česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2421  2422  2423  2424  2425  2426  2427  2428  2429  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Ahojte draci, jaktože když mi dochazí benzin u 555 tak mi de motor do otáček a je to jak motorová pila, ale jen když dochazi benzin. Nejde to takhle stále nastavit??? Možna by to chtělo jinej plovak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 14:33
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1724    
Jak dochází benzít, tak vzniká bohatá směs a ta zrychlí chod motoru
 
 
Datum: 09. prosince 2007 14:33
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
to dela uplne bezne!!!!a pak to zdechne to nicim nenastavis jen tim ze budes met porad v nadrzi benal
 
 
Datum: 08. prosince 2007 21:58
 
 
 
 
Jméno: Fichtman      E-mail:      IP: uživatel434    
Ale tož tak to jo,ale beztak si koupim nějakou jednadvacu a nebudu trapit pařizka, budu s nim potom jezdit do školy a nejspiš si ho budu davat na školni dvur
 
 
Datum: 08. prosince 2007 17:54
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
chudá směs umí svoje, motor se téměř nemaže, největší výkon je u mírně obohacené směsi, chudá směs motor pouze ochotně pošle do otáček, ale bez kroutícího momentu..., stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 08. prosince 2007 16:36
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Kdyz ti dochazi benzin tak mas chudsi smes, takze se to ochotneji vytaci, ale po chvili se ti to zacne dusit a pak ti dojde benal uplne. Klidne si to tak nastav, ale zadres motor.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 16:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cau ! jedu na fichtlu jedu normalně vše je v pohodě,jakmile ale dám plnej plyn tak to cuká,kouří to jak továrna. Může to bejt moc oleje v benzínu,nebo tryska,nebo snad zapalovaní ??? poradte,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 13:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Moze to byt vsetko co si vymenoval.A pokial ten husty dym aj smrdi,tak mas v haji gufero na starne spojky.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 13:30
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
špatně nastavený karburátor, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:58
 
 
 
 
Jméno: joska99      E-mail:      IP: uživatel1718    
Zdravim....Chtěl jsem se zeptat....tady na shopu se prodávají sekundární kolečka na ČZ já si taky chci koupit s mín zubama akorát nevím jestli mám malej střed na ČZ 175/476 tak bych akorát potřeboval vědět jaký sou rozměry velkýho a mylýho středu Díky!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 11:00
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1713    
dyt to u nich je napsany ne? malej 2cm , velkej 2,5 cm
 
 
Datum: 08. prosince 2007 11:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1716    
Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, (!! JEDE TO KDYŽ MAČKÁM NA KARBURÁTORU TEN KNOFLIK) A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 19:24
 
 
 
 
Jméno: marffik      E-mail:      IP: uživatel866    
Zkus trysky,nebo nastav hladinu,tim pliskem na vicku plovakove komory.
 
 
Datum: 27. prosince 2007 19:24
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
más asi spatný plovákový ventil
 
 
Datum: 08. prosince 2007 8:24
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1716    
Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 12:57
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
já čistil karburátor Jikov 2928 na svoji upravenou ČZ 175/477 tak že jsem ho nechal asi dvacet minut vařit v octě a úspěšně, potom je krásně vidět kolik nečistot je pryč, celkově jakoby ztmavne, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:57
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel174    
vyčisti ho v technickém benzínu a ne o normálním
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:44
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Moj nazor na pranie karburatora v octe je,ze je to hovadina.Skusal som raz zo srandy na karburatore,kde olej stvrdol a vytvoril taku bielu usadeninu.Ked som to varil kratko,vobec to nepomohalo.Dolial som ocot ale vysledok zas ziadny.Tak som sa nastval a nechal to tam asi 15-20 minut.Ten olej zliezol len na niektorych miestach,niekde este bol.Ale hlinik na karburatore uz nic moc.Ked som po nom presiel rukou,ostaval mi na prstoch.A to nehovorim o tom smrade vareneho octu.Ked som ho namontoval,motorka vo velkych otackach zacala kuckat.Hladina bola ok,ventil priechodny,hadicka tiez...proste vsetko ok.Ked som tam dal normalny karburator,islo to normalne.Skor by som to nechal na noc v benzine.Ale to som zatial neskusal,tak nevime,ake to ma vysledky.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:17
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1713    
vycisti se to daleko lip nez kdyz to budes prat v benzinu...
 
 
Datum: 08. prosince 2007 10:19
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
cože ? proč zrovna v octu ? čemu to pomuže ?
 
 
Datum: 08. prosince 2007 0:43
 
 
 
 
Jméno: Loukoťák      E-mail:      IP: uživatel1327    
skus vyvařit karbec ve voctě..:-) voddělej plovák, trisky, a víčko, a ponoř ho uplně celej...nech to tam, aby to tak 5 min bublalo, a pak to vodělej, počkej aš to vyschne, a můžeš jet..:-)
 
 
Datum: 07. prosince 2007 22:23
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel1717    
Takto ti poviem komplet prejdi palivovu sustavu ale hovorim komplet a svicka ci hadze kukni na odtrh hlavne alebo ci ti neodesla inducka ale popozeraj a pleskem nerob nic lebo ked ti to do teraz jelo tak to rozhodne pleskem nebude pokontroluj tu sustavu ci ti doteka benzin dobry a svicku a tak ci hadze zdar
 
 
Datum: 07. prosince 2007 22:08
 
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel694    
skus jestli nemas moc nisko hladinu karburatoru to se ladi pomoci pliskem plovaku a jestl ise ti nezasekava ventil plovaku
 
 
Datum: 07. prosince 2007 21:37
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Skus inu sviecku,posteluj odtrh,skontroluj predstih,pozri,ci neni zanesena hadicka,ako sa otvara ventil plavakopvej komory,ci nema povolenu hlavnu trysku....je to dost.
 
 
Datum: 07. prosince 2007 21:15
 
 
 
 
Jméno: Vasek      E-mail:      IP: uživatel1680    
Čest draci:-) mam problem nikde my nevedou zadny kabely na svetla a klaksík mam dva kabely od civky modry a cerny bude to + a - ptz na modrym je pojistka jinak mam 21 Fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 17:24
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel1680    
mám 21pionyra newim jaky mam zapalovani jeslti 20W nebo 30W mam tusim 2civky ty mali u statoru
 
 
Datum: 09. prosince 2007 17:24
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel174    
co to máš z afektka?? fektl nemá + a - protože má střídavé napětí.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:46
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Atiez je to napisane aj na statore.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ja neviem jaku poistku spominas,lebo fichtl poistku nema.Hlavne si mal napisat,ake mas zapalko.20W alebo 30W.20W zapalko:Tri cievky.Z jednej(vlavo dolu) drotik na kladivko a este tam su dalsie dve cievky.Jedna je vecsia a druha mensia.30W zapalko:Tri cievky.Z jednej(vlavo hore) drotik na kladivko,zvysne dve su navzajom prepojene a ide od nic jeden kabel.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:39
 
 
 
 
Jméno: Wonder      E-mail:      IP: uživatel1407    
mam mustanga a když ho nakopnu tak chvíli motor běží ale musím mít plyn v konci a neřve to moc nechcou nějak držet otáčky nevím čím to je. Možná je špatný kondenzátor. Nevím čím to může být PLs poradte miii odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs      IP: uživatel6262    
Sundej vyfuk rozdělej ho a vypal ,nebo jinak ho očisti od karbonu, (potom se ti to nebude dusit.) Rozdělej karbec a kompletně ho vyčisti a utěsni ať to nenasává falešnej vzduch .potom jak ho budeš davat dohromady tak ten prostřední šroub s pružinou zašrobuj nadoraz a potom o jednu aš jednua pul otáčky povol , no a potom podle potřeby povol nebo utahni o pul otačky tanm nebo spatky.Dale vyčisti ventil u nadrže aby dobře ťesnil a nebyl tam bordel a pokud možno ak si sežeň ještě ten malej filtr mezi nadrž a karbec. Jo a taky se podivej v jakym stavu maš filtr na přisávání vzduchu . No a nazavěr nastav oddtrh kladivka ..hodně štěsti.
 
 
Datum: 28. června 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
A naco by si prehadzoval cely motor,ked staci prehodit karbec?Co je jednoduchsie?
 
 
Datum: 08. prosince 2007 21:38
 
 
 
 
Jméno: wonder      E-mail:      IP: uživatel1407    
majo:-Dobrá vyzkouším.. A když to nepomůže tak asi vyměním celý motor protože mám ještě jeden ale to asi až na jaře.. Zatím,měj se zdar..a ať to fičí
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:58
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Vycisti karbec a potom a ak to nepomoze,ozvi sa zas.
 
 
Datum: 07. prosince 2007 21:20
 
 
 
 
Jméno: vašek      E-mail:      IP: uživatel959    
cau,měnil jsem kuličku mezi tyčky pak to nastartoval jel a najednou to chcíplo a nešlo to nastartovat tak jsem to dotlačil a chytlo to ale za chvíli to chícíplo ale jak tam dam dvojku ma to mali otáčky a chcípne a nejede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 19:05
 
 
 
 
Jméno: krizle      IP: uživatel80    
mám mustanga a míchám v poměru 1:50, je to málo nebo je to dostačující? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 14:06
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Lazák: Nesohlasím. Když to přeženu, tak mi vynechává motor.
 
 
Datum: 11. prosince 2007 14:06
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Lazák: Nesohlasím. Když to přeženu, tak mi vynechává motor.
 
 
Datum: 11. prosince 2007 13:56
 
 
 
 
Jméno: Lazák      IP: uživatel664    
kdyz tam nalijes vyic olece nic nezkazís ale kdyz mín tka se ti to muze zase zadrti takze proste mazat radis víc nez mín
 
 
Datum: 09. prosince 2007 21:56
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=3565&o=1
 
 
Datum: 08. prosince 2007 18:45
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=9815&o=1
 
 
Datum: 08. prosince 2007 18:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Este raz tie priklady a po jendom: http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=15206&o=1
 
 
Datum: 08. prosince 2007 18:41
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Debaty aky olej do fichtla tu uz boli.A nikdy sa k nicomu nedopracovalo.Od dneska sa uz do takychto debat nezapajam.Zopar prikladov:
 
 
Datum: 08. prosince 2007 18:40
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ja vravim,kto maze,ten jede a kto jede,ten huli!:-)
 
 
Datum: 08. prosince 2007 18:24
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Ja jsem daval M2T a vubec mi to necoudilo, jestli mas motor uplne v prdeli a prisava ti to olej z prevodovky tak se nediv, ze ti to dymi :-D A majo ma naprostou pravdu, tyhle diskuze jsou absolutne nesmyslne.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 17:12
 
 
 
 
Jméno: Tomket      IP: uživatel967    
MAJO: Tak ten olej stojí 200kč 1.5litru, takže to tak hrozný neni!!! A navíc to vůbec nečoudí narozdíl od M2T atd....
 
 
Datum: 08. prosince 2007 16:52
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
mno a co tu asi říkám???
 
 
Datum: 08. prosince 2007 14:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel174    
já dávám půl litru oleje na 10 l benzínu a maze to akorát, jenže nyní za mne bude mazat possilube tak to mám v cajku pomer 1:30 a můžu si pískat
 
 
Datum: 08. prosince 2007 13:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel174    
cestmir ty si uplně blbec a nemáš o poměru ani páru, 1:33 je víc než 1:50
 
 
Datum: 08. prosince 2007 13:05
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
ty seš asi taky úplně blbej patriku!! 1:50 znamená že máš 1 litr oleje na 50 litrů benzínu a když máš 1:30 tak je litr oleje na 30 litrů benzínu, čím je menší to durhý číslo tak je to víc a né míň!!si skro každej myslí že čím větší číslo tím víc olej ale je to píčovina
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:53
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel174    
1:50 je víc než málo, kde na to furt všichni chodíte???
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:47
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Tomket:No ked ta bavi davat 300 korun za liter oleja,ktory je tam zbytocny,ja ti to neberem.Ale ked sa nad tym zamyslis,tak ked by si mazal Shell advance,ktory tomu bohato staci a stoji 105kc liter,tak ti skoro 200korun ostane na benal.Za 200 natankujes cez 5litrov.A z fikom s tym urobis dobrych skoro 200km.Tot moja uvaha.
 
 
Datum: 08. prosince 2007 12:33
 
 
 
 
Jméno: Tomket      IP: uživatel967    
Já taky mícham 1:50, leju tam olej Stihl a sem ůplně spokojenej!
 
 
Datum: 08. prosince 2007 9:57
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
sem psal ze musi 1:30 a skvlitním olejem 1:40
 
 
Datum: 08. prosince 2007 7:59
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel1717    
presne tak Majo sak nejsem blby ze 1:50 ze mas litr oleja na 50 litru benzinu ale podla teho jak to beres urcite nemisa stale 50 litru ale na litrik ked das pul deci a 0.30 tak to je rozdil chlapce tak je jasne ze ked daas litr benzinu namysanym 1:50 tak bude vic dymit jak ked das litr benzinu 1:30 ale podla teho jak mysas
 
 
Datum: 07. prosince 2007 22:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
jawamaniak22:On tym asi myslel moc malo.
 
 
Datum: 07. prosince 2007 21:13
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak22      E-mail:      IP: uživatel131    
myslím že hodně lidí nemá o poměru ani páru a kecá sračky, borec115 píše že 1:50 je moc at dáváš 1:30 a neví že když dáš 1:50 tak mažeš mín jak když dáš 1:30.... nápověda: 1:30 = 1 litr oleje na 30 litrů benzínu tzn. že při poměru 1:30 mažeš víc jak při poměru 1:50 borče115 :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2007 20:13
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel1715    
Pavko ale cezeta neni pionir normal mustanga misam 1:30 a motorka slape jak sprosta supr vykon ale ked chces aby tri vydrzal dlhsi valec tak mu troska pridaj oleja
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:48
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
asi chces zadrít motor ze musís michat 1:30 nebo s kvalitním olejem 1:40 ja na čezete míchám 1:50 ale castrol tts 2 být tebou víc mazu . Best oil je rostlinny v poměru 1ku 1 :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:37
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel1714    
Uz sa da povedat ze je to moc michaj tak 1:30 original presne povedane 1 dielik oleja na 50 dielikov benzinu
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:33
 
 
 
 
Jméno: pavko      E-mail:      IP: uživatel430    
čest píšu zas chcu se vas zeptat jaké má rozměry jehlové ložisko z fíka na hoře chci si ho tam dát místo pouzdra dík za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 18:42
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
musíš použít kalené pouzdro, potom by to šlo, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:42
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
prevrtám jestli to pujde
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:34
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1713    
misto pouzdra tam lozisko nedas, musis si koupit novou ojnici i s tim loziskem....
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:27
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel281    
neví někdo jakým nejjednoduším způsobem se dá vylisovat vložka z válce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 22:55
 
 
 
 
Jméno: lada      E-mail:      IP: uživatel1562    
nejdřív si udelej na válci a vložce rysku abys věděl přesnou polohu až to budeš dávat do hromady. potom válec přádně nahřej a kladivem přes dřevo jí vyklepneš jak nic
 
 
Datum: 14. prosince 2007 22:55
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel281    
tak to by bylo super
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:51
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
já to už sliboval hodně lidem, do konce víkendu se pokusím něco dát na web, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:28
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1713    
stejsky: foto by nebylo? .)
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:26
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
vybrousit a mas ji venku v podobé špon:-) stačí lisem nebo koupit new valec
 
 
Datum: 07. prosince 2007 18:17
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
jednoduše pomocí lisu, nebo pomocí stahováku, já si jednoduchý vyrobil, základ je šroub M18, menší to nevydržel, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 07. prosince 2007 17:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cus draci, poradte mi když chcí do fíka lejt poměr 1:40 tak kolik to je mililitrů ??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 12:11
 
 
 
 
Jméno: gappa      IP: uživatel1690    
anebo jinak = malá štamprdla!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 17. prosince 2007 12:11
 
 
 
 
Jméno: dilinA      IP: uživatel281    
25ml oleje na litr
 
 
Datum: 07. prosince 2007 16:49
 
 
 
 
Jméno: Lazák      IP: uživatel664    
stejsky ten tvuj posledni valec je kolikati kanal ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 12:05
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
je to pětikanál, viz fotky na http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 07. prosince 2007 12:05
 
 
 
 
Jméno: Lazák      E-mail:      IP: uživatel664    
kde najdu detajlní navod jak udelat klapkovy saní na fíka/250 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 15:47
 
 
 
 
Jméno: dubec      IP: uživatel590    
heh,na fichtla 250? ::-))
 
 
Datum: 07. prosince 2007 15:47
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
mrkni na můj motor, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 06. prosince 2007 22:22
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1707    
neni navod. pouzij fantazii a taky bys mel mit vybavenou dilnu (freza) vrtackou to tezko udelas
 
 
Datum: 06. prosince 2007 22:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cau! hele nevíte proc se mi u fichtla preplavuje plovákova komora,a taky tece furt dost benzínu na hlavu tou dírkou jak je na karborátotu u hrdla a tady se to taky přeplavuje. díky za tipy co s tím. díky a caw odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 16:19
 
 
 
 
Jméno: DC      IP: uživatel1732    
Vyčisti plovákovku.
 
 
Datum: 14. prosince 2007 16:19
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Pokud si měl plovákovku rozdělanou tak si mohl otočit ten plíšek co s ním šteluješ výšku hladiny v plovákové komoře. Mně se to stalo a 4 litry béna my vytekly na cestu.
 
 
Datum: 07. prosince 2007 13:15
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Buď špastně seštelovaná hladina nebo špatný ventil jak píše Bubák.
 
 
Datum: 07. prosince 2007 11:06
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1707    
asi ti nezavira plovakovy ventil.. kup novy... sesa tu ma
 
 
Datum: 06. prosince 2007 21:36
 
 
 
 
Jméno: slavo      E-mail:      IP: uživatel1367    
nie a nie natočiť čz 175/487 už som vyčistil karburátor, iskra vyzerá byť dobrá, ihlu som prestavil, trochu chytí a hneď zdochne, čo to asi treba urobiť, poradí mi niekto ako ju zošteľovať? sviečka bris N17 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 17:18
 
 
 
 
Jméno: Axell      IP: uživatel939    
me to delalo taky a nakonec sem zjistil že to dělal odrušovač
 
 
Datum: 07. prosince 2007 17:18
 
 
 
 
Jméno: a      E-mail:      IP: uživatel1712    
vyměnit benzin za nový
 
 
Datum: 07. prosince 2007 15:01
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Pokud máš seřízené zapalování seřid´karburátor.Jehla 3. zářez zhora a přídavný vzduch 3/4 otáčky ze zavřené polohy.Doporučená svíčka N15C.
 
 
Datum: 07. prosince 2007 10:43
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
pokud hned chcípne tak chyba bude zřejmě v nastavení karburátoru, zkus stříknout do válce trochu benzinu a nastartovat, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 06. prosince 2007 22:21
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Co předstih? nebo seřízení volnoběhu, podívej se, jestli nemáš moc povolený seřiz. šroubek volnoběhu, jestli teče dost paliva...
 
 
Datum: 06. prosince 2007 21:51
 
 
 
 
Jméno: Lazák      E-mail:      IP: uživatel664    
zdarec draci nevite kde by se dala koupit klapka ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 9:29
 
 
 
 
Jméno: struhec      E-mail:      IP: uživatel1736    
v hajzlu blbečku taková hovadina a ještě se ptáš ty pi..o čau ty draku furt píšete draku jak teplouši už se proberte
 
 
Datum: 11. prosince 2007 9:29
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
cena použitelné klapky, cca 500 a výš, koupit jako na ND na zahraniční motory, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 06. prosince 2007 22:20
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1707    
zalezi kolik do ni chces dat, vetsinou se tu odpovida jen ze na ruznych eshopech s tunungovymi dily na scootery , tak jsem jednou hledal a nasel toto : http://www.scootland.cz/eshop/?id=100560020 za 350.. je jich tam hafo na ruzne znacky, vsecko za cicapade :-) pokud ti nevadi drazsi tak tu http://scooter-tuning.vltava2000.cz/store/fulltext.asp?lngDepartment=0&strName=klapky&x=0&y=0
 
 
Datum: 06. prosince 2007 21:34
 
 
 
 
Jméno: formis      IP: uživatel1074    
cus seso http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1050.html jak tam mas napsany ze je to pri lehci do kolika kg to asi tak je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 21:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
No,pokud si tlustej jak prase tak tě to neutáhne
 
 
Datum: 06. prosince 2007 21:01
 
 
 
 
Jméno: cívky      IP: uživatel630    
cau. co se stane když dám drát od světel na zapalovací cívku a drát od indukčky na světelnou cívku (tu velkou)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 2:43
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
ako nudzove riesenie som mal svetelne cievky miesto zapalovacej...kedze svetla nemam, nebol problem :-P a slo to v pohode
 
 
Datum: 08. prosince 2007 2:43
 
 
 
 
Jméno: Marast      E-mail:      IP: uživatel65    
to bych byt tebou neskousel...pac to nekopnes a vubec ti to nebude svitit ..ta svetelna civka nevykonava tolik proudu jako zapalovaci......tak ser na to:-D
 
 
Datum: 07. prosince 2007 15:37
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1644    
A taky špatně startovat.. http://www.mojemoto.wbs.cz
 
 
Datum: 07. prosince 2007 14:27
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
S největší pravděpodobností ti to bude málo svítit.
 
 
Datum: 06. prosince 2007 21:56
 
 
 
 
Jméno: magor      IP: uživatel1412    
hele ten dotaz proč je fichtl červenej sem nepsal já a na co je to takový tamto oválný hliníkový s takovejma plíškama na stranách odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:20
 
 
 
 
Jméno: krulda      IP: uživatel79    
to je radiovej vysilač pro přivolání marťanů......
 
 
Datum: 13. prosince 2007 21:20
 
 
 
 
Jméno: Fuck      IP: uživatel1644    
myslíš motor??? to je k tomu aby to jelo..
 
 
Datum: 06. prosince 2007 20:30
 
<  2421  2422  2423  2424  2425  2426  2427  2428  2429  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 17:02:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu