Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 01. března 2013 17:12
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Zdravím,rnrnTaké jsem si koupil Jawu 50/21, s tím že na ní letos budu jezdit a pak rozeberu do šroubku a zrenovuju.rnrnAle mám dotaz ohledně oleje. Do benzinu budu dávat Motul 510 2T ( chci mu dopřát trošku lepší olej a zas nenajedu tolik aby mě to bolelo na peníze  . Ale ještě váhám nad převodovým, protože tam jsem z toho značení fakt zmatenej.rnDoporučený je PP 80 nebo PP 90 ( drtivá většina lidí používá PP90 )rnAle i tady bych mu chtěl dopřát. Přemýšlel jsem o Motul Transoil ( ale ten se značí 10W30 nebo 10W40 ) Třicítka odpovídě SAE 80 a čtyřicítka i SAE 90. rnTeď jaký je mezi PP 80 - 90 a tím Motulem 10W30 - 40 rozdíl ? Pochopil jsem, že specifikaci mají stejnou API - GL4. Ale SAE už se značí jinak. Motul má SAE 80 nebo SAE 90 a PP 90 má označení SAE 80W - 90. Chápu to dobře že ta hodnota viskozity je stejná i když je né na chlup stejně značná a důležitý je to číslo 80 nebo 90 ?rnPokud ano, jakou viskozitu spíše doporučíte do pionýra ? 80 nebo 90 ?rnrndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2013 8:21
Jméno: Petr
IP: uživatel15187
 V jakém poměru ředíte Mogul TSF ?
Datum: 04. března 2013 8:21
 no ten volvoline je minerál a skoro vubec to nekouří ale i když je to minerál zdá se mi že rozpouští karbon takže.Než jsem ho začal používat udělal jsem dekarbonizaci hlavy(spal prostoru),pístu -drážek pro pístní kroužky, nic víc najeto na ten olej něco přes tisíc KM a vše OK
Datum: 03. března 2013 10:57
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 hele jestli máš motor před renovaci tak do benzínu syntetiku nedávej, je velká pravděpodobnost že to zadřeš na klice kvůli uvolněnýmu karbonu, když budeš používat TSF tak to ti to taky časem vyčistí, ale ne takovím šokem jako plná syntetika. Takhle zadřených motorů už jsem dělal několik a bohužel v mnohých šířcedag byl motor na vyhození
Datum: 03. března 2013 7:32
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 mrkni na firmu olejspol a přečti si tam o olejích co hrdlo ráčí od odborníků, nebo vyhledej mýty a fakta o olejích - rovněž zcela vyčerpávající
Datum: 02. března 2013 19:55
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15179
 Johny 15, jsem na tom uplne stejne jako ty, taky flasku za rok, cena cca 200, takze me to nejak netrapi... Ale diky za tip na prevodakrn
Datum: 02. března 2013 13:10
 http://maziva.heureka.cz/paramo-gyrol-80w-90-1l/ tohle tam dávám já do převodovky..myslím že to bohatě stačí Co se týče oleje do benzínu dávám tam volvoline motorcycle 2T 1litr 200kč ale za sezonu vyjedu jednu flašku takže mě to nijak nebolí.. Takže do převodovky stačí to co jsem sem hodil já a do benzínu záleží na tobě. Jsou to tvoje peníze...(ted jen doufám že se tady nerozjede klasická debata o olejích  )
Datum: 02. března 2013 12:02
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Jawo46, ale ty jsi mi na nic neodpověděl v tvém prvním příspěvku. Já se ptal na značení převodových olejů, jejich viskozitu a jestli doporučíte 80 nebo 90. Ty jsi ale z větší části měl potřebu řešit proč do toho chci dávat kvalitnější olej do benzinu, ale na ten já se vůbec neptal a opravdu jsem to tady nechtěl řešit. Pouze jsem se ptal na převodový olej, TEČKA
Datum: 02. března 2013 9:23
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Děkuji moc Ondro za odpověď, na toto jsem se přesně ptal.
Datum: 02. března 2013 9:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 Pro Rypicong hele ja své motorce taky dopřávám lepšího oleje než je Mogul ale kupuju si oleje například s označením 80W-90 GL4 který odpovídá oleji PP90 nebo olej 80W který odpovídá PP 80 ale ja kupuju tu 90tku a chodí mě na něj převodovka i spojka krásně dle mého názoru oleje s označením 10W30-40 jsou moc řídké a bude ti na něj klouzat spojka ale třeba ne nemam to vyzkoušené ale vyhnul bych se označení GL5 je určené pro hypoidní rozvodky a někde jsem četl že naleptává bronzová pouzdra, jinak do benzínu si kupuju olej z huskvarny a po 5tisích km nemam ve výfuku ani kousek karbonu a to i ve hlavě.
Datum: 01. března 2013 22:30
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 ale,ale oskare,vždyť se jenom dotazuje-motory se točí dál
Datum: 01. března 2013 21:39
 Rypicong nepříjde ti divný že se tu na něco zeptáš a když ti někdo odpoví tak se do něj navážíš že ty to víš nejlíp?.. Když to víš tak tady zbytečně nekydej! Oskar2. souhlas
Datum: 01. března 2013 21:27
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ty blbče já pšu spisovně akorát po našem!!!A vúbec nás nebude mrzet dyž už tady nebudeš!!!To víš, že si to tady užijem!!!
Datum: 01. března 2013 20:01
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Oskare, chtěl jsem se pouze ujistit co se týče značení převodových olejů a jednoznačně zeptat, jaká viskozita olejů je vhodnější. PS: prosím nemluv nic o základní škole, od člověka který ve dvou větách naseká tolik chyb, je to 2x smutný. Ale co, kašlu na tento web. Člověk se tu na něco zeptá a polovina lidí akorát trolluje a naváží se úplně mimo téma... Užijte si to tady!
Datum: 01. března 2013 19:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dyť ten tazatel vúbec nechtěl poradit, ale se pocamrat, že cosi ví!A neví ani tolí co ste věděli uš v základní škole!Toš tak!
Datum: 01. března 2013 19:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsem toho názoru, že ty extra řídký syntetický sračky určený pro vysokootáčkový motory jsou pro pomalotočky i horší, než kvalitní minerál... ale máš pravud, ať si každej jezdí na to, co uzná za vhodný... kor při tvojí spotřebě... ono když pak vylítáš flašku za měsíc, tak si levnějšim olejem v klidu ušetříš na výbrus (byť budeš mít téměř stejnej nájezd jako s olejem o kilčo dražším)
Datum: 01. března 2013 18:43
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 A kde já píši, že tam chci syntetiku za 400 dávat ? Pokud to mělo být od tebe myšleno jako ironický příklad, tak bohužel by jsi musel jinak formulovat větu. Místo: tím že do toho naliješ.... Jsi měl napsat: i kdyby jsi do toho nalil...  ale peace, necháme toho  Každej ať maže po svém...
Datum: 01. března 2013 18:28
 Kde jsi prosímtě vzal že jsem psal, že motul 510 stojí 400?  o ničem se nehádám.. Ok do svého si naleju projistotu kachní sádlo to je dražší! Pak mi originál pojede 200 za hodinu a budu mít vymydlenej spalovák jak dětskou prdelku
Datum: 01. března 2013 18:17
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 jawo46, jelikož ani nevíš co stojí Motul 510 2T, tak se nemám dál s tebou o čem bavit. Víš on rozdíl v ceně oproti Mogulu TSF koupenýho na benzince kde ho kupuje skoro každý a mojí možností koupit Motul 510 2T je asi takový, že si za to nekoupíš ani krabičku cigár. Ale i tak průměrná cena Motulu je cca 200. Žádný 400 jak píšeš. A hlavně netuším proč máš potřebu neustále řešit co chci do toho lejt. Lej si do svého psí sádlo a můj neřeš, OK ?
Datum: 01. března 2013 18:08
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 díky Konny, dám tam od Mogulu PP 80
Datum: 01. března 2013 18:01
 TSF ti je snad málo do originálu?  nezlob se na mě ale tím že do toho naleješ syntetiku za 400 tak to bude pořád pekáč kterej jede 60.. nechápu co od toho čekáš a když toho najedeš tak málo a pak budeš dělat GO tak mi to fakt nejde na rozum
Datum: 01. března 2013 17:59
 Lepší olej do benzínu schvaluju, ale převodovku moc neřeš. Jde o to, že když použiješ špatnej olej (špatná specifikace), tak ti může klouzat spojka (velká pravděpodobnost) a pak budeš muset koupit zase jinej olej, takže do převodovky kup normální Mogul Trans 80 a budeš mít jistotu, je bude spojka fungovat dobře
Datum: 01. března 2013 17:53
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Ach jo, bohužel to za co mohu utratit svoje peníze jsem se neptal. U převodovky souhlasím že je to asi jedno, ale kvalitnější olej do benzinu prostě je znát. Ať už kouřivost, usazování bordelu apod. Tu litrovku oleje se svým nájezdem budu mít na rok, takže mě opravdu ta stovka navíc nevytrhne. A hlavně jsem se ptal na značení převodových olejů, né co tam mám konkrétně nalít za olej - značku a kvalitu...
Datum: 01. března 2013 17:33
 Přesně pokud budeš dělat GO tak bych to teda neřešil, do motoru pokud je origo tak M2T nebo TSF to je úplně dostačující a do převodovky klasika PP 90 nebo 80
Datum: 01. března 2013 17:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nechápu, proč utrácíš prachy za oleje, když to stejně budeš renovovat?? muj názor je motor mazat klidně nejlevnějšim minerálem s API-TC a to klidně i po tý renovaci... a nějakym extra olejem si u převodovky z fichtla stejně nepomůžeš! tam jde hlavně o to, aby ti dobře fungovala spojka, zbytek se taky v pohodě umaže nejlevnějšim převodovým olejem...
Datum: 01. března 2013 17:21
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 čáuves, do jakého zářezu mam dát jehlu? a kolik otáček má byt na šroubku s pružinkou na karbecu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 18:04
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 dobře , diky moc
Datum: 01. března 2013 18:04
 Ten plíšek na jehle má být na druhém zářezu z vrchu a šroubek s pružinkou (volnoběžný šroubek) musíš zašroubovat podle sluchu, protože každej karbec má jinak opotřebovaný šoupátko (v místě kde dosedá na ten šroubek), takže pionýra projeď ať je zahřátej a za chodu motoru šroubuj. Čím víc ho zašroubuješ, tím by měl být vyšší volnoběh..., nic na tom není
Datum: 01. března 2013 17:58
Jméno: kktmen
IP: uživatel12849
 jo soráč, jsem zapměl, normální fichtl 21
Datum: 01. března 2013 17:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u čeho??!!!
Datum: 01. března 2013 17:08
 Ahoj, měl bych dvě otázky, na co si mám dát pozor až pojedu s PIO na stk, nějaký vaše postřehy. A ta druhá, jestli musí být povinně na každém autě namontovaná zadní mlhovka? Někdo mi to říkal, ale mě se nezdá, že když je auto (škoda 1000mb) schváleno pro provoz, proč se musí dovybavit mlhovkou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 22:48
Jméno: Šefčík
IP: uživatel13503
 Já mám z nějakýho důvodu rám na úřední číslo, takže ho tam mám. Zatím díky za rady.
Datum: 01. března 2013 22:48
 Mlhovka musí být na každým autě, pokud jí auto nedisponuje, tak se musí dodělat. Co se týká STK, tak po mě chtěli jestli svítí, troubí, zda fungují brzdy, zkontroloval vizuální stav a jestli není volná přední vidlice a neteče někde olej, pneumatiky a taky technik hledal číslo rámu. Po tom co jsem mu řekl, že pionýr má číslo jen na motoru a na štítku to po chvíli hledání nakonec vzdal...
Datum: 01. března 2013 20:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 postul pše správně!!!Protože je to psaný!!!Toš tak!
Datum: 01. března 2013 19:49
 zadní mlhovka musí být na každém autě.zapojená dle předpisu a s oranžovým kontrolním světlem.
Datum: 01. března 2013 19:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus na stk po mě chtěli : svítí, troubí, brzdí, stav pneu a jestli souhlasí barva a číslo rámu s tp a co se týče té mlhovky tak když to tam nebylo z továrny daný tak bejt nemusí ale když si je tam dáš musej fungovat
Datum: 01. března 2013 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavně na čísla, rozměry a stav pneu a světla, to je jediný co mi u fichtla kontrolovali... pak asi aby to nemělo extra vůli v přední vidlici, aby z toho nechcel olej a aby to mělo zrcátko alespon na levý straně... s mlhovkama ti neporadim..
Datum: 01. března 2013 16:48
 Zdravím, koupil jsem si kartery na jawu 175 / 356 ( kartery jsou označeny typem 356 ) a chtěl jsem přendat věci z toho samého motoru do těchto karterů. ale v karterech nejsou 4 závity ( pod startovacím segmentem je hliníkový obdelník který je uchycen 4 šrouby na kartery ).
napadlo mě jestlii tam nemá být novější řazení, z čz 175 jednovýfuk (kulatá) protože u sportky taky nejsou závity v karterech 
děkuji za odpovědi a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 15:44
Jméno: Plesha
IP: uživatel14396
 Musí se sundávat spojka, když chci vyměnit šneka náhonu techometru na 487 nebo je na to nějaký fígl?? dík za rychlou odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 18:06
 Tak promiň ale když si to měl sundaný tak si to snad viděl ne?  tak to zkusím ne. Používej trochu co máš na krku.. jo jasně jde to vyndat bez toho aby si musel demontovat spojku. Mimochodem je snad těžký si na netu najít dílenskou příručku?..
Datum: 01. března 2013 18:06
Datum: 01. března 2013 17:57
 A co je na tom těžkýho povolit pár šroubků, sundat kryt a podívat se? ..
Datum: 01. března 2013 17:33
 cus draci nevi nekdo jak jsou dlouhe spojkove ticky na jawa 21 dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 18:38
 Čau draci. Chci se zeptat,odchazí mi svíčky.Dám novou motor šlape jak hodinky po zahřátí začne haprovat a nakonec vzdechne ůplně,dám novou a je to zase v pohodě. Prosím poraďte co s tím,díky Míra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 proveď celkové seřízen motoru
Datum: 28. února 2013 22:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 pokut je jiskra temně fialvá a výkon zapalování je dostatečný máš moc bohatou směs... pokut najedeš cca 10km a pak až exne mohlo bybt to tahnout převodák.... za mě ochut směs snížením hladiny
Datum: 28. února 2013 20:55
Jméno: toncek
IP: uživatel15142
 Zdar draci, jaká může být orientační cena S22 je to vývozní typ do německa nádrž s prolisem stadion,připrava na značku,kompletní stav,čísla motoru sedí s rámem,karburátor vajíčko špatný lak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 17:33
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, na ty klice :Klika-jehla nahoře-čep14,1 tak jestli na tom čepu nahoře jsou ty díry na mazání?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 16:59
 lk: myslel jsem uložení na ten čep...
Datum: 28. února 2013 16:59
 jasne je tam dira pro mazani jehloveho loziska
Datum: 28. února 2013 16:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě jsem neviděl v pístním čepu pionýra díry pro mazání...
Datum: 28. února 2013 15:36
 Zdravím.Je možné,aby svíčka při vymontovaném stavu házela poměrně slušnou jiskru a ve válci t.j.pod tlakem ne? Pokud je to možné,co je příčinou?Jedná se o magnetové zapalko /jako Stadion/, svíčky jsem zkoušel měnit.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15170
 prostě to možný je kor když zapalování dává ružovou nebo bílou barvu jiskry.....začni vyhazovat věci od svíčky fajfku kabel cívku rotor...a ono se ti ukáže čím to bylo
Datum: 28. února 2013 8:26
 Budeme brát v úvahu že zde má zásadní vliv právě ta změna tlaku. Při tom zvýšení tlaku v místě výboje se sníží střední volná dráha částic plynu, částice mají nižší rychlost a tudíž i nižší kinetickou energii, která je potřebná k ionizaci plynu. Nižší kinetická energie zkrátka neumožňuje tak dobrou emisi vodivostních elektronů jako vyšší kinetická energie...snad jsem to popsal srozumitelně
Datum: 28. února 2013 7:07
 Zdár draci potřebuju radu.Neprolije se mi přes karbec do válcu benzín co s tím? poštelovat trysky?nebo jehlu ? Když stříknu trochu benzínu do válca a na svíčku tak chytne. musí to být karbecem. no díky za rady zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15170
 podívej se jestli ti plovák pustí benzín do karburace a kdyžtak uprav ten prevodník takaby otvíral v menším uhlu..nemužu si pomoc ale máš to asi naštelovane blbě a plovák ti nepusti benzín do plovákove komory... no schvalně když sundáš karbec teče ti zněj benzín?
Datum: 28. února 2013 8:30
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 projít to od odvzdušnění nádrže až po těsnění mezi válcem a karbecem
Datum: 28. února 2013 0:57
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jastli ti tam nejde benzin tak profoukej karbec všechny dírky a mělo by to bejt okej
Datum: 27. února 2013 21:03
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel13907
 Nejradši bych si nafackoval za to, že jsem ji pře 5 lety prodal  https://www.youtube.com/watch?v=nSjF_RewLac&list=UU9pajJjGrZS2SsSsLQ0T30g
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No taky mě mrzí, že uš nemám JAWU 350/360 + sidecaru.Gdyž si s mojú zaspomínáme, jak sme sundali skořepinu a upevnili tam závodní motorku a tradá na závody toš je nám fajn!A furt si říkám, že to třetí kolo vedle Motorečky ešče mět snáď budu.Aspoň se mám na co těšit.Toš tak!
Datum: 28. února 2013 21:03
 Hele nejsi první ani poslední kdo lituje, že nějakej takovej stroj prodal. Taky mezi ně patřím, ale kdybych neprodal jendu motorku, nemohl bych koupit a opravit jinou. Třeba se ti tenhle model někdy vrátí
Datum: 28. února 2013 10:13
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 ja ji mam este v origo stavu sice orezla ae je hezka skodfa ze nemam papiry
Datum: 27. února 2013 21:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 no co si jí koupíš po renovaci z5 sice ě bude stát jak ojetá 500 ale budeš mít krasnou věc na vílety s přítelkiní ... jen doufán že ti peníze si neprochlastal ale aspon trošku rozumě použil na školu či aspon auták či něco domu..vše je jen o přístupu k životu motorky prodavám a kupuju běžně...ale kupovat a prodávat holki by bylo horší..zrovna tak te ženske asi bude jedno jestli jezdíš 500 či čz ale bude chtít aby to vypadalo... a potom je dobrý mýt ženskou která tě nezavraždý když si to koupíš...to asi proto sem svobodný
Datum: 27. února 2013 21:32
 Zdravím nedávno jsem dokončil Go motoru Babetty 207,mám problém s karburátorem nechce mi do něho téct benzín všechno je vyčištěno a snad i správně složeno.Trysky jsou v pohodě plovák taky nevím co dál.Má někdo s tím zkušenost?. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 22:18
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
Datum: 27. února 2013 22:18
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci čím mažete Filc v zapalování který maže Vačku??U Jawy nebo u Čz to je jedno.Čím to mažete??Já tám kapnu na to párkrát olejničkou převodový olej ponevač je hustý ale musím tak každých 500 km to namazat poněvač nechápu když v manuálu píšou že to stačí každých 3000 km.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 19:13
 Zdarec jojo taky to mažu zhruba po 1000km klasika nějakým olejem co zbyde.. když se chystám někam dál, tím myslím třeba 100 a více km zaráz tak mažu před tím než vyjedu  takže tak
Datum: 28. února 2013 19:13
 Taky dávám prevodový olej, sice nvm po kolika km to tak mazu- maznu to vzdycky, když se v tom hrabu...  ale tech 500-1000 je poměrně normální hodnota
Datum: 28. února 2013 10:07
 Zdar, osobně mažu vačku poctivě taky 500 - 1000 km, olej m6a + vazelína ... čz 175/487
Datum: 27. února 2013 20:41
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Dobry den nevite někdo nahodou jestli je horní díl prsíček obycejnych stejny jako s deluxe. když tak nevite kde koupit panty k prsickuum
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 20:33
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Ahoj schanim obyč muzes když tak dat email
Datum: 28. února 2013 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakej vršek teda scháníš? obyčejnej, nebo deluxe? Obyč bych možná měl, kdyžtak piš mail..
Datum: 28. února 2013 19:34
Jméno: q
IP: uživatel1272
 A kdy priblizne ja na ne docela chvatam. Doma je nahodou nekdo nemate?
Datum: 28. února 2013 12:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 chystá se výroba plechové repliky
Datum: 28. února 2013 11:12
Jméno: q
IP: uživatel1272
 a myslite ze by mi to někdo udelal z laminatu na zakazku?
Datum: 27. února 2013 21:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 pořád je máš o 3 cm kratší panty jsou myslím stejný jak na nabytku...jedině koupit original za 1500.... trochu se divim že je nikomu nestojí dělat z lamanina....
Datum: 27. února 2013 20:55
Jméno: q
IP: uživatel1272
 ale když bych jsem drzaky urizl tak co
Datum: 27. února 2013 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nejsou de lux nemá panty ale držáky se zavitama a jsou o cce 3cm nižší
Datum: 27. února 2013 19:58
Posl.aktualizace: 27. února 2013 21:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 už to nechej být nic se nestane kdyžtak jen nechavej mašinu ohřát a nehon jí .... ono si to sedne ti rozdíli a vychytávky s konickejma kroužkam jen ulehčujjí zaběh...pokud bys je dal ko dolu prd se stane těsnit to bude jen maš ostří po směru tlaku a to je take pytome toteš jsou nesražene hrany na valci akorát ti mužou pod zatěží zachrastět.....čoš je divný u motoru po go když ti chrastí kroužky.....vule si vymezil znatelně orovnáním válce kroužky vilítat taky nemužou nejni duvot to rozdělávat.... jen příště..už budeš chytřejší...
Datum: 27. února 2013 21:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Prave že oni sú KO a ešte ich musím spravne poobrácať :/ sakra nemal som to srať už mi ich dali nasadené na pieste ked som kupoval vybrus na valec asi vedeli prečo to tak je ale škada že mne nedal info že s krúžkami nemám nič robiť akurat mi povedal že mám vzmiť valec od stružlín
Datum: 27. února 2013 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nevadí to ničemu oni by si po měsíci ježdění sedly máš vubec ti konicke značene KO anebo 4hranene neznačene ??ja sražím jenhrany kanalu pilníčkem...všechno si to bude na sebe zvykat po pur roce to bude zvyklí
Datum: 27. února 2013 20:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bude to teraz veľmi vadiť alebo kúpiť nové krúžky
Datum: 27. února 2013 19:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 No super už som ich zrazil a až teraz čítam od teba odkaz odpoveď pepa
Datum: 27. února 2013 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 jen bacha jsou take konicke kroužky jsou označeny ko tím napisem se montují nahoru a nemají čvercový pruřez a lichoběžníkový do ostří u nich je sražení hran kontraproduktivní....jsou schvalně do ostří aby se líp sedali do válce jinak krany kanalu po výbrusu sraž...
Datum: 27. února 2013 16:11
 Jo, prostě ty vnější hrany lehounce srazíš třeba brouskem na kosu...hrany kanálů srazíš stejným způsobem...
Datum: 27. února 2013 12:26
 a či treba aj jemne zraziť hrany na kanáloch a na konci časti valca čo sa zasúva do bloku robím to na motore 175/477
Datum: 27. února 2013 9:42
 čau draci , potřebuju radu nedávno sem pulil motor čz 125/453 (z duvodu netesnosti kartrů) pri prilezitosti rozpulenyho motoru jsem provedl mensi GO , ložiska,gufera ,pistni krouzky .... a nechal sem opiskovat bloky , po vlozeni do ramu motor pekne nastartoval jen se ozyva zvuk ve valci nejspis jako by se neco pridiralo ... kov na kov ... vim ze je to tezky takle rict ale zkuste poradit cim by to mohlo byt . nemuze to byt treba novyma pistnima krouzkama ? ze by si to casem treba sedlo ?
dekuju moc za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 19:00
 jo promin uz mi doslo jak to myslis 7 sroubu
Datum: 27. února 2013 19:00
 piskovany to´bylo balotinou , o vikendu to rozdelam snad se dozvim vic , jak to myslis 7 šroubu ... ? jinak dekuju za vase reakce
Datum: 27. února 2013 18:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 sundej nadrž a hlavu a raděj se podívej ... zda ti tam nepřibila rejha.... je to 7 šroubu ...takhle těško říct jestli se ti tam něco děje prostě to budeš muset risknout a jezdit....
Datum: 27. února 2013 16:17
 Čím si nechal otryskat ty kartery?
Datum: 27. února 2013 15:59
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 nevim jak je na tom ten válec, ale když už je dost vylítanej, tak je měnění pístních kroužků skoro na škodu (hrozí že si kroužek nesedne, ale zlomí se)... možná by to trochu zlepšilo jemný sražení hran kroužků, těžko říct.... jo a opískovaný blokyy jsou pěkná prasárna...
Datum: 27. února 2013 9:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nemáte tušení z čeho je rozeta vyobrazená v levem dolním rohu fotografie? Už jsem se s ní několikrát setkal, ale zatím jsem nezjistil z jakého modelu pochází. Jde o rozetu z 6ti dírama
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 20:08
 cetl jsem, ze 6-derova byla druhovyroba, mam ji taky, funguje jako 8-derova
Datum: 27. února 2013 20:08
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 z pincku
Datum: 27. února 2013 16:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://aukro.cz/mix-dilu-na-jawa-50-pionyr-od-ramu-az-po-valec-i3052844194.html
sorry
Datum: 27. února 2013 7:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a obrazek mas kaj?
Datum: 27. února 2013 7:01
 Čus chtěl bych se zeptat co všechno musím mít v poviné výbavě na pionýru.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 14:13
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 lekárničku
Datum: 27. února 2013 14:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 už se to tady mockrát řešilo, stačí hledat
Datum: 27. února 2013 6:51
|



|