slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1772  1773  1774  1775  1776  1777  1778  1779  1780  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
cau draci mam dotaz, nebo se chci spíš ujistit, ty trysky co tu prodává sesa- original je 68 a ta druhá je 72 tím pádem je o 0,04větší,je to poznat?ja si vybrousil difuzor original karbece-je to znat, ale mam jehlu upně nahoře,hladinu vysoukou a furt to má málo tim pádem potřebuji větší trysku nevíte kde ji sehnat? nebo čim tu origo vybrousit?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
prostě vem kolatej pilník a vybruš difuzor a pozor na to jak tam zajíždí jehla je to jednoduchý
 
 
Datum: 20. května 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel6143    
trysku sem vrtál jehlou, ta ode sesy 72 byla totiž menší než 68, jak přeně zvětšils difuzor? máš fotky? nebo po lopatě popiš, taky sa na to chystám,
 
 
Datum: 19. května 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau draci mám mustanga vůbec mi nedrží plyn mám nové šoupátko i jehlu ale vůbec to nepomohlo. Poreďte čím by to mohlo být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Ten plyn mi nedržel ani před tim než sem měnil kroužky. A když zašrobuju ten šroub kterym se nastavuje volnoběh skoro na doraz tak když to nastartuju tak to je ve vysokých otáčkách ale vydrží to tak 15 sekund apak to začne klesat až tochcípne.
 
 
Datum: 20. května 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cemu rikas zajety uz jsi najel 1000 km?? ono totiz neni prdel zajet ani ty blby krouzky jak jsem zjistil nekdy to sedne hnedka nekdy pomalu a jestli jezdis jako ja tak se nediv ze nedrzi volnobech proste ti jdou stuha loziska na klice a ze ti ten volnobech po slozeni drzel???
 
 
Datum: 20. května 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co lanko od plynu, máš to správně nastavené, nedrhne ti někde, popřípadě nezasekává se?
 
 
Datum: 19. května 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
kdyby to šlo tak to sem nepíšu:-D
 
 
Datum: 19. května 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
asi to víš ale to ti nejde vyladit ani tím šroubem na nastavení volnoběhu????
 
 
Datum: 19. května 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Krožky mám nový ale ty už jsou zajetý jehlu na druhým zářezu od zhora
 
 
Datum: 19. května 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Mám komplet přetěsněný motor karburátor vyčištěnej. Jinak mi jezdí dobře akorát ten plyn nedrží už vůbec nevim čím to může být
 
 
Datum: 19. května 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nemas moc bohatou smes?? jestli si mel sundanej valec nebo daval novy krouzky tak bude problem v tom pokud mas novy krouzky a nezajizdel si to tak se ti zasrali loziska na klice a jdou stuha nebo to nekde netesni nejspis pod valcem tech veci je hodne roc nedrzi volnobech taky jsem se setkal sjednym karburatorem a nanem nedrzi volnobech a spatne funguje a o jsem ho cistil a nepomohlo to
 
 
Datum: 19. května 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau mam stadiona s22 r.v. 1960 světla mám zapojené ale nevím jak zapojit zvonek na žádných nákresech není ukostřený ho mám ale nevím kam mám dát drát, který přivede proud (na te krabičce kde se zapinaji svetla pouští klakson .). díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vsak to je ten kontakt na kostru...
 
 
Datum: 20. května 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
diky to já vím taky ale to tlačítko se ničeho nedotýká snad jen toho prostředního jak je přepínač na světla ale ta je ukostření světel ....
 
 
Datum: 19. května 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3940    
plus od svetel privedes na tvrdo a kostru vyvedes do prepinace na riditkach. tim ze zmacknes tlacitko ,tak spojis obvod a troubi to......to je cele.....
 
 
Datum: 19. května 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: ali      IP: uživatel6140    
zdarec lidi, mam jawu 05 a obcas se zadari ze nastartuje, ale pri nizsich otackach chcipne, nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Podiv se jestli není ucpaná volnoběžná tryska, nebo to může dělat studená zaolejovaná svíčka pro 05 výrobce doporučuje Brisk NR17C,
 
 
Datum: 19. května 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: sochy      E-mail:      IP: uživatel6141    
zkus postelovat tim sroubkem mezi triskami
 
 
Datum: 19. května 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1874    
zdar zprovoznuji pincka 20 a mam problem v elektrice nehazi jiskru... menil jsem inducku, svicky ale asi to dela na altiku jak je kladivko tak mam sroubek, izolaci, drzacek, kabel k inducce,izolaci, kabely privod a kondik ma to tak byt? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1874    
takovou tu gumicku tu tam mam a taky jsem zkousel jiny zapalovani i magneto a nehazi tak mam jeste zkusi predstih?
 
 
Datum: 19. května 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
no hlavne musis mit odizolovany drzak kladivka a pak ty tri draty secky dohromady
 
 
Datum: 19. května 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
hlavne jestli tam mas dobre izolaci protoze jak prochazi ten sroubek kladivkem tak v ty dire je kulata izolace a pred i zad je izolace a pak je jedno v jakym poradi ale je tam kondik kabel s civky a kabel na inducku
 
 
Datum: 19. května 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Caute co muze fichtl delat jak je spatnej kondenzator?Jak se to bude chovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 8:21
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Jo a jeste kdyt to startuju tak to nezdi tak jako kazdej fichtl ale tak potisejc.Proste to pro startovani tak nerachoti ale startuje to po tichu a to zaclo delat jak jsem fichtla privezl na chatu.I ty problemy vsechny tam zacly delat
 
 
Datum: 20. května 2009 8:21
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Ja s toho s kopce dostanu maximalne 35-40 na 3jku na miste to toci dobre ale furt to neni ono a za jizdy mi prijde ze tam jde moc benzinu a vytim s toho tak 4000ot/min
 
 
Datum: 20. května 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Ten motor ma dobrou kompresi je po GO.Ale zacalo to delat od te doby co jsem vymenil karburator jako origo za origo.A predstih mam 1,7mm a uz mi strili i se sani :-( ja se na to vyse*u o vikendu chci jezdit :-(
 
 
Datum: 20. května 2009 8:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6145    
fogi to co popisujes je malej predstih a valec bez komprese:-D
 
 
Datum: 19. května 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
A nemuze se to projevovat tim ze chyta jen na roztlaceni a to jen s poradneho kopce,skube a hlti se?nejde do otacek a kamos na babete me ujel pul kilometra.
 
 
Datum: 19. května 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zpravně by měla být jiskra modrobílá, při špatnym kondezátoru je bílá. Jinak projevuje se to jak už bylo psano, že bud nejede vubec, nebo blbě startuje, nebo mě to taky delalo že to jelo jen chvili a pak až po vystydnutí.
 
 
Datum: 19. května 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nastartujes...gdyz je spatnej tak pravda bud nejede NEBO jede a za jizdy obcas vynecha, proste skytne, pak to zacne delat castejc a castejc a ke konci to pak nepojede vubec, cili je nadobro mrtvej...
 
 
Datum: 19. května 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: losdiablos      IP: uživatel5150    
kdyz mas spatnej kondik tak pincka vůbec nenastartuješ
 
 
Datum: 19. května 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
me rikal jeden dedek ze u 250 mu udelal to ze jiskra sla ale nechataloto nebo jen nekdy a taky to ze nejde vubec a nektery delaj to ze kladivko prska jako krava ale jedeto to me udelal novej kondik
 
 
Datum: 19. května 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: Hero1600 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj dračáci, prosím pomožte mě, nevím si rady, mam pyonyra a sere mě plyn, mel jsem rozbite šoupátko tím že konec lanka mě projížděl tak že jsem nemohl pridavat a ubirat otačky, tak jsem koupil nove souptako a k tomu i original pruzinku a dal jsem to tam a tet kdyz dam na riditkach plyn na maximum tak se soupatko pohne nahoru ale dolů už nejde nevím co s čím zas je , myslim že to možná bude v lanku ale nvm nvm vypada celkem dost solidně, prosim poraďte kazdé rady si cením diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
možná se ti nevrací lanko na řidítkách
 
 
Datum: 19. května 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: losdiablos      IP: uživatel5150    
je možný že to máš přidřený na tom pístku s jehlou ,mě osobně už se to taky stalo potom sem to malinko přejel takovym jemnym šmirglem a už to funguje
 
 
Datum: 19. května 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: leito      IP: uživatel1828    
tak ted jsem se hodne zasmal :-D :-D :-D mam PYONYRA :-D :-D
 
 
Datum: 19. května 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: pedros18      IP: uživatel1412    
vy ste se zblaznily,jehlu das niz tim pliskem na jinej zarez..rozhodne bych nic nebrousil...dej ji na vyssi zarez a tim bude pak niz,proste aby nevylejzala z ty diry..a mrkni se aby ti nikde nedrelo lanko...
 
 
Datum: 19. května 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
a nebo je to soupatkko spatne obrobeny a zadrhava se v karburatoru, musis zjistit na jakych mistech se zasekava a pak to jemne zbrousit a zkouset to dokud nebude projizdet lehce...
 
 
Datum: 19. května 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná je to šoupě jenom moc široký zkus změřit průměr šoupěte a šoupátkový komory, nebo jak se tomu rika :-D
 
 
Datum: 19. května 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Hero1600 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde je ta jehla ?, jako myslis tu jehlu pod šoupatkem ?? a jak ju mam snizit zpet ? me to driv nedelalo ?? nebo kdyz to nakpn je tam furt polny plyn jak delam co delam tak do minimalnich otacek nejde a jak se ta jehla snizuje ??
 
 
Datum: 19. května 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Mas moc vysoko jehlu kdyz das plny tak ta jehla vyskoci a nevrati se spatky.Me se to stavalo taky a kdyz jedes po rovince a pustis plyn a to jede porad je celkem neprijemne
 
 
Datum: 19. května 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když nasadim menší trysku do karburátoru a nic seřizovat nebudu tak ochudím směs žejo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no o spotrebu mi nejak ani moc nejde to nejak uzivim :-D , ale kdyz dam plnej plyn tak vynechava . castecne se to da malinko eliminovat kdyz dam nejchudsi smes tak jede v pohode, ale max na pul plynu. kdyz je studena tak jde v pohode i v plnym plynu, ale jak se ohreje tak je to konecna
 
 
Datum: 20. května 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tobe to urco moc zere co?:-D:-D...problem bych pak hledal jinde...
 
 
Datum: 20. května 2009 8:39
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jehlou se dá seřídit směs pouze pro částečné zatížení, při plném plynu určuje směs pouze tryska. U dvoutaktu se nedoporučuje zbytečně ochuzovat směs, když je motor hodně zahřátý, může se přidřít. Naopak v době záběhu je vhodné směs trochu obohatit. Proč tam chceš dát menší trysku?
 
 
Datum: 20. května 2009 1:31
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já dával na 05 trysku 68 namísto 60 a zmenšil jsem předpal namísto 2,7mm-05kovej na předpal předepsaný pro 20ku 1,4mm a jede to normálně protože jsem chtěl mít na jehlu 2 stupeň. Výkon se nezměnil.
 
 
Datum: 19. května 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6139    
tak zalezi o kolik mensi ale jo ochudis kdyztak si to dostelujes jehlou v soupatku
 
 
Datum: 19. května 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel4989    
Čau seso, chtěl bych se zeptat jestli se dají sehnat díly na ČZ 380/514 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
ha!! Sesa se vrátil!!! :-D :-)
 
 
Datum: 19. května 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jedine v chotisicich na burze ale je to palka,,sesa
 
 
Datum: 19. května 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: dokovoj      IP: uživatel5252    
Mam docela zasadni dotaz, delam go motru na 555ku, rek sem si kdyz uz tak uz a vytlouk sem za tepla i futra předlohy, tady sem koupil novy.. Prave sem natlouk to otevreny(na strane spojky) a zistil sem ze ma jakejsi vyssi okraj nez to puvodni(tak o 1mm) druhej problem je ze to uzavreny futro na druhy strane(to sem tam este nevrazil protoze sem prave prisel na tyto problemy) je vevnitr vybrouseny dole jakoby do tvaru V a dno neni rovne, tim padem hridel nepadne do futra az na doraz ozubeneho kolecka (tak 3mm).. PROTO se bohjim ze kdyz to budu skladat taktehlech ctyri a pul milimetru proste zustane mezi karterama a k sobe to nedostanu, zkratka neni jak..co mam dleat draci??!! diky mocc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Dnešní futra jsou zmetky, protože vůbec neodpovídají oricinálním rozměrům.
 
 
Datum: 19. května 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: dokovoj      IP: uživatel5252    
radostna vyhlidka..a cim se to brousi?? to se asi musi nakym vytruznikem, vrtakem bych to posral a akorat bych ho v tom zasek :-(.. ja sem si rek novy futra..sem tam mel radsi nechat ty stary ale kdyz uz tam to jedno mam tak bych tenkarter docela namahal zas to vracet..holt sranda..:-D
 
 
Datum: 19. května 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6138    
futra je potreba vybrousit dle hridele a vhodne zabrousit ty okraje,protoze to jinak neslozis...... je to docela sraní
 
 
Datum: 19. května 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: jura...      IP: uživatel2314    
Zdravim mam Mz etz 150 a nevim cim to je ale sesteluju...Odtrh,predstih a vsechno co jde ale vzdy kdyz jedu tak napred 5 nejde do otacek pak ani 4 a pak ani 3 atak dale...poradi nekdo cim by to MOHLO byt?...karburator,trysky to mam skontrolovany.-...dik cenim si kazde rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
hod to do srotu a kup fichtla :-D stim ti neporadim jestli neni v prdeli motor nebo spatna svicka
 
 
Datum: 19. května 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Dobrý den, líbí se mně jawy 250ky a nemůžu najít rozdíl mezi panelkou a kývačkou. Péráka poznám podle sedátka. Napište jak se to dá lehko poznat. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: jardik      IP: uživatel5028    
pockat, a nejsou nahodou i panelky s riditkama, ktere maji hrazdicku? Takovy jsem uz taky nekdy videl...
 
 
Datum: 20. května 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6118    
No ja bych ju treba poznal podle toho ze Kyvacka ma zavity na vyfukovych kolenach vnejsi(sroubujes je navnejsek valce) a Panelka je ma vnitrni(sroubujes je do vnitr valce)...
 
 
Datum: 19. května 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kejvačka má karburátor zadělanej na karterech a panelka ho má zadělanej na válci
 
 
Datum: 19. května 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
vetsi valec hlava sirsi vykonejsi ma to 14kw a kyvacka jenom 11
 
 
Datum: 19. května 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na prví pohled poznáš panelku podle horní poloviny krytu reflektoru,kryt jde do stran až na řidítka.Má oválný tachometr,jinou spínací skříňku, jiné koncové světlo,sedlo,boční schránky otevíráš zevnitř. Začala se vyrábět od roku 1962.
 
 
Datum: 19. května 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: hulk      IP: uživatel6137    
ahojte jawaci,chcem sa opytat,ze ked si chcem nieco objednat z tejto stranky tak ake bude postovne a ci si mam eura premenit na ceske kuruny lebo som zo Slovenska odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku to udela ceska posta aza to psolae,,,kurz asi 26kcale presne ti to nereknu a slovenska poosta si priuctuje 150sk poplatek,,,
 
 
Datum: 19. května 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Patrik Polách      IP: uživatel5184    
Hola, v neděly jsem jel na fechtlu a jak jinak klopil ksem zatáčku, ale bohužel sem ťápl a odřel sem si hubu, ale ještě k tomu hlavnímu, urvala se my pravá stupačka a půlka zůstala ve vnitř, jak to mám vydělat abych nepokazil závit, nechce ven. Jinak mám stupačku novou ale nevím jak to tam dát. Poradtě pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co teprve kdyz poradne naklopim svoji 20:-Dto sou jiskry:-D
 
 
Datum: 19. května 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
To se mě taky moc nelíbí. Když začnu naklánět mustanga tak to škrábne u stupačku. Musím jezdit opatrně a s citem.
 
 
Datum: 19. května 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
navař na ten zbytek šroub a vytoč to. nebo se na to dělalo takový náčiníčko žes to navrtal, natočil do toho opačnej samořeznej závit a vytočils to tim.
 
 
Datum: 19. května 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: zborek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim.mam mustanga po Go. nez sem ho zacal spravovat tak jel paradne ale ted asi tyden stal a kdyz sem ho nakopl.......\r\nkdyz pridam plyn aby sem roztahal 1 stupen tak to vynechava a motor nema tu spravnou plynulost.chyba muze byt v kondiku, v indučce, v predstihu.....je toho moc a proto se ptam jestli s tim ma nekdo zksenosti abych nerozvrtal celyho mustanga.dekuji vsem za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 6:33
 
 
 
 
Jméno: zborek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prochukovat to taky nebude. loni se me posral ten mechanismus na řazeni tak sem musel pulit motor.a na hlavu i valec sem jakousi pastu nebo neco takovyho daval aby to tesnilo. myslim ze to bude nekde v elektrice. kazdopadne vam dekuji za vase nazory.
 
 
Datum: 20. května 2009 6:33
 
 
 
 
Jméno: sochy      E-mail:      IP: uživatel6141    
podle me ti tam tece malo benzinu budes mit ucpanou hadicku a nebo bordel v trisce delalo mi to taky ale na 05
 
 
Datum: 19. května 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak tenhle proble resim uz 3 roky u pionyra tak jsem ho nechal vy GO a je to v pohode ale ten druhej uz roky proste taky dela tohle obcas neco jinaciho ale ze by foukal to semi nezda skusim zvetsit prectich nechceto vetsinou chitit studeny uz vubec svickou to neni a nekdy jede slusne nekdy vubec vynechava a kdyz ho tocim tak toci az moc v nizkejch otackach netahne a vynechava a uz jsem skousel nekolikrat vse pretesnit skus z vetsit prectich a uvidic ale dost casto to netesni pod valcem nechaputo takze to zabrusuju a pouzivam selikonovy tesneni s papirem
 
 
Datum: 19. května 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus přetěsnit válec a hlavu.
 
 
Datum: 19. května 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: stepa      E-mail:      IP: uživatel6135    
mám problém se směsí a mám jawa mosquito nevíte nekdo jak se šteluje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6139    
sroubkem na karbeci nejlepsi je to stelovat podle rozbehu z volnobehu do otacek staci poslouchat a stelovat... kdyz sem steloval kamosovi tak to kolem stelovacim sroubku prisavalo falesnej vzduch muze to byt i tvuj problem
 
 
Datum: 19. května 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3552    
Proč se mi motor drží pořád ve velkych otačkach???Kontroloval sem jehlu lanko ani soupatko tim to neni ale porad se mi motor drzi ve strasne velkyc otackayh nevite proc??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: pupe      IP: uživatel5780    
jedině pořádně pročistit trisky + karbec, kdyby to dělalo dál tak seřídit předstih a odtrh
 
 
Datum: 27. května 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
muze bejt bordel na trysce pak to nema vikon a tocito moc
 
 
Datum: 19. května 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
jestli ti to už funguje tak super jestli ani po těchto radách stále nic bývá to tím že je už ošoupané šoupě v karburátoru pak zkus výměnu
 
 
Datum: 19. května 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle sem píšu protože někdo nemusí bejt zběhlej u fíka tak prostě jenom skus povolit volnoběžnej šroubek na karburatoru'-)
 
 
Datum: 19. května 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
nejspis ti to pribira falesnej vzduch
 
 
Datum: 19. května 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: stepa      E-mail:      IP: uživatel6135    
schánim manuál na jawa mosquito a nemuzu ho nikde sehnat nevíte vo něčem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: Abc      IP: uživatel4773    
cau hosi je dobry olej castrol 2t je cerveny ja sem to nalil do fichtla pomer 1:30 a nejak mi dost kouri poradte me jaky je nejlepsi olej tak do 200 kc dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
o tom teda silně pochybuju, já jezdim na natural odjakživa a jezdim pořád tak nevim co si to vymejšlíte...
 
 
Datum: 19. května 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no do fíka s neupraveným motorem, bych dával normálně special, ale fík s vyšší kompresí, tak tam je special na nic, chce to vyšší oktanové číslo aspoň tu 95 natural
 
 
Datum: 19. května 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
znam takovyho kretena kterej do fichtla leje pokazdy jinej benzin a jinej olej a uz znicil 2 motory vzdicky klika a loziska a valec v pr.. totalne zadreny
 
 
Datum: 19. května 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
natural do fichtla?? ten je delanej pro novy auta a ve fichtlu hur hori ja jsem ho skousel a je to hruza zlatej special a special je setrnejsi pro dvoutakty
 
 
Datum: 19. května 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Natural,speciál,je to úplně,ale úplně jedno.Nevim co pořád řešíte.Olej nějakej jakej prodávaj v místě bydliště.Já teď jezdim na Mogul TSF,ale chtěj za něj 199kč/litr.Takže se poohlídnu po nečem levnějším.
 
 
Datum: 19. května 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To neni pravda že se na natural zničí motor.Já na něj jezdim furt a jede v pohodě ještě líp než na speciál!
 
 
Datum: 19. května 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiš a k čemu special??? ten olej co používáš je super!!! taky jsem ho měl a vubec to s ním nekourilo.... ted momentalne na kratkou dobu M2T a už se přehřál zmetek :-D
 
 
Datum: 19. května 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
este o tom castrolu kdyz koupim cerstvy special kvalitni ne nakej redenej a dam castrol 1:50 a proturuju to tak neni videt kour to se docela divim ale je pravda ze do motorovky still kdyz das taky cerstvej special a olej still tak taky neni videt kour ani cejtit pokud je motor ohratej takze ty dvoutakty zase tak nekourej jak nekdo tvrdi jen se musi spravne mazat
 
 
Datum: 19. května 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pouzivam taky castrol 2T cervenej obal je to urceny pro motorry kupuju ho za 150 KC po GO 1000 km s jehlovym loziskem na pistnim cepu davam 1:50 ale jestli mas pouzdro na pistnim cepu daval bych radeji malinko vic ale mozna je to zbytecny je pravda ze to je novej olej a lip maze a hlavne pouzivej special jinak znicis motor na natural
 
 
Datum: 19. května 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jo valvoline je třída... a nebo ještě minerál od repsola je do fichtlíka dobrej... ale nejlíp se mi ohledně kouřivosti osvědčil Q8 city mix... S M2T vždycky po ježdení s zavřeným benálem to proturuju u garaže a nedá se tam dýchat :-D a s Q8 byl vzduch jako v národním parku :-)
 
 
Datum: 19. května 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Já jezdím furt na schell. Neni moc dahej a nemam s nim žadný problem
 
 
Datum: 19. května 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak je jeste dobry olej valvoline 2T...:-)
 
 
Datum: 19. května 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na ten olej jezdim uz dlouho a nemuzu si stezovat...mazu 1:40 a nic nekouri;-)
 
 
Datum: 19. května 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě castrol maže víc. pokud máš zajeto tak stačí i 1 : 50
 
 
Datum: 19. května 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: stepa      IP: uživatel6135    
podle mě 1:30 je poměrně dost voleje dává se 1:40 nebo 1:50 castrol si myslim že je dobrej
 
 
Datum: 19. května 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel6133    
čavte dnes som trochu rideril na jawke a čo sa nestalo klopil som zákrutu a na krtinci som hodil riadnu držku ale čo na tom keby som neodjebal kúsok z hriadela ktorým sa radí aj nakopáva dnes sme to rozhodili a zistili sme že na konci toho hiradela je kus odlomený myslíte si že by sa to dalo zvariť ? ak áno čím ? pozn. ide o jawu 250 455 a je to ten hriadel na ktorom sa radí aj nakopáva a na jeho konci je to spravené odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Raději to vyměn svářením by to změklo a stejně by to dlouho nevydrželo.
 
 
Datum: 19. května 2009 13:18
 
<  1772  1773  1774  1775  1776  1777  1778  1779  1780  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:13:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu