009 10:17
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jakou máš vůli pístu ve válci ? Je píst rozměrově v toleranci vůči válci ?
Datum: 08. srpna 2009 9:21
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 Ahoj seso. Za kolik si prodaval tu vejirovou hlavu? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 19:05
Jméno: jj
IP: uživatel3279
 jj
Datum: 08. srpna 2009 19:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Alert dej mi icq
Datum: 08. srpna 2009 9:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tusis spravne
Datum: 08. srpna 2009 9:06
 tusim 1200?
Datum: 08. srpna 2009 8:49
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 8:39
 já mám doma taky takovy tmel akorat ze je to jina znacka ted nvm presne....ale na nem je 750°  takze teplotu bych neresil....
Datum: 08. srpna 2009 8:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 proč píšeš sem? mnohem jednoduší spusob jak to zjistil je napsat majitel toho e-shopu
Datum: 08. srpna 2009 8:27
 Do kolika stupnu to je nevim ale je to tmel na výfuky tak by ti to meělo na vychtlovi vydržet
Datum: 07. srpna 2009 22:48
 ČUS MAM OPET PROBLEM STYM KAMOSOVYM STŘEPEM FURT TAM LICE VOLNOBEH BUD MALO POTOM SI TO SAMO PŘIDA BUD TO ŘVE NEBO TO NEDRŽI NA JEHLE SEM VYSKOUŠEL VŠECNY ZAŘEZY PIST JE TAM 3 KROUZEK VALEC JE V DOBREM STAVU MAM ALE STRACH ZE TO NEKDE PŘISAVA FALESNAJ VZDUCH JESTE SKUSIM TESNENI NAKARBCU ALE JINAK SNAD UZ NEVIM
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 12:12
Jméno: milan
IP: uživatel3189
 me to taky blblo tak jsem tam dal novi tesneni pod karbec a novou hadici sani a je to v pohode
Datum: 09. srpna 2009 12:12
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 mě to dělal taky vyjebaný šoupě v karbu a karbec, taky mi nedržel točky na volnoběh
Datum: 08. srpna 2009 22:04
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Čau muže to byt taky hladinka v plovaku
Datum: 08. srpna 2009 21:54
 a co takkhle si nadstavit předstih a maás pritáhlou hlavu s pístem bo mi to dělalo a ja si nastavil předstih a je to redy\r\n
Datum: 08. srpna 2009 12:36
 Vyměn to pod zapalovánim a pak uvidíš jestli se to zlepší když ne tak i to druhý, ale tim to asi nebude.
Datum: 08. srpna 2009 8:22
 NO A COTO TO GUFERO NA DRUHE STRANE TO NA TOM ASI BUDE PODOBNE CO MYSLIS JINAK MOC DIK ZA RADY MASINA X LET SRALA TAK SE NENI ČEMU DIVIT
Datum: 07. srpna 2009 23:18
 ne to nemusíš stačí sundat zapalování
Datum: 07. srpna 2009 22:57
 JO NO TAKY ME TO NAPADLO ALE TO ASI BUDU MUSET PULIT MOTOR
Datum: 07. srpna 2009 22:56
 Jestli ti to nedrží jedny otáčky a lítáto furt nahoru a dolů tak to je v háji gufero pod zapalováním
Datum: 07. srpna 2009 22:45
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci rozumí tady někdo minibajkám?dižtak se ozvěte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 22:31
 V CEM JE PROBLEM
Datum: 07. srpna 2009 22:31
|



|