česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1776  1777  1778  1779  1780  1781  1782  1783  1784  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci. Mám takovej problém ( zase jednou ). Když vemu za plyn, tak mi to začne hrozně kemřit ze sání a nejde do otáček. Co mám dělat? Prosim raďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel5788    
Vyčisti trysky a filtr vzduchovej .-)
 
 
Datum: 17. května 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
ještě je mžný že se ti to uchcává..
 
 
Datum: 17. května 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih mam dobrej. s tim sem si fakt vyhral...ale síš mi příde divý jak to kemří. co třeba hladina aod?
 
 
Datum: 17. května 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
se ti to dusí máš špatný předstih .....
 
 
Datum: 17. května 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Zdar.Už nevim co s tim. Jedu a asi po 5 minutách začne vynehcávat až chcipne. A koukám svíčka černá,dám novou a zas 5 minut. ALE předstih DOBŘE SEŘÍZEN,KARBURÁTOR (SMĚS) DOBŘE SEŘIZENÝ !!! OLEJ KVALITNÍÍ. Fakt nevim proč to dělá. Prosím poradte,děkuji .. jedná se jawa 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jehla v šoupátku drží pořádně v drážce? Není povolená hlavní tryska nebo nedával tam někdo nějakou podstatně větší?
 
 
Datum: 19. května 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Svíčku a fajfku jsi určitě také měnil, svíčka by měla být N15C. Také se někdy stane, že je ucpaná odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže nebo přídavný filtr benzínu mezi nádrží a karburátorem, někdo ho používá. Také to chvíli jede, potom začne vynechávat a nakonec motor i chcípne. To ale zase nebývá černá svíčka. Za předpokladu, že je celé zapalování v pořádku a motor je dobrý i po mechanické stránce, bude asi příčina v přípravě směsi, vypadá to na příliš bohatou směs. Může být ucpaný filtr, případně i něco v sacím potrubí, občas to nasaje i hadr, který mívá někdo pod sedlem. Také se může za jízdy přeplavovat karburátor, může se dole zasekávat plovák nebo netěsní jehla plováku ve víčku. Zkus vyměnit plovák, může být i děravý a víčko, případně si někde půjčit dobrý karburátor a uvidíš. Kolikrát se totiž na starém karburátoru závada nenajde, důkladně se vyfouká a seřídí, vše se zdá dobré, a přesto pořádně nefunguje.
 
 
Datum: 19. května 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Svíčku a fajfku jsi určitě také měnil, svíčka by měla být N15C. Také se někdy stane, že je ucpaná odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže nebo přídavný filtr benzínu mezi nádrží a karburátorem, někdo ho používá. Také to chvíli jede, potom začne vynechávat a nakonec motor i chcípne. To ale zase nebývá černá svíčka. Za předpokladu, že je celé zapalování v pořádku a motor je dobrý i po mechanické stránce, bude asi příčina v přípravě směsi, vypadá to na příliš bohatou směs. Může být ucpaný filtr, případně i něco v sacím potrubí, občas to nasaje i hadr, který mívá někdo pod sedlem. Také se může za jízdy přeplavovat karburátor, může se dole zasekávat plovák nebo netěsní jehla plováku ve víčku. Zkus vyměnit plovák, může být i děravý a víčko, případně si někde půjčit dobrý karburátor a uvidíš. Kolikrát se totiž na starém karburátoru závada nenajde, důkladně se vyfouká a seřídí, vše se zdá dobré, a přesto pořádně nefunguje.
 
 
Datum: 19. května 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
karburátor je bez sitiče,, kondenzátor jsem dal nový,cívku taky a dělá to furt. Ještě zkusim nějak pořešet ten vzduchový filt,jestli tam se něco neděje.
 
 
Datum: 18. května 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli máš karburátor se sytičem, může být problém i tam.
 
 
Datum: 18. května 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kdyby prosakoval olej z převodovky, tak by to hodně kouřilo a smrdělo. Také bych řekl, že může být poucpané sání. Může to být i špatný kondenzátor, jak psal Ondra. Není ale také vyloučeno, že je špatná indukční cívka, po ohřátí začne vynechávat, také jsem se s tím už několikrát setkal. Musíš zkrátka zkoušet a zkoušet. Karbec máš opravdu v cajku, neulévá se?
 
 
Datum: 18. května 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel89    
A co kondenzator?? Mam ČZ typ 470/175 Sport a dělala mi to tak nějak taky. Prostě jsem pokaždý jinak dlouho jezdil a začla vynechávat. Prostě zabrala (táhla) a najednou vynechala a pak zas zatáhla, no akorát tak na to abych ji stratil z rukou. No a na konec to byl kondik.
 
 
Datum: 17. května 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Možná že jo,vzduchový filtr mam nový,ale mam ho tam tak šalamounsky,že je možné že to někdy enabere vzduch.
 
 
Datum: 17. května 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Není zanesený čistič vzduchu ? Je volný přívod vzduchu pod sedlem ? Připadá mi, že tomu dojde vzduch a směs se příliš obohatí.
 
 
Datum: 17. května 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak to by bylo naprd,,mát to zrovna po GO
 
 
Datum: 17. května 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
ano podle mne také ,nejspíš špatné gufero na klice
 
 
Datum: 17. května 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to mas dobre serizeny, tak ti asi bude sat olej z prevodovky
 
 
Datum: 17. května 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel3879    
Po dlouhé době jsem konečně doskládal svého Stadiona s22. tady přikládám pár fotek. Budu rád dyž zhodnotíte díky. omlouvám se za kvalitu fotek :-( http://upload.svetobrazku.cz/images/bfi1242563616o.JPG http://upload.svetobrazku.cz/images/opt1242563521z.JPG http://upload.svetobrazku.cz/images/viu1242563645j.JPG http://upload.svetobrazku.cz/images/klz1242563667v.JPG P.S. taky díky vašim odpovědím na mé dotazy tento stadion jezdí .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
hezký jen to nafoť i s detaily at se každý mrkne co se dá udělat a jestli máš foto jak to vypadalo před tím než si začal
 
 
Datum: 19. května 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel3680    
Zdarec draci čím by mohlo být když jawa20 háže jiskru ale nechce chytnout a když svíčku vytáhnu tak je mokrá ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
nebo skus snizit jehlu aby ti tam neslo tolik benalu
 
 
Datum: 17. května 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pokud mas elektriku serizenou tak skus jinou svicku ktera je urcite funkcni a pokud to nepomuze tak to bude pravde podobne kondenzator. Svicka muze hazet jiskru jenze spatnou to je bezny
 
 
Datum: 17. května 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: dendy      IP: uživatel5946    
kdyz je ta svicka mokra tak ji mas zalitou utři ji a skus to znova
 
 
Datum: 17. května 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Dada      E-mail:      IP: uživatel5598    
cau když mam vůli na klice aji nahoru a dolu do boku a jelo to jak svina za studena za tepla nic moc.dal sem tam kliku bez vule jenom truchu do boku a je to zdechlí jak svina odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dát nová gufera .
 
 
Datum: 17. května 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: dada      E-mail:      IP: uživatel5598    
ahoj prosim vas nevite nekdo kolik muze stat když si necham zrepasovat klikovku na fichtla?diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
ale zapomel si dodat ze 500,- za praci.....plus jeste díly a to je ojnicni sada a ta stoji 600(by the way ty novy taiwansky kliky hazej:-D)
 
 
Datum: 17. května 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
mě to stalo 500kč
 
 
Datum: 17. května 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel6110    
Cu lidi poradi me nekdo jake jsou pistni krozky na fechtla se me zlomily a nevim jake koupit.Poradte me prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
když vezmeš válec tak ne, akorád si zapamatuj kolik kroužků má na pístu bejt (2,3) a radši si vem dvakrát tolik kdybys pak nějaký zlomil..
 
 
Datum: 17. května 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel6110    
Jasne .hej pist nemusim brat sebou??
 
 
Datum: 17. května 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
změř nahoře průměr válce 38mm je original, ale kdyby sis vzal sebou ten válec tak ti to daj uplně přesně
 
 
Datum: 17. května 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel6110    
Jak poznam jaky ten vybrus je??
 
 
Datum: 17. května 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jarku to je podle výbrusu :-D vem si do obchodu píst a pro jistotu i válec a podle toho ti to taky dají
 
 
Datum: 17. května 2009 11:54
 
 
 
 
Jméno: Abc      IP: uživatel6016    
cau jawari co se stane kdyz dam na panelku jen dva pistni krouzky jak to pojede me se totiz zalomily krouzky a u toho posledniho zamku k motoru se mi zalomil ten mosazny kolicek dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
si kup novy pist a krouzky ono se ti to casem vrati ve vykonu
 
 
Datum: 17. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel6109    
čavte akú hodnotu má mať predstih u cz 250 455? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_250_typ_455/popis/ciza
 
 
Datum: 17. května 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci,potřeboval bych poradi.Můj fichtlík se mi asi nějak zasek,skrátaka stalo se mi to,že když jednoho krásného dne jsem chtěl fichtla nakopnout a nesšlo mi to!Jak když je tam spajka a když jsem ho chtěl roztlačit,tak jak když jsem na nej moc lehkej tak nevím co to je??Mám ho po výbrusu,nemůže to být tím???Moc děkuji za opovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
zkus povolit ten sroubek na prave strane motoru jak je tam na spojku
 
 
Datum: 17. května 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
jestli dáváš olej jak se ptří a máš to dobře zajeté tak zkus vyndat svíčku jestli není špatné(prasklé) gufero byla by od oleje pak to zkus prošlápnout bez svíčky poznáš jestli jde zlehka nebo je přidřenej
 
 
Datum: 17. května 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel4374    
Zdavím. Pokud si chcete zazávodit, přijeďte 13.6.2009 do Březhradu (u Hradce Králové) na fichtlcup. Nějaké informace jsou na (www.jawa50zavody.wz.cz/brezhrad.htm) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám doma 05 je to vývozní typ do Ruska a má jiý převody oproti 21 .....1 a 2 jsou krtáký pěkně a 3 ta je hodně do rychlosti.................co to mám za zuby v převodovce že i je takový že 1 a 2 obrý a 3 do rychlsti hodně..............ale na 2 to jede 45 a na 3 70........tyjo ale je to stejank divní..................... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
ja myslim ze vyvozni se lisily od normalnich ja mam doma vyvozni 21 sport a na stitku na 4kone
 
 
Datum: 18. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
05 po roce 65 meli uz prevodovy pomery jako 20....do ty doby byla dvojka 19/19(jako parezy) a od 65 byla dvojka 20/18 zubů,takze staci prohodit kolecka dvojky a jedna dva je jak na simsonu a 3 je strasne daleko...
 
 
Datum: 17. května 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar co ja vim tak 05 mela prevodovku stejnou jako 550 nebo 555 ted nevim ale ty mely kratsi dvojku.20,21,23 mely us jinaci s delsi 2jkou.Me mustaf tky na 2jku jede 45 s 12 zubym sekundarem a origo rozetou,ale 05 me tolik nejede.nebo mas upravu jak rikaj kluci silnou dvojku.
 
 
Datum: 17. května 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: milan sommer      E-mail:      IP: uživatel6107    
maš přehozene kolečka spíše 2 stači rozebrat motor a složit ho tak jak ma byt doporučuji nove ložiska a simeringy
 
 
Datum: 17. května 2009 9:02
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
A nemas obracene kolecka na 2ku spis?
 
 
Datum: 17. května 2009 0:40
 
 
 
 
Jméno: martinek      IP: uživatel1411    
cus hosi mam fichtla trochu poladenoho a kupil sem si ferodove lamely a ty zuby sou jak cirkula v smeru jizdy mate nekdo skusenost???je to hrozne meky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
stary feroda byly mekky.......ono vsechny betaverze novejch lamel meli mekky zuby a slo to po retezu......des....ale co se prodavaj dneska uz sou z kvalitniho materialu
 
 
Datum: 17. května 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6112    
Čau borče ceZetaku .Jeli tvá odpověď na mne tak já číst a dokonce proti tobě česky umím.Jinak na co se ptal martinek jsem odpověděl.
 
 
Datum: 17. května 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak      IP: uživatel4196    
kamarade nauc se cist.... do ladeneho motoru ferodo nidky necpy
 
 
Datum: 17. května 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6111    
Čau.A vyměnil jsi také prim.řetěz a prim.kolečko ? Proč jsis tam nedal klasiku ?
 
 
Datum: 17. května 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: boom_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja som ich len namontoval a zatiaľ ide:-D
 
 
Datum: 16. května 2009 23:17
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel6106    
Neviete či by sa dal u nás v SR prihlásiť pionier(jawa 20) ak má staré ŠPZ aj so starým TP a posledná poistka bola zaplatená v.r. 1999...prosím a ďakujem za odpoveď na e-mail na boom_man@azet.sk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
cuuz nevite kde bych sehnal neony na baterky tužkové? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
a nepletes si to??? vim ze se delaji neony na 12V baterku,ktera je velikosti klasicky tuzkovy baterky a stoji strasne moc a strasne moc vydrzi,ale na tuzkovy baterky si muzes tak zapojit LEDky:-D:-D
 
 
Datum: 17. května 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel6104    
Ahoj zdravím všechny draky, potřebuji pomoct s babettou 207 jestli na ni jde naroubovat karbec z 210ky. máte-li někdo zkušenosti, podělte se o ně se mnou díky Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
karbec z 210 je stejny jako na 207 ta ma akorat jinak zakroucene kolinko ale pasuje tam.
 
 
Datum: 17. května 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar mám tokovej blbej dotaz ale jak je to s tou baterkou na 250 tce to když ju tam nemám tak to bez ní nepojede? nebo k čemu tam je na pionýrovy žádná baterka není a jezdí to jak to tada s tou baterkou je????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Jawa 250/559-02 jede i bez baterky,ale musí se to nabudit roztlačením. Ale je velmi obtížné to na rovině roztlačit,spíše je to lepší z kopečka.
 
 
Datum: 16. května 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Jawa 250/559-02 jede i bez baterky,ale musí se to nabudit roztlačením. Ale je velmi obtížné to na rovině roztlačit,spíše je to lepší z kopečka.
 
 
Datum: 16. května 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pionýrovi je magneto, a na 250ceje dynamo, a to se musí baterkou prvně nabudit, a když už za nastartovaného motoru odpojíš baterku, tak furt pojede( pokud dobíjí). jábaterku nemám, tak ji startuju přes nabíječku, ale nesmim to zdechat :-D jinak skoušel jsem to roztlačit bez baterky, po rovině....chvyli sem s tim běhal, jazyk až na zemi a nic..
 
 
Datum: 16. května 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pionýrovi je cívka =)
 
 
Datum: 16. května 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1716    
Čus draci. Máte někdo zkušenosti s výměnou přední vydlice z mustanga vyměnit za vydlici ze simsona? Jde to? Pokud jo, tak jak? Moc dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: wikuw      IP: uživatel298    
potřebuješ k tomu kompletní vidlici ze simsona ( vidlice, kolo, řídítka, ložiska). Z Mustanga vytlučeš z rámu misky pro ložiska, necháš na soustruhu vytočit takové mezikusy a ty tam místo nich nalisuješ. Do nich pak nalisuješ simsonácké misky a složíš to. Ta vidlice je o několik (možná i o 10cm delší) . A je příšerně měkká.
 
 
Datum: 17. května 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Zdar. Jede někdo v pátek 22.května na motosraz do Brozánek(Ustécký kraj) ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bus draci, koupil jsem si kostru na mustanga a nadrz + sedlo, no a zajmalo by me za co muzu vymenit masku? z babety? jo a taky o kolik kg je asi tak lehci nez klasickej fichtl? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
+- 3 kila....a tu maskui...to nevim
 
 
Datum: 16. května 2009 22:03
 
<  1776  1777  1778  1779  1780  1781  1782  1783  1784  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 20:28:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu