Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: panda
IP: uživatel15423
 Zdar borci, zítra jedu kupovat Stadiona S11, mělo by to být zachovalé origo, pojízdné. Řekněte, na co se dívat a jak všechno dobře odzkoušet? Nějaké tipy jak poznat neorig. díly, nebo tak... Moc díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2014 16:32
 Tak asi jako všude.. projet a zjistit, co tomu chybí a nechybí.. Asi tam není co řešit..
Datum: 31. března 2014 16:32
Jméno: Kalík
IP: uživatel16630
 Zdarec draci potřebuju pomoct. když nastavím volnoběh a to mam řiditka rovně když je otočim doleva tak se přidá plyn a naopak doprava mi to chcipne tak co je za problem? fakt nevim asi spatny lanovod anebo poslete fotku jak ma lanovod plynu jit díky  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 21:35
 to je verze pionýra na NASCAR  , musíš přestat ladit volnoběh lankem, to má štelovák jen kvůli akorátové vůli  volnoběh se nastavuje šroubkem mezi tryskami
Datum: 30. března 2014 21:35
 Máš moc napnutý lanko. Plyn musí mít nějakou vůli, aby se ti právě nedělo to co se ti děje. Na karbecu je na víčku od šoupátka stavitelný šroub, tak ho trochu zašroubuj dovnitř, tím se zvětší vůle lanka a měl by jsi mít po problému
Datum: 30. března 2014 20:56
 A co bys řekl?
Datum: 30. března 2014 20:36
Jméno: Kalík
IP: uživatel16629
 A co stim mam delat?
Datum: 30. března 2014 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 máš moc napnuté lanko
Datum: 30. března 2014 20:19
Jméno: lukas
IP: uživatel17010
 čau, mam problém že dělám na fichtlovi elektriku a nehází jiskru ani za boha  když sundám fajfku a dám prst tak to jen mírně kope a indučku i kondík jsem zkoušel novej a pořád stejný tak nevím už co s tím :-/zkoušel jsem i drátek přímo z kladívka na indučku na jedničku a patnáctku kostra a nic :-/ co s tím ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:24
Jméno: lukas
IP: uživatel17010
 tak už dvandina jezdí jak střelená  bylo to magneto  díky kluci
Datum: 02. dubna 2014 20:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jo 100% je to magneto
Datum: 30. března 2014 22:28
Jméno: To je jedno :D
IP: uživatel9676
 zkus očistit kladívka a zkus jestli jsou dobře odizolovaný, když to nepomože tak buď cívka nebo magneto
Datum: 30. března 2014 19:42
Jméno: kemos
IP: uživatel17009
 Chci se zeptat upravujete nejak originalni vyfuk na fechtlovi k upravenymu valci? Treba zvetseni tech dvou direk jak se to dela u babety..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2014 7:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně jak říká standa, dobře vyčištěný originální výfuk je ideální řešení pro poměr vzhled/výkon/hluk. Problém je, že má přeci jen trošku velký protitlak. Řešit se to dá zprůchodněním tlumiče, ale nejde univerzálně řícz kolik dírek kam a jak velkých udělat. Je to o zkoušení a hlavně hluk takového výfuku pak jde docela citelně nahoru.
Datum: 31. března 2014 7:32
Jméno: standa
IP: uživatel17012
 Kdybych znal parametry tvýho válce tak bych třeba něco věděl... Obecně jde říct že na lehce upravený seriovce s max ot do 8500 rpm jede nejvíc vypálenej výfuk z mustanga bez úpravy...
Datum: 31. března 2014 7:05
 hikone je sice pěkný, ale každej motor chce něco jinýho a hikone neni univerzální na jeden každej motor... na tohle ti asi nikdo neodpoví, pokud nedodáš info jak to máš upravené... a kdo ti k tomu něco řekne bude tady s největší pravděpodobností standa.
Datum: 31. března 2014 0:26
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 kup tam HIKONE výfuk stojí cca 400,- a je to to nejlepčí co na fichtla dát, pač u dvoutaktu de zbytečně benzín vejfukem ven a hiokone tomu zabrání je i dobrý na upravený válce jen si musíš navařit koleno
Datum: 30. března 2014 22:27
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau lidi potřebuju poradit s řazením rukojetí u stadiona chci to složit ale nejspíš mi něco chybí jak se přidělá lanko do šneku tak pak se to lanko musí o něco zastavit nebo zaseknout aby se to asi uplně nevytočilo ale nevím o co mám rukojet,páčku,šnek,lanko ,zátku a jediný co nemám je ta objímka jak tam sou vyražená čísla kvůli řazení ale kamarád říkal ,že tam stačí dát obyčejnou objímku jen aby rukojet nejezdila po řidítku
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 15:05
 jezdec do kterého zahákneš lanko máš? ... ten systém potahování laka je stejný jako krutiruk na plynovou rukojeť ... doraz to nemá žádný.. doraz je určený chodem vydličky do které na motoru zaháhneš lanko.. je docela umění to lanko vyštelovat aby to řadilo přesně... jinak máš doufám na bowdenu i takový ten mezikus na doštelování délky bowdenu
Datum: 30. března 2014 15:05
 Rád bych poradil, ale bohužel uplně nechápu, na co se vlastně ptáš. Ptáš se, o co se opře bowden? Nebo tomu stále nerozumím?
Datum: 30. března 2014 14:08
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec mam jawu 20 povoloval se mi koš tak sem to rozdelal přitáhl a podložku pořádne zahnul. nastartoval sem to bez víka a koš je zas povolený co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2014 7:08
Jméno: standa
IP: uživatel17012
 A dáváš tu matici šestihranem dolu??? Vim o expertech co tam tu matici dávali kulatym dolu a furt se divili...
Datum: 31. března 2014 7:08
Jméno: pepa
IP: uživatel17008
 jedině viz dole ešte sem videl če borec varil kolíky k taliři a když to začištoval ubrousil i tu plochu trubičku co se opíra o ložisko ....
Datum: 30. března 2014 15:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 sjetý závit tam nemáš?
Datum: 30. března 2014 13:01
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 mám tam tu ohíbací pořádne sem ju ohnul ze třech stran a koš sa povoluje uz nevím co s tím
Datum: 30. března 2014 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17007
 ti tam mas perovku vit? jinak tam patří origo ohejbací plechova s 2 dírama nasadíš ji za hřídel a za kolík od pruřiny dotahbes matku a ruh podložky ohneš podbně jak u sekundarka...virob si ji a nemuže se ti to povolovat ani omilem
Datum: 30. března 2014 11:50
Jméno: Pavel
IP: uživatel17006
 Ahojte. Trošku jinde, ale potřebuju poradit. JAWA PERAK 250, Nejde nastartovat, ze dne na den. Strašně se přechlastává mi příjde. A to moc nepřeplavuju na karbecu. Jiskra ok. Co poradíte ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 20:32
 vyšrubuj svíčku, zavři benzínový kohout a vyšlap z všechen beznín ven.... pak dej svíčku, zapní benzín a rozběhni se s tím
Datum: 30. března 2014 20:32
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec mam jawu 20 jak mám dat lamele na koš z kazde strany jsou jinak tluste
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 11:37
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 dik
Datum: 30. března 2014 11:37
 Zdar. Zubama k sobě.
Datum: 30. března 2014 10:18
Jméno: fekál
IP: uživatel16948
 Zdar draci, mám takový zvláštní problém u mého mustanga, při jízdě ve vyšších otáčkách de z motoru podivný pískající zvuk, nevíte čím by to mohlo být? Přemýšlel jsem o ložiskách, ale ty spíš zvoní  Kdyby tu byl někdo s podobným problémem který vyřešil, mi prosím poraď tě, dík za každou odpověď  , ještě na závěr: olej v motoru sem kontroloval, mustang je po GO motoru (zajeto přes 2000 km).
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 22:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 tak jestli je to spíš zvonění a pískání dohromady tak máš něco s horním pouzdrem ojnece nebo je moc vychozenej čep zkus
Datum: 30. března 2014 22:33
Jméno: fekál
IP: uživatel16948
 Cívky sem kontroloval, vačku promazal a stále píská  tak bohužel o velikonočních prázdninách se do toho pustim  Bude to moje první rozebírání a skládání motoru
Datum: 30. března 2014 13:30
Jméno: fekál
IP: uživatel16948
 Díky moc za rady!  kouknu na vačku a cívky a uvidim, ještě dám vědet.
Datum: 30. března 2014 11:36
Jméno: vcolik
IP: uživatel16538
 jestli to je tema loziskama tak dej vedet ja chci aby mi piskal taky
Datum: 30. března 2014 10:11
 Zdar. Taky jsem tu měl fichtla, který hrozně pískal, motor po GO. Tak jsem to rozpůlil, vyndal jsem polozadřená ložiska od klikovky a dal jsem tam ložiska s C3 vůlí, problém vyřešen. Jako první ale koukni na vačku, na cívky, atd..
Datum: 30. března 2014 8:42
Jméno: fekál
IP: uživatel16948
 Tak s takovou zprávou zrovna natčenej nejsem, bloudil se internet a dočet sem se že by to mohlo být i vačkou, tak zejtra ji promažu a uvidim. kdyby tak pište další návrhy čim by to mohlo být, ale doufám že je to tou vačkou
Datum: 29. března 2014 21:54
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Mě po 1200km začal taky pískat, pak jsem zjistil že na klice jsem měl ložiska bez vůlec C3 a pískaly
Datum: 29. března 2014 21:27
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 když mi teče kouhot na hlavni privot normalne a na rezervu to teče strašne malo a fichtl furt nejede . muzů ten kohout vodrezit v kyseline citronovy ? stane se neco s gumou atd ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 21:03
 Tesnšní stojí 10Kč.
Datum: 02. dubna 2014 21:03
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 a za 3) hliník se vodstěhoval do humpolce...
Datum: 31. března 2014 21:44
 1) kohout není hliníkovej, ale zinkovej. 2) zinek se má s kyselinou ještě mín rád než hliník...
Datum: 31. března 2014 19:21
 Kys. citronová rozpouští hliník, takže to nedělej, jestli chceš, aby ti z kohoutu něco zůstalo  . Stačí, když ho jen mechanicky pročistíš a zkontroluj, jestli jsou dírky v gumičce průchozí, to bývá taky dost častá závada, že ta gumička zpuchří a pak neteče benzín
Datum: 29. března 2014 22:47
 bedy jestli je to kohout na fichtla tak ho celej rozdělej a kompresorem vyfoukej a rovnou vyfoukej nádrž mě to teda pomohlo a dneska to druhým rokem jezdí jak ďábel
Datum: 29. března 2014 21:56
 zdar chlapi. předělávál sem jawu 20 na 21 tka sem si koupil samozřejmě aj nový kříž a všechno prostě. problem je v tom že tohle očko na lanko https://www.email.cz/download/i/F5VeSB1CbDA41Iyu-Q5dbP5FYGrg2jAwc8-xtWbzSg03OW8cytTU7CX4L8KxBLvODBBH2vo/k%C5%99%C3%AD%C5%BE.jpg je kolmo dolů a tudiž je páčka brzdy moc dole a skoro na ni nejde stoupnout. nevíe někdo jak by se to dalo vyřešit nebo jestli je to tak na každém ale každý si to odbrousí a navaří jinam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2014 21:00
Jméno: Karel
IP: uživatel16870
 Zdar draci jake je nejlepsi ozubene retezove kolecko na ČZ 125/476 nejaky zlaty stred? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 19:42
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Originálně má 175/180 16 zubů a 125 tky mají 14 z.
Datum: 30. března 2014 19:42
Jméno: Karel
IP: uživatel16870
 Jaky je origo kolečko?
Datum: 30. března 2014 12:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17007
 14 15 zubu ..trošku do tahu zetka rada točí a origo převod se mi zda moc nebere ,,navi 125 přez jezdí stejne nerada ....175 jede kilo jestli mi das za pravdu..anebo se vydej na burzu a laboruj s převody protože nove dily jsou dražší a je třeba zkoušet jezdil sem i 13 zubu a parada ta mašina to bere jen to chce mít rychlostní stroúp
Datum: 30. března 2014 11:55
Jméno: Karel
IP: uživatel16870
Posl.aktualizace: 29. března 2014 17:28
 Čus. Ne.
Datum: 29. března 2014 17:28
 nazdar, vycistil som karburator dva krat za sebou(komplet trysky prefúkané atď) no ked ho zapojim a pustim benzin tak mi nepretecie benzin do valca, sviečka je suchá (iskru dáva parádnu)
neviete čo s tým?
PS:trysky boli prefúkane 15bar kompresorom takže šspina nemá šancu, boli5 dní v benzíne)
predom dakijem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 19:32
Jméno: Marek
IP: uživatel17005
 ano benzin z hadicky tecie, jak sa to vycisti s tym ultrazvukom, teda kde to mam dat vycistit ?
Diiki
Datum: 01. dubna 2014 19:32
 Zkontroluj jestli ti teče benzín z hadičky, pokud ano, tak karbec ještě jednou pořádně pročistit, nejlíp v ultrazvuku. Dělal jsem to teď přes zimu a karbec je jako novej. Předtím jsem měl problémy s volnoběhem (uchlastávalo se to) a nyní je po vyčištění ultrazvukem problém odstraněn
Datum: 29. března 2014 22:51
 teče ti benzín s kohoutku? a tlak neznamená všechno, kolikrát ten karbec muže být trošku přicpanej a ty to tím tlakem zatlačíš až do vnitřností toho karbce a nefunguje to
Datum: 29. března 2014 18:34
 Čau draci, mam dotaz, dělam si mustanga, mam tam Válec od stejskala cestovní upravu, výfuk mam laděný dvoukomoráč, karbec dell orto 19, zapalování mam snímač vape s 01 a tyristor z babetty GYT, a když to nastartuju tak to vrčí jen se sytičem když ho pustim a přidám plyn tak tak to chcípá. Čím by to mohlo být? Pište vaše názory, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 12:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na délku sání ta CÚ moc háklivá není. To bych ani neřešil. Výfuk bych nechal originál. Trysku jsem kdysi jezdil něco kolem 90. Měl jsem tam molitan. filtr z nějakýho pitbiku. Chovalo se to pěkně... A smůlu na 4t verzi DO jsem měl taky. Odladit to nějak šlo. Ale 2t verze se chovala líp.
Datum: 30. března 2014 12:31
 ten dvokomoráč má před kuželem přepážku, takže je úplně k ničemu, jestli chceš aby to fungovalo musíš ho rozpůlit a přepážku mrsknout ven.. další věc je jak máš udělaný sání, délka a síla výfuk. kolena.. od toho všeho se odvíjí velikost trysky + ten filtr no atd atd
Datum: 29. března 2014 20:14
 no na co kupovat větší trysku když máš napikaču karbec  ty 19mm svině na minibike jsou určeny pro 4T (emulzní trubice AN) a nefunguje to...
Datum: 29. března 2014 18:30
Jméno: Standa
IP: uživatel17004
 I kdyby,tak to nemění fakt,že má minimálně o 20 čísel menší trysku - moje rada zní koupit sadu trysek - tomu se později tak a nebo tak nevyhne ...
Datum: 29. března 2014 15:24
 není to DO 19 čínská kopie na minibike?
Datum: 29. března 2014 15:17
Jméno: Standa
IP: uživatel17004
 V návodu máš jasně napsaný,že DO 19 má být osazeno tryskou okolo 92,,,,začal bych tryskou 95 a pak šel dolu ....ale dost se to odvijí od použiého filtru vzduchu...s přímákem typu RMS budeš s tryskou nad 100 a nebude to mít průběh, s molitanem typu Stage6 se dostaneš na trysky 90-92-95 a bude to gut... Dopředu upozorňuju,že to s tim výfukem taky nebude mít žádnej valnej průběh - jezdil jsem na něm a vim,že se nechová moc dobře.... asi jako když z doutniku vyndáš poslední přepážku - nemá to spodek,řve to,má to mizernej průběh a stejně do otáček moc nepustí....
Datum: 29. března 2014 15:08
 Hlavní tryska je 75
Datum: 29. března 2014 12:53
 Kolikatku máš hl. trysku v karburátoru?
Datum: 29. března 2014 12:38
 Nazdar, neví někdo, co je to za film nebo seriál? https://www.youtube.com/watch?v=FSrkRPVZYcw
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 22:41
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 hahaha všimly jste si že jak to chcípl tak od tej doby nešáhl na chcípák?
Datum: 30. března 2014 22:41
 Jo vím, už se mi to povedlo vyhledat.
Datum: 29. března 2014 20:03
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar, není to film, ale jen povídka z bakalářů, nevím název povídky.
Datum: 29. března 2014 18:56
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 nevím ale že to nestrartuje za tepla  nebo starší kyvka novej plech zajímavy
Datum: 29. března 2014 12:46
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 Když mi babeta 134 se světlama chcípá a bez zapnutí světel má občas škitavku jakoby tam byl omezovač . Je to čím . Cívkou ? tyristorem ? Kdo sem s tim setkal dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 21:47
Jméno: To je jedno :D
IP: uživatel9676
 Podle mě to bude tyristor protože mě to tohle taky dělalo a pak to začlo dělat furt až ta babetta přestala jet uplně.
Datum: 28. března 2014 21:47
 Já bych řekl, že blbě zapojenou elektrikou.. Světla by neměly mít nic společnýho se zapalováním..
Datum: 28. března 2014 14:44
Jméno: ondra
IP: uživatel15967
 Cus draci mam problem z dvou rychlostní babetou nechce mi naskočit a jak už naskočí tak za chvilku zdechne. svíčka hází jiskru karburátor jsem vyčistil a kohoutek taky a benzín do karburátoru teče. nevite čím by to mohlo ještě být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 14:16
 Všude.. Máš nastavenej karbec a zapalko? Jiskra je jaká? Modrá, bílá? Co benzín? Nemáš tam deset let starou mrchu? Ucpanej vejfuk? Přisává to falešnej vzduch........ Přečti si příručku, vzadu je toho napsanýho docela dost..
Datum: 28. března 2014 14:16
Jméno: Daniel
IP: uživatel14559
 Zdar draci potreboval bych vedet jestli nevite jak maji byt stredu u kol jawa 250 panelka pri centrovani jestli na stred nebo trochu hozeny do strany.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2014 21:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel13407
 zdarec tedkom sem na jawě zapojil odtud aev dobíjení dobíjí to 2,6 V ale na schématu je napsany připojení na spotřevič,jenže ja žádná spotřebič tam nemám jenom baterku tgakže to mám napojit n ní?dále nabiju baterku ukazuje mi 7V a když zapnu klíč tak ukazuje 2V a tk nevím jestli mi to někde nežere ampéry neboje v prdeli baterka
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 13:01
Jméno: hh
IP: uživatel17019
 nejde o nespisovnost, ale o to, že nikdo nechápe, v čem je problém a na co se vlastně ptáš..
Datum: 01. dubna 2014 13:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 ach jo místo toho abyste poradily tak rači remcáte že támhle vynechá písmenko, tohle je nespisovný, tam je špatný i,y , támhle tamto.. strašný
Datum: 30. března 2014 22:52
Jméno: hh
IP: uživatel17002
 zkus to ještě jednou a vzpomeň si přitom, co jsi se učil v češtině o interpunkčních znaménkách..
Datum: 28. března 2014 19:28
 Já nerozumět řeči tvého kmene..
Datum: 28. března 2014 14:23
Jméno: k
IP: uživatel14122
 ach jo......asi rumunština
Datum: 27. března 2014 20:58
|



|