Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau draci mam dotaz, nebo se chci spíš ujistit, ty trysky co tu prodává sesa- original je 68 a ta druhá je 72 tím pádem je o 0,04větší,je to poznat?ja si vybrousil difuzor original karbece-je to znat, ale mam jehlu upně nahoře,hladinu vysoukou a furt to má málo tim pádem potřebuji větší trysku nevíte kde ji sehnat? nebo čim tu origo vybrousit?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 prostě vem kolatej pilník a vybruš difuzor a pozor na to jak tam zajíždí jehla je to jednoduchý
Datum: 20. května 2009 19:49
Jméno: bob
IP: uživatel6143
 trysku sem vrtál jehlou, ta ode sesy 72 byla totiž menší než 68, jak přeně zvětšils difuzor? máš fotky? nebo po lopatě popiš, taky sa na to chystám,
Datum: 19. května 2009 21:28
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau draci mám mustanga vůbec mi nedrží plyn mám nové šoupátko i jehlu ale vůbec to nepomohlo. Poreďte čím by to mohlo být
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 21:09
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Ten plyn mi nedržel ani před tim než sem měnil kroužky. A když zašrobuju ten šroub kterym se nastavuje volnoběh skoro na doraz tak když to nastartuju tak to je ve vysokých otáčkách ale vydrží to tak 15 sekund apak to začne klesat až tochcípne.
Datum: 20. května 2009 21:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cemu rikas zajety uz jsi najel 1000 km?? ono totiz neni prdel zajet ani ty blby krouzky jak jsem zjistil nekdy to sedne hnedka nekdy pomalu a jestli jezdis jako ja tak se nediv ze nedrzi volnobech proste ti jdou stuha loziska na klice a ze ti ten volnobech po slozeni drzel???
Datum: 20. května 2009 16:05
 a co lanko od plynu, máš to správně nastavené, nedrhne ti někde, popřípadě nezasekává se?
Datum: 19. května 2009 21:37
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 kdyby to šlo tak to sem nepíšu
Datum: 19. května 2009 21:23
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 asi to víš ale to ti nejde vyladit ani tím šroubem na nastavení volnoběhu????
Datum: 19. května 2009 20:59
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Krožky mám nový ale ty už jsou zajetý jehlu na druhým zářezu od zhora
Datum: 19. května 2009 20:23
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Mám komplet přetěsněný motor karburátor vyčištěnej. Jinak mi jezdí dobře akorát ten plyn nedrží už vůbec nevim čím to může být
Datum: 19. května 2009 20:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nemas moc bohatou smes?? jestli si mel sundanej valec nebo daval novy krouzky tak bude problem v tom pokud mas novy krouzky a nezajizdel si to tak se ti zasrali loziska na klice a jdou stuha nebo to nekde netesni nejspis pod valcem tech veci je hodne roc nedrzi volnobech taky jsem se setkal sjednym karburatorem a nanem nedrzi volnobech a spatne funguje a o jsem ho cistil a nepomohlo to
Datum: 19. května 2009 20:02
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau mam stadiona s22 r.v. 1960 světla mám zapojené ale nevím jak zapojit zvonek na žádných nákresech není ukostřený ho mám ale nevím kam mám dát drát, který přivede proud (na te krabičce kde se zapinaji svetla pouští klakson .). díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 15:30
 no vsak to je ten kontakt na kostru...
Datum: 20. května 2009 15:30
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 diky to já vím taky ale to tlačítko se ničeho nedotýká snad jen toho prostředního jak je přepínač na světla ale ta je ukostření světel ....
Datum: 19. května 2009 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
 plus od svetel privedes na tvrdo a kostru vyvedes do prepinace na riditkach. tim ze zmacknes tlacitko ,tak spojis obvod a troubi to......to je cele.....
Datum: 19. května 2009 19:53
Jméno: ali
IP: uživatel6140
 zdarec lidi, mam jawu 05 a obcas se zadari ze nastartuje, ale pri nizsich otackach chcipne, nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podiv se jestli není ucpaná volnoběžná tryska, nebo to může dělat studená zaolejovaná svíčka pro 05 výrobce doporučuje Brisk NR17C,
Datum: 19. května 2009 20:36
 zkus postelovat tim sroubkem mezi triskami
Datum: 19. května 2009 19:49
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
 zdar zprovoznuji pincka 20 a mam problem v elektrice nehazi jiskru... menil jsem inducku, svicky ale asi to dela na altiku jak je kladivko tak mam sroubek, izolaci, drzacek, kabel k inducce,izolaci, kabely privod a kondik ma to tak byt? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 21:44
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
 takovou tu gumicku tu tam mam a taky jsem zkousel jiny zapalovani i magneto a nehazi tak mam jeste zkusi predstih?
Datum: 19. května 2009 21:44
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 no hlavne musis mit odizolovany drzak kladivka a pak ty tri draty secky dohromady
Datum: 19. května 2009 21:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hlavne jestli tam mas dobre izolaci protoze jak prochazi ten sroubek kladivkem tak v ty dire je kulata izolace a pred i zad je izolace a pak je jedno v jakym poradi ale je tam kondik kabel s civky a kabel na inducku
Datum: 19. května 2009 20:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute co muze fichtl delat jak je spatnej kondenzator?Jak se to bude chovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 8:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Jo a jeste kdyt to startuju tak to nezdi tak jako kazdej fichtl ale tak potisejc.Proste to pro startovani tak nerachoti ale startuje to po tichu a to zaclo delat jak jsem fichtla privezl na chatu.I ty problemy vsechny tam zacly delat
Datum: 20. května 2009 8:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Ja s toho s kopce dostanu maximalne 35-40 na 3jku na miste to toci dobre ale furt to neni ono a za jizdy mi prijde ze tam jde moc benzinu a vytim s toho tak 4000ot/min
Datum: 20. května 2009 8:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Ten motor ma dobrou kompresi je po GO.Ale zacalo to delat od te doby co jsem vymenil karburator jako origo za origo.A predstih mam 1,7mm a uz mi strili i se sani  ja se na to vyse*u o vikendu chci jezdit
Datum: 20. května 2009 8:07
Jméno: Standa
IP: uživatel6145
 fogi to co popisujes je malej predstih a valec bez komprese
Datum: 19. května 2009 23:13
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 A nemuze se to projevovat tim ze chyta jen na roztlaceni a to jen s poradneho kopce,skube a hlti se?nejde do otacek a kamos na babete me ujel pul kilometra.
Datum: 19. května 2009 20:34
 zpravně by měla být jiskra modrobílá, při špatnym kondezátoru je bílá. Jinak projevuje se to jak už bylo psano, že bud nejede vubec, nebo blbě startuje, nebo mě to taky delalo že to jelo jen chvili a pak až po vystydnutí.
Datum: 19. května 2009 19:50
 ale nastartujes...gdyz je spatnej tak pravda bud nejede NEBO jede a za jizdy obcas vynecha, proste skytne, pak to zacne delat castejc a castejc a ke konci to pak nepojede vubec, cili je nadobro mrtvej...
Datum: 19. května 2009 19:35
Jméno: losdiablos
IP: uživatel5150
 kdyz mas spatnej kondik tak pincka vůbec nenastartuješ
Datum: 19. května 2009 19:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me rikal jeden dedek ze u 250 mu udelal to ze jiskra sla ale nechataloto nebo jen nekdy a taky to ze nejde vubec a nektery delaj to ze kladivko prska jako krava ale jedeto to me udelal novej kondik
Datum: 19. května 2009 18:06
 ahoj dračáci, prosím pomožte mě, nevím si rady, mam pyonyra a sere mě plyn, mel jsem rozbite šoupátko tím že konec lanka mě projížděl tak že jsem nemohl pridavat a ubirat otačky, tak jsem koupil nove souptako a k tomu i original pruzinku a dal jsem to tam a tet kdyz dam na riditkach plyn na maximum tak se soupatko pohne nahoru ale dolů už nejde nevím co s čím zas je , myslim že to možná bude v lanku ale nvm nvm vypada celkem dost solidně, prosim poraďte kazdé rady si cením diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:06
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 možná se ti nevrací lanko na řidítkách
Datum: 19. května 2009 20:06
Jméno: losdiablos
IP: uživatel5150
 je možný že to máš přidřený na tom pístku s jehlou ,mě osobně už se to taky stalo potom sem to malinko přejel takovym jemnym šmirglem a už to funguje
Datum: 19. května 2009 19:34
Jméno: leito
IP: uživatel1828
Datum: 19. května 2009 19:23
Jméno: pedros18
IP: uživatel1412
 vy ste se zblaznily,jehlu das niz tim pliskem na jinej zarez..rozhodne bych nic nebrousil...dej ji na vyssi zarez a tim bude pak niz,proste aby nevylejzala z ty diry..a mrkni se aby ti nikde nedrelo lanko...
Datum: 19. května 2009 18:01
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 a nebo je to soupatkko spatne obrobeny a zadrhava se v karburatoru, musis zjistit na jakych mistech se zasekava a pak to jemne zbrousit a zkouset to dokud nebude projizdet lehce...
Datum: 19. května 2009 17:48
 možná je to šoupě jenom moc široký zkus změřit průměr šoupěte a šoupátkový komory, nebo jak se tomu rika
Datum: 19. května 2009 17:48
 a kde je ta jehla ?, jako myslis tu jehlu pod šoupatkem ?? a jak ju mam snizit zpet ? me to driv nedelalo ?? nebo kdyz to nakpn je tam furt polny plyn jak delam co delam tak do minimalnich otacek nejde a jak se ta jehla snizuje ??
Datum: 19. května 2009 17:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Mas moc vysoko jehlu kdyz das plny tak ta jehla vyskoci a nevrati se spatky.Me se to stavalo taky a kdyz jedes po rovince a pustis plyn a to jede porad je celkem neprijemne
Datum: 19. května 2009 17:27
 Když nasadim menší trysku do karburátoru a nic seřizovat nebudu tak ochudím směs žejo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 15:22
 no o spotrebu mi nejak ani moc nejde to nejak uzivim  , ale kdyz dam plnej plyn tak vynechava . castecne se to da malinko eliminovat kdyz dam nejchudsi smes tak jede v pohode, ale max na pul plynu. kdyz je studena tak jde v pohode i v plnym plynu, ale jak se ohreje tak je to konecna
Datum: 20. května 2009 15:22
 tobe to urco moc zere co?   ...problem bych pak hledal jinde...
Datum: 20. května 2009 8:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jehlou se dá seřídit směs pouze pro částečné zatížení, při plném plynu určuje směs pouze tryska. U dvoutaktu se nedoporučuje zbytečně ochuzovat směs, když je motor hodně zahřátý, může se přidřít. Naopak v době záběhu je vhodné směs trochu obohatit. Proč tam chceš dát menší trysku?
Datum: 20. května 2009 1:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já dával na 05 trysku 68 namísto 60 a zmenšil jsem předpal namísto 2,7mm-05kovej na předpal předepsaný pro 20ku 1,4mm a jede to normálně protože jsem chtěl mít na jehlu 2 stupeň. Výkon se nezměnil.
Datum: 19. května 2009 18:26
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 tak zalezi o kolik mensi ale jo ochudis kdyztak si to dostelujes jehlou v soupatku
Datum: 19. května 2009 16:56
 Čau seso, chtěl bych se zeptat jestli se dají sehnat díly na ČZ 380/514 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:52
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
Datum: 19. května 2009 20:52
 draku jedine v chotisicich na burze ale je to palka,,sesa
Datum: 19. května 2009 19:23
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Mam docela zasadni dotaz, delam go motru na 555ku, rek sem si kdyz uz tak uz a vytlouk sem za tepla i futra předlohy, tady sem koupil novy.. Prave sem natlouk to otevreny(na strane spojky) a zistil sem ze ma jakejsi vyssi okraj nez to puvodni(tak o 1mm) druhej problem je ze to uzavreny futro na druhy strane(to sem tam este nevrazil protoze sem prave prisel na tyto problemy) je vevnitr vybrouseny dole jakoby do tvaru V a dno neni rovne, tim padem hridel nepadne do futra az na doraz ozubeneho kolecka (tak 3mm).. PROTO se bohjim ze kdyz to budu skladat taktehlech ctyri a pul milimetru proste zustane mezi karterama a k sobe to nedostanu, zkratka neni jak..co mam dleat draci??!! diky mocc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 19:36
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Dnešní futra jsou zmetky, protože vůbec neodpovídají oricinálním rozměrům.
Datum: 19. května 2009 19:36
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 radostna vyhlidka..a cim se to brousi?? to se asi musi nakym vytruznikem, vrtakem bych to posral a akorat bych ho v tom zasek  .. ja sem si rek novy futra..sem tam mel radsi nechat ty stary ale kdyz uz tam to jedno mam tak bych tenkarter docela namahal zas to vracet..holt sranda..
Datum: 19. května 2009 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel6138
 futra je potreba vybrousit dle hridele a vhodne zabrousit ty okraje,protoze to jinak neslozis...... je to docela sraní
Datum: 19. května 2009 16:12
Jméno: jura...
IP: uživatel2314
 Zdravim mam Mz etz 150 a nevim cim to je ale sesteluju...Odtrh,predstih a vsechno co jde ale vzdy kdyz jedu tak napred 5 nejde do otacek pak ani 4 a pak ani 3 atak dale...poradi nekdo cim by to MOHLO byt?...karburator,trysky to mam skontrolovany.-...dik cenim si kazde rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hod to do srotu a kup fichtla  stim ti neporadim jestli neni v prdeli motor nebo spatna svicka
Datum: 19. května 2009 20:11
 Dobrý den, líbí se mně jawy 250ky a nemůžu najít rozdíl mezi panelkou a kývačkou. Péráka poznám podle sedátka. Napište jak se to dá lehko poznat. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 16:01
Jméno: jardik
IP: uživatel5028
 pockat, a nejsou nahodou i panelky s riditkama, ktere maji hrazdicku? Takovy jsem uz taky nekdy videl...
Datum: 20. května 2009 16:01
Jméno: David
IP: uživatel6118
 No ja bych ju treba poznal podle toho ze Kyvacka ma zavity na vyfukovych kolenach vnejsi(sroubujes je navnejsek valce) a Panelka je ma vnitrni(sroubujes je do vnitr valce)...
Datum: 19. května 2009 16:56
 kejvačka má karburátor zadělanej na karterech a panelka ho má zadělanej na válci
Datum: 19. května 2009 16:52
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 vetsi valec hlava sirsi vykonejsi ma to 14kw a kyvacka jenom 11
Datum: 19. května 2009 16:29
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na prví pohled poznáš panelku podle horní poloviny krytu reflektoru,kryt jde do stran až na řidítka.Má oválný tachometr,jinou
spínací skříňku, jiné koncové světlo,sedlo,boční schránky otevíráš zevnitř. Začala se vyrábět od roku 1962.
Datum: 19. května 2009 16:22
Jméno: hulk
IP: uživatel6137
 ahojte jawaci,chcem sa opytat,ze ked si chcem nieco objednat z tejto stranky tak ake bude postovne a ci si mam eura premenit na ceske kuruny lebo som zo Slovenska
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 19:26
 draku to udela ceska posta aza to psolae,,,kurz asi 26kcale presne ti to nereknu a slovenska poosta si priuctuje 150sk poplatek,,,
Datum: 19. května 2009 19:26
Jméno: Patrik Polách
IP: uživatel5184
 Hola, v neděly jsem jel na fechtlu a jak jinak klopil ksem zatáčku, ale bohužel sem ťápl a odřel sem si hubu, ale ještě k tomu hlavnímu, urvala se my pravá stupačka a půlka zůstala ve vnitř, jak to mám vydělat abych nepokazil závit, nechce ven. Jinak mám stupačku novou ale nevím jak to tam dát. Poradtě pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 15:42
 co teprve kdyz poradne naklopim svoji 20  to sou jiskry
Datum: 19. května 2009 15:42
 To se mě taky moc nelíbí. Když začnu naklánět mustanga tak to škrábne u stupačku. Musím jezdit opatrně a s citem.
Datum: 19. května 2009 15:41
 navař na ten zbytek šroub a vytoč to.
nebo se na to dělalo takový náčiníčko žes to navrtal, natočil do toho opačnej samořeznej závit a vytočils to tim.
Datum: 19. května 2009 15:12
 zdravim.mam mustanga po Go. nez sem ho zacal spravovat tak jel paradne ale ted asi tyden stal a kdyz sem ho nakopl.......\r\nkdyz pridam plyn aby sem roztahal 1 stupen tak to vynechava a motor nema tu spravnou plynulost.chyba muze byt v kondiku, v indučce, v predstihu.....je toho moc a proto se ptam jestli s tim ma nekdo zksenosti abych nerozvrtal celyho mustanga.dekuji vsem za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 6:33
 no prochukovat to taky nebude. loni se me posral ten mechanismus na řazeni tak sem musel pulit motor.a na hlavu i valec sem jakousi pastu nebo neco takovyho daval aby to tesnilo. myslim ze to bude nekde v elektrice. kazdopadne vam dekuji za vase nazory.
Datum: 20. května 2009 6:33
 podle me ti tam tece malo benzinu budes mit ucpanou hadicku a nebo bordel v trisce delalo mi to taky ale na 05
Datum: 19. května 2009 19:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak tenhle proble resim uz 3 roky u pionyra tak jsem ho nechal vy GO a je to v pohode ale ten druhej uz roky proste taky dela tohle obcas neco jinaciho ale ze by foukal to semi nezda skusim zvetsit prectich nechceto vetsinou chitit studeny uz vubec svickou to neni a nekdy jede slusne nekdy vubec vynechava a kdyz ho tocim tak toci az moc v nizkejch otackach netahne a vynechava a uz jsem skousel nekolikrat vse pretesnit skus z vetsit prectich a uvidic ale dost casto to netesni pod valcem nechaputo takze to zabrusuju a pouzivam selikonovy tesneni s papirem
Datum: 19. května 2009 17:54
 zkus přetěsnit válec a hlavu.
Datum: 19. května 2009 15:15
 mám problém se směsí a mám jawa mosquito nevíte nekdo jak se šteluje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 16:52
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 sroubkem na karbeci nejlepsi je to stelovat podle rozbehu z volnobehu do otacek staci poslouchat a stelovat... kdyz sem steloval kamosovi tak to kolem stelovacim sroubku prisavalo falesnej vzduch muze to byt i tvuj problem
Datum: 19. května 2009 16:52
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Proč se mi motor drží pořád ve velkych otačkach???Kontroloval sem jehlu lanko ani soupatko tim to neni ale porad se mi motor drzi ve strasne velkyc otackayh nevite proc???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 13:27
Jméno: pupe
IP: uživatel5780
 jedině pořádně pročistit trisky + karbec, kdyby to dělalo dál tak seřídit předstih a odtrh
Datum: 27. května 2009 13:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 muze bejt bordel na trysce pak to nema vikon a tocito moc
Datum: 19. května 2009 17:55
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jestli ti to už funguje tak super jestli ani po těchto radách stále nic bývá to tím že je už ošoupané šoupě v karburátoru pak zkus výměnu
Datum: 19. května 2009 17:43
 tohle sem píšu protože někdo nemusí bejt zběhlej u fíka tak prostě jenom skus povolit volnoběžnej šroubek na karburatoru'-)
Datum: 19. května 2009 15:17
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 nejspis ti to pribira falesnej vzduch
Datum: 19. května 2009 14:14
 schánim manuál na jawa mosquito a nemuzu ho nikde sehnat nevíte vo něčem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:58
Jméno: Abc
IP: uživatel4773
 cau hosi je dobry olej castrol 2t je cerveny ja sem to nalil do fichtla pomer 1:30 a nejak mi dost kouri poradte me jaky je nejlepsi olej tak do 200 kc dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 21:32
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 o tom teda silně pochybuju, já jezdim na natural odjakživa a jezdim pořád tak nevim co si to vymejšlíte...
Datum: 19. května 2009 21:32
 no do fíka s neupraveným motorem, bych dával normálně special, ale fík s vyšší kompresí, tak tam je special na nic, chce to vyšší oktanové číslo aspoň tu 95 natural
Datum: 19. května 2009 21:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 znam takovyho kretena kterej do fichtla leje pokazdy jinej benzin a jinej olej a uz znicil 2 motory vzdicky klika a loziska a valec v pr.. totalne zadreny
Datum: 19. května 2009 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 natural do fichtla?? ten je delanej pro novy auta a ve fichtlu hur hori ja jsem ho skousel a je to hruza zlatej special a special je setrnejsi pro dvoutakty
Datum: 19. května 2009 20:16
 Natural,speciál,je to úplně,ale úplně jedno.Nevim co pořád řešíte.Olej nějakej jakej prodávaj v místě bydliště.Já teď jezdim na Mogul TSF,ale chtěj za něj 199kč/litr.Takže se poohlídnu po nečem levnějším.
Datum: 19. května 2009 18:38
 To neni pravda že se na natural zničí motor.Já na něj jezdim furt a jede v pohodě ještě líp než na speciál!
Datum: 19. května 2009 18:32
 ježiš a k čemu special??? ten olej co používáš je super!!! taky jsem ho měl a vubec to s ním nekourilo.... ted momentalne na kratkou dobu M2T a už se přehřál zmetek
Datum: 19. května 2009 18:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este o tom castrolu kdyz koupim cerstvy special kvalitni ne nakej redenej a dam castrol 1:50 a proturuju to tak neni videt kour to se docela divim ale je pravda ze do motorovky still kdyz das taky cerstvej special a olej still tak taky neni videt kour ani cejtit pokud je motor ohratej takze ty dvoutakty zase tak nekourej jak nekdo tvrdi jen se musi spravne mazat
Datum: 19. května 2009 18:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pouzivam taky castrol 2T cervenej obal je to urceny pro motorry kupuju ho za 150 KC po GO 1000 km s jehlovym loziskem na pistnim cepu davam 1:50 ale jestli mas pouzdro na pistnim cepu daval bych radeji malinko vic ale mozna je to zbytecny je pravda ze to je novej olej a lip maze a hlavne pouzivej special jinak znicis motor na natural
Datum: 19. května 2009 17:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jo valvoline je třída... a nebo ještě minerál od repsola je do fichtlíka dobrej... ale nejlíp se mi ohledně kouřivosti osvědčil Q8 city mix... S M2T vždycky po ježdení s zavřeným benálem to proturuju u garaže a nedá se tam dýchat  a s Q8 byl vzduch jako v národním parku
Datum: 19. května 2009 16:24
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Já jezdím furt na schell. Neni moc dahej a nemam s nim žadný problem
Datum: 19. května 2009 16:07
 pak je jeste dobry olej valvoline 2T...
Datum: 19. května 2009 15:22
 na ten olej jezdim uz dlouho a nemuzu si stezovat...mazu 1:40 a nic nekouri
Datum: 19. května 2009 15:21
 prostě castrol maže víc. pokud máš zajeto tak stačí i 1 : 50
Datum: 19. května 2009 15:18
Jméno: stepa
IP: uživatel6135
 podle mě 1:30 je poměrně dost voleje dává se 1:40 nebo 1:50 castrol si myslim že je dobrej
Datum: 19. května 2009 14:03
 čavte dnes som trochu rideril na jawke a čo sa nestalo klopil som zákrutu a na krtinci som hodil riadnu držku ale čo na tom keby som neodjebal kúsok z hriadela ktorým sa radí aj nakopáva dnes sme to rozhodili a zistili sme že na konci toho hiradela je kus odlomený myslíte si že by sa to dalo zvariť ? ak áno čím ? pozn. ide o jawu 250 455 a je to ten hriadel na ktorom sa radí aj nakopáva a na jeho konci je to spravené
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Raději to vyměn svářením by to změklo a stejně by to dlouho nevydrželo.
Datum: 19. května 2009 13:18
|



|