česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  346  347  348  349  350  351  352  353  354  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel15126    
Má někdo tady z fichtlkrámku tuhle masku?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2172.htmlrnJaké je její zpracování??máte kdyžtak někdo fotku jak vypadá ja pionýru?? :-) díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15175    
Zdravím,rnrnTaké jsem si koupil Jawu 50/21, s tím že na ní letos budu jezdit a pak rozeberu do šroubku a zrenovuju.rnrnAle mám dotaz ohledně oleje. Do benzinu budu dávat Motul 510 2T ( chci mu dopřát trošku lepší olej a zas nenajedu tolik aby mě to bolelo na peníze:-). Ale ještě váhám nad převodovým, protože tam jsem z toho značení fakt zmatenej.rnDoporučený je PP 80 nebo PP 90 ( drtivá většina lidí používá PP90 )rnAle i tady bych mu chtěl dopřát. Přemýšlel jsem o Motul Transoil ( ale ten se značí 10W30 nebo 10W40 ) Třicítka odpovídě SAE 80 a čtyřicítka i SAE 90. rnTeď jaký je mezi PP 80 - 90 a tím Motulem 10W30 - 40 rozdíl ? Pochopil jsem, že specifikaci mají stejnou API - GL4. Ale SAE už se značí jinak. Motul má SAE 80 nebo SAE 90 a PP 90 má označení SAE 80W - 90. Chápu to dobře že ta hodnota viskozity je stejná i když je né na chlup stejně značná a důležitý je to číslo 80 nebo 90 ?rnPokud ano, jakou viskozitu spíše doporučíte do pionýra ? 80 nebo 90 ?rnrndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15187    
V jakém poměru ředíte Mogul TSF ?
 
 
Datum: 04. března 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ten volvoline je minerál a skoro vubec to nekouří ale i když je to minerál zdá se mi že rozpouští karbon takže.Než jsem ho začal používat udělal jsem dekarbonizaci hlavy(spal prostoru),pístu -drážek pro pístní kroužky, nic víc najeto na ten olej něco přes tisíc KM a vše OK
 
 
Datum: 03. března 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
hele jestli máš motor před renovaci tak do benzínu syntetiku nedávej, je velká pravděpodobnost že to zadřeš na klice kvůli uvolněnýmu karbonu, když budeš používat TSF tak to ti to taky časem vyčistí, ale ne takovím šokem jako plná syntetika. Takhle zadřených motorů už jsem dělal několik a bohužel v mnohých šířcedag byl motor na vyhození
 
 
Datum: 03. března 2013 7:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
mrkni na firmu olejspol a přečti si tam o olejích co hrdlo ráčí od odborníků, nebo vyhledej mýty a fakta o olejích - rovněž zcela vyčerpávající
 
 
Datum: 02. března 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15179    
Johny 15, jsem na tom uplne stejne jako ty, taky flasku za rok, cena cca 200, takze me to nejak netrapi... Ale diky za tip na prevodakrn
 
 
Datum: 02. března 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://maziva.heureka.cz/paramo-gyrol-80w-90-1l/ tohle tam dávám já do převodovky..myslím že to bohatě stačí Co se týče oleje do benzínu dávám tam volvoline motorcycle 2T 1litr 200kč ale za sezonu vyjedu jednu flašku takže mě to nijak nebolí.. Takže do převodovky stačí to co jsem sem hodil já a do benzínu záleží na tobě. Jsou to tvoje peníze...(ted jen doufám že se tady nerozjede klasická debata o olejích :-P )
 
 
Datum: 02. března 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15175    
Jawo46, ale ty jsi mi na nic neodpověděl v tvém prvním příspěvku. Já se ptal na značení převodových olejů, jejich viskozitu a jestli doporučíte 80 nebo 90. Ty jsi ale z větší části měl potřebu řešit proč do toho chci dávat kvalitnější olej do benzinu, ale na ten já se vůbec neptal a opravdu jsem to tady nechtěl řešit. Pouze jsem se ptal na převodový olej, TEČKA
 
 
Datum: 02. března 2013 9:23
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15175    
Děkuji moc Ondro za odpověď, na toto jsem se přesně ptal.
 
 
Datum: 02. března 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11813    
Pro Rypicong hele ja své motorce taky dopřávám lepšího oleje než je Mogul ale kupuju si oleje například s označením 80W-90 GL4 který odpovídá oleji PP90 nebo olej 80W který odpovídá PP 80 ale ja kupuju tu 90tku a chodí mě na něj převodovka i spojka krásně dle mého názoru oleje s označením 10W30-40 jsou moc řídké a bude ti na něj klouzat spojka ale třeba ne nemam to vyzkoušené ale vyhnul bych se označení GL5 je určené pro hypoidní rozvodky a někde jsem četl že naleptává bronzová pouzdra, jinak do benzínu si kupuju olej z huskvarny a po 5tisích km nemam ve výfuku ani kousek karbonu a to i ve hlavě.
 
 
Datum: 01. března 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
ale,ale oskare,vždyť se jenom dotazuje-motory se točí dál
 
 
Datum: 01. března 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rypicong nepříjde ti divný že se tu na něco zeptáš a když ti někdo odpoví tak se do něj navážíš že ty to víš nejlíp?.. Když to víš tak tady zbytečně nekydej! Oskar2. souhlas
 
 
Datum: 01. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ty blbče já pšu spisovně akorát po našem!!!A vúbec nás nebude mrzet dyž už tady nebudeš!!!To víš, že si to tady užijem!!!
 
 
Datum: 01. března 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15175    
Oskare, chtěl jsem se pouze ujistit co se týče značení převodových olejů a jednoznačně zeptat, jaká viskozita olejů je vhodnější. PS: prosím nemluv nic o základní škole, od člověka který ve dvou větách naseká tolik chyb, je to 2x smutný. Ale co, kašlu na tento web. Člověk se tu na něco zeptá a polovina lidí akorát trolluje a naváží se úplně mimo téma... Užijte si to tady!
 
 
Datum: 01. března 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Dyť ten tazatel vúbec nechtěl poradit, ale se pocamrat, že cosi ví!A neví ani tolí co ste věděli uš v základní škole!Toš tak!
 
 
Datum: 01. března 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsem toho názoru, že ty extra řídký syntetický sračky určený pro vysokootáčkový motory jsou pro pomalotočky i horší, než kvalitní minerál... ale máš pravud, ať si každej jezdí na to, co uzná za vhodný... kor při tvojí spotřebě... ono když pak vylítáš flašku za měsíc, tak si levnějšim olejem v klidu ušetříš na výbrus (byť budeš mít téměř stejnej nájezd jako s olejem o kilčo dražším) :-)
 
 
Datum: 01. března 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15175    
A kde já píši, že tam chci syntetiku za 400 dávat ? Pokud to mělo být od tebe myšleno jako ironický příklad, tak bohužel by jsi musel jinak formulovat větu. Místo: tím že do toho naliješ.... Jsi měl napsat: i kdyby jsi do toho nalil... :-) ale peace, necháme toho :-) Každej ať maže po svém... :-)
 
 
Datum: 01. března 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde jsi prosímtě vzal že jsem psal, že motul 510 stojí 400? :-D o ničem se nehádám.. Ok do svého si naleju projistotu kachní sádlo to je dražší! Pak mi originál pojede 200 za hodinu a budu mít vymydlenej spalovák jak dětskou prdelku :-D
 
 
Datum: 01. března 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15175    
jawo46, jelikož ani nevíš co stojí Motul 510 2T, tak se nemám dál s tebou o čem bavit. Víš on rozdíl v ceně oproti Mogulu TSF koupenýho na benzince kde ho kupuje skoro každý a mojí možností koupit Motul 510 2T je asi takový, že si za to nekoupíš ani krabičku cigár. Ale i tak průměrná cena Motulu je cca 200. Žádný 400 jak píšeš. A hlavně netuším proč máš potřebu neustále řešit co chci do toho lejt. Lej si do svého psí sádlo a můj neřeš, OK ? :-)
 
 
Datum: 01. března 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15175    
díky Konny, dám tam od Mogulu PP 80
 
 
Datum: 01. března 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TSF ti je snad málo do originálu? :-D nezlob se na mě ale tím že do toho naleješ syntetiku za 400 tak to bude pořád pekáč kterej jede 60.. nechápu co od toho čekáš a když toho najedeš tak málo a pak budeš dělat GO tak mi to fakt nejde na rozum :-D
 
 
Datum: 01. března 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší olej do benzínu schvaluju, ale převodovku moc neřeš. Jde o to, že když použiješ špatnej olej (špatná specifikace), tak ti může klouzat spojka (velká pravděpodobnost) a pak budeš muset koupit zase jinej olej, takže do převodovky kup normální Mogul Trans 80 a budeš mít jistotu, je bude spojka fungovat dobře :-)
 
 
Datum: 01. března 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel15175    
Ach jo, bohužel to za co mohu utratit svoje peníze jsem se neptal. U převodovky souhlasím že je to asi jedno, ale kvalitnější olej do benzinu prostě je znát. Ať už kouřivost, usazování bordelu apod. Tu litrovku oleje se svým nájezdem budu mít na rok, takže mě opravdu ta stovka navíc nevytrhne. A hlavně jsem se ptal na značení převodových olejů, né co tam mám konkrétně nalít za olej - značku a kvalitu...
 
 
Datum: 01. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně pokud budeš dělat GO tak bych to teda neřešil, do motoru pokud je origo tak M2T nebo TSF to je úplně dostačující a do převodovky klasika PP 90 nebo 80 ;-)
 
 
Datum: 01. března 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nechápu, proč utrácíš prachy za oleje, když to stejně budeš renovovat?? muj názor je motor mazat klidně nejlevnějšim minerálem s API-TC a to klidně i po tý renovaci... a nějakym extra olejem si u převodovky z fichtla stejně nepomůžeš! tam jde hlavně o to, aby ti dobře fungovala spojka, zbytek se taky v pohodě umaže nejlevnějšim převodovým olejem...
 
 
Datum: 01. března 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: kktmen      IP: uživatel12849    
čáuves, do jakého zářezu mam dát jehlu? a kolik otáček má byt na šroubku s pružinkou na karbecu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: kktmen      IP: uživatel12849    
dobře , diky moc :-)
 
 
Datum: 01. března 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten plíšek na jehle má být na druhém zářezu z vrchu a šroubek s pružinkou (volnoběžný šroubek) musíš zašroubovat podle sluchu, protože každej karbec má jinak opotřebovaný šoupátko (v místě kde dosedá na ten šroubek), takže pionýra projeď ať je zahřátej a za chodu motoru šroubuj. Čím víc ho zašroubuješ, tím by měl být vyšší volnoběh..., nic na tom není ;-)
 
 
Datum: 01. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: kktmen      IP: uživatel12849    
jo soráč, jsem zapměl, normální fichtl 21
 
 
Datum: 01. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u čeho??!!!
 
 
Datum: 01. března 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, měl bych dvě otázky, na co si mám dát pozor až pojedu s PIO na stk, nějaký vaše postřehy. A ta druhá, jestli musí být povinně na každém autě namontovaná zadní mlhovka? Někdo mi to říkal, ale mě se nezdá, že když je auto (škoda 1000mb) schváleno pro provoz, proč se musí dovybavit mlhovkou? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel13503    
Já mám z nějakýho důvodu rám na úřední číslo, takže ho tam mám. Zatím díky za rady.
 
 
Datum: 01. března 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mlhovka musí být na každým autě, pokud jí auto nedisponuje, tak se musí dodělat. Co se týká STK, tak po mě chtěli jestli svítí, troubí, zda fungují brzdy, zkontroloval vizuální stav a jestli není volná přední vidlice a neteče někde olej, pneumatiky a taky technik hledal číslo rámu. Po tom co jsem mu řekl, že pionýr má číslo jen na motoru a na štítku to po chvíli hledání nakonec vzdal... :-D
 
 
Datum: 01. března 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
postul pše správně!!!Protože je to psaný!!!Toš tak!
 
 
Datum: 01. března 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadní mlhovka musí být na každém autě.zapojená dle předpisu a s oranžovým kontrolním světlem.
 
 
Datum: 01. března 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus na stk po mě chtěli : svítí, troubí, brzdí, stav pneu a jestli souhlasí barva a číslo rámu s tp a co se týče té mlhovky tak když to tam nebylo z továrny daný tak bejt nemusí ale když si je tam dáš musej fungovat
 
 
Datum: 01. března 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hlavně na čísla, rozměry a stav pneu a světla, to je jediný co mi u fichtla kontrolovali... pak asi aby to nemělo extra vůli v přední vidlici, aby z toho nechcel olej a aby to mělo zrcátko alespon na levý straně... s mlhovkama ti neporadim..
 
 
Datum: 01. března 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      E-mail:      IP: uživatel12998    
Zdravím, koupil jsem si kartery na jawu 175 / 356 ( kartery jsou označeny typem 356 ) a chtěl jsem přendat věci z toho samého motoru do těchto karterů. ale v karterech nejsou 4 závity ( pod startovacím segmentem je hliníkový obdelník který je uchycen 4 šrouby na kartery ). napadlo mě jestlii tam nemá být novější řazení, z čz 175 jednovýfuk (kulatá) protože u sportky taky nejsou závity v karterech :-) děkuji za odpovědi a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: Plesha      IP: uživatel14396    
Musí se sundávat spojka, když chci vyměnit šneka náhonu techometru na 487 nebo je na to nějaký fígl?? dík za rychlou odpověď.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak promiň ale když si to měl sundaný tak si to snad viděl ne? :-D tak to zkusím ne. Používej trochu co máš na krku.. jo jasně jde to vyndat bez toho aby si musel demontovat spojku. Mimochodem je snad těžký si na netu najít dílenskou příručku?..
 
 
Datum: 01. března 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jejdanečky, já jsem to měl sundané.. ale ten snek je tam pod spojkou, proto jsem se ptal. Tvoje odpověď je pěkně na houby, vůbec mi to v ničem nepomohlo. Automechaniku :-D:-D:-D
 
 
Datum: 01. března 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co je na tom těžkýho povolit pár šroubků, sundat kryt a podívat se? ..
 
 
Datum: 01. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: hansde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nevi nekdo jak jsou dlouhe spojkove ticky na jawa 21 dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 18:38
 
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel15172    
Čau draci. Chci se zeptat,odchazí mi svíčky.Dám novou motor šlape jak hodinky po zahřátí začne haprovat a nakonec vzdechne ůplně,dám novou a je to zase v pohodě. Prosím poraďte co s tím,díky Míra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
proveď celkové seřízen motoru
 
 
Datum: 28. února 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14681    
pokut je jiskra temně fialvá a výkon zapalování je dostatečný máš moc bohatou směs... pokut najedeš cca 10km a pak až exne mohlo bybt to tahnout převodák.... za mě ochut směs snížením hladiny
 
 
Datum: 28. února 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: toncek      IP: uživatel15142    
Zdar draci, jaká může být orientační cena S22 je to vývozní typ do německa nádrž s prolisem stadion,připrava na značku,kompletní stav,čísla motoru sedí s rámem,karburátor vajíčko špatný lak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel15171    
zdar draci, chtěl bych se zeptat, na ty klice :Klika-jehla nahoře-čep14,1 tak jestli na tom čepu nahoře jsou ty díry na mazání? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Jakub321 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: myslel jsem uložení na ten čep...
 
 
Datum: 28. února 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne je tam dira pro mazani jehloveho loziska
 
 
Datum: 28. února 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě jsem neviděl v pístním čepu pionýra díry pro mazání...
 
 
Datum: 28. února 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Je možné,aby svíčka při vymontovaném stavu házela poměrně slušnou jiskru a ve válci t.j.pod tlakem ne? Pokud je to možné,co je příčinou?Jedná se o magnetové zapalko /jako Stadion/, svíčky jsem zkoušel měnit.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15170    
prostě to možný je kor když zapalování dává ružovou nebo bílou barvu jiskry.....začni vyhazovat věci od svíčky fajfku kabel cívku rotor...a ono se ti ukáže čím to bylo
 
 
Datum: 28. února 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budeme brát v úvahu že zde má zásadní vliv právě ta změna tlaku. Při tom zvýšení tlaku v místě výboje se sníží střední volná dráha částic plynu, částice mají nižší rychlost a tudíž i nižší kinetickou energii, která je potřebná k ionizaci plynu. Nižší kinetická energie zkrátka neumožňuje tak dobrou emisi vodivostních elektronů jako vyšší kinetická energie...snad jsem to popsal srozumitelně
 
 
Datum: 28. února 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: Michálek      E-mail:      IP: uživatel15169    
Zdár draci potřebuju radu.Neprolije se mi přes karbec do válcu benzín co s tím? poštelovat trysky?nebo jehlu ? Když stříknu trochu benzínu do válca a na svíčku tak chytne. musí to být karbecem. no díky za rady zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15170    
podívej se jestli ti plovák pustí benzín do karburace a kdyžtak uprav ten prevodník takaby otvíral v menším uhlu..nemužu si pomoc ale máš to asi naštelovane blbě a plovák ti nepusti benzín do plovákove komory... no schvalně když sundáš karbec teče ti zněj benzín?
 
 
Datum: 28. února 2013 8:30
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
projít to od odvzdušnění nádrže až po těsnění mezi válcem a karbecem
 
 
Datum: 28. února 2013 0:57
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
jastli ti tam nejde benzin tak profoukej karbec všechny dírky a mělo by to bejt okej :-)
 
 
Datum: 27. února 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel13907    
Nejradši bych si nafackoval za to, že jsem ji pře 5 lety prodal :-( https://www.youtube.com/watch?v=nSjF_RewLac&list=UU9pajJjGrZS2SsSsLQ0T30g odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!No taky mě mrzí, že uš nemám JAWU 350/360 + sidecaru.Gdyž si s mojú zaspomínáme, jak sme sundali skořepinu a upevnili tam závodní motorku a tradá na závody toš je nám fajn!A furt si říkám, že to třetí kolo vedle Motorečky ešče mět snáď budu.Aspoň se mám na co těšit.Toš tak!
 
 
Datum: 28. února 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele nejsi první ani poslední kdo lituje, že nějakej takovej stroj prodal. Taky mezi ně patřím, ale kdybych neprodal jendu motorku, nemohl bych koupit a opravit jinou. Třeba se ti tenhle model někdy vrátí :-)
 
 
Datum: 28. února 2013 10:13
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
ja ji mam este v origo stavu sice orezla ae je hezka skodfa ze nemam papiry
 
 
Datum: 27. února 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
no co si jí koupíš po renovaci z5 sice ě bude stát jak ojetá 500 ale budeš mít krasnou věc na vílety s přítelkiní ... jen doufán že ti peníze si neprochlastal ale aspon trošku rozumě použil na školu či aspon auták či něco domu..vše je jen o přístupu k životu motorky prodavám a kupuju běžně...ale kupovat a prodávat holki by bylo horší..zrovna tak te ženske asi bude jedno jestli jezdíš 500 či čz ale bude chtít aby to vypadalo... a potom je dobrý mýt ženskou která tě nezavraždý když si to koupíš...to asi proto sem svobodný :-)
 
 
Datum: 27. února 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel15169    
Zdravím nedávno jsem dokončil Go motoru Babetty 207,mám problém s karburátorem nechce mi do něho téct benzín všechno je vyčištěno a snad i správně složeno.Trysky jsou v pohodě plovák taky nevím co dál.Má někdo s tím zkušenost?. Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
není zaseklý ventil u plováku? jinač nalej si do nadrže benzín ;-) :-D :-D
 
 
Datum: 27. února 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci čím mažete Filc v zapalování který maže Vačku??U Jawy nebo u Čz to je jedno.Čím to mažete??Já tám kapnu na to párkrát olejničkou převodový olej ponevač je hustý ale musím tak každých 500 km to namazat poněvač nechápu když v manuálu píšou že to stačí každých 3000 km.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jojo taky to mažu zhruba po 1000km klasika nějakým olejem co zbyde.. když se chystám někam dál, tím myslím třeba 100 a více km zaráz tak mažu před tím než vyjedu :-) takže tak
 
 
Datum: 28. února 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky dávám prevodový olej, sice nvm po kolika km to tak mazu- maznu to vzdycky, když se v tom hrabu... :-) ale tech 500-1000 je poměrně normální hodnota
 
 
Datum: 28. února 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, osobně mažu vačku poctivě taky 500 - 1000 km, olej m6a + vazelína ... čz 175/487
 
 
Datum: 27. února 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
Dobry den nevite někdo nahodou jestli je horní díl prsíček obycejnych stejny jako s deluxe. když tak nevite kde koupit panty k prsickuum odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
Ahoj schanim obyč muzes když tak dat email
 
 
Datum: 28. února 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jakej vršek teda scháníš? obyčejnej, nebo deluxe? Obyč bych možná měl, kdyžtak piš mail..
 
 
Datum: 28. února 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
A kdy priblizne ja na ne docela chvatam. Doma je nahodou nekdo nemate?
 
 
Datum: 28. února 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
chystá se výroba plechové repliky ;-)
 
 
Datum: 28. února 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
a myslite ze by mi to někdo udelal z laminatu na zakazku?
 
 
Datum: 27. února 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
pořád je máš o 3 cm kratší panty jsou myslím stejný jak na nabytku...jedině koupit original za 1500.... trochu se divim že je nikomu nestojí dělat z lamanina....
 
 
Datum: 27. února 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
ale když bych jsem drzaky urizl tak co
 
 
Datum: 27. února 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
nejsou de lux nemá panty ale držáky se zavitama a jsou o cce 3cm nižší
 
 
Datum: 27. února 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar tu dole som čítal o zabrúsený krúžkov tak sa pýtam či si to dobre predstavujem či takto to má byť ? prikladám vlastný obrázok http://yurik.rajce.idnes.cz/nastenka#piest.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
už to nechej být nic se nestane kdyžtak jen nechavej mašinu ohřát a nehon jí .... ono si to sedne ti rozdíli a vychytávky s konickejma kroužkam jen ulehčujjí zaběh...pokud bys je dal ko dolu prd se stane těsnit to bude jen maš ostří po směru tlaku a to je take pytome toteš jsou nesražene hrany na valci akorát ti mužou pod zatěží zachrastět.....čoš je divný u motoru po go když ti chrastí kroužky.....vule si vymezil znatelně orovnáním válce kroužky vilítat taky nemužou nejni duvot to rozdělávat.... jen příště..už budeš chytřejší...
 
 
Datum: 27. února 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Prave že oni sú KO a ešte ich musím spravne poobrácať :/ sakra nemal som to srať už mi ich dali nasadené na pieste ked som kupoval vybrus na valec asi vedeli prečo to tak je ale škada že mne nedal info že s krúžkami nemám nič robiť akurat mi povedal že mám vzmiť valec od stružlín
 
 
Datum: 27. února 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
nevadí to ničemu oni by si po měsíci ježdění sedly máš vubec ti konicke značene KO anebo 4hranene neznačene ??ja sražím jenhrany kanalu pilníčkem...všechno si to bude na sebe zvykat po pur roce to bude zvyklí
 
 
Datum: 27. února 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
bude to teraz veľmi vadiť alebo kúpiť nové krúžky
 
 
Datum: 27. února 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
No super už som ich zrazil a až teraz čítam od teba odkaz odpoveď pepa
 
 
Datum: 27. února 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
jen bacha jsou take konicke kroužky jsou označeny ko tím napisem se montují nahoru a nemají čvercový pruřez a lichoběžníkový do ostří u nich je sražení hran kontraproduktivní....jsou schvalně do ostří aby se líp sedali do válce jinak krany kanalu po výbrusu sraž...
 
 
Datum: 27. února 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, prostě ty vnější hrany lehounce srazíš třeba brouskem na kosu...hrany kanálů srazíš stejným způsobem...
 
 
Datum: 27. února 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a či treba aj jemne zraziť hrany na kanáloch a na konci časti valca čo sa zasúva do bloku robím to na motore 175/477
 
 
Datum: 27. února 2013 9:42
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci , potřebuju radu nedávno sem pulil motor čz 125/453 (z duvodu netesnosti kartrů) pri prilezitosti rozpulenyho motoru jsem provedl mensi GO , ložiska,gufera ,pistni krouzky .... a nechal sem opiskovat bloky , po vlozeni do ramu motor pekne nastartoval jen se ozyva zvuk ve valci nejspis jako by se neco pridiralo ... kov na kov ... vim ze je to tezky takle rict ale zkuste poradit cim by to mohlo byt . nemuze to byt treba novyma pistnima krouzkama ? ze by si to casem treba sedlo ? dekuju moc za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel14880    
jo promin uz mi doslo jak to myslis 7 sroubu :-)
 
 
Datum: 27. února 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel14880    
piskovany to´bylo balotinou , o vikendu to rozdelam snad se dozvim vic , jak to myslis 7 šroubu ... ? jinak dekuju za vase reakce
 
 
Datum: 27. února 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
sundej nadrž a hlavu a raděj se podívej ... zda ti tam nepřibila rejha.... je to 7 šroubu ...takhle těško říct jestli se ti tam něco děje prostě to budeš muset risknout a jezdit....
 
 
Datum: 27. února 2013 16:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čím si nechal otryskat ty kartery?
 
 
Datum: 27. února 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
nevim jak je na tom ten válec, ale když už je dost vylítanej, tak je měnění pístních kroužků skoro na škodu (hrozí že si kroužek nesedne, ale zlomí se)... možná by to trochu zlepšilo jemný sražení hran kroužků, těžko říct.... jo a opískovaný blokyy jsou pěkná prasárna...
 
 
Datum: 27. února 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nemáte tušení z čeho je rozeta vyobrazená v levem dolním rohu fotografie? Už jsem se s ní několikrát setkal, ale zatím jsem nezjistil z jakého modelu pochází. Jde o rozetu z 6ti dírama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: honza-m ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cetl jsem, ze 6-derova byla druhovyroba, mam ji taky, funguje jako 8-derova
 
 
Datum: 27. února 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
z pincku :-)
 
 
Datum: 27. února 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
http://aukro.cz/mix-dilu-na-jawa-50-pionyr-od-ramu-az-po-valec-i3052844194.html sorry
 
 
Datum: 27. února 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a obrazek mas kaj? :-D
 
 
Datum: 27. února 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: yamaha963      E-mail:      IP: uživatel14780    
Čus chtěl bych se zeptat co všechno musím mít v poviné výbavě na pionýru.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
lekárničku
 
 
Datum: 27. února 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
už se to tady mockrát řešilo, stačí hledat
 
 
Datum: 27. února 2013 6:51
 
<  346  347  348  349  350  351  352  353  354  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.11.2025 12:12:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu