Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar draci. Mám takovej problém ( zase jednou ). Když vemu za plyn, tak mi to začne hrozně kemřit ze sání a nejde do otáček. Co mám dělat? Prosim raďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:14
 Vyčisti trysky a filtr vzduchovej .-)
Datum: 17. května 2009 21:14
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 ještě je mžný že se ti to uchcává..
Datum: 17. května 2009 19:32
 předstih mam dobrej. s tim sem si fakt vyhral...ale síš mi příde divý jak to kemří. co třeba hladina aod?
Datum: 17. května 2009 19:06
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 se ti to dusí máš špatný předstih .....
Datum: 17. května 2009 15:21
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Zdar.Už nevim co s tim. Jedu a asi po 5 minutách začne vynehcávat až chcipne. A koukám svíčka černá,dám novou a zas 5 minut. ALE předstih DOBŘE SEŘÍZEN,KARBURÁTOR (SMĚS) DOBŘE SEŘIZENÝ !!! OLEJ KVALITNÍÍ. Fakt nevim proč to dělá. Prosím poradte,děkuji .. jedná se jawa 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jehla v šoupátku drží pořádně v drážce? Není povolená hlavní tryska nebo nedával tam někdo nějakou podstatně větší?
Datum: 19. května 2009 13:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčku a fajfku jsi určitě také měnil, svíčka by měla být N15C. Také se někdy stane, že je ucpaná odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže nebo přídavný filtr benzínu mezi nádrží a karburátorem, někdo ho používá. Také to chvíli jede, potom začne vynechávat a nakonec motor i chcípne. To ale zase nebývá černá svíčka. Za předpokladu, že je celé zapalování v pořádku a motor je dobrý i po mechanické stránce, bude asi příčina v přípravě směsi, vypadá to na příliš bohatou směs. Může být ucpaný filtr, případně i něco v sacím potrubí, občas to nasaje i hadr, který mívá někdo pod sedlem. Také se může za jízdy přeplavovat karburátor, může se dole zasekávat plovák nebo netěsní jehla plováku ve víčku. Zkus vyměnit plovák, může být i děravý a víčko, případně si někde půjčit dobrý karburátor a uvidíš. Kolikrát se totiž na starém karburátoru závada nenajde, důkladně se vyfouká a seřídí, vše se zdá dobré, a přesto pořádně nefunguje.
Datum: 19. května 2009 12:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčku a fajfku jsi určitě také měnil, svíčka by měla být N15C. Také se někdy stane, že je ucpaná odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže nebo přídavný filtr benzínu mezi nádrží a karburátorem, někdo ho používá. Také to chvíli jede, potom začne vynechávat a nakonec motor i chcípne. To ale zase nebývá černá svíčka. Za předpokladu, že je celé zapalování v pořádku a motor je dobrý i po mechanické stránce, bude asi příčina v přípravě směsi, vypadá to na příliš bohatou směs. Může být ucpaný filtr, případně i něco v sacím potrubí, občas to nasaje i hadr, který mívá někdo pod sedlem. Také se může za jízdy přeplavovat karburátor, může se dole zasekávat plovák nebo netěsní jehla plováku ve víčku. Zkus vyměnit plovák, může být i děravý a víčko, případně si někde půjčit dobrý karburátor a uvidíš. Kolikrát se totiž na starém karburátoru závada nenajde, důkladně se vyfouká a seřídí, vše se zdá dobré, a přesto pořádně nefunguje.
Datum: 19. května 2009 12:43
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 karburátor je bez sitiče,, kondenzátor jsem dal nový,cívku taky a dělá to furt. Ještě zkusim nějak pořešet ten vzduchový filt,jestli tam se něco neděje.
Datum: 18. května 2009 18:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli máš karburátor se sytičem, může být problém i tam.
Datum: 18. května 2009 13:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kdyby prosakoval olej z převodovky, tak by to hodně kouřilo a smrdělo. Také bych řekl, že může být poucpané sání. Může to být i špatný kondenzátor, jak psal Ondra. Není ale také vyloučeno, že je špatná indukční cívka, po ohřátí začne vynechávat, také jsem se s tím už několikrát setkal. Musíš zkrátka zkoušet a zkoušet. Karbec máš opravdu v cajku, neulévá se?
Datum: 18. května 2009 13:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel89
 A co kondenzator?? Mam ČZ typ 470/175 Sport a dělala mi to tak nějak taky. Prostě jsem pokaždý jinak dlouho jezdil a začla vynechávat. Prostě zabrala (táhla) a najednou vynechala a pak zas zatáhla, no akorát tak na to abych ji stratil z rukou. No a na konec to byl kondik.
Datum: 17. května 2009 23:58
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Možná že jo,vzduchový filtr mam nový,ale mam ho tam tak šalamounsky,že je možné že to někdy enabere vzduch.
Datum: 17. května 2009 20:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Není zanesený čistič vzduchu ? Je volný přívod vzduchu pod sedlem ? Připadá mi, že tomu dojde vzduch a směs se příliš obohatí.
Datum: 17. května 2009 18:11
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak to by bylo naprd,,mát to zrovna po GO
Datum: 17. května 2009 17:45
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 ano podle mne také ,nejspíš špatné gufero na klice
Datum: 17. května 2009 16:28
 jestli to mas dobre serizeny, tak ti asi bude sat olej z prevodovky
Datum: 17. května 2009 16:01
Jméno: Luky
IP: uživatel3879
 Po dlouhé době jsem konečně doskládal svého Stadiona s22. tady přikládám pár fotek. Budu rád dyž zhodnotíte díky. omlouvám se za kvalitu fotek 
http://upload.svetobrazku.cz/images/bfi1242563616o.JPG
http://upload.svetobrazku.cz/images/opt1242563521z.JPG
http://upload.svetobrazku.cz/images/viu1242563645j.JPG
http://upload.svetobrazku.cz/images/klz1242563667v.JPG
P.S. taky díky vašim odpovědím na mé dotazy tento stadion jezdí ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 12:25
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 hezký jen to nafoť i s detaily at se každý mrkne co se dá udělat a jestli máš foto jak to vypadalo před tím než si začal
Datum: 19. května 2009 12:25
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Zdarec draci čím by mohlo být když jawa20 háže jiskru ale nechce chytnout a když svíčku vytáhnu tak je mokrá ?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:25
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nebo skus snizit jehlu aby ti tam neslo tolik benalu
Datum: 17. května 2009 21:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud mas elektriku serizenou tak skus jinou svicku ktera je urcite funkcni a pokud to nepomuze tak to bude pravde podobne kondenzator. Svicka muze hazet jiskru jenze spatnou to je bezny
Datum: 17. května 2009 17:54
Jméno: dendy
IP: uživatel5946
 kdyz je ta svicka mokra tak ji mas zalitou utři ji a skus to znova
Datum: 17. května 2009 14:26
 cau když mam vůli na klice aji nahoru a dolu do boku a jelo to jak svina za studena za tepla nic moc.dal sem tam kliku bez vule jenom truchu do boku a je to zdechlí jak svina
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 18:31
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dát nová gufera .
Datum: 17. května 2009 18:31
 ahoj prosim vas nevite nekdo kolik muze stat když si necham zrepasovat klikovku na fichtla?diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 ale zapomel si dodat ze 500,- za praci.....plus jeste díly a to je ojnicni sada a ta stoji 600(by the way ty novy taiwansky kliky hazej  )
Datum: 17. května 2009 23:11
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 mě to stalo 500kč
Datum: 17. května 2009 13:16
Jméno: jarek
IP: uživatel6110
 Cu lidi poradi me nekdo jake jsou pistni krozky na fechtla se me zlomily a nevim jake koupit.Poradte me prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 17:55
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 když vezmeš válec tak ne, akorád si zapamatuj kolik kroužků má na pístu bejt (2,3) a radši si vem dvakrát tolik kdybys pak nějaký zlomil..
Datum: 17. května 2009 17:55
Jméno: jarek
IP: uživatel6110
 Jasne .hej pist nemusim brat sebou??
Datum: 17. května 2009 12:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 změř nahoře průměr válce 38mm je original, ale kdyby sis vzal sebou ten válec tak ti to daj uplně přesně
Datum: 17. května 2009 12:00
Jméno: jarek
IP: uživatel6110
 Jak poznam jaky ten vybrus je??
Datum: 17. května 2009 11:57
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jarku to je podle výbrusu  vem si do obchodu píst a pro jistotu i válec a podle toho ti to taky dají
Datum: 17. května 2009 11:54
Jméno: Abc
IP: uživatel6016
 cau jawari co se stane kdyz dam na panelku jen dva pistni krouzky jak to pojede me se totiz zalomily krouzky a u toho posledniho zamku k motoru se mi zalomil ten mosazny kolicek dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:20
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 si kup novy pist a krouzky ono se ti to casem vrati ve vykonu
Datum: 17. května 2009 21:20
Jméno: jano
IP: uživatel6109
 čavte akú hodnotu má mať predstih u cz 250 455?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 17:27
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_250_typ_455/popis/ciza
Datum: 17. května 2009 17:27
 Ahoj draci,potřeboval bych poradi.Můj fichtlík se mi asi nějak zasek,skrátaka stalo se mi to,že když jednoho krásného dne jsem chtěl fichtla nakopnout a nesšlo mi to!Jak když je tam spajka a když jsem ho chtěl roztlačit,tak jak když jsem na nej moc lehkej tak nevím co to je??Mám ho po výbrusu,nemůže to být tím???Moc děkuji za opovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 10:29
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 zkus povolit ten sroubek na prave strane motoru jak je tam na spojku
Datum: 17. května 2009 10:29
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jestli dáváš olej jak se ptří a máš to dobře zajeté tak zkus vyndat svíčku jestli není špatné(prasklé) gufero byla by od oleje pak to zkus prošlápnout bez svíčky poznáš jestli jde zlehka nebo je přidřenej
Datum: 17. května 2009 10:11
 Zdavím. Pokud si chcete zazávodit, přijeďte 13.6.2009 do Březhradu (u Hradce Králové) na fichtlcup. Nějaké informace jsou na (www.jawa50zavody.wz.cz/brezhrad.htm)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 9:23
 Čus draci mám doma 05 je to vývozní typ do Ruska a má jiý převody oproti 21 .....1 a 2 jsou krtáký pěkně a 3 ta je hodně do rychlosti.................co to mám za zuby v převodovce že i je takový že 1 a 2 obrý a 3 do rychlsti hodně..............ale na 2 to jede 45 a na 3 70........tyjo ale je to stejank divní.....................
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:00
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 ja myslim ze vyvozni se lisily od normalnich ja mam doma vyvozni 21 sport a na stitku na 4kone
Datum: 18. května 2009 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 05 po roce 65 meli uz prevodovy pomery jako 20....do ty doby byla dvojka 19/19(jako parezy) a od 65 byla dvojka 20/18 zubů,takze staci prohodit kolecka dvojky a jedna dva je jak na simsonu a 3 je strasne daleko...
Datum: 17. května 2009 23:16
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar co ja vim tak 05 mela prevodovku stejnou jako 550 nebo 555 ted nevim ale ty mely kratsi dvojku.20,21,23 mely us jinaci s delsi 2jkou.Me mustaf tky na 2jku jede 45 s 12 zubym sekundarem a origo rozetou,ale 05 me tolik nejede.nebo mas upravu jak rikaj kluci silnou dvojku.
Datum: 17. května 2009 13:05
 maš přehozene kolečka spíše 2 stači rozebrat motor a složit ho tak jak ma byt doporučuji nove ložiska a simeringy
Datum: 17. května 2009 9:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 A nemas obracene kolecka na 2ku spis?
Datum: 17. května 2009 0:40
Jméno: martinek
IP: uživatel1411
 cus hosi mam fichtla trochu poladenoho a kupil sem si ferodove lamely a ty zuby sou jak cirkula v smeru jizdy mate nekdo skusenost???je to hrozne meky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 stary feroda byly mekky.......ono vsechny betaverze novejch lamel meli mekky zuby a slo to po retezu......des....ale co se prodavaj dneska uz sou z kvalitniho materialu
Datum: 17. května 2009 23:19
Jméno: Horst
IP: uživatel6112
 Čau borče ceZetaku .Jeli tvá odpověď na mne tak já číst a dokonce proti tobě česky umím.Jinak na co se ptal martinek jsem odpověděl.
Datum: 17. května 2009 18:28
Jméno: JAWA_ceZetak
IP: uživatel4196
 kamarade nauc se cist.... do ladeneho motoru ferodo nidky necpy
Datum: 17. května 2009 15:40
Jméno: Horst
IP: uživatel6111
 Čau.A vyměnil jsi také prim.řetěz a prim.kolečko ? Proč jsis tam nedal klasiku ?
Datum: 17. května 2009 15:21
 ja som ich len namontoval a zatiaľ ide
Datum: 16. května 2009 23:17
 Neviete či by sa dal u nás v SR prihlásiť pionier(jawa 20) ak má staré ŠPZ aj so starým TP a posledná poistka bola zaplatená v.r. 1999...prosím a ďakujem za odpoveď na e-mail na boom_man@azet.sk
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 22:51
 cuuz nevite kde bych sehnal neony na baterky tužkové?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:21
Jméno: standa
IP: uživatel6119
Datum: 17. května 2009 23:21
 Ahoj zdravím všechny draky, potřebuji pomoct s babettou 207 jestli na ni jde naroubovat karbec z 210ky. máte-li někdo zkušenosti, podělte se o ně se mnou díky Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 10:28
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 karbec z 210 je stejny jako na 207 ta ma akorat jinak zakroucene kolinko ale pasuje tam.
Datum: 17. května 2009 10:28
 zdar mám tokovej blbej dotaz ale jak je to s tou baterkou na 250 tce to když ju tam nemám tak to bez ní nepojede? nebo k čemu tam je na pionýrovy žádná baterka není a jezdí to jak to tada s tou baterkou je?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:59
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Jawa 250/559-02 jede i bez baterky,ale musí se to nabudit roztlačením. Ale je velmi obtížné to na rovině roztlačit,spíše je to lepší z kopečka.
Datum: 16. května 2009 21:59
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Jawa 250/559-02 jede i bez baterky,ale musí se to nabudit roztlačením. Ale je velmi obtížné to na rovině roztlačit,spíše je to lepší z kopečka.
Datum: 16. května 2009 21:59
 na pionýrovi je magneto, a na 250ceje dynamo, a to se musí baterkou prvně nabudit, a když už za nastartovaného motoru odpojíš baterku, tak furt pojede( pokud dobíjí). jábaterku nemám, tak ji startuju přes nabíječku, ale nesmim to zdechat  jinak skoušel jsem to roztlačit bez baterky, po rovině....chvyli sem s tim běhal, jazyk až na zemi a nic..
Datum: 16. května 2009 21:30
 na pionýrovi je cívka =)
Datum: 16. května 2009 21:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 Čus draci. Máte někdo zkušenosti s výměnou přední vydlice z mustanga vyměnit za vydlici ze simsona? Jde to? Pokud jo, tak jak? Moc dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 11:45
Jméno: wikuw
IP: uživatel298
 potřebuješ k tomu kompletní vidlici ze simsona ( vidlice, kolo, řídítka, ložiska). Z Mustanga vytlučeš z rámu misky pro ložiska, necháš na soustruhu vytočit takové mezikusy a ty tam místo nich nalisuješ. Do nich pak nalisuješ simsonácké misky a složíš to. Ta vidlice je o několik (možná i o 10cm delší) . A je příšerně měkká.
Datum: 17. května 2009 11:45
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Zdar.
Jede někdo v pátek 22.května na motosraz do Brozánek(Ustécký kraj) ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 20:49
 Bus draci, koupil jsem si kostru na mustanga a nadrz + sedlo, no a zajmalo by me za co muzu vymenit masku? z babety? jo a taky o kolik kg je asi tak lehci nez klasickej fichtl? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 22:03
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 +- 3 kila....a tu maskui...to nevim
Datum: 16. května 2009 22:03
|



|