Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel1303
 Letos bych si chtěl udělat řidičák AM-15 let.....nevíte kdy asi tak přibližně bych měl začít..??...díky...a kolik asi stojí..??..kč..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 19:08
 tím co píše Fanda bych se moc neřídil, možná to tak někde jde, ale většinou stojí AM okolo 4000 a žádné rozšíření na A1 nejde, tzn. platríš vše znova tzn. další cca 4000 + veškeré polatky (doktor zkoušky) pokud ti nějaká autoškola při A1 na jízdách uleví tak porušuje zákon
Datum: 28. května 2009 19:08
 Zdar, počkal bych protože ten rok do 16 to ještě vydržíš. Pak si uděláš na Fíka a budeš moct jezdit třeba i na Jawa 90. Taky mi bude 15 a ptal jsem se na to. Kdybys ale to chtěl dělat teď tak zaplatíš 2700Kč a pak v 16 kdybys taky dělal tek doplatíš jen asi 800Kč, protože už nějakou průpravu mít budeš.
Datum: 19. května 2009 14:41
 Taky bych počkal na A1 teda pokud nechces jezdit pořád na babetě nebo malém skútru.
Datum: 18. května 2009 17:04
 pockal bych si a udelal az A1...to AMko je podle me nanic....jinak v prubehu kurzu...v den kdy delas zkousky ti uz musi byt 15...a vyjde te to tak na 4000+ bych tipl..
Datum: 18. května 2009 6:53
Jméno: Dan
IP: uživatel5896
 ahoj ví někdo jaký je rozdíl mezi 05 a 21???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 16:34
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 05 ma kratsi dvojku(perezackou),menci loziska na klice a hur ulozenou predlohovou hridel.05 ma 15 difuzak a menci prefuky,21 ma vetsi prefuky a 17mm difuzak.
Datum: 18. května 2009 16:34
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 A jeste jedna vec 05 ma jinci setrvacniky klikovky  ma je tlustejsi a ma vnich dve vyvrtane dury na odlehceni!!!Za to 21 je lip resena!
Datum: 18. května 2009 14:30
Jméno: Lasty
IP: uživatel6124
 je to jak rika tady kolega, ale v praxi to skoro nepoznas, akorat radis u 05 o 1000otacek driv
Datum: 18. května 2009 13:59
 05 ma 3 koně a je to starsi typ a 21 ma 3.5 koně a je to novější typ a ma jine vika motoru
Datum: 17. května 2009 21:42
Jméno: Máca
IP: uživatel1303
 čau...fichtléři....mam problem...potřeboval bych poradit...někdy mi nefunguje spojka...prsostě když tam mam 1.stupeň....a zmáčknu spojku...tak mi to prostě nevypne.....i když držím spojku rychlost tam je pořád zařazená....doufam že to z toho pochopíte.....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 6:54
 je celkem mozne ze ji mas jenom hodne dotazenou...nebo ti vypadla kulicka nakonci te spojkove tycinky...byt tebou bych sundal ten karter a podival se na tu spojku i v jakem je stavu...nezapomen to pak pretesnit...
Datum: 18. května 2009 6:54
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 fichtla musim roztlacet neche chytat jiskra dobra aj predstih si myslim a svicka je takova jakokdyby do oranzova ja pist je takovej opalenej do hnedooranzova
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:23
Jméno: david
IP: uživatel2951
 zkontroluj si kladivka jestlri ti davaj jiskru
Datum: 17. května 2009 22:23
 vymen svicku...a davej vic oleje!
Datum: 17. května 2009 22:03
Jméno: David
IP: uživatel6118
 Zdravim jaware...mam mensi problem...mam Jawu 150 s STK vse ok ale potreboval bych prepsat v papirech 150ccm na 125ccm...nevite nekdo o nekom???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 16:05
Jméno: Lasty
IP: uživatel6124
 Hele neni to sranda, mam ten samej problem s cezetou 175,chci mit v papirech ze je to 125. Musis sehnat papiry ke 125tce a prerazit ci vymazat vyrobni cisla, stitky se daj
sehnat novy, ale nejlip kdyby sedel s tema dokladama co potrebujes
Datum: 18. května 2009 16:05
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čego lidi..CHcu vyměnit pístní čep u pincka 21..valec mam sundany..ale napište mi postup jak sundam pls píst a pak ten pistni čep vymenim...sice je prej na to aj nejake naradi ale da se to i rukou zrobit..tak poradte ..u předchoziho dotazu sem si to spletl s pistnim kroužkem  sryyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 7:22
 Vyndej segrovky,prostrč čepem šroub na kterým u hlavy šroubu budeš mít nasazenou trubku dlouhou jako čep a na druhej straně dej podložku a našroubuj matku,ale ta matka musí bejt menčí než díra v pístu(pod tou matkou musíš mít hodně podložek aby si moh utahovat a tu matku měl pořád venku)utahuješ a čep ti vyleze!Mam to vyskoušený,snad to pochopíš!
Datum: 18. května 2009 7:22
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No někdy se to ale fakt povede, i nový čep téměř propadne novým pístem pístem, jindy ho tam zase není možné pomalu ani narvat stahovákem za tepla, záleží co tam přihodí k výbrusu. Existovaly čepy ve dvou rozměrech X nebo Y a dávaly se k pístu podle toho, jaký rozměr měla díra v pístu.
Datum: 17. května 2009 23:44
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 a nebo jednoduse vytlacis a zatlacis prstem.....trochu to boli,chce to trochu sily ale je to nejsnadnejsi a nejlevnejsi
Datum: 17. května 2009 23:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Někdy je čep v pístu dost pevně zalisován, vyrážet a narážet pístní čep nedoporučuji, může se lehce ohnout ojnice nebo poškodit ojniční ložisko. Na pístní čepy používám zásadně stahováky, dá se na fichtla myslím zde i koupit, ale je dost drahý. Jinak ti ho každý zámečník nebo nástrojař v pohodě udělá. Nový píst se montuje tak, že se nahřeje, nasadí se na ojnici pomocí pomocného čepu, který jde do pístu lehce zasunout, jde udělat třeba tak, že zbrousíš trochu starý čep. Rukou nasadíš nový čep co nejdál půjde a dolisuješ stahovákem.
Datum: 17. května 2009 23:16
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 2 sroubovaky a kladivo  jeden sroubovak mezi pist a stefty a druhym ho normalne vyklepni a POZOR zdelej si segrovky
Datum: 17. května 2009 21:40
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čego lidi..CHcu vyměnit pístní kroužek u pincka 21..valec mam sundany..ale napište mi postup jak sundam pls píst a pak ten pistni krouzek vymenim...sice je prej na to aj nejake naradi ale da se to i rukou zrobit..tak poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:34
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 sory myslel jsem pistni čep
Datum: 17. května 2009 21:34
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 není tu ten kluk z dacic? STANDA??? pokud se nemylim,nebyl si nahodou na tom srazu veteranu v telci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 myslim ze z Dačic je Steve,ja sem od Kladna.....
Datum: 17. května 2009 22:40
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 Zdar.Chtěl sem se zeptat esli je něco pravdy na tom,že se dá MZ 150 přepsat na 125,dyštak jakym zpusobem.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:46
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 myslim ze uz to nejde,protoze firma Motorader auf Zchopau uz fyzicky neexistuje a IFA taky ne,takze neni kde vyresit prestavbu........ proste se jezdi na 150MZ na hulváta a doufas ze te chyti hodnej policajt a ne namachrovanej arogantni blbec......
Datum: 17. května 2009 23:46
 Hej taky jsem o tom něco slyšel ale sám osobně sem to přepsané ještě neviděl takže nechci kecat.
Datum: 17. května 2009 21:04
 čau ak osa prosím vás dá zlepšiť nakopávanie už cz 250 mmyslím aby lepšie chytala myslím čo sa týka zapalka alebo baterky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 7:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Správně seřídit odtrh,předstih,karburátor.Při prvním startu přeplavit,2x prošlápnout,zapnout klíček a měla by běžet.
Datum: 18. května 2009 7:51
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:16
Jméno: Hero1600
IP: uživatel5526
 kua škoda veliká XD
Datum: 17. května 2009 21:16
Jméno: Hero1600
IP: uživatel5526
 kua škoda veliká XD
Datum: 17. května 2009 21:16
Jméno: Hero1600
IP: uživatel5526
 kua škoda veliká XD
Datum: 17. května 2009 21:15
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 mušiš mit v papiírech 11Kw tady mas 18Kw
Datum: 17. května 2009 21:00
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 uvazuj logicky
Datum: 17. května 2009 20:56
 Je tam psaný 18 kW, takže nemůžeš.
Datum: 17. května 2009 20:30
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:27
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Ja stim osobně zkušenosti nemam, ale pry je lepší klasické kontaktní. Kámoš na ty elektronické nadává...
Datum: 17. května 2009 21:27
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Čau draci. Včera tady byl dotaz ohledně netroubení klaksonu ve vyšších otáčkách u fichtla. Mně to dělá taky- volnoběh nic,což beru,větší otáčky
troubí, ale v hodně vyšších už ne. Dokázal by to někdo vysvětlit? Klakson je 6V. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 slaby magneto a spatne naladenej klakson
Datum: 17. května 2009 22:47
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 cus mam problem u 175/356 malo dobijy a pri volnobeznych otackach vubec uhliky novy elektrika dobra ale zajma mne jestli je to rele na dynamu stejny jak u kejvacky 250/353 mam doma tak jestli by to slo vymnenit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 nejsem si uplne jistej,jestli sou stejne ukostreny baterky,ale melo by to bejt stejny.....oboje je to dynamo 6V/45W s baterkou 6V/14Ah
Datum: 17. května 2009 22:46
Jméno: franta
IP: uživatel4498
 zdravim, co se nejčastěji mění při generálce motoru na fíkovy? a co je nezbytný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 jak uz bylo receno,základ je novy tesneni,loziska,gufera,vybrus a spojka s primarem....pak dily ktery nejsou zdravý...to je kolecka prevodovky,radici automat,ojnice,hridele prevodovky,futra prevodovky atd....... cenovy rozepti je nejmin 1000 az po castky jak rika Pouchaz,ale to uz je novej motor!!!!! a tak ma vsechno takovy tesnejsi. Ja osobne razim zlatou stredni cestu pri svych GO coz je loziska,gufera,tesneni,funkcni klika,spojka,primar,vybrus.....vyjde te to na 2000-2500,podle toho kde a jak kupujes dily........
Datum: 17. května 2009 22:57
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ja sem delal generalku fichtla aj s kostrou proste vse novy nater pelchi nejaky to lanku a vyslo me to i z vybrusem a dilema do motoru nejakych 700kc takze na peni ze to neni moc narocni ale jestli chces super fichtla tak aspon ty 3000 do toho investuj ja sem to delal v se poprve
Datum: 17. května 2009 21:18
 Ahoj generálku motoru mám za sebou, zatím nevim jestli úspěšně ale doufám že jo. Dělal mi to Standa od taď z fora. Já jsem generálku pojal vcelku "slušně" sepíšu ti sem díly, které jsem měnil. Výbrus, 2x kroužek, píst, čep, klika + ojnice, hlava, karburátor, nabojové kolečko (22z), řetěz, 2x lamela, mezimamela, ložiska, gufera a spousta a spousta dalších dílu. Bez práce a materiálu jsem do dílu investoval cca 5800 kč.
Datum: 17. května 2009 20:26
 ozubený kola (hlavní a předloha), gufera,ložiska to je z převodovky vše co jsem měnil a dělal jsem si nechat výbrus
Datum: 17. května 2009 19:46
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 No videl bych to asi takhle loziska kdyz menis loziska mel bys tam urcite dat i novy simerinky (gufera) to je dejme tomu základ tvojeho působení uprostřed motoru pak už je to v tom co je posrany ro znamena pokud jsou tak lamely spojky dal nakej ten vybrus ... když děláš výbrus tak samozřejmě nový pístní kroužky pístní čep a bronzovy pouzdro v ojnici můžeš nechat nebo si sám vyvážit kliku pak ju vyúhlovat a le to bych delal jenom kdybych mel na to mašiny no a pak samozrejmě das novy olej do prevodovky a po vybrusu tam davej stalej olej nakej kvalitni fakt to dela divy no a pak dukladne zabehnout ale nejdulezitejsi je to zase slozit do kupy aby to jelo ... poprve bych se dotoho sam asi nepoustel a poprosil bych nekoho at ti pomuze nebo nad tebou drzi pomocnou ruku
Datum: 17. května 2009 19:44
 ložiska gufera lamely vybrus atd
Datum: 17. května 2009 19:26
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz jak se sundavá zadní kyvka u fichtla?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 19:54
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 teoreticky by sa mnela dat vylisovat... ale zbytecne moc roboty bez zaruceneho vysledku takze lepsi je myslim sehnat cely novy ram a prrebuchnut si akorat stitek
Datum: 17. května 2009 19:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stando uz mi to konecne jezdi pekne uz to neblbne akorat to zlobylo, kdyz jsem dojel a poslech motor tak vzdicky neco divne piska jako kdyz krouzky piskaj tak jsem sundal valec a nic tam neni videt ale uz to snda nedela nebo min asi si to nesedlo mazu castrol 1:50 a pridreny to neni akorat pist je ocouzenej k prvnimu krouzku a prez druhej jen ze spoda asi jsem to spatne zajizdel ty blby krouzky si nechtej sednout poradne uz mam 1000 km najeto a poropzebrani a slozeni se to zlepsilo je to divny ale vikon ma slusnej tak to necham spotreba mala tak 2-3 litry
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 0:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zajíždět jakoukoliv Jawu je dobré na Mogul TS nebo TSF, tyto oleje jsou pro tyto stroje přímo dělané. Poměr pro záběh 1:30. Před lety bylo pár reklamací na nové třistapadesátky, pár němcům se zadřel motor. Nakonec se zjistilo, že všichni použily v době záběhu syntetický olej v poměru 1:50. Po opravě byl doporučen právě pro záběh Mogul a tyto problémy se již neopakovaly. Po záběhu to už bylo v pohodě. Jestli chceš opravdu kvalitní olej , tak Mobil 1, osobně používám do všeho, co má motor, ale není podmínkou, můžeš použít jakýkoliv olej příslušné specifikace.
Datum: 18. května 2009 0:11
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 pist je vzdycky očouzenej pred prvnim krouzkem.....to je normalni........tak konecne se povedlo
Datum: 17. května 2009 22:58
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 cau lidi, nechal sem si ted na cezete udelat vybrus, a muj problem je takovej, ze kdyz motorku nastartuju a je studena, tak ma tendenci chcipat, a kdyz se rozjedu, tak docela vynechava, nez se ohreje. driv to nedelala, nez sem si udelal ten vybrus, tak me zajima jestli je to tim, ze neni jest eporadne zajeta, nebo jestli to tak zustane?? mam najeto asi 300km od vybrusu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 12:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přesně tak a navíc motor po výbrusu nebo nový válec potřebuje bohatší směs kvůli lepšímu mazání. Zkus zvednout o zářez případně o dva po dobu záběhu jehlu a přitáhni trochu šroubek bohatosti směsi pro volnoběh. S citem ho dotáhni a povol asi o půl otáčky. Bylo by dobré dát i nový vzduchový filtr.
Datum: 18. května 2009 12:46
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Doporučuji doladit karburátor.Výbrusem vzniká jiný poměr benzínu a vzduchu .
Datum: 18. května 2009 8:08
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 toz uvidis jaky to pak po tym 1000 km bude mi t volnobeh a to slovo co psal "hajda" tim nejspis myslel odpor motoru ve valci
Datum: 17. května 2009 21:25
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 myslim, ze to tesni dobre, protoze kdyz se na spoje podivam, tak neni videt, ze by to bylo nejak ulepeny... jinak svicka je tam nova, takze tou to taky nebude, ten predstich je moznej, ale ze by se to za mesic co stala pohlo?? ten volnobech bych taky mohl zkusit pridat, a mam ho tam nechat na porad, nebo ho mam treba po 1000km snizit?? (a jinak, nevim presne cos myslel tim slovem "odor" xD...)
Datum: 17. května 2009 19:22
 prosě si řidej na volnoběhu. je tam větši komprese take i větší odor.
Datum: 17. května 2009 19:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to je divny myslim ze vybrus na to nema vliv ale zas tak to tvrdit nechci mohlo by to bejt spatne serizenym zapalovanim nebo to mozna netesni pod valcem nebo pod hlavou. svicka by to mohla taky delat skus nejdriv svicku ale to asi nebude tim a kdyz nemomuze tak skontroluj prectich a odtrch a skontroluj jestli to teda tesni
Datum: 17. května 2009 19:08
 ahojda dračáci a dračice, potřeboval bych poradit s nakupem ojeteho motocyklu do 20 000kč a nejlépe kdyby to bylo endurko do 125ccm, poraďte jestly máte nějaky dobrý tip. Já jak jsem si prohlížel internet tak se mě celkem dost zalíbila aprilia pegaso 125 myslíte že je to dobrá volba ??Pár zkušeností mám z jízdy na fichtlu a na dirt bike 125 tak nevim jestly mám do ní zabrnousit je to moc hezká motorka a silná k tomu sice trochu starší, ale u jak které se to dá rozdýchat třeba tuhle ta je nadherná: http://www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/286544-pegaso-125.html tato je nadherná a i v celkem slušném stavu. Tak prosim poraďte jestly do ní mám jít anebo jestly máte někdo jiny tip tak stačí napsat budu rád díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:31
Jméno: luky 88
IP: uživatel8034
 ahoj hele ja mam pegaso 125 a sem sni moc spokojenej jezdi to krasne jel sem sni 140km/h a jediny co sem na ni za pul roku porizoval tak sou desticky.
Datum: 24. listopadu 2009 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 Pegaso je stara mačeta,urcite bych to nekupoval,tech 30 koni bude blabol......radsi bych sel do neceho s dobrou povesti jako sou japonci....pokud chces 2T silnicni cestovni enduro tak treba neco typu Yamaha TDR nebo Sport city od cagivy nebo kuprikladu DT,ale ty sou drahy..... jinak je sposta dalsich levnejch a dobrejch motorek,takze do tyhle pasti bych nešel bejt tebou.....beztak na to nemas papiry
Datum: 17. května 2009 23:03
 ttj taky jsem nad tim premyslel ale tak kdyz to ma 17kw tak to by nebyla 125 né? a videl jsem tu samou ale ss 20 kw ta ja nvm nvm to se ce optat nekde od zakona coš se me vubec nece XD
Datum: 17. května 2009 20:01
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 se podívej kolik má kw.. esi máš papíry na 125ccm tak je dobrý mít motorku kerá má v papírech 11kw když budeš mít víc kw v papírech a zastaví tě, tak to je jak kdybys neměl papíry sice čtu někdy v inzerátech na motorky který maj v papírech 17kw a píšou že z policajtama neměli problém ale co je na tom pravdy newím
Datum: 17. května 2009 18:53
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 zdarec, mam problém se svojí 487 - nedobijí. Nemam ji tak dlouho takže se v tom ještě tolik nevyznám... Kontrolka sice zhasíná, ale na napětí na baterce to vůbec znát neni. Kde všude by mohl být problém? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 0:29
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pravdopodobně bude nutné nové relé, ale není vyloučeno, že má dynamo malý výkon. Asi by bylo nejlepší, aby se na to mrknul elektrikář nebo zkus jiné relé a potom dynamo.
Datum: 18. května 2009 0:29
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 hm, tak z tohoto výčtu to vidim regulátor, protože uhlíky OK, kabely snad OK, kolektor sem viděl a nevypadal nijak poškozeně nebo špinavě, dělá to se všim vypnutym takže velkej příkon to mít nemůže a baterka je fungl nová ještě v záruce, do relé sem se díval ale nebyl sem z toho moudrej...zkoušel sem vytočit motor a v relátku se nic nehlo...
Datum: 17. května 2009 19:30
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Začni od dynama kontrolou uhlíků ,dotažení vodičů na svorkovnici dynama ,může být zanesený kolektor rotoru, špatně seřízený
regulátor,velký příkon spotřebičů, vadná baterie.
Datum: 17. května 2009 18:46
|



|