slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  345  346  347  348  349  350  351  352  353  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14559    
Zdar draci měl bych dotaz měli všechny panelky 559/04 karburátor se sytičem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jane!Tvrdit to nebudu!Ja to strašně dávno, ale řekl bych, že ano!Sportky a aj 360ky měli klapku!Rychlopal sme si předělávali dodatečně!Toš tak!
 
 
Datum: 03. března 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci, mam problem mam pionýra O5. a koupil jsem kolečka do převodovky ale sehnal jsem jen na 20,21. Oni tam ale nejdou sou totiž větší.. Nevíte kde sehnat ty na 05? Nebo po případě jak to vyřešit ať nemusim kupovat celej novej motor. :-( Dík a ať vám to frčí :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je stando sorry, nevšiml jsem si autora příspěvku, ty to asi určitě víš, já jen, že mám kus z půlky roku 1963 a ten už má novější provedení (oválnou díru)
 
 
Datum: 05. března 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a víš v čem se zadní blatník lišil, že tvrdíš že model 1964 ho má stejný jako 1962???
 
 
Datum: 05. března 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15192    
Změna na zadním plechu byla rozhodně později. Měl jsem model 63/64 a vše tam bylo jako na modelu 63/62 pouze to mělo přední blatník z dvacítky.... pro Michala - Mototechna N.P.
 
 
Datum: 05. března 2013 13:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jsou dvě možnosti. 05 měla číslo na zadním horním držáku z levé strany. Tam se to dá docela hezky vybrousit a když si dáš záležet tak to bez bližšího zkoumání nikdo nepozná a nebo to můžou být náhradní nové kartery z mototechny, ty čísla neměly. A nebo možnost číslo tři, další záhada kolem 05 :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 6:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Já mám doma motor J 05 a není na něm výrobní číslo... né že je vybroušené, ale není ani vyražené ... Co to teda JE ? :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 0:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
stando v tom s tebou souhlasím... docela bych navrhoval vytvořit nejde na webu kolekci motorů podle výrobních čísel s přesnými údaji co bylo uvnitř, stejně tak třeba i celých strojů a fotit abnormality kterých je fakt mraky. Například se mi nepodařilo dodnes zjistit jestli změna na zadním plechu proběhla společně s předním blatníkem tj. přelom březen/duben 1963 nebo už dříve
 
 
Datum: 04. března 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15191    
No vidíš a já měl skoro samý tříkolíky a to i v provedení 20/18...něco byly taky úplný továrky...jeden čas jsem sbíral dlouho nejetý střepy a posílal je do světa v pěknejch funkčních stavech,takže mi toho tenkrát prošlo rukama dost...a nejenom J05....nechci se dohadovat,jen ti řikam že je to tak prapodivnej stroj,že se tam furt vše měnilo...tvůj argument o 3 a 6 kolíkových kolech je dobrý,ale ještě sem se nesetkal s 05 aby měla takle hybridní převodovku...asi náhoda...katalogů a příruček existují asi 3 verze jen pro CSSR....
 
 
Datum: 04. března 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Stando asi tě zklamu, u 05 je naprosto běžné že 18z kolečko má tři kolíky a 20z kolečka 6 kolíků. Je to tak uvedené i v katalogu a všech 5 motorů které jsem dělal za posledních 14 dní to tak mělo a 4 z nich nebyly evidentně nikdy rozebírané. Stejně jako tebe mě zajímají 05ky a mám jich kromě několika hybridů 6 v naprosto originálním stavu (tj, nikdy nerozebírané) rv. 12/1962, 1/1963, 7/1963, 1965 a 1966. Kolečka 19z s třemi kolíky nebyly ani v jednom motoru, setkal jsem se jen s kolečky 19z ale 6 kolíků. Je možné že některý z uplně prvních modelů měl střeva z 555, ale nesetkal jsem se s tím.
 
 
Datum: 04. března 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Tak to co napsal Standa si stahnite a negde dobře uložte, ale tak abyste to dycky našli a měli po ruce!!! Příště se zas nebudete muset dohadovat!A tentokrát je nejlepčí rada od pepy!Toš tak!
 
 
Datum: 04. března 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14532    
to cvičně poskládej a uvidíš..
 
 
Datum: 04. března 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mém namysli kolečka :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14532    
ted nvm zda myslí hřídele či kolečka 2 stupně alogicky asi nemužou když to je všechno o pul centáku blíž u sebe
 
 
Datum: 04. března 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim ste mi moc nepomohly jenom se tu hádáte. řekne mi někdo jestli tam můžu dát ty širší? Dík :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Nechci vás tu kluci prudit ještě víc,ale od svejch 12 let jsem zatim měl v ruce rozebranejch nejvíc motorů z J05 a až na jeden to byly tříkolíky na obou stranách jen s rozdílem,že první model měl ještě blbou převodovku 19/19 a TŘÍKOLÍKY na VŠEM!! Model 62/63 ... pak sem dělal hodně modelů 63/64 a to je mišmaš...někdy je to tříkolík,někdy šestikolík,někdy 19/19 někdy 20/18.....jen malej poznatek-každej motor kterej jsem otevřel,tak měl buď všechny kolečka tříkolíková a nebo šestikolíková!! Četl jsem někde nějaký moudra o tom,že výstup 3 kolíky a vstup 6 kolíků....blbost....vždy co je vepředu,to je i vzadu.... krom dvojky v převodovkách j05/21 nejde nic přehodit.... od modelu konec roku 64/r.65 bylo všechno šestikolík a dvojka 20/18...výstupní kolečko jsem nejednou poměřoval,má stejnej počet zubů,jen je užší.....Co byste chtěli stejnýho od nulapětky? 3 druhy karterů? 4 druhy klik? Před cca 4 lety jsem se spolupodílel na článcích o j05 na webu http://www.jawa-50.cz a s adminem jsme vedli rozsáhlé dialogy o rocích,modelech,rozdílech,archivní literatuře,původních kouskách,atypech a podobně.....mužu vás ujistit,že je to nejzajínmavější a nejrozmanitější typ Jawa 50,protože nebyl jedinej ročník,aby měl všechno stejný....byl to takovej vývojovej mezityp mezi J555 deluxe a J20(ona J20 totiž v roce 67 následovala konec vývoje J05 a prdel je,že na konci roku 66 byla vlastně nulapětka dvacítkou v užších blocích) a vše se od roku 62 vyvíjelo po krůčkách dopředu... a mišmaš v mezidobí 64/65 je neskutečnej.... ale v roce 1962 to byl větší fofr....první motor(nikdo koho znam ho nikdy neviděl,jen se o něm píše) měl tolik vad,že ho upgradovali snad v prvních dvou měsících....slabá ojnice (10mm čep),odlitek motoru j555 s vyustěním přefuků v karterech alá j21,ale dosedací plocha pro válec byla stejných rozměrů jako j555(neboli na to šel bez problému narvat válec z j555),údajně to mělo na karterech ještě žebra,ale to jsem nikdy neviděl.... tento blok jsem měl v ročníku 62 jen byl bez žeber,ojnice byla furt mizerná,ale už na silnej čep 14,1mm,kolečka 19/19 tříkolík,výstup 23z,nakopávací mechanismus z j555(vícehran-po zubu šla přesadit nakopávačka dozadu či dopředu),samotný klikový mechanismus byl z másla-za pomoci svěráku a delšího hasáku šla klika "rozebrat",spodní čep byl rozměru ojnice j555...pak sem kuchal model 63/64 a kurva ono bylo zase něco jinak....pak 64/65 a všechno bylo jinak :-D a když se mi dostala do ruky klika z konce výroby,tak sem na to čuměl jak tele na nový vrata,protože to byla užší klika z dvacítky na ouzkejch hřídelích/čepech....a pak chtěj renovovat nulapětku :-D :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
tak ty blbí keci o zedníkách dělám, že nevidím.......... až budeš 15 let stavět závodní motory tak mi můžeš začít něco vykládat o desetinkách
 
 
Datum: 03. března 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
doma mám několik nulapětek a motor jsem měl už taky parkrát rozebranej a vím že cpát tak kolečka z 21 stojí úplně za hovno už jen proto že se kvalty kloudně nedořadí a pak se každej diví že mu vyskakuje rychlost a co s tím má dělat????? jinak mám doma nulapětkový motory 19/19z a taky 18/20z a ty nulapětkový kolečka jsou znatelně uzší,ale jestli je někdo vyučenej zedník centimetr tam centimetr sem tak mu to divný nepřijde
 
 
Datum: 03. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Ještě doplnění, výstupní hřídele 24z jsem na 05 nikdy neviděl ani nejsou v katalogu, to ostatně 19z dvojka taky ne, ale těhlech motorů už jsem dělal fakt hodně, ale 24z na výstupu nebyl ještě ani v jednom motoru, 24z je jen na jedničce. Tím netvrdím, že to tak nikdy nebylo a pokud to někdo viděl a motor byl 100% originál rád se přiučím. Taky vím, že to ty silnější kolečka v poho dořadí a není třeba je upravovat, jen je potřeba mít OK řadící automat aby šly dobře řadit neutrály. Ideální je to vyzkoušet než to zaklapneš.
 
 
Datum: 03. března 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
sorry-splynulo mi necpeš a nacpeš. Ty kola 13,5 mm tlusté oproti 12 mm tam zřejmě vejdou díky provozním vůlím ,které pio vykazuje.Po pravdě zkusil jsem už toho hodně,třeba 4Q ,ale tohle jsem ještě nebyl nucen udělat.Nic méně alespoň ubrousit kolíčky na 20zubu jsi musel. ps rozumama neházím,jen to trošku doplňuju.
 
 
Datum: 03. března 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a zadruhé to že tam jdou novější kolečka mám odzkoušený na několika motorech, tak tu neházej rozumama že to nejde když jsi to nikdy nezkusil, a modul na kolečkách 24 a 23 na jedničce je udělaný tak že do protější hřídele bez problémů zapadají obě, taktéž odzkoušeno na několika motorech tak, že klídek..
 
 
Datum: 03. března 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
kdo tady mluvil o dvou 20 kolečkách proti sobě?? Nauč se číst
 
 
Datum: 03. března 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
to marquee:To by mě fakt zajímalo,jak dostaneš osově dvě 20z kolečka do převodovky proti sobě?Převodovka 05 má několik modifikací.výstup 24zubů,výstup 23 zubů,dvojkový pár 19/19zubů,dvojkový pár 18/20zubů.Segment startovací a protikolo na jedničce je jiné než model 21.Kolečka tl.12 mm.To by mě taky zajímalo,jak donutíš automat ,který je také jiný než 21,aby správně krokoval,když ty kolečka jsou o 1,5 mm širší.Jedničkové kolo 23 a 24 zubů možná má stejný průměr,ale určitě nemá stejný modul. to kike:nějaké hřídele pro model 555 a 05 mám docela zánovní,případně vyměním za model 21.
 
 
Datum: 03. března 2013 17:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Ještě pro doplnění, to jedničkové kolečko se zubatkou má u 05 24z zatím co 20/21/23 má 23z, obě ale mají stejný průměr a dají se zaměnit.
 
 
Datum: 03. března 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
v pohodě, já se zas omlouvám za trošku prudší reakci, v posledních 14 dnech jsem dělal těch motorů 5 :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, asi máš pravdu...ten motor jsem měl rozebranej naposledy tak před 6-7 rokama, omlouvam se za mystifikaci :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
kdyby jsi ten motor znal tak víš že 05 má děr 6 a ne 3 jako 555, tak tu nemachruj a než plácnež hovadinu tak si to rozmysli
 
 
Datum: 03. března 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee: Nevadí? A jak se těch 6 kolíčků dostane do toho protikusu se třema dírama? :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nevadí
 
 
Datum: 03. března 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak já to skusim dát dohromady s tima většíma kolečkama ale to 18zubí ma 6 količků a to origo 3 nevadít?
 
 
Datum: 03. března 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
kratke hřídele do starších motru do 05 550 555 sem viděl ve voticích u bartunku posílaj i dobírkou dej do vyhledávače motodíli votice a zavolej tam ....měli tam repliky ....anebo sehnat jinej motor
 
 
Datum: 03. března 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
co blbneš, jiný jsou jen hřídele, a výstupní hřídel, kolečka jsou na průměr stejný jen jsou o maličko silnější, ale normálně se dají použít, necpeš tam dvě 20z
 
 
Datum: 03. března 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ještě nevíš kde najít kde a kdy se ty burzy konaj? A včera jsem prohledáva así 5 hodin internet a nic sem nenašel :-D Dík
 
 
Datum: 03. března 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík
 
 
Datum: 03. března 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
jestli se daj sehnat na netu nevim přecejenom to neni tak rozšířenej typ skus na burze třeba seženeš :-) jinak třeba mě ještě někdo doplní :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
Ahoj mam takovy dotaz je na 555 odkapova miska u karbece? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
no jo ale to je 550 a ja to chci na 555 a tam je pravostrany karburator
 
 
Datum: 03. března 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
 
 
Datum: 03. března 2013 10:29
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toho fichtla co sem koupil za 400 sem koupil jako nepojizdnyho 5 minut sem opravoval a http://www.youtube.com/watch?v=KZhWYpL_H0k odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hlavne že človek má s toho radosť :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
já ho chápu,má rodiče jako já který celej den akorát držkujou a nemá kdo by ho pochválil
 
 
Datum: 03. března 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
wafel: taky to nechápu... asi to tady má jako deníček... od podobnejch zbytečností je fejsbuk..
 
 
Datum: 03. března 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak ti vrčí fichtl, chceš za to státní vyznamenání nebo proč nám to cpeš?
 
 
Datum: 03. března 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurva :-D dobra vsuvka na konec :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 13:57
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel15181    
Zdar draci,je nutný aby plovák na babettě 207 byl natěsno o toho pouštěcího šroubku? když ho mám o kousíček dál(menší volnost) z karbecu teče benzín tam kam nemá a motor má snahu jet ale nerozjede se,ale když ho dám na těsno aby plovák líp zavíral benzín tak motor nemá snahu vůbec naskočit ale zas neteče z karbecu benzín tak kam nemá což je lepší.Zkoušel jsem snad největší citlivost naladění. Jestli někdo má přesné instrukce naladění tak budu rád za každou radu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
musíš nastavit aby ti tam šel benzín dost na to aby ti to šlo natočit aby ti tam šel benzin,,,,,pak vyladit směs aby to šlo za plynem a tahlo to a nebučelo to namístě ...ale nesmíš dát moc aby ti nečernala svíčka či jíto nekurvilo .... ti to ladíš moc od dorazu k dorazu .... jinak si vičisti lauf ..at když už to nakrmíš tak at to muže jít ven a plyny ti neobohacujou směs a ti to pak ladíš jak mamlas....toteš i vzduchová filtrace.... mužeš skusit zmenšit předstih dat zaplko malinko dopředu....
 
 
Datum: 03. března 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15169    
Jo díky za stránku vypadá slibně
 
 
Datum: 03. března 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
tobě bud jde benzínu moc či malo..neseřízená hladina... http://www.mylms.cz/text-nastaveni-karburatoru/ hraj si šmudlo...
 
 
Datum: 03. března 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, potřebuju peradit jestli na toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cep_radicky_komplet.html mi stací obycejne nasunout řadičku a bude to fungovat? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 8:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
pozor na to byli 2 druhy tedle čepu jeden má čast zavitu na kužel viz foto a take byli čepy ktere tam měli jen valcove osazení vem telefon posvit si a podívej se do díri jak to v ní vypadá....jesti uvidíš že se díra zvtšeuje je to ok ..jinak do řadičky patří eště guma...
 
 
Datum: 03. března 2013 8:20
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15181    
Zdarec jo bude taky jsem to objednával,neměj strach je to jak original
 
 
Datum: 02. března 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor z mustanga na neutral vytaci krasne ale pri zarazeni 1 jedul 4 sekundy na plnej a potom chcipa jako bych dal skrat.na neutral to nedela neni to tryska ? elektrika asi ne :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle videa nijak :-D ... ve flašce se udělá podtlak a benzín nedoteče..... takže to s tím debilem bych tam moc netvrdil ;-)
 
 
Datum: 03. března 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jééé, zase nějaký fušeřiny s flaškou...jenom se zeptam pro zajímavost, jak máš řešené odvzdušnění té flašky?
 
 
Datum: 03. března 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
co když vyhodíš airbox skoušel jsi to bez něj?
 
 
Datum: 03. března 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši nejsu debil mel jsem tam flasku a z ni hadičku . kohout je ucpanej ale jak to mam udelany pres tu flasku stejne to dela http://www.youtube.com/watch?v=KZhWYpL_H0k :-D me napada ze to ta tryska bude to video je jenom abyste vedeli ze to je pres flasku karbec kdyz je plnej benzinu tak to dela stejne . dekuji za ty komenty a rady
 
 
Datum: 03. března 2013 11:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
na trisce to máš napsane ....todle dělá ucpaný kohout ..ale pozor na to i totálně vylágrovanej motor..... bejt tebou skusím kolik mi nateče bena z nadrže za 30 seukun mělo by to být 75 procent male flašky od m2T pokut znatelně mín je zasraná palivová cesta...pokut ti to dane mnoštví dá za dnej čas vyčistit karbec ... eště to muže dělat ucpanej lauf ...taky sem se s tim setkal......komprese je dobrak skus porovnat prstem když máš víc fichtlu
 
 
Datum: 03. března 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to si teda profik kdyz nevis jakou diru ma mit ktera tryska :-D .... pionýr mi dělal to samé a byl opravdu ucpaný kohout na nádrži.. sice protékal ale málo
 
 
Datum: 03. března 2013 1:50
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene to sem koumal vis ze su profik :-D a vycistil jsem karbec ale já nepoznám jak ma mít ta tryska velkou diru
 
 
Datum: 02. března 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to dělat třeba i kohoutek...nebo ventil v plovákovce...
 
 
Datum: 02. března 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale je to karburator takze asi trysky ?
 
 
Datum: 02. března 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotejká benzín...
 
 
Datum: 02. března 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12041    
Když sem udělal závěrečky v autoškole na auto po 19. lednu 2013, tak můžu řídit motorku do 50 cm3? Nebo už jenom tu 125 cm3 s automatickou převodovkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Aj tak se to dá formulovat!HI!HI!
 
 
Datum: 03. března 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
může ale nesměj ho chytit :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš skupinu Am a skupinu A1 s automatickou převodovkou...fichtla s tim stále řídit nelze...
 
 
Datum: 02. března 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Bolf      E-mail:      IP: uživatel5893    
kde koupim hvezdicovou hlavu na pincka cao lukyn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
no ptat se na fichtl KRAMKU kde kopit dil na pionyra je vazne trochu divne draku
 
 
Datum: 03. března 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Bolf      IP: uživatel5893    
Proč k ničemu když jezdím normál po ceste a má papíry a dělám si celé GO motoru sám a to mám ještě rozhozený motor 250 kawu ve 4taktu
 
 
Datum: 03. března 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 02. března 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když čtu ten smyslnej dotaz tak si myslím že ti ta hlava bude k ničemu :-D
 
 
Datum: 02. března 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. března 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
čauu, chtěl bych vyměnit převlečné matice na předních vydlích :-) ty filcové.. je to jawa 175 kývačka.. standartní tlumiče s pružinami venku a s tyčkou uvnitř. jak se demontují ty mosazná futra aby šla stáhnou a vyměnit ta matice ? díky za rady a nápady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: Matej Štrba      IP: uživatel16422    
ak to nepojde ani teplovzdušnou, tak autogénom nahriať a sklepnúť nejakým hrubým vyrážačom
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
ohřát horkovzduškou a ruzumně sklepnout šroubovákem.... aspon tak10mm od hrany aby tam šel nasadit klíč 26 tusíim a přez něj futro sklepnout
 
 
Datum: 03. března 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej vystavěj mi velkej tp na základě malého TP a plné moci od majitele zapsaného v malém tp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
pokud budeš mít plnou moc tak by to neměl bejt problem, vystaví ti duplikát velkého TP
 
 
Datum: 04. března 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15180    
Čus draci mohl by mi někdy poradit kde se dělaj dobrý výbrusy na Moravě dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v Dobré se dělají, a nebo v Kunčičkách u Bašky to dělá Radim Pobuda, tam budu dávat válec asi zanedlouho
 
 
Datum: 03. března 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15180    
No právě jsem z okolí ostravy a scháním slušný výbrus
 
 
Datum: 03. března 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
zdar jestli jsi z okoli prerova dej vedet p oradim nebo mohu zaridit
 
 
Datum: 02. března 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kde konkrétně bydlíš, Morava je trochu velkej rozsah nemyslíš? :-D
 
 
Datum: 02. března 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: Thomas      E-mail:      IP: uživatel14039    
Ahoj, chtěl bych se zeptat... když jedu na fichtlu tak najednou z ničeho nic chcípne a pak nejde nastartovat (ani roztlačením). Ale když očistím kontakty, tak zase jde nastartovat a potom zase při jízdě chcípne.. Nevíte co s tím? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel14039    
OK, vyměnil jsem kondenzátor, a vačku jsem namazal jen lehce a fichtl běží nádherně.. Díky moc
 
 
Datum: 04. března 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš špinavou jiskru
 
 
Datum: 03. března 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
nebo sis moc namazal vačku a ted ti cáká olej na kladívka
 
 
Datum: 03. března 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jawista      E-mail:      IP: uživatel14650    
Ahoj, stačí vyměnit kondenzátor, protože ti vynechava a nebo nový zapalovací pól.
 
 
Datum: 03. března 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel14039    
a dá se nějak proměřit nebo vyzkoušet kondenzátor zda je dobrý (jakože funguje správně) ??
 
 
Datum: 02. března 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel14039    
Vyzkouším,,, díky za radu
 
 
Datum: 02. března 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondík?
 
 
Datum: 02. března 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
omlouvam se za milnou informaci muj valec na babete uz nekdo kurvil mam tam svorniky m6
 
 
Datum: 03. března 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Babetta má přírubu výfuku k válci připevněnou závrtnými šrouby se závitem M5. Při použití šroubů z fichtlkrámku bys musel do válce zhotovit závity M8 a do příruby výfuku vyvrtat otvory o průměru 6,4mm. Nejjednodušší oprava spočívá ve zhotovení závitů M6 do válce a otvorů o průměru 6,4 do příruby výfuku. Potřebné šrouby si uřízneš ze závitové tyče nebo šroubů M6.
 
 
Datum: 02. března 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15181    
Tohle jsem dělal před půl rokem,kus žel. tyčinky všechny potřebné věci a je to.Uděláš to přesně podle toho jak potřebuješ. Riziko je že to objednáš a nebudou pasovat závity do sebe.
 
 
Datum: 02. března 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
co bys prevrtaval na prirube vyfuku??? akorat udelas vetsi diru do valce vrtakem 6,4 a pak vyriznes zavit m8 natocis svornik do valce a z valce ti bude koukat zavit m6 na prirubu vyfuku
 
 
Datum: 02. března 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
myslím že ano musíš ale pevrtat přírubu kolena výfuku a pochopitelně musíš mít zavitníky a vrtáky
 
 
Datum: 02. března 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: Médˇa Ted      IP: uživatel15178    
Ahoj draci ,neví někdo odstín (v ral) šedé barvy, dávala se na blatníky na mustanga děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ral je na pikacu sezeni si radsi ČSN
 
 
Datum: 04. března 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau kdyz mam na techničáku napsáno zrušeno slo bi to ještě přihlásit nebo nejak to dostat na papíry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to vyřazené v rozmezí let 2002 až tuším 2004 tak by to mělo jít přihlásit...když je to odhlášené v jiném roku máš smůlu
 
 
Datum: 02. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to viřazené z registru na veteránske to nechci vipada to pekne a ty origo do osmi to se da sehnat
 
 
Datum: 02. března 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
chtělo by to víc informací kdy to bylo zrušene ale bajím se že nee jedině jine papíry či veteránská testace pokut nejde o absolutní šrot...testace vyjde na 3000 origo papíry od flašky do 8000
 
 
Datum: 02. března 2013 9:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci co myslíte projde fichtl technickou když nemá štítek ale místo štítku je tam vyraženo 2/3-5660 a v tp je to taky a motor souhlasí s tp , jde o to že rám má identifikovací znaky jenom to číslo 2/3-5660 jinak nic ... rok na rámu vyraženej neni jináč podle tp je to z roku 68 a to by výrobní číslo motoru odpovídalo roku 68 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Co se týče toho vyraženého čísla: dřív, když se měnil rám, nebo karoserie, která neměla číslo z výroby, anebo se přihlašoval samodomo přívěs, přidělovala se tahle čísla. Tady v Chomutově to bylo 3/4-xxxx. Až někdy po roce 2001 (přesně nevím) se začal obnovovat VIN náhradní technologií. Takže některého předešlého majitele vyhodili z STK, protože neměl štítek a na inspektorátu mu pak přidělili tohle numero. Ve velkém TP o tom bude záznam.
 
 
Datum: 02. března 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.542356382446192.144432.100000155063236&type=3 zde foto
 
 
Datum: 02. března 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten si už nic nepamatuje .. :-D
 
 
Datum: 02. března 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tak tak, až budeš mít ten tp v ruce, budeš moudřejší, třeba tam někde bude napsáno že číslo rámu je vyraženo náhradní technologií při ztrátě štítku a pak je všechno ok... takhle se to normálka dělá, když je třeba u auta to číslo vyrezlý. u fichtla to sice slyším prvně, ale nic neni nemožný, zvlášť když víme, že fichtl nikdá neměl vyražený číslo na rámu a hlavně bylo stejný s motorem. hlavně jestli je to psaný na strejce, tak by měl vědět jak to bylo.
 
 
Datum: 02. března 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo to já vím nebojte , jenom mě vrtalo hlavou aby mu dal stk bez štítku :-D
 
 
Datum: 02. března 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
hm, no může to bejt jak píšu... nicméně jestli jdeš na technickou jen s malým tp tak tam ani nechoď. ať nejdřív strejc nechá udělat duplikát toho velkýho tp a pak se může chodit na technickou, přehlašovat atd.
 
 
Datum: 02. března 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Velkej tp je ztracenej a novej ještě strýc nevystavil takže mám jenom malej a v něm je: Vin(č podvozku karoserie : 2/3-5660 pak barva rok výroby a ččíslo motoru: 828183..... je to přihlášeno v Jindřichově hradci
 
 
Datum: 02. března 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tak pokud je to i v tp, neni důvod proč by to nemělo projít technickou... třeba je to úředně přidělené číslo, při ztrátě štítku.. je potřeba napsat víc info co je v tom tp. třeba jako doplňující údaje někde v něm napsaný, jak je to starý, razítka atd...
 
 
Datum: 02. března 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
ja bych to nějak nepokoušel montáž noveho štítku je otázka hodiny a 150 korun za štítek a 2 hřeby .... pak je technická bez problemu....
 
 
Datum: 02. března 2013 9:15
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel6631    
Zdar hoši jak dlouho +/- čekáte na vybrus ? já už čekám 20 dní :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 14:39
 
 
 
 
Jméno: Ruddy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska sem byl dát na výbrus a říkal mi, že sem si vzpoměl brzo, ale že by to mělo být do 14 dnů. Kamarád ho tam dával taky tenkrát a taky to bylo za 14 dní. Asi mají moc práce no a nebo zapomněli na tebe.
 
 
Datum: 06. března 2013 14:39
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando: pan Bohm nestíhá jo? Kdybych věděl o někom jinym tak ti poradim, ale já znám právě jenom v Nesuchyni
 
 
Datum: 02. března 2013 17:20
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálka- já si to dělal přes člověka v okresním městě a říkal že válce posílají jednou za měsíc, takže to bylo přes 30 dní.
 
 
Datum: 02. března 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15176    
No o tom mi nemluvte. Ještě loni v létě mi brusírna dělala 2-3-4 válce za 3-4-5 dní a teď se to tahne i 2-3tejdny a šíleně mi to brzdí,asi budu muset najet na Baška,ale zatím se zuby nechty bránim posílání v balíku protože pošta... Hledam brusírnu v okolí Slaný,Kladno,Rakovník,Beroun,Louny aby to nebylo dál jak 25km....
 
 
Datum: 02. března 2013 7:17
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
Zdarec, já mám výbrud hotový na druhý den, stačí když dodám píst a válec
 
 
Datum: 02. března 2013 0:05
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12630    
hele ja na to měl smůlu ja to donesl do mototechny a cekal sem 2 měsíce a pak mě praskl píst takže zbytečný čas i peníze .. tam už v životě valec nedám ;-)
 
 
Datum: 01. března 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
ja sem čekal jenom 10 dní měl sem asi nějake štestí
 
 
Datum: 01. března 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
u nás v mototechně většinou tak měsíc oni jednou do měsíce posílají ty válce na vybrus tak podle toho kdy se to tam donese ale já čekal asi 3 týdny
 
 
Datum: 01. března 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci napadlo mě udělat si 5 kvalt na jawu 05 všechny potřebné stroje mám de mě jen o funkčnost co si o tom myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Možnost vyrobyt kola mám mám prakticky všechny stroje na obrábění železa takže s tím nebude problém jenom si to budu muset nechat zakalit a mám to na silnici nejratši bych si to udělal doma protože zbatečných 20 000 nemám =D
 
 
Datum: 03. března 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
přesně když se udělá jeden pár na zakázku tak už je to docela pohoda když se udělají dva tak už je to naprosté super, taky záleží jestli to chceš mít na kros nebo silnici a jak moc velký chceš mít díry mezi kvaltama. Když je možnost vyrobit kola tak se dá kouzlit.
 
 
Datum: 03. března 2013 7:42
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Stačí vpohodě jeden pár koleček jinak a je to dobrý 4Q ze ser.součástí.5Q v sériovém motoru podle vovse určo vydrží.A má to na dvě hřídele do origo karterů.Cena opravdu 20 000 tis.
 
 
Datum: 02. března 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Čtyřkvalt se dá udělat do seriových karterů, problém je že když se k výrobě použijou seriový kola tak je to blbě odstupňovaný, ale kdyby se nechaly vyrobit na zakázku kola nový tak je to pohoda. Mám to i spočítaný
 
 
Datum: 02. března 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5ti kvalt na 2 hřídele? mm už se těším :-D
 
 
Datum: 02. března 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak to tak čtu už taky nemohu dospat :-D :-)
 
 
Datum: 02. března 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
píšu si tě do deníčku... už se nemůžu dočkat léta.
 
 
Datum: 02. března 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten 5Q co se prodává, mám za to že nemá doma dělaný kola ale kupovaný z nějakýho jinýho stroje a stejně to nevydrží... 4Q by se dal udělat slušnej...
 
 
Datum: 02. března 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
jj díky za rady v létě sem dám video jak to dopadlo
 
 
Datum: 02. března 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kalení samo o sobě nestačí...záleží z čeho to budeš dělat, ale většinou je potřeba to nacementovat a pak zakalit...a muselo by se to hodně opatrně zakalit, protože kdyby se to prokalilo durch tak se to rozletí hned při první jízdě...
 
 
Datum: 02. března 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
ale to by neprošlo stk nebo jo ?
 
 
Datum: 02. března 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
ps každa kolečka do převodovky jsou kalena i po zakalení se ti to pravděpodobně rozletí vždy by 1 kolečko muselo mít na tloušku ne 10 13 milmetru ale tak 5 či 7 ....a to ti ani nejkvalitnější ocel nepřenese... jedině pod rám navařit jiný motor... z pita kawa simsona vyjde to na stejne peníze
 
 
Datum: 02. března 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
ale ja to potřebuju aby to prošlo stk!!!
 
 
Datum: 02. března 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
kup motor ze simsona a dej tam ten protože převařit rám je snažší než kartery kamarád má fichtla se 4 kvaltem ma tam převodovku ze 175 i s poloautomatickým řazením je to na chuj 4 je moc dlouhá a bučí to a nebere to .... 5 kvlat by šel vrch motoru navařit na převodovku simson ale 5 kvalt do simsona stojí 4000 novej jen díli co nemusíš vyrábět
 
 
Datum: 02. března 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
No to je ono já sem si představoval že bych udělal něco jako psal shrek ale že bych si to udělal a nechal zakalit aby byli tvrtší
 
 
Datum: 02. března 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... představuješ si to jak hurvínek válku.
 
 
Datum: 01. března 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5q do originálních bloků jde, ale síla koleček je hrozně malá a praskají, taková převodovka se dá sehnat za 20 tisíc...
 
 
Datum: 01. března 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel14122    
je to blbost, jedině nové bloky ,běž do jiného stroje....
 
 
Datum: 01. března 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čtyřkvalt se dá udělat do seriovejch bloků .. už to tu bylo, pohledej na netu ...
 
 
Datum: 01. března 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To tě napadla pěkná kravina, pokud by jsi chtěl 5 kvalt, tak by jsi musel udělat nové bloky. Originální převodovka má 3 kvalty a s tím nic nenaděláš, žádný kolečka tam přidat nejdou!!!
 
 
Datum: 01. března 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě nemysli :-D
 
 
Datum: 01. března 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: Tremer      IP: uživatel14753    
sem myslel tam dát jenom víc koleček vedle sebe a upravit řadící automat
 
 
Datum: 01. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš převodovku? z čeho ? to si necháš udělat nové kartery ? nebo upravis puvodni protoze potom to podle me nebude dosahovat takovych kvalit jako original staci mensi odchylka a .....
 
 
Datum: 01. března 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel12849    
čááu hoši, co mi řeknou na STK když budu mít na motorce tachometr z kola? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
a pak se budou ptát kde máš šlapky??
 
 
Datum: 01. března 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj adame!No já uslyšel!"Ach Ty Vaše úpravy!Ešče, že ste starší, toš vám nechcu kazit radost z motorky"!Asi jak gde!Toš tak.
 
 
Datum: 01. března 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel12849    
pecka :-)
 
 
Datum: 01. března 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vůůůbec nic draku :-)
 
 
Datum: 01. března 2013 18:34
 
<  345  346  347  348  349  350  351  352  353  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.11.2025 10:10:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu