Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel15351        	  
	 
	
	 jakej olej do motora pro jawu 350/639 ? a potrebovla bych jestli nemate nekdo zadny nosic na kufr ..jestli mate tak do konemtu kontakt    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 9:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 libovolný převodový olej specifikace GL4 viskozita 80, nebo 90. (Mogul trans 80, 90, nebo nějakej jinej)	   
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 9:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Mám ještě jeden dotaz. Když jsem dělal GO motoru na J 21 tak mi ze startovacího segmentu vypadl ten kolíček, tak jsem sehnal nový a natloukl ho tam kladivem, co myslíte bude to Ok ?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15072        	  
	 
	
	 pokut vypad mělo by pokut se ustřih  je hodně vytažená díra do elipsy a často je to střihá dál doporučuji segment přivařit a na kolík jen vystředit....    pokut je kolík v díře volně skusit zadulčíkovat	   
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 22:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: babeták	
	    
	 
	
	IP: uživatel15083        	  
	 
	
	 čaute, chcem sa spytat ci treba na babetu filter sáni a ak hej tak ktorý by ste doporucili
predem dekuji !!    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 19:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	  cituji z této stránky   http://alesmarek.byl.cz/babetta/index.htm
      Vzduch se nasává vstupním hrdlem víka tlumiče sání. Potom prochází  !!přes filtrační sítko čističe.(obyčejná drátěnka)!! Sítko je navlhčeno olejem, aby lépe zachycovalo nečistoty z nasávaného vzduchu. Dále vzduch putuje rámem Babetty, který zároveň tvoří funkci tlumiče sání. Potom přes hrdlo z umělé hmoty do karburátoru. Takhle je to i v návodu na údržbu	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 19:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 babeta jede perfektně	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 19:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  no já mám 207 babetu, odmontuju krycí plech pod nádrží a vidim trubičku obdélnikovou z hliniku, na konci je jakoby mistička (a v tý mám origo drátěnku kterou občas vyperu a namvlhčim olejem), a pak je to přišroubovaný k rámu, v kterym jsou díry na vstup a vástup vzduchu a ten rám slouží jako tlumič sání, jinak jde o to jestli ten molitan jak řikáš že tam máš, nemá moc velkej odpor při průchodu vzduchu, jestli se ti babeta nedusí?	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 19:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: babeták	
	    
	 
	
	IP: uživatel15083        	  
	 
	
	 no ano to sanie ide cez rám, o tej drátenke viem neni náhodou oroginál filter na JAWA 207 ?? na fichtlkramku som to nenasel	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 19:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 libore určitě? já mám 207 a ta máí origo filtr z molitanu a je pod nádrží a sání je přes rám	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 18:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pokud máš starší babetu, (210,nebo 207), tak ta má filtr z drátěnky, a je dobrý ho občas vyprat v benzínu a a namočit olejem(a nebo benzínem s olejam ve směsy 1:1), na ten olej se pak chytá i jemný prach. Pokud máš už babeto s Dell'ortem, tak je to podobný	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 18:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdar, potřeboval bych poradit na mojí 21 skáče tachometr z 0 pak na nejaké číslo pak zas na 0. Tuším že to špatně drží na rozetě a že se protáčí zkoušel jsem tam namotat koudel chvíly to šlo a pak zas ne. Nemáte s tím někdo zkušenosti ?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 21:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 To už je také spraveno bylo přiliš ohle lanko a nejak si to nesedlo   	  
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 21:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: HOBO	
	    
	 
	
	IP: uživatel13741        	  
	 
	
	 No to já bych byl radši kdyby to bylo obráceně. Rychlost umim odhadnout a na změření kolik mi mastí fík to proženu kolem radaru před dědinou. Ovšem kolik toho ujedu si nezapamatuji a ani nějak přesně nezměřim- a to je důležitý znát při výměně a opravě atd....	   
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 19:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Díky už jsem to vyřešil ale přičítají se mi Km. třeba najedu dle mého odhadu 2 km a na tachu mám o 3 Km více což mě zas tak netrápá 	   
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 19:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: HOBO	
	    
	 
	
	IP: uživatel13741        	  
	 
	
	 Mno...příčiny mohou být dvě.Nejdříve vyndej zadní kolo a rozetu abys měl rozhled. BUĎ MŮŽE BÝT V HÁJI náhon tachometru a to tak že díry kterými se nasazuje na kolíčky jsou vyčochtané, vyštíplé či jinak v prde*i a kolíček v nich občas prokluzuje (sám mám takto zdeformován jeden z cca 7 kusů- takže statisticky to vychází na menší šanci že se it to stane   ) No a nebo máš pryč kolíčky. Kdysi dávno jsem měl tentýž problém. Chtěl jsme kolíčky vytáhnou magnetem a nebo vyvrtat- což pro tvar rozety nešlo.    Nakonec to jde vyřešit uplně snadno. Vyndáš si segrovku a následně ložisko/ložiska a kolíčky jednoduše vypíchneš špejlí nebo čímkoliv tenkým- jde to velice snadno. Poté vše vrátíš a kolíčky uděláš nové z tenkého hřebíku a nebo podobného drátu.  	   
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 16:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  to co popisuješ, tak takhle se chová náhon(lanko) těsně než praskne, nebo když má někde moc prudkej ohyb a pak se prodře a přetrhne	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 19:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pak dej vědět jak jsi dopadl    	  
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 17:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Děkuji ti nevšiml jsem si toho šel jsem hned sem.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 17:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 otevři oči.. píšu o tom v dotazu hned pod tvojím	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 17:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 díky a co s tím ? nešly by ty kolíčky vyrobit a vrátit je zpět ? 
	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 17:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nemáš tam ty 2 kolíčky které jsou v rozetě a unášejí šnek na tacho	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 15:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar. Nemáte někdo prosím ty 2 malé tyčky co se dávají do rozety a drží to kolo na tachometr ? Děkuji 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 21:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel14808        	  
	 
	
	 taky jsem to řešil a vyřešil jsem to hřebíkem  	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2013 21:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: v	
	    
	 
	
	IP: uživatel1272        	  
	 
	
	 nejlepší je tam dat kousek elektrody	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 20:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jen trochu předatyviviosti a zručnosti stačí   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 18:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pasuje tam i tenký šroubek když ho zařežeš	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 12:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: SpArrKy	
	    
	 
	
	IP: uživatel15349        	  
	 
	
	 Ahoj, chci od kamarada koupit mustanga momentalne na dily ale chci ho slozit a jezdit na nem, veskere papiry ma ale jsou psane na nejakeho jeho dedu ci pradedu ktery je po smrti. Normalne na tom jezdil a pry to nevadi, ze pojistku ma normalne na sebe. Proto bych se chtel zeptat jestli to neni tresne jestli se muze jezdit na motorce u ktere jsou papiry na ciziho zesnuleho cloveka.? A zda nebude nekde nejaky problem...    Dekuji 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 9:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 můžeš na tom jezdit, pojistka bude na tebe, techničák na dědu. ale kupuješ něco, co nebude tvoje. Doporučuji převést, zas tak těžký to není. od soudu kopie dědického řízení, čestné prohlášení všech zúčastněných že souhlasí s převodem (s ověřeným podpisem), čestné prohlášení kamaráda, že mu děda pionýra daroval a někoho, kdo to umí vyřizovat na úřadu - tak si to kamarád přepíše na sebe a pak to může dál přepisovat. já jsem jezdil pařeza 15 let mrtvé babičky, pak jsem to raději převedl. (i stk je v pohodě)	   
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 9:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pérák	
	    
	 
	
	IP: uživatel14509        	  
	 
	
	 Máte tady někdo péráka? Právě řeším dost zvláštní problém s podsedlovou pružinou hlavního sedla, před časem jsem jednu koupil, ale i při max. našponování (konec závitu už dře o zd. blatník) mě stejně neunese a jak na to sednu, dřu sedáken o zd. blatník. Tato pružina byla replika, ale před nedávnem jsem koupil ještě původní a ten samej problém, pružina napnutá nadoraz, ale nedokáže ten sedák našponovat tak, že mě unesl. Dřív jsem měl péráka a bylo to v pohodě, v čem je chyba?? Vážím cca 95kg, myslíte že je ožný, aby byl problém v tom? Setkal se s tím někdo? Díky všem. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 10:15
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pérák	
	    
	 
	
	IP: uživatel14509        	  
	 
	
	 Tak na to koukám, že tam je danej jen prostřední čep, ten horní tam není, vůbec jsem si toho nevšiml, před nedávnej jsem ho koupil, tak jsem myslel, že to tam je daný ok., njn, vlastní blost, člověk se stále učí.  	  
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 10:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 a máš to dobře poskládané? mám pružinu repliku a je to tvrdé a uveze to stokilovýho chlapa úplně v pohodě	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 8:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pérák	
	    
	 
	
	IP: uživatel14509        	  
	 
	
	 Mohl bys mi tu na sebe nechat mail, zítra bych vše nafotil, oměřil a poslal ti to, vůbec z toho nejsem moudrej, sedlo se mi zdá pérácký a převařenýho mi nic taky nepřijde..:-/	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 23:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15348        	  
	 
	
	 Mam taky 90kg,taky Péráka,taky replikovou pružinu a když ji utahnu,tak je sedlo tvrdý jak prkno. U tebe bude problém v uložení. Buď máš převařenou tu trubku v který je uloženej čep a nebo sedlo z céčka čízy,ta má kratší pružinu.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 22:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 čus draci na babettě mi začinaji reznout ráfky nemate nějakou fintu jak tomu zabranit? díky moc za ochotu  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 8:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 úspěšně používám akrylátový transparentní autolak ve spreji	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 8:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kuba	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 no neni toho nejak moc ale už tam něco vidím no docela mě to štve dneska sem ty rafky očistil a namastil olejem co sem doma našel,ta babetta je v perfektnim stavu tak nechci aby to rezlo   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 19:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  pokud jsou v dobrym stavu a dělá se sem-tam nějaká ťupka, tak silichromu, ale někomu může vadit že je možná hrubší, ale zanechává ochranej film, a nebo je vzít mastnym hadrem, a docela se mi poslední dobou leští dobře i Sitolem,ten je na mosaz hlinik chrom, pěkně se s nim blejská hliník na motoru	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 19:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Tak sem dnes asi po dvou letech nalil benzín do svý polorozpadlý J555,abych si taky vyčistil hlavu,projel se a připravil stroj na lesní pěšiny,,,,,musel jsem jěště nafouknout kola,vrátit spojku do řetězu,fajfku,nějakou svíčku a ten zvuk při prvním startu byl neskutečnej.... pak sem zjistil,že brácha utrh spojku....no co....řadil jsem s meziplynem....ale řeknu vám,ta jízda na J555 je něco neskutečnýho,motor se jentak převaluje a tahne už snad od volnoběhu    Úžasná změna po těch všech pištivejch motorech co točili 9....na tom se na dříví jezdit nedá     Budu to muset asi trochu poladit,protože s tim brácha předloni jezdil na pivo a je to takový nějaký obouchaný,okopaný,někdo tam vrazil silnou žárovku,někomu ulítalo dalších pár zoubků v převodovce a malinko uhnil vejfuk hned pod motorem    Neskutečný..... těší mi i ta skutečnost,že jsem nemusel na nic šáhnout a jelo to a ten motor je vylágrovanej nadoraz !! Holt prskolet.... tak asi tak.... kdo ještě vyrazil ? Tady na Kladensku je dneska krásně    Standa 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 23:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel14582        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 23:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15348        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 16:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Matouš_KH	
	    
	 
	
	IP: uživatel13344        	  
	 
	
	 Pro tu reflexní vestu palec nahoru, taky s  ní jezdím. Hlavně když se člověk válí v noci na silnici tak v normálním oblečení není vůbec vidět, byl sem u nehody kde ožralá ženská srazila holku na skůtrovi a ujela, holka ležela na silnici a já si ji z auta všiml až když sem ji měl 2 metry (!!) před sebou, naštěstí sem jel pomalu, jelikož chvilku předemnou zastavilo auto na výstražkách, já ho objížděl pomalu jelikož sem koukal jestli nemá třeba defekt  a nepotřebuje pomoct, jel sem fakt krokem, v noci dlouhej kouř žádnej spěch, kdybych tam měl blbejch 40 tak ji mam pod kolama, bylo to mimo obec.. No, a aby se člověk válel člověk na silnici tak stačí i zas** zajíc..Jinak když jedu přes den jen kousek po městě tak ji taky nevozím, v noci mám obmotanej vestou i batoh abych byl líp vidět za zadu, vozím na zádech asi 10kg nářadí    Jinak já vyjedu až tak v půlce května, já toho fichtla vždycky během zimy rozeberu s tím že to za zimu udělám, pak sem na to celou zimu línej a na jaře mne sere  že nemůžu jezdit, tak to zase na prasáka složim a opravim jen to nejdůležitější, ale ty uhnilí držáky na motor, atd., to prostě už musim udělat    Měl sem vždycky dobře vylazenej motor a na zbytek sem byl línej, ač mne to třeba sralo, tak snad se letos dostanu k lepšímu stavu     Kutná Hora, tady dneska bylo taky krásně  	  
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 1:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 to znám... nejlepší je oživovat takový stroje, co člověk dlouho nevrčely... nouzi o ně nemám, mám asi 8-9 motorek včetně fichtlů a v pernamentnim provozu 4... jinak sem dneska taky samozřejmě projel moto, J350/354, ale jen tak kolem komína, protože byla neděle pracovní... a vestu rozhodně schvaluju, sám jezdim v lesáckym bombru, na kterem je reflexnich ploch taky dost, a je to rozhodně znát... kor když na kejvě svítim jenom obrysovkama   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 19:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  nebyl jste dneska někdo na Krupý na benzině ONO kolem 14hodiny? dneska jsem tam ještě s nějkou skupinkou pěti motorkářů na nějakej ch novějších mašinách viděl někoho na úplně nádherný, černý jawě se zlatejma linkama, prostě jak když sjede z výroby(teď si nejsem jistej jestli to byla 250ka )	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 18:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Neska sem vyjel znova a asi 15 km od baraku sem zastavil a neslo mi to za boha nastartovat... hodinu a pul sem zkousel menit co se dalo a nakonec se to usmiřilo a dojel sem domu... este ze sem vozim batoh dílů a nařadí xD	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 16:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jojo, reflexní vesta, ale musí to být přímo na motorku, je uplně jinak udělaná, takže za jízdy neplandá atd. Sice stojí okolo 500kč, ale myslim si že se to rozhodně vyplatí. Člověk je v tom daleko líp vidět a ostatní řidiči si to jedině chválí...	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 11:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 já včera zmoknul 2 krát ale pak jsem uschnul takže pohoda. udělal jsem si takové malé kolečko cca 70 km Reflexní vesta? že bych to vyzkoušel ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 11:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Taky jsem dneska vyhnal pavouky z vejfuků, rovných 250km po krásách naší vlasti    Hned ráno jsem měl trochu krizovku, protože jsem chtěl předjíždět auto, měl jsem tam asi 130, a sletělo mu jízdní kolo ze střechy, musim říct že jsem měl hodně velký štěstí...   Pak jsem třikrát po sobě zmoknul, a po obědě už to byla nádhera...Jinak od nového roku jezdím v reflexní vestě a je to fakt znát, všem doporučuju!	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 20:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ted sem se vratil asi z hodinove projizdky s kamosem, rozepnuta bunda upe krasně se jezdí, odpoledne sem chtel vyjet ale chcalo, a nejak me boli leve ucho od toho vyfuku. jinak ja sem jel na sve 20 a kamos na mustangu	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 20:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ted se trochu zamračilo ale byl jsem na své 125 a paráda.a pařez ten má asi 20tis od go,na 21 hlavě a jde jak švýcary.jako traktor.v opavě dám trojku a vyřadím v ostravě	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 18:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ahoj, ve standově sousednim okrese Rakovník je taky krásně   , a jen musim potvdit stabdova slova, kamarád má J550 v podobnym stavu co popisuje standy taky to je furt, to je jak traktor   , nezničitelný stroj, a já se dneska konečně pustil do plechařiny na svý J 20 aby vypadalak světu	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 17:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Cus taky sem neska vyrazil na svy 250 panelce a byla to parada. Slunce nad hlavou, jel sem tak 40-50 takova ta vyhlidkova jizda a kochal sem se jihoceskou krajinou nadhera    	  
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 17:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 Zdarec lidi setkal jse někdo s jawou 05 která má spojkový koš se 3 pružinkama? Já mám 5 nulapětek které jsou z 1963-1966 prostě ze všech roků co se vyráběly. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 9:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15348        	  
	 
	
	 No nemělo by to tam bejt,ale protože celej primár pasuje,tak to tam lidi roubovali... 	   
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 9:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel15183        	  
	 
	
	 hele nevím mám 05 docela dost a na žádné jsem se s tím nesetkal a taky je mám v širokém spektru výroby. 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 16:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fechtlař21	
	    
	 
	
	IP: uživatel289        	  
	 
	
	 hele myslim že se tu o tom někdo nedávno zmínil že jí tak má 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 20:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar draci, kde v Plzni dělají dobré výbrusy válců? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 22:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zkus Fekla... ja tam jezdim a pohoda. hodne casto je to temer na pockani	   
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2013 22:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj, už si nevim rady, fichtl mi z ničeho nic přestal hazet jiskru, tak sem vymenil zapalovaci civku, kondik, fajfku,VN kabel , kable z indukčni civky a zapalovaci civky, zkousel sem i jine kladivka, taky sem je znova odizoloval, menil sem i indukčni civku a prostě mi to nehodí jiskru, ani kdyz VN kabel z indkčni civky k valci. Zdá se mi ze to prestalo hazet kdyz sem pohnul zapalovanim, tak sem s nim pak hybal znova a pořad nic. už nevim co mam menit, nevite kde muže byt nejaka chyba? draty všechny zapojene dobře 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. dubna 2013 20:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 už mi to jede, z ničeho nic to najednou začlo házet	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 20:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jendry	
	    
	 
	
	IP: uživatel12352        	  
	 
	
	 Podívej se jestli se ti kladívko ůplně zavírá	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 14:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12346        	  
	 
	
	 a co magneto ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 14:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 Dej tam novou svíčku, i v tom může být problém.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 7:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 co takový multimetr?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 23:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 a zkoušel jsi měnit i řidítka???	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 23:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo takhle sem to zkoušel a taky nic, este sem kontroloval masku a zadny drat neupadnutý,  všechny na svem miste	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 21:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  na krátko sem myslel zapojit jenom zapalování, to znamená - zapojit drátek od zapalovací civky cu je v motoru na kladívka(+ kondenzátor) z kladívek do vysokonapěťové cívky, u cívky chytiti na správném pólu kostru ( prostě zapojit jenom zapalovací okruh, klidně zatim i bez chcípáku, třeba může bejt problem v přepínači ma masce)	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 20:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 zapojené to mám 100% dobře,na tom neni co pokazit, 1 kladivka, 15 kostra, kondík a civka taky kladívka odtrh sem šteloval i s předstihem, a se svičkou to nezkousim, zkousim to jenom s tim VN kablem a nehazi to jiskru kdyz to prilozim k valci, a ty kably sem prave zkoušel natahat nové jen tak "na zkoušku" a pořad nic, a to kladívko se zveda normálně, i to co sem tam daval jako druhe se zvedalo normálně, vsechny dily sem zkousel nove nebo z pojizdnych fichtlu	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 20:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mrkni se na odtrh, to je první věc - mohlo se ulomit zdvihátko na kaldívku (nebo je sjetý), může bejt někde procvaklej kabel a dotýkat se kostry, případně špatně utažený očko na kabelu a pod. 
Možností je spousta. Třeba i špatná svíčka, nebo hodně sklepnutá (nebo naopak moc roztažená), nebo to máš prostě u kaldívka blbě zapojený    Z cívek na indukčku napětí leze?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 20:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ale ono mi to pravě že včera kdyz sem to zkousel protačet, tka mi to hodilo 1 jiskru a pak zase vubec nic	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 18:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 co myslíš zapojenim na kratko?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 18:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  takováhle závada bejvá obvykle nejmenší prkotina, sám to znám, zkus project kabely jestli neni nějakej prokleplej a nekostří,  a když si vše měnil neměl by bejt problem, ale ještě jednou bych kouknula na ty kladívka kolikrát se mi stalo že jsem se překouk a měl sem je blbě odizolovaný, a zapojit na krátko si to zkoušel?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 17:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Lijep pozdrav svima.rnJavljam se iz Hrvatske.rnVlasnik sam Jawe 90 i želim je dovesti u tvorničko stanje pa ću trebati pomoć.rn 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 16:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 nešto koči forum	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 16:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15344        	  
	 
	
	 zdravim vam mam jen takovek rychlej dotaz. chci misto obrysove zarovicky na mustanga(30W) dat vysoce svitivou diodu jaky odpor zhruba tam dat aby neodesla? diky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 8:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 pak stačí přidat malej elektrolyt mezi ty dvě diody	   
	
	  
	  
		Datum: 14. dubna 2013 8:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel13117        	  
	 
	
	 No pravda, oko nepostřehne blikání nad 24Hz, ale potíž je v tom, že pokud se jedná o bod, nesmí se pohybovat prostorem... pokud Ti bude blikat tak z místa pozorovatele, bude krajinou ubíhat mraky červených čárek    asi takto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 21:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jen dodám že použij odpor né maličký ale velký aspon 5W... kdzy sem dělal ledkové světla na motorku tak jsem osadil malé odpory a pěkně žhavily   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 14:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 odpor použij 300 - 350 ohm, k LED předřaď ještě jednu diodu usměrňovací, zapojenou ve stejné polaritě a seriově, (ta má větší závěrné napětí a LED se nepoškodí), a to úplně stačí - no tak to bude trochu blikat, ale oko vidí blikání 24 Hz a méně - motor se bude točit rychleji.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 8:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 7:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  tak prej většina diod vydrží většinou do 3V, a musí se tam dát teda ten Graetzův můstek + ten odpor, ale už mi neřek hodnotu, prej se to musí vyskoušet   
	  
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 0:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  ne já jen napsal co vim, na grécák sem si nevzpoměl   , ne táta nemá vybranou nějakou značku,ale těmhle věcem dost rozumí, furt si staví nějaký zesilovače a trafa, věčně se hrabe v rádiích a jiný elektronice	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 0:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Pro libora1!A táta má taky OK značku? Dej vědět na:" 2beo@seznam.cz ". Toš tak. A esli si martin neporadí ať ešče napše!	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 21:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 LED dioda neusmernuje ta pouze v propustnem smeru emituje svetlo. Ale kremikove nebo germaniove diody ty uz maji usmernovaci ucinek. Usmernovac je nejlepsi Graetzuv mustek bud s odporovou nebo kapacitni zatezi.    a ten odpor(predradny) musis vypocitat na netu si najdi vzorec a je to   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 19:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	  znám jen základy, táta je radio amatér, ale vim že dioda sama o sobě  se dá použít jaku uměrňovač, s tim odporem se skusim zeptat táty	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 18:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Cus heled hlavne bys musel do soustavy zapojit usmernovac jinak by ti dioda blikala a nebo vubec nesvitila a taky regulator protoze cim vic fika vytocis tim vice se indukuje napeti na civkach a diodu by si uskvaril.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 17:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mirek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15203        	  
	 
	
	 dobrej chtel bych se zeptat kde se da koupit vacka do jawa 555 dekuji za odpoved 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fana	
	    
	 
	
	IP: uživatel15352        	  
	 
	
	 kup si z pionýra a jenom si tam vypiluj další drážku..	   
	
	  
	  
		Datum: 15. dubna 2013 22:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 myslim ze je podobná jako na velkou jawu (250ku a tak...)	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 11:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: bohous	
	    
	 
	
	IP: uživatel13988        	  
	 
	
	 no jo ale parez a pionir ma jinou vacku co ted?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 14:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel15088        	  
	 
	
	 právě že stejný nejsou	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 21:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hany	
	    
	 
	
	IP: uživatel11988        	  
	 
	
	 nejsem si jistej, ale myslim, ze jsou stejny   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 21:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hany	
	    
	 
	
	IP: uživatel11988        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 21:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawyk20	
	    
	 
	
	IP: uživatel9772        	  
	 
	
	 Čus draci, prosím řekněte když jste renovovali pionýra jak jste dali široké linky. (jestli jste teda dávali nalepovací) 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 10:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawyk20	
	    
	 
	
	IP: uživatel9772        	  
	 
	
	 A davate na ty linky bezbarvý lak?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 10:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: q	
	    
	 
	
	IP: uživatel1272        	  
	 
	
	 Pan chtry jen zmení jmeni  a le nenalepuj pismomalir to nabarvi za 500.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 20:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 kamarádku s šikovnou rukou poznas lehko..	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 20:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hany	
	    
	 
	
	IP: uživatel11988        	  
	 
	
	 Kdyz renovujes nenalepuj.. Sezen si sikovnou kamaradku, dej ji do ruky barvu, stetecek a rekni ji, jak to ma zhruba vypadat.. Ja to tak udelal u pareza a parada. Ty nalepky jsou beztak na hovno.. 	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 20:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 teda SESO, jak tak na to koukám, tak to je za 1*. fakt luxus 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 21:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 draku dik,,,ale tohle je jen troska,,jsem teprve na zacatku,,, jen cekam na ten cas az bude	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 21:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Dobrý den, nevíte o někom v okolí Prahy kdo by mi dal do kupi SIMSONA S51 enduro? Je tam zapotřebí udělat elektřinu a seřídit motor. Dík Revák 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 20:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz	
	    
	 
	
	IP: uživatel15089        	  
	 
	
	 zdar draku, vím o jednom dobrým klukovi a dělá za slušný koruny u Kostelce nad Černými lesy, jestli máš zájem napiš mi SMSku na 736239999 pošlu ti kontakt 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. dubna 2013 20:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15341        	  
	 
	
	 ahoj draci, mam doma jawu 05 a potřeboval bych vědět jakej je rozdil mezi motorem 05 a motorem z 20, nebo 21 dik, hlavne teda to jesi muzu koupit spojku a prevody do 21 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. dubna 2013 13:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 Koukni na to kolik má kolíků spojkový koš, a podle toho kup lamelu/y a převody jsou jiné 05ky mají užší kolečka.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. dubna 2013 13:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 u nějaký 05 byla spojka jen se 3 kolíkama ale měla by tam jít jakákoliv 	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 19:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15342        	  
	 
	
	 spojka by měla být záměná z 20 na 05  ale převododvka má kratří hřídele a jiný automat ....jediný kde sem spatřil repliky hřídelek do 05 byl barunek ve voticích..anebo sehnat celej motor do 05 vyjde to na stejno 20 má hřídele delší... k te spojce musíš ji mít s 5 pružinami to je 20.... nedávno kamoš psal že má v 05 spojku z pařeza nvm zda to je zvýroby...05 je co kus to original	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2013 17:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 jak to ma byt  na civce indukcni ,1  ukostrena a 15 na kladivka kde je kondik a civka zapal nebo obracene dikes ja to na schematu nepochopim 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 22:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: we	
	    
	 
	
	IP: uživatel13045        	  
	 
	
	 1 jde ke kladívku, dobře se to pamatuje podle toho, že na dvouválech je 1A a 1B nebo 1, 2..	   
	
	  
	  
		Datum: 10. dubna 2013 22:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 A jeste kdyz to prehodis je to jedno fungovat to bude   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. dubna 2013 19:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Opacne 1 je od kladivek a 15 ukostrena .	   
	
	  
	  
		Datum: 10. dubna 2013 19:40
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |