Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lup
IP: uživatel1500
 zdar poradte budu mít 15000 na jaře a přemýšlím nad koupí nějaký 125ccm přemýšlel jsem o ČZ 125/453 cio myslíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 12:11
Jméno: Vyspu
IP: uživatel252
Záleží na co tu motorku chceš, ale podle věku soudím že kejva by pro tebe nebyla moc dobrá, spíš bych scháněl tu 476- líp jede, líp vypadá(pro tebe) líp brzdí, má blinkry..
Datum: 12. prosince 2007 12:11
Jméno: Lup
IP: uživatel635
No já si můžu dovolit jenom 125ccm pač je mi 16 ale určo si to pak uzpůsobím na 175ccm dík za rady
Datum: 11. prosince 2007 19:03
Jméno: Bubák
IP: uživatel1741
ja ji prave taky na jare chci kupovat (tu 476) ale stve me ze jsou skoro dvakrat drazsi nez 175/477  takze to taky vidim na 180/487.x a postavit na papiry od 125/476
Datum: 11. prosince 2007 18:19
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Já osobě doporučuji 125/476.Je totožná se 175/477, jede dbře, lehká udržba i oparava, bezproblémové sehnání ND, nejsou drahé, možmost časem vyměnit motor 125ccm za 175ccm a nikdo to je tak nepozná.. Já jí chtěl taky, ale pak sem si radši koupil 180/487.4.
Datum: 11. prosince 2007 17:23
Jméno: Lup
IP: uživatel777
Jo jasný to by bylo lepší ale já to asi špatně napsal budu mít 15000 ale ta 453 je za 8000 ale kdybyste někdo na jaře prodával 476 tak řekněte
Datum: 11. prosince 2007 16:20
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
Datum: 11. prosince 2007 15:40
Jméno: Lup
IP: uživatel1500
No tak jako chci koupit něco kde bude malá údržba jednoduchá a hlavně levnej provoz a aby to byla 125ccm
Datum: 11. prosince 2007 14:11
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
drahy ale dobry
Datum: 11. prosince 2007 14:02
Jméno: PAvko
IP: uživatel1737
 čest píšu zas mam small problém koupil sem new špajsku na fika a nevím jestli mam sehnat new poloautomat a ma sesa vsecky ozubena kola to nevím objednal sem vsecky tka by mely byt ok .dik za radu best Oil is fritovací
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 21:58
Jméno: lazák
IP: uživatel664
nema ta mototechna v tom rakoníku intenetovej obchod ???
Datum: 11. prosince 2007 21:58
to budu stare zasoby.Co som si vsimol,tak v rakovniku maju viac veci,ktore sa bud nedaju zohnat alebo sa zhanaju velmi tazko.
Datum: 11. prosince 2007 21:54
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
automat novy sezenes!aspon u nas v mototechne je asi za 750kc,je to mototechna v rakovniku
Datum: 11. prosince 2007 20:21
Kolecka ma zda sa mi vsecky.A automat fungl novy uz nezozenies.Ak s tymto neboli problemy,nechaj ho tam kde je.
Datum: 11. prosince 2007 18:00
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
 Čau draci  mám dotaz mám Jawa fichtl 21 ale je to slátanina vseho možnýho projdu na STK ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 14:55
Jméno: Loupák
IP: uživatel777
Na indučku na 15 ta co vede i na zapalovací cívku
Datum: 11. prosince 2007 14:55
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
kostra tam nemusi bejt ale na inducce jsou dva poly?na ktery
Datum: 11. prosince 2007 14:21
Jméno: Loupák
IP: uživatel1500
chcípák : nějakej spínač jeden drít na kostru a druhej na indučku
Datum: 11. prosince 2007 14:11
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
napis new dotaz to nevim
Datum: 11. prosince 2007 14:01
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
jo a nevis kam zapojit chcípák mam od cívky jeden kabel a modry...nevim co s tim ani elektrika neni udelana
Datum: 11. prosince 2007 13:58
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
fíka mas slozeneho behem 2hodin
Datum: 11. prosince 2007 13:45
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
on ti dovnitr nesmi moc videt co tam mas za bordel a kdyz to oplechujes tak nic neppozna amas technickou
Datum: 11. prosince 2007 13:44
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
tak díík
Datum: 11. prosince 2007 13:44
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
dej to tam a projdeto bez problemu
Datum: 11. prosince 2007 13:43
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
nadrz mam taky tu puvodní
Datum: 11. prosince 2007 13:43
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
nadrz mam taky tu puvodní
Datum: 11. prosince 2007 13:43
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
ten zadni by mel stacit
Datum: 11. prosince 2007 13:43
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
predni blatnik mám,mam i brisko a kryt pod riditka tak bych to mozna dal dohromady
Datum: 11. prosince 2007 13:42
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
jj
Datum: 11. prosince 2007 13:42
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
podívej se na srot ta je toho tuina sezen si nadrz masku a plechy a projde aniz by se nanho podival
Datum: 11. prosince 2007 13:42
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Jakej plech myslis ten zadní?
Datum: 11. prosince 2007 13:41
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
těžkoi aspon ten velký plech si sezen pak by to mohlo projit s podplacením
Datum: 11. prosince 2007 13:41
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
těžkoi aspon ten velký plech si sezen pak by to mohlo projit s podplacením
Datum: 11. prosince 2007 13:40
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
tak mrkni
Datum: 11. prosince 2007 13:39
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
prislo sorry
Datum: 11. prosince 2007 13:39
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
nic neprislo
Datum: 11. prosince 2007 13:38
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Fotky jsem poslal
Datum: 11. prosince 2007 13:33
Jméno: PAvko
IP: uživatel1737
pošli foto na E-mail pavelpavlicek@e-mail.cz
Datum: 11. prosince 2007 12:45
Jméno: KROSAR
IP: uživatel776
 Hoši mam pruser potrebuju poradit nakopnu stroj a neco v nem divne klepe uz nwm co to muze byt jesi ojnice nebo kladivko fakt nwm napiste pls nekdo co by to mohlo byt dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 19:29
Jméno: pepa
IP: uživatel1899
možná je to klikovka.
Datum: 06. ledna 2008 19:29
máš špatný pístní kroužky, už sou vychozený
Datum: 15. prosince 2007 21:38
Jméno: ABc
IP: uživatel805
Většinou klepe pístní čep (hlavně na volnoběh)
Datum: 11. prosince 2007 17:26
Jméno: Bubák
IP: uživatel1739
kdyby prasky krouzky ,tak mtoor nenatoci, vim o cem mluvim, me prasknul druhej krouzek a kdyz jsem chterl aby to jelo tak jsem musel dlouho tlacit a drzet to ve vysokejch.. jinak v nizkejch chciplo
Datum: 11. prosince 2007 13:59
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
krozky se ti rozlámaly nebo ojnice vychrapana
Datum: 11. prosince 2007 12:56
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
 zdar mam pro vas dobrou spravu ohledne to toluenu nalil jsem to urcite mire do babety par ml to bylo a jede skutečne lip radsi jsem pridal trochu oleje ma to zrychleni jak k...a vyskousej te uvidite!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2008 22:52
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
prosím, jak to mám namýchat?
Datum: 08. ledna 2008 22:52
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
me ho neprodaly,prej ze si musim prijit s zivnostnakrm
Datum: 11. prosince 2007 20:23
Jméno: pavko
IP: uživatel430
toulen kopuis v kazdé drogerce a nic po tobe nechcou
Datum: 11. prosince 2007 19:02
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
tatka ho mam v garazi jednou kdyz jsem neco hledal nakou barvu tak sem to nasel
Datum: 11. prosince 2007 17:36
Jméno: mrcin.m
IP: uživatel111
Kde sho koupil ? Leda že bys byl podnikatel páč toluen se tedka prodává jenom podnikatelům aby si to nekupovali kde jací feťáci !
Datum: 11. prosince 2007 17:32
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
pokusím se o upřesnění, běžný benzin obsahuje kolem 5-7% toluenu, v benzinech s vyššími oktanovými čísly je ho méně, nahrazuje ho jiná látka, která je mnohem méně dostupná, proto se hodní jako nejjednodušší přísada paliva. Ideální množství toluenu se pohybuje kolem 15% tím se dosáhne zvednout oktanové číslo někam okolo 105-107, další zvyšování poměru má jiné následky, toluen rychle z benzinu vyprchá, proto je nutné míchat paivo před jízdou, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 11. prosince 2007 15:24
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Nezahrával bych si...pár kapek je divná míra....  Když už teda experimenty tak to chce spočítat výsledný oktanový číslo nebo se dostaneš oktanovým číslem tak vysoko že ti sebelepší olej nepomůže a vznikne ti hořením takový teplo že zadřeš...  Všechno má někde svoje hranice...
Datum: 11. prosince 2007 14:52
Jméno: ,ihal
IP: uživatel1541
toulen kupis v drgerii alebo farby laky
Datum: 11. prosince 2007 14:47
Kde si sehnal toluen? Jak vypadá tvůj motor?
Datum: 11. prosince 2007 14:22
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
jeede to dobre tak to je dobry
Datum: 11. prosince 2007 12:48
Jméno: mihal
IP: uživatel1541
cital som ze prilianim liehu do benzinu sa da zbavit vody v nadrzi....toulen ma oktanove cislo 115-140 len tak medzi recou
Datum: 10. prosince 2007 21:45
Jméno: Loupí
IP: uživatel489
 Zdar je tu nějakej drak z Děčína popř. ústí n. labem, a okolí kdo by dokázal spravit fichtla nemám co bych k němu řekl
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 21:12
Napiš mi na mail a já ti pošlu kontakt na kolegu z Děčína.
Datum: 10. prosince 2007 21:12
Jméno: michael.hille
IP: uživatel156
Datum: 10. prosince 2007 21:00
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
 Zdar, potrebuju poradit ohledne lesteni kanalku cim je vylestim.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 22:32
kydž sem to zkoušel tak sem to dělal nejdřív jemnym papírem po laku pak brusnou pastou na ventily a nakonec leštící pastou. na 4 závitovku sem si namotal hadr nandal pastu a jedeš
Datum: 14. prosince 2007 22:32
Datum: 10. prosince 2007 21:52
pilnikom
Datum: 10. prosince 2007 21:49
Jméno: martn fichtlar
IP: uživatel1519
 ahoj potrebuju poradit sehnal jsem si vidlice ze simsona ale kolo z pionyra mi na ty osicce plave existuje nejaka uprava aby mi tam to kolo neplavalo?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 20:01
Jméno: zeli
IP: uživatel175
nebo muzes vymezit vetsima matkama
Datum: 10. prosince 2007 20:01
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja bych si na soustruhu vytocil vymezovyci podlozky,ale jestli nemas moznost delat na soustruhu tak skus naji nakou vhodnou trubku a uriznout zni valecek jakej potrebujes
Datum: 10. prosince 2007 19:30
Z jednej aj druhej strany kolesa maju ist take rurky ktore zabranuju pohybu kolesa po osicke.
Datum: 10. prosince 2007 19:29
Jméno: fikys
IP: uživatel1584
 panove oradte mi dal sem na pionyra nove ozubene kolecko a porad mi padal retez a porad mi padal dal sem dalsi 3 rozety vyzl¨kousel a porad pada draci poradte mne jestli to je vytahanym retezem ??? pls dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 22:58
Jméno: to je fuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
těma štelovátkama na konco ramen si srovnej kolo tak,abys měl pastorek-TO MALIČKÝ a rozetu TO VELIKÝ v ose.Potom napni řetěz(NEZAPOMEŇ POVOLIT MATICI NA HŘÍDELI KOLA  jinak se budeš snažit marně.Ale stejně si myslím,že bys měl jezdit na kole,bo padání řetězu řešit na fóru.TZN-pokud nejsi schopen přijít na tohle,pořiď si koloběžku.Na řetěz se vykašli,bo ty tři rozety taky asi nebyly nejnovější.Pravidlo jedna-kola v ose,pravidlo dvě-SPRÁVNĚ NAPNUTEJ ŘETĚZ.Nezapomeň,že chod řetězu je vůči ramenu odlišný a nejnapnutější řetěz bude zase jen pokud pastorek,čep ramene a rozeta(osy jejich čepů)budou v jedné lajně.jak říkám-raději choď pěšky,bo to jen ničíš.pa
Datum: 17. prosince 2007 22:58
jestli to nebude vytahaným řetězem,když se mění kolečko tak by se měl vyměnit i řetěz protože je vytahanej...je to tedy jenom můj názor....
Datum: 12. prosince 2007 19:35
vzadu pri zadnom kolese mas spanovacie srubky povol koleso naspanuj a dotiahni koleso...
Datum: 11. prosince 2007 9:56
ty blbečku tak skus našponovat kolo ty teploušu
Datum: 11. prosince 2007 9:32
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno,spravne by se mela menit cela retezovka najednou,jestli je ten starej retez uz hodne vytahnutej tak to tim asi bude
Datum: 10. prosince 2007 19:21
 Jak rozpoznám kyvacku od panelky ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 18:37
Jméno: karlos
IP: uživatel942
jinak ještě podle tachometru kejvačka má kulatej a panelka má takovej oválnej
Datum: 15. prosince 2007 18:37
Skoro vše je vypsáno a já ještě dodávám: kola -žebrování bubnu je u Kyvačky zapuštěné a u Panelky je ven.
Datum: 11. prosince 2007 20:31
a podle motoru, panelka má první 3 čísla 559, 552, 590 a kývačka 353, 354....
a taky podle válce: panelka má větší válec i žebra, karburátor se šrubuje přímo na válec a nemá ty krky n amatice ke kolenům.
kývačka má menší válec i žebra, karbec je našroubovaný v karterech a má ty krky s maticemy ke kolenům
Datum: 10. prosince 2007 19:53
kyvačka má to zadní světlo stejné jak na pionýrovi,ale panelka má takové úské a dlouhé!!
Datum: 10. prosince 2007 19:25
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno hlavne podle krytu riditek a reflektoru,panelka ma kdyt protazeny az k heftum riditek a kejva ne,jinak je tam treba znak na nadrzi jinej,ale ja delam do fichtlu,v kejvach se moc nevyznam
Datum: 10. prosince 2007 19:20
Jméno: sesa
IP: uživatel176
 V patek uz tu sesa nebude,,,,,a vtati se az ve ctvtek,,,,,,takze kdo neobjedna ted a zitra,,uz do vanoc nic nepride,,to ja jen,,aby nikdo nebyl zklameny
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 12:51
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
preji veselé vánoce a at jawa nezlobi
Datum: 11. prosince 2007 12:51
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
uzij si dovolenou!
Datum: 10. prosince 2007 20:08
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 Slyšel sem neco o 120oktanovém palivu a tak se se juknul na net a zjisil sem zajímave veci napr ze je tezke ho sehnat ale vím jak ho zvysit podomácku bud koupit od firmy bishop orginal oktanový prípravek doporucuju pouzivam na fichtela ale s naturalem tak tam mám 100oktanu a nebo nalet tam toulen a máte 115oktanu neskoušel sem ale jde to lejou to do tunningových aut a jede ale nevím u dvoutaktu jestli se motor nekusne protoze toulen rozezere olej myslím.tak koupim motor na fichtle a skuím jiste ze ze srotu muj orig fik to ani neuvidí staci mu 100oct to mu staci víc nechce prosím je to jen zajímavost tak mi moc nenadavajte .Best oil is fritovaci pomer 1:1
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 14:01
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
a mín to žere hlavne a menší trení ve valcich je a mam ho zajizdený na 100oktanu tak jede jak drak i 80 ale tak nejezdím raz sem skuil jen s olejem castrol
Datum: 11. prosince 2007 14:01
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
ja mam na fikovi extra kompres povybrusu A mam taky kompres ze jak to kopne tak mi to nohu malem zlomi
Datum: 11. prosince 2007 13:59
Jméno: Js
IP: uživatel340
Z vlastní skušenosti to jede na special 91 a natural 95 stejně. Oktanové číslo je odolnost protizápalu. Účinost a výkon se zýší zvětšením komprese a když je větší komprese, tak je potřeba víc oktanů.
Datum: 11. prosince 2007 13:53
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
mam doma toluen skousel jsem normalni bezni naky special a potom když už zadny special nebyl tak sem tam nalil toluen + redidlo +naky olej = skurvena klika a valec tak vcoudu vysipali semi jehly na ojnici
Datum: 10. prosince 2007 20:17
Jméno: pavko
IP: uživatel430
rozdíl poznás mam odzkousene max rychlst s specialem 64 + mensí aklelerace 100oktenu 70km/h + vetsí akcelerace
Datum: 10. prosince 2007 20:05
na seriovom neupravenom motore to nema vobec absolutne ziadny vyznam a kto tvrdi,ze natankoval natural 95 a islo to jak drak,je to cisty placebo efekt.
Datum: 10. prosince 2007 19:32
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyby to chtel ekdo skusit tak se to redi 80%benzinu a 20%toulenu
Datum: 10. prosince 2007 18:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
výhoda vyssich oktanu je ta ze to mín žere je tam menší tření ve válci a hlavne zvýší to výkon mate cistsí karbec a líp to spaluje tak zadný karbon
Datum: 10. prosince 2007 18:37
 Zdarec Seso. dik ze jsi mi poslal ten obrazek jak zapojit to dobijeni, ale nevim kam mam zapojit ty dva draty (M,D) co vedou na magneto. ja vim ze je to mozna jednoduchy zapojit, ale elektrika neni muj obor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 17:11
 čus draci nejde mi nakopnout 23 mustang jiskra na svíci je dobrá ale když jí zašroubuju a chci to nakopnout tak nic vyndám ji a je suchá a dokonce nedává jiskru tak ji vyčistím kartáčem a zase jde zašroubuju a nic a furt dokola předstich mám dobrej odtrh taky problém mám hlavně s tím že mi asi nejde béňo do karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 23:27
Jméno: tojefuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
peca.eskalator-RE-špatná svíce-mokrá svíce//suchá svíce-benzin//nejede-mokrá svíce-ani neškytne-seřiď cívkyPORADÍM VÁM PITOMEČCI-Z KELÍMKŮ OD JOGURTŮ USTŘIHNĚTE PÁSKY,TY DEJTE POD CÍVKY,UVOLNĚTE ŠROUBY A PAK JE ZASE DOTÁHNĚTE.PAK VYTÁHNĚTE TY PÁSKY.POKUD JE ROTOR ČISTEJ A NEHÁŽE NEMŮŽETE MÍT PROBLÉM S ELEKTRIKOU.ZA ÚVAHU STOJÍ I TŘEBA STARÁ INDUČKA.///NA DRUHOU STRANU-NEVĚŘIL BYCH KOLIK FICHTLÁKU JE STÁLE MEZI MLÁDEŽÍ-TAKŽE POSLEDNÍ RADA-NEIMROVIZUJTE.ELEKTRIKU PÁJEJTE POKUD TO JDE.A ČISTÝ VÁLCE A S DOBRÝM OLEJEM SE DALO LEDASCO VYKOUZLIT.I KDYŽ ŽASNU S JAKÝMA KRAVINAMA SI NEVÍTE RADY(MOC VÁS V AUTOŠKOLE NENAUČILI) FANDÍM VÁM.A PLATILO UŽ ZA NÁS,ŽE DOBŘE UDĚLANEJ FICHTL JEL LÍP NEŽ SIMSON
Datum: 17. prosince 2007 23:27
Jméno: tojefuk
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1776
zkus jestli máš dobrou svíčku(opravdu dobrou)a stříkačkou flákni přímo do difuzoru tak 2 ml benzinu.ZAŠROUBUJ SVÍČKU a roztlač to.Pokud je dobrá svíce,za chvíli to chytí a poběží,sice jen chvíli,ale možná to uvolní nečistoty.Zopakuj to párkrát,bo máš možná olej v klikovce a ten umí udělat taky paskudy.Ale jestli máš suchou svíci a seš jistej elektrikou(a tím si já osobně nejsem jistej nikdy)tak vyčisti karbec.ne jen trysky,ale i kanály do difuzoru.Malá jehla stříkačka a perchloretyl a pak hned do benzínu.Hliník koroduje do bílýho prášku a ten se usazuje.Nebo-sundej filtr z difuzoru a i za studena ti z těch kanálků v difuzoru musí týct benál.Pokud neteče-sou ucpaný,přicpaný,trysky-a tak.Naprosto banální záležitost je ucpanej kohout v nádrži a nebo dělá bordel gumička v tělese kohoutu.Když já začal jezdit,tak jsme se styděli cokoli tak banálního řešit veřejně,bo bychom byli zesměšněni.Styďte se pitomci a používejte mozky.
Datum: 17. prosince 2007 23:12
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
tak zkus ještě karbec když ti z něj nejde benzín do válce
Datum: 10. prosince 2007 20:00
Tak to nemuže být nic jinýho, než svíčka. Kup novou. Já jezdím na N17C a jsem spokojenej.... Jo a je možný, že máš hodně oleje v benzinu
Datum: 10. prosince 2007 19:54
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
No stříknu tam trošku a nic vyndám svíci je trošku mokrá ale neházi očistím ji a zase hází ale když ji našroubuju tak zas ne
ebo já nevím
Datum: 10. prosince 2007 19:05
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Tak nic jinýho než ostatní ti asi neporadím..snad jen to. Nalij trochu benzinu do válce, dej normálně svíčku, faju a skus to nakopnout.... Mě to dělalo něco podobnyho...pořád svíčka suchá a házela normálně, dal jsem trochu benalu do valce a jak jel.... 10 km a uplně v pohodě.
Datum: 10. prosince 2007 18:33
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
plovák normálka plave jak by měl asi benzín teče do karbecu ale do válce už ne
Datum: 10. prosince 2007 17:40
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
a uz mas mokoŕou svicku kdyz ji znovu vindas???,jestli ne, tak rojdi celou cestu, jestli se ti neseka ventil plov, atd...
Datum: 10. prosince 2007 17:24
Jméno: Loupak
IP: uživatel489
ok je vyčištenej ale ta jiskra mi vrtá hlavou a je furt suchá
Datum: 10. prosince 2007 17:10
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
vyčisti palivovej kohoutek
Datum: 10. prosince 2007 17:06
Jméno: Js
IP: uživatel340
Sám jsis odpověděl. Nejde ti benzín do válce.
Datum: 10. prosince 2007 17:00
Jméno: Lori3
IP: uživatel176
 STEJSKY,,,,Draku,, ja vim, mas dobrej web, dobryho fichtla,,,, JA JEN,, STRASNE ME VADI TO TVE ZAKONCENI TVECHO PRISPEVKU,,KDY DAVAS SVUJ LINK,,,,,, je tu jeste nekdo komu to vadi a nebo se jedina trubka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 22:32
stejsky-za dobrý skutek náleží spravedlivý trest
Datum: 14. prosince 2007 22:32
ANO! úplně souhlasim s milanem stejsky je jediný kdo je ochotnej a snaží se poradit.
Datum: 12. prosince 2007 16:22
Tak si chtěl udělat reklamu no  a navíc neřešte takový pí*oviny, rači něco pořádnýho...
Datum: 10. prosince 2007 19:10
Jméno: Milan
IP: uživatel803
No právě ty jediný jsi mi ochotně otpovídal na moje blbí dotazi ohledně úprav motoru, když jsem napsal asi 10. lidem tak jediný ty, tak Díky. Milan
Datum: 10. prosince 2007 19:00
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Abych to vysvětlil, je to dané tím, že každý den odepisuju mejlem na spoustu dotazů ohledně úprav padesátek, s tím, že se pokouším vyhovět každému pokud to dokážu a na konci odpovědi se podepisuju stejně jako tady, je to zvyk, nevím jestli se mě někdo odsud z chatu na něco dotazoval mejlem. Nevím kolik lidí v republice se podělí o informace a zkušenosti ohledně úprav jako já, na většinu věcí sem musel přijít sám pouze zkoušením a spoustou hodin strávených nad literaturou a v dílně, na druhou stranu se snažím spoustu mýtů a podobných bludů ohledně úprav motorů uvést na pravou míru, není to jediný chat, kde se po nějaké době našel někdo, komu vadilo, že někdo začal zasahovat do diskuze a měl na pár věcí jiný názor, no nic, mějte se! stejsky
Datum: 10. prosince 2007 18:20
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
majo: stihol som vidiet jeho prvy prispevok skor ako ho vymazali...a tam sa o nenadavani nedalo povedat, zasluzi si
Datum: 10. prosince 2007 18:17
Jméno: monax
IP: uživatel53
me to nevadi
Datum: 10. prosince 2007 18:10
Tak mu to proste vadi a chce vediet,ci je jediny.Nikomu nenadava,nikoho nezhadzuje.Tak staci proste napisat,mne to nevadi,pomohlo mi to.Bodka.Alebo mne to vadi,suhlasim s tebou.Bodka.
Datum: 10. prosince 2007 18:02
Jméno: opi
IP: uživatel1686
Si asi jedina trubka, neser se do toho, když ti to vadi, tak drž hubu a neprojevuj se
Datum: 10. prosince 2007 17:43
Jméno: Milan
IP: uživatel803
Nevím co ti jako vadí právě jsem sháněl někoho kdo mi poradí jak upravit válec atd... a tady jsem se o něm dozvěděl a taky že mi pomohl a moc. Milan
Datum: 10. prosince 2007 17:43
Jméno: honza
IP: uživatel1313
Lori3- ty jsi fakt debil, co ti na tom vadi...noa tak chce mit dobrou navstevnost stranek, atd....... a je taky rad, ze toho umi dost a my uz ho zname, tak ho nech bejt....nesre se ostatnim do zivota
Datum: 10. prosince 2007 17:22
Jméno: šašlik
IP: uživatel1661
 nema někdo z vas tachometr na chera s ručičkou ktera stoupá nahoru s chromovym okrajem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 18:03
Co je to cher?
Datum: 10. prosince 2007 18:03
Jméno: šašlik
IP: uživatel1661
 zdarec nema někdo z vas valec po vybrusu pis.kroužky čep a vlozku do ojnice a segerky domluvim se na ceně posli mi cislo
šašlikovec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 14:29
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
vymenis ten valec po vybrusu mam starsi z meho fíka mam ho zatim namontovany a slape
Datum: 11. prosince 2007 14:29
já mám ale vymněním za jyný válec s pístem a kroužkama klidně i v hořším stavu nechce se mi to zajíždět!
Datum: 10. prosince 2007 16:39
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
vsak vsetko si kupis tu v shope O.o
Datum: 10. prosince 2007 16:36
Jméno: šašlik
IP: uživatel1661
 čest nema nekdo podlahy plechové na 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 19:36
Jméno: michael.hille
IP: uživatel156
jo to taky,21čka to neměla,jsem to zas nedočetl do konce.
21čka má čepy stupaček,plechy to nemělo.
Datum: 10. prosince 2007 19:36
Len na upresnenie.Podlahove plechy ma 20.ne 21.
Datum: 10. prosince 2007 18:04
Draku ty zatim nejsou,leda že si je necháš vyrobit na zakázku,to by pak šlo u nějakýho klempíře.
Pokud je zrovna nikdo nemá náhradní nebo navíc tak neseženeš.
Datum: 10. prosince 2007 17:52
 čau draci kdo z vás má čtiřkolku? ozvěte se plíííííí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 19:39
staci si natukat stranku s inzeratmi,das sekciu stvirkolky a uz len pozeras na fotky.
Datum: 10. prosince 2007 19:39
Já měl tříkolku....
Datum: 10. prosince 2007 18:35
jj scháním náký fotky mám v plánu si jí postavit z jawi 125ccm tak dištak na meil díkes
Datum: 10. prosince 2007 18:35
ja som mal
Datum: 10. prosince 2007 18:04
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja mam ctyrkolku
Datum: 10. prosince 2007 17:04
Jméno: šašlik
IP: uživatel1661
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 19:21
50/555-předstih zážehu 2,8 až 3,1 mm před HÚ,,,,50/05- předstih 2,7 až 3,0 mm před HÚ
Datum: 10. prosince 2007 19:21
tak na čem teda?? na 05ce nebo na 555ce??
Datum: 10. prosince 2007 16:23
|



|