Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zdravím, poskládal jsem motor s novou ojnicí na jehlách, po nastartování mi jakoby lehce klepalo od válce, přisuzoval jsem to předstihu. Ale když sundám svíčku a šlápnu tak to klepe a cvaká. rnPíst do hlavy nenaráží, bez hlavy to nedělá, jen když má větší kompresi. Můžou zvonit ty jehly? Píst je na nich volnější než ve futru a nejsou 100% vystředěné v pístu (pohybují se na čepu), prý se vystředí sami.rnJehly samozřejmě na 14,1 čep, čep stejný. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:23
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Máš pravdu, skutečně narážel píst ale jen lehce zdola na hraně že to ani nebylo vidět  co udělá nová ojnice bych nevěřil. Jde dát dvě těsnění pod hlavu ?
Datum: 24. března 2014 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Bez hlavy to nedělá,s hlavou jp ... Tzn že naráží - nějak to pořeš .. Ukrouhnout hlavu nebo podložit válec. V ojnici se zdravou klecí je vůle skoro nulová.
Datum: 24. března 2014 17:45
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Jehlové ložisko jezdí v pístu po čepu i do stran - není potřeba je vymezit podložkama? Ojnice CKR. To klepání se mi nezamlouvá
Datum: 23. března 2014 19:15
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec.mám jawu 20 a povoluje se my spojka. šroubek v karteru a lanko je ok . uš mě tu nekdo psal že to může být tím že se mě povoluje koš tak než to rozdělám se rači ptám jeste ras. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 18:20
 Tak jako tak, víc než spojku bys měl řešit pravopis..
Datum: 28. března 2014 18:20
 nebo se mu od sebe vzdalujou kartery
Datum: 22. března 2014 14:52
Jméno: Standa
IP: uživatel16979
 Pokud se ti nepovoluje šroubek ve víku ani se ti neroznejtovává měkká tyčka , tak se ti povoluje koš....jiná možnost tam neni
Datum: 22. března 2014 10:09
 Ahoj draci.. sem naštvanej.. dneska jsem rozdělal motor a vyměnil píst a válec .. dal jsem tam ten 40mm válec a teď abych se dostal k tomu co mě naštvalo! Pionýr klasicky chytne, paráda při volnoběhu šlape, krása prostě, ale když dám jedničku a chci se rozjet nemá skoro žádnou sílu, prostě začně chcípat.. Jsem bezradnej .. nevim čím by to mohlo bejt.. Myslítee že by to mohlo bejt tím že by tam nedotejkal benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 13:47
 Hlava je upravena na 40mm válec .. výfuk tak ten zkontroluji .. karburátor je novej čistej profouknutej ..
Datum: 23. března 2014 13:47
 Máš ukrouhlou hlavu? neklepe ti do ní píst?.
Datum: 23. března 2014 12:09
Jméno: Bear
IP: uživatel16773
 Nejspíš zasviněnej, ucpanej výfuk.
Datum: 22. března 2014 11:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co zasraná hlavní tryska?
Datum: 21. března 2014 22:56
Jméno: Pablo
IP: uživatel16977
 čau draci, chci se zeptat dáváte pod 9z primár pružnou podložku? Sesa to prodává bez podložky a původní podložka tam nevleze. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2014 17:20
Jméno: Pablo
IP: uživatel16977
 Jo, pod matici  , ale ta původní se tam nechce vlézt, dávals tam nejakou jinou?
Datum: 22. března 2014 17:20
 Já ji tam dávám, myslíš asi pod matku ne?
Datum: 22. března 2014 16:54
 ahoj, mám dotaz na někoho znalého elektroniky, v klaksonu má být usměrňovací dioda KY702F, prolezl jsem šuplíky a našel jsem pouze diody KY704F, na internetu jsem našel že jsou obě na stejný proud ale ta co mám doma je na vyšší napětí (místo 150V na 600V) bude to bzučet? moc dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2014 0:51
 tak snad jo, dík
Datum: 22. března 2014 0:51
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 vyšší závěrný napětí určitě nebude mít vliv na funkčnost, tzn jestli to bzučí (bzučelo) s KY702F, tak s KY704F bude taky
Datum: 21. března 2014 19:10
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 zdar draci jak je to s STK když mám vyštíplou 14 a 3 tak mužu do konce měsíce jezdit nebo už jí mám 21 dní propadlou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 10:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě že mě to končí na 21 až v květnu, to už snad bude ok...
Datum: 23. března 2014 10:21
Jméno: Standa
IP: uživatel16979
 Za technický stav tě vyhodí v únoru,v březnu i v dubnu,,,,to nemá nic společnýho s datumem......
Datum: 22. března 2014 10:06
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 marťásku to je mi jasný že propadlost nemá vliv čerty neřeším normálně tam dojedu spíš jsem to myslel tak že mám trochu strach aby mě nevyhodil za tech stav
Datum: 21. března 2014 21:12
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 na projití technickou nemá její propadlost vliv. jen bys to tam měl přitlačit, neb nemůžeš jezdit na vozidle, které není způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.
Datum: 21. března 2014 19:31
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 dík už je propadlá tak snad projdu
Datum: 21. března 2014 17:23
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 v techničáku je napsaný datum
Datum: 21. března 2014 16:31
 ahoj, dostal se mi do rukou píst na bezvýbrusový motor, je to originál českolsovenskej dvoukroužkáč a zeshora má akorát šipku, takový to "m n" a vyražený "S" nevíte co to znamená? moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 15:40
 šipka značí směr k výfuku S asirozlišnost pruměruk danému výbrusu si myslím a č.1,2,3...daný výrus pokud tam nemáš č. tak jeto orig.
Datum: 03. dubna 2014 15:40
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím,dotaz o simsonech tu sice nemají co dělat, ale řeším jeden problém, Jedná se o nastavení hladiny v plovákévé komoře. jedná se o karburátor 16n3-2. V české příruččce jsem našel že hladina má být 27mm od hrany karburátoru ( nevím zda s těsněním nebo bez) a v německé příručce je že 25mm(taky nevim jestli bes těsnění). A ještě je tam psaný že to má být když je kolík na jehle ventilu zamáčknutý tak jako že se to měří ta vzdálenost od plováku(od horní hrany plováku) po hranu karburátoru když je uzavřený přívod plus zamáčklý ten kolík? a Která hodnota je podle vás správná ta české nebo německá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2014 10:44
Datum: 21. března 2014 10:44
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Jak vypada nebo jak poznam svetelnou civku z 20W zapalovani ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:12
 tady máš jak vypadá světelná cívka.
Datum: 20. března 2014 21:12
 http://www.motokrnov.cz/14917-elektro/56701-svetelny-pol-i-/
Datum: 20. března 2014 21:11
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Proč když dám na jawu 250 559 karburátor ze 175/356 to líce do plných otáček ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:26
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 nemuze byt treba vadny plovak když to nechce stíhat dotíkat ?
Datum: 20. března 2014 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli je dostatečně průchozí tak není třeba jí zvětšovat
Datum: 20. března 2014 21:09
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 dírka tam je, ale třeba by bylo dobré ju zvětšit ne ?
Datum: 20. března 2014 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 koukni na víčko nádrže jestli je v něm průchozí dírka , vsadím boty za to že se ti dělá podtlak v nádrži a tím pádem po chvilce jízdy přestane téct benzín
Datum: 20. března 2014 20:10
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Mám problém s tím že když dám origo karburátor do svý 250 559 tak když temu závám, tak vytočím dvojku plnou, svaknu trojku pul plynu a zničeho nic se to zadusí a je to v pytli, a vždy je plováková komorra úplně prádzná, nemůže být třeba vadnej plovák ? mám tam teď z kývačky 250 karbec a dělá to to samý... kohoutek je naprosto ok
Datum: 20. března 2014 19:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro! No já bych řekl, že to lítá do plných otáček. Nebo vyletí či tak nejak. U nás by sme to tak řekli taky. Teda esli sem to dobře pochopil. A k dotazu? Asi to negde saje luft. Toš asi tak.
Datum: 20. března 2014 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 co že to dělá?
Datum: 20. března 2014 19:00
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Zdarec, mám doma tento karburátor na jawu 250 panelku a vůbec mi nechce brát benzín, stále musím držet čepovák aby to stíhalo dotíkat, je problém v tom že nemám sytičový lanko stejně jako je tady na fotce? To lanko tam musí být? a kde se připojuje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 20:02
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Já tam mám víčko s čepovákem.....
Datum: 20. března 2014 20:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Anonymous! Šak na tý fotce to nemá čepovák! Sytičový lanko se připojuje do teho spodnějšího dutýho šroubku. Lanko tam byt nemusí. Enom ten pístík a pružina! Asi máš plovák kerej tam nepatří. Nebo to víko. Toš tak.
Datum: 20. března 2014 19:45
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=5967
Datum: 20. března 2014 15:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel16191
 Čau chci se zeptat jestli nevíte čím by se mi mohl mustang přehřívat po docela krátké době už sem vyzkoušel vyčistit výfuk a koleno, vyměnit olej v motoru , a válec je v pořádku . děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 15:00
 Je v pořádku znamená, že je čistej, nebo že máš motor obalenej bahnem z polí a lesa?
Datum: 28. března 2014 15:00
 Zdar draci kolik mám mazat u ČZ 175/477 na zajíždění novýho pístu a kroužků (výbrus sem nědělal) a na ojnici mám jehličky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel16191
 1:40 tak na 500 km a pak normálně 1:50
Datum: 20. března 2014 21:50
 Zdar. Možná do první nádrže crcnout o kapku oleje víc, ale jinak bych to nehrotil...
Datum: 20. března 2014 9:37
Jméno: jirin10
IP: uživatel16441
 Zdar, mám dotaz, co má být u 175/477 mezi rozetou a tou chromovou pokličkou , mě totiž dře právě o rozetu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:13
Jméno: dracek
IP: uživatel15188
 ty si ale drak
Datum: 20. března 2014 10:13
 zdar chlapi. mam jawu dandy 50ccm a chtěl bych to trošku víc do rychlosti, přemýšlel jsem nad menší rozetou nebo větším řetězovým kolečkem, jedno z toho. ale nevim jaké. tady žádné nemožu najít, jestli to tu někdo najdete budu rád, nebo pokud to najdete na nějaké jiné stránce
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 8:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kolečko tu nenajdeš a vzhledem k tomu jak je to u dandy udělané, je jednodušší řešit to rozetou, nějaké tu najdeš případně si ji můžeš nechat někde udělat, ale nepočítej s tím, že ti dandy pojede nějak závratně
Datum: 25. března 2014 8:39
 zdravim,
Chci se zeptat, kdyz jedu do kopce, mam plny plyn tak najednou prestane jet jak kdybych dal chcipak. Staci podradit na 2ku a jede to dal dalsich treba 50km. Ne ze bych to na trojku nejak dusil a prosteto ztrati vykon. Mate napad co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 22:26
 tak palivová soustava je čistá. je to po celkové opravě motorky. Ale zkusím tu hladinu v plovákové komoře. Dám vědět.
Datum: 19. března 2014 22:26
 pionýr má sklon tohle dělat do větších kopců když už máš skoro prázdnou nádrž, ale pokud to dělá furt tak vyčisti celou palivovou soustavu
Datum: 19. března 2014 22:02
Datum: 19. března 2014 21:37
Jméno: dan,
IP: uživatel16049
 Ahoj chci se zeptat proc mu jede motorka bez baterile a nesviti nic ani,kontrolky ? je tam sesti civkove zapalko pet na svetla a jeden na zapalovani, je možné ze se ty civky vypalily a jede jen ta zapalovaci? prosim poradte(zapojil jsem spatne ty kabliky od statoru. JEdna se o zipp pro 50 (vsecky cinske motory sou stejne)chci to dat doporadku a nechat synovi. ja si chci pořiď jawu 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 No a když se u tohohle typu zapalování jezdí dlouho bez baterky a nebo s poškozenym dobijenim tak ten světelnej okruh shoří.
Datum: 19. března 2014 20:41
 Čau. U tohohle typu zápalka je zapalovací okruh oddělen od "světelného", proto samotné zapalování není závislé na baterce, dobíjení atd.
Datum: 19. března 2014 19:41
Jméno: kuba
IP: uživatel8498
 zdravim, Seso nemáš možnost sehnat misky a pružiny na spojku čz 125t/150 nebo jestli nejsou popřípadě stejné s jinými z jiných typů čz.. děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 14:28
 uz mam,, kolik ti mereji ty tvoje,,
Datum: 20. března 2014 14:28
 Zdarec draci chci se zeptat chci dat na fíka s TP laděnej výfuk bude to vadit policajtum ? Předem děkuju za odpovet
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 Jestli bude homologovanej tak snim smíš na silnici.
Datum: 19. března 2014 15:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16971
 Chtěl bych se zeptat za jakych okolnosti mi muze tyct karburator kolem vicka s i bez tesneneni popripade jak to opravit aby netekl. predem Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 buď ty sajtny, ale musej bejt dost vysoký no.. nebo nepouštět vůbec benzín.. a kdyby to nestačilo, tak nastavit plíšek hladiny, který při vysoké hladině zřejmě neuzavře ventilek. a kdyby ani to nestačilo, tak v nejkrajnějším případě bude ten ventilek špatnej.
Datum: 20. března 2014 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16971
 je to na jawe 21 sem to zapomnrl napsat.
Datum: 19. března 2014 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 Udělej si na víko plovákovky sajtny aby to nepřeteklo .
Datum: 19. března 2014 16:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 z nějakého důvodu netěsní ventilek v plovákovce. opravit/vyměnit
Datum: 19. března 2014 14:55
|



|