Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin46	
	    
	 
	
	IP: uživatel12157        	  
	 
	
	 Zdravím sešo chtěl bych se zeptat dala by se tu sehnat sada zámků na ČZ 125/476 ( myslím tím zámek řidítek a sedadla) moc díky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 7:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 prave ze ani prd,,, jak fabriku koupila Indicka spolecnost,,tka na to pecou a hlavne to je draha sranda	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 7:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jawa 21 ... 2.výbrusrnO kolik snížit hlavu ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 20:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15554        	  
	 
	
	 Pokud dostaneš kompresní poměr nad 16:1 - 17:1 začne chytat směs samodetonačně.....a to je góóól.... Pokud bys to vyhnal nad 18:1 mužeš rovnou přejít na naftu.... A to se vyplatí   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 20:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Proč chceš snižovat hlavu? Když se udělá výbrus, tak to není vůbec nutný!!!	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15550        	  
	 
	
	 a jakej to bude mít význam snížit hlavu?a taky jak jí snížíš?	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Kámo to nemyslíš vážně že ne    a píst bych nacpal kam ?    ... dyk 1 mm je podle mě moc   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15554        	  
	 
	
	 O 3-4 mm,bude z toho TDi....	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Men	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 Draci poradíte mi jak správně na pionýru seštelovat vzduchovej filtr? Kupoval jsem novou manžetu i filtr ale nějak se to dusilo tak jsem přivrtal dírky ale pořád se to dusilo.. hodil jsem jinej karbec kterej měl navrtaný větší dírky ale toho vzducu tam šlo zase moc. Potřeboval bych radu a kdo by věděl tak by se mi hodila i nějaká rada,ohledně benzínu v karburátoru nějak zbrou sit hrany kvůli lepšímu průchodu a ták.Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. května 2013 11:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 pokud to jede bez vzduchace dobře a blbe kdyz je nasazenej tak mas nejsspis gufero od spojky na ...	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 11:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 a vyčisti si vejfuk....	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 7:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 Rada nad zlato dej to do origo stavu=)	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 20:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 18:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tremat	
	    
	 
	
	IP: uživatel14753        	  
	 
	
	 Mam dotaz když si dam na jawu 21 tacho z kola (ten digy) projde STK? popřípadě co na to říkali u vás už jsem to hodněkrát viděl tak nevím díky za odpovědi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 20:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Díky draci moc jste mi pomohli 	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 20:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Tachometr je vůbec nezajímá jestli funguje, takže když ti origo nefunguje a chceš tam mít digitál, tak ti v tom nic nebrání   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Já sem dělal technickou před měsícem a neskoušel funkci tachometru jen brzdy a světla	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 18:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel14383        	  
	 
	
	 zdar na mím pionýru jde start. páka otočit až pod pedál brzdy je to tak správně? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 jj mě to tak taky dělalo dokonce semi to aji sekalo pod pedál brzdy tak sem to musel trochu vyhnout 	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel15511        	  
	 
	
	  ZMĚNA ČASOVÁNÍ ...ahoj koupil jsem tady na fichtlkramku sadu, kliku s CKR ojnicí po instalaci do motoru ktery je pravidelne v chodu bez potíží mi zacal narážet píst do hlavy válce spravylo to až těsnění pod válec o slouštce 0,9mm je to možné??,změní se me časování? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2013 12:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel6617        	  
	 
	
	 Ahoj, měl jsem podobnej problém válec od stejskyho cu a taky vylejzal píst tak jsem ho tak za 5mm od hrany normálně na soustruhu stáhnul o ten kousek aby nevyjížděl a bylo po problému	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 12:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel15511        	  
	 
	
	 skusim upravit tu hlavu dik za radu 	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 11:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel9389        	  
	 
	
	 Silnější nebo víc těsnění pod válec aby byla hrana vložky s hranou pístu. Stejsky to na tom pápíře co dává k válci píše. Jenže to je tolik písmen, že se to většina ani nepokouší přečíst. Vložka se zamačkává, zkurvený dosedací plochy na válci i vložce se zabrušují, takže se půl milimetru ztratí hned. 	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 0:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 máš moc velkej radius na pístu ...díky vrtaní ti to naběhlo...
 bud namontuj 2 3 tesnění pod hlavu... co se prodava...
anebo frezou kulovou uprav spalovák tak aby ti do otisku v modelíně  byla tlouška aspon 07mm...v nejtenším místě	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 21:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15554        	  
	 
	
	 Tady nejde vůbec o to dělat z někoho něco. Abych byl schopnej ti říct co s tim,tak musim vědět o co de....promiň ale z popisu v úvodním přízpěvku jsem se nedozvěděl nic a vypadalo to jak když já nic já muzikant a klika je špatná....a to se mi nezdálo.... Ale i tak... hlavu máš k Silniční RS a nebo seriovou? Pokud seriovou,tak je to špatně. Nejen z hlediska průměru.	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 20:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza 	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 Ja sem doufal ze me poradíte co stím a ne ze tady budete ze me delat koko...a vymyslet co se stalo scim stalo! tak vase rada zní???? dik za odpovet	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza 	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 Valec je od stejskyho silniční RS vrtání mám ten pocit ze je 39,75 kliku jsem měnim protoze jsem prostě chcel   asi mas teda pravdu 	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15554        	  
	 
	
	 Asi takle... origo hlava má jistou antidetonační štěrbinu a průměr hlavy je 38,5 - 39mm (dřív se víc jak 3.výbrus nedělal) a dokud máš píst do průměru 39mm tak i když máš krátkej válec,tak píst přejede přes horní hranu válce a tech 0,5-0,7mm zaleze do hlavy,protože je tam ta antidetonační štěrbina a nic se neděje.....jenže,jakmile se dostaneš jen jeden výbrus přes 39mm a nebo máš hlavu jen 38,5mm a 3 výbrus a prostě ten píst je větší jak díra do který se má vejít a prostě narazí na rantl....řeší se to úpravou hlavy a nebo se prostě válec vypodloží.... Mimojiné jsem psal před několika dny zrovna tobě na tenhle dotaz a psal jsem tam o rozdílech v délce válců a že jsou ty rozdíly náhodné.... Můj osobní názor je,že se ti vysypala stará kliky,jehly zadřely válec. Kliku si koupil novou,válec si dal na výbrus,protože tam byly rejhy až do prdele,tak to brusič projel na 39,5mm možná až ke 40mm a proto ti teď klepal píst....a protože byl možná zrovna válec kratší o 3-4 desetiny,tak si vypodkládal 9 desetin (protože předtim se píst vešel do hlavy a o kratšim válci jsi nevěděl)....to můj názor.....napiš jestli se pletu....díky.... 	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 přesně jak píše standa.. každá potíž má svůj důvod, je to většinou na straně opraváře, nikoli výrobce   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15554        	  
	 
	
	 Nedělejte z toho kovbojku. Pepa má pravdu,u fichtla půl milimetru sem,půl milimetru tam.... když to neni o o hodně,tak se nemění nic.... jen ta klika má asi větší zdvih,protože ojnice jsou na 100% v pořádku...no....a nebo máš odjakživa kratší válec a zjistil jsi to až teď...i to se stává... a nebo máš výbrus nad 39mm a proto ti klepe píst do hlavy.....když jsi měnil kliku,tak to určitě nebylo jen z důvodu,že ses jednoho dne blbě vyspal a řek sis vyměnim kliku za novou.....nějakej důvod tam by....vylítaly ti jehličky ze starý? Proto nová? Dělal jsi i výbrus? Kolikátej tam je? 	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 18:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 ano jistěže změní...ale na seriovce která má 4 koně je rozdíl 2 sněděných knedlíku...známej má 350 a na ní naopek písty nedobíhaj do konce cca 2 3 mm a jezdí to normálně na 351 sem měl píst co byl zas o 3mm delší a dolní uvrati zabranoval teoreticky výfuku,,,, myslím že tech tvých 09 mm je v celku jawvská tolerance jako přesná... dej 2 3 těsnění pod hlavu a jezdi...	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 8:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustaf23	
	    
	 
	
	IP: uživatel4095        	  
	 
	
	 Zdravím draci, nemá někdo nějakou radu jak opravit stržený závit na brejlích na 175/356 nějak se mi nedaří sehnat druhé ( dík za každou radu )  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 8:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 dát pevnostní šroub a matku? zavařit díru a znova vyříznout zavit??anebo nejlíp počkat	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 8:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pajos	
	    
	 
	
	IP: uživatel15233        	  
	 
	
	 Zdar draci.Mel bych dotaz na nejakeho ladice.Je mozne,aby mi motor ve vysokych otackach tarokoval kvuli tomu,ze redim olej s benzinem 1:25 ? diky za odpovedi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. května 2013 20:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15559        	  
	 
	
	 S dvěma pružinama ano. 	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 20:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pajos	
	    
	 
	
	IP: uživatel15309        	  
	 
	
	 tak filtrem to nebude.no nevim jakym zapalovanim bych to zkusil,myslis ze kladivko zvladne pres 10000 ??	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 19:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15559        	  
	 
	
	 Nemá nějaký omezení na 10000ot/min? Filtr bych dal a pak pokračoval v ladění...	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 17:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pajos	
	    
	 
	
	IP: uživatel15078        	  
	 
	
	 filtr momentalne neni,zapalovani je z krovinorezu	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 16:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15559        	  
	 
	
	 A nebude to zapalovánim? A nebo filtr vzduchu...	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 10:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pajos	
	    
	 
	
	IP: uživatel15233        	  
	 
	
	 zkousel jsem s klapkou i bez,ale porad sani na valec.S klapkou to melo lepsi spodek,ale vrch se nezmenil	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 21:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15557        	  
	 
	
	 rozvod? používáš klapku sání?	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 20:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pajos	
	    
	 
	
	IP: uživatel15078        	  
	 
	
	 motor je upraveny,trysky zkousim na 72 to skube,75 jede krasne,ale kolem 10000 zacina tarokovat,tak resim,kde muze byt problem 	   
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2013 8:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 pajos velká hlavní tiska... číslo na ní muže byt spravne ale někdo jí moh čistit dratem a to by davalo k tomu co říkáš..
robo sk motor vlivem bohate směsi  ma zvukový projev že 2takt zní jako 4 takt ...jakoby vynechává..... 	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 22:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RoboSK	
	    
	 
	
	IP: uživatel14641        	  
	 
	
	 sorry trochu preklep má to byť " prosim vás niekto vysvetliť "   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 20:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RoboSK	
	    
	 
	
	IP: uživatel14641        	  
	 
	
	 Možno debilná otázka , ale vie mi prosimvás mysvetliť čo je to to tarokovanie ?   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 20:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15554        	  
	 
	
	 Věř mu. Motor v 9000-10000ot/min nekouří ani kdyby tam bylo 1:15 oleje(u horšího minerálu neplatí)....sou tam aditiva a správná teplota,co tam má bejt ....to bez kouře shoří....	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 20:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15550        	  
	 
	
	 to bych teda chtěl vidět	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11021        	  
	 
	
	 Ale prd, když se nepoužívá psí sádlo a motor se trošku točí, tak se to obejde absolutně bez hulánu a karbonu...	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 15:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 1:17 ? to musel být záhul   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 15:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Ne, opravdu ne. Ředil i jsem i 1:17 a žádné tarokování se nekonalo.	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 23:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Libor	
	    
	 
	
	IP: uživatel5546        	  
	 
	
	 Cus, mam problem s motorem, nejak se posral tak sem ho rozpulil a vymenil tam polovinu prevodovky, slozil a pri zkousce razeni ve sverak uto fungovalo normalne, ale jen s povolenym aretacnim srubem. Kdyz jsem ho toahl tak neslo radit, a kdyz jsem namontoval motor na motorku tak zase neslo radit ani kdyz jsem mel povoleny ten aretacni srub, nenapada nekeho v cem by mohl byt problem? JEdna se o jawa 175/356 a vymenoval jsem kolecka ktere meli vylamane zuby nebo nejak poskozene... a loziska a gufera a pouzdra jsou samozrejmosti.. Díky za rady jinak se nastvu a prodam to na dily nebo to zahodim 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Přeplesk	
	    
	 
	
	IP: uživatel15572        	  
	 
	
	 máš to dobře složené ?    co treba pruzinky v automatu ?	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 19:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 vzhledem k tomu že nikdo nepíše se optám jak to neřadí? jako že tam je pořad neutral?	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 22:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Zdar draci. Sehnal jsem Babettu 210, štítek má, ale pravděpodobně na ní nebylo placené pojištění. Je to jak u motocyklů, aut.., že po mně bude ČKP chtít peníze doplatit od určitého roku? Nebo má někdo nějaké řešení? Díky draci 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15550        	  
	 
	
	 to stačí zajdi na pojištivnu a pojisti to stejně nevěděj o co Goooooooo	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Má jen štítek, na ten to chci pojistit. 	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 20:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Hele pokud babeta má jen kartičku tak není v evidenci čkp a pokud má techničák a značku tak je zavedená na úřade a to sleduje čkp
a pokud chceš bít krytej tak řádnou kupní smouvu a kdybi ti něco došlo k placení tak jim ukážes kupní smlouvu a mělo bi to mít natriku předchozí majitel 
ty si za  to zodpovědný od data koupení na smlouvě	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 20:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar draci, jen se chci ujistit zda má Babetta a Stella stejná ložiska řízení? Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Čau máte někdo jawa čz 150 nevím si rady s elektro instalací a nějak se nemůzu viznat ve schematu tu je nainternetu nemate někdo podrobnějsší schéma 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15550        	  
	 
	
	  u těchlech motorek se stávalo že magneto málo magnetovalo nejlepší je vyndat kladívka a očistit je pořádně a umejt benzínem,nevěřím tomu že by balo tak vybitý že by nehodilo jiskru	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 19:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 No uz to haze ale slabe uz se v tom rypu 4 hodiny a nejede jestly nebude uz magneto malo magnetovat	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 13:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 ¨to zapalování je dost podbne z pionira jen ten magnet jde okolo ...  ..kondenzátor to má na jiskru  jeden pod rotorem ten zbytek je selen kvuli dobíjení pod spínačkou ...k provozu  to pod spínačkou nepotřebuješ vubec ....  pořádně sešteluj předstih  a řadně očisti kladívka ..... a jiskru to musí hodit ....  připomenu že předstih se ladí těma dírama v rotoru .... a  ta čistota kladívek je zde problem jak sou schovaný....
baterka u teto motrky nejni podmínkou nastartovaní .... 
jen je nepřijemne jak je to vše schovane.....	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 12:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jo to je jasne jen ve schematu sou nejake kondenzatory usmernovace atd a nehazemi to vubec 	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 9:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 nemá ta motorka jen 2 kabeli z motoru?     prostě    nebo dokonce jeden?  vždyt  to jen napajelo světla  a přes seleniový usměrnovač dobíjelo baterku ....baterkua selen mužeš vyhodit je tam jen na hokačku a parkovačky ...  
 jinak 1 ten kabel z motoru je chcípák ...ten když ukostříš motor shasne .proto je taženej na spínačku ... 
no a 2 kabel más na napajení světel...
vše to prdneš podle čísel na spínačku  a jedeš...
s dobíjením si hlavu moc lamat nemusíš .... dnes to jde udělat jednodušeji ...  a bterka zde nemá vliv na chod motoru...
prostě 1 poloha klíčku davá jiskru 
2 davá jiskru svítí...na chod motoru..
 parkovačky tahneš z baterie...
houkačku taky...
 dobíjení bych dořešil přez diodu ale nvm zda by ti nestačilo to nahoře????	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 23:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau,
jak je v sytiči u mustanga ta jehla co propouští bezín. No tak se mi teď dost zasekává. Jedu, jehla se pohne, najednou to jde strašně do otáček a nejde to zastavit a pak to samosebou, když přeřadím chcípne. A pak to prostě naskočí, ale hned to chcípá. Jak pojistit tu jehlu, aby se dalo normálně jet a ne každých 100metrů (beze srandy stalo se mi to 3x na 300m) rodělávat sytič? :X Díky Hafis 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 8:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 No vzhledem k tomu že originál karbec sitič fakt nemá tak by mě zajímalo co se tam vlastně seká   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 8:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: premysl	
	    
	 
	
	IP: uživatel14862        	  
	 
	
	 já bych to tipnul spíše na ventil v plovákovce ne? je vychozený a seká se nestihá dotýkat benál do karboše - vyšroubovat a malým pilníškem srazit na konci hrany nebo koupit nový	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 7:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nejdřív pro upřesnění, karbec z pionýra žádný sytič nemá, jen přeplavovací kolík co je na víčku plovákové komory. Co se týká tvého problému, máš na té jehle co je v šoupátku ten plíšek, který jehlu drží v určité poloze? Pokud ano, zkontroluj jestli není uvolněný a nelítá si mezi zářezy co jsou na jehle, popř. ten plíšek přimáčkni víc na tu jehlu a nezapomeň ho dát na druhý zářez z vrchu   	  
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 20:15
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: as12	
	    
	 
	
	IP: uživatel1272        	  
	 
	
	 zdravim potrebuji poradit na moji 555 vypadává 3 co s tíM ??? Dik za rady. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 zdravim draci,Mám takový problém u své čz 175/450 zapoměl sem si klíček v spínací skřínce na zapnuto,No a když sem přišel k tomu druhý den tak pojistka byla pryč tak sem chtěl dát novou ale nemohl sem protože to hrozně prskalo jiskry,tím pádem na motorce nemužu jezdit :/ nevíte někdo jak to opravit ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 16:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 Už je to v poho byl uvolnění kabel od baterky kontakt 	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 16:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel14582        	  
	 
	
	 někde nějakej skrat?	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 9:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RoboSK	
	    
	 
	
	IP: uživatel14641        	  
	 
	
	 Ze bys najprv odpojil baterku ? :3	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 22:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 vymen zapalovaci civku (inducka) nasledne pojistku a melo by to slapat   	  
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 21:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ondra	
	    
	 
	
	IP: uživatel15073        	  
	 
	
	 čaute hoši jak nejlíp vyčistit nádrž slyšel jsem něco o kyselině citronoové ... da se pak nádrž vylít nějakou barvou ať to nerezaví ale zase ať tu barvu nerozdělá benal dík .. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau, kyselinou nádrž vyčístíš tak, že vytvoříš cca 10% vodný roztok kyseliny citronové, ohřeješ jí lehce pod bod varu, a tuhle směs naleješ do nádrže a necháš to tak cca 24 hodin. Důležité je, aby nádrž byla dokonale odmaštěná, tzn propláchnout napřed klasickým benzínem z pumpy, a pak ještě vypláchnout technickým benzínem, ten z pumpy je totiž mastnej. Nádrž by to mělo dokonale odrezit. Pokud se jí rozhodneš dále lakovat, tak doporučuju ji vylít dvousložkovou epoxidovou barvou.	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 19:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tex	
	    
	 
	
	IP: uživatel12890        	  
	 
	
	 Zdravím, mám problém s dobíjením u mojí 640-tky. Mám tam dané VAPEčko a motorka přestala dobíjet, zničeho nic. Nemá někdo zkušenost? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Nemám zkušenosti, takže radím z doslechu..... Mrkni na relátko(černá krabička) docela často se uvolní nebo upálí drát............	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 210	
	    
	 
	
	IP: uživatel15549        	  
	 
	
	 zdravim máte někdo zkušenosti s karburátorem Dell Orto co je tady na krámku na babettě 210? Je lepčí než Jikov? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 21. května 2013 5:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: St Horák	
	    
	 
	
	IP: uživatel15552        	  
	 
	
	 Zkušenost mám a chválím ho. Je to karburátor modernější konstrukce. Jede to s ním výborně a je k němu podstatně jednodušší přístup, pokud je třeba údržba. 
	   
	
	  
	  
		Datum: 21. května 2013 5:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: xrc4	
	    
	 
	
	IP: uživatel12078        	  
	 
	
	 Chtěl bych si koupit simsona (konstr.rychlost 60 km/h), mám řidičák Am (do 45 km/h), na STK mi řekli že je možné do papírů zapsat konstrukční rychlost 45 km/h pod podmínkou omezení výkonu autorizovanou nebo jinnou firmou která na to má povolení od výrobce simsona a vydá mi k tomu papír že je omezen na 45 km/h... neznáte někdo takovou firmu ??? děkuju.    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. května 2013 22:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Udělej si A1    je mi 16 a ted začnu delat papíry, 2 roky jezdim bez nich, sice sem neska jel po hlavní a proti mě policajti, ale svitil sem, mel sem helmu a vzadu nějakou SPZ ktera mela nalepku STK z roku 2004, ale nezastavili mě... podle mě je zbytečnost si dělat AM, rovnou si udělám A1 a potom rozšířim	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 22:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15551        	  
	 
	
	 Chlapče tuším že v CZ se nechytáš,ale v NDR by něco mohlo bejt... Optej se v Německu...koukni na nějaký německý simsoňácký stránky...třeba něco zjistíš... Jinak souhlas,na tuhle pakárnu bych se vykašlal a udělal v 16 A1...už jen z důvodu,že AM nelze rozšířit,ale A1 ano - to ti finančně ulehčí až budeš dělat velký  A.  Jinak v rychlosti 45km/h je spousta zajímavejch motorek,proč se fixuješ na simsona? Skůtry,mopedy,babety,občas se najde i nějaký malý endurko či silnice papírově zavřený na 45km/h (yamaha DT 50, aprilia rs 50,yamaha tzr 50 atd...)...	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 20:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Se škrcením ti bohužel neporadím, ani nevím kdo to dělá... Snad ti poradí někdo jiný   	  
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 19:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: xrc4	
	    
	 
	
	IP: uživatel12078        	  
	 
	
	 a nevěděli by jste o nějaké firmě nebo o někom kdo to dělá ?? .. nechce se mi vyhazovat peníze za A1 .. to počkam do 18	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 18:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 To nemá cenu řešit, radši si ty peníze který by jsi za to omezení dal schovej, rok počkej a uvidíš, že se ti potom při dělání řidičáku na A1 budou hodit   	  
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 18:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15550        	  
	 
	
	 při našich úředních postupech ti tato věc bude trvat tak dlouho,že už ti bude 16	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 17:08
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |