Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 Zadrec, prosim vás jak se vyndavá tachometr z přístrojové desky ČZ 487? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 10:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Budeš muset uvolnit světlo z bočních držáků ,abys měl přístup na spodek rychloměru.Odšroubuješ náhon rychloměru a potom
je tam matice M 18x1,5,která jistí držák rychloměru,tu vyšroubuješ a držák se uvolní.Rychloměr vyjmeš směrem nahoru.
Datum: 19. května 2009 10:09
Jméno: 223
IP: uživatel4871
 čau draci mám takový problé před víc já týdnem sem si musel na mojem mustangu z určitých důvodů vyměnit motor, již jsem tu rozepisoval jaké jsem měl problémy se sanim jako s hadici od filtru ale to je jedno to jsem vyřešil sportovním filtrem a až dodnes fichtl jezdil jak drak každý den do školy ve 2 sem vyjížděl kopce jak normálně když sem jel sám ale pořád se mi to zdálo málo mi hnupovi a tak sem to furt steloval včera sem to měl postelovane úplně nejlépe a dnes ráno jsem předstih ještě trochu zmenšil už to nebylo ono ale pořád se to dalo bylo to nepatrně jiné tak sem dnes odpoledne steloval pořádně první sem prestih zvětšil a to bylo blbě tak sem jej zpět zmenšil a pořád dokola vždy jen o kousíček a porovnával jsem to na kilometrovém úseku cesty bez zatáček, pořád se mi to nezdálo ideální tak sem pořád steloval až když sem najednou vyjel motor začal cukat a střílet do sani přitom na stejnou polohu magneta dřív motor jezdil bez takových to věci. pak se mi podařilo tuto závadu nějakým zázračným způsobem odstranit (jako to střílení) jenomže teď zase když jedu při vyšších otáčkách tak motor cuká jako kdyby docházel benzín ale pitom nevynechá jen snižuje a zvyšuje výkon prostě cuká, přitom hladina je dost vysoko aj jsem ji zkoušel zvýšit a bez výsledku svíčku sem tam taky dál novou a stejně to nepomohlo takže to bude zase predstihem jenže se zase bojím že mi to bude zase střílet do sani když jej posteluju takže co radite? nebo jsou i jiné možnosti co by to mohlo dělat? a odtrh je 0.4 taky správný kladívka jsou čisté neopalene spoje v konektorech jsou taktéž čisté a pevné
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:20
 Skuste vyčistit karburátor a ostatní věci kamarádovi to taky dělalo ala taky skuste vymlátit nádrž od rezy kámoš to udělal a pak po vyčistění a vymlácení hromady rezy tam dal palivový filtr aby mu do motoru nešla rez a jelo mu to jako za stara.Doufám že vám moje rada pomůže
Datum: 21. května 2009 20:20
 Skuste vyčistit karburátor a ostatní věci kamarádovi to taky dělalo ala taky skuste vymlátit nádrž od rezy kámoš to udělal a pak po vyčistění a vymlácení hromady rezy tam dal palivový filtr aby mu do motoru nešla rez a jelo mu to jako za stara.Doufám že vám moje rada pomůže
Datum: 21. května 2009 20:20
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 bohatost smesi je 100% dobra, napadlo me nemuze to delat kondenzator??
Datum: 19. května 2009 15:23
Jméno: shm
IP: uživatel6131
 a co bohatost smesi?
Datum: 19. května 2009 7:09
 Dobry den .. uz delam druheho fichtla (jawa 21) slysel jsem ze se da sehnat kit 70 ccm na pionira .. nevyte nekdo o necem byl bych moc vdecnej .. dekuji ... a newite jeste o nejakych vychytavkach ?? potreboval bych vetsi rychlost a tocky, tak proste celkove aby to lip jelo .. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 18:08
 nick da nick: když už tak 125 je 476... 477 je 175  pro příště
Datum: 19. května 2009 18:08
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 19. května 2009 13:23
 proste do toho narves tolik penez za co by si sehnal 125/477...kdyz uz
Datum: 19. května 2009 10:24
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 také si myslim ze by sis radči mel koupit nakou 125ccm do toho nastrkas hrozne penez a kdyz uz jednoho pincka máš nebo si kup čezetu nebo kejvačku 175 ccm
Datum: 19. května 2009 7:12
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 pro tuto upravu je třeba nechat protočit kartery na promer 49mm nechat si protocit zebra a udelat vlozku pak je na tobe jestli si umis udelat kanaly nebo ne a protocit hlavu dal neni vubec od veci si nechat upravit ojnici + jinej karbec treba i klapku a cena? protoceni karteru 100-300,protoceni zeber udelani vlozky 500-???, kanaly pokud si nechas delat tak 2500-3500 uprava ojnice +-500 a dalsi si domysli
Datum: 18. května 2009 22:06
Datum: 18. května 2009 21:59
 Dobry den .. uz delam druheho fichtla (jawa 21) slysel jsem ze se da sehnat kit 70 ccm na pionira .. nevyte nekdo o necem byl bych moc vdecnej .. dekuji ... a newite jeste o nejakych vychytavkach ?? potreboval bych vetsi rychlost a tocky, tak proste celkove aby to lip jelo .. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 21:54
 Dobry den, potrebuju poradit. mam jawu 21 a mam tam ted novy motor no spis druhy po generalce ale je tam jinak elektrika ve vnitr a vubec se v tom nevyznam dnes sem to zkousel prepajet tak, jak to bylo na tom starem, ale jedine ceho jsem dosahlů je, ze kdyz slapnu tak to jiskru nehodi a jen trubi klakson. prosim radu a nebo jeste lip by se mi hodilo foto te elektriky v motoru pod vikem kdyztak muj email je StrelecAdam@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 15:37
 nejspíš sis spletl cívky (startovací a tu druhou
Datum: 19. května 2009 15:37
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 ahoj draci mam objednane zbozi z tohto kramku za 2000kc a chci si zrenovovat pionyra mam 23 mustang a 20 pionyr co s toho mam zrenovovat?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 14:59
Jméno: buben
IP: uživatel6072
 ja mam od kazdyho typu jednoho 21 a 23 v supr original stavu a 20 sem renovoval...byla sice v oiginal stavu, ale byl sem mladej a blbej....osobne 20 a 21 lip vypadaj nez 23 toho mam zas na vsedni jezdeni.....ale jinak se to vsechno snazim urzovat v origo.....j bejt tak byh
tak bych udelal 20....ale je to na tobe....
Datum: 19. května 2009 14:59
Jméno: Fanda
IP: uživatel5774
 Zdar, tak to záleží čistě na tobě, protože motor to má skoro stejnej. Já mám Mustaše a jsem s ním spokojenej.
Datum: 19. května 2009 14:27
Jméno: bg
IP: uživatel5336
 jo srač
Datum: 19. května 2009 14:13
 jawa 20 mustang je srac.dyztak mi pak posli fotky na email djsochy@seznam.cz
Datum: 19. května 2009 7:14
 mam 20/1969...ty plechy jsou na mokru neocenitelna vec...
Datum: 18. května 2009 21:44
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 jak už je psáno je to věc názoru, ale z provozního hlediska je lepší mustang
Datum: 18. května 2009 21:31
 Jj zrenovuj to co se ti víc líbí a nebo co je v horším stavu,já bych udělal mustanga protože by mi asi štvaly ty plechy na nohy ale nevim já 20 neměl tak to nemůžu říct,já mam z fichtů jenom 23 a 21!
Datum: 18. května 2009 21:20
 hej tohle je ciste vec nazoru....udelej to co se ti líbí víc...me osobne 20...se kteerou se max. spokojen
Datum: 18. května 2009 21:03
Jméno: lasty
IP: uživatel6124
 Ahoj, je normální že u čz 477 jsou přední tlumiče tak měkké? Jo a taky mi z jednoho trochu ze zhora vytejká olej, tak nevim co s tim, diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 21:37
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 jestli při jízdě nebo když jí dáváš na stojánek bouchaj tak tam máš málo oleje. jestli ti to chčije horem tak skus tu matici dotahnout nebo koupit nový těsnicí gumičky
Datum: 18. května 2009 21:37
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte někdo kde by se daly sehnat ty gumový lemy jak byly u 20ky na víku ke karbeci a nářadí a potom na štítu nad válcem. Díky za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 20:27
 Zdar lidi, mám nového pína a zjistil jsem že má totálně vyhrkané závity na štefty na kterých drží koleno výfuku. Můžu je zvětšit závitníkem dejme tomu na průměr 7 mm? Nebude to něčemu vadit? Dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 16:28
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ja tam mam dokonce zavit 10 a je to bez problemu
Datum: 19. května 2009 16:28
 Dík moc \r\n
Datum: 18. května 2009 20:42
 sedmičku závit tam nedělej... je to nestandardní velikost. Udělej jsi tam 8 závit. Pak do válce zašroubuj šroub a tu část co přečuhuje stáhni na 6 a máš klid. Mám to taky tak...
Datum: 18. května 2009 20:30
 Ne nevadí!
Datum: 18. května 2009 20:24
 caute draci co rikate na cz 175 sport????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 20:11
 Cus hosi,mam babetu 210,zase po generalce.Motor byl pulen asi uz 5 krat.Mam tam ladak,sportovni karbec,vybrus takovy ,ze ted to je 55 ccm a max rychlost sem stim jel 64km/h ,jo a jeste sem tam mel membrany.No nic.Koupil sem si nove veci(klikovku atd...) Motor sme rozpulili stejne jako vzdy s kamosem a stala se nam poprve takova vec a vubec nevime cim to je.Babeta de za plinem,ale jako kdyby tam byl neutral.Jednicka nefunguje a kdyz to zozsklapete tak na 15-20km/h tak tam skoci dvojka a ta uz facha normalne.Pls poradtemi cim to muze bejt ,ze mi nejde 1. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 16:48
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 spatny nebo mastny rozbehovy celisti ty 3 jak tam sou koukni kolem a uvidis co se pos...
Datum: 19. května 2009 16:48
 Zdarec draci,čim to je když mi čz 125/516 na rostlačnení na 1nebo až třetí převalení pístu bouchne z vejfuku a nechytne to?Motoplat mam nastavenej že je ryska proti risce 0.4mm-0,7mm před horní ůvratí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 23:24
Jméno: Standa
IP: uživatel6145
 rek sem ti ze mas udelat ty gufera uz asi pred 2 tejdnama a proste mas 100 argumentů,proc je nemenit..... to co popisujes je u tovární čízy typicka porucha....bud to je guferama a nebo jak zacne protikat gufero u zapalovani,tak olej ze smesi rozmrví Motoplat a ono to sice hazi,ale hazi blbe...... kazdopadne udelej ty gufera a nevymejslej si duvody proc ne......meli sme doma 513,takze o tom neco vim a neco sme se s ni natrapili....dnes prochází renovací,takze je rozebrana. pokud mas cerny gufera a mazes plnou syntetikou,tak to rozezere gufera!! a kdyz mazes nejakou levnou polosyntetikou,tak se pro zmenu kurvi loziska  hlavne hup ty cerveny silikonovy gufera!!!
Datum: 19. května 2009 23:24
 Ale nene já udělal víc věcí vyčistil karbec,utáh hlavu utáh sání vyčistil filt a dal novou přírubu k filtru!
Datum: 19. května 2009 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel6134
 to je potom marný s tebou.....uz mesic places ze ti to nejede,ale jediny co si udelal,tak ze si vymenil svicku..........
Datum: 19. května 2009 13:11
 Já vim ale kdyby byli špatný gufera tak by to nebouchalo přece ne?A jiskry to dává takže na výmněnu motoplatu si asi netroufnu tak to dam asi k jednomu známýmu!
Datum: 19. května 2009 7:10
Jméno: standa
IP: uživatel6130
 neustale si mi neodpovedel,jestli mas dobry gufera....!! jinak to muze bejt tim,zeje Motoplat po smrti,coz je dost casta zavada.....
Datum: 19. května 2009 0:39
 cau chci se zeptat nema nekdo na prodej dandynu 50ccm a jeste muzu na tom od patnacti dik za informace
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:08
Jméno: tomáš
IP: uživatel4167
 Zdarc chtěl bych se optat kdo ví co má být přesne v lékarničče na fechtla jestli byste me to nenapsali nebo nejaky odkaz kde to je dík moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 16:50
Jméno: tomáš
IP: uživatel4167
 a kolik to stojí já mám doma lekarnicku ale nevím co do ní
Datum: 21. května 2009 16:50
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Kup si v lékárně motolékárničku a máš po starostech.
Datum: 18. května 2009 21:31
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele v jakejch jednotkach sou ty cerveny ukazace na tachaku 100metry nebo co? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 17:51
Jméno: lasty
IP: uživatel6124
 No jasne, se podivej kolikrat se ti to otoci nez se otoci ten jeden cernej,,,
Datum: 18. května 2009 17:51
 cus lidi mam motor a mam tam 9z.primarni kolecko je to do sily ja vim ale kdyz tam pridam 15z sekundarni kolecko bude to lepsy nez série nebo stejny jde mi hlavne o richlost a o otacky tak prosim o radu co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 otačky to mýt bude,ALE nedosáhneš ani náhodou rychlosti originálu
Datum: 18. května 2009 19:55
 Ahojte, mám si kupovat babettu, neví tu někdo co k ní všecko musí bejt za doklady? A ještě sháním válec s větším obsahem, aby jela rychleji, je to nějak možný ho na babetu dát, pokud jo jakej a kde ho mám sehnat? Díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 14:31
Jméno: Fanda
IP: uživatel5774
 Zdar, hele jestli ti je 15, tak si můžeš udělat řidičák na tu babetu. Myslim že je to AM nebo A1, teď nevim přesně, ale to ti řeknou v autoškole. Já jsem se na to právě taky ptal, ale v souvyslosti s Mustangem.
Datum: 19. května 2009 14:31
Jméno: Vermilion
IP: uživatel2350
 Čau draci čím to je že mi kolem sytiče teče proudem benzín?Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 22:01
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 plovák!
Datum: 19. května 2009 22:01
 Tak třeba málo dotáhlí
Datum: 18. května 2009 22:24
Jméno: Vermilion
IP: uživatel2350
 těsnění tam mám nový
Datum: 18. května 2009 18:18
Jméno: lasty
IP: uživatel6124
 tece ti ho moc do karbece a spatne ti tesni,,,nic jinyho v tom nevidim
Datum: 18. května 2009 17:52
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jak probíhá autoškola na A1 ?? .... kolik hodin jízd, s kým se píšou testy jak dlouho se to dělá atd ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 19:03
 předepsáno je 13 vyuč hodin jízdy (45min) většinou se jezdí dvě vyuč hodiny v jednom dni tzn. 6x 1,5h + 1x 45min. Pokud někdo jezdil míň tak se nechal autoškolou ošidit...
Datum: 28. května 2009 19:03
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 jezdi se 12x po pul hodine takze 6 hodin a zaverecky delas na urade jako myslim testy
Datum: 18. května 2009 21:23
 Jak dlouho to budeš dělat záleží víceméně na tobě - jak často tam budeš chodit a jestli budeš jezdit pravidelně. Jezdí se myslím 12 hodin záleží na šikovnosti.
Datum: 18. května 2009 17:09
 Zdar jak se vyměňujou ty kroužky v přední vidlici? Dá se to udělat doma? a jak? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 14:27
 myslis to byli?? tak to sou pouzdra. je to dost pracne a obtizne.
1.musis ty stary pouzdra nejak vyrazit. v kazde vydlici jsou dve.
2.musis tam narazit novy
3.ale to nejtezssi nastane az ted.musis vzit specialni vystruznik a kousek po kousku vystruzovat tak aby vydlice nezadrhavala o pouzdro ale taky tam nesmi litat.
me se to jendou povedlo ale je to velice pracne.
Datum: 19. května 2009 14:27
|



|