česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1676  1677  1678  1679  1680  1681  1682  1683  1684  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel6799    
zdravim...rozsipalo sa mi lozisko na pravom kartery na fichtlu to je ten kde je zapalovanie...potrebujem poradit z coho by som ho mohol vybrat??alebo popripade za kolko by som ho kupil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis tam kupit lozisko 6202 a simering 15-35-7 ;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: Riman      IP: uživatel5536    
mno ložisko polský cca 50Kč nebo SKF to stoji kolem 130 ....a kup i tu "gumicku" (simering) co si vyndal :-) záležitost 3Kč
 
 
Datum: 22. července 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
No ložisko stojí asi 50Kč
 
 
Datum: 22. července 2009 7:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z hlavy nevim jaky je to cislo,ale to lozisko bude stat tak 70.80kc,vcera sem kupoval do cizy do kol zakryty plechem,a to je zhruba podobny,a stalo 78
 
 
Datum: 21. července 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel6799    
noo ano..myslim v pravom deklu
 
 
Datum: 21. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi myslis lozisko v pravym deklu,ze?
 
 
Datum: 21. července 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel6799    
ale nepuli sa motor...len som dal dole karter dal dole taku gumicku a vyrazil stare naprd lozisko a teraz mi staci dat tam nove lozisko dat naspet tu gumicku zasrobujem tri sroby a mozem si dalej jazdit!,,:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ložisko neni zas tak drahý já ho kupoval v u nás ve městě v ložiskách fakt si nepamatuju cenu ale nebylo to drahý, při výměně se půlí celej motor.
 
 
Datum: 21. července 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: ja      E-mail:      IP: uživatel6798    
cau strasene by me zajimalo v kolika letech se dela ridicak na 175 nemuzu to nikde vysnupat dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
18
 
 
Datum: 21. července 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od 18 let, to je jasné
 
 
Datum: 21. července 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6796    
hoši zakládám anketu "co všechno ste nalili do pincka" přeju vám pěknou zábavu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 1:27
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Zkoušel sem friťák v poměru cca 3l benzínu 1l friťáku s olejem Castrol do 4T. Za studena se tomu moc nechtělo, to ten olej jen protejkal vejfukem, ale jak se to ohřálo tak cajk. Nestalo se tomu nic.Taky sem zkoušel to samý co psal Jawamistral. \r\n
 
 
Datum: 18. července 2010 1:27
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel9066    
tata si koupil do passata naftu v barelech 300l a mě dosel banál ta to bylo nafta ředidlo benzín převod. olej a do vzducháče stříkal voňavku to byl smrad
 
 
Datum: 15. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Ing      IP: uživatel6822    
Na naftu pánové..jen to pak nešlo zdechnout-experimenty z mládí :-(( Jinak jezdim 95+Valvoline SynPower a nebo Castrol R40.......voní to božsky.
 
 
Datum: 24. července 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
V dobách benevolentních pravidel (technických předpisů) jsem už měl přísady celkem vyzkoušený, a že to na ně jelo, o tom svědčí výsledky závodů ... někteří (ostzatní jezdci) dokonce tvrdili, že již nejezdím na benzín, ale na palivo. Ale pak z nějakého neznámého důvodu přikázali používat (na některých závodech) jen běžný benzín od čerpačky ....
 
 
Datum: 22. července 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak ještě jsme zkoušeli s kámošem plyn ze zapalovača. Zastavili jsme benzín a foukli jsme do sání plyn a ono to fakt jelo. Ale zkoušeli jsme to jenom chvilku na volnoběh pač se to nemá v motoru jak mazat.
 
 
Datum: 22. července 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: :-D      IP: uživatel6255    
raz odomna chcel kupit jeden chalan benzin a bol som nasraty zmiesal som mu : slanú vodu,technicky benzin,riedidlo,niaky stary prevodovy olej a benzin skoro vsetko co som mal doma :-D :-D :-D a potom hovoril mi ze neide to dobre
 
 
Datum: 22. července 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako učedníci jsme samozřejmě zkoušeli všechno možné, zkrátka jsme ještě neměli k motorům ten správný vztah a cit. Mezi naše oblíbené pohonné hmoty patřil i technický benzín do kterého jsme dávali olej J4, což je olej do převodovek obráběcích strojů. Kupodivu to tenkrát fungovalo a ani nikdo motor nezadřel, i když to odporovalo veškerým tribotechnickým pravidlům. Samozřejmě to pánové ale nezkoušejte!!! Jinak často do normálních dvoutaktů používám Mogul TSF, nebo něco, co má aspon normu API TC JASO FB. Jinak do ostřejších motorů Mobil1.
 
 
Datum: 22. července 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4466    
redidlo,aceton,technickej benzin,dentakryl,diava,francovka,petrolej,nafta,leteckej benzin,vyjetej olej,prevodovej olej,motorovej olej,tlumicovej olej,ricin,benzin,skazenej benzin.......
 
 
Datum: 21. července 2009 23:47
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel6772    
no jelo lině ale jelo.fakt newim kolik tam toho nalil ale od tý doby chodim do hospody pěšky:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tam celou dobu co jezdím liju Speciál 91 + Castrol....nikdy jsem nemíchal a nikdy jsem tam nelil sračky typu M2T a Shell V-Power....
 
 
Datum: 21. července 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
tak..ja tam ted mam special 91,natural 95 (jenom zbytecek) a trochu leteckyho benzinu (kerosinu) jede to porad stejne,ma to asi 180 oktanu,ale leju tam tak decku na 2 litry benzinu...jenom takova nouzovka :-D jinak kamos jezdil jenom na kerosin a pak mu to slo nakopnout jenom roztlacenim :-D:-D zatim nejlepsi mel moony :-D mazal vsim co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to a pak je dobrej gambrinus :-D:-D hele a to to fakt jelo na ten gambac?ten snad nehori ne ? :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
jo a jeste m2t :-P
 
 
Datum: 21. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
tak..ja tam ted mam special 91,natural 95 (jenom zbytecek) a trochu leteckyho benzinu (kerosinu) jede to porad stejne,ma to asi 180 oktanu,ale leju tam tak decku na 2 litry benzinu...jenom takova nouzovka :-D jinak kamos jezdil jenom na kerosin a pak mu to slo nakopnout jenom roztlacenim :-D:-D zatim nejlepsi mel moony :-D mazal vsim co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to a pak je dobrej gambrinus :-D:-D hele a to to fakt jelo na ten gambac?ten snad nehori ne ? :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Tak takovejmhle experimentům se obloukem vyhejbám,já mam totiž svojí motorku rád.Ve fichtlu sem jezdil na speciál 91+M2T,do kejvačky sem taky chvíly lil M2T,ale pak sem se na to vysral protože sem musel generálkovat motor,a když sem viděl co je uvnitř motoru tak sem řekl dost!!!Pak sem do ní lil Natural +Mogul TSF a teď Natural + Shell Advance SX 2T.Jednou sem měl v nádrži Natural 95 + Speciál 91 + Shell SX2,to bylo nejvíc smíšený palivo co sem kdy do motorky nalil.
 
 
Datum: 21. července 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawamistral ® mne by zajimalo kde ten leteckej benzin sehnal taky bych ho chtel vyskouset
 
 
Datum: 21. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já jelikož se snažim svuj 100% puvodní motor bez zasahu udržet co nejdýl na živu tak se takovýmle experimentum vyhejbam,,,,navíc nemam potřebu nikterak níčit svuj co se vzhledu týče renovovaný stroj,,,,nechci kazit srandu ale jen jestli todle téma nezavání níčením fichtlů :-D:-D ale musim přiznat že mě pobavil ten gambrinus a přední světlo ze zavařeniny :-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natural + M2T nebo motorák, tedkom mám dieselový motorák od catrolu, sem ho našel ve sklepě
 
 
Datum: 21. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel6772    
nao já jel na gambrinus 10 plus vysokooktan shell we power z m2t olejem.vonelo to fakt dost nadherne.to pivo mi tam nalil kamos prej ze srandy.:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ne ale kámoš chvilku jezdil na letecký benzín. Smrdělo to fest ale letělo to...
 
 
Datum: 21. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Já míchal benec natural 91 i 95 s olejem do motoru do auta+riciňák to byla vůně:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
můj kamoš jezdil na ředidlo a podobný sračky běžně. Vůbec k tomu stroji měl zajímavej přístup, sklo v předním světle ze zavařeniny, ze zadní gumy lezly nítě, mazal čímkoliv, co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to, v předním kole chyběla snad třetina drátů. Pak to natunil tak, že sundal zadní blaťák a seděl na nádrži. Když projel ulicí, bylo to ještě dlouho znát...
 
 
Datum: 21. července 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
můj kamoš jezdil na ředidlo a podobný sračky běžně. Vůbec k tomu stroji měl zajímavej přístup, sklo v předním světle ze zavařeniny, ze zadní gumy lezly nítě, mazal čímkoliv, co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to, v předním kole chyběla snad třetina drátů. Pak to natunil tak, že sundal zadní blaťák a seděl na nádrži. Když projel ulicí, bylo to ještě dlouho znát...
 
 
Datum: 21. července 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem zvědavej, co z některých vyleze. Já jsem toho moc nezkoušel. Vždy benzín natural 91/95 nebo special 91 + olej + vyjmečně trochu lihu. Olej ale i znouze z nouze pěkně promíchanej. Nejhůř asi M2t + olej do motorovku + stopový množství převoďáku.
 
 
Datum: 21. července 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: ČES..      IP: uživatel1093    
Tak muj koktejl v nadrži byl: Natural95+Nafta+vyjetej převodovej olej z traktoru+ ředidlo+toulen :-)
 
 
Datum: 21. července 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
jezis
 
 
Datum: 21. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Michal:      IP: uživatel650    
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viděl jsem to naživo na Pardubické veteran rally a můžu potvrdit že je to opravdu prvotřídní stroj ;-) , klobouk dolů...
 
 
Datum: 22. července 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pekny stroj veterán + tuning no to je super ;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4466    
krásná prvotřídní práce.......u me dostava jednicku s hvezdickou,jen nechapu kam naskladal 8 kanálů:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
original by byla lepší
 
 
Datum: 21. července 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
j pekny ale moc se mi tam nelibi ty upravy ...ty by sedeli na novejsi,mustang,20,21 a tak :-) ale povedeny ;-)
 
 
Datum: 21. července 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
trochu víc :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
moc pekny sice tam upravy jsou ale aspon neni vareno do ramu do plechu atd. to kolo se ti ani nedivim ja to taky na jedny 550 mel z plnym bubnem ale ted uz jsem dal oirgo pulbuben no :-) ale fakt pekny
 
 
Datum: 21. července 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
tak to se mi fakt líbí :-) je to pěkný i to trochu pojede
 
 
Datum: 21. července 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6772    
nastartiju fichtla a za studena jede na hovno dam plnej plyn a chcípne to.když jedu tak 10minut na půl plynu tak se trochu ohřeje a pak jede normálně na plnej plyn.tak ja uz newim cim toje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6772    
nastartiju fichtla a za studena jede na hovno dam plnej plyn a chcípne to.když jedu tak 10minut na půl plynu tak se trochu ohřeje a pak jede normálně na plnej plyn.tak ja uz newim cim toje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6772    
jj dik uz to jede:-)
 
 
Datum: 23. července 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6670    
skus zestolovat predstich a odtrh
 
 
Datum: 22. července 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Ahoj, máte někdo zkušenosti s kvalitou klikovek C.K.R.? např ta co tu má sesa... ojnice mi přijde oproti originálu slabší, setrvačníky nemají vybrání přesně proti sobě... :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Jde mi o to, jestli je ta klikovka (co tu má SESA) v pohodě, či zda je lepší si zrepasovat origoš ...?
 
 
Datum: 24. července 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6802    
nemelte dohromady ojnice CKR a tajwanský kliky a jehlovejma futrmama!!!!!
 
 
Datum: 22. července 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že je spabší nevadí. to vybrání mezi setrvákama je uplně k ničemu, lepší by bylo kdyby tam nebylo.
 
 
Datum: 21. července 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar ,čim byste lakovali vyplet stříbřenkou na ráfky nebo zinkovacím sprejem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 7:30
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
pouchaz ® za 1950Kč? to ať radši koupí novej výplet ten ho výjde na 800Kč, ta galvanizace se používá spíše na renovované motocykly a né jen tak někam na popojíždění, teda pokud nejseš nějak bohatej:-)
 
 
Datum: 22. července 2009 7:30
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja jsem lakoval zinkem ve spreji řidítka a vypadá to velice pěkně, možná líp než stříbřenka, no je ale trošku dražší...
 
 
Datum: 21. července 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo jenže za to bych sehnal celyho fika kdesto ty laky stojijou 170 me de o to kterej se víc leskne
 
 
Datum: 21. července 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Galvanovna 1950 Kč i s prací za 90 drátů. :-)
 
 
Datum: 21. července 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar potřebuju poradit jak odkarbonizovat koleno výfuku a výfuk samotný a ještě jestli je nějaký alespon průměrný olej kolem 100Kč ktery je kvalitni a moc to nekarbonuje diky moc a čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
já dekarbonizuju takže koleno proleju benzínem a pak do toho ze strany tlumiče pustím plynovou letlampu. po 10 minutách vyklepu popel a je to. Bacha ale, jestli máš pěkný nachromovaný koleno, pak to s tím propan-butanem nepřehánět, jinak koleno zmodrá. Olej si dávej jakej chceš, já do vysokotčkovejch 2T používám castrol garden 2T, do fichtla dávám M2T a zatím se žádnej hororovej scénář nekonal.
 
 
Datum: 21. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: zer0      IP: uživatel6795    
Esso special 2T
 
 
Datum: 21. července 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nexak: dobre diky za radu a ještě v jakem poměru to řediš???
 
 
Datum: 21. července 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
zdravim tak to bych chtel videt tsf za 90,- :-)
 
 
Datum: 21. července 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: nexak      E-mail:      IP: uživatel6498    
odkarbonisovat? smirkovym kartackem,a olej kolem stofky? doporucuju Mogul TSF-na ten jezdim ja,valec mam cistej a litr stoji cca 90,- nekarbonizuje ;-)
 
 
Datum: 21. července 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady se všichni hadaji jen o M2T a to je asi vše a ja potřebuju vědět jak se učinku m2t zbavit a potřebuju poradit nějaky kvalitnějši olej kolem 100Kč
 
 
Datum: 21. července 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tohle už je fakt moc.....vas za poslední tejden nebo kolik chytla nějaká olejová nemoc ne? nebo proč je tu deně deset dotazů ohledně motoráku?
 
 
Datum: 21. července 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: cédéčko      IP: uživatel6793    
zduř hoši potřeboval bych ňákej odkaz o oleji M2T (testy,recenze) nebo jestli máte ňáký materiály tak mi je zašlete na email kajawin98@seznam.cz díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6802    
hezkej clanek...... Svět motorů, 14/1974 ......ale kdysi sem na netu nasel clánek,kde se srovnává m2t a jeho dnesni konkurence ja to ted sakra nemuzu najt:-D:-D
 
 
Datum: 22. července 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady máš něco o olejích + testy http://trabant.cz/rs.php?klic=148
 
 
Datum: 21. července 2009 19:56
 
 
 
 
 
 
Jméno: Vláďa      IP: uživatel6696    
Čau kucí. Minulý rok jsem si objednal, namontoval a zajel sadu válec 40, ale pak jsem zjistil že očekáváné zvýšení výkonu má nastat až po vybrání kanálů válce pilníkem. Jenom už nevím kde jsem to info a fotky viděl. Nevíte prosím někdo jak na to?:-)dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 0:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4466    
reknu ti jediny,co tam nepatri odstran:-)
 
 
Datum: 22. července 2009 0:06
 
 
 
 
Jméno: Vlastimil Holubář      E-mail:      IP: uživatel4573    
zdar nesehnal byste mi nekdo jawa mustang s papirama v okoli vysociny tel723457894dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel5424    
Zdravim, mám takovej dotaz když sundám na mustangu hlavu válce tak můžu ten plechovej těsnící kroužek co je pod ní použít znova když ji tam budu znova nandavat?Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel6797    
použít ho můžeš, ale je otázka jestli bude dobře těsnit. Když ti bude hlava foukat, vyměnit. Obecně se nedoporučuje opakovaně používat stejné těsnění.
 
 
Datum: 21. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel5176    
Ahojte všichni mám problém nastartuji fechtla chci zařadit jedničku apotom mi to hned zdechne co s tím může být? Děkuji moc za rady a odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to tou spojkou, nevypina ti, jak uz sme rekl, sroubkem posteluj...
 
 
Datum: 21. července 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel5176    
Ahojte děkuji za rady když to nastartuji a chci se rozjet normalně zmačknu spojku a zařadím jedničku tak to cukne a zdechne to.Ale když jsem to nastartoval tak jsem držel plný plyn a zmačkl jsem spojku a zařadil jedničku tak se to rozjelo.Čím to bude?Mýslíte že tou spojkou?
 
 
Datum: 21. července 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj but si nemačkáš spojku nebo ti nevipíná spojka. Skus při nenastartovaným motoru zařadit za 1 když kolo pujde smykem když s tim budeš cukat tak tho je dobře. A pak tam nech 1 a zmá(čkni spojku levá páčka) když fichtl pujde lechce tak to je dobře. Ale když se bude protáčet motor nebo to zas pujde smykem při pohybu tak je to spojka. Snad to pochopíš.
 
 
Datum: 21. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gdyz zaradis tak to zdechne? predpokladam ze to i skubne a zarachoti zuby v prevodovce...videl bych to na povoleni spojky, to utahnes ten sroubek na pravym deklu a odzkousis (zas ne moc aby ti neprokluzovala, a ne zase malo aby nezabirala i rozpojena, proste pri vypnuti spojky by se zuby nemely ozivat a nijak klesat otazky z volnobehu a pri tom by nemela prokluzovat startpaka pri nahlem naskoceni na ni)...cili odkouset...
 
 
Datum: 21. července 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: vašek      IP: uživatel5424    
Cau, mam mustanga pred nakym casem sem ho dekarbonizoval a potom sem na něm ujel třista kilometrů s olejem M2T.Musim ho znova dekarbnizovat kdyz tam ted chci zacit lit Shell SX2 Advance nebo jiný kvalitnější minerální olej?Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na odkazy pod tebou, je to tam asi 2x napsany, strucne pretlumocim - ano, musis, jinak se ti rozpusti i to "malo" (a ze ho malo neni) co M2T dela a vybrousi ti valec = vybrus a km zajizdeni...no a 300km to abys ho procistil pomalu i tak pokud mas bohatou smes, samozrejme tim ani vubec nic nezkazis, takze mimo hlavy a pistu hned i lauf a mas pak na nejaky tis. km se Shellem bez starosti nez to zase bude pod karbonem...
 
 
Datum: 21. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: gutang2      IP: uživatel5424    
Zdar, rozpouští minerální oleje (atˇ už kvalitní nebo méně kvalitní) karbon?Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
minerální olej nerozpouští karbon a taky olej jako je třeba M2T ho dokáže vytvořit velkou rychlostí:-D:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6792    
mene kvalitni nerozpousti...... kvalitni mineraly s prisadama proti kourivosti a karbonu samozrejmne karbon rozpousti,ale rika se ze ne zas tolik......
 
 
Datum: 21. července 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Čau, mám problém. Včera jsem byl skusit nově složený motor na fechtlovi. Pokud není motor zahřátý, tak jede dobře, ale jakmile se zahřeje, strácí výkon a jede sotva na dvojku. Zkoušel jsem měnit svíčku, čistit trysky, odtrh, bohatější směs a pořád nic. Nevím co mu může být. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj ja mal som tak,,teraz si zlozil motor nie? tak asi más klukovku v jednom strane,daj dole válec a pozri ze aj na pravej aj na levej strane akú más medzeru medzi kliku a kartra (musia byt rovnaké) ;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: roky34      IP: uživatel6201    
cau draku to je uplne normalni u fika musis naneho pomali ono si to sedne ono to vypada ze se to pridira me se kolikrat stalo ze sem zustal vyset a jak se to schladilo tak to jelo po case to zalo jezdit normalne kdyz zastavis a das mu pauzu tak udelas lip hlavne to nenut protoze bys to mohl zadrit.malinko vic mu cvrkni oleje ale ne o moc tak zatim cau a peknej dojezd
 
 
Datum: 21. července 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6792    
jde tam malo vzduchu......skus dat jehlu níž a zahodit vzduchovej filtr......melo by to jet dobre...... pak zjisti,kde je problem.....asi ucpanej vzducháč
 
 
Datum: 21. července 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Čau všichni. Chci se zeptat, jestli půjde na pionýra použít tyrostorové zápalko ze simsona. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: babin      IP: uživatel3011    
Čau máte tady někdo tu "dlouhou"převodovku co tu nabízí sesa???Zajímalo by mě jak ste spokojeni a jestli nějak nevypadávají rychlosti a tak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: šmoulinka      IP: uživatel6790    
čau kucí došel mi olej do fíka a pro novej se jentak nedostanu tak se chci zeptat jetli tam můžu cmrndnout převoďák nebo co jinýho byste tam nalili. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
M2T je super než ho začneš lejt do benzinu a jezdit na nej.... Jinak ve flašce vypada jako každej jinej :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Tak jestli to, ze kazdy 2. dotaz je o M2T je prdel, tak ok. Nechapu ji. A zastance M2T opravdu nejsem...
 
 
Datum: 21. července 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli někam potřebuješ nutně jet radši použij nějakej 4t motorovej než převoďák.
 
 
Datum: 21. července 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
pan pulic asi nepochopi prdel :-D zastance M2T :-D s tima olejema se to tu už žene do extrému :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to slovo ,,dokonale,,:-D bylo urcite nevhodne:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Stando, co si to zase ze sebe vyzvracel? Vyjetej olej ze ma stejny mazaci ucinek jako M2T. M2T neni zadna slava, ale tvrdit takovyhle bludy...
 
 
Datum: 21. července 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6792    
vyjetej olej z auta:-) dokonale se mísí s benzinem a mazacim ucinkem odpovida m2t:-D:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
smarja to radsi nejezdi:-D prevodak je spatne rozpustny v benzinu a je chraneny proti spalovani takze i blbe hori...to bych vyloucil....kdyz uz teda mas takovou nouzi tak nekde zkus najit M6AD...starej olej na mazani 4T...drive to na to jezdilo:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 16:32
 
<  1676  1677  1678  1679  1680  1681  1682  1683  1684  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:18:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu