slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  157  158  159  160  161  162  163  164  165  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: panda      IP: uživatel15423    
Zdar borci, zítra jedu kupovat Stadiona S11, mělo by to být zachovalé origo, pojízdné. Řekněte, na co se dívat a jak všechno dobře odzkoušet? Nějaké tipy jak poznat neorig. díly, nebo tak... Moc díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak asi jako všude.. projet a zjistit, co tomu chybí a nechybí.. Asi tam není co řešit..
 
 
Datum: 31. března 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: Kalík      IP: uživatel16630    
Zdarec draci potřebuju pomoct. když nastavím volnoběh a to mam řiditka rovně když je otočim doleva tak se přidá plyn a naopak doprava mi to chcipne tak co je za problem? fakt nevim asi spatny lanovod anebo poslete fotku jak ma lanovod plynu jit díky :-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je verze pionýra na NASCAR :-D , musíš přestat ladit volnoběh lankem, to má štelovák jen kvůli akorátové vůli :-) volnoběh se nastavuje šroubkem mezi tryskami
 
 
Datum: 30. března 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš moc napnutý lanko. Plyn musí mít nějakou vůli, aby se ti právě nedělo to co se ti děje. Na karbecu je na víčku od šoupátka stavitelný šroub, tak ho trochu zašroubuj dovnitř, tím se zvětší vůle lanka a měl by jsi mít po problému ;-)
 
 
Datum: 30. března 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co bys řekl?
 
 
Datum: 30. března 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Kalík      IP: uživatel16629    
A co stim mam delat?
 
 
Datum: 30. března 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
máš moc napnuté lanko
 
 
Datum: 30. března 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel17010    
čau, mam problém že dělám na fichtlovi elektriku a nehází jiskru ani za boha :-D když sundám fajfku a dám prst tak to jen mírně kope a indučku i kondík jsem zkoušel novej a pořád stejný tak nevím už co s tím :-/zkoušel jsem i drátek přímo z kladívka na indučku na jedničku a patnáctku kostra a nic :-/ co s tím ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel17010    
tak už dvandina jezdí jak střelená :-) bylo to magneto :-) díky kluci :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jo 100% je to magneto
 
 
Datum: 30. března 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: To je jedno :D      IP: uživatel9676    
zkus očistit kladívka a zkus jestli jsou dobře odizolovaný, když to nepomože tak buď cívka nebo magneto
 
 
Datum: 30. března 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel17009    
Chci se zeptat upravujete nejak originalni vyfuk na fechtlovi k upravenymu valci? Treba zvetseni tech dvou direk jak se to dela u babety.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2014 7:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně jak říká standa, dobře vyčištěný originální výfuk je ideální řešení pro poměr vzhled/výkon/hluk. Problém je, že má přeci jen trošku velký protitlak. Řešit se to dá zprůchodněním tlumiče, ale nejde univerzálně řícz kolik dírek kam a jak velkých udělat. Je to o zkoušení a hlavně hluk takového výfuku pak jde docela citelně nahoru.
 
 
Datum: 31. března 2014 7:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17012    
Kdybych znal parametry tvýho válce tak bych třeba něco věděl... Obecně jde říct že na lehce upravený seriovce s max ot do 8500 rpm jede nejvíc vypálenej výfuk z mustanga bez úpravy...
 
 
Datum: 31. března 2014 7:05
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hikone je sice pěkný, ale každej motor chce něco jinýho a hikone neni univerzální na jeden každej motor... na tohle ti asi nikdo neodpoví, pokud nedodáš info jak to máš upravené... a kdo ti k tomu něco řekne bude tady s největší pravděpodobností standa.
 
 
Datum: 31. března 2014 0:26
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
kup tam HIKONE výfuk stojí cca 400,- a je to to nejlepčí co na fichtla dát, pač u dvoutaktu de zbytečně benzín vejfukem ven a hiokone tomu zabrání je i dobrý na upravený válce jen si musíš navařit koleno
 
 
Datum: 30. března 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau lidi potřebuju poradit s řazením rukojetí u stadiona chci to složit ale nejspíš mi něco chybí jak se přidělá lanko do šneku tak pak se to lanko musí o něco zastavit nebo zaseknout aby se to asi uplně nevytočilo ale nevím o co mám rukojet,páčku,šnek,lanko ,zátku a jediný co nemám je ta objímka jak tam sou vyražená čísla kvůli řazení ale kamarád říkal ,že tam stačí dát obyčejnou objímku jen aby rukojet nejezdila po řidítku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdec do kterého zahákneš lanko máš? ... ten systém potahování laka je stejný jako krutiruk na plynovou rukojeť ... doraz to nemá žádný.. doraz je určený chodem vydličky do které na motoru zaháhneš lanko.. je docela umění to lanko vyštelovat aby to řadilo přesně... jinak máš doufám na bowdenu i takový ten mezikus na doštelování délky bowdenu
 
 
Datum: 30. března 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rád bych poradil, ale bohužel uplně nechápu, na co se vlastně ptáš. Ptáš se, o co se opře bowden? Nebo tomu stále nerozumím?
 
 
Datum: 30. března 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mam jawu 20 povoloval se mi koš tak sem to rozdelal přitáhl a podložku pořádne zahnul. nastartoval sem to bez víka a koš je zas povolený co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2014 7:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17012    
A dáváš tu matici šestihranem dolu??? Vim o expertech co tam tu matici dávali kulatym dolu a furt se divili...
 
 
Datum: 31. března 2014 7:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17008    
jedině viz dole ešte sem videl če borec varil kolíky k taliři a když to začištoval ubrousil i tu plochu trubičku co se opíra o ložisko ....
 
 
Datum: 30. března 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
sjetý závit tam nemáš?
 
 
Datum: 30. března 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
mám tam tu ohíbací pořádne sem ju ohnul ze třech stran a koš sa povoluje uz nevím co s tím
 
 
Datum: 30. března 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17007    
ti tam mas perovku vit? jinak tam patří origo ohejbací plechova s 2 dírama nasadíš ji za hřídel a za kolík od pruřiny dotahbes matku a ruh podložky ohneš podbně jak u sekundarka...virob si ji a nemuže se ti to povolovat ani omilem
 
 
Datum: 30. března 2014 11:50
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17006    
Ahojte. Trošku jinde, ale potřebuju poradit. JAWA PERAK 250, Nejde nastartovat, ze dne na den. Strašně se přechlastává mi příjde. A to moc nepřeplavuju na karbecu. Jiskra ok. Co poradíte ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 20:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyšrubuj svíčku, zavři benzínový kohout a vyšlap z všechen beznín ven.... pak dej svíčku, zapní benzín a rozběhni se s tím
 
 
Datum: 30. března 2014 20:32
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mam jawu 20 jak mám dat lamele na koš z kazde strany jsou jinak tluste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
dik
 
 
Datum: 30. března 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Zubama k sobě.
 
 
Datum: 30. března 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: fekál      IP: uživatel16948    
Zdar draci, mám takový zvláštní problém u mého mustanga, při jízdě ve vyšších otáčkách de z motoru podivný pískající zvuk, nevíte čím by to mohlo být? Přemýšlel jsem o ložiskách, ale ty spíš zvoní :-D Kdyby tu byl někdo s podobným problémem který vyřešil, mi prosím poraď tě, dík za každou odpověď :-) , ještě na závěr: olej v motoru sem kontroloval, mustang je po GO motoru (zajeto přes 2000 km). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 22:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
tak jestli je to spíš zvonění a pískání dohromady tak máš něco s horním pouzdrem ojnece nebo je moc vychozenej čep zkus
 
 
Datum: 30. března 2014 22:33
 
 
 
 
Jméno: fekál      IP: uživatel16948    
Cívky sem kontroloval, vačku promazal a stále píská :-D tak bohužel o velikonočních prázdninách se do toho pustim :-) Bude to moje první rozebírání a skládání motoru :-D
 
 
Datum: 30. března 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: fekál      IP: uživatel16948    
Díky moc za rady! :-) kouknu na vačku a cívky a uvidim, ještě dám vědet.
 
 
Datum: 30. března 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: vcolik      IP: uživatel16538    
jestli to je tema loziskama tak dej vedet ja chci aby mi piskal taky
 
 
Datum: 30. března 2014 10:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Taky jsem tu měl fichtla, který hrozně pískal, motor po GO. Tak jsem to rozpůlil, vyndal jsem polozadřená ložiska od klikovky a dal jsem tam ložiska s C3 vůlí, problém vyřešen. Jako první ale koukni na vačku, na cívky, atd..
 
 
Datum: 30. března 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: fekál      IP: uživatel16948    
Tak s takovou zprávou zrovna natčenej nejsem, bloudil se internet a dočet sem se že by to mohlo být i vačkou, tak zejtra ji promažu a uvidim. kdyby tak pište další návrhy čim by to mohlo být, ale doufám že je to tou vačkou :-D
 
 
Datum: 29. března 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Mě po 1200km začal taky pískat, pak jsem zjistil že na klice jsem měl ložiska bez vůlec C3 a pískaly
 
 
Datum: 29. března 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: bedy      IP: uživatel12628    
když mi teče kouhot na hlavni privot normalne a na rezervu to teče strašne malo a fichtl furt nejede . muzů ten kohout vodrezit v kyseline citronovy ? stane se neco s gumou atd ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 21:03
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tesnšní stojí 10Kč.
 
 
Datum: 02. dubna 2014 21:03
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
a za 3) hliník se vodstěhoval do humpolce...
 
 
Datum: 31. března 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1) kohout není hliníkovej, ale zinkovej. 2) zinek se má s kyselinou ještě mín rád než hliník...
 
 
Datum: 31. března 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kys. citronová rozpouští hliník, takže to nedělej, jestli chceš, aby ti z kohoutu něco zůstalo :-D . Stačí, když ho jen mechanicky pročistíš a zkontroluj, jestli jsou dírky v gumičce průchozí, to bývá taky dost častá závada, že ta gumička zpuchří a pak neteče benzín
 
 
Datum: 29. března 2014 22:47
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bedy jestli je to kohout na fichtla tak ho celej rozdělej a kompresorem vyfoukej a rovnou vyfoukej nádrž mě to teda pomohlo a dneska to druhým rokem jezdí jak ďábel :-D
 
 
Datum: 29. března 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi. předělávál sem jawu 20 na 21 tka sem si koupil samozřejmě aj nový kříž a všechno prostě. problem je v tom že tohle očko na lanko https://www.email.cz/download/i/F5VeSB1CbDA41Iyu-Q5dbP5FYGrg2jAwc8-xtWbzSg03OW8cytTU7CX4L8KxBLvODBBH2vo/k%C5%99%C3%AD%C5%BE.jpg je kolmo dolů a tudiž je páčka brzdy moc dole a skoro na ni nejde stoupnout. nevíe někdo jak by se to dalo vyřešit nebo jestli je to tak na každém ale každý si to odbrousí a navaří jinam? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel16870    
Zdar draci jake je nejlepsi ozubene retezove kolecko na ČZ 125/476 nejaky zlaty stred? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Originálně má 175/180 16 zubů a 125 tky mají 14 z.
 
 
Datum: 30. března 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel16870    
Jaky je origo kolečko?
 
 
Datum: 30. března 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17007    
14 15 zubu ..trošku do tahu zetka rada točí a origo převod se mi zda moc nebere ,,navi 125 přez jezdí stejne nerada ....175 jede kilo jestli mi das za pravdu..anebo se vydej na burzu a laboruj s převody protože nove dily jsou dražší a je třeba zkoušet jezdil sem i 13 zubu a parada ta mašina to bere jen to chce mít rychlostní stroúp
 
 
Datum: 30. března 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel16870    
Zdar draci šla by tato žárovka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/halogen_6v_35_35w_hs12.html namontovat na ČZ 125/476 jenom jestli je to možné do te objimky dat? Diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2014 17:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Ne.
 
 
Datum: 29. března 2014 17:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel17005    
nazdar, vycistil som karburator dva krat za sebou(komplet trysky prefúkané atď) no ked ho zapojim a pustim benzin tak mi nepretecie benzin do valca, sviečka je suchá (iskru dáva parádnu) neviete čo s tým? PS:trysky boli prefúkane 15bar kompresorom takže šspina nemá šancu, boli5 dní v benzíne) predom dakijem za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel17005    
ano benzin z hadicky tecie, jak sa to vycisti s tym ultrazvukom, teda kde to mam dat vycistit ? Diiki
 
 
Datum: 01. dubna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj jestli ti teče benzín z hadičky, pokud ano, tak karbec ještě jednou pořádně pročistit, nejlíp v ultrazvuku. Dělal jsem to teď přes zimu a karbec je jako novej. Předtím jsem měl problémy s volnoběhem (uchlastávalo se to) a nyní je po vyčištění ultrazvukem problém odstraněn ;-)
 
 
Datum: 29. března 2014 22:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teče ti benzín s kohoutku? a tlak neznamená všechno, kolikrát ten karbec muže být trošku přicpanej a ty to tím tlakem zatlačíš až do vnitřností toho karbce a nefunguje to
 
 
Datum: 29. března 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, mam dotaz, dělam si mustanga, mam tam Válec od stejskala cestovní upravu, výfuk mam laděný dvoukomoráč, karbec dell orto 19, zapalování mam snímač vape s 01 a tyristor z babetty GYT, a když to nastartuju tak to vrčí jen se sytičem když ho pustim a přidám plyn tak tak to chcípá. Čím by to mohlo být? Pište vaše názory, díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Na délku sání ta CÚ moc háklivá není. To bych ani neřešil. Výfuk bych nechal originál. Trysku jsem kdysi jezdil něco kolem 90. Měl jsem tam molitan. filtr z nějakýho pitbiku. Chovalo se to pěkně... A smůlu na 4t verzi DO jsem měl taky. Odladit to nějak šlo. Ale 2t verze se chovala líp.
 
 
Datum: 30. března 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten dvokomoráč má před kuželem přepážku, takže je úplně k ničemu, jestli chceš aby to fungovalo musíš ho rozpůlit a přepážku mrsknout ven.. další věc je jak máš udělaný sání, délka a síla výfuk. kolena.. od toho všeho se odvíjí velikost trysky + ten filtr no atd atd :-D
 
 
Datum: 29. března 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no na co kupovat větší trysku když máš napikaču karbec :-D ty 19mm svině na minibike jsou určeny pro 4T (emulzní trubice AN) a nefunguje to...
 
 
Datum: 29. března 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17004    
I kdyby,tak to nemění fakt,že má minimálně o 20 čísel menší trysku - moje rada zní koupit sadu trysek - tomu se později tak a nebo tak nevyhne ...
 
 
Datum: 29. března 2014 15:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to DO 19 čínská kopie na minibike?
 
 
Datum: 29. března 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17004    
V návodu máš jasně napsaný,že DO 19 má být osazeno tryskou okolo 92,,,,začal bych tryskou 95 a pak šel dolu ....ale dost se to odvijí od použiého filtru vzduchu...s přímákem typu RMS budeš s tryskou nad 100 a nebude to mít průběh, s molitanem typu Stage6 se dostaneš na trysky 90-92-95 a bude to gut... Dopředu upozorňuju,že to s tim výfukem taky nebude mít žádnej valnej průběh - jezdil jsem na něm a vim,že se nechová moc dobře.... asi jako když z doutniku vyndáš poslední přepážku - nemá to spodek,řve to,má to mizernej průběh a stejně do otáček moc nepustí....
 
 
Datum: 29. března 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Hlavní tryska je 75
 
 
Datum: 29. března 2014 12:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolikatku máš hl. trysku v karburátoru?
 
 
Datum: 29. března 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, neví někdo, co je to za film nebo seriál? https://www.youtube.com/watch?v=FSrkRPVZYcw odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
hahaha všimly jste si že jak to chcípl tak od tej doby nešáhl na chcípák? :-)
 
 
Datum: 30. března 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo vím, už se mi to povedlo vyhledat.
 
 
Datum: 29. března 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdar, není to film, ale jen povídka z bakalářů, nevím název povídky.
 
 
Datum: 29. března 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: BEDY      IP: uživatel12628    
nevím ale že to nestrartuje za tepla :-) nebo starší kyvka novej plech zajímavy
 
 
Datum: 29. března 2014 12:46
 
 
 
 
Jméno: BEDY      IP: uživatel12628    
Když mi babeta 134 se světlama chcípá a bez zapnutí světel má občas škitavku jakoby tam byl omezovač . Je to čím . Cívkou ? tyristorem ? Kdo sem s tim setkal dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: To je jedno :D      IP: uživatel9676    
Podle mě to bude tyristor protože mě to tohle taky dělalo a pak to začlo dělat furt až ta babetta přestala jet uplně.
 
 
Datum: 28. března 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že blbě zapojenou elektrikou.. Světla by neměly mít nic společnýho se zapalováním..
 
 
Datum: 28. března 2014 14:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel15967    
Cus draci mam problem z dvou rychlostní babetou nechce mi naskočit a jak už naskočí tak za chvilku zdechne. svíčka hází jiskru karburátor jsem vyčistil a kohoutek taky a benzín do karburátoru teče. nevite čím by to mohlo ještě být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všude.. Máš nastavenej karbec a zapalko? Jiskra je jaká? Modrá, bílá? Co benzín? Nemáš tam deset let starou mrchu? Ucpanej vejfuk? Přisává to falešnej vzduch........ Přečti si příručku, vzadu je toho napsanýho docela dost..
 
 
Datum: 28. března 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel14559    
Zdar draci potreboval bych vedet jestli nevite jak maji byt stredu u kol jawa 250 panelka pri centrovani jestli na stred nebo trochu hozeny do strany. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2014 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13407    
zdarec tedkom sem na jawě zapojil odtud aev dobíjení dobíjí to 2,6 V ale na schématu je napsany připojení na spotřevič,jenže ja žádná spotřebič tam nemám jenom baterku tgakže to mám napojit n ní?dále nabiju baterku ukazuje mi 7V a když zapnu klíč tak ukazuje 2V a tk nevím jestli mi to někde nežere ampéry neboje v prdeli baterka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17019    
nejde o nespisovnost, ale o to, že nikdo nechápe, v čem je problém a na co se vlastně ptáš..
 
 
Datum: 01. dubna 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
ach jo místo toho abyste poradily tak rači remcáte že támhle vynechá písmenko, tohle je nespisovný, tam je špatný i,y , támhle tamto.. strašný
 
 
Datum: 30. března 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17002    
zkus to ještě jednou a vzpomeň si přitom, co jsi se učil v češtině o interpunkčních znaménkách..
 
 
Datum: 28. března 2014 19:28
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nerozumět řeči tvého kmene..
 
 
Datum: 28. března 2014 14:23
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
ach jo......asi rumunština
 
 
Datum: 27. března 2014 20:58
 
<  157  158  159  160  161  162  163  164  165  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 16:53:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu