Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lubino	
	    
	 
	
	IP: uživatel15543        	  
	 
	
	 Zdar,chlapy pořeboval bych poradit. Renovuju 21-tku a u zadního kola jak je náhon tachometru mi chybí ty plechové kroužky na utěsnění ozubeného kola. Nemůžu je za boha nikde sehnat.Poradtě z čeho je nahradit. Dík. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. května 2013 22:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ozvi se mi na mail, něco doma navíc mám.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 22:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar chci se zeptat upravuji si pionýra do crossu a chci si koupit přední vydlici ze simsona a dát ji tam bude pasovat jestli ne tak poradte jak to tam mám dostat .Dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. května 2013 16:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 1000kč vidlice jsou po generálce nové těsnění,gufera,manžety a imbusevé šroubky.Mám i řídítka ale kolo nemám.Kdyby jsi chtěl mám i zadní tlumiče ze simsona enduro.
Můj e-mail PETRHLAHULEK156@seznam.cz napiš.Zatím čau	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 16:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Dík , za kolik ty vidlice jsou ají z říditkama a kolo	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 13:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Čau jestli by jsi chtěl vidlice ze simsnona tak jedny mám.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 13:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jo narmálně to tam de nasadit neměj strach   	  
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 12:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: rade	
	    
	 
	
	IP: uživatel15004        	  
	 
	
	 zdarec potřeboval bych pomoc s motorem na jawa350/638 měl sem ho rozpulenej složil sem ho a převodovka se toči hodně ztuha nevite co stym je měnil sem pouze ložiska na klice ?? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. května 2013 15:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: rade	
	    
	 
	
	IP: uživatel15004        	  
	 
	
	 pravě že ne všechno je tak jak bylo předtym	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 15:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 motory 638 už nemaj mezi karterama papírový těsnění, ale silikon. Neprohodil jsi náhodou třeba vymezovací podložky ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 11:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 vrátil jsi tam těsnění, nebo jsi dal silikon? páč můžou bejt kartery moc blízko u sebe když dáš silikon	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 8:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. května 2013 12:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Kurva! to sem vživotě neviděl takovej motor     ale podle té páčky co je na fotu na plyn to asi bude z nějaké frézy myslim	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 12:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 Laky:ok	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 10:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: laky	
	    
	 
	
	IP: uživatel15542        	  
	 
	
	 Cau fotky musim pohledat ,ale obrazek s uvedene adresy je pravdivy jen je to provedeni bez te start.kliky takze ram jen nepatrne jiny provedeni se startovackou nemelo slapaci kliky.Kdyz sundas hlavu je tam deflektor podobny stojanu s pionyra a ma to jen tento motor .Typ bez kliky ho nema.Zapalko ma hlinikovy kryt s vylisovanou orlici coz je znak Viktorie.Zjistim co vsechno o motorce mam damti vedet	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 10:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=1451&start=60    příspěvek z 08 led 2007   posledni obrazek   	  
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 9:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 nemáš foto Laky ? já jí na netu nemužu najít...	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 1:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: laky	
	    
	 
	
	IP: uživatel15542        	  
	 
	
	 cau draku je to Viktoria 100 se startovaci klikou . Delali se jeste bez startovacky rok je to 1938 cus laky	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 23:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 sachs taky né,aspoń sem nenašel motor který by se schodoval 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 23:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 to je nějakej SACHS ne?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 čz to není,to je uplně jiný motor   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 http://motorky.yauto.cz/cz-cz98-771970.html  Tak teda asi jo   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 Ten karburátor se montoval na ČZ98 ale motor nwm jak vypadá   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 Má to karburátor (graetzin k14a) a motor má dvě rychlostí...A je bez znaku	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím mam problem se svím fichtlem je po go motoru a vubec nejde de nastartovat zaradim jednicku a jede jako snek nevijede vubec zadnej kopec na jednicku a ani jak je to pomaly nepreradim na dvojku a na trojku prosim o pomoc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. května 2013 6:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Twk to bylo tim vyfukem musel se rozkuchat jak byl zacpanej a este spatnej rotor tak se dal jinek	   
	
	  
	  
		Datum: 29. května 2013 6:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ok skusim co ste mi potadili hosi dyztak se ozvu jak to dopadlo	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 8:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15544        	  
	 
	
	 Ta jednička jede normálně jen nemá sílu nebo cuká? Koukni ještě jednou na válec a hlavu, mohlo by to tam špatně těsnit a přisávat falešnej vzduch, to pak jednička jede jen na rovině a jak přijde kopec končí a dvojka možná tak z kopečka, ale trojka ani ťuk. Jednou jsem měl takoví to problém a bylo to tou špatnou těsností. Určitě ještě zkontroluj ten výfuk co ti radí JAWA ceZezetak a uvidíš.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 12:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a co zadrbaný výfuk?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 kruci tolik penez sem do toho nastrkal a nic   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 No jel by , už mě nic nenapadá bych to musel vidět , ale mě řekni jestli máš všechno sestelovaný tak to musí jet   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ale to by prece jelo ne dit to jede jako kdyz ja bezim na zachod a nevyjede to nic na jednicku 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 A co to třeba zajet válec?   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 benzin tece a predstih je sestelovan	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 A benzínu ti tam teče dost?  a co předstih? nestřílí nebo něco?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 spojka jo ok motor je pretesnen novy gufera nova hlava valec zapalovani karbec pist	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 Hele napiš co máš seštelovaný atd .. takhle to je hodně věcí čím to muůže být  třeba spojku máš okej seštelovanou?  nepodchází ti někde něco atd?....	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 21:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 Jestli někdo nesnižoval hlavu nebo tak a je to origo tak to těsnění zahoď ,jestli bude podfukovat tak sundej válec nanes na hlavu  brusnou pastu kapku oleje a toč sni tam spátky na tom válci krásně se to zarovná když tam necháš to těsnění co asi milimetr má snížíš si tím kompresy takže malinko hůř pojede   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím, našel by se někdo kdo jezdí stadion cup/ moped cup co by poradil? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 21:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 no všechno jsem si dělal sám, potřebuju už jen poradit s výletovkou ve výfuku a s karbecem.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 Jestli chceš jezdit třídu special tak ani nejezdi leze to dost do peněz    a chce to dobrou zručnost a vyznat se v motorech atd...	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Draci zdravim    Opet mam otravny dotaz xD Nevite nekdo kde bych sehnal bud primo ladeny vyfuk nebo planek s jeho rozmery co je pro Jawu 350? Chtel bych ho dat na svoji Cezetku, nemam original, je tam doutnas a ten se na ni nelibi :-/ Diky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. května 2013 0:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zkus vejfuky z čz 477nebo 487 měly by bejt otetevřený podobně jako dvoukomoráče, ale hlavně by tam něměl bejt propad výkonu u 4 000 rprm s otevřeným filtboxem - tzn. bez restrikce v sání a hnutým časováním to musí valit , jako prase ....
	   
	
	  
	  
		Datum: 23. května 2013 0:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Draku díky moc   	  
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 10:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14681        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: b	
	    
	 
	
	IP: uživatel14571        	  
	 
	
	 Zdar prave jsem dodelal svou 555 jel jsem ji projet vse ok a dojedu chci to znuvu skusit a konec jiska nic nevim co stim .Prosim o  radu . A pri jízde mi vyskakuje 3 co stím?? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 17:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: egemberg	
	    
	 
	
	IP: uživatel694        	  
	 
	
	 mám čz 125 a potřebuji se zeptat jestli můžu dát baterii z nicd článků  a nebo jestli tam můžu dát něco jiného místo baterie 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. května 2013 9:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel12861        	  
	 
	
	 To Oscar 2: Neboj čtu dobře   , ale celej ten můj elaborát byl o tom že když Ty máš velkokapacitní průmyslové NiCd, rozhodně je nemaj tihle holobrádci co se tu pohybují, určitě neměli tu možnost si je před 20ti lety dřív vyšmelit z fabrikových zásob. Takže Ti NiCd rozhodně neberu, ale jestli za ně chceš bojovat, tak tady těm klukům řekni kde si velkokapacitní NiCd a za kolik poříděj.. oni pak dojdou k tomu o čem jsem psal. Že je vyjde mnohonásobně levněji koupit klasickej olověnej akumulátor, protože ty tužkový co většinu napadne a jsou dostupné, prostě použít nelze. Jen pro představu ceny tohle je nejsilnější akupack z GME a to má kapacitu poloviční než bych doporučil jako nejslabší možnou  http://www.gme.cz/nicd-akupacky/akupack-5xd-nicd-6v-4500mah-sanyo-p540-379/	  
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 9:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Ahoj Chongu! Toš to mě mrzí, že při Tvojích schopnostech si si nevšiml prvního údaje o kapacitě článkú. Je to v druhým řádku od vrchu po pravej straně!!! A tvoje schopnosti kolem eletriky moc převyšujú moje, ale nicd články si vzít nenechám!!! Nic lepčího na světě zatím nejni!!! Jo a ty hodinkový nebo naslúchátkový sem zapoměl! Tech byly desítky. A nešvácla ani jedna! A ty kapacity? 225, 300, 400, 600, 750, policejní 900 a 1000 mAh! A nekerý sú ešče z doby před převratem! Většina z nich byla vyhozená! Ale nic si z teho nedělej takových jak já a múj zeťák moc nejni! Neš sem dospěl k temto závěrom, toš mě v mládí museli sem tam modeláři křísit, gdyž sem viděl co s něma dělali! A nestalo se jim nic! No dnes jich uš taky nechcú, gdyž lítajú s elektrama. Esli toš možem zejtra na :" 2beo@seznam.cz "pokračovat! Toš tak!	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 23:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel13117        	  
	 
	
	 Jo a malej dovětek, nabíjením nadměrným proudem hrozí mimo jiné i exploze článku, to snad mluví za vše... Kdysi v mládí při pokusech s nabíjením malého článku do hodinek (za bolševika je bylo obtížné sehnat) mi explodoval na stole, právě proto bych ani nechtěl být svědkem exploze něčeho mnohem většího...	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 20:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel13117        	  
	 
	
	 To Oscar2: No asi jsi nám zapoměl říct o jaké kapacitě Tvých NiCd se bavíš... tady egemberg má asi na mysli nějaké ty tužkové akumulátory. Jenže mám takovou mnohaletou praxi, že pokud se nejedná o speciální ACC určené k nabíjení velkým proudem, tak se obvykle nesmí překročit proud 1/10 kapacity, protože je velmi omezená možnost vstřebávání planování uvnitř uzavřeného NiCd článku. takže řekněme že použije takovou běžnou kapacitu 2100mAh (2.1Ah), vychází mi že proud nabíjení s ohledem na životnost nesmí překročit 210mA. No a protože regulace v motorce je nabíjecí reguleca charakteristiky U, tedy tak že stabilizuje maximální nabíjecí napětí, vychází mi zároveň že taková regulace nereguluje nabíjecí proud... ono taky jak, když soustava je společná i pro spotřebiče a proud teče všelijakým směrem. Takže řekněme při vybitých článcích s ohledem na to že dynamo je poměrně tcvrdý zdroj proudu odhaduji že je klidně schopen dát mnohem víc než 1A. Stačí pár takových cyklů a kapacita je v háji a kdoví jestli by nešel do kopru i vybíjecí roud ACC. Tedy můj odhad je takový že se 45W dynamem bych dimenzoval článek NiCd se nabíjecí, proudem neřízenou charakteristikou alespoň na nabíjecí prou 1A, to ale vychází článek 10Ah, no a v tu chvíli se bavíme o modelářském speciálu dražším než standardní olověný akumulátor. Tedy abych to shrnul, určitě máš nějaké velkokapacitní NiCd a potom si tu honíš triko nad něčím co běžná většina zdejších stejně nesežene za lidovku a také mi vychází že koupit standardní akumulátor vyjde nakonec nejlavněji a bez kompliakcí. Take egembergu, máš-li na benzín, musíš mít stejně tak na olej do něj a taky na náklady údržby a tedy i na nový akumulátor a pokud to nehodláš přijmout, tak přesedlej na pionýra, ten akumulátor nepotřebuje.. howgh	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 20:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Ešče pro pepu! Gdybys byl tej dobroty a poslal mě odkaz na tu diskuzi o nicd. Ať se neco pořádnýho dovím a nemám enom svoje skreslený názory na svět. Myslím to vážně a budu moc rád!!!	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 10:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Ahoj egemberg! No ešče, že Ti tady víc nigdo neradil! Nevím kam fšecí chodijú na ty informace o NICD akumulátorech? Já používám od roku 1976 nicd akumulátory všech možných kapacit od 300 mAh aš po 300 Ah a nigdy sem s nima neměl sebemenší problém. Sice sú větší než olova, ale taky používám akumulátory roku výroby 1953 a pořád ešče fungujú. Gdo nevěří može se dojet podívat!!! A v nejhorším režimu. Drsně nabit drsně vybit! Ve Š 120 má moja sice olovo, ale ve 100 a 110 sem vozil NICD! Aj v  POBĚDĚ! A ROBURA taky startuju NICD!!! No lepčí asi bude:" 2beo@seznam.cz "! Toš tak. 	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 10:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15540        	  
	 
	
	 proč tam za 300 nekoupíš baterku a je to?tu nejlacinejší ..ti članky se prý nafukují ...nedávno se to řešilo na maniji....	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 14:22
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pampeliška	
	    
	 
	
	IP: uživatel15490        	  
	 
	
	 zdraVIM  mam prroblem a jsem bezradny jak chci startnou pincka tak chytne ale nejde vytočit nejsem mooc velky znalec ale čim by to mohlo byt předstih,svička, benzin jinak dekarbonizoval jsem ho pěkně jsem to očistil ale od te doby to děla nwm co s tim budu za rady mooc vděčny..  
 
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. května 2013 14:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 Jako ocelovym dratem ? Jestli plastem nebo tak tk budou okej spis sundej karbec a komplet vsechno profoukni kompresorem	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 14:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pamepliška	
	    
	 
	
	IP: uživatel15490        	  
	 
	
	 tem karbec bude asi ono ted sem se dozvedel ze ho bracha čistil a že mi trysku čistil dratem ze smetaku a kanalky pro trysky strunou z křovaku takže asi new karbec  a trysky žéé..  rn	   
	
	  
	  
		Datum: 19. května 2013 11:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawar	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 Mne to dělal kondenzátor, tak jsem ho vyměnil, a od té doby bez problému   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 Seřídit karburátor , jestli jses v předstihu nehrabal tak bude okej    A skus jinou svíci   	  
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 21:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: emzetak	
	    
	 
	
	IP: uživatel15207        	  
	 
	
	 zdar draci koupil jsem si nové spojkové lanko na moji mz 150.Vše sem namontoval ale spojka vůbec nereaguje.Vše jsem spolehlivě sešteloval.Tak dík za rady..   
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 12:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: emzetak	
	    
	 
	
	IP: uživatel15207        	  
	 
	
	 V tom deklu je uchýt na váleček.ten úchyt je přidělanej na pérku.A tam se to musí právě seštelovat.A tam sem to sešteloval.	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 12:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 když spojka nereaguje tak jak si to mohl seštělovat?	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 12:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 KOLECKO prosim Te jak mas ten mail.. na ten co tu mas mi nejde odeslat. Ciza porad zlobi tak jsem se chtel tedy poradit.. Diky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 10:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: petr	
	    
	 
	
	IP: uživatel15539        	  
	 
	
	 Zdárec, nemáte někdo radu, či nápad jak udělat držák na kufr na ČZ 180? Díky. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 14:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15540        	  
	 
	
	 zaleží jakou 180 starší s bubnem ? jako 487?  anebo s kapotama z javy a kotoučem?. jestli javske kapoty možná by šlo sehnat origo držák co byl i na 640  jestli ala 487 podívej so tu do nabítky na díli 477 a je tam červenej potah sedla a zanim je cosi udělaný ...je to chytlý za šrouby  co sou v rozdvojení ramu  M6 a drží blatník  a asi bych to chytil i šrouby co drží zadní světlo...
n prostě at žije flexa a svařečka...
ps  bratrannec používá i nosič ze symsona 477	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 14:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: +++	
	    
	 
	
	IP: uživatel14573        	  
	 
	
	 Zdarec koupil jsem pistni kroužy a je na nich napis OK jak je nasadit napisem dolu nebo nahoru nebo jedno. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 9:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15540        	  
	 
	
	 napis nahoru	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 9:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Čau draci, chci se zeptat, jakou cenu mají asi tyhle kartery (pouze kartery), jsou nepoškozené, nikde netčené šroubovákem, bloky k sobě pasují. Díky za odhad. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 0:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel14690        	  
	 
	
	 např. minulé Nupaky, 50kč za komplet a v lepším stavu	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 0:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Tím jsem myslel nepoškozené styčné plochy karterů, domečky pro ložiska a gufera atd... to že je někde škráblej na funkci vliv nemá	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 22:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: trubka	
	    
	 
	
	IP: uživatel15538        	  
	 
	
	 Jak nepoškozené ? Vydřené od řetězu,vyklepané od plechů a dekl od zapalka oklepaný,akorát naleštěný no a ?  Tak 200 až 300 Kč	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 22:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 21:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 ahoj koupil jsem tady na fichtlkramku sadu, kliku s CKR ojnicí po instalaci do motoru ktery je pravidelne v chodu bez potíží mi zacal narážet píst do hlavy válce spravylo to až těsnění pod válec o slouštce 0,9mm je to možné??, setkali jste se stím uz někdo? děkuji za odpověd. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. května 2013 7:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel15511        	  
	 
	
	 Jen me tak napadá kdyz to vykompenzuji těsněním změní se mě časování nebo ne?	   
	
	  
	  
		Datum: 20. května 2013 7:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15541        	  
	 
	
	 Hm....zajímavý... ojnice CKR jako taková je cajk,ta má rozteč čepů stejnou jako origo,mám ji ve dvou motorech a bez rozdílu. Takže celá nová klika s CKR ojnicí má asi o 1-2mm větší zdvih no    Jinak bacha,válce z nepochopitelných důvodů mají různou délku....klasika od dosedačky po dosedačku je 85mm....ale už jsem měl v ruce kvanta válců 84,8mm(což je ok,to je zaklepaná vložka,to řeší dvě těsnění),některé válce 84,5mm ,tento rozměr je dost častý (nechápu-to už řeší podložka či víc těsnění) a několik válců co jsem dělal měli dokonce 84,2-84,3mm (asi zaklepanej 84,5mm)a to už je mazec.... Jestli blbly odlitky a nebo vždy netrefili stejně vysokou dosedačku vložky nahoře ve válci.... Přitom kliky měli stejnej zdvih,vždy vše sedí do puntíku.....je to zvláštní.... ale normální.... 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 12:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 točí se ale klepe a kdyz bude tak klepat tak neaky nasledky to mit bude mapr se muze rozlitnout jehlovy lozisko skousel jsem obě dve hlavy a klepe to do obou měřily jste to nekdo jaky je rozdil mezi klasikou a CKR?	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 22:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ano je, na svém stroji po výměně ojnice za CKR jsem byl nucen dát 5 těsnění pod válec, ničemu to nevadí   	  
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 22:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15537        	  
	 
	
	 pokut tam je hlava z 05 pulkulata  musel sem vždy  použít těsnění pod válec.... u ledvinkovite stačil silikon ...  doporučovalo se modelinou pořídit otisk a tlouška vrstvy by měla být sna 07mm  pro zajímavost  jinak pokut se točí moc bych to neřešil a jezdil... 	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 21:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ahoj, abych sundal štítek tak musim odvrtat nýty nebo je na to nějakej fígl? díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. května 2013 20:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dan	
	    
	 
	
	IP: uživatel9676        	  
	 
	
	 Buď je vypáčit šroubovákem nebo vytáhnout kombinačkama a jsou bez poškození a dají se použít zas   	  
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 20:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 AHOJ! Mám Jawa 585 Mosquito, přišel jsem ovšem o zapalování. Potřeboval by jsem výbrus a nové kladívko. přátelé, nemůžete mi poradit, na koho se mohu obrátit o pomoc? Díky.B. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. května 2013 21:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15537        	  
	 
	
	 píst na 1 brus máš dokonce tu na kramku	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 21:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15537        	  
	 
	
	 kamaradovy před 5 lety udělali výbrus někde u česke lípy ...ale myslím si že brusírna ti to udělá  snad každá ....s kladívkem neporadím ...už si nepamatuji	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 21:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdarec draci. Kdyz si vymenim n fikovi 20 ojnici za tu s jehlovymi lozisky na kolik muzu minimalne snizit misici pomer olej benal? mate nekdo zkusenosti s kluznym loziskem ktere ma kanalky pro lepsi mazani? popr. na kolik muzu snizit mazani pri normalnim bronzovym pouzdru a oleju castrol 2T? diky..    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. května 2013 22:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 wafel:má za tři roky úplný hovno, na mísícim poměru bych nešetřil a dával co píše výrobce, s bronz futrem 1:33, s jehlama 1:50	   
	
	  
	  
		Datum: 18. května 2013 22:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Kdo šetří má za tři... 	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 20:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 S kvalitním olejem se může bez obav mazat 1:40 a tento poměr bych nechal pro jistotu i u ojnice s jehlama   	  
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 16:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15534        	  
	 
	
	 1:33 	   
	
	  
	  
		Datum: 17. května 2013 15:42
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |