Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 Zdar draci, mam takovy dotaz chtel bych se zeptat na jakem stupinku musi byt plisek na jehle? Mam Jawu 50/21. Pls poradte ja to mam na druhym stupinku ze zhora ale nevim podle ceho se mam ridit.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 15:56
 Po záběhu by to standartně mělo být na druhém shora...
Datum: 09. prosince 2012 15:56
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel13482
 Zdar draci. Chtěl jsem se zeptat. Nechal jsem si udělat celkově motor z 21 jawy (oprava, výbrus). Jak nejlépe ho zajet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 10:45
 kde ti to prosím dělali. Potřeboval bych taky repásnout.
Datum: 04. ledna 2013 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel14825
 Jestli máš píst a kroužky z FK tak to moc nezajížděj,stačí tak 200km a jak se bude motor povolovat,tak zrychluj,ale jezdi s rozumem,zbytečně ho nepřetěžuj a zbytečně nejezdi jak šnek....po cca 600km seřiď směs zpět na cihlovou svíčku a je hotovo...
Datum: 10. prosince 2012 6:30
 Jehlu na třetí zářez, více oleje (dávam 1:25 kvalitní minerál), prvních 100km hodně opatrně, často přestávky. Pak by se měl začít motor uvolňovat...rozhodně motor nepřetěžovat, tzn nepřetáčet a nepodtáčet. Měnit rychlost, často řadit...
Datum: 09. prosince 2012 15:41
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Zdar draci, mam otázku chtěl bych se zeptat na váš názor na tuto motorku "Honda CB 125 T" předem díky za váš názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2012 22:58
 teda s touhle nemám zkušenosti, ale jsou to starý pekáče, ale doporučil bych cbr125 to je slušná moto sám jsem na ní nalítal několik tisíc.
Datum: 12. prosince 2012 22:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Stará vražda, ještě k tomu Honda a 4T...
Datum: 09. prosince 2012 19:23
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Otazka : Dala by sa nejako upravit kluka z 21 alebo z 555 aby pasovala do 05 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 17:11
Jméno: Jarin
IP: uživatel9865
 Hm pěkná!! Takovou jsem vždycky chtěl. Tak nad čím se rozmejšlíš, kup tempo a silichrom, motor dej do go(cenově za to dáš jako za repas klikovky na 05) a máš krásnou mašinu! Já minulý rok dostal 20, která 25let stála ve sklepě, tak jsem dal motor do go a letos vyrazil na STK a musím říci, že bez jediného problému všichni mechanici se k ní sešli a jen si jí prohlíželi a jestli to svítí, troubí je vůbec nezajímalo.
Datum: 14. prosince 2012 17:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 13. prosince 2012 17:42
Jméno: Jarin
IP: uživatel14836
 Jj chápu. Tak uvidíš jaká bude ta klika co máš možnost koupit a pak se rozhodneš. Jen říkám, že pokud chceš, aby ten motor byl doopravdy ok ta go klikovky tě nemine. Ono totiž nikdy nevíš jak ten co ti jí prodává se k tý klikovce choval, kde všude se válela a jak byla uskladněná a nikdy nebude jetá klika 100% ok. Zkus se u vás popídit jestli někdo klikovky nedělá a ten by ti třebas mohl poradit co by se za kolik peněz dalo udělat. Jimak mi tenkrát radili, koupit kliku na 21 podle ní koupit ložiska(vnější velikost podle karteru a díra dle kliky) a v primáru převrtat díru, aby zalezlo dál, ale nemám s tím žádnou zkušenost.
Datum: 12. prosince 2012 18:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 no ja mam uz 21 v uplne povodnom stave a budem ju renovovat.. A 05 mam iba motor po go ale som ho dost znicil este ked som nevedel co to je za motor (vtedy som ho mal na takom mini bantame) no a teraz by som ho chcel znova zgeneralkovat a potom zohnat nejake diely a spravit si 05 alebo aspon repliku
Datum: 12. prosince 2012 7:59
Jméno: Jarin
IP: uživatel14829
 Hlavní rozdíl je v těch bočních čepech. U 05 mají menší průměr(je stejný od setrvačníku a pomalu se zežtíhluje),čep co vede k primárnímu kolečku je kratší a v setrvačníkách jsou dvě díry. u 21 jsou ty boční čepy tluščí u setrvačníku a tak po 1cm je malej schůdek a začnou se zužovat a v setrvačníkách nejsou díry. Lepší je jí mít venku a vše porovnat. A rozenáš zda je klika v pořádku? Ono totiž nejde jen o to koupit klikovku, ale hlavně o to, aby byla aspoň trochu ok, protože pak bis mohl zkončit tam kde jsi teď. Proto jsem ti radil, pokud nemáš ani kostru s plechařinou kup si raději celýho pionýra 20 a vyjde tě to levněji. Protože pokud chceš jak ty píšeš dělat renovaci, tak ten motor je základ a go klikovky tě stejně nemine.
Datum: 11. prosince 2012 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel14828
 Jo,klika z J05 má díry v setrvákách,klika z J21 je nemá.
Datum: 11. prosince 2012 10:59
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14827
 a jak rozoznam kluku 20 a 05??? Lebo mam moznost kupit kluku na 05 ale nechcem sa osrat aby to nebola z 20... No a stary motor je na povaly a zlozeny a nechce sa mi ho rozoberat
Datum: 11. prosince 2012 10:16
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 ono te asisklamalo ale 141 čem používá i 21 ale sou jine setrvaky a čepy do ložisek
Datum: 10. prosince 2012 13:19
Jméno: Jarin
IP: uživatel10826
 Jo tak tohle znám a asi tě moc nepotěším. Před rokem jsem řešil stejný problém na své 05, taky jsem chtěl dát starou klikovku na repas a jak to dopadlo.. V jedné dílně mi kliku rozlisovali, ale po rozlisování zjistili, že tam nepasuje ojnice tak mi jí po měsíci vrátili rozloženou. Tak jsem se vydal jinam, jj není žádný problém tak se mi ulevilo, ale jen do doby než jsem se zeptal na cenu. Kolik to asi bude stát...., 2600 kc Tak jsem vytřeštil oči klikovku zbalil a dal tam jinou a až budou peníze tak jí nechám udělat. Možná, že do té doby, jí někdo začne dělat a bude po starostech. Má rada, motor si schovej a sežeň si jawu 20 nebo 21 a když bedeš mít štěstí tak za ní dáš míň než za repas klikovky.
Datum: 10. prosince 2012 7:27
Jméno: standa
IP: uživatel14825
 Tu první verzi kliky s 10mm čepem sem taky neviděl,ale věřim tomu,do konce 62 roku byly dva odlitky motoru a další mutace a až v roce 63 to začali jet na čisto jak to známe... Rozdíl v klikách je hlavně ve spodním čepu! První modely měli malej spodní čep-pařez-a slabou ojničku...a na to prostě nejsou ojnice....pozdější modely měli ojnici jako J21.... Osobně bych se 300,- koupil na burze nějakej polomotor bez válce a spojky atd a složil ze dvou jeden...
Datum: 10. prosince 2012 6:41
 cap
Datum: 09. prosince 2012 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 21 měla taky 14.1
Datum: 09. prosince 2012 21:00
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja mam tu 14,1 ... A 21 mala jaky piestny cap ?
Datum: 09. prosince 2012 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no já myslím že sehnat kliku do 05 snad nebude takovej problém klik do 05 s čepem 14,1 je pořád hodně,spíš jsem nikdy neviděl tu s čepem 10
Datum: 09. prosince 2012 19:38
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja mam doma iba motor z 05 a mal som ho na takej Bantam jawke .. no a raz mi kamarad zadrel ojnicu ked bolo horko a on to dusil na 1. do kopca  no a tu hlavu aj valec chcem nechat orig .... teraz chcem 2-krat zgeneralkovat ten motor a po case zohnat nejaku 05 bez motora a pekne ju zrenovovat ... no a kedze mam iba 15 tak nemam zrovna moc penazi
Datum: 09. prosince 2012 17:35
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 no jedině teda sehnat kliku do 05 s ojnicí na 14 čep myslím že byli docela běžně par motoru sem s ti vyděl myslím že se to lisí pruměrem setrvaku a čepu kliky ..obměr starou a sežen jinou ....proč vubec měníš stavající kliku? ja osbně bych to řešil až po zavadě se 300 korunamy moc parady neuděláš kdyš klika po repasi je dražší neš celej fichtel,,,neuraž se ale je to tak zachovala puvodní klika je nej řešení navíc je i dost odolná i sou na ní běžně dostupnéi tuningove písty s velkým vrtáním....jen bych nesnižoval hlavu a nemontoval ledvinkovou z 21 23.... oprava kliky je velmi naročná zaležitost dělal sem si to v praci s chlapem co to umí a po 2 už bych raděj koupil jinou dobrou je s tim dost sraní ...naučil sem se že nejni nad to když je vše na sebe zvyklí a s ničím pak nejni prace....doufám že sem neurazil 05 je docela rarita v puvodním stavu sa díky trošku menšímu výkonu nejede tolik jak 20 21 23 ale ma jine kouzlo.... jinak nevím co tě trápí a co bys potřeboval klika z 555 jde do 05 maximalně budeš muset koupit píst s čepem a segrovkami na 10 mm pístní čep
Datum: 09. prosince 2012 16:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja by som radsej nejaku variantu tak do 300kč  Pripadne mam doma aj sustruh na nejake upravy keby bolo treba ....
Datum: 09. prosince 2012 13:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 některé novější 05 měli ojnice na 14 čep a byly daleko robustnější možná že by šlo takovou kliku při go motoru vyrobit za použití crk ojnice...ja takovou kliku měl byla i zamontovaná v motoru 05 ...scháněj repas kliky vyjde na 1500 ja tu svou dal za 500..
Datum: 09. prosince 2012 12:54
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 13:47
 pockejte az vleze za riditka malej sesa  tu budou grifi prez hubu  ale jeste ma cas,,tak mate co ladit draci
Datum: 09. prosince 2012 13:47
 ospavedlňujem sa  musím ešte vychytať muchy
Datum: 09. prosince 2012 11:51
 az na ten grif se stojankem je hudba bajecna
Datum: 09. prosince 2012 11:43
 čau draci. Máte přehled kolik se dá natočit km na motoru skůtra tatran 125, než je třeba go motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!No esli má dvojtakt vydržet 15000 km, toš to budu rači zaséj jezdit na kole!!!A teď vážně!Kolik sem nalítal já si už nepamatuju!Zeťák nalítal na Mustangovi nekolik desítek tisíc a zatím ho nenapadlo dělat generálku!A synáček dysi pořídil JAWU 350/638 kerá měla 30000 km a pořád chtěl dělat generálku.Na dotaz proč?Odpověděl, že to kamarádi říkajú!Zatím najezdil dalších 30000 km a motor sme z vnitřku ešče neviděli!Toš nevím.Ale myslím, že Tatran si teho nechal líbit moc.Měl sem z něho kliku a vložku válce v závodním motoru, kerej točil kolem 11000 otáček a problémy s nim nebyly.Toš tak!
Datum: 10. prosince 2012 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 asi tak mustang mi rachtal dobrejch 12 000km a předtím měl tal 25 najeto
Datum: 09. prosince 2012 19:40
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 těško soudit je to ruzné pokut máš něco najeto snad poznáš že klika mlátí a a při piání plynu chrastěj kroužky pokut si technicky zdatnej vykuchni motor a skoukni vule kroužku a ložisek ojnice...měření ti hned napoví...pochopitelně pokut vypadavaj kvalty nejni co řešit ...a je to asi na go ..
ale pozor negeneralkuj dobře zaběhlý motor pokut to chytá hned řadí a ujedeš na ton vsteklejm psum a třeba jen si klouzne spojka dej opravit lameli skoukni koš aby neměl drážky a jezdi....a spíš se věnuj brzdám a celkovemu stavu moto jinak o dvotaktech se tradovalo životnost 15000 bez zasahu ale některe stroje to přesahují 3 4 nasobně a pořád rachotěj...
Datum: 09. prosince 2012 16:57
Jméno: Adam250/353
IP: uživatel14641
 Zdravim ... Jak zistim ci J250/353 dava elektriku ??? Motor je dany dole z ramu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 19:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš dobre!Těším sa!Šak teraz uš neponáhlaj!
Datum: 11. prosince 2012 19:12
Jméno: Adam250/353
IP: uživatel14673
 no oskar .... dik ale uz som to vyriesil ... dik za rady
Datum: 11. prosince 2012 7:33
Jméno: Adam250/353
IP: uživatel14673
 oskar .. neboj napisem ti len nemam cas
Datum: 11. prosince 2012 7:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolecko!Vidiš to?Člověk mu chce poradit a dyž se optáš toš se uš neozve.Ani na meil!No nevim?Toš tak!
Datum: 10. prosince 2012 20:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Adame omlúvám se!Musel sem do práce!Napiš na:"2beo@seznam.cz".Ať na to nezapomenu!Kolecko to píše dobře, ale dá se s tým neco udělat!A neodpověděls mu!!!
Datum: 09. prosince 2012 22:00
 Dynamo na tomhle motoru musí být pro svojí správnou funkci buzeno ("Dodávat proud do statoru"  . Tím se z cívek stane elektromagnet, který vytvoří magnetické pole. Otáčením rotoru v tomto magnetickém poli vzniká proud, který je odebírán z uhlíků a dál jde přes relátko ke spotřebičum. Mimochodem za co jste točili tim motorem a kolik to mohlo mít otáček?
Datum: 09. prosince 2012 13:45
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 ahoj oskar ... toz ano ampermeter mam ale elektrika je odpojena a motor je len na stole v garazi a s dedom sme skusali pretocit motor vrtackou a skusacka neukazovala ziadne napatie ... dedko hovoril nieco o nejakom budeni ... co to je ? prosim ze by si mi to trochu objasnil
Datum: 09. prosince 2012 13:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Adam!Toš to Ti moc neporadili.Máš ampérmetr?
Datum: 09. prosince 2012 13:36
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo mu napiš na email třeba ti odpoví a nebo na facebook
Datum: 08. prosince 2012 22:19
 zeptej se ho
Datum: 08. prosince 2012 21:54
 Zdar draci,nevíte jestli někdo dělá výbrusy v okolí Uhlířských Janovic?Vím jen o někom v Čáslavi,ale je to docela daleko  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 13:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 co to skusit poslad pštou v dřevěný bedně?
Datum: 10. prosince 2012 13:27
Jméno: David Bak
IP: uživatel11109
 25km je opravdu štreka... Ale zkus Jeřichu v Sendražicích u Kolína. Ušetříš skoro 3km...
Datum: 09. prosince 2012 19:26
 Čaute draci,nevíte jestli je rozdíl mezi hlavou na 05 a 21? Asi jo že,prtože 21 má přece větší omprs než 05 ne? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 20:21
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 tak si tam dej z 21 má větší výkon a bohužel foto nemam ale to je lehký poznat proste jestly máš vedle svíčky ve vnitr hlavi takovou ledvinke(bouli)tak to je z 21 pokud tam není tak to más z 05
Datum: 09. prosince 2012 20:21
 Ne já mám 21 jen hlavu mám nejspíš z.05
Datum: 09. prosince 2012 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 z bespečnostních duvodu raděj na tenkou ojnici na 10 mm pístní čep kompresní hlavu nemontuj nemusela by to snest pokut máš ojnici na pístní čep mužeš namontovat... a pozor zmenšuje se předstih 05 má jiný...
Datum: 09. prosince 2012 18:50
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 08. prosince 2012 22:50
 Neměl bys i foto pro porovnání ?
Datum: 08. prosince 2012 22:28
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Rozdíl tam je v tom že 21 má ledvinku v hlavě kdešto 05 ještě ne
Datum: 08. prosince 2012 18:26
 Čus draci po víkendu pojedu na STK s Čz 175/487 a potřebuju poradit když nemám udělaný brzdový spínač na přední brzdu vadí to?Mám na mašině ty páčky tady z Fk .Tak by mě zajímalo jestli to nevadí a nebo jestli třeba budou mít keci a napíšou mě něco do závad nebo tak něco nevím.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2012 20:25
 Není problém nedávno jsem taky byl se 487 na STK a ani nechtěl přední zkusit.. stačilo mu že fungoval zadní
Datum: 08. prosince 2012 20:25
Jméno: Provaz
IP: uživatel12429
 Nepotřebuješ mít finkční brzdovku na přední brzdu- projdeš bez toho- a když budou mít kecy, tak tojde uhádat...
Datum: 08. prosince 2012 20:20
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ale dedo tam potom spravil smerovky presne podla 477 z `71 lebo ze sa mu nechcelo ukazovat rukami
Datum: 08. prosince 2012 19:32
 V roce 69 nemusely být směrovky, takže to má homologaci be směrovek, na STK ti nemůžou říct nic...
Datum: 08. prosince 2012 19:29
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Moja 477 r.v. `69 nemala ani smerovky z vyroby ... A na stk vtedy presla ... neviem si by uz teraz presla
Datum: 08. prosince 2012 19:03
 Po mě teda vždycky chtěli funkční spínač  ale když řekneš že to má homologaci bez toho tak asi taky prd poznaji...477 spínač neměla a na STK neřekli ani slovo...
Datum: 08. prosince 2012 18:27
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Posl.aktualizace: 08. prosince 2012 20:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No este zatial nie ... A z coho su ??
Datum: 08. prosince 2012 20:11
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 ja je mam doma chces je prodat???
Datum: 08. prosince 2012 19:45
 Zdravím draci, serval jsem závit na výpustním šroubu u Babetty tak jsem ho převrtal sedí i nový šroub ale mám problém. Nesehnal jsem nikde žádné vhodné těsnění tak mě napadlo si ho prostě vystřihnout jako třeba pod válec. Jenže potřebuji znát něco čím nezačne olej hned protékat.Všude v obchodech mě nabídli těsnící papíry ale role po 10m a to bych těsnil babetty celému okresu 100 let  Co třeba takové ty kancelářské svorky? tam je takový šikovný silnější papír ale aby tím ten olej nezačal protékat. Poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 21:23
Jméno: trubka
IP: uživatel14823
 colcino,to je problém koupit teflonovou pásku ? nebo kousek instalatérského česání a ,,natěsnit,, šroub.Stejně si závit vyřízl nakřivo tak tě žádná těsnící nic neutěsní.
Datum: 09. prosince 2012 21:23
 radši zajdi do nějaké mototechny pro třeba měděný.vodovodní jsou většinou v palcích takže bys musel vybírat z více kusů
Datum: 09. prosince 2012 10:10
Jméno: Provaz
IP: uživatel12429
 Fíbr musí být nějakej- jestli jsi serval M8 a prevrtal to na M10, ak v kazdým slusným železařství maji e vodovodních vecech hafo sadfibru za 10 kč 5 ks napriklad... stačí se podívat...
Datum: 08. prosince 2012 20:36
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Já bych to tak neprožíval. Napatlej to na místě kam se dává těsnění pořádně silikonem, dotáhni a do příštího odšroubování to neukápne. Je to prasečina, ale funguje to na všechny šrouby, těsní to výborně a šroub se nemusí tak dorvávat.
Datum: 08. prosince 2012 16:49
 Změř velkej průměr závitu toho šroubu nebo řekni jaky závitníkem si to řezal...
Datum: 08. prosince 2012 16:29
 To kdybych věděl... pokaždé mě totiž od něho odstává pár milimetrů a do týdne je kolem šroubu olejová kapka. Nevím co to je za šroub, mám ho nějak změřit? napadlo mě ještě koupit z internetu nějakou sadu je tam toho tuším 500 ks tak snad by se tam něco našlo ale ten papír by byl levnější
Datum: 08. prosince 2012 16:27
 Co je to za šroub že na to neni fíbr?
Datum: 08. prosince 2012 16:24
 No jo jasně ale nikde jsem nenašel přesně na můj šroub právě...
Datum: 08. prosince 2012 16:08
 Co fíbr?
Datum: 08. prosince 2012 16:05
 Zdar draci, chci se zeptat, jestli někdo nevíte odstín barvy červenýho staďáka. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 19:31
Jméno: cmelak
IP: uživatel14822
 Dík bejci!
Datum: 09. prosince 2012 19:31
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 červená na stadiona je RAL 3003 a 3004
Datum: 08. prosince 2012 16:03
 Nieje to náhodou RAL 3004?
Datum: 08. prosince 2012 13:43
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 čaute,chci se zeptat am hrozne tvrde zadni tlumiče.zkoušel jsem sednout na kamošovýho fichtla a ma to destkret měkčí.nevíte čím by to mohlo být?Pruží mi to pouze když po tom poradne skočím a to jenom trošku. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 17:28
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 Pepa: no nevím jak bych to měl poznat?kdyby to bylo to co popisuješ ty?  díky
Datum: 10. prosince 2012 17:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 rodělávat budeš muset ale nezaros t ti spíš čep na kyvce?
Datum: 10. prosince 2012 13:34
 Rozeber a mrkni dovnitř v čem je problém...takhle toho moc nezjistíme
Datum: 08. prosince 2012 11:59
Jméno: drak
IP: uživatel14188
 nazdar hoši,chtel bych se zeptat jak se delaji na jawu 21 ty 4kanaly a tak. jakou upravu toho valce bych si mohl nechat udelat abych nemusel menit karburator a výfuk,ale aby to jelo o trochu líp jde to? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2012 12:46
 Pokud chceš aby to trochu víc jelo a nemusel si nic měnit tak stačí upravit seriovej dvoukanál. Řešit 4K je zde zbytečný. Není problém se na něčem domluvit. Kdyžtak se ozvi na mail. Sice nemam webovky,ale dělam to za rozum
Datum: 08. prosince 2012 12:46
Jméno: jawař
IP: uživatel14817
 nazdar draku, já mám cestovní úpravu od stejskyho s jeho novou hlavou a je to paráda, cena, kvalita zpracování i spousta užitečných informací, info tu http://ms50.cz/_cu.html At to lítá!!!
Datum: 08. prosince 2012 10:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 řeknu ti to tkhle, to co si napsal, tak je nerealne dle me, jinak Standa Hrbek dela peckovni valce + ti poradi s ruznyma vecma  jinak dela upraveny dvoukanal a pecka, mám ho tky a nemuzu si vynachvalit
Datum: 07. prosince 2012 23:13
 Čaute draci,nevíte jak jak vyčistit výfuk jinak než zapálením,nechtěl bych si poškodit chromy,a taky mám koleno svařené k výfuku(nechte si prosím komentáře typu kdo to svaří je hovado apo.)Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 10:07
 jde o to,že pokud to svaříš nastává problém s čištěním,druhý a větší je ten,že ve valné většině se stupačkový kříž povolí a tudíž jedíný pružný spoj na výfuku je svařen,vytrhnou se ti štefty na válci.Ale vy jste všichni technicky zdatní a odvrtávání šteftů a opravování závitů či řezání nových mate v malíčku,že?
Datum: 09. prosince 2012 10:07
Jméno: jano
IP: uživatel14816
 Hydroxid sodný sa dá kupit v drogerii, používa sa bežne na čistenie vodovodných odpadov. U nas stojí 800g. asi 3 eura.
Datum: 08. prosince 2012 7:20
 Díky moc,a kde to mám sehnat?
Datum: 07. prosince 2012 21:08
Jméno: jano
IP: uživatel14815
 Krásne sa dá výfuk vyčistiť roztokom hydroxidu sodného, ale je pri tom riziko poleptania pokožky. Výfuk z tenšej strany vodotesne upchať, postaviť do zvislej polohy, do výfuku nasypať asi 200g. NaOH a zaliať vriacou vodou. Po troch hodinách vyliať, odšpuntovať a vystriekať vodou zvnútra.
Datum: 07. prosince 2012 20:17
Jméno: racer
IP: uživatel14812
 Zdravím, mmám dotaz, co mi muzou rict benga na to, že bych jel na fichtlu ve snehu. vim ze se to tu resilo, ale neni mi to furt jasne dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 14:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14813
 no samohřejmě musíš mít papíry a fichtl taky
Datum: 07. prosince 2012 14:07
 Můžou akorát čumět s otevřenou hubou jak krásně jedeš.
Datum: 07. prosince 2012 13:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 můžou ti tak akorát políbit prdel
Datum: 07. prosince 2012 12:14
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 13:57
 honza-m.Udělám to tak že na 21 dám jenom blinkry které se dávaly na ty 05 pro Kanadu.Měly jen 20 Watové zapalování což já mám novější 30 Watové.V Kanadě to asi stačilo protože se přes den jezdilo bez světel a v noci při zapnutých světlách šly vidět i blinkry.Horší by to bylo přes den i se světly
Datum: 09. ledna 2013 13:57
Jméno: honza-m
IP: uživatel9645
 motor z 21 ? proč ? sežeň si stromeček s krátkým vývodem na řetěz. kolečko, kulatej spojk. dekl a je to skoro origo .... zadní kastle na 05 ti nesedne na "hranatý" dekl z 20-21
Datum: 10. prosince 2012 13:40
 když seš tak chytrej péro tak sežeň originál 05 s blinkrama pro Kanadu ať teda nemusím stavět bastl  .Vsadím se že ji neseženeš ale tady seš chytrej jak sviň...
Datum: 09. prosince 2012 14:50
 kdo si ještě myslí tak jako péro že stavím bastl?
Datum: 09. prosince 2012 14:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jednoduše řečeno stavíš bezcenej bastl
Datum: 07. prosince 2012 17:22
 jj přesně tak  Stavím totiž tu 05 s blinkrama ale z motorem 21
Datum: 06. prosince 2012 21:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 čeče sháníš koukám info kde se dá co? ale fakt se toho už o moc víc nedozvíš, jedině znát někoho z povážek, ale to už je taky skoro pasé..
Datum: 06. prosince 2012 21:39
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 Caute,chci se zeptat jak je to s 11zubym sekundarem. Prej kdyz ho budu mit tak mi bude drit retazek o karter.a prej se tam dava nejaka mensi matkanJde vyrobit doma?nebo se necim proste nahradit aby.to nedrelo? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já souhlasím s pepou taky vždy dávám podložku pod kolečko aby bylo o ten 1mm dál a pak ještě podložku na kolečko a tou to zajistím,myslím že s 11 z neude problém ale je potřeba mít nové kolečko a nový řetěz!! a častěji to hlídat jinak se ti opravdu odře domek pro gufero a pak je to docela problém
Datum: 07. prosince 2012 17:25
 S matkou problém není..  nevím proč by to mělo mít něco společnýho s guferem jak tady píše pejsek, mám 11z a žádný problém není.. v žádným případě nedávej jednu podložku pod to kolečko!! Je pravda že kátry to trošlu líže ale nic vážnýho .. je to jen občas když jedeš po hrbolech s kopečka vez plynu tak to o kártr občas zavadí ale jinak není problém
Datum: 07. prosince 2012 16:59
Jméno: pejsek
IP: uživatel14802
 skutečne to dře o karter a bere to i gufero nevím jesly to může opravdu dojít k tomu že by se tam udělala díra.. ale nějaký spekulace tu jsou.. každopádně pod kolečko dej ještě jednu podložku můžeš tam dát tu pojistnou jak píše pepa..(to je ta co jí zaklepáváš na tu matku aby se nepovolila)
Datum: 07. prosince 2012 16:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 S 11z. kolečkem jsem žádný problém neměl.
Datum: 07. prosince 2012 8:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 matka mi šla seriova jen se koupil navíc pojistnou podložku a dal jí od motoru aby se to vypodloýilo
Datum: 06. prosince 2012 21:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, dá se nějak rozpoznat rotor od 25W a 30W ? je nejak oznacen?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 21:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 aha jo jinak dík a sorry za dotaz co tu už je
Datum: 06. prosince 2012 21:19
 ano.. a je to tu už nekolikrát popsané... zezadu je katalogové číslo.. a poslední dvojčíslo značí kam patří.. 05 je prro 20W ..... a 20 je pro 30W
Datum: 06. prosince 2012 21:11
|



|