Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim...rozsipalo sa mi lozisko na pravom kartery na fichtlu to je ten kde je zapalovanie...potrebujem poradit z coho by som ho mohol vybrat??alebo popripade za kolko by som ho kupil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 10:08
 musis tam kupit lozisko 6202 a simering 15-35-7
Datum: 22. července 2009 10:08
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 mno ložisko polský cca 50Kč nebo SKF to stoji kolem 130 ....a kup i tu "gumicku" (simering) co si vyndal  záležitost 3Kč
Datum: 22. července 2009 9:04
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 No ložisko stojí asi 50Kč
Datum: 22. července 2009 7:33
 z hlavy nevim jaky je to cislo,ale to lozisko bude stat tak 70.80kc,vcera sem kupoval do cizy do kol zakryty plechem,a to je zhruba podobny,a stalo 78
Datum: 21. července 2009 23:48
 noo ano..myslim v pravom deklu
Datum: 21. července 2009 22:50
 asi myslis lozisko v pravym deklu,ze?
Datum: 21. července 2009 22:47
 ale nepuli sa motor...len som dal dole karter dal dole taku gumicku a vyrazil stare naprd lozisko a teraz mi staci dat tam nove lozisko dat naspet tu gumicku zasrobujem tri sroby a mozem si dalej jazdit!,,
Datum: 21. července 2009 22:43
 to ložisko neni zas tak drahý já ho kupoval v u nás ve městě v ložiskách fakt si nepamatuju cenu ale nebylo to drahý,
při výměně se půlí celej motor.
Datum: 21. července 2009 22:27
 cau strasene by me zajimalo v kolika letech se dela ridicak na 175 nemuzu to nikde vysnupat dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:51
 18
Datum: 21. července 2009 21:51
 Od 18 let, to je jasné
Datum: 21. července 2009 21:50
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6796
 hoši zakládám anketu "co všechno ste nalili do pincka" přeju vám pěknou zábavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 1:27
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Zkoušel sem friťák v poměru cca 3l benzínu 1l friťáku s olejem Castrol do 4T. Za studena se tomu moc nechtělo, to ten olej jen protejkal vejfukem, ale jak se to ohřálo tak cajk. Nestalo se tomu nic.Taky sem zkoušel to samý co psal Jawamistral. \r\n
Datum: 18. července 2010 1:27
Jméno: jawak21
IP: uživatel9066
 tata si koupil do passata naftu v barelech 300l a mě dosel banál ta to bylo nafta ředidlo benzín převod. olej a do vzducháče stříkal voňavku to byl smrad
Datum: 15. června 2010 17:00
Jméno: Ing
IP: uživatel6822
 Na naftu pánové..jen to pak nešlo zdechnout-experimenty z mládí  (
Jinak jezdim 95+Valvoline SynPower a nebo Castrol R40.......voní to božsky.
Datum: 24. července 2009 9:58
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 V dobách benevolentních pravidel (technických předpisů) jsem už měl přísady celkem vyzkoušený, a že to na ně jelo, o tom
svědčí výsledky závodů ... někteří (ostzatní jezdci) dokonce tvrdili, že již nejezdím na benzín, ale na palivo. Ale pak z nějakého
neznámého důvodu přikázali používat (na některých závodech) jen běžný benzín od čerpačky ....
Datum: 22. července 2009 16:20
 Jinak ještě jsme zkoušeli s kámošem plyn ze zapalovača. Zastavili jsme benzín a foukli jsme do sání plyn a ono to fakt jelo. Ale zkoušeli jsme to jenom chvilku na volnoběh pač se to nemá v motoru jak mazat.
Datum: 22. července 2009 10:03
Jméno: :-D
IP: uživatel6255
Datum: 22. července 2009 9:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako učedníci jsme samozřejmě zkoušeli všechno možné, zkrátka jsme ještě neměli k motorům ten správný vztah a cit. Mezi naše oblíbené pohonné hmoty patřil i technický benzín do kterého jsme dávali olej J4, což je olej do převodovek obráběcích strojů. Kupodivu to tenkrát fungovalo a ani nikdo motor nezadřel, i když to odporovalo veškerým tribotechnickým pravidlům. Samozřejmě to pánové ale nezkoušejte!!! Jinak často do normálních dvoutaktů používám Mogul TSF, nebo něco, co má aspon normu API TC JASO FB. Jinak do ostřejších motorů Mobil1.
Datum: 22. července 2009 0:05
Jméno: standa
IP: uživatel4466
 redidlo,aceton,technickej benzin,dentakryl,diava,francovka,petrolej,nafta,leteckej benzin,vyjetej olej,prevodovej olej,motorovej olej,tlumicovej olej,ricin,benzin,skazenej benzin.......
Datum: 21. července 2009 23:47
Jméno: jawa 21
IP: uživatel6772
 no jelo lině ale jelo.fakt newim kolik tam toho nalil ale od tý doby chodim do hospody pěšky
Datum: 21. července 2009 23:36
 já tam celou dobu co jezdím liju Speciál 91 + Castrol....nikdy jsem nemíchal a nikdy jsem tam nelil sračky typu M2T a Shell V-Power....
Datum: 21. července 2009 22:57
Datum: 21. července 2009 22:51
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jo a jeste m2t
Datum: 21. července 2009 22:50
Datum: 21. července 2009 22:49
 Tak takovejmhle experimentům se obloukem vyhejbám,já mam totiž svojí motorku rád.Ve fichtlu sem jezdil na speciál 91+M2T,do kejvačky sem taky chvíly lil M2T,ale pak sem se na to vysral protože sem musel generálkovat motor,a když sem viděl co je uvnitř motoru tak sem řekl dost!!!Pak sem do ní lil Natural +Mogul TSF a teď Natural + Shell Advance SX 2T.Jednou sem měl v nádrži Natural 95 + Speciál 91 + Shell SX2,to bylo nejvíc smíšený palivo co sem kdy do motorky nalil.
Datum: 21. července 2009 22:27
 jawamistral ® mne by zajimalo kde ten leteckej benzin sehnal taky bych ho chtel vyskouset
Datum: 21. července 2009 21:57
Datum: 21. července 2009 21:57
 natural + M2T nebo motorák, tedkom mám dieselový motorák od catrolu, sem ho našel ve sklepě
Datum: 21. července 2009 21:52
Jméno: jawa 21
IP: uživatel6772
 nao já jel na gambrinus 10 plus vysokooktan shell we power z m2t olejem.vonelo to fakt dost nadherne.to pivo mi tam nalil kamos prej ze srandy.
Datum: 21. července 2009 21:50
 Já ne ale kámoš chvilku jezdil na letecký benzín. Smrdělo to fest ale letělo to...
Datum: 21. července 2009 21:48
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Já míchal benec natural 91 i 95 s olejem do motoru do auta+riciňák to byla vůně
Datum: 21. července 2009 21:43
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 můj kamoš jezdil na ředidlo a podobný sračky běžně. Vůbec k tomu stroji měl zajímavej přístup, sklo v předním světle ze zavařeniny, ze zadní gumy lezly nítě, mazal čímkoliv, co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to, v předním kole chyběla snad třetina drátů. Pak to natunil tak, že sundal zadní blaťák a seděl na nádrži. Když projel ulicí, bylo to ještě dlouho znát...
Datum: 21. července 2009 21:41
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 můj kamoš jezdil na ředidlo a podobný sračky běžně. Vůbec k tomu stroji měl zajímavej přístup, sklo v předním světle ze zavařeniny, ze zadní gumy lezly nítě, mazal čímkoliv, co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to, v předním kole chyběla snad třetina drátů. Pak to natunil tak, že sundal zadní blaťák a seděl na nádrži. Když projel ulicí, bylo to ještě dlouho znát...
Datum: 21. července 2009 21:35
 To jsem zvědavej, co z některých vyleze. Já jsem toho moc nezkoušel. Vždy benzín natural 91/95 nebo special 91 + olej + vyjmečně trochu lihu. Olej ale i znouze z nouze pěkně promíchanej. Nejhůř asi M2t + olej do motorovku + stopový množství převoďáku.
Datum: 21. července 2009 21:34
Jméno: ČES..
IP: uživatel1093
 Tak muj koktejl v nadrži byl: Natural95+Nafta+vyjetej převodovej olej z traktoru+ ředidlo+toulen
Datum: 21. července 2009 21:24
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jezis
Datum: 21. července 2009 21:21
Jméno: Michal:
IP: uživatel650
Posl.aktualizace: 22. července 2009 9:47
 viděl jsem to naživo na Pardubické veteran rally a můžu potvrdit že je to opravdu prvotřídní stroj  , klobouk dolů...
Datum: 22. července 2009 9:47
 pekny stroj veterán + tuning no to je super
Datum: 22. července 2009 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel4466
 krásná prvotřídní práce.......u me dostava jednicku s hvezdickou,jen nechapu kam naskladal 8 kanálů
Datum: 21. července 2009 23:54
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 original by byla lepší
Datum: 21. července 2009 23:08
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 j pekny ale moc se mi tam nelibi ty upravy ...ty by sedeli na novejsi,mustang,20,21 a tak  ale povedeny
Datum: 21. července 2009 22:57
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 trochu víc
Datum: 21. července 2009 22:29
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 moc pekny sice tam upravy jsou ale aspon neni vareno do ramu do plechu atd. to kolo se ti ani nedivim ja to taky na jedny 550 mel z plnym bubnem ale ted uz jsem dal oirgo pulbuben no  ale fakt pekny
Datum: 21. července 2009 22:29
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak to se mi fakt líbí  je to pěkný i to trochu pojede
Datum: 21. července 2009 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel6772
 nastartiju fichtla a za studena jede na hovno dam plnej plyn a chcípne to.když jedu tak 10minut na půl plynu tak se trochu ohřeje a pak jede normálně na plnej plyn.tak ja uz newim cim toje
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:00
 nastartiju fichtla a za studena jede na hovno dam plnej plyn a chcípne to.když jedu tak 10minut na půl plynu tak se trochu ohřeje a pak jede normálně na plnej plyn.tak ja uz newim cim toje
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel6772
 jj dik uz to jede
Datum: 23. července 2009 19:42
Jméno: mustang
IP: uživatel6670
 skus zestolovat predstich a odtrh
Datum: 22. července 2009 11:44
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s kvalitou klikovek C.K.R.? např ta co tu má sesa...
ojnice mi přijde oproti originálu slabší, setrvačníky nemají vybrání přesně proti sobě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 16:56
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Jde mi o to, jestli je ta klikovka (co tu má SESA) v pohodě, či zda je lepší si zrepasovat origoš ...?
Datum: 24. července 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel6802
 nemelte dohromady ojnice CKR a tajwanský kliky a jehlovejma futrmama!!!!!
Datum: 22. července 2009 10:34
 že je spabší nevadí. to vybrání mezi setrvákama je uplně k ničemu, lepší by bylo kdyby tam nebylo.
Datum: 21. července 2009 20:58
 Zdar ,čim byste lakovali vyplet stříbřenkou na ráfky nebo zinkovacím sprejem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 7:30
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 pouchaz ® za 1950Kč? to ať radši koupí novej výplet ten ho výjde na 800Kč, ta galvanizace se používá spíše na renovované motocykly a né jen tak někam na popojíždění, teda pokud nejseš nějak bohatej
Datum: 22. července 2009 7:30
 No ja jsem lakoval zinkem ve spreji řidítka a vypadá to velice pěkně, možná líp než stříbřenka, no je ale trošku dražší...
Datum: 21. července 2009 21:42
 No jo jenže za to bych sehnal celyho fika kdesto ty laky stojijou 170 me de o to kterej se víc leskne
Datum: 21. července 2009 21:20
 Galvanovna 1950 Kč i s prací za 90 drátů.
Datum: 21. července 2009 20:46
 zdar potřebuju poradit jak odkarbonizovat koleno výfuku a výfuk samotný a ještě jestli je nějaký alespon průměrný olej kolem 100Kč ktery je kvalitni a moc to nekarbonuje diky moc a čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:29
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já dekarbonizuju takže koleno proleju benzínem a pak do toho ze strany tlumiče pustím plynovou letlampu. po 10 minutách vyklepu popel a je to. Bacha ale, jestli máš pěkný nachromovaný koleno, pak to s tím propan-butanem nepřehánět, jinak koleno zmodrá. Olej si dávej jakej chceš, já do vysokotčkovejch 2T používám castrol garden 2T, do fichtla dávám M2T a zatím se žádnej hororovej scénář nekonal.
Datum: 21. července 2009 21:29
Jméno: zer0
IP: uživatel6795
 Esso special 2T
Datum: 21. července 2009 19:42
 nexak: dobre diky za radu a ještě v jakem poměru to řediš???
Datum: 21. července 2009 19:37
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 zdravim tak to bych chtel videt tsf za 90,-
Datum: 21. července 2009 19:34
 odkarbonisovat? smirkovym kartackem,a olej kolem stofky? doporucuju Mogul TSF-na ten jezdim ja,valec mam cistej a litr stoji cca 90,- nekarbonizuje
Datum: 21. července 2009 19:32
 tady se všichni hadaji jen o M2T a to je asi vše a ja potřebuju vědět jak se učinku m2t zbavit a potřebuju poradit nějaky kvalitnějši olej kolem 100Kč
Datum: 21. července 2009 19:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tohle už je fakt moc.....vas za poslední tejden nebo kolik chytla nějaká olejová nemoc ne? nebo proč je tu deně deset dotazů ohledně motoráku?
Datum: 21. července 2009 18:58
Jméno: cédéčko
IP: uživatel6793
 zduř hoši potřeboval bych ňákej odkaz o oleji M2T (testy,recenze) nebo jestli máte ňáký materiály tak mi je zašlete na email kajawin98@seznam.cz díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel6802
Datum: 22. července 2009 10:41
Datum: 21. července 2009 19:56
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
Datum: 21. července 2009 18:54
Jméno: Vláďa
IP: uživatel6696
 Čau kucí. Minulý rok jsem si objednal, namontoval a zajel sadu válec 40, ale pak jsem zjistil že očekáváné zvýšení výkonu má nastat až po vybrání kanálů válce pilníkem. Jenom už nevím kde jsem to info a fotky viděl. Nevíte prosím někdo jak na to?  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 0:06
Jméno: standa
IP: uživatel4466
 reknu ti jediny,co tam nepatri odstran
Datum: 22. července 2009 0:06
 zdar nesehnal byste mi nekdo jawa mustang s papirama v okoli vysociny tel723457894dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:17
Jméno: pavel
IP: uživatel5424
 Zdravim, mám takovej dotaz když sundám na mustangu hlavu válce tak můžu ten plechovej těsnící kroužek co je pod ní použít znova když ji tam budu znova nandavat?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:21
Jméno: maspe
IP: uživatel6797
 použít ho můžeš, ale je otázka jestli bude dobře těsnit. Když ti bude hlava foukat, vyměnit. Obecně se nedoporučuje opakovaně používat stejné těsnění.
Datum: 21. července 2009 21:21
 Ahojte všichni mám problém nastartuji fechtla chci zařadit jedničku apotom mi to hned zdechne co s tím může být?
Děkuji moc za rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:54
 jo je to tou spojkou, nevypina ti, jak uz sme rekl, sroubkem posteluj...
Datum: 21. července 2009 21:54
 Ahojte děkuji za rady když to nastartuji a chci se rozjet normalně zmačknu spojku a zařadím jedničku tak to cukne a zdechne to.Ale když jsem to nastartoval tak jsem držel plný plyn a zmačkl jsem spojku a zařadil jedničku tak se to rozjelo.Čím to bude?Mýslíte že tou spojkou?
Datum: 21. července 2009 20:27
 Ahoj but si nemačkáš spojku nebo ti nevipíná spojka. Skus při nenastartovaným motoru zařadit za 1 když kolo pujde smykem když s tim budeš cukat tak tho je dobře. A pak tam nech 1 a zmá(čkni spojku levá páčka) když fichtl pujde lechce tak to je dobře. Ale když se bude protáčet motor nebo to zas pujde smykem při pohybu tak je to spojka. Snad to pochopíš.
Datum: 21. července 2009 18:20
 gdyz zaradis tak to zdechne? predpokladam ze to i skubne a zarachoti zuby v prevodovce...videl bych to na povoleni spojky, to utahnes ten sroubek na pravym deklu a odzkousis (zas ne moc aby ti neprokluzovala, a ne zase malo aby nezabirala i rozpojena, proste pri vypnuti spojky by se zuby nemely ozivat a nijak klesat otazky z volnobehu a pri tom by nemela prokluzovat startpaka pri nahlem naskoceni na ni)...cili odkouset...
Datum: 21. července 2009 18:17
Jméno: vašek
IP: uživatel5424
 Cau, mam mustanga pred nakym casem sem ho dekarbonizoval a potom sem na něm ujel třista kilometrů s olejem M2T.Musim ho znova dekarbnizovat kdyz tam ted chci zacit lit Shell SX2 Advance nebo jiný kvalitnější minerální olej?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:20
 koukni na odkazy pod tebou, je to tam asi 2x napsany, strucne pretlumocim - ano, musis, jinak se ti rozpusti i to "malo" (a ze ho malo neni) co M2T dela a vybrousi ti valec = vybrus a km zajizdeni...no a 300km to abys ho procistil pomalu i tak pokud mas bohatou smes, samozrejme tim ani vubec nic nezkazis, takze mimo hlavy a pistu hned i lauf a mas pak na nejaky tis. km se Shellem bez starosti nez to zase bude pod karbonem...
Datum: 21. července 2009 18:20
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Zdar, rozpouští minerální oleje (atˇ už kvalitní nebo méně kvalitní) karbon?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 16:26
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 21. července 2009 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel6792
 mene kvalitni nerozpousti...... kvalitni mineraly s prisadama proti kourivosti a karbonu samozrejmne karbon rozpousti,ale rika se ze ne zas tolik......
Datum: 21. července 2009 16:24
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Čau, mám problém. Včera jsem byl skusit nově složený motor na fechtlovi. Pokud není motor zahřátý, tak jede dobře, ale jakmile se zahřeje, strácí výkon a jede sotva na dvojku. Zkoušel jsem měnit svíčku, čistit trysky, odtrh, bohatější směs a pořád nic. Nevím co mu může být. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 9:04
 aj ja mal som tak,,teraz si zlozil motor nie? tak asi más klukovku v jednom strane,daj dole válec a pozri ze aj na pravej aj na levej strane akú más medzeru medzi kliku a kartra (musia byt rovnaké)
Datum: 22. července 2009 9:04
Jméno: roky34
IP: uživatel6201
 cau draku to je uplne normalni u fika musis naneho pomali ono si to sedne ono to vypada ze se to pridira me se kolikrat stalo ze sem zustal vyset a jak se to schladilo tak to jelo po case to zalo jezdit normalne kdyz zastavis a das mu pauzu tak udelas lip hlavne to nenut protoze bys to mohl zadrit.malinko vic mu cvrkni oleje ale ne o moc tak zatim cau a peknej dojezd
Datum: 21. července 2009 18:35
Jméno: Standa
IP: uživatel6792
 jde tam malo vzduchu......skus dat jehlu níž a zahodit vzduchovej filtr......melo by to jet dobre...... pak zjisti,kde je problem.....asi ucpanej vzducháč
Datum: 21. července 2009 16:37
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Čau všichni. Chci se zeptat, jestli půjde na pionýra použít tyrostorové zápalko ze simsona. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 15:38
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 Čau máte tady někdo tu "dlouhou"převodovku co tu nabízí sesa???Zajímalo by mě jak ste spokojeni a jestli nějak nevypadávají rychlosti a tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 15:38
Jméno: šmoulinka
IP: uživatel6790
 čau kucí došel mi olej do fíka a pro novej se jentak nedostanu tak se chci zeptat jetli tam můžu cmrndnout převoďák nebo co jinýho byste tam nalili.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:49
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 M2T je super než ho začneš lejt do benzinu a jezdit na nej.... Jinak ve flašce vypada jako každej jinej
Datum: 21. července 2009 18:49
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Tak jestli to, ze kazdy 2. dotaz je o M2T je prdel, tak ok. Nechapu ji. A zastance M2T opravdu nejsem...
Datum: 21. července 2009 18:19
 Jestli někam potřebuješ nutně jet radši použij nějakej 4t motorovej než převoďák.
Datum: 21. července 2009 17:56
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 pan pulic asi nepochopi prdel  zastance M2T  s tima olejema se to tu už žene do extrému
Datum: 21. července 2009 17:31
 to slovo ,,dokonale,,  bylo urcite nevhodne
Datum: 21. července 2009 17:19
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Stando, co si to zase ze sebe vyzvracel? Vyjetej olej ze ma stejny mazaci ucinek jako M2T. M2T neni zadna slava, ale tvrdit takovyhle bludy...
Datum: 21. července 2009 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel6792
Datum: 21. července 2009 16:39
 smarja to radsi nejezdi  prevodak je spatne rozpustny v benzinu a je chraneny proti spalovani takze i blbe hori...to bych vyloucil....kdyz uz teda mas takovou nouzi tak nekde zkus najit M6AD...starej olej na mazani 4T...drive to na to jezdilo
Datum: 21. července 2009 16:32
|



|