Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lol	
	    
	 
	
	IP: uživatel15467        	  
	 
	
	 cus hele dělám řidicák na A1 a nevim jakou koupit motorku ale spíš chci 4T přemejšlel sem o MZ 125 Sm/Sx co Vy na to.. nějaký návrhy ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 22:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 MatroneK: Odkdy se můžou řídit čezety 175 s A1 ?   	  
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 22:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lol	
	    
	 
	
	IP: uživatel15467        	  
	 
	
	 nevím 2T moc žere chci nějaké endurko...
	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 20:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MatroneK	
	    
	 
	
	IP: uživatel12063        	  
	 
	
	 No, záleží co od toho očekáváš, ale vesměs jedou všechny 125 stejně - do stovky a méně je použitelná dlouhodobější cestovní rychlost, víc je trápení. U té MZ 125 SM vím že při slabší baterce častěji odchází volnoběžky, u nás se většinou nedají sehnat, z Německa v pohodě, ale při správné péči o baterii by to neměl být problém.... Proč si hned ze začátku vyřadil dvoutakty, třeba hranaté ČZ 48*/47* ?	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 20:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mmmm	
	    
	 
	
	IP: uživatel12849        	  
	 
	
	 no těch motorek na A1 je hodně, zaleži co by si chtěl, jestli endruo, chopper, silnični atd... a taky kolik chceš do toho vrazit peněz   	  
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 18:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fichtler	
	    
	 
	
	IP: uživatel12689        	  
	 
	
	 čau chlapi potřebuju bleskově poradit, mám mustanga a drhnou mi na něm vidle, jakože jim občas musím pomoct nahoru, nic jsem s nima nedělal neměnil jsem ani pouzdra nic, tak potřebuju vědět jak se to maže! mazničky jako na starších fichtlech tam nejsou  MUJ DOTAZ: KDE TO MÁM PROMAZAT ABY TO NEDRHLO ?? DÍKY ! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. května 2013 18:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fichtler	
	    
	 
	
	IP: uživatel12689        	  
	 
	
	 Diky moc !	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 18:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nic na tom není, sundej přední kolo, sundej gumové prachovky a vyndej kluzáky, ty namaž vazelínou a slož opačným způsobem. Pokud by jsi chtěl namazat i pružiny, tak musíš sundat masku a nahoře na vidlích jsou šrouby, ty vyšroubuj a tím vytáhneš i pružiny    	  
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 18:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: klimke	
	    
	 
	
	IP: uživatel14895        	  
	 
	
	 Ahoj, Mám problém.. xD mám Jawu 23 a problém je v tom že prostě jak kdyby vynechávala svíčka jedeto pak nic a někdy naskočí a někdy vůbec ... předstih 1,6 a 0,4 a po jízdě co mi to dělalo jsem to zkontroloval a zůstalo to stejně takže předstih se nehnul nevíte čím by to mohlo být ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 24. května 2013 11:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pionyrak	
	    
	 
	
	IP: uživatel15563        	  
	 
	
	 ten předstih vždycky 2mm	   
	
	  
	  
		Datum: 24. května 2013 11:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: klimke	
	    
	 
	
	IP: uživatel14895        	  
	 
	
	 Tak problém vyřešen koupil jsem novou indučku a jede jako hodinky   	  
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 15:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau dotaz na sesu bude se rozšiřovat nabdídka dílů na jawa 150  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 23:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 draku budu,, ale jse ms casem uplne na 5,,deti rostou a nema je kdo honit s paskem v ruce   	  
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 23:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel6480        	  
	 
	
	 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli je někdo schopný a ochotný vyrobit bezkontaktní zapalování?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel6480        	  
	 
	
	 když vynechám koupě vape za 3500	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 21:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel6480        	  
	 
	
	 zdar draci, jak zjistím kompresní poměr ve válci? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. května 2013 12:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15414        	  
	 
	
	 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html hraj si smudlo 	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 12:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 Zdarvím potrebujem poradiť otázka asi na Cezetaka mám 175/477 a ked idem vyradiť z 1 do neutrálu a potom z N do 2 ostane mi vysieť paka ale ked na ňu zatlačím tak hned sa vrati do základne polohy čo to može robiť ??? Slabé pružinky v kulise ??? Som s toho smutný lebo mi to vadí a asi to bude vadiť aj pri jazde  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 24. května 2013 13:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 můj odhad je že to není slabá pružinka v automatu ale prasklá, na 250 je měním celkem pravidelně a tu spodní si dávám silnější, je to přestavěný na kros, takže potřebuji aby nezůstávala viset dole.Oprava není nic složitého, dělám to bez demontáže motoru z rámu, položím na pravou stranu a ani olej nevypouštím. Neboj to zvládneš Jenda	   
	
	  
	  
		Datum: 24. května 2013 13:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdar, mám to samý, ale muj motor má najeto bezmála 30 000 s jedním půlením a to seklá vidlička, nic víc ... a provozuju ho po zahřátí jen v maximálních otáčkách     a min. ještě 10 000 km udělá do celkové Go... souhlas s čezeťákem ...	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 0:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 čao.. tak tohle presně mi to dělá taky    ... jsou to už slabé pružinky co v nich jsoučertíci... když sundáš víko u spojky a následně vyhodíš ven ten blbinec na který se dává ředička tak se k tomu dostaneš i bez půlení... no a taky budeš mít asi v háji rozpěrnou přižinu která vytláčí páku ze startovací polohy do řadící polohy.	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 22:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: obelix	
	    
	 
	
	IP: uživatel12849        	  
	 
	
	 zdáár, mužu na sebe přihlasit motorku ( do 45 km/h ) když už mam řídičak? a povine ručeni mužu na sebe taky nechat udělat? diky za odpověď. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. května 2013 17:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 tenkrát sem to napsal na tátu.. dneska to řešit nemusim..	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 17:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hejňa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11766        	  
	 
	
	 Když ji a tebe nechtějí udělat, tak jdi jinam. Sami přichází o peníze.	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 10:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 když mi bylo 16, nechtěli na mě udělat ppojistku (genrali)	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 8:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: obelix	
	    
	 
	
	IP: uživatel12849        	  
	 
	
	 super, diky moc... v tomhle mam zmatky, tak se rači ptám   	  
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 22:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hejňa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11766        	  
	 
	
	 No když už máš řidičák, tak je zakázáno na sebe něco přihlašovat. Pojistku na sebe taky nesmíš napsat. A těď vážně. To je snad jasný, že to na sebe můžeš přepsat. Pokud ti není 18 let, tam musíš jít se zákonným zástupcem. Pojistku na sebe normálně můžeš napsat i bez něj.	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 21:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdravim draci 2 podobnej dotaz dnesniho dne    na jakej zarez mam dat jehlu když mám novej píst ale nemám vybrus jen píst díky za rady !!!! špechá to prosím !!! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15550        	  
	 
	
	 blbě kecáš dej jí na druhej a prvních 10 km dej víc oleje cca 1:30	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 21:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nový píst do starého válce bez výbrusu ... hmm to je přístup, aspoň na prvních 50 km měj jehlu na 3 z vrchu jinak zadřeš	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 20:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Normalne druhy zařez odzhora.	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 19:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 čaw lidi do jakeho vyřezu  na fechtlu na jehle mam dat ten plešek moto je zajete neni po vybrusu do ktere drazky na jehle jeho nejlepsi dat ?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 18:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 2 od vrchu=)	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 18:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: telda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15208        	  
	 
	
	 zdar jel sem projet fichtla a 500m jede jak má a potom začne jakoby vynechávat nevím čím to může být svíčka je brisk n14c a  odtrh minimální asi 0,4 přestih asi 2mm jiskru dává docela pěknou jehla na prostředním zářezu novej filtr a sériový nastavení ještě sem kouknul na plovák a něják se mi nezdála hladina je to ten karbec z polska nebo odkud tryysky atd sem dal jikovacky a ještě sem teda vyměnil to víčko s ventilem a plíškem nad plovákem protože  to všude chcalo  nevíte čím by to ještě mohlo být a jak má být přesně ohnutý ten plíšek? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 vem a bud si kup nebo pujc normal supleru    jo a jinak ty predstihy ono to nějak vzdy pojede, ovšem bude pokazde (pri jinem předstihu) jinde zápal, tzn. ze nekdy se ta směs spálí "dříve" než by měla 	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 21:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: telda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15208        	  
	 
	
	 no mam jawa 21 ale nevím jestli to nastavim na 1.6 protože mám ten přípravek co vypada jako svíčka jak jsou označený dražky po mm tak to moc přesně nejde ale pokusim se ... a jen tak pro zajímavost co se stane ,když je předstih moc malý nebo naopak velký???	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 19:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 počítám, že máš 20-23 model, takže nastav 1,6mm předstih a odtrh 0,4    a pak sleduj co se bude dít    	  
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 16:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ako	
	    
	 
	
	IP: uživatel15556        	  
	 
	
	 zdravim vas draci, mam doma babettu a na ni neni žadne čislo, štítek, nic. Mam tam vyrazit třeba dvanácticiferné číslo, které žádná babetta nemá a na to číslo to pojistit? A stačí mít k ježdění jen kartu od pojištění a nebo musim mit i kartičku? Dakujem vam draci 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Scorpio	
	    
	 
	
	IP: uživatel12405        	  
	 
	
	 Nevím, po mě kartu nikdy nechtěli.. Nevidím důvod, proč ji s sebou tahat.. Prostě řidičák, zelenku, motolékárnu a pro případ, že potkáš fakt echtkokota, nějakou pojistku.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. srpna 2013 11:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Když nemáš kartičku, tak stačí jen doklady o koupi.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. července 2013 1:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Zrno	
	    
	 
	
	IP: uživatel15705        	  
	 
	
	 Kartičku budeš potřebovat a pojištění taky voz ssebou obojí Jo a to číslo nesmí byt větši musí být stené jaky maj všechny babety je lepši nějakou starší besku a vzít štítek a nebo si koupit a narazit číslo z motoru a máš to legalní   
	  
	
	  
	  
		Datum: 22. června 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Zrno	
	    
	 
	
	IP: uživatel15705        	  
	 
	
	 Kartičku budeš potřebovat a pojištění taky voz ssebou obojí Jo a to číslo nesmí byt větši musí být stené jaky maj všechny babety je lepši nějakou starší besku a vzít štítek a nebo si koupit a narazit číslo z motoru a máš to legalní   rn	   
	
	  
	  
		Datum: 22. června 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: babetak	
	    
	 
	
	IP: uživatel12772        	  
	 
	
	 Cau draci, ktera babetta je lepsi jednorychlostni nebo dvourychlostni??? Dik 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 19:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 jo ty dva kvalty jsou znát, ale pokud člověk narazí na pondělní kus tak je hotovo, hlavně se většinou sere druhá rychlost, já mám 207 - jednorychlostní a taky si nestěžuju, z bodu a do bodu b to stačí, jen tak po vsi nebo na nákup to stačí
	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 19:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15557        	  
	 
	
	 210 DVOURYCHLOSTNÍ  projet se a uvidíš proč...	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 18:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mirek	
	    
	 
	
	IP: uživatel13988        	  
	 
	
	 cau mam problem parez mi nehazi jiskru a nevim jestli je v poradku stator nevite nekdo jak ho vyskouset dekuji za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 31. května 2013 10:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jiri	
	    
	 
	
	IP: uživatel15512        	  
	 
	
	 čau dej ruku na motor a sešlápni startovací páku. Když tě to kopne tak máš porušenou izolaci od kondenzátoru k motoru. Je to ten šroubek který drží káblik od 
kondezátoru. Je tam kroužek z pertynaxu. Pak kábl od cívky k faji. Faju pořádně našroubuj na kábl, když tak kábl dej nový novou faju, svíčku, cívku, kondezátor.
Jo a ještě vyzkoušej rotor jestli nemá velkou vůli mezi statorem a jestli máš pořádnou kostru. Proto vyzkoušej jestli to neprobíjí. Proto jsou na to lepší dva. Jeden
prošlapuje start a druhý se obětuje. Ahoj	   
	
	  
	  
		Datum: 31. května 2013 10:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mirek	
	    
	 
	
	IP: uživatel13988        	  
	 
	
	 mam to zapojeny urcite spravne mam 15 svorku ze statoru na 15 na indukce a od prerusovače mam taky na indukce drat tak co tamtam mam blbe?	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 14:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Travis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15215        	  
	 
	
	 Chyba v elektrice nebo špatná kostra 	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 13:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: babetak	
	    
	 
	
	IP: uživatel12772        	  
	 
	
	 Zdur draci je pravda ze Babetta 215 je jednorychlostni??? Dik 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 23:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15550        	  
	 
	
	 jo má zavařenou jednu spojku a taky nemá olej v převodovce	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 23:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdarec jaka svicka ma jit do babetty myslim oznaceni  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 23:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15550        	  
	 
	
	 Brisk N15C	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 23:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pal 14-7	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 22:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawar	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 Zdravím, čím to může být že když jedu na trojku na čtvrt až půl plynu tak to z ničeho nic přestane táhnout a skoro to zastaví díky za rady.  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 24. května 2013 19:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: sonicx10	
	    
	 
	
	IP: uživatel14899        	  
	 
	
	 Tak že sundat nádrž, vyndat kohout a nádrž důkladně vymejt. Kohout rozebrat a vyčistit. Pokud máš mezi nádrží a karbcem nějaký filtr tak zahodit (pokud je filtr jen sítko tak ten nevadí). Sundat a rozebrat karbec, všechno vyčistit (hlavně trysky), vyfoukat a složit. Zkontrolovat jestli je mezi válcem a karburátorem v pořádku těsnění. Zkontrolovat vzduchovej filtr, případně vyměnit (90% problémů proč nejde karbec seřídit bývá ucpaným vzducháčem). Pokud tohle všechno nepomůže tak zkontrolovat předstih, dotáhnou všechny kabely které jsou u zapalování (hlavně na indučce), přejít zda VN kabel ke svíčce drží (jak v indučce tak ve fajvce svíčky), pro sichr bych dal i NOVOU svíčku. Pokud to nezabere tak vyčisti výfuk, to konec konců můžeš udělat hned na začátku.
Samozřejmě předpokládám, že na tu trojku jedeš ve jmenovitých otáčkách motoru.	   
	
	  
	  
		Datum: 24. května 2013 19:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 malo to rveš a zdechá ti to    
jinak bych řek že ti malo dotejká benzín radil bych ti vymít nadrž  a  pootoč zapalkem nepatrně k přednímu kolu... 	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 8:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel15310        	  
	 
	
	 Potřebuju nakou radu. Co mam udělat za pojistku na pionýra aby to nikdo neukradl? krom zámku na řidítkách  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 19:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15557        	  
	 
	
	 určo uvazat bohužel to neřeší to že ti ho mužou očesat setkal jsem se s tim takže nějake místo u kamery..	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 19:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nejlepsi je nějaky lano.To se špatně střiha.Apořadnej zamek.	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 19:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Přivázat řetězem k lampě nebo zábradlí...fichtl je tak lehkej stroj že tady asi nic jiného nepomůže...	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 20:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15555        	  
	 
	
	 Čau, dá se místo kolíku v sytiči použít něco jiného? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 21:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 dat jiný víčko či ten kolík lechce osmirkovat nebo vyndat a dat místo nej sirku..	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 21:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15555        	  
	 
	
	 Sorry, ne v sytičí. V plovákové komoře se mi zadrhává kolík. Čím to je, popř. jak to opravit?	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 21:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím všechny. Je rozdíl mezi rotorem zapalování pro stator 20, nebo 30W na pincku "20" ? Na 30W to nedává moc velkou jiskru, na 20W to kope jako blázen ! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. května 2013 18:15
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 no hoši, tak vám děkuju. To jste mě nepotěšili. Ten rotor vyměnit teda budu muset, protože to svítí jako bludička Julie - spíš nesvítí ! Někde jsem zahlídnul nějakej vytlačovák. Máte jinej způsob, jak s ním ven ?	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 18:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Je to jak napsal JAWA_ceZetak, jen dodám že pro 20W zápalko je rotor s označením 05 a pro 30W zápalko je rotor s označením 20, takže pokud máš 30W stator, tak musíš mít i patřičný rotor, jinak ti to bude dávat nekvalitní jistku a možná i světla nebudou svítit naplno (to mluvím z vlastní zkušenosti)    	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 21:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ano jsou tam rozdíly.... například pro zapalování 20W j ejiný rotor ( má jiné uspořádaní magnetů) a taky cívky na statoru jsou jinak seřazené (horní na přední světlo+klakson, prostřední je zapalovací a spodní je na zasní světlo) ... u zapalování 30W je jak už jsem psal jiný rotor než u 20W a proto taky záleží na poloze zapalovací cívky která je nahoře... uprostřed a dole jsou pak světelné které jsou propojené.... jiskru ti to pravděpodobně hážě špatnou protože nemáš pokopě komponenty které k sobě patří (správný rotor a poloha cívky na statoru)	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 20:51
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |