Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci  pořád mi vrtá hlavou jaké pružiny koupit do vidlic ze sifona který mám na fechtlovi.. mám celkem lehkej stroj ale ty starý pružiny už mají prostě dost. Našel jsem pár s průměrem drátu 3,2mm aji 3,4 mm.. a teď vidím tyhle z drátu 3,5mm http://www.plszabo.cz/eshop/pruzina-predni-vidlice-zesileny-suni-p-9529.html má s nima někdo zkušenost? Popřípadě s jinýma.. budu rád za každý nápad  Nechci žádný zázraky protože ty se od vidlic ze sifona čekat nedají ale do mojí kategorie je to ideál
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2013 15:51
 Asi jo no.. zkusím se poptat
Datum: 09. března 2013 15:51
 To už by bylo lepší to zadat někam do pérovny, aby ti nějakou progresivní umotali...
Datum: 09. března 2013 14:51
 Jojo progresivní se dělají.. škoda že za intergalaktický peníze  myslím že stojej nějak 2500 ..
Datum: 09. března 2013 14:46
 Ideální by bylo sehnat progresivní pružiny, tim by se to zlepšilo dost, ale nevim jestli se vůbec na síma dělaji...
Datum: 09. března 2013 14:20
 Čau lidi, mam problem ..koupil jsem ČZtu 175/477 a potřebuju přepulit motor a nejdou mi uvolnit šrouby co drží kartery u sebe, co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 10:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 vem 8 kulatinu a kladivo a nalož tomu ....ale mám obyvy že jestli neznáš todle tak ten motor asi moc neopravíš....pokut ti šrouby sou jete moc odvrtat hlavy..do prpsted čroubu dulčík 8 vrták a je to... při montáží už dej prosimtě imbusy.....
Datum: 10. března 2013 10:05
 resil sem podobnej problem, pomohlo mi vzit dulcik a u kraje v drazce kladivem klepnout pres ten dulcik a mel by sroub povolit .. jeste pred tim muzes zkusit klepnout na hlavu sroubu v ose lehce aby zavity trosku povolili
Datum: 08. března 2013 22:26
 Dik hoši
Datum: 08. března 2013 22:14
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 Když nezvládáž toto, tak se do toho ani raději nepuštěj. Jinak šroubovák, který perfektně padne do drážky, přiměřené kladivo, rázný úder (ne přes prsty, to tlumí razantnost úderu), tím se uvolní přepětí, pak by tomělo jít uvolnit. Pokud jsi již zničil drážku, nezbývá nic jiného než vrtačka ale to už svěř raději tomu, kdo s tím má zkušenosti a umí to. Pozor na sebevědomé blbce, kteří to akorát ještě víc dokurví.
Datum: 08. března 2013 21:59
 Nejdřív sehnat perfektní šroubovák, kterej do tý drážky sedna jak prdel na hrnec, upevnit pevne motor, abyj si se mohl opřít plnou silou, obalit rukojet sroubováku hadrou a zabrat. a pokud se třeba i kvuli osmekaným sroubm stále nedaří, tak jedině odvrtat či odfrezovat...
Datum: 08. března 2013 21:36
 Zdar borci =P Taknějak bych se chtěl pochlubit a zároveň se poptat kolik Vám to žere? Přesněji 23. Teď sem přijel no a průměrnou spotřebu, jak sem si zaznamenával mám cirka 2,45l / 100km ... No načepoval sem do prázdnýho 2,5 litru a najel dohromady cca 115km. Tož pořád to ženu na plnej plyn, předjíždím atd... Jezdím spíš ostřejší jízdu -> dost podřazuji aby to mělo větší tah atd... Průměrná rychlost je přitom asi 55km/h ... Maximálka dle radaru v obci (bezvětří, 105kg jezdec, -5km nepřesnost radaru = 68km/h ) Nu a co vy ? Jak jste na tom ? ... Jinak tohle bylo ježděno průmerně v 3°C  Zatim zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2013 8:49
 Ne, jen se takto pěknou spotřebu nečekal. Zajímal mě i názor ostatních
Datum: 09. března 2013 8:49
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 ten komentář jsem napsal protože to co píšeš je prostě normální pokud máš dobře seřízený motor v dobrém stavu a pokud ho nějakej bastlíř nezničil. Prostě dobrý origo motory tohle dokážou a není to nic by tak zvláštního. Ale jestli jsem se dotkl tvého ega že nejsi jediný komu to takhle jede tak promiň.  rn
Datum: 09. března 2013 7:29
Datum: 08. března 2013 23:28
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 23 = mustang ? , kolikatej mas vybrus a jak velkou mas trysku ? Sání mas taky origo ?
Datum: 08. března 2013 23:22
 Tvl sory ze sem narušil tvojí osobní psychickou rovnováhu a musel sis dát tu práci napsat tnhle stupidni komentář
Datum: 08. března 2013 21:52
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 A co je na tom za zázrak???  12
Datum: 08. března 2013 20:12
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 Ahoj, mam problém s babetou 210, udělal jsem nově přední spojkový buben, všechno to běhá podle video návodu. Nastartovat se mi daří tak na 2 prošlápnutí, pak to chytne, volnoběh vůbec není, rovnou se rozběhne zadní kolo a po chvilce chcípne, když jsem se na babetě pokusil jet, jakmile uberu plyn chcípne.  Karburátor je vyčištěný, je to Dell Orto, benzín z nádrže teče dobře. Už mě vůbec nenapadá, co by to mohlo být, díky předem za každou dobrou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 18:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 muže prostě ti spojka nevypne kroutak z motoru a když ubereš tak ti to chcípá jako když narveš 1 PŘEZ ZUBY řekl bych že todle je tvuj problem
Datum: 10. března 2013 18:14
Jméno: lukyn564
IP: uživatel10310
 mě už to fungovalo, čelisti sedí, nemůžou to být listový pružiny pod rozběhovýma čelistma
Datum: 09. března 2013 21:46
 rozběhový čelisti - novovýroba není přesná, musíš je upravit, tak i startovací, jestli nepadnou, upravit
Datum: 08. března 2013 19:54
 cau draci potrebuju prosim akutne poradit, pres zimu jsem na sve čz 125/453 delal motor , loziska,gufera,pistni krouzky ... po usazeni motoru a hrubem serizeni karbecu chytla celkem pekne a prvni den jsem ji projel jen chvili po vesnici dnes kdyz sem ju chtel projet dal tak po 5 min jizdy motor jakoby prituhl a zdechla, po chvili cekani (cca 8min jakoby motor zchladl) nastartovala ale po 20 m zase zdechla takle se to opakovalo jeste jednou pak uz sem se na to vykaslal a motorku tlacil 2 km dom :-//// , prijde mi to jakoby se v motoru teplem neco roztahlo a drhlo to a slo z tuha poradte prosim budu vdecnej za jakoukoliv informaci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 22:20
 diky za rady draci, kryty lozisek sem vyloupl a daval jsem C3 s vetsi vuli ... nicmene mi prijde ze kdyz se motor zahreje klikovka jde z tuha po zchladnuti zase chvili bezi v poradku :-// pri skladani motoru jsem mel problem s prepjatyma loziskama , musel jsem klepnout do kliky v ose a az potom slo s klikovkou hezky tocit ... nemohl se vratit tento problem ..?
Datum: 08. března 2013 22:20
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zadřenej válec a píst poznáš podle vyleštěných prasátek (ploch) ve válci a ,,rozmáznutýho,, zmatnělýho povrchu na pístu. Při výměně ložisek si vyloupal kryty?
Datum: 08. března 2013 20:40
 diky za radu mel jsem to sundany a nic sem nenasel poskozenyho nebo nvm jaky jsou znaky pridrenyho valce spis ... daval jsem jen nove krouzky a do prvni nadrze jsem dal dost oleje ... nicmene me prislo ze sla klikovka ztuha .
Datum: 08. března 2013 20:28
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 podle toho co říkáš vše ukazuje na přidřenej válec...už podle dotazu je mi jasný, že ti to též došlo a ted doufáš že to vyvrátím(e)....jedinej způsob jak to zjistit je shodit hlavu a válec tj. i nádrž jestli se nepletu a omrknout to...podívej se na píst, kroužky a vložku válce...
Datum: 08. března 2013 20:00
 Cau lidi, mam jawu 175 / 356, vytáhl jsem ji po zimě a chová se velmi zvláštně, při asik 5ti minutach jezdeni zacne se uplne dusit a mam co delat s tim aby to nezdechlo... Karburator vycisteny, a do predstih ua odtrhu jsem zatim nevrtal... myslíte že je problem s předstihu a odtrhu? A dalsi zavada je na mem ampermetru, lice mne rucicka z minusu do plusu jak šílená, baterka v klidu dává 6,7 V .. pri sepnutem relatku cili pri nakopnutem stavu, 7,4 V bezproblemu.... Díky za rady... nevim cim by to mohlo dale byt, jina kto jede krasne, takze pridreny tezko...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:18
 JJ svicka jeste take dobry navrh, neboj, poznam kdyz tam dotika benzin nebo ne  kohout je v poradku
Datum: 10. března 2013 9:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 na své jsem s podobným problémem vyměnil svíčku - ujela tak 3 - 5 km a pak to zdechlo
Datum: 10. března 2013 9:15
 NO tak to zkus jak jsem psal s tou cívkou atd. Jen ještě taková banalita- píšeš, že karburátor jsi vyčistil, ale co palivovej kohout? čistej? teče to plným proudem? muže byt i to těsnění v kohoutku sezvejkany tak, ze ty dírky v něm jsou zmenšený a nestíha to dotýkat....
Datum: 09. března 2013 16:28
 presne tak, zdechne, necham pul minuty schladnout a nakopnu to znova a zase jakmile to vytocim na 4ku plnej a cca 2 minuty to budu tocit tak hned končím....
Datum: 08. března 2013 22:25
 Mohla by to být špatná indukční cívka, když se po 5 minutach zahreje, přestane to dávat kloudnou jiskru či přímo i jiskru vynechávat, nebo podobným problémem může být kondenzátor. Když to schladne tak zase jezdí tech 5 minut normálně?
Datum: 08. března 2013 20:25
Posl.aktualizace: 08. března 2013 20:40
 NO tak jako na 550 555 a 05tky ty mazničky měli, ale na tech 05tkach byly mazničky pouze přes rok62 a chvili rok 63, než začli dávat klasický přední blatník. Jinak na 20-21 nikdy mazničky nebyly. Na mustangu se zase objevili to opět na prvních kusech například 70,71,72- nevím jestli tam ty mazničky byly vždy, ale na některých zachovalých kusech jsou mazničky a na jiných šrouby na plochý šroubovák s pulkulatou hlavou, já osobně tam mám šrouby a je to rok 70 a kamarád tam má taky šrouby (také rok 70) ,ale setkal jsem se s mustangem, co tam měl mazničky z roku 71. Pozdější mustangy už mazničky neměli.
Datum: 08. března 2013 20:40
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Na 05/63 mám, na 21/73 nemám.
Datum: 08. března 2013 20:20
 tak díky
Datum: 08. března 2013 11:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 některé je měli a některé holt ne... s tim nic nenaděláš, tak už to prostě na tom světě chodí.
Datum: 08. března 2013 11:03
 ano nebo ne . ale jinak díky kolečko vážím si tvých odpovědí
Datum: 08. března 2013 10:55
 A?
Datum: 08. března 2013 10:20
Jméno: bolek
IP: uživatel14924
 Caute,chci si poridit kompresor (do 5-6) tisíc,máte někdo zkušenosti jaký by mel mít parametry?kolikalitrovou nádrž atd.. chtěl bych to i na nějaký strikani a jinak bezny věci. Nechci nějakou 100 litrovou kravu ,jestli mate i nějaký levnější varianty klidně sem s nima  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 16:36
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Pokud jak píšeš že ho chceš i na stříkání tak doporučuju aby měl 50ti litrový vzdzuchojem 25ti litrový pokud stříkáš delší dobu v tahu nemusí stačit dofoukávat. 5-6 tisíc je cena do které se určitě vejdeš a ještě ti zbyde .http://www.narex-makita.cz/kompresory/vzdusnik-do-50l/..to ja jenom takový typ- jinak net je toho plný
Datum: 08. března 2013 16:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 JA:
Prajem dobrý deň. Chcem sa opýtať či by ste nemali záujem predať osobitne TP a SPZ keďže som si zrenovoval svoju 175ku a hľadám či by nebol niekto ochotný predať papiere, za odpoveď vopred ďakujem s pozdravom Juraj.
ON:
Ja osobitne nepredam, ale moj kolega ma presne taku istu motorku ako ja a minuly tyzden mi nukal papiere zadarmo, len nech zmenim majitela, ale nikto nechcel tak vyradil z evidencie.
A ešte k tomu z Košický kraj :/ :/ :/ :/ :/ Som kus mrzutý  Čo myslíte dalo by sa to ešte vrátiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 16:17
 a o jakou 175 jde? jawa nebo čz? a jaký typ?
Datum: 10. března 2013 16:17
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Čau draci, prosím o radu...mám motor Jawa 05, dlouho stál.Při namontování do fíka se při vyřazení na neutrál mezi trojkou a dvojkou ozývaly takové divné zvuky ( jako kdyby tam něco drhlo ) Po sejmutí víka spojky, přítlačáku a lamel jsem zkoušel chod převodovky otáčením unašeče spojky na všechny kvalty jde převodovkou točit bez něčeho podezřelého, ale v neutrálu mezi dvojkou a trojkou to při otáčení unašečem zadrhává... a to celkem 6x za jednu otáčku. Mám podezření že 6x kvůli 6-ti kolíkům na některém z koleček. Máte nějaké zkušenosti případně rady jak probém opravit ? Předem moc děkuji za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 0:06
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Tak nějaký kokůtek tam nacpal automat z J 20-23....
Datum: 28. dubna 2013 0:06
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Tak dnes jsme rozpůlili motor a zjistili jsme, že kolečko na výstupu nedrží v ložisku. Dále uložení ( příruba ) automatu je lehce ohnutá....
Datum: 13. března 2013 19:14
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Udo díky za odpověď a které ložisko by to mohlo být ?
Datum: 08. března 2013 20:17
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 tak si říkám jestli není prasklá klec v ližisku
Datum: 08. března 2013 18:25
 Ahoj.Nevíte někdo jestli pasuje hlavní tryska karburátoru na MZ (BVF) na karburátor Dellorto?(obě mají závit M5)Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 7:19
 Už jsem si odpověděl - ano, pasují.
Datum: 16. března 2013 7:19
Jméno: Martin
IP: uživatel15154
 Zdravím,potřebuji poradit mám jawu 50 a stále se mi tvoři bublinky v palivové hadičce hned u karburátoru.Po odstranění bublinky jawa jede normálně a za chvíli se vytvoří bublina začne cukat nejde do otáček a chcípne.Už nevím co s tím karburátor je čisty kohoutek a hadička taky .Prosím poraďte co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 20:25
Jméno: Martin
IP: uživatel15154
 Problém vyřešen odstranil jsem ty filtry a bublinky se už netvoří.Koupím si tam ten malý filtr,protože jsem tam měl ty velké do auta .Děkuji všem za rady
Datum: 08. března 2013 20:25
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 nemáš tam náhodou málo benzínu?
Datum: 08. března 2013 18:16
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Mněto dělal takovej ten "velkej" jak se dává třeba do auta. Protože nebyl úplně zatopenej a byl vněm vzduch. Při jízdě do kopce se vzduch uvolnil a bublina šla ke karburátoru. Vyměnil jsem ho za takovej malinkatej a teď v pohodě.
Datum: 08. března 2013 12:02
Jméno: Martin
IP: uživatel15154
 Ano mám tam dokonce dva palivové filtry.Skusím to bez nich
Datum: 08. března 2013 4:27
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Máš tam palivový filtr ? Mně to dělal ....
Datum: 07. března 2013 21:50
Jméno: simson
IP: uživatel13393
 čau draci nevite jestli můžu jezdit na simsonovi s řidičíkem od15? že prý má simson v tp 65km/h a v patnácti můžu 45km/h vadí to ? předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 23:38
 kike: Až do tebe nedej bože někdo naboří nebo se něco stane, tak si užiješ pořádnou srandu
Datum: 07. března 2013 23:38
 Už se to tu řešilo tak milionkrát! Já osobně mám AM a jezdim s pionýremkpo Praze a ten má taky 65 km/h a nikomu to nevadí
Datum: 07. března 2013 20:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 můžeš, ale tak po svojí zahradě, ne po veřejnejch komunikacích...
Datum: 07. března 2013 20:12
 Ne, nevadí to... je to tam napsané jenom pro prdel...
Datum: 07. března 2013 18:33
 Co bys tak logicky řek? Je 65 méně než 45?
Datum: 07. března 2013 18:22
Jméno: Kendy
IP: uživatel15202
 Ahoj všetci, chystám sa na úpravu pioniera na cross. Rám už mam vcelku vyriešený. Potreboval by som radu aký prevodový pomer použiť, akú rozeu do zadu. Motor bude zatial séria s výfukom hikone a športvým filtrom. Budem rás za kažú radu. Rád by som ten prevod riešil do sily. Príjmem aj akúkoľvek radu ohľadom stavby cross-ky 
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 14:52
Jméno: Kendy
IP: uživatel15211
 Ešte drapák by som chcel použiť 90/100 16? je to dobrá voľba ?
Datum: 10. března 2013 14:52
Jméno: Kendy
IP: uživatel15211
 Takže sa mam na 75z rozetu vykašlať a dať 9z primár a tamto nechať serii ? Dáa sa na ten 9z primár nasadiť seriova reťaz ? Neskušal si niekde seriovej motor + zadná rozeta 75z ?
Datum: 10. března 2013 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel15209
 Dej 9z primár a zadek nech 13/55. Jedna rada,pokud chceš aby to nějak jelo a fungovalo tak tam hlavně nedávej žádný "sportovní" filtry ani Hikone ani zbytečně velký trysky...nárůst výkonu se nekoná,jen to stratí spodek,řve,prská benzín a jede jen v otáčkách...výsledek do mínusu. To neni na holej seriovej motor. Čistej výfuk z mustanga a čistá vložka filtru +tryska 68 a pecka jede po zadnim.... Pokud ti jde jen o to,abys měl "tuning" a mohl dát fotku na Facebook,tak ještě doporučím hvězdicovou hlavu a karbec Dellorto aspoň 21mm...ty na fotce vypadaj taky tunigově...a navíc rozeta 75z aby to fakt vypadalo
Datum: 09. března 2013 12:54
 slovní spojení "sportovní filtr" mě začíná dost vytáčet...
Datum: 07. března 2013 23:40
 tohle tema je tu rešeny snad milionkrát se podivej nekde dole, do vyhledavace napis cross
Datum: 07. března 2013 19:23
Jméno: filip
IP: uživatel1272
 Dobry den nevite kolik muze cca stat pochromovat riditka na jawu 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 21:20
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Snad to nebude nikdo brát jako reklamu, ale na svoje motorky Jawy i ČZ mi dělal řidítka pan Palušný z Tuněchod u Chrudimi.
Mám s ním nejlepší zkušenosti a v Chotusicích má své stabilní místo cca 5tá řada vlevo 
Jinak kontakt 607603477.
V Ryně v Hradci Králové jsem si v pátek vyzvedával nachromovaná řidítka na Pionýra za 992.-KČ. Holt zákazník chtěl nachromovat originál
Datum: 10. března 2013 21:20
Jméno: filip
IP: uživatel1272
 ok zatím dík
Datum: 08. března 2013 17:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 vizitku jsem si bral, ale znáš to.... mrknu se po ní
Datum: 08. března 2013 9:40
Jméno: FILIP
IP: uživatel1272
 MARQUEE NEMAS NEJAKY KONTAKT NEBO INTERNETOVOU ADRESU?
Datum: 08. března 2013 8:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 v Chotusicích jsem koupil nové za 500,-
Datum: 07. března 2013 18:35
 Zhruba 600kč...
Datum: 07. března 2013 16:52
 Ahoj, potrebuji poradit, mam moznost koupit Jawu 634 s 14kW, cim se ten motor lisi od motoru s 17kW a jak je to s jeho prestavbou, napada me, ze se budou lisit jen valce a pisty, pripadne, jak je to s osazenim celeho motoru 640 do ramu 634.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 23:07
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 Motor s hliníkovými válci se začal dávat až do typu 638, průměr setrvačníků je skutečně menší. V tomto typu je uváděn výkon motoru 19 kW, později v typu 640 byl výkon clonou v sání snížen na 17 kW, údajně kvůli hlučnosti. U 634 pozdějšího provedení byl uváděn výkon 22 koní, což je něco málo přes 16 KW. Vzhledem k tomu, že se autor ptal na osazení celého motoru 640 do rámu 634 jsem uvedl údaje o tzv. hliníkovém motoru.
Datum: 10. března 2013 23:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že se autor ptal na rozdíl mezi verziu se 14kW a 17kW u 634... A dáš ruku do ohně za ty menší setrvačníky? .)
Datum: 09. března 2013 23:20
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 Jde o jiný motor. Válce nejsou litinové ale hliníkové s litinovou vložkou, větší rozteč mezi válci. Klikovka má menší setrvačníky. Do rámu jde bez problémů.
Datum: 09. března 2013 19:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Uškrcený sání + otryskování... jiný rozdíl není.
Datum: 09. března 2013 14:12
Jméno: mcachmed
IP: uživatel13610
 čautě mam takovy problem když nastartuju pincka a chci se rozjet tak to chvilu jede a pak to zdechne.Ale když zmačknu přechlastavač na karburatoru tak to zas jede nevite čim to muže byt?diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 13:22
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 pořád všechno rozdělej, vyčisti, nastav si hladinu (doufám že výš jak se to dělá, pokud ne tak je to na netu) jehlu dej na 2. zářez z hora a pojede ti to
Datum: 07. března 2013 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Zasranej karburátor
Datum: 07. března 2013 11:49
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 Ahoj potřeboval bych poradit , na mustangu mi špatně klesaj otáčky a nejde zeštelovat volnoběh , vždycky to nastartuju a chvilu jezdím a přídám plyn chvilu to klape a pak to chcípne nevíte někdo jak to zeštelovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 17:36
 Též mi to mustaf v zimě začal dělat , tak sem vzal klíč a dotáhnul mu spoj koleno karbec, koleno válec a přestal to dělat a jezdi jak má ..  ale určitě ho potom znova našteluj za tepla
Datum: 08. března 2013 17:36
 a šteluješ karbec při zahřátym motoru? pokud ne, tak si něco najdi na netu jak se to má dělat...
Datum: 07. března 2013 12:27
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 dravim draky .. chtěl bych se zeptat kdo by mi mohl udělat mezikus nebo jak ho udělat na zapalko z fichtla .. chtěl bych ho na jawu 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 20:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš veno promiň!Gdybys to napsal hneď, toš sem Tě nemusel nazvat trúbú!Toš tak!
Datum: 07. března 2013 20:17
Jméno: vena
IP: uživatel15200
 protože nemam zapalko a nechce se mi to všechno kupovat baterku relatko dynamo atd ... si myslim že je lepší tuto stejně to chci do lesa
Datum: 07. března 2013 9:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj veno!Ty si trúba!Esli Ti ide o tu baterku, toš roztláčet budeš muset stejně!Dyť to dynamo nemá chybu!Na start Ti stačí plochá baterka nebo aj tužky!!!Toš tak!
Datum: 06. března 2013 22:01
 napiš mi na email, mám to zápalko doma navíc
Datum: 06. března 2013 22:01
 kolečko: možna proto, protože se mu zda baterka drahá  ...
Datum: 06. března 2013 21:09
 Třeba soustružník by to mohl udělat...proč vlastně chceš takhle degradovat zapalování na kejvačce?
Datum: 06. března 2013 20:53
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci mužu prosímvás dát na čz 125/453 gumu Mitas H05 3,25-16 na předek i zadek? nebude to ničemu vadit když je od výroby 3,00"? jestli ve předu nebude dřít o blatník nebo tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 18:33
 Tak jestli kope , tak jí prohod' za zadní plášt' ..
Datum: 08. března 2013 18:33
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 podle mě by s tím mohly prudit na STK..
Datum: 08. března 2013 17:13
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 mě právě hází guma takže budu muset sehnat novou ať je to 3.00 nebo 3.25 to už je jedno ale spíš tu širší bych vzal
Datum: 07. března 2013 20:26
 Zkus ještě sehnat tu 3:00 - 16 , mě se jí podařilo sehnat téměř uplně novou nejetou ,, klidně bych jí prodal ale na mojí 175 už zadní pomaličku dosluhuje takže si jí schovám ..
Datum: 07. března 2013 18:17
|



|