slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zdravím, poskládal jsem motor s novou ojnicí na jehlách, po nastartování mi jakoby lehce klepalo od válce, přisuzoval jsem to předstihu. Ale když sundám svíčku a šlápnu tak to klepe a cvaká. rnPíst do hlavy nenaráží, bez hlavy to nedělá, jen když má větší kompresi. Můžou zvonit ty jehly? Píst je na nich volnější než ve futru a nejsou 100% vystředěné v pístu (pohybují se na čepu), prý se vystředí sami.rnJehly samozřejmě na 14,1 čep, čep stejný. Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Máš pravdu, skutečně narážel píst ale jen lehce zdola na hraně že to ani nebylo vidět :-) co udělá nová ojnice bych nevěřil. Jde dát dvě těsnění pod hlavu ?
 
 
Datum: 24. března 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Bez hlavy to nedělá,s hlavou jp ... Tzn že naráží - nějak to pořeš .. Ukrouhnout hlavu nebo podložit válec. V ojnici se zdravou klecí je vůle skoro nulová.
 
 
Datum: 24. března 2014 17:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Jehlové ložisko jezdí v pístu po čepu i do stran - není potřeba je vymezit podložkama? Ojnice CKR. To klepání se mi nezamlouvá :-(
 
 
Datum: 23. března 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec.mám jawu 20 a povoluje se my spojka. šroubek v karteru a lanko je ok . uš mě tu nekdo psal že to může být tím že se mě povoluje koš tak než to rozdělám se rači ptám jeste ras. díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako tak, víc než spojku bys měl řešit pravopis..
 
 
Datum: 28. března 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo se mu od sebe vzdalujou kartery :-D
 
 
Datum: 22. března 2014 14:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16979    
Pokud se ti nepovoluje šroubek ve víku ani se ti neroznejtovává měkká tyčka , tak se ti povoluje koš....jiná možnost tam neni
 
 
Datum: 22. března 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.. sem naštvanej.. dneska jsem rozdělal motor a vyměnil píst a válec .. dal jsem tam ten 40mm válec a teď abych se dostal k tomu co mě naštvalo! Pionýr klasicky chytne, paráda při volnoběhu šlape, krása prostě, ale když dám jedničku a chci se rozjet nemá skoro žádnou sílu, prostě začně chcípat.. Jsem bezradnej .. nevim čím by to mohlo bejt.. Myslítee že by to mohlo bejt tím že by tam nedotejkal benzín? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlava je upravena na 40mm válec .. výfuk tak ten zkontroluji .. karburátor je novej čistej profouknutej .. :-)
 
 
Datum: 23. března 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš ukrouhlou hlavu? neklepe ti do ní píst?.
 
 
Datum: 23. března 2014 12:09
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel16773    
Nejspíš zasviněnej, ucpanej výfuk.
 
 
Datum: 22. března 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co zasraná hlavní tryska?
 
 
Datum: 21. března 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16977    
čau draci, chci se zeptat dáváte pod 9z primár pružnou podložku? Sesa to prodává bez podložky a původní podložka tam nevleze. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16977    
Jo, pod matici :-), ale ta původní se tam nechce vlézt, dávals tam nejakou jinou?
 
 
Datum: 22. března 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ji tam dávám, myslíš asi pod matku ne?
 
 
Datum: 22. března 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, mám dotaz na někoho znalého elektroniky, v klaksonu má být usměrňovací dioda KY702F, prolezl jsem šuplíky a našel jsem pouze diody KY704F, na internetu jsem našel že jsou obě na stejný proud ale ta co mám doma je na vyšší napětí (místo 150V na 600V) bude to bzučet? moc dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 0:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak snad jo, dík ;-)
 
 
Datum: 22. března 2014 0:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
vyšší závěrný napětí určitě nebude mít vliv na funkčnost, tzn jestli to bzučí (bzučelo) s KY702F, tak s KY704F bude taky
 
 
Datum: 21. března 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
zdar draci jak je to s STK když mám vyštíplou 14 a 3 tak mužu do konce měsíce jezdit nebo už jí mám 21 dní propadlou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě že mě to končí na 21 až v květnu, to už snad bude ok...
 
 
Datum: 23. března 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16979    
Za technický stav tě vyhodí v únoru,v březnu i v dubnu,,,,to nemá nic společnýho s datumem......
 
 
Datum: 22. března 2014 10:06
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
marťásku to je mi jasný že propadlost nemá vliv čerty neřeším normálně tam dojedu spíš jsem to myslel tak že mám trochu strach aby mě nevyhodil za tech stav
 
 
Datum: 21. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
na projití technickou nemá její propadlost vliv. jen bys to tam měl přitlačit, neb nemůžeš jezdit na vozidle, které není způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.
 
 
Datum: 21. března 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
dík už je propadlá tak snad projdu
 
 
Datum: 21. března 2014 17:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
v techničáku je napsaný datum
 
 
Datum: 21. března 2014 16:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, dostal se mi do rukou píst na bezvýbrusový motor, je to originál českolsovenskej dvoukroužkáč a zeshora má akorát šipku, takový to "m n" a vyražený "S" nevíte co to znamená? moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šipka značí směr k výfuku S asirozlišnost pruměruk danému výbrusu si myslím a č.1,2,3...daný výrus pokud tam nemáš č. tak jeto orig.
 
 
Datum: 03. dubna 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím,dotaz o simsonech tu sice nemají co dělat, ale řeším jeden problém, Jedná se o nastavení hladiny v plovákévé komoře. jedná se o karburátor 16n3-2. V české příruččce jsem našel že hladina má být 27mm od hrany karburátoru ( nevím zda s těsněním nebo bez) a v německé příručce je že 25mm(taky nevim jestli bes těsnění). A ještě je tam psaný že to má být když je kolík na jehle ventilu zamáčknutý tak jako že se to měří ta vzdálenost od plováku(od horní hrany plováku) po hranu karburátoru když je uzavřený přívod plus zamáčklý ten kolík? a Která hodnota je podle vás správná ta české nebo německá díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2014 10:44
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poradim ti supr forum, sám sem tam chodil když sem měl slimejše, http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/, chodí tam hodně kluků co tomu fakt rozumí
 
 
Datum: 21. března 2014 10:44
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Jak vypada nebo jak poznam svetelnou civku z 20W zapalovani ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady máš jak vypadá světelná cívka.
 
 
Datum: 20. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokrnov.cz/14917-elektro/56701-svetelny-pol-i-/
 
 
Datum: 20. března 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Proč když dám na jawu 250 559 karburátor ze 175/356 to líce do plných otáček ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
nemuze byt treba vadny plovak když to nechce stíhat dotíkat ?
 
 
Datum: 20. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jestli je dostatečně průchozí tak není třeba jí zvětšovat
 
 
Datum: 20. března 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
dírka tam je, ale třeba by bylo dobré ju zvětšit ne ?
 
 
Datum: 20. března 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
koukni na víčko nádrže jestli je v něm průchozí dírka , vsadím boty za to že se ti dělá podtlak v nádrži a tím pádem po chvilce jízdy přestane téct benzín
 
 
Datum: 20. března 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Mám problém s tím že když dám origo karburátor do svý 250 559 tak když temu závám, tak vytočím dvojku plnou, svaknu trojku pul plynu a zničeho nic se to zadusí a je to v pytli, a vždy je plováková komorra úplně prádzná, nemůže být třeba vadnej plovák ? mám tam teď z kývačky 250 karbec a dělá to to samý... kohoutek je naprosto ok
 
 
Datum: 20. března 2014 19:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj péro! No já bych řekl, že to lítá do plných otáček. Nebo vyletí či tak nejak. U nás by sme to tak řekli taky. Teda esli sem to dobře pochopil. A k dotazu? Asi to negde saje luft. Toš asi tak.
 
 
Datum: 20. března 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
co že to dělá?
 
 
Datum: 20. března 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Zdarec, mám doma tento karburátor na jawu 250 panelku a vůbec mi nechce brát benzín, stále musím držet čepovák aby to stíhalo dotíkat, je problém v tom že nemám sytičový lanko stejně jako je tady na fotce? To lanko tam musí být? a kde se připojuje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Já tam mám víčko s čepovákem.....
 
 
Datum: 20. března 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Anonymous! Šak na tý fotce to nemá čepovák! Sytičový lanko se připojuje do teho spodnějšího dutýho šroubku. Lanko tam byt nemusí. Enom ten pístík a pružina! Asi máš plovák kerej tam nepatří. Nebo to víko. Toš tak.
 
 
Datum: 20. března 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=5967
 
 
Datum: 20. března 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel16191    
Čau chci se zeptat jestli nevíte čím by se mi mohl mustang přehřívat po docela krátké době už sem vyzkoušel vyčistit výfuk a koleno, vyměnit olej v motoru , a válec je v pořádku . děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2014 15:00
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je v pořádku znamená, že je čistej, nebo že máš motor obalenej bahnem z polí a lesa?
 
 
Datum: 28. března 2014 15:00
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci kolik mám mazat u ČZ 175/477 na zajíždění novýho pístu a kroužků (výbrus sem nědělal) a na ojnici mám jehličky. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel16191    
1:40 tak na 500 km a pak normálně 1:50
 
 
Datum: 20. března 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Možná do první nádrže crcnout o kapku oleje víc, ale jinak bych to nehrotil...
 
 
Datum: 20. března 2014 9:37
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, mám dotaz, co má být u 175/477 mezi rozetou a tou chromovou pokličkou , mě totiž dře právě o rozetu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: dracek      IP: uživatel15188    
ty si ale drak
 
 
Datum: 20. března 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi. mam jawu dandy 50ccm a chtěl bych to trošku víc do rychlosti, přemýšlel jsem nad menší rozetou nebo větším řetězovým kolečkem, jedno z toho. ale nevim jaké. tady žádné nemožu najít, jestli to tu někdo najdete budu rád, nebo pokud to najdete na nějaké jiné stránce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
kolečko tu nenajdeš a vzhledem k tomu jak je to u dandy udělané, je jednodušší řešit to rozetou, nějaké tu najdeš případně si ji můžeš nechat někde udělat, ale nepočítej s tím, že ti dandy pojede nějak závratně
 
 
Datum: 25. března 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, Chci se zeptat, kdyz jedu do kopce, mam plny plyn tak najednou prestane jet jak kdybych dal chcipak. Staci podradit na 2ku a jede to dal dalsich treba 50km. Ne ze bych to na trojku nejak dusil a prosteto ztrati vykon. Mate napad co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak palivová soustava je čistá. je to po celkové opravě motorky. Ale zkusím tu hladinu v plovákové komoře. Dám vědět.
 
 
Datum: 19. března 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýr má sklon tohle dělat do větších kopců když už máš skoro prázdnou nádrž, ale pokud to dělá furt tak vyčisti celou palivovou soustavu
 
 
Datum: 19. března 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, teče ti tam málo benzínu jestli nevíš jak to seštelovat přečti tohle http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 19. března 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: dan,      IP: uživatel16049    
Ahoj chci se zeptat proc mu jede motorka bez baterile a nesviti nic ani,kontrolky ? je tam sesti civkove zapalko pet na svetla a jeden na zapalovani, je možné ze se ty civky vypalily a jede jen ta zapalovaci? prosim poradte(zapojil jsem spatne ty kabliky od statoru. JEdna se o zipp pro 50 (vsecky cinske motory sou stejne)chci to dat doporadku a nechat synovi. ja si chci pořiď jawu 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
No a když se u tohohle typu zapalování jezdí dlouho bez baterky a nebo s poškozenym dobijenim tak ten světelnej okruh shoří.
 
 
Datum: 19. března 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. U tohohle typu zápalka je zapalovací okruh oddělen od "světelného", proto samotné zapalování není závislé na baterce, dobíjení atd.
 
 
Datum: 19. března 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8498    
zdravim, Seso nemáš možnost sehnat misky a pružiny na spojku čz 125t/150 nebo jestli nejsou popřípadě stejné s jinými z jiných typů čz.. děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 14:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz mam,, kolik ti mereji ty tvoje,,
 
 
Datum: 20. března 2014 14:28
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel16972    
Zdarec draci chci se zeptat chci dat na fíka s TP laděnej výfuk bude to vadit policajtum ? Předem děkuju za odpovet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
Jestli bude homologovanej tak snim smíš na silnici.
 
 
Datum: 19. března 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16971    
Chtěl bych se zeptat za jakych okolnosti mi muze tyct karburator kolem vicka s i bez tesneneni popripade jak to opravit aby netekl. predem Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:56
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
buď ty sajtny, ale musej bejt dost vysoký no.. nebo nepouštět vůbec benzín.. a kdyby to nestačilo, tak nastavit plíšek hladiny, který při vysoké hladině zřejmě neuzavře ventilek. a kdyby ani to nestačilo, tak v nejkrajnějším případě bude ten ventilek špatnej.
 
 
Datum: 20. března 2014 10:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16971    
je to na jawe 21 sem to zapomnrl napsat.
 
 
Datum: 19. března 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
Udělej si na víko plovákovky sajtny aby to nepřeteklo .
 
 
Datum: 19. března 2014 16:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
z nějakého důvodu netěsní ventilek v plovákovce. opravit/vyměnit
 
 
Datum: 19. března 2014 14:55
 
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.11.2025 4:53:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu