Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Nazdar hoši mám dotaz při pokusu o vylisování vložky válce mi upadl kousek vložky(jeden z tech výstupku co se strká do kártru) a mám dotaz jestli to má cenu vůbec upravovat a nehledět na to nebo sehnat vložku jinou respektive jestli to bude mít vliv na výkon motoru....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 19:10
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
Datum: 29. prosince 2012 19:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 http://veteran007.rajce.idnes.cz/stahovak_na_vlozky_valcu../ tak jo hoši tož tu to je...
Datum: 23. prosince 2012 13:48
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 sakra...tady se to rozjelo  ....vyfotím a pošlu...je to prakticky obrovskej stahovák na pístní čepy akorát na konci místo podložky je trn.....vložku tedy skusím sehnat jinou...
Datum: 23. prosince 2012 8:09
Jméno: FK
IP: uživatel13006
Datum: 22. prosince 2012 20:53
 sory za překlep,nějak jste se mi zmotali vy dva.Dacane jeden jsi ulomil a druhý možná nalomil a ani o tom nevíš.následné upadnutí znamená destrukci motoru.Vždycky platilo  o závodního motoru jen to nejlepší bez jakýchkoli kompromisů.Ak tomu druhému se už nebudu vyjadřovat
Datum: 22. prosince 2012 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Ty prostě nevíš a taháš to ze mě zuby nehty a furt nic a tobě to nedá a nedá a furt chceš jasný odpovědi a furt nic... A nebude to jiný... Nebudu jmenovat a nebudu konkrétní ... Kdo ví a zná tak ....
Datum: 22. prosince 2012 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jé tady se upravujú válce!A na vysokej úrovni!Toš já bych potřeboval poradit jak upravit přefuky na JAWA 250/592!Teda esli to nejni tajný?
Datum: 22. prosince 2012 18:30
 Koukám že proti tunerovi jsem "úplnej začátečník, a v porovnání s ním umím velmi málo". Asi.
Datum: 22. prosince 2012 12:55
Jméno: tuner
IP: uživatel14817
 ale nee..., řikam nerozčiluj se. Neptal jsem se na nic vic, než to co jsi tady sam začal, vychloubal nebo obvinoval nekoho jineho a vzdycky jsi na to uz neodpovedel. To je normalni? Takze znovu, psal jsi, ze to delas snad zadarmo a ze jini za to inkasuji tezke prachy, potom jsi psal, ze umis delat okna bez rozlisovani, udelanejch tricet valcu atak. Kdyz se te na cokoliv zeptam, tak uz neodpovis, takze nepoucuju ja tebe, ale spis pisu abys ses zamyslel nad tim ze kdyz asi neco napises, tak to potom vypada, ze kecas. Nebo snad myslis ze ne? Tak si to po sobe precti jeste jednou..
Datum: 22. prosince 2012 10:14
 konečně stando.Tento online tuner ví jak dělat válec s pomocnými okénky ale rozláme vložku když ji lisuje.Takže tunere:je několik stupnů a úrovní uprav.záleží na použití stroje.cross,okruh či normální civil.to co dělá standa jsou seriové válce které jsou vyladěné.a slícovat hrany kanálů vložky s vložkou o tom snad nebudeme polemizovat ne?
Datum: 22. prosince 2012 9:54
Jméno: standa
IP: uživatel14874
 Ne,je to jinak a do podrobností nebudu zabíhat... A moc tě prosím,přestaň mi tu stále poučovat pane chytrej "tunere" beze jména... Už mi to leze krkem a opravdu ti tu nebudu psát co a jak dělam abych rozšířil tvuj omezenej obzor
Datum: 22. prosince 2012 8:47
Jméno: tuner
IP: uživatel14817
 to jako vrtačkou provrtáš hliník a vložku skrz, když děláš pomocný okna bez rozlisování? to teda trochu prasečina je. Jestli chceš na seriovce zlepšit průběh, tak tam stačí dát největší píst co se vejde, zbytek okolo jsou drobnosti. Objem motoru zlepší průběh, pokud propiluješ výfuk, tak ztatíš spodek,vždycky.
Datum: 22. prosince 2012 1:05
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Neřeš,,,vím jak to myslíš,ale je to ještě trochu jinak a do podrobností zacházet nechci. Umím dokonce i udělat výfukovej kanál s "pomocnejma oknama" aniž bych rozlisoval válec aupozorňuju,že to neni nijak na prasáka... Přesto dobře udělanej vejfukovej kanál vynahradí tyhle stylistický "okýnka" . Řikam neřeš to... Prostě to dělam jinak... A myslim si že je to čistě moje věc... Ať si každej dělá co chce,já si taky dělam co chci....asi tak......tímto bych naší debatu uzavřel.. účelem této mé první reakce bylo poukázat na chyby,kvůli kterým rozlámal vložku a poukázat na fakt,že když si chceš udělat jen nějakej light válec na seriovku pro zlepšení průběhu tak není nutné hned válec rozlisovávat... Rozhodně sem tu nechtěl sáhodlouze polemizovat nad tématem typu proč nechávám 2 minuty vrčet naftovej motor,když to většina lidí nedělá... Asi tak... Pro další konverzaci jsem na mailu,viz níže. Zdarec,Standa
Datum: 21. prosince 2012 14:56
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 hned se nerozčiluj, jde o to, že slepě hledět na to jestli mezi vložkou a hliníkem je dokonalý přechod, když to piluješ dohromady, tak nikdy nebude, ale druhá věc je ta, že tyhle drobnosti koně neuberou ani neziskaji...., viš? Děláš to zadarmo, nebo kdo za co inkasuje těžký prachy? Tomu nerozumim
Datum: 21. prosince 2012 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 S tvým postupem a rozměry úplně nesouhlasím,,,ovšem detaily zde uvádět nebudu,,,, to co potřebuju udělat zvládám zvenku,co je na tom špatně? Zazněly ohlasy,že takle čistě to neudělá ani stroj... Pár válců jsem udělal v rozlisovaný podobě,pár sem jich udělal vcelku,rozdíl nebyl v ničem,takže dnes když nejsou nějak namrdaný přefuky,tak nemám důvod válce otvírat... Ohřeju válec,dam vložku tak aby přefuky byly na svym místě,vyčistim bordel z přefuků a pustím se do úpravy sacího a výfukovýho kanálu... Proč se s tim srát víc než je potřeba? Jen protože to všichni dělaj? Někdo třeba rozlisuje válec a ani neví proč...a nakonec se ptá co s tim... Ať si každej dělá co chce a jak chce... Mam to jako koníček a neinkasuju za to těžký prachy jako jiní... Tímto bych to asi utnul,,,každej máme na věc jinej názor,,, ty to vidíš ze svýho pohledu a já zase z mýho... Dostali se mi do ruky i "profesionálně" upravené válce a kroutil sem nad tim hlavou... Ono je fajn něco upnout do stroje a šup šup a hotovo...pak to spasuješ a protože už byla vložka zatlučená o 0,5mm tak je najednou všechno jinak..rantly na výfuku,rantly v sání,třetí kanál posazenej skoro až v sacim,rantly v přechodu přefuků z hliníku do vložky a tohle je teda ta správná cesta? V tom případě to dělam špatně,když mam všechno na svym místě a čistý... Ať se daří,Standa
Datum: 21. prosince 2012 10:47
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 takže ty jsi u třiceti válců vzal pilník, propiloval výfuk o milimetr k hlavě a sání o milimetr ke klice a hotovo? To je fofr..., přeci, kdyby jsi vylisoval vložku, tak máš ke všemu mnohem lepší přístup, jsem měl za to, že když se upravují válce, tak se to dělá takhle, i když je otázka kdo říká čemu úprava...
Datum: 21. prosince 2012 10:13
 Co bych nemoh? Mužu. Když vim co,proč a jak,tak se nemusím tupě držet nějakých cizích návodů...Že někdo něco dělá "tak" či "onak" neznamená že to někdo nemuže dělat "jinak" ... Při lehký úpravě válce na seriovku nevidím jediný důvod k vylisování vložky ... Zatím jsem udělal přes tři desítky upravených válců do seriovek a do klasiků a až na vyjímky jsem neměl důvod vylisovávat vložku ... Pokud bych dělal něco děravějšího,tak to bez vylisování samozřejmně neudělám ... Jenže se stále držím skutečnosti,že počet děr ve válci neurčuje "počet koní"... Nebudu dělat nějakej pětikanál,jen proto že je v něm víc dir a je na oko víc tunerskej... No nic... Tím sem jen chtěl říct ,že jsem se nikdy nedržel žádnýho stáda a šel svou cestou,věřil selskýmu rozumu a používal kupecký počty
Datum: 21. prosince 2012 9:24
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 nojo tajemství netajemství, vždyt s pilníkem skrz kanál moc udělat nemůžeš a co potom přefuky, další okna a tak... Tupý návrhy na netu se dají aspon považovat za úpravu
Datum: 21. prosince 2012 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Tajemství  nedělam to tupě podle nějakejch návodů z netu...
Datum: 21. prosince 2012 6:20
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 stando, jak mužeš upravovat valec, když nevylisuješ vložku?????
Datum: 21. prosince 2012 6:14
 já to prohnal 4t lisem...na vložce ze vnitř jdou u těch capek vidět praskliny... to je ještě horší než kdyby upadli...
Datum: 20. prosince 2012 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Tak to děláš blbě. Vložky nevylisovávam,pouze válce ohřívám v práci na 2,5kW topný spirále z jeřábu abych pootočil vložku na střed a kdybych chtěl,tak vemu dlouhej šrou,velkou podložku a kus trubky a bez násilí je to venku....stačí vzít rozpálenej válec a položit ho zadkem vložky na zem a ta vložka do válce zajede sama... Přidej teplo a půjde to samo...
Datum: 20. prosince 2012 10:41
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 nene, tata mi v práci udělal stahovák, jenže jak je na konci tej vložky takový to zkosení dovnitř tak se to po tem nejakým způsobem svezlo a jeden kousek se odlomil a vložka se na 1 pokus ani nepohla...to zkosení se muselo zbrousit aby tam byla aspon trochu nejaká plocha a pak to šlo, ale teda drželo to tam jako svina už jsem myslel že urvu i ty ostatní a to jsem to nahříval a vložku chladil kladivem bych to nikdy nedělal a navíc bych to tím ani nikdy nemymlátil
Datum: 19. prosince 2012 21:36
 a jak jsi to lisoval prosimte? s přípravkem to proste nejde ulomit.... že jsi to vložce mlátil kladivem
Datum: 17. prosince 2012 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel14858
 Já poškozený válce neupravuju. Nechci riskovat že se někde něco kousne při 9000ot/min jen protože tam je uraženej kus vložky. Na otázku jestli to má vliv na něco či ono ti odpovědět neumím.
Datum: 17. prosince 2012 16:59
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 2:01
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 Vendliss skusis to i na me ??? Postulat napisal эto chorošo .......... Ja ne govorju, čto эto plocho, no sdelatˇ video i slajd i kričatˇ ego v ustach ljudej! sprosite Novum ukusa (ili markizy), čtoby te, kotorye osnovany kanala soukromej ............... Da, v tečenie 15 let, no do sich por snasti mnogoe naverstatˇ.............................................
Datum: 22. prosince 2012 2:01
 Ten Esmeralda je takovej zmrd, ruce bych jim sekal takovejm debilům!
Datum: 21. prosince 2012 12:36
 No tak Esmeralda, buď chlap a pošli nám sem svojho skutočného fichtla, bez ohľadu na to, v akom je stave, veď na tom nieje nič blbé
Datum: 20. prosince 2012 15:45
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 esmeralda: jo jasně...takže to, že je pod každou galerii jinej email je uplně normální....
Datum: 20. prosince 2012 15:07
Jméno: Esmeralda
IP: uživatel14689
Datum: 20. prosince 2012 13:36
 honza-m, standa, ďakujem, že ste to povedali za mňa a tešim sa, že sa vam moje video pači  A musím priznať, je naozaj pravda, že nefetujem, nepijem, ani nefajčím a radšej dávam ušetrené peniaze do niečoho, čo má zmysel - do fichtla a navyše bude ešte jeho hodnota rásť, takže je to určite lepšia investícia než cigarety, fet a chlast. A Esmeralda, nemyslím si, že som dobil svet, ale rovnako ako každý iný drak sa vám chcem pochváliť so svojou prácou  Neviem prečo myslíš, že s tým moc vyskakujem, veď mám iba foto na rajce.net a to tam má skoro každý drak a na youtube má videá takmer tiež každý drak. Len rozdiel je v tom, že renováciu iba nefotím ale aj natáčam, a nieje to potom iba také suché a nedávam to všetko do 1 videa. Dávam to naschvál na viacero dielov, aby mal divák väčší pôžitok z tej danej časti renovácie, ktorá práve prebieha
Datum: 19. prosince 2012 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel14863
 Esmeralda: Ukaž nějakou tvojí práci,zatím máš jen silné řeči,na jeho věk dobrý-na jeho věk dobyl svět,,,,mě se to líbí.... lepší než kdyby fetoval a chlastal...
Datum: 19. prosince 2012 16:40
 Ale proč ne
Datum: 19. prosince 2012 15:07
Jméno: Esmeralda
IP: uživatel14689
 nejde o hudbu ale o to ze si myslis ze si dobyl svet
Datum: 19. prosince 2012 14:53
 Bedy, ďakujem, som rád, že sa ti páči, už sa na 555 pracuje a myslím, že s tými niektorými drakmi máaš pravdu 
Dacan, vieš, mám z toho radosť, keď sa o tie videá môžem s niekým podeliť a môže si ich tiež pozrieť a neviem, prečo myslíš kovbojku, veď mám iba fotky na rajce.net a videá na youtube.com nezdá sa mi, že ich je všade plno  A preto sem pripájam aj tie staršie videá a fotky, aby si ich mohli pozrieť aj draci, ktorí ich ešte nevideli. Tak preto to všetko
Datum: 18. prosince 2012 21:17
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 pionýra máš pěknýho(lak trochec kulhá, ale na ten to nejezdí), ale dle mne z toho děláš moc velkou kovbojku........odkazy na ty videa i na tu prezentaci jsem viděl snad už uplně všude...
Datum: 18. prosince 2012 21:02
 Si dobrej tesim se na dalsi videa s 555 a to ze nekteri draci pisou kritiku takove namahave prace neres . Nekteri draci jsou pres renovace blaznivy puntickari
Datum: 18. prosince 2012 20:34
 Esmeralda, mám 16, mrzí ma, že sa ti video nepáči, dúfam sa ti páči aspoň pionier, možno máš pravdu, že je tam tej hudby trochu moc, ale snažil som sa tu hudbu spraviť, aby mala plynulý prechod, ale čo už. No ale mohol by si mi poslať odkaz na tvoje videá aby som do budúcna vedel, ako to mám správne robiť
Datum: 18. prosince 2012 14:37
Jméno: Esmeralda
IP: uživatel14689
 kolik ti je ? srasne moc muziky ale na hovno
Datum: 18. prosince 2012 0:30
 Samozrejme, to, čo som hovoril, o laku väčšiny ostatných fichtlov, nechcel, som tým nikoho uraziť, pretože dobre viem, že všeobecne robiť fichtla - farbu je namáhavá práca, všetko to tmelenie, vyklepávanie , brúsenie a striekanie je rovnako namáhavé pri všetkých fichtloch a ich farbách, či už originál laku, alebo inej farbe, a to, že nemá pôvodnú farbu ešte neznamená, že nevyzerá dobre
Datum: 17. prosince 2012 21:25
 jde o to co lze nazývat renovací.ty fichtle co spomínáš ty nazývat renovací snad ani nebudem.Určitě je v tom hromada práce a peněz ale je to o detailech.Vůbec jsem tě nechtěl nějak urazit,nebo tak něco,je to určitě lepší než hromada strojů co tady nazývají renovací
Datum: 17. prosince 2012 21:21
 postul, fakt som nemyslel, že ti budú prekážať práve tieto 2 šróby, ale tie šróby tam na svetle také majú byť (ak sa dobre vyznáš v pionieroch tak to vieš) a keďže sa ťažko zháňajú, urobil som do obyčajných šróbov zárezy na šrobovák, aby sa to podobalo na originál šróby a musíš priznať, že určite je to lepšie, ako keď tam nejakí borci dajú nejaké imbusové alebo gulaté šróby. A čo sa tej 2. fotky týka, tak neviem či narážaš na to, že je to samoistiaca matica so samoistiacou podložkou, alebo na to, že je to kratší šrób, ale samoistiace matice so samoistiacými podložkami som dával všade, lebo asi aj ty dobre vieš, ako pionier veľmi vybruje, a takto by som mohol kupovať nové šróby a matice každé dva mesiace.  A čo sa týka tvojho predošlého komentu, kde si spomenul, že lak je podpriemerný, tak sa pozri na iné zbastlené fichtle s nejakým matným lakom a s nepôvodným odtieňom, čo ich majitelia tvrdia, že sú po renovácii a potom sa pozri znovu na môjho a asi až potom si všimneš ten rozdiel  Nehnevám sa na tvoju kritiku, ale snažím sa ti poskytnúť argumenty na tvoj názor a do budúcna sa pokúsim odstrániť tie závady ktoré si mi spomenul
Datum: 17. prosince 2012 21:10
 http://11oxojawa.rajce.idnes.cz/Jawa_50_typ_20_1976_-_renovacia/#foto12.jpg,http://11oxojawa.rajce.idnes.cz/Jawa_50_typ_20_1976_-_renovacia/#foto38.jpg
Datum: 17. prosince 2012 20:52
 postul aj na kritiku som bol pripraveny, priznávam, že ten lak nieje na všetkých miestach najkrajší, neviem, akú rozetu si predstavuješ a čo myslíš tým spojovacím materiálom, ak máš namysli šróby, tak tie som zháňal pôvodné špeciálne cez internet, stojan plánujem nový, tento je len dočasné riešenie. A tá nádrž to som si vedomý, že nemá byť vo farbe plechov ale v nejakej šedej farbe, ale ak vieš, čo je to za odtieň, tak mi povedz, budem ti len vďačný
Datum: 17. prosince 2012 20:40
 je to pěkné ale z dálky.zblízka podprůměrné.lak krupice,opět spojovací materiál,věnec rozety v prdeli,ten stojan taky už v důchodu,nádrž taky myslím nebyla v barvě plechů.neber to jako buzeraci to je jen můj dojem.když renovace tak bez kompromisů
Datum: 17. prosince 2012 20:12
 Díky moc, 5012 jsem nevěděl jistě, mám podobnou 05 a potřebuju na opravy
Datum: 17. prosince 2012 17:03
 Tak skús sa dostať do mojej situácie: Celé leto dávam do kopy fichtla, v novembri som dokončil vodičák, bol som jazdiť asi 4 krát a zrazu začalo snežiť. Takže to by som si toho ffichtla ani poriadne neužil a po tom snehu som jazdil kôli videu, inak jazdím veľmi zodpovedne, a fichtla dosť šetrím, to len teraz som sa tak na nom bláznil a navyše nikde na cestách v našom meste už nebol sneh, lebo ho odhrabali, ale tam, kde sme natáčali to video, to už bolo mimo verejnej komunikácie, takže tam sa im ani s pluhom nechcelo ísť a preto som musel jazdiť na snehu  Ale inak, Péro, keď jazdíš kľudne a s primeranou rýchlosťou po snehu, tak ani to nejako moc nestáča, to len ked to dáš do otáčok a moc divoko točíš riadítkami
Datum: 17. prosince 2012 16:12
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 naflákal bych ti pár facek to jsi nemohl počkat až sleze sníh ?
Datum: 17. prosince 2012 15:54
 honza-m tak ak si dobre pamätám, tak modrá je RAL 5012 a biela je RAL 7032
Datum: 17. prosince 2012 15:33
Jméno: honza-m
IP: uživatel9645
 muzu poprosit o priblizny odstiny RAL ?
Datum: 17. prosince 2012 13:53
 Dik, možno to bude znieť divne, ale nespadol som tam ani raz  ale šak ked je tam sneh, tak nedá sa tam jazdiť bez toho aby som spravil nejaký ten drift  Na tej 555 sa už pracuje, no ešte to tak skoro asi nebude
Datum: 17. prosince 2012 11:15
  hlavne se nevysekej na tom snehu  . Jinak se tesim uz na tu 555  luxusní
Datum: 17. prosince 2012 10:28
Jméno: karlos
IP: uživatel12190
 ahoj draci, nevíte někdo jak se měří z budíkem stopkama, předstih ? koupil jsem to a ubec stím neumím tak prosím o rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2012 21:48
Jméno: Kuba
IP: uživatel12957
 Čau měl bys mít udělanou nejlépe redukci která má ve spodní části závit stejný jako na svičce a durchem těla tý redukce je díra většinou průměr 8 mm-podle hodinek.
Poradil bych ti že tu redukci/nástavec si nech vysoustružit za prachy v soustružně, někdo kdo má soustruh nebo zadara ve škole na praxi 
No a tu redukci našroubuješ místo svíčky do redukce nasuneš hodinky a ty uchytíš většinou šroubkem, pak otočíš na horní uvrať na hodinkách nastavíš 0,00 a sjedeš řemenicí/rotorem před HU podle manuálu, a hodinky budou ukazovat přesně na setiny-pohodový seřízení!
Ty hodinky a redukce se nedá použít kde je svíčka šikmo osu válce-např...Stadion,ČZ 125/150
tady je odkaz jak ten přístroj vypadá (redukci můžeš okopírovat)
http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=en&client=firefox-a&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=894&tbm=isch&tbnid=nKJpW81N7EnV_M:&imgrefurl=http://etovar.cz/cs/servisni-naradi-jawa-cz/30-merka-predstihu-tycka-uchylkomeru.html&docid=XuUfSAN5d0Y0kM&imgurl=http://ms1.etovar.eu/96-thickbox/merka-predstihu-tycka-uchylkomeru.jpg&w=600&h=600&ei=_yPSUKzeNs3RsgbNrYHYAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=776&vpy=489&dur=1055&hovh=225&hovw=225&tx=82&ty=90&sig=103153992856252406559&page=2&tbnh=144&tbnw=144&start=38&ndsp=60&ved=1t:429,r:83,s:0,i:343
Datum: 19. prosince 2012 21:48
 nevyladíš nic
Datum: 18. prosince 2012 20:18
Jméno: karlos
IP: uživatel14515
 tak já to chci mít přesně vyladěný a ne vod voka pak mě to tam chybí když to palí blbě , a nestačí to strčit místo svíčky ? našroubuju takoévej šroub a do toho ten budík a prej by to mělo jít co jsem koukal na internetu
Datum: 18. prosince 2012 17:57
 proč kupuješ něco u čeho nevíš jak se s tím pracuje?
Datum: 16. prosince 2012 22:20
 Uděláš si přípravek do kterýho chytneš ty hodinky a pak si pomocí těch hodinek odměříš předstih...na což postačuje šuplera nebo lepší oko
Datum: 16. prosince 2012 22:13
Jméno: čz180
IP: uživatel13759
 čau draci mam čz 180/487 mam tam rozetu 75z trochu háže a tak se chcu pojistit tak že tan udělam voditko řetězu už mam takovej předbežnej návrh,ale hlavně chci aby to vydrželo a ne abych to každej tyden nějak látal, mám stim docela velke plány hned na jaře a mam to na pole.
nemate někdo nějake fotky nebo zkušenost jak si to doma vyrobit ?
zaklad je jasnej ale co dat na to misto kde šoupe řetěz jestli nějakej odolnej plast,či gumu,nebo gumove kolečko,nebo ložisko? dělam to poprvé, radši se zeptam než něco dělat blbě
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 17:28
Jméno: čz180
IP: uživatel13759
 ano vím jak to myslíš,díky moc za radu zkusim sehnat to silonove kolečko nejlepe jestli pude koupit ta řemenička a zkusim to nějak nasadit
Datum: 17. prosince 2012 17:28
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 udělal bych ze silonu jakoby řemeničku a do ní bych dal ložisko
Datum: 16. prosince 2012 22:38
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat kde sezenu primární ozubené kolo do spojky na 555 mam ho uz v prdeli mam novej retez i lamelu a stary kolo se mi tam davat nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14693
 no asi nezbyde neš sehnat zachovalou starší anebo vyměnit primarní pohon a spojku z nových pioníru od 05 výš se 2 lamelami....
Datum: 25. prosince 2012 10:21
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Posl.aktualizace: 16. prosince 2012 21:32
Jméno: trubka
IP: uživatel14854
 také na dráze stím šroubovaly pražce
Datum: 16. prosince 2012 21:32
 jo jalk píše kolečko, nebo se dávaly i do vojenskej centrál na el. proud,
Datum: 16. prosince 2012 21:13
 pf-62
Datum: 16. prosince 2012 19:35
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 zdar draci,potřebuju poradit se simsonem.Nehází mi to jistkru,tak jsem se podíval na pár schémat a zapojil jsem jen jeden drát ze zapalování do té žluté krabyčky,která je u filtru sání a z ní na indukční cívku a z indukční cívky na kostru.(stejné je to u pionýra ze zapalování drát na cívku a z cívky na Kostru).pořád mi to nedává jiskru nevím co s tím,co jsem se díval na schéma tak všechny dráty tam jsou.Tak mě napadlo jestli nemůže být špatná indukční cívka nebo něco jiného.Poraďtě prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 16:41
Jméno: FAKIN
IP: uživatel14799
 taky sem to tak mel a byl spatny tyristor
Datum: 23. prosince 2012 16:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14866
 simson je zrádná mašina ma i tu krabičku u filtru a a ta když je vadná nebude dávat jiskru téš a je i dost draha doporučuju pujčit si jí z jineho....
ale začal bych standartní výměnou částí od spotřebiče jinou svíškou fajfkou kabelem indučkou od indučky ke spínatce...až k te krabičce...
jink co to dělá když dáš prst do fajfky?
Datum: 20. prosince 2012 16:09
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim vás kolik má bejt těch jehliček v hornim ojničnim oku u čz 175/487 ? rozdělával sem to poprví a samozřejmě sem nějaký postrácel
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2012 16:21
 28
Datum: 16. prosince 2012 16:21
 draci mate nejakou znacku odlhcovace, kterou,potrebuji reference,,,deti maji vlkost a tak musim resit nakup odvhlcovace,,dejte tip
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel14858
 Hele za 2 týdny sem vylil 2 kýble vody. Hučí to asi jako starej sovětskej chlaďák z hospody kterej nevypíná....víc ti řeknu zejtra,já na to zapoměl...
Datum: 17. prosince 2012 17:09
 babička má ve starým baráku takovej ten ceresit, pokud vím tak je to po tichu
Datum: 16. prosince 2012 16:23
 asi neco takoveho,,zatim nebyram info,co spotreba kolik?ramus jako dve lednicky?kolik jsi uz vythnul vody?
Datum: 16. prosince 2012 16:19
 No,když si vzpomenu,tak ti zítra napíšu,mam teď pujčenej jeden z Linetu po dobu než nahodíme nový topení. Jak sme udělali sádroš na stropy + vatu + parotěsku a odizolovaly podlahy ipou a dali beton tak nám začal od prosince najednou vlhnout barák od oken a v rohách až to teklo po parapetech a řešíme to odvlhčovačem/vysoušečem.....funguje to na opačnym principu mrazáku....účinnost slušná,spotřeba asi jako lednice,která jde nonstop akorát je z toho dost kravál.....a nebo máš na mysli něco jinýho??
Datum: 16. prosince 2012 16:06
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 čus fichtlaři, chci se zeptat jestli můžu nechat originální primární řetez i když dám primární kolečko 11zubé? Tady na FK je psáno že řetez na 11z muze vydrzet sezonu ale taky jen 7hodin tak bych radši nechal ten originálni protože sem četl že dokud neškrtá o kartery tak to je v pohodě. předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 14:31
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 dík za odpovedi
Datum: 17. prosince 2012 14:31
Jméno: feris
IP: uživatel11625
Datum: 16. prosince 2012 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel14853
 Originální primární řetěz na 11z primár nedáš.
Datum: 16. prosince 2012 16:07
 ahoj mam jawu 350/638 chci ji lakovat delali se modre a cervene nevi te nekdo cislo barvy a nazev kterou mam koupit at je to original a ne jen nejaka podobna
napiste mi na mail tomnedbal12@gmail.com
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 7:32
Jméno: tom.
IP: uživatel14873
 Bylo mi zděleno,že čevená jawácká barva je BMV 315,ale nemám to ověřený.Teprve si jí budu nechat míchat.
Datum: 22. prosince 2012 7:32
 Zdar chlapci  Jelikož ve sněhu se nedá s normálním vzorkem jezdit a fichtla si nechci níčit, tak chci konečně si splnit svůj sen a dodělat si dobíjení  Tedy... Rozhoduju se, zda udělat 6V nebo 12V okruh. 6V že bych z obou cívek vyvedl vodiče k regulátoru (regulátorům) a pak hodil na baterku. Zjednodušeně  Ale spíš mi přijde lepší zapojit 3cívky za sebe a navést to na regulátor 6V. Pak bych to hodil na baterku. Zapalování bych napájel z baterky normálně přes kladívka. Co si o tom myslíte ? Popřípadě jaké je nejjednoduší zapojení. Ještě zda bych mohl použít regulátor například tento: http://aukro.cz/regulator-rele-napeti-6v-jawa-cz-novy-i2825796066.html nebo zda tento elektronický http://aukro.cz/elektronicky-regulator-rele-napeti-6v-jawa-cz-i2864416725.html . Ale radši bych ten první. A jestli si to představuji dobře (  ) Tak by to bylo tak, že regulátor umístím "někam" na motorku, připojím napětí z cívek, asi ukostřím a jedním vývodem zřejmě mohu připojit rovnou na baterku. Poté z baterky mohu napájet rovnou světla, zapalování atd... Jinak baterku mám vyhlídnutou KOYO 6Ah . Pletu se nějak ? Pokud ano, byl bych Vám moc vděčný, kdyby jste napsali co a jak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 12:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Chonga!Ahoj!MOC MOC děkuju!Nejenom, že temu perfektně rozumíš, ale ešče se tak do podrobna podělíš o svoje vědomosti!Toš ešče jednú díky!A pškný svátky, hodně ščestí a taky pevný nervy tady na pokecu!Měj se pěkně!
Datum: 23. prosince 2012 12:50
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 stabilizátor najdeš zde... http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif (existuje jich víc druhů ale tohle je ideální pro někoho kdo elektrice nehoví). Je to jednoduchý a neměl by být problém aby to makalo na první zapojení. Osobně doporučuji okruh nastavit na 12V. Všechno obslouží rego, nemusí se převíjet póly jak občas někdo tady trousí, pochopitelně pak musíš žárovku a indučku dát typ na 12V. Na každej pól dáš graetz, jak jsem psal. Jednodušší to je se zapalkem pařízka. Tam odpojíš u obou vinutí vodiče od kostry a spojíš obě vinutí do serie. Pak logicky 6V a 6V dohromady dá 12V a je příjemný že pak máš jeden pár vývodů z magnetta, takže stačí jeden graetz. Tady ale už teče větší proud, takže to chce schottky tak na 5A tedy doporučuji SB560. Za to uvedené rego (tam vyměnit tu diodu 1N5820 taky za SB560) a máš to předělaný na 12V s akumulátorem. Já tedy osobně jako nevyhnutelné doporučuji dozadu LED a s ohledem na uspoření energie i DC-CDI (ale to je už vyšší dívčí), protože klasické indukční zapojení zapalování je dost nenažrané. Když už je to s akumulátorem, není od věci zapojit bezkontaktní snímání polohy kliky, tj. optozávora, nebo hall snímač. Pochopitelně to vyžaduje ještě minimálně pár součástek navíc, ale v případě zachování indukčního zapalka to je složité asi jako to rego.
Datum: 23. prosince 2012 11:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Chonga!Ahoj!Negdy dřív sem neco popisoval kolem eletriky a taky to negdo chválil.A to ani zdaleka nebylo tak podrobně popsaný!Toš Ti gratuluju k Tvým vědomostem! Vidím, že si do eletroniky hodně zapálenej.Umíš to aj krásně popsat!Babetu sem žádnú v rukách neměl.Ale ten stabilizátor by mě zajímal.Jaký má napětí na výstupu?Pokud by ses chtěl podělit aj o ostatní vědomosti tak mě kontaktuj na:"2beo@seznam. cz".Děkuju dopředu!Nutný to nejni.Toš tak.
Datum: 21. prosince 2012 20:59
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 úplně jednoduché to není. Podle mě na jezdění ve tmě je 15W fakt málo. Nejde o to že bys neviděl na cetu, to uvidíš, ale potíž je v tom že na silnici obvykle nejsi sám. Takže když potkáš auto v protisměru, tak se zcela normálně stáhne roznička v oku a když tě to vozidlo mine, u slabší žárovky v přední lampě dlouhou dobu trvá naž si oko zvykne... no a když by byl provoz v protisměru trvalej, nevidíš ani na cestu. Základ je 25W, ale osobně bych spíš reflektovat minimálně 35W. Rego z babety je tzv. ztrátová regulace, tedy to co neodebereš žárovkama a zapalováním, tak se promění na regulaci v teplo. To by neměl být problém pokud svítíš, ale rozhodně je to problém pokud zapomeneš rozžnout. Alternátor (magneto=alternátor s permanentními magnety) pionýra ti dá řekněme 30 až 40W (podle typu a zapojení) z toho si cucne tak 10 až 15W zapalko v klasickém zapojení (tzv. indukční zapalování) a zbyde ti tedy nejméně 15W a to musíš rozptýlit na chladiči rega.. docela dost tepla, to mi věř. Jinak to samé rego elegantně vyrobíš pomocí libovolného výkonového PNP tranzistoru, tří odporů (100 ohmů, 1k a 3k9 = 12V, na 6V se musí zmenšit 3k9 na polovinu) a integrované zenerky TL431. Fachá to na první zapojení ale jak píšu počítej s teplem, takže raději masivní chladič. Takže doporučuji dát tři stejný výkonový póly do všech pozic zapalka, u každého dopojit ukostřený drát, jejich výstupy připojit na smostatný graetz usměrňovač s použitím 1N5820 (pro 12V , pro 6V se musí použít 5A shottky), výstupy graetzů spojit , za ně rego za rego 10A shottky a na výstup akumulátor. Zbytek je na Tobě jak zapojíš. Dozadu určitě pak LED koncový světlo. Takhle zapojené to má bilanci řekněme 40W (na tři póly), 0.3W zadek v LED, 10W zapalko, 5W na dobíjení a máš to akorát na 25W dopředu... Ale majzla na provoz bez světel... to leda bych si chtěl dobít vybitou baterku.
Datum: 19. prosince 2012 11:54
 Ted mě nekdo řikal tam dát selenu diodu co se dává na 150... Jenže kde to shanět... Já asi udělám novou elektriku (stejne sem stim taknak pocital) a baterku si dam na brzdové svetlo a treba na parkovačky,,,
Datum: 17. prosince 2012 7:00
Jméno: trubka
IP: uživatel14854
 jubka-,,udělat,,regulátor na fíka to je dost velký problém.Zkus snížit spotřebu proudu v zadním světle LED diodami a ušetříš tak 3waty a ty půjdou do předního světla,ale jak máš slabší magnet tak je to nanic.Škoda že se nedostanu na chalupu nafotil bych jak jsem před mnoha lety ,,elektrifikoval,,mustanga.Mám tam 6cívek a rego ze součástek SSSR,2x 6V baterie.To schéma snad doma najdu 4au
Datum: 16. prosince 2012 21:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Tos mohl napsat hneď, že máš bratránka!!!A taky ses ho mohl optat na ty nesmysle kerý si tady napřed uváděl!!!A fčil vážně!!!Já bych fšecky cívky zapojil přes mústkový usměrňovače a potom to pustil přes stabilizátor kerej udrží napětí 7,2 - 7,3 Voltú na baterku!A nebo bych ověřil esli ty cívky nedajú aj vyšší napětí.Pro 12 V baterku je potřeba nabíjecí napětí kolem 14,5 V!Ale to bratránek určitě bude vědět!A ty světlušky za sklem?Na Pionýrovi sem v mládí jezdil do učení 60 km!Potom JAWA 250/559, JAWA 350/360 se saidú a fčíl 250/592 a dycky sem si vystačil s 6V/15W žárovkama.Ráno do práce za tmy z odpolední z práce zaséj a snihu mohlo byt kolik chcelo.To nikeho nezajímalo jak se tam dostanu!To bylo enom 20 km!Taky uvažuju o 12V eletrice na tu 592 ale enom proto, že budu potřebovat za jízdy aj kompresor!
Datum: 16. prosince 2012 20:20
 Tak dík za pomoc... Já na tom totiž potřebuju jezdit do školy. Asi 50km. A fak nechci na hlavní jezdit se světluškama za sklem... jenom mi poraďtě jak by to šlo nejjdenodušeji a já se pak dohodnu třeba s bratrancem. Je to slaboproudař. Jenom potřebuju vědět co a jak. zase ale nemám peněz na rozdávání. Počítám baterku za 300 a pak kolem 500 ostatní (kromě kabelů a pod) . Takovýhle keci můžu poslouchat i doma. Elektriku si na fichtlu, doma natahám všecko sám ale co se týče takovejhlech věcí to už nezvládám. od toho snad tahle "poradna" je ne ?
Datum: 16. prosince 2012 19:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ach jo!Já myslel esli nestabilizuje napětí nejakých pružin!HI!HI!Teď vážně!!!Nech to tak jak to bylo vyrobený!Ty s tym nic klúdnýho nevymyslíš!A pokud o eletrice skoro nic nevíš, tak se to po pokecu bude asi těško realizovat!A pokud toto negdo čtete a víte kolik Voltú stabilizuje stabilizátor z babety toš mě řekniteNebo si to negde najdu?Toš tak.
Datum: 16. prosince 2012 19:37
 Já nevim  Asi elektrický :'D Proto se ptám... V tomhle se fakt nevyznám.... Jde mi jen o to, jak nejjednodušeji to mohu zapojit. A jestli budu každý 2 roky kupovat novou baterku tak to mě fakt nezabije...
Datum: 16. prosince 2012 19:14
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jubko!Stabilizátor z babety stabilizuje jaký napětí?
Datum: 16. prosince 2012 19:09
 No... Tak stabilizátor napětí... Jsem myslel z babetty. Abych pak bylo možno nabíjet tu baterii...
Datum: 16. prosince 2012 18:32
Jméno: trubka
IP: uživatel14854
 jubka-co chceš s těmito regulátory regulovat ?.Fichtl nemá dynamo ani alternátor s buzením takže vyhozené peníze.Dobrý regulátor má na wstránkách Chong.
Datum: 16. prosince 2012 17:06
 Ooops  Tak usměrňovač jsem zapoměl  Tak tedy místo toho "dobíjení" kdyby byl usměrňovač... a pak rovnou na baterku a z baterie bych napájel všechno ostatní.
Datum: 16. prosince 2012 14:13
Jméno: Ryider
IP: uživatel12231
 Ahoj Mam problem smím mustangem sou tam nové gufera těsnění pod válec i pod kolínkem karburátoru jehla 2 zářez noví kroužky ... a pořád se dusí kdiž dám pnej tak se zadusí a někdy uplně nejede prostě na volnoběh jde do otáček a kdiž dám za jedna zadusí se a chcípne Benzín tam teče dobře trysky čistí ... co by to mohlo bít ?? předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2012 18:25
 ty vole to je čeština... to se nedá ani číst ani na to psát... naliskej si ty mamlasáku
Datum: 16. prosince 2012 18:25
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Něco podobného měl kámoš taky nová těsnění,gufera a dělalo mu to podobný psí kusy jako tobě.nakonec to bylo gufero na klice .Při montáži nenamazal konus na klice a nějak se mu tam shrnulo a nebo protrhlo gufero ...už přesně nevím ale přisávalo to falešnej vzduch a to byl celý problém.
Datum: 16. prosince 2012 17:37
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 Spíš ucpanej vejfuk nebo špatně naštelovanej karbec. Skus naštelovat jehlu v šoupěti
Datum: 16. prosince 2012 16:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 co ucpanej vejfuk? a teče ti tam dost benzínu?ne jestli teče ale zda ti ho tam teče dostatek
Datum: 16. prosince 2012 14:25
 jj
Datum: 16. prosince 2012 13:55
Jméno: Ryider
IP: uživatel12231
 jo jo mrknu na to  a dík moc
Datum: 16. prosince 2012 13:42
 tak nák  D Co svíce ? Taky se mi stalo že VN kabel jsem měl u ind. cívky uvolněnej a vynechávalo ji to, nebo když jsem dal plnej céres tak to chcíplo... Zkus to projít.. Jinak předstih cca 1,3mm před HÚ
Datum: 16. prosince 2012 13:40
Jméno: Ryider
IP: uživatel12231
 Ahoj dík ... Hele předstih mam super je to tak nák 2 mm před horní uvratí odtrh ješte přejdu . Filtr tam je origo ale ono to dělá i kdiž tam nejni tak nevim . dík za odpověd
Datum: 16. prosince 2012 13:31
 Tak nejdřív bych to podle češtiny viděl někde mezi motorkou a židlí pokud u toho někdy sedíš  Takže nejdřív bych nastudoval češtinu a pak něco psal... Je to "trpané" ...Ale nejsem tu od toho abych tě peskoval  Co předstih ? Odtrh ? A co třeba vzduchový filtr ?
Datum: 16. prosince 2012 13:10
Jméno: bohumil
IP: uživatel14849
 zdravím, mám možnost koupit nový rám na pionýra, (pozustatek s mototechny) prodávající se zatím nevyjádřil s cenou, mám neco nahodit já, navrhl bych tak 500, větší cenu to nemuže mít, nebo se pletu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2012 12:44
 souhlasím ze standou... záleží jakej vztah k tomu ten prodejce má
Datum: 16. prosince 2012 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel14850
 Jako prodejce bych pod litr nešel,,,,jedná se o fungl novej rám....žádnej 5x rovnanej a dovařovanej ze stodoly co má dvě stopy...
Datum: 16. prosince 2012 12:13
 Čus draci. Chci se zeptat jestli když budu jezdit na motorce o jakémkoli obsahu po polňačkách, tak porušuji zákon? Zkrátka po polňačkách bez papírů můžu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 17:02
 a navíc vjezd do lesa je zakázán s jakím koliv motorovím vozidlem tak ale to je jedno na to se neohlížim
Datum: 03. ledna 2013 17:02
 chlapi to máte v poho když se na vás spiknou federálníci a ještě hajnej tvg no to je něco ale upláchl jsem fíka sem nechal v houštince nechal sem tam i bundu šel sem domu a pro fík asem si došel v noci no ale z hajným mám problémy do tet  ale je to sranda a neprovokoval sem byly to jen projíždky po polnačkách a po loukách
Datum: 03. ledna 2013 17:00
Jméno: pejsek
IP: uživatel14802
 hele pokud to není prdák z paneláku a jeto někdo kdo za mlada taky jezdil tak myslím že ne
Datum: 17. prosince 2012 1:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vždicky se najde nějakej důchodce kterej nemá co dělat a napráší tě
Datum: 16. prosince 2012 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel14850
 Pozor na podstatnej fakt! Ať je cesta číkoliv,tak je to místní účelová komunikace a nemáš tam co dělat,jedině že by to měl ohraničený plotem a nebyla ta cesta veřejně přístupná... To a samý platí pro to pole... I pro les.... Je dobrý znát vyhlášku i když nemáš papíry
Datum: 16. prosince 2012 13:17
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 pokud je ta polňačka něčí a máš povolení o používání tak ti nikdo nic nemůže udělat ale když je to státu nebo nemáš povolení tak je to vstup na soukromej pozemek a nemáš tam co dělat a ještě k tomu s motorkou bez papírů takže 2 průsery najednou
Datum: 16. prosince 2012 12:52
 kuby: ano, štěstí si měl...ale jízdě po chodníku, bez světel, bez brýlí a ještě ve dvou...tomu neřikam smůla  Tim si prostě provokoval policajty
Datum: 16. prosince 2012 12:46
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 no měl sem smůlu a ještě obrovsky štěstí
Datum: 16. prosince 2012 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel14850
 Nemáš řidičák=nesmíš řídit a platí to i pro polní cesty/účelové pozemní komunikace... Mužeš jezdit doma na zahradě a nebo u dědy a nebo u někoho na pozemku,kdo ti to dovolí.... Jo je klasika,že se jezdí po polňačkách,taky sme jako kluci znali všechny možný cesty lesama a polema ze vsi do vsi aby sme se vyhli silnici a mohli jezdit...asi každej si to zažil...je to docela i tolerovaný,ale nemužeš si to nijak vynucovat,nesmíš nasrat myslivce a nebo hajnýho a nebo jezeďáky a hlavně nesmíš nic prosrat ani na tý polňačce....třeba nabouráš traktor a je průser... Rozbiješ se,odvezou tě do špitálu a je průser....nahlásí tě matka s kočárkem kterou si málem srazil a druhej den tam na tebe čekaj a je to za pade a na 6 let bez řízení... Dobrý je nevzbuzovat pozornost,jezdit na kompletní motorce ve slušnym stavu s kompletním tichým výfukem,s helmou,svítit atd...od 14let sem úplně normálně jezdil na docela slušnym fichtlu s TP,jezdil sem normálně a s helmou a benga na mě srali...neřikam že mi nikdy nechytly,,,,když už,tak to bylo bububu,protože sme někde dělali bordel a lidi už to sralo... Přidám i negativní případ....14letej malinko přikouřenej kluk vletěl na bezpapíráku a bez helmy do náruče policajtum co řešili dopravní nehodu v obci a bylo u toho deset lidí... Takže 30tisíc,zákaz řízení,sociálka a málem šel do pasťáku....Takže asi tak... Přeber si to jak chceš...
Datum: 16. prosince 2012 12:36
 kuba: Nevim jestli se o tom dá mluvit jako o smůle
Datum: 16. prosince 2012 10:47
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Hele spravně bysi jezdit neměl ale vsadim se že ti nikdo kromě jezeďáku nic neudělá a sami policajti mi řekli chlape jestli chceš jezdit tak po poli,
Ja sem ted měl sakra smůlu jedu na babettě do posilky od baraku to je tak 1km, řikam nebudu si brat řidičak je to kousek, po cestě potkam kamoše řika svez mě kousek tak sem ho vzal a jedu po chodniku a najednou přijedou policajti,tak vypnu motor sundam přilbu,a jenom: Dobrý den pane jedete po chodniku nemate brýle,nesvítí vám světlo,ještě někoho vezete máto aspon řidičák?,pak nějakou kartičku od babetty?nebo aspon občanku?
a ja na to no nic nemam tady všechno sem si nechal doma, že sem jel jenom do posilky mimochodem měl zastavily 100m před posilkou
tak po 5 minutách rozhovoru mi řekli tak jeďte, sem byl zesranej že přijdu o papíry
Datum: 16. prosince 2012 9:44
 nesmíš! jedno jestli budeš jezdit na babettě nebo na Hayabusy  nemáš na to řidičák.. jezdi můžeš jen na vlastním pozemku nebo na pozemku kde to máš dovoleno od majitele. 2 za roky mě chytli 4x pokutu sem nedostal zaleží jaky benga sou u vás..
Datum: 16. prosince 2012 9:17
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 pejsek, napiš jsi do wikipedie chodec a zjistíš, že chodec může vést kolo nebo motocykl do objemu 50ccm - to je ten důvod proč ti policajti nemohli piskovat, kdybys na něm jel tak by to bylo o mnoho horší
Datum: 16. prosince 2012 7:30
Jméno: pejsek
IP: uživatel14802
 Polnačka je považována za veřejnou komunikaci takže nemůžeš..  zákon neporušuješ pouze když jezdíš na vlastním pozemku.. ale neboj.....když tě nenepráská soused nebo tě nechytne vyloženě nasranej policajt tak je to cajk  hele já tlačil pionýra ve vesnici šel jsem po chodníku vedle mě na levo hlavní a pak další chodník(chodníky po obou stranách hlavní  ).Tak z prava byla hospoda  a hádej kdo tam přijel  no cajti na oběd  jsem kolem nich protlačil se strachem pincka a on ze mě zeptal "copak už to nejezdí?"  D no já že zatím jo a rychle jsem odtlačil za roh  D jinak je mi 14 tak jsem měl asi štěstí
Datum: 15. prosince 2012 23:07
Jméno: jarda 87
IP: uživatel11501
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 22:49
 takže něco jako úřední razítko
Datum: 17. prosince 2012 22:49
 no ta přerazená 7 na 8 znamená ře ten fichtl je vytobenej tzěsně po novým roce 1980 a jawa ještě neměla štítky na desetiletí 1980 tak použila tyhlety strý štítky ze 70tejxh let a aby to jako bylo oficiálně přeražený tak tam dávala ten znak považských strojáren , potom když mělan ový štítky tak to razila už normálně 81 82 rok
Datum: 17. prosince 2012 20:20
 http://screenshot.posterus.cz/QLL66/
myslel jsem, ze jde o oznaceni fabriky, ze plati prerazena "7" na "8" .. a ono to asi je jinak
Datum: 17. prosince 2012 14:04
 JJ, je to vyrazenej znak Povazkekých strojáren. Celkem zajímavý- ja to na mustangu roku 77 ani 81 nemám
Datum: 15. prosince 2012 20:15
 Zdarec draci potřebuju poradit , známej mi dal jawu 21 , a žeprej to má nějaký doklady . no donesl mi normální malej tp zalitej už normálně v plastu je vydanej 18.6 1999 , poslední technickou měl ten fichtl podle spz propadlou v roce 99 , ale už nějakou dobu asi taky od roku 99 neplatí pojistku , že mu prej pojištövna poslala dopis tenkrát že mu tímto ukončuje pojištění , z důvodu nezaplacení a od tý doby to neplatí , asi od roku 99 . je nějaká šance ho dostat zpátky do provozu a vyhnout se penále z čkp ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 7:16
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Jak píše kolega,musiš mít aji velkej techničák. Pak stk atd,pak okres a přihláška. Hlavně mezi sebou napište kupní smlouvu!! Ty jak podepíšeš kupní smlouvu, tak si ten den uzavři pojistku. Ty jak uzavřeš pojistku,tak čkp zjistí že neplatil pojistku on,a bude plati zpětně. Osobně sem si to zjišťoval,když sem dostal zadara mustafu,a taky neplatil. Tak si prohlídni eši sedí čisla,pak podepiš kupní smlouvu,zaleť uzavřít pojistku,stk,převod na tebe. Hodně najetých km  hoj
Datum: 17. prosince 2012 7:16
 jo musis mit velky technicak on musi bit v technicaku napsany jako posledni osoba prihlasena na tebe to odhlasi ty udelas technickou evidencku pojistku na s voje meno a
pak pudes na urad ho prihlasit a pokud tam mas jeste tu znacku starou tak ji na urad nenos rekni ze ji mas doma mela bi ti ju nechat ta stara je hezci
a čkp ho nemusi mit v sistemu pokud je to uz dlouho ale doplatek by sel na neho ne na tebe
Datum: 16. prosince 2012 14:20
 ahoj potřebuju poradit s pyonýrem jawa 20. nemůžu ubec vyladit předstih už jsem na konci svých sil ! když to nastartuju tak to taročí a nejde do otáček !! vyloučil jsem všecky závady a žádnej výsledek furt to samí !! zapalovací cívka ,vačka,kondik,instalace kabelů,svíčka,kladívka,pertinaxx,indučka, vše je prostě nový a nefungujeto !! nejvíc je na tom zajímaví že do fajfky jde eletrika jak sviň i do svíčky když dám tak jiskra jde mrrtěě velká a nevynechává !! ladil jsem to podle orig knížky pak podle pár rad na netu a furt nic prostě odtrh mezi kladívkama 0,45mm s věncem sem točil na obě strany a ještě jsem to měřil aby byla horní uvrat 1,6 dokonce i budíkem a velký kulový furt to blbne a zkoušečkou jsem zkoušel všechno funguje jak má akorát to nejde do otáček a taročí to prostě .půlil jsem motor už několikrát a dal ho zad do kupy a jelo to v pohodě odtrh podle voka a hned na podruhý vyladěný a jel a v poho a ted prostě po pulení jednoho krasnýho dne nejedde :/ a jiskra jde a on nejede :/ poradťe prosím :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2012 20:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No tondo dyž si mě tak krásně vysvětlil, co mám dělat a co umím, čemu rozumím nebo kolik sem teho najezdil, toš by mě zajímalo proč uš si dávno neporadil ondrovi co s tym má udělat, aby mu to jezdilo tak jak chce on sám?
Datum: 21. prosince 2012 20:17
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 svíčky mám 2 nový a 2 starý, jedna mi nešla tak jsem jí rovnou zahodil ale stejně to pořád zlobí :/ a fajku sem vyměnil a stejně to dělá to samí :/ jj ten předstih mě nějako zlobí
Datum: 21. prosince 2012 12:48
Jméno: martin
IP: uživatel14868
 zkus fajfku svicku vymenit a me tohle delal furt predstih. porad sem stim mel problem a vic svicek 3 mi neski vubec a jedna super
Datum: 20. prosince 2012 23:05
Jméno: tonda
IP: uživatel14515
 ty oskare jdi si buzerovat jinam děláš chytrýho a hovno umíš . kolik jsi toho najezdil velký hovno. sam víš píču tak jsi jdi píčovat jinam, seš asi kokot když tady radíš uplný hovna a navíc když to tam píše. vem si svejch 5iq tyqve a vypadni nejsme na tebe nikdo zvědaví !! ONDRO - koukni na magneto jestli magnetizuje hodně ! a dej na ní cívku a uvidíš , a taky cívk musí bejt myslím 3mm od magneta nesmí se dotýkat
Datum: 18. prosince 2012 17:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 TY BLBČE DYŠ SI TAK CHYTRÝ TAK PROČ SI S TYM NEPORADÍŠ SÁM???TO MĚ VYSVĚTLI!!!NÉ CO JÁ A JAK DĚLÁM!!!TAK JAK DYBYCH JÁ POTŘEBOVAL, ABY TO TOBĚ JEZDILO!
Datum: 16. prosince 2012 22:19
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
Datum: 16. prosince 2012 21:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 DO PRČIC!!!TAK SI NA TO DOJDI SÁM!!!A NEOTRAVUJ TADY TAKOVÝMA VOLOVINAMA!!!ČLOVĚK SE TI SNAŽÍ PORADIT A TY SE BUDEŠ EŠČĚ CAMRAT!!!TAKOVÝCH SEM UŠ VIDĚL!!!
Datum: 16. prosince 2012 21:11
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 nedělám to poprvý !!
Datum: 16. prosince 2012 19:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Standu!Stando děkuju moc za vysvětlení!Hodně vzdáleně sem to tušil podle tehoto dotazu!A pro Ondru!Žes tam dal nový gufera neznamená, že se jim při montáži neco nestalo!Jak u jinýho dotazu negdo radil!Toš tak.
Datum: 16. prosince 2012 19:49
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 hele psal jsem že jsem pulil motor tak jsem dal gufera new navíc u magneta je to suchý a čistý !!
Datum: 16. prosince 2012 13:43
Jméno: yarakl
IP: uživatel14851
 A v jakém stavu máš gufera na klice? Když už netěsní, tak to nasává falešný vzduch a dělá si, co chce. stejně tak těsnění mezi karburátorem a blokem motoru
Datum: 16. prosince 2012 13:07
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 jj tryska mě napadla .jdu to zkusit
Datum: 16. prosince 2012 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel14850
 Zkusil bych dát jinou trysku,třeba je ta tvoje vrtlá a pak bych našel nějaký krutě starý totálně přejetý kladívka který neprobíjej a dal je tam. Na svíčku bych zkusil větší odtrh... Možná bych zkusil vyhodit airbox....Tarokuje - koktá-je to bohatý.....prostě jak když jede traktor....a ne a ne se to víc vytočit.... Dělá to bohatá směs a někdy taky kladívka a nebo svíčka,či moc ucpanej filtrbox....
Datum: 16. prosince 2012 11:59
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 nedávno jsem dával novej a koprese je jak svině
Datum: 16. prosince 2012 11:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dybych věděl tak se neptám!!!Co to je, dyž se řekne, že motor tarokuje?A nesmějte se!!!Dúfám, že mě to negdo vysvětlí!Toš tak.
Datum: 16. prosince 2012 10:12
 Co třeba kroužky?
Datum: 16. prosince 2012 0:03
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 vejfukový kolinko zánovní a vejfuk čistej !! tím to není ,ale taky mě to napadlo
Datum: 15. prosince 2012 20:28
 jj, tak zkusit to ale muzes, aby to proste neslo pres karbec.- kdyby to nahodou vyocilo ten motor, tak je jesný, ze to neni predstih ani elektrika. A výfuk? neni to treba tak az moc nehorázne zaroslý? to asi ne co?
Datum: 15. prosince 2012 20:20
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 právě že vždycky je svíčka trošku mokrá od beznízu !! a to mám plíšek na jehle uplně nahoře aby šlo málo benálu .
Datum: 15. prosince 2012 20:12
 Tak to už me fakt nic nenapada, leda to zas a znova prochazet- kdyz jsi to uz vsechno menil, muze dojit i k tomu, že i kdyz je to novy, tak to muze bý smejd nefunkcní..to se mi stalo napr. u kondíku. Jeste třeba jestli to nekde nezacne probijet , kdyz je na obvod kladen vetsí nápor. zkus treba po svicku fouknout mililitr benzinu, a pak dej plnej plyn a zkus ho nakopnout jestli se hnedka pri startu nahodou nevytoci a nebo se to treba i rovnou uchlasta...
Datum: 15. prosince 2012 20:09
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 jj filterr je novej čistej i airbox vyčištěnej karbec taky vyfoukanej kompresorem. kladívka furt kontroluju a pecka žádná není .občas to projedu i tak glaspapírem radši .
Datum: 15. prosince 2012 19:55
 Ahoj, předpokládám, že karburátor a filtr ma taky cistý. A třeba jestli nemas nejakou hadru pri saní nebo tak. Treba jestli jsi to zkousel turovat bez airboxu a tak. Ale asi jo, podl toho co pises, tak tomu rozumis. Ale me se treba stalo ž jsem vymenil kladivka kondik- novy kondiky strsne delaj jiskry na kladívkach a behem par set metru mi to udelalo slabou pecku a pak mi to prave taky neslo do toček... Tak jestli treba neni pecicka malinka na kladivku
Datum: 15. prosince 2012 19:49
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 na benzín to nereáguje ubec !! jako když ho vypnu tak po chvilce dojde ale mezitím to dělá to samí !! zkusím ještě ten odtrh  mě tak napadlo ještě jestli věnec není nějakej na prd to je jediný co jsem neměnil ale pochybuju že by to tím bylo ale náhoda je blbec .
Datum: 15. prosince 2012 19:14
 drž plyn a měn odtrh,za vři benzín nebo to zkus naopak přeplavit a pozoruj změnu
Datum: 15. prosince 2012 19:12
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 v obojím !! když jedu i na místě !!
Datum: 15. prosince 2012 19:03
 a tarokuje to na místě nebo v tahu
Datum: 15. prosince 2012 19:02
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 už jsem to zkoušel ale vždy mi to chcíplo :/
Datum: 15. prosince 2012 18:56
 zkus dát jiný odtrh.nejlépe za chodu.dnešní kladívka mají vůli jak prase na čepu,tudíž statické nastavení odtrhu může být ú)plně jinde než za chodu.
Datum: 15. prosince 2012 18:54
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draci pasuje tenhle tachometr do Čz 175/487 ??Podle mě by měl.Díky za odpověd
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tachometr_180km_trinda222.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 18:45
 Jo...
Datum: 15. prosince 2012 18:45
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draci chtěl bych si tady na FK koupit tuhle ojnici CKR na jehlách do svý Čz 175/487.Myslíte že tam bude pasovat??O to mám docela strach ale proč by soudruzi dělali 10 rozměrů?Tak by mě zajímalo jestli jste si ji někdo tady taky kupoval a jak jste s ní spokojeni a jaká je její kvalita??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 19:43
Datum: 15. prosince 2012 19:43
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 ojnice jsou u 175 125 a dokonce 350 stejne pokut jde rozměrově stejná s originalem není problem naopak crk by měly být s kvalitnějších materialu....
Datum: 15. prosince 2012 15:40
 a duvod? mam origo ojnici na 476 s jehlama nahoře i dole
Datum: 15. prosince 2012 12:10
|



|