česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  384  385  386  387  388  389  390  391  392  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
Zdar draci, mam takovy dotaz chtel bych se zeptat na jakem stupinku musi byt plisek na jehle? Mam Jawu 50/21. Pls poradte ja to mam na druhym stupinku ze zhora ale nevim podle ceho se mam ridit.Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po záběhu by to standartně mělo být na druhém shora...
 
 
Datum: 09. prosince 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar      IP: uživatel13482    
Zdar draci. Chtěl jsem se zeptat. Nechal jsem si udělat celkově motor z 21 jawy (oprava, výbrus). Jak nejlépe ho zajet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
kde ti to prosím dělali. Potřeboval bych taky repásnout.
 
 
Datum: 04. ledna 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14825    
Jestli máš píst a kroužky z FK tak to moc nezajížděj,stačí tak 200km a jak se bude motor povolovat,tak zrychluj,ale jezdi s rozumem,zbytečně ho nepřetěžuj a zbytečně nejezdi jak šnek....po cca 600km seřiď směs zpět na cihlovou svíčku a je hotovo...
 
 
Datum: 10. prosince 2012 6:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jehlu na třetí zářez, více oleje (dávam 1:25 kvalitní minerál), prvních 100km hodně opatrně, často přestávky. Pak by se měl začít motor uvolňovat...rozhodně motor nepřetěžovat, tzn nepřetáčet a nepodtáčet. Měnit rychlost, často řadit...
 
 
Datum: 09. prosince 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
Zdar draci, mam otázku chtěl bych se zeptat na váš názor na tuto motorku "Honda CB 125 T" předem díky za váš názor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: jirjan007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda s touhle nemám zkušenosti, ale jsou to starý pekáče, ale doporučil bych cbr125 to je slušná moto sám jsem na ní nalítal několik tisíc.
 
 
Datum: 12. prosince 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Stará vražda, ještě k tomu Honda a 4T...
 
 
Datum: 09. prosince 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Otazka : Dala by sa nejako upravit kluka z 21 alebo z 555 aby pasovala do 05 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9865    
Hm pěkná!! Takovou jsem vždycky chtěl. Tak nad čím se rozmejšlíš, kup tempo a silichrom, motor dej do go(cenově za to dáš jako za repas klikovky na 05) a máš krásnou mašinu! Já minulý rok dostal 20, která 25let stála ve sklepě, tak jsem dal motor do go a letos vyrazil na STK a musím říci, že bez jediného problému všichni mechanici se k ní sešli a jen si jí prohlíželi a jestli to svítí, troubí je vůbec nezajímalo.
 
 
Datum: 14. prosince 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Inac toto je ta 21 co som zohnal od suseda zadarmo a je uplne origo http://postimage.org/image/pwot84ig5/ len jej chyba fajka
 
 
Datum: 13. prosince 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel14836    
Jj chápu. Tak uvidíš jaká bude ta klika co máš možnost koupit a pak se rozhodneš. Jen říkám, že pokud chceš, aby ten motor byl doopravdy ok ta go klikovky tě nemine. Ono totiž nikdy nevíš jak ten co ti jí prodává se k tý klikovce choval, kde všude se válela a jak byla uskladněná a nikdy nebude jetá klika 100% ok. Zkus se u vás popídit jestli někdo klikovky nedělá a ten by ti třebas mohl poradit co by se za kolik peněz dalo udělat. Jimak mi tenkrát radili, koupit kliku na 21 podle ní koupit ložiska(vnější velikost podle karteru a díra dle kliky) a v primáru převrtat díru, aby zalezlo dál, ale nemám s tím žádnou zkušenost.
 
 
Datum: 12. prosince 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14673    
no ja mam uz 21 v uplne povodnom stave a budem ju renovovat.. A 05 mam iba motor po go ale som ho dost znicil este ked som nevedel co to je za motor (vtedy som ho mal na takom mini bantame) no a teraz by som ho chcel znova zgeneralkovat a potom zohnat nejake diely a spravit si 05 alebo aspon repliku
 
 
Datum: 12. prosince 2012 7:59
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel14829    
Hlavní rozdíl je v těch bočních čepech. U 05 mají menší průměr(je stejný od setrvačníku a pomalu se zežtíhluje),čep co vede k primárnímu kolečku je kratší a v setrvačníkách jsou dvě díry. u 21 jsou ty boční čepy tluščí u setrvačníku a tak po 1cm je malej schůdek a začnou se zužovat a v setrvačníkách nejsou díry. Lepší je jí mít venku a vše porovnat. A rozenáš zda je klika v pořádku? Ono totiž nejde jen o to koupit klikovku, ale hlavně o to, aby byla aspoň trochu ok, protože pak bis mohl zkončit tam kde jsi teď. Proto jsem ti radil, pokud nemáš ani kostru s plechařinou kup si raději celýho pionýra 20 a vyjde tě to levněji. Protože pokud chceš jak ty píšeš dělat renovaci, tak ten motor je základ a go klikovky tě stejně nemine.
 
 
Datum: 11. prosince 2012 11:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14828    
Jo,klika z J05 má díry v setrvákách,klika z J21 je nemá.
 
 
Datum: 11. prosince 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14827    
a jak rozoznam kluku 20 a 05??? Lebo mam moznost kupit kluku na 05 ale nechcem sa osrat aby to nebola z 20... No a stary motor je na povaly a zlozeny a nechce sa mi ho rozoberat
 
 
Datum: 11. prosince 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
ono te asisklamalo ale 141 čem používá i 21 ale sou jine setrvaky a čepy do ložisek
 
 
Datum: 10. prosince 2012 13:19
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel10826    
Jo tak tohle znám a asi tě moc nepotěším. Před rokem jsem řešil stejný problém na své 05, taky jsem chtěl dát starou klikovku na repas a jak to dopadlo.. V jedné dílně mi kliku rozlisovali, ale po rozlisování zjistili, že tam nepasuje ojnice tak mi jí po měsíci vrátili rozloženou. Tak jsem se vydal jinam, jj není žádný problém tak se mi ulevilo, ale jen do doby než jsem se zeptal na cenu. Kolik to asi bude stát...., 2600 kc Tak jsem vytřeštil oči klikovku zbalil a dal tam jinou a až budou peníze tak jí nechám udělat. Možná, že do té doby, jí někdo začne dělat a bude po starostech. Má rada, motor si schovej a sežeň si jawu 20 nebo 21 a když bedeš mít štěstí tak za ní dáš míň než za repas klikovky.
 
 
Datum: 10. prosince 2012 7:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14825    
Tu první verzi kliky s 10mm čepem sem taky neviděl,ale věřim tomu,do konce 62 roku byly dva odlitky motoru a další mutace a až v roce 63 to začali jet na čisto jak to známe... Rozdíl v klikách je hlavně ve spodním čepu! První modely měli malej spodní čep-pařez-a slabou ojničku...a na to prostě nejsou ojnice....pozdější modely měli ojnici jako J21.... Osobně bych se 300,- koupil na burze nějakej polomotor bez válce a spojky atd a složil ze dvou jeden...
 
 
Datum: 10. prosince 2012 6:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cap :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
21 měla taky 14.1
 
 
Datum: 09. prosince 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No ja mam tu 14,1 ... A 21 mala jaky piestny cap ?
 
 
Datum: 09. prosince 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
no já myslím že sehnat kliku do 05 snad nebude takovej problém klik do 05 s čepem 14,1 je pořád hodně,spíš jsem nikdy neviděl tu s čepem 10
 
 
Datum: 09. prosince 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No ja mam doma iba motor z 05 a mal som ho na takej Bantam jawke .. no a raz mi kamarad zadrel ojnicu ked bolo horko a on to dusil na 1. do kopca :-( no a tu hlavu aj valec chcem nechat orig .... teraz chcem 2-krat zgeneralkovat ten motor a po case zohnat nejaku 05 bez motora a pekne ju zrenovovat ... no a kedze mam iba 15 tak nemam zrovna moc penazi :-(
 
 
Datum: 09. prosince 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
no jedině teda sehnat kliku do 05 s ojnicí na 14 čep myslím že byli docela běžně par motoru sem s ti vyděl myslím že se to lisí pruměrem setrvaku a čepu kliky ..obměr starou a sežen jinou ....proč vubec měníš stavající kliku? ja osbně bych to řešil až po zavadě se 300 korunamy moc parady neuděláš kdyš klika po repasi je dražší neš celej fichtel,,,neuraž se ale je to tak zachovala puvodní klika je nej řešení navíc je i dost odolná i sou na ní běžně dostupnéi tuningove písty s velkým vrtáním....jen bych nesnižoval hlavu a nemontoval ledvinkovou z 21 23.... oprava kliky je velmi naročná zaležitost dělal sem si to v praci s chlapem co to umí a po 2 už bych raděj koupil jinou dobrou je s tim dost sraní ...naučil sem se že nejni nad to když je vše na sebe zvyklí a s ničím pak nejni prace....doufám že sem neurazil 05 je docela rarita v puvodním stavu sa díky trošku menšímu výkonu nejede tolik jak 20 21 23 ale ma jine kouzlo.... jinak nevím co tě trápí a co bys potřeboval klika z 555 jde do 05 maximalně budeš muset koupit píst s čepem a segrovkami na 10 mm pístní čep
 
 
Datum: 09. prosince 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No ja by som radsej nejaku variantu tak do 300kč :-( Pripadne mam doma aj sustruh na nejake upravy keby bolo treba ....
 
 
Datum: 09. prosince 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
některé novější 05 měli ojnice na 14 čep a byly daleko robustnější možná že by šlo takovou kliku při go motoru vyrobit za použití crk ojnice...ja takovou kliku měl byla i zamontovaná v motoru 05 ...scháněj repas kliky vyjde na 1500 ja tu svou dal za 500..
 
 
Datum: 09. prosince 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pockejte az vleze za riditka malej sesa :-) tu budou grifi prez hubu :-) ale jeste ma cas,,tak mate co ladit draci
 
 
Datum: 09. prosince 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ospavedlňujem sa :-D musím ešte vychytať muchy :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az na ten grif se stojankem je hudba bajecna :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: vlacekjihlava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci. Máte přehled kolik se dá natočit km na motoru skůtra tatran 125, než je třeba go motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!No esli má dvojtakt vydržet 15000 km, toš to budu rači zaséj jezdit na kole!!!A teď vážně!Kolik sem nalítal já si už nepamatuju!Zeťák nalítal na Mustangovi nekolik desítek tisíc a zatím ho nenapadlo dělat generálku!A synáček dysi pořídil JAWU 350/638 kerá měla 30000 km a pořád chtěl dělat generálku.Na dotaz proč?Odpověděl, že to kamarádi říkajú!Zatím najezdil dalších 30000 km a motor sme z vnitřku ešče neviděli!Toš nevím.Ale myslím, že Tatran si teho nechal líbit moc.Měl sem z něho kliku a vložku válce v závodním motoru, kerej točil kolem 11000 otáček a problémy s nim nebyly.Toš tak!
 
 
Datum: 10. prosince 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
asi tak mustang mi rachtal dobrejch 12 000km a předtím měl tal 25 najeto
 
 
Datum: 09. prosince 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
těško soudit je to ruzné pokut máš něco najeto snad poznáš že klika mlátí a a při piání plynu chrastěj kroužky pokut si technicky zdatnej vykuchni motor a skoukni vule kroužku a ložisek ojnice...měření ti hned napoví...pochopitelně pokut vypadavaj kvalty nejni co řešit ...a je to asi na go .. ale pozor negeneralkuj dobře zaběhlý motor pokut to chytá hned řadí a ujedeš na ton vsteklejm psum a třeba jen si klouzne spojka dej opravit lameli skoukni koš aby neměl drážky a jezdi....a spíš se věnuj brzdám a celkovemu stavu moto jinak o dvotaktech se tradovalo životnost 15000 bez zasahu ale některe stroje to přesahují 3 4 nasobně a pořád rachotěj...
 
 
Datum: 09. prosince 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Adam250/353      IP: uživatel14641    
Zdravim ... Jak zistim ci J250/353 dava elektriku ??? Motor je dany dole z ramu . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš dobre!Těším sa!Šak teraz uš neponáhlaj!
 
 
Datum: 11. prosince 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: Adam250/353      IP: uživatel14673    
no oskar .... dik ale uz som to vyriesil ... dik za rady :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2012 7:33
 
 
 
 
Jméno: Adam250/353      IP: uživatel14673    
oskar .. neboj napisem ti len nemam cas
 
 
Datum: 11. prosince 2012 7:31
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kolecko!Vidiš to?Člověk mu chce poradit a dyž se optáš toš se uš neozve.Ani na meil!No nevim?Toš tak!
 
 
Datum: 10. prosince 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Adame omlúvám se!Musel sem do práce!Napiš na:"2beo@seznam.cz".Ať na to nezapomenu!Kolecko to píše dobře, ale dá se s tým neco udělat!A neodpověděls mu!!!
 
 
Datum: 09. prosince 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dynamo na tomhle motoru musí být pro svojí správnou funkci buzeno ("Dodávat proud do statoru";-). Tím se z cívek stane elektromagnet, který vytvoří magnetické pole. Otáčením rotoru v tomto magnetickém poli vzniká proud, který je odebírán z uhlíků a dál jde přes relátko ke spotřebičum. Mimochodem za co jste točili tim motorem a kolik to mohlo mít otáček?
 
 
Datum: 09. prosince 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
ahoj oskar ... toz ano ampermeter mam ale elektrika je odpojena a motor je len na stole v garazi a s dedom sme skusali pretocit motor vrtackou a skusacka neukazovala ziadne napatie ... dedko hovoril nieco o nejakom budeni ... co to je ? prosim ze by si mi to trochu objasnil
 
 
Datum: 09. prosince 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Adam!Toš to Ti moc neporadili.Máš ampérmetr?
 
 
Datum: 09. prosince 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nebo mu napiš na email třeba ti odpoví a nebo na facebook
 
 
Datum: 08. prosince 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zeptej se ho
 
 
Datum: 08. prosince 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,nevíte jestli někdo dělá výbrusy v okolí Uhlířských Janovic?Vím jen o někom v Čáslavi,ale je to docela daleko :-DDík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
co to skusit poslad pštou v dřevěný bedně?
 
 
Datum: 10. prosince 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: David Bak      IP: uživatel11109    
25km je opravdu štreka... Ale zkus Jeřichu v Sendražicích u Kolína. Ušetříš skoro 3km...
 
 
Datum: 09. prosince 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,nevíte jestli je rozdíl mezi hlavou na 05 a 21? Asi jo že,prtože 21 má přece větší omprs než 05 ne? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
tak si tam dej z 21 má větší výkon a bohužel foto nemam ale to je lehký poznat proste jestly máš vedle svíčky ve vnitr hlavi takovou ledvinke(bouli)tak to je z 21 pokud tam není tak to más z 05
 
 
Datum: 09. prosince 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne já mám 21 jen hlavu mám nejspíš z.05
 
 
Datum: 09. prosince 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
z bespečnostních duvodu raděj na tenkou ojnici na 10 mm pístní čep kompresní hlavu nemontuj nemusela by to snest pokut máš ojnici na pístní čep mužeš namontovat... a pozor zmenšuje se předstih 05 má jiný...
 
 
Datum: 09. prosince 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Strejda google pro priste ej? http://www.motozelvy.ic.cz/technika/hlava.htm
 
 
Datum: 08. prosince 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neměl bys i foto pro porovnání ?
 
 
Datum: 08. prosince 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
Rozdíl tam je v tom že 21 má ledvinku v hlavě kdešto 05 ještě ne
 
 
Datum: 08. prosince 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci po víkendu pojedu na STK s Čz 175/487 a potřebuju poradit když nemám udělaný brzdový spínač na přední brzdu vadí to?Mám na mašině ty páčky tady z Fk .Tak by mě zajímalo jestli to nevadí a nebo jestli třeba budou mít keci a napíšou mě něco do závad nebo tak něco nevím.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není problém nedávno jsem taky byl se 487 na STK a ani nechtěl přední zkusit.. stačilo mu že fungoval zadní :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: Provaz      IP: uživatel12429    
Nepotřebuješ mít finkční brzdovku na přední brzdu- projdeš bez toho- a když budou mít kecy, tak tojde uhádat...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No ale dedo tam potom spravil smerovky presne podla 477 z `71 lebo ze sa mu nechcelo ukazovat rukami :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V roce 69 nemusely být směrovky, takže to má homologaci be směrovek, na STK ti nemůžou říct nic...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Moja 477 r.v. `69 nemala ani smerovky z vyroby ... A na stk vtedy presla ... neviem si by uz teraz presla
 
 
Datum: 08. prosince 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po mě teda vždycky chtěli funkční spínač :-) ale když řekneš že to má homologaci bez toho tak asi taky prd poznaji...477 spínač neměla a na STK neřekli ani slovo...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravicko ... Neviete z coho su tieto predne tlmice ? http://postimage.org/image/iwtumoft7/ A daly by sa na taku dlzku nejako upravit z 21 pio ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No este zatial nie ... A z coho su ??
 
 
Datum: 08. prosince 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
ja je mam doma chces je prodat???
 
 
Datum: 08. prosince 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: colcino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, serval jsem závit na výpustním šroubu u Babetty tak jsem ho převrtal sedí i nový šroub ale mám problém. Nesehnal jsem nikde žádné vhodné těsnění tak mě napadlo si ho prostě vystřihnout jako třeba pod válec. Jenže potřebuji znát něco čím nezačne olej hned protékat.Všude v obchodech mě nabídli těsnící papíry ale role po 10m a to bych těsnil babetty celému okresu 100 let :-D Co třeba takové ty kancelářské svorky? tam je takový šikovný silnější papír ale aby tím ten olej nezačal protékat. Poradí někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14823    
colcino,to je problém koupit teflonovou pásku ? nebo kousek instalatérského česání a ,,natěsnit,, šroub.Stejně si závit vyřízl nakřivo tak tě žádná těsnící nic neutěsní.
 
 
Datum: 09. prosince 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši zajdi do nějaké mototechny pro třeba měděný.vodovodní jsou většinou v palcích takže bys musel vybírat z více kusů
 
 
Datum: 09. prosince 2012 10:10
 
 
 
 
Jméno: Provaz      IP: uživatel12429    
Fíbr musí být nějakej- jestli jsi serval M8 a prevrtal to na M10, ak v kazdým slusným železařství maji e vodovodních vecech hafo sadfibru za 10 kč 5 ks napriklad... stačí se podívat...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Já bych to tak neprožíval. Napatlej to na místě kam se dává těsnění pořádně silikonem, dotáhni a do příštího odšroubování to neukápne. Je to prasečina, ale funguje to na všechny šrouby, těsní to výborně a šroub se nemusí tak dorvávat.
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Změř velkej průměr závitu toho šroubu nebo řekni jaky závitníkem si to řezal...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: colcino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To kdybych věděl... pokaždé mě totiž od něho odstává pár milimetrů a do týdne je kolem šroubu olejová kapka. Nevím co to je za šroub, mám ho nějak změřit? napadlo mě ještě koupit z internetu nějakou sadu je tam toho tuším 500 ks tak snad by se tam něco našlo ale ten papír by byl levnější
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to za šroub že na to neni fíbr?
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: colcino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo jasně ale nikde jsem nenašel přesně na můj šroub právě...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co fíbr?
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: cmelak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chci se zeptat, jestli někdo nevíte odstín barvy červenýho staďáka. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: cmelak      IP: uživatel14822    
Dík bejci! :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
červená na stadiona je RAL 3003 a 3004 :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:03
 
 
 
 
Jméno: 11oxojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nieje to náhodou RAL 3004?
 
 
Datum: 08. prosince 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
čaute,chci se zeptat am hrozne tvrde zadni tlumiče.zkoušel jsem sednout na kamošovýho fichtla a ma to destkret měkčí.nevíte čím by to mohlo být?Pruží mi to pouze když po tom poradne skočím a to jenom trošku. díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
Pepa: no nevím jak bych to měl poznat?kdyby to bylo to co popisuješ ty?:-) díky
 
 
Datum: 10. prosince 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
rodělávat budeš muset ale nezaros t ti spíš čep na kyvce?
 
 
Datum: 10. prosince 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozeber a mrkni dovnitř v čem je problém...takhle toho moc nezjistíme
 
 
Datum: 08. prosince 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14188    
nazdar hoši,chtel bych se zeptat jak se delaji na jawu 21 ty 4kanaly a tak. jakou upravu toho valce bych si mohl nechat udelat abych nemusel menit karburator a výfuk,ale aby to jelo o trochu líp jde to? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14814    
Pokud chceš aby to trochu víc jelo a nemusel si nic měnit tak stačí upravit seriovej dvoukanál. Řešit 4K je zde zbytečný. Není problém se na něčem domluvit. Kdyžtak se ozvi na mail. Sice nemam webovky,ale dělam to za rozum ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel14817    
nazdar draku, já mám cestovní úpravu od stejskyho s jeho novou hlavou a je to paráda, cena, kvalita zpracování i spousta užitečných informací, info tu http://ms50.cz/_cu.html At to lítá!!!
 
 
Datum: 08. prosince 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
řeknu ti to tkhle, to co si napsal, tak je nerealne dle me, jinak Standa Hrbek dela peckovni valce + ti poradi s ruznyma vecma ;-) jinak dela upraveny dvoukanal a pecka, mám ho tky a nemuzu si vynachvalit ;-)
 
 
Datum: 07. prosince 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,nevíte jak jak vyčistit výfuk jinak než zapálením,nechtěl bych si poškodit chromy,a taky mám koleno svařené k výfuku(nechte si prosím komentáře typu kdo to svaří je hovado apo.)Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde o to,že pokud to svaříš nastává problém s čištěním,druhý a větší je ten,že ve valné většině se stupačkový kříž povolí a tudíž jedíný pružný spoj na výfuku je svařen,vytrhnou se ti štefty na válci.Ale vy jste všichni technicky zdatní a odvrtávání šteftů a opravování závitů či řezání nových mate v malíčku,že?
 
 
Datum: 09. prosince 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel14816    
Hydroxid sodný sa dá kupit v drogerii, používa sa bežne na čistenie vodovodných odpadov. U nas stojí 800g. asi 3 eura.
 
 
Datum: 08. prosince 2012 7:20
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc,a kde to mám sehnat?
 
 
Datum: 07. prosince 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel14815    
Krásne sa dá výfuk vyčistiť roztokom hydroxidu sodného, ale je pri tom riziko poleptania pokožky. Výfuk z tenšej strany vodotesne upchať, postaviť do zvislej polohy, do výfuku nasypať asi 200g. NaOH a zaliať vriacou vodou. Po troch hodinách vyliať, odšpuntovať a vystriekať vodou zvnútra.
 
 
Datum: 07. prosince 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: racer      IP: uživatel14812    
Zdravím, mmám dotaz, co mi muzou rict benga na to, že bych jel na fichtlu ve snehu. vim ze se to tu resilo, ale neni mi to furt jasne dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14813    
no samohřejmě musíš mít papíry a fichtl taky
 
 
Datum: 07. prosince 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžou akorát čumět s otevřenou hubou jak krásně jedeš. :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2012 13:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
můžou ti tak akorát políbit prdel
 
 
Datum: 07. prosince 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdárek.Máte něco o 05 s blinkrama do Kanady nebo Mustangovi Golden sport?Stránky http://www.jawa-50.cz už mám proštudované odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 13:57
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honza-m.Udělám to tak že na 21 dám jenom blinkry které se dávaly na ty 05 pro Kanadu.Měly jen 20 Watové zapalování což já mám novější 30 Watové.V Kanadě to asi stačilo protože se přes den jezdilo bez světel a v noci při zapnutých světlách šly vidět i blinkry.Horší by to bylo přes den i se světly :-(
 
 
Datum: 09. ledna 2013 13:57
 
 
 
 
Jméno: honza-m      IP: uživatel9645    
motor z 21 ? proč ? sežeň si stromeček s krátkým vývodem na řetěz. kolečko, kulatej spojk. dekl a je to skoro origo .... zadní kastle na 05 ti nesedne na "hranatý" dekl z 20-21
 
 
Datum: 10. prosince 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když seš tak chytrej péro tak sežeň originál 05 s blinkrama pro Kanadu ať teda nemusím stavět bastl ;-).Vsadím se že ji neseženeš ale tady seš chytrej jak sviň...
 
 
Datum: 09. prosince 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo si ještě myslí tak jako péro že stavím bastl?
 
 
Datum: 09. prosince 2012 14:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jednoduše řečeno stavíš bezcenej bastl
 
 
Datum: 07. prosince 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj přesně tak ;-) Stavím totiž tu 05 s blinkrama ale z motorem 21
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
čeče sháníš koukám info kde se dá co? ale fakt se toho už o moc víc nedozvíš, jedině znát někoho z povážek, ale to už je taky skoro pasé..
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
Caute,chci se zeptat jak je to s 11zubym sekundarem. Prej kdyz ho budu mit tak mi bude drit retazek o karter.a prej se tam dava nejaka mensi matkanJde vyrobit doma?nebo se necim proste nahradit aby.to nedrelo? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
já souhlasím s pepou taky vždy dávám podložku pod kolečko aby bylo o ten 1mm dál a pak ještě podložku na kolečko a tou to zajistím,myslím že s 11 z neude problém ale je potřeba mít nové kolečko a nový řetěz!! a častěji to hlídat jinak se ti opravdu odře domek pro gufero a pak je to docela problém
 
 
Datum: 07. prosince 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S matkou problém není.. ;-) nevím proč by to mělo mít něco společnýho s guferem jak tady píše pejsek, mám 11z a žádný problém není.. v žádným případě nedávej jednu podložku pod to kolečko!! Je pravda že kátry to trošlu líže ale nic vážnýho .. je to jen občas když jedeš po hrbolech s kopečka vez plynu tak to o kártr občas zavadí ale jinak není problém :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14802    
skutečne to dře o karter a bere to i gufero nevím jesly to může opravdu dojít k tomu že by se tam udělala díra.. ale nějaký spekulace tu jsou.. každopádně pod kolečko dej ještě jednu podložku můžeš tam dát tu pojistnou jak píše pepa..(to je ta co jí zaklepáváš na tu matku aby se nepovolila) :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
S 11z. kolečkem jsem žádný problém neměl.
 
 
Datum: 07. prosince 2012 8:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
matka mi šla seriova jen se koupil navíc pojistnou podložku a dal jí od motoru aby se to vypodloýilo
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, dá se nějak rozpoznat rotor od 25W a 30W ? je nejak oznacen? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
aha jo jinak dík a sorry za dotaz co tu už je
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. a je to tu už nekolikrát popsané... zezadu je katalogové číslo.. a poslední dvojčíslo značí kam patří.. 05 je prro 20W ..... a 20 je pro 30W
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:11
 
<  384  385  386  387  388  389  390  391  392  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:48:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu