Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mcachmed
IP: uživatel13610
 caute muzu jezdit na pinckovi bez plovaku?jelikoz musím jezdit s noho na přechlastávání jinak do nejede diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 12:44
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 a seřiď hladinu tim plíškem na víčku plovákovky, po natečení benzínu zamáčkni (nemačkat cucák  ) plovák dolu a hladina benzínu musí lícovat s vrškem plováku
Datum: 25. dubna 2013 12:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 po 2 vyčisti trysky a seřit hladinu ...http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html viz zde asi budeš pod tou hranou..chudá směs
Datum: 23. dubna 2013 17:13
Jméno: mcachmed
IP: uživatel15392
 aha pardnou sem si toho nevšim musim jezdit s nohou na přechlastávátku jinak to nejde nevite kde je problem ?
Datum: 23. dubna 2013 16:26
 Tak tak, je to krávovina, oprav si to...
Datum: 23. dubna 2013 15:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co třeba řešit důvod proč to nejede jak má??
Datum: 23. dubna 2013 15:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj draci, mám problém s ČZ 175/477, dal jsem válec na výbrus, ale.. ihned po nasazení to šlo jakš takš a ujel asi na 3x 20km a teď ?.. jakoby to mělo malou kompresi a nenasaje to směs do válce, jen odkapává ze strany u sání na bloky motoru, zaboha to nejde natočit, ikdyž stříknu benzín rovnou do válce, jakmile však ohřeju válec horkovzdušnou pistolí, tak chytí na první drbnutí, motor jde kultivovaně, nikdě nic nezvoní, svíčka po jízdě cihlová, jde pěkně za plynem, ale za studena ji prostě nenatočim, po cca 5-10min. chodu na volnoběh motor zhasne, svíčka černá a oblemcaná tekutým dehtem-nikoli suchým.. Ochudit směs se bojím vzhledem k novému výbrusu - nastaveno dle hodnot v manuálu. Stalo se Vám někdy něco podobnýho. Nikdy jsem se s tím nesetkal, napadá mě jediná možnost a to, že ten výbrus je moc volnej popř. špatně vybroušenej a pak to netěsní a nemá kompres. Myslíte, že by pomohla výměna kroužků?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Tak a teď babo raď.. přijdu k motorce, šlápnu a chytla, počkal jsem hodinu až vychladne, šlápnu a zase chytla, myslím, že je pro problému, jen nechápu co za tím stálo, protože jsem s tím neudělal vůbec nic  Chybu v karburátoru jsem ale vyloučil hned zkraje, ten byl nastavenej dobře, předtím to jelo jak z praku, jen už to příšerně zvonilo, nyní jsem jen nastavil bohatší směs pro záběh. Pokud mě to zas nějak vytrestá, dozvíte se o tom jako první, jinak díky za rady..
Datum: 23. dubna 2013 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Jednoznačně karbec. S výbrusem to nemá nic společnýho.
Datum: 23. dubna 2013 20:27
 Na výbrus bych to nesváděl. Tenhle motor jsem měl na stole už mnohokrát a špatnej rozhodně neni. Na záběh u tohohle stroje stačí v pohodě 1:33. A nechávat mašinu po výbrusu blafat 10 minut na místě bych asi taky neviděl jako nejlepší řešení. Osobně bych ještě jednou pořádně zkontroloval karburátor...
Datum: 23. dubna 2013 20:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 To gufero mě taky napadlo, ale zas ty otáčky by pak různě stoupaly a kolísaly, kdyby to někde sálo, ten motor jde fakt pěkně, jen za studena ani nehlesne, budu to zkoušet pomalu zajíždět a doufat, že je ten výbrus jen špatně udělanej a sedne si to. Tenhle motor jsem na stole ještě neměl a prej ani není o co stát.. Olej v převodovce vypadá, že neubývá, hulí to dost, ale to je tím, že je tam M2T 1:25 a ještě bohatá směs.
Datum: 23. dubna 2013 19:28
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 neubejvá nepřibejvá olej? 477 ma zapeklitá gufera a musý se pulit jsou zevnitř ..... nekouří to moc? jinak co se kroužku týče pokut ze 3 čvrtin neprosvítaj pokut je dáš do válce tak by to mělo být cajk.... no a pokut píst má okolo 2 desetin vuli měřeno šuplerou je to ok.... prostě bys to musel mýt menší či větší o výbrus..tj cca 0,2mm ...ja to vidím na neradostnou událost že jak to dostalo tlaky po brusu sežralo to gufero u jawky je to řešitelne docela dobře....ale zrovna 477 je pitomá..ale šahni si do svědomí sám na dalku je to jen nápad...
Datum: 23. dubna 2013 17:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Bez svíčky se točí absolutně bez odporu, klika je ok, dělal jsem pouze výbrus. Svíčka N15, N14, N17 - a u všech je to stejné, po zahřátí válce horkovzduškou jde motor nastartovat na první cvrknutí a jede stejně dobře na všechny typy bez rozdílu, těsnění pod válcem nové, hlava nasazena též dobře, žádného poškození jsem si na dosedacích plochách nevšiml. Jiskra je opravdu pěkná, seřídit to umím, nejsem úplnej začátečník, ale tohle prostě nedávam, myslím, že je opravdu chyba v tom vybrusu. Elektriku jsem procházel několikrát, ta je ok.
Datum: 23. dubna 2013 16:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 jden ti volně protočit motrem když vytočíš svíci bez odporu? neuvolnil sys někde elektriku spíš jak to měl rozdělaný a svíčku máš spravnou? s kratkym zavitem....mě to tahne k nevhodne svíci....
Datum: 23. dubna 2013 16:21
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar mám problém na jawce 250 asi mě to někde přisává falešný vzduch  protože už fakt nevím čím by to mohlo být když je motor studenej je vše ok jak se zahřeje začnou se zvišovat otáčky když přidám plyn tak strašně pomalu klesají zpátky dolů motor se začne chovat jak při chudé směsi když se mrknu na benzinoví filtr u karbecu tak se naněm zvišuje hladina jde tam mím benzinu poradte jak poznat kde mi to přisává ??? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 16:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 vem hadr namoč to do bena a skoušnej to přikaldat na možny netědnosti až to nasaje beno z hadru vyletí otáčky tak to najde ...pochopitelně motor je natočeny... gufera se skoušejí hořlavý spraj a stříkni to na gufero zda těsní ....napadá někoho něco jinýho?
Datum: 23. dubna 2013 16:16
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zvyšovat , zvyšuje
Datum: 23. dubna 2013 12:04
Jméno: a
IP: uživatel1272
 Dobry den nevite jaky je odstín modre barvy jawy 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 20:59
Jméno: simal
IP: uživatel15207
 Ahoj mam problém u simsona, jedu na jedničku chci tam dát dvojku nejdem mi tam až po delším namáhání ji tam nakonec dam.A když stojim na místě tak ní tam nemužu dát.Nevíte čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Nooo... když zvedneš zadek od monitoru tak myslim že to půjde,od monitoru to určitě neuděláš...alespoň já to neumim...
Datum: 23. dubna 2013 11:03
Jméno: simal
IP: uživatel12881
 myslí te že to pujde?
Datum: 23. dubna 2013 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Přesaď si řadičku na tisícihranu o dva zuby nahoru a nebo oklepej bahno ze stupačky
Datum: 23. dubna 2013 9:56
Jméno: simal
IP: uživatel12881
 To se neozívá,myslím si že by to mohli bejt lamelama..
Datum: 23. dubna 2013 7:25
 a neozívá se náhodou takové chrastění a křupání? pokud jo ,tak je asi to vypadlá segrovka na hříděli v převodovce (bohužel si už nepamatuju od čeho ta hřídel je) stačí odendat kryt a tu segrovku najít a vyměnit.
Datum: 22. dubna 2013 23:25
Jméno: Martin
IP: uživatel15388
 zdravim draci chci udelat vybrus a mam tu 2 valce jeden 37mm druhej 39mm jakej mam nechat vybrousit bude ten 39mm lepsi? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:10
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Vyber ten co je míň dojebanej...eventuelně koukni kterej z nich má přefuky na středu - nepootočená vložka - a jestli jsou souměrný...případně ještě porovnej kterej má lepší sací a vejfukovej kanál...jestli to neni nějak okousaný,okopaný od kroužku atd... Jak je to okopaný od kroužku tak je kanál z výroby blbě udělanej... A nebo si hoď korunou,to je taky dobrý
Datum: 23. dubna 2013 11:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 je šumák co to má ted..vybírej podle stavu at maj žebra neposekane dosedací plochy a dobre štefty jinak je to upně šumák
Datum: 22. dubna 2013 22:07
 moc se nesmej dacane.. taky sem mel jeden válec který měl 37 a nejaké drobné
Datum: 22. dubna 2013 20:41
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
Datum: 22. dubna 2013 18:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 to jsi ten první válec vypral? že se ti srazil na 37mm?
Datum: 22. dubna 2013 17:27
 oba výbrusy budou stejné, ten s většim vrtánim bude mít větší obsah o trošičku,ten s menšim můžeš ještě víckrát poslat na výbrus
Datum: 22. dubna 2013 16:11
 Zdar chlapi, sehnal jsme mustanga a jaksi tam nejde vubec nestavit volnoběh a tak, nedrží to vubec kdyz tam hodim za jizdy neutral napriklad  tak bych se chtel zeptat, zda to může byt špatným nastavením trysek, nebo se u volnobehu nastavuje jen tak prostredni? Předem díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 23:27
Jméno: Roman
IP: uživatel606
 Chlapi díky za radu, mrknu na to a zkusím to nějak poštelovat
Datum: 23. dubna 2013 23:27
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Vyčistit a vyfoukat karburátor - uvnitř. Bordel zvenku nevadí.
Datum: 23. dubna 2013 11:14
 napřed vyšponuj plynové lanko tím šroubkem co jím prochází lanko pres "vrchníček" karbecu.. a volnoběh seřizuješ tím prostředním šroubkem s pružinkou co je z boku karburátoru... nastavuj ho na zahřátém motoru... a když budeš šrouob na seřízení volnoběhu dotahovat tak zvedni šoupátko at v nem neděláš díru.
Datum: 22. dubna 2013 22:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 předpokladam že maš cely karburator vyčištěny aji z nadrže nejde bordel, tak možna je špatny šoupatko už je vyšoupany a šteluje se to jednim šroubkem na karburatoru nebo šroubem ktery prochazi lankem na viko karburatoru
Datum: 22. dubna 2013 14:27
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
 Pozor na vadné oleje Castrol
http://jawa50.forum-zdarma.cz/topic/24/pozor-castrol-vadny-olej/
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 11:42
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
 Podle oficiální vyjádření Castrolu se jim do některé várky dostala voda a hrozí právě zadření motoru, v články jsou konkrétní výrobní šarže, kterých se to týká
Datum: 22. dubna 2013 11:42
 já sem si koupil nějaký 2t castrol, ředím 1:33 a asi po 15 km, se mi to začlo přidírat, cukalo to jak kráva, a to sem to nijak nehnal, není nad obyčejné M2T za pár kaček
Datum: 22. dubna 2013 11:33
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdar, zajímalo by mě, když stratím nebo mi někdo ukradne spz jestli na úradě dostanu spz se stejným číslem jako bylo to původní nebo ne, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 19:57
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 ale bylo by to hezký, postavit si dvě motorky na 1 TP co?
Datum: 22. dubna 2013 19:57
 Dostaneš jinou
Datum: 22. dubna 2013 10:39
Jméno: kaz
IP: uživatel14122
 ne
Datum: 21. dubna 2013 21:41
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:03
Jméno: pepa
IP: uživatel15028
 Čau draci máte někdo zkušenosti s olejem MOGUL ALFA 2T pokud ano v jakém poměru do čízy 175 díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 9:58
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 1 : 33
Datum: 23. dubna 2013 9:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14907
 no u motoru je vždy třeba dodržovat poměr předepsaný výrobcem motoru bez ohledu na typ oleje.....takže 1 25 pro zaběh a 1 30 pro provoz max 140..ale to spíš pokut máš kliku na jehlách...
vyrobce oleje typ ... oleje ovlivnuje jak rychle se motor zakarbonuje ... jak často je třeba čistit výfuky a hlavu motoru.... ono se to po čase naučíš sladit u každeho veterána a při ruzných výrobcích oleje to chce cvik....
Datum: 22. dubna 2013 17:10
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Zdravím, chci se zeptat, jestli má být pístní čep v pístu natěsno, nebo může být volnější ? Mám totiž nový píst a při montáži šel celkem hladce . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 12:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 za mě pokut je v ojnici futro tak čep montovat natěsno čep je kalený a točil by se v hlíně a ne v samomazne bronzy ....muže to přispět že to nsežere segovku ...mlatit ...je to prostě na chuj má to chodit v te bronzi ....
jina situace je u jehel ti maj minimalní odpor a čep se vždy otáčí vložisku protože ikdyž jde do pístu vtlačit prstem tak pouze tření zpusobí že se točí v jehlách....
tolik teorie vyber si sám jak uznáš za vhodne ....staří mechanici říkar že pokut se čep točí v pístu stojí to za....
dnes se většinou ale používají kliky s jehlam v oku proto nejsou naroky na těsne uložení čepu ...klesá tí zmetkovost... každopádně pokut píst ohřeješ měl by se namontovat tak aby byl čep na těsno ..
jestli čep do pístu vpadne co to bude dělat až se to ohřeje vždy tu musí mít pul desetiny i desetinu vuli ne????to hraničí se zmetkem.....dovlíno je 0,05 do plusu u futra a ne 0?1 u pístu.....
Datum: 25. dubna 2013 12:52
Jméno: martin
IP: uživatel15390
 my jsme je do leteckych pistovych motoru teda lisovali ,byl tam presah....
Datum: 23. dubna 2013 10:13
Jméno: standa
IP: uživatel14446
 Čep má jít vtlačit prstem. Jak je to jinak,tak je to vždycky nahovno. Pokud máš písty a čepy z FK,tak je to ok,taky beru písty z FK a jsou asi nejlepší ze všech co se daj sehnat.
Datum: 22. dubna 2013 9:50
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 a teď babo raď
Datum: 22. dubna 2013 9:27
 čep by měl jít vtlačit prstem...
Datum: 21. dubna 2013 20:59
 pístní čep má být na těsno většinou se to dělá tak že píst se ohřeje a čep zmrazí pak by to mělo jít volně
Datum: 21. dubna 2013 19:06
 zdar chlapi, u motoru s mustanga jak je řadící automat tak v deklu kde je primár, spojka... tak nahoře vedle toho automatu řazení je v karteru malá dírečka. Myslel jsem,že mám vadný karter, ale pak jsem se díval na motory na jiných stránkých a tam ta dírečka je taky. K čemu slouží? Mohla by to být příčina, že mi mustang nejede když jsem jí zacpal? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 20:05
 jj
Datum: 21. dubna 2013 20:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 navrtat znova malym vrtackem a zbrousit
Datum: 21. dubna 2013 19:37
 a já kokot sem ji nechal svařit, tak pracně sem někoho sháněl aby mi svařil hliník kurva práce akorát sem dobastlil karter, tež sem myslel že je vadný
Datum: 21. dubna 2013 16:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ta dírka tam je z dvodu "přetlaku oleje" aby "páry" oleje měly kam odcházet
Datum: 21. dubna 2013 16:48
Jméno: Martin
IP: uživatel15386
 ahoj chtěl jsem se zeptat můj fichtl mi nechce startovat. Svíčka jiskru venku hází a když jí vyndám je mokrá filtr jsem čistil předstih je nastavenej tak nevim poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:11
 nojo stando, ale nejednou sem videl ten "od oka" a nebyl to předstih ale zástih  .. prostě kontakty rozepínaly až za horni uvrati.. a vysvětleni proc to tak dotyčný udělal? .. protože ten výbuch prej píst potlačí dolů....
Datum: 23. dubna 2013 21:11
 Co máš proti nastavování od "oka" .... na seriovce je úplně šumák jestli je tam předstih 1,538 a nebo 1,723 a nebo 1,465 ... jestli nejsi trubka a umíš číst vačku,vidíš jak se zvedá kladívko a kde se co děje,tak nemusíš ani vyndat svíčku a vždycky tam něco mezi 1,5 a 1,8 dáš....o odtrhu nemluvim.... to kurva normální člověk vidí,jestli je tam nějaká rozumná škvíra trochu menší jak půl milimetru a větší jak nic....  Tady se neustále řeší předstihy a odtrhy,přípravky,přesnost.....jenže předstih a odtrh až tak zásadní roli nehrajou... pokud někdo není dement a nemá to zapalování otočený úplně někam doprdele....a nebo šmajdavou kliku....to pak mužeš nastavovat horem dolem a furt nahovno i kdybys to seřídil na tisícinu... po všech zkušenostech s upravenými motory říkám,že seriovka v rozumnym stavu chodí na jakékoliv nepřesné nastavení zapalování a karburátoru úplně úžasně ... vždy jak je problém,tak to není přesností nastavení,ale něco je tam prostě v prdeli. Fichtlu zdar. Standa
Datum: 22. dubna 2013 10:12
 tyvole to je odpoved .. od oka... mas ho nastaveny asi 1.6mm pred horni uvrati? (horni uvrat je nejvyzsi zdvyh pístu... kdyz dáš píst do nezjvyžšího zdvyhu otáčem kliky ve smeru otáčení motoru a pak píst vrátíš zpět o 1.6mm a to otáčením kliky proti smeru otáčení motoru a v tento moment se musí kladívko rozepnou ..)
Datum: 21. dubna 2013 22:19
Jméno: Martin
IP: uživatel15386
 předstih je "nastavený" od oka  takže je to možné jelikož ještě nevim jak se to pořádne nastavuje tak čekám až si otec dnes udělá čas a půjde mi stim pomoct  pak dám vědět jestli to bylo nebo nebylo předstihem
Datum: 21. dubna 2013 14:04
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Kdyby byl předstih nastavený správně, tak by to jelo. Jaký ho máš. ?
Datum: 21. dubna 2013 13:20
Jméno: Martin
IP: uživatel15386
 jojo zkoušel
Datum: 21. dubna 2013 13:10
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 skoušel si jinou svíčku ?
Datum: 21. dubna 2013 12:14
 Zdravím všechny fanoušky staďáků, chtěl jsem se zeptat zda z vás má někdo zapalování vape a jaký jsou výhody oproti origo zapalování, chci ho dát na svůj upravenej stroj(2k), a jeste jsem se chtel zeptat kde přišroubovat cívku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 18:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nevím, jestli bych tomu říkal "řízenej předstih"...
Datum: 21. dubna 2013 18:32
 Taky to mám na mopedovi, byla to první věc kterou jsem koupil po úpravě válce..
Datum: 21. dubna 2013 16:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 no tak rozhodně řízenej předstih lehčí stavba a dá se vytočit do vyšších otáček než origo zapalko o to stříhání klínků neměj obavy to zapalování má rotor jako fichtl tam problem nebude no tu cívku někam na rám  pod nádrž bych jí dal někam blízko aby nebylo potřeba tolik kabelů
Datum: 21. dubna 2013 12:13
 a ještě jsem se chtěl zeptat zda jsou nějaký problémy že by neseděl kužel rotoru na kužel čepu klikovky, s origo magnetem jsem měl občas problém že se stříhal klínek
Datum: 21. dubna 2013 11:31
Jméno: paja546
IP: uživatel15233
 Zdar draci.Koho mi doporucite na upravu valce na pionyra ? nejde ani tak o cenu jak o cas. Je nekdo,kdo to zvladne do mesice ? Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 5:59
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 Stando, jaká zrůdnost? Jsi nikdy neviděl pořádnou kliku????
Datum: 24. dubna 2013 5:59
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 phozman@seznam.cz
Datum: 23. dubna 2013 21:13
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 pokud jsi trochu šikovnej, tak ti mužu poslat navrh valce, vyfuku, hlavy atd pro naladění na 9HP s origo karbecem na 19mm...
Datum: 23. dubna 2013 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel14446
 Ty vole klapkáč,pěkný.... Co to je za zrůdnost? Píst v DU až u strvačníku....kratší ojnice? Větší zdvih? To nebude na seriovku  Tohle už neni muj level,já začínam i končim na dvoukanálu
Datum: 22. dubna 2013 9:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nějaký info k tý klice?
Datum: 22. dubna 2013 9:52
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Datum: 22. dubna 2013 5:57
Jméno: 4gear
IP: uživatel14718
 Jojo, Standu Hrbka.... nedávno mi dělal válec a hlavu a musím říct že výborná práce
Datum: 21. dubna 2013 20:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Standa.Hrbek@seznam.cz nevím jak to má teď časove, ale měl jsem ho doma do 2 týdnu aji s výbrusem komplet
Datum: 21. dubna 2013 16:52
Jméno: peto
IP: uživatel15385
 Zdar draci, mam problém s babettou 207. Rozhodol som sa urobiť jej generálku motora ale spojkový bubon ten uplne spodný na ktorý sa montujú rozbehové čeluste nejde ani za svet vymontovať. Akoby bol nalepený na to koliesko v prevodovke. Nejde vytiahnuť ani ked som sa už zmieril že ho budem musieť vymenit a tak som po bokoch nazvaral matice a skúšal to sťahovákom o klukovku. Fakt je tam ako nazváraný. Voľne s ním ide pohnúť hore dole asi o 1mm ale viac už nie. Prevodovka dolámaná nieje babetta pred GO fungovala dobre teda aspoň tá prevodovka. Vopred ďakujem za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 11:43
Jméno: peto
IP: uživatel15385
 Super diky za pomoc, uspesne som si sice mojou debilnosťou pokazil ten bubon vdaka tým pokusom zo stahovákom ale tak aspoň bude mať odomňa Sesa na pivo ked kúpim nový  Inač dať to gufero von to je trest boží.
Datum: 21. dubna 2013 11:43
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Možná by pomohlo pod guferem vyndat segerovku, která ho drží. A nebo to chce jen větší stahovák a ono někde něco povolí.
Datum: 21. dubna 2013 11:21
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci, co mám všechno koupit na lakování jawy 50/20 a popřípadě jestli nevíte kde se to dá nakoupit za dobrou cenu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 10:21
 Kit, stříkací kit (není uplně nutný), plnič, vrchní lak (třeba dvousložkový akrylátový autolak. Potom smirkové papíry zrnitosti 200-800, sítka na filtrování barvy, ředidla, odmašťovač, aceton...snad jsem na nic nezapomněl...nakupuju to různě, teď jsem si zvykl chodit v Praha na Bělohorskou...
Datum: 21. dubna 2013 10:21
 zdarec draci potřeboval bych vědět na kolik by se měli hustit kola 3.25 -18 a 3.50-18 Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 10:09
 To se nehustí podle rozměru, ale podle pokynů výrobce vozidla. Takže na http://www.sesa-moto.cz si najdi příručku ke svému konkrétnímu stroji, a tam by to bude napsané.
Datum: 21. dubna 2013 10:09
Posl.aktualizace: 14. května 2013 22:19
Jméno: tam
IP: uživatel15517
 jezdím na fichtlu každý den 30km do práce v létě v zimě a jezdím jen se svíčkami s dlouhým závitem, nemám s tím žádný problém, pod svíčkou je sucho, podložky drží a vše je v pohodě.
Datum: 14. května 2013 22:19
 Přijde tam normální svíčka.
Datum: 22. dubna 2013 10:16
 To je taková fušeřina to vypodkládat podložkama. Ta hlava má krátkej závit. Jinak zjisti si kdo v tvém okolí má Triumpha, tomu ty tři svíčky dej a sobě kup jednu Brisk N14C a uděláš líp  ...vícebodové svíčky jsou ve fichtlu fakt k ničemu...
Datum: 21. dubna 2013 10:19
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 do fíka je dát můžeš akorát to musíš vypodložit podložkama dřív se tak prej jezdilo často
Datum: 21. dubna 2013 10:17
 a má teda ten dlouhej závit??
Datum: 21. dubna 2013 10:15
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 jestlijsou nové tak jse prodej za pár švestek do pionýra jsou k ničemu
Datum: 21. dubna 2013 10:02
|



|