Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 19:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 tak to jo díky za rady
	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 19:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15581        	  
	 
	
	 Musíš z toho výfuku odstranit původní koleno včetně části zapuštěné cca 7 cm dovnitř výfuku,pak na výfuk navařit origo koleno zkrácené o 2-4cm(délka 28-30cm) a mezi výfuk a tlumič dát výletovou trubičku o vnitřnim průměru cca 16mm a délka řekněme 10-12cm ..... pak to má význam.... jen nasadit na origo koleno je k ničemu....motor stratí spodek a jen bude trochu pištět v otáčkách,ale nepřinese to sebou nic,spíš je to horší.....	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 18:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 18:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 aha díky
	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 17:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15581        	  
	 
	
	 Aby fungoval správně,tak se musí převařit koleno a výletová trubička ... tak jak ho koupíš je na kulový	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 16:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tohle je na motor se stojatym válcem takkže bys to musel převařit 	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 16:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 AHOJ, MAM PROBLEM S MOJÍ 550KOU. CHYTÁ NA ŠLÁPNUTÍ, NA VOLNOBĚH JDE DO OTÁČEK JAKO BLÁZEN, BĚŽÍ HLADCE A NEDUSÍ SE ALE JAKMILE SE MÁ ROZJET TAK NEMÁ VŮBEC ALE VŮBEC ŽÁDNÝ VÝKON,CO S TÍM? DÍKY ZA RADY? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Tohle mi dělal ucpaný výfuk. Zkus ho vyčistit nebo vypálit.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 9:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ZA TO SE OMLOUVÁM, ALE MÁM VYLOMENÉ TLAČÍTKO   	  
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 0:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ten kapslok máš zaplý schvalně a nebo ti nejde vypnout?	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 21:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 dej jehlu na 2 zařez z hora koukni svíčku a filtr a faleš vzduch u kolena karburátoru, 	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 17:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 motor se za jízdy jakoby dusí, stačí povolit na 3 sekundy plyn a zase jede třeba 15 metrů dobře, pak se to zase vrátí do problému   
	  
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 15:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 díky, ten vzduch asi kolem kolena karburátoru, nebo??	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 15:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15581        	  
	 
	
	 Falešnej vzduch a nebo přicpaná hlavní tryska	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 15:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 KROUŽKY??	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 14:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 AHOJ, JAK VELKÝ VLIV NA VÝKON MÁ ŠPATNĚ NASTAVENÝ PŘEDSTIH, PŘÍPADNĚ ODTRH? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 14:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 to je otázka    spatnej odtrh nebude haze jiskru nebo bude ale nepravidelne a spatnej predstih nedostanes to do otáček jaky mají bejt nebo se to bude dusit tož tak !	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 14:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau draci, nevíte někdo kolikátku difuzor a trysky má karbec dell orto na babettu? Odepište díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 12:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: emzet	
	    
	 
	
	IP: uživatel12881        	  
	 
	
	 Zdar draci mám dotaz jaký se dávaj řidítka na MZ.Chci jiný než jsou originální.Dík  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 11:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel15580        	  
	 
	
	 Dobrý den, sháním nějakého člověka, co mi zrepasuje celkově motor na Stadion S11. Motor běží. Nevim, jak se to cenově pohybuje, ale jistě se domluvíme. Děkuji za případné kontakty. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 22:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12380        	  
	 
	
	 Pokud to vezmu orientačně, tak repase kliky 1000, výbrus s pístem a kroužkama 500, ložiska cca 350, dvě lamely po 120, sada těsnění 60. Ostatní jsou korunový položky, potom se dá chemicky vyčistit motor kolem 1000. Nebo si můžeš kliku přelisovat sám, potom stačí jen komplet ojnice 650. Nebo bude potřeba měnit střeva a jsme s cenou jinde   , ale není to nijak hrozný.Nebo může mít někdo jiné zkušenosti   	  
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 22:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15114        	  
	 
	
	 nejni to škoda opravovat když ten motor vrčí???	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 10:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: CZman	
	    
	 
	
	IP: uživatel14642        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 9:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím. Plánujeme s kamarády vyjížďku, aneb na babetě k moři vyrážíme z Liberce a chceme dojet až k Baltskému moři. Nevíte jak je to s tím, že babeta nemá SPZ? Jaké díly by jste mi doporučili vést s sebou? Beru náhradní tyristor, zapalovací cívku, snímač otáček, duši, řadící lamely, a ještě pár drobností.   
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 21:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 kdyz nemas spz a jezdis jen na pojisteni cisla ramu tak do zahranici nemuzes.	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 21:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Zdar draci, mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje ta spojka na Babettě 210 a co probíhá v převodovce při řazení? Princip vím, ale chci vědět jak postupně začínají zabírat čelisti startovací, rozběhové a druhého kvaltu a jestli nějaké odpadnou při zařazení dalšího rychlostního stupně? nebo odkaz, kde je to vysvětlené.. Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 20:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel13012        	  
	 
	
	 4au kluci,mám problém, se simsonem... první jízda byla v pohodě,jel pěkně...na týden jsem ho odstavil,po týdnu jsem na něj sedl že jedu a chytl v pohodě,jen jsem  ho musel nechat zahřát jinak skapával,ale pak pohoda,ujel jsem tak 1 km a zkapal, při nkopávání už jen občas chytl ale byl v minimálních táčkách a do vyšších nešel,pořád takový přidušený...dneska jsem chtěl jed znovu a ujel jsem asi 300metrů a zas to samé...měnil jsem svíčky a vždy to chytlo jen na chvilku ale do plných to nešlo pořád přidušené....po chvilce to zkapalo a už jsem nenastartoval...sytič je vyplý,jehla je na první drážce od vrchu,aby šlo méně benzínu, byla na první odspodu tak jsem ji zkusil dat nahoru ale nepomohlo to...fakt už nevím kde je chyba, simsoni nejsou moje parketa, toto je můj první a poslední....jawy a čezety opravím vpohodě ale prostě simsona ani za mák... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. května 2013 19:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel13012        	  
	 
	
	 osobně si myslím že je taky někde problém v karbecu,a doufám v to,nechce se mi schánět snímač otáček....no zkusím ho rozdělat a vyčistit....jinak když ho nastartju tak do plna nejde,,,je to takové přidušené,nechce to pustit víš...snad to bude ten karbec
	   
	
	  
	  
		Datum: 28. května 2013 19:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: petr	
	    
	 
	
	IP: uživatel15207        	  
	 
	
	 Jde ti vyturovat ? možná máš ucpanou trisku 	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 19:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15581        	  
	 
	
	 Jsem přesvědčenej o tom,že problémem bude něco v karburátoru....a nebo ucpanej kohout.....	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 18:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel13012        	  
	 
	
	 Gufera i ložiska jsou nové,všechny jsem měnil...a benzínu je tam dost   	  
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 17:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15578        	  
	 
	
	 Zvedni simsona na zadní kolo a přelej benzín do půlky nádrže kde je kohoutek   	  
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 6:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 u simala jsou nejvetsi kamen urazu gufera na klice. jestli nejakou dobu stal a pak jsi zacal jezdit, tak by to mohlo byt ono... vetsinou staci vymenit jenom jedno... pod zapalovanim. mel jsem to loni stejne   
	  
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 22:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kotekond	
	    
	 
	
	IP: uživatel1337        	  
	 
	
	 Nejsem si jistej,ale myslim že by to mohl dělat snímač otáček...Když se trochu zahřeje,chcípne a jakmile schladne,zas kousek jede...Nebo nějaká cívka.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 19:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kotekond	
	    
	 
	
	IP: uživatel1337        	  
	 
	
	 Nejsem si jistej,ale myslim že by to mohl dělat snímač otáček...Když se trochu zahřeje,chcípne a jakmile schladne,zas kousek jede...Nebo nějaká cívka.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 19:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 cus mam dotaz mam novou zapalovací civku vsechno jsem napojil jo jinak je to pio 21 a nehazi jiskru jen když mám fakt velkej odtrh od kladívek cca půl cm    coz je blbost ale kdyz to napojim na svetelnou cívku tak jede s ůpe normálním odtrhem prosím o rady !! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 17:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 nebo si sežeň tu originální zapalovací	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 17:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 když jsi koupil repliku tak je stejně velká jako ta svetelná že? origo je totiž menčí než svetelná pro typ 20w. Nebo si sežen stator z 30w a máš po problému	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 17:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 to je sice pěkny ale já ji tam nenarvu    je nová ta replika a nemuze to bejt na te svetelné ?   	  
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 12:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Tak to nemá být. na 20w zapalku musis mit zapalovací cívku uplně napravo, co nejblíž k přednímu kolu, nalevo, takže urpsotřed je velká svetelna a uplne nalevo u řetezovaeho kolečka je mala na zadni svetlo	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 11:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 zápalko mám 20W a mám ji nejblíže k přepážce u řetězovýho kolečka nahoře	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 9:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jaký máš rotor? pro 20w nebo peo 30W ? a v jaké pozici máš danou zapalovací cívku?	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 22:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 tu zapalovací cívku dej dál od magneta 	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 22:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 nepomíchaly se ti ty cívky ?	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 21:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Petr	
	    
	 
	
	IP: uživatel15577        	  
	 
	
	 Dobrý den , nevíte jaké ložisko potřebuji do předního kola u babetty 207? děkuji za radu  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 8:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14122        	  
	 
	
	 6001	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 8:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hejňa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11766        	  
	 
	
	 Vím, že tohle nechceš slyšet, ale mohl by  jsi vyndat staré a podle těch koupit nové.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 21:22
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lahvac	
	    
	 
	
	IP: uživatel13011        	  
	 
	
	 Čau draci, hledal jsem na internetu nějaký popis jak rozebrat a zrenovovat vidlice na panelku. Mám je měkké a nereagují ani na změnu oleje za hustší nepracují jak by měly. A něco v nich rachotí. Nevíte jak na to a co je všechno potřeba ? Dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 17:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 nevim, jestli s tim něco uděláš.. možná by pomohla jiná hustota oleje... těsnící matice bych vyměnil, ale bacha na turecký zmetky (tekly mi na čz po roce?) ... jinak se daj i zrepasovat původní, je tam nějakej atyp gufera, ale udajně se dá sehnat... s tim zkušenosti nemám, ani rozměr ti neporadim... možná by i pomohla výměna pružin, případně je podložit, ale to je takový jo a ne...	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 17:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lahvac	
	    
	 
	
	IP: uživatel13011        	  
	 
	
	 Na netu jsem nic nenašel. Mám těch 6 pouzder na výměnu a nevim jestli mám ještě dát nové těsnící matice ?	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 16:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mirda	
	    
	 
	
	IP: uživatel11100        	  
	 
	
	 Potřebuju poradit,koupil jsem písní čep na Jawetu a má rozměr 10x30,ale starý čep měl rozměr 10x32 je to zmetek,nebo jsou už ty nové písty upravené s rozměrem pro zápich na pojistný kroužek na rozměr 30? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 14:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: sahara	
	    
	 
	
	IP: uživatel15576        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. května 2013 15:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 15:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Trochy	
	    
	 
	
	IP: uživatel15455        	  
	 
	
	 https://www.youtube.com/watch?v=yByNph65Gkc  koukni se na 1 : 15 on tam je nekolikrát ale je to trochu extravagantní	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 14:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 no rám je asi jedno - uděláš jak uděláš, ale jde 1) o závěs a  2)o připsání do TP (což asi nepujde).
P.S. kdyby se to nějak vymyslelo, tak bych bral za svoju 20ku taky   	  
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 16:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: sahara	
	    
	 
	
	IP: uživatel15576        	  
	 
	
	 http://www.napionieri.sk/index.php?go=film	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 14:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15575        	  
	 
	
	 Zdarec, mám takový problem s babettou 210...včera jezdila 42 km/h a dnes jede jen 20 km/h prostě jako kdyby to ma tach jen do 20km/h a pak jako kdyby se to začlo dusit. Nemam s babettami zkušenosti tak budu rád za každou dobrou radu. Předem děkuji. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 Bud jak řikaj Jirus a nebo   vadná svíčka, a nebo ucpaná tryska 	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 21:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zkusil bych vyčistit vejfuk, taky už se mi to stalo. V tlumiči sou poměrne malý dirky a těm stačí aby se odloulp kousek bordelu uvnitř vejfuku a problém je na světě.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 16:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím draci, maá dotaz k mosquitu, když fičím po pěkném rovném asfaltu tak mi zdechá a musím na karbecu nacepovat benzínu a vše v poho do doby než komoru vybere a pak se zase dusí a zase musím cepovat a tak pořád dokola. Když fičím po polňačkách nebo méně kvalitních silnicích tak se tento problém neděje. Pomůžete mi nějakou radou , co bych měl zkontrolovat? Moc díky za rady. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 19:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím, vypadá to problém pod víčkem nad plovákem u karbecu. zustává zavřený přívod benzínu,vyměn to víčko. ta malá součástka se blbě schání. pool
	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 19:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mirek	
	    
	 
	
	IP: uživatel13988        	  
	 
	
	 cau myslite ze je dulezitej ten kolicek na magneto co je na klikove hrideli nebo ne? ja ho tam totiz nemam a mam strach ze by to mohlo vadit 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 vyrob si ho třeba ze starého vrtáku	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 21:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 kolíček/klínek pouze určuje polohu zapalování vůči hřídeli, jestli máš konusy v pořádku, nasadíš ve správné poloze, utáhneš a jezdíš. jestli konusy v pořádku nejsou, tak se klínek může střihnout.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 14:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 čau draci už si fakt nevim rady moje čz 180/487 jela dobře ale na neutral sem to musel vždycky na 2x dostavat do otaček šteloval sem neustále směs,tak sem se rozhodl rozdělat celej karbec a vyfoukal sem ho tak 3x a vyplachl a nasadím na motorku všechno jak má být a teče mi benzín do sání a svíčka je suchá plovák je novej ale jestli neni problem v tom plováku?? protože už si nevím radyrnprosimvas poraďte mi co vás napadne díkymoc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 14:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 správně nastavená bohatost směsi pro volnoběh? zašroubovat šroub a pak povolit o 1,25 otáčky a pak laborovat?	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 14:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Vašek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15573        	  
	 
	
	 Ahoj, mám problém s pionýrem, typ 20, motor nechce ze začátku chytnout, musím roztlačovat a po každém škytnutím zase přeplavovat plovák. Po naskočení musím zase přeplavovat, jinak motor chcípne. Trvá to asi 5 minut jízdy, dokaď se motor neohřeje, poté je jízda Ok a svižná. Jiskra je dobrá, benzín nový. Nevíte co s tím? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 01. června 2013 13:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Vasek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15573        	  
	 
	
	 Hladinu mám dobre, podle návodu.	   
	
	  
	  
		Datum: 01. června 2013 13:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15114        	  
	 
	
	 na jawa 50wzcz najdi návod na seřízení hladiny a seřit si jí...	   
	
	  
	  
		Datum: 27. května 2013 10:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel14019        	  
	 
	
	 Čus draci potřebuju poradit s fichtlem . Když ho chci nakopnout za studena tak chitne v poho na 1. našlapnutí a jede dobře ale když se ohřeje tak když přidám plyn tak se přidusí a až pak de do otáček. Předstih,otrh seštelovanej , svíčka Brisk n 15c a trysky sou čistý . Prosim poraďte 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 8:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel14019        	  
	 
	
	 jo svíčk je černá a dik za radu	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 8:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15002        	  
	 
	
	 napadá mě že maš trošku bohatší směs než má být .... proto to dobře chyta za studena ale za tepla tam jde moc bena a motor to neveme.... skusit vyčistit lauf  potom nepatrně snížit hladinu či skontrolovat čistič vzduchu....  svíška je černá že?	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 2:02
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |