Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mara
IP: uživatel14188
 ahoj. delam svetla na jawa 21.na svuj vypinac co jsem si koupil. na svetle jak je parabola a tak mam 3 cisla 56a 56b 57 a obrazek kostry. jak zjistin ktere cislo patri pro dalkova svetla? a pokud se nepletu tak dalkova aj tlumena svetla musi byt ukostrene nebo se pletu? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 13:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 svetla musi byt ukostrena
Datum: 22. prosince 2012 13:49
Posl.aktualizace: 21. prosince 2012 9:40
 jesne to je v hromade,,, ale pokud chces usetris up si jen ventil a vyvrtas diru a vsadis a ustris ale draci si kupuji komplet,,rovnej krasni prujezd svatkama draku
Datum: 21. prosince 2012 9:40
Jméno: Barty
IP: uživatel11934
 Neví někdo čim by mohlo bejt že mi z karburátoru u pionýra teče benzín proudem (z tý dírky jak je vedle spoje kolena a karburátoru)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 22:53
Jméno: Barty
IP: uživatel11934
 Díky
Datum: 20. prosince 2012 22:53
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nejspis velka hladina v karbcu
Datum: 20. prosince 2012 22:14
Jméno: david
IP: uživatel14188
 cau chci se zeptat jak jsou ty pruziny v predni vidlici.nasel jsem doma skoro o stejnem prumeru akorat jsou kratsi a napadlo me jestli by to necemu pomohlo kdybych tyhle jakoby nasrouboval do tech originalnich.Jestli by to treba bylo tvrdsi nebo tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 21:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jako že bys zamotal dvě pružiny do sebe a udělal z toho "trubku"?  to by pomohlotak akorát tomu, aby se vydlice nehejbala
Datum: 20. prosince 2012 21:09
Jméno: david
IP: uživatel14188
 jedna se o jawu 21
Datum: 20. prosince 2012 19:53
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 cau hele chtel bych si postavit do léta krosovej motor na fichtla a dat ho do ramu pitbike .. co by jste mi poradily za upravy aby to s tim jelo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 16:53
 ahoj no fichtl je dobrej když do něj kapičku nastrkáš peněz no ale takovýá honda cr 85 to je jiný žrádlo no tak jako nevím ale mám fika o hondu a jede super oboje
Datum: 03. ledna 2013 16:53
 pepo čeština ti moc nejde a pincky taky ne jak koukám
Datum: 26. prosince 2012 10:40
Jméno: libor
IP: uživatel13544
 rám z pita je kničemu rači bych koupil znejákeho staršího endura
Datum: 25. prosince 2012 18:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Hlavně ty větší trysky jako... ty přidaj mrtě hustokoní!" Co to je sakra za dementní trend s dáváním větších trysek, stechiometrický poměr, nic?
Datum: 21. prosince 2012 23:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14869
 prakticky asi díli máš ale fík má 4 koně a pit 10 ale pokut se spokojíš s tim co máš tak určitě dej 10 zubou rozetu na sekundár si v tom za 100 mýbrusem za 500 nic neskazíš pohlídej si n zda máš hlavu z 20 a ne 05 a jezdi ...víc s tim asi udělat nemužeš za peníze homecrosu ...takové věci jako primár a větší trysky sou už docela drahý a nestály by za to original pitbike te napraší ....a bude za stejný peníze ...
Datum: 21. prosince 2012 15:16
 ser na to, jestli to chceš na řádění v létě, tak si kup za menší peníze pitbike, než bys nasypal tolik peněz do motoru s fichtla aby trochu jel  vím z vlastní zkušenosti... až na to že já na tom jezdím závody, ale takovou KTM SX 125 rv 2008 bych měl nádhernou kdybych to nedal všechno do fichtla
Datum: 20. prosince 2012 20:48
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 do rámu z pita to nedávej spíš překopej fichtla
Datum: 20. prosince 2012 19:20
Jméno: timomas
IP: uživatel9499
 zdarec chlapi,chci se zeptat ,v návodu je tu napsáno ,že předstih je 1,2-1,5 mm ,ale dočetl jsem se tu v dotazech , že zlatej střed je 1,6-1,9 mm tak jak to je tedy ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 20:34
 každý motor má svuj ideální předstih.. žádný nejede přesně podle tabulky....
Datum: 20. prosince 2012 20:34
 Zdarec draci- obracím se na zdejší znalce v historii a různých prováděných změnách. Jde o Jawa-čz 175 356 ROK 1957!!! Co jsem ji před lety kupoval, tak vypadala jako celekm verohodný originál stav- ne žádná skládačka. Nyní je po takový amaterský renovaci- nedotáhnutý uplně do konce. Jedná se o tu verzi- s více chromama-nesociální- jako na nádrži, ráfky a kolena - nebo já nvm kde všude byli rozdíly. A měla už na sobě výfuky bez rybin-podle ruzných zdrojů jde v roce 57 o přechodový rok... Ale o co se mi jedná- nemám kryt karburátoru(klasika) Jaký by měl být na tomto roce výroby? Se šroubovacím víčkem na karbec nebo s tím bobíkem jako odlitek (něco jako pérák). Podle karburátoru se řídit nemůžu - je měněn. Takže jakej kryt a popřípadě i karbec mám na ní sehnat, aby byla origo. Díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2012 13:19
 jj dík
Datum: 21. prosince 2012 13:19
Datum: 20. prosince 2012 19:53
 Zdar hoší.. Mám takový dotaz spíše na babeťáky. Nevíte někdo jak mam sundat cvrčka ze zadního kola? Myslím to kolečko jak je opačné straně než je rozeta. Nějak se to nechce ani hnout. Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 12:31
 Tam je levej závit, že? Já jsem to tu měl na výměnu, nechtělo se to hnout, tak sjem svařil náboj s tim ozubenym kolečkem a povolil to za to...
Datum: 20. prosince 2012 12:31
Jméno: drakula
IP: uživatel13572
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 22:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavně stopětasedem je relativně hodně a nechaj se sehnat i s papírama za slušný peníze... oproti dvácám jsou znevýhodněný kubaturou, tzn. že je nelze řídit od 16ti let a kdo má Ačko od 18, většinou jde alespon do dvěpade, tak i proto ty ceny nejsou až tak špatný...
Datum: 22. prosince 2012 22:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když chceš něco na silnici, tak se nevyplatí kupovat podobný bezpapírový vraky, s tim jsou akorát starosti a peněz do toho nakonec nasypeš stejnavě, jako do kejvy, kterou koupíš s platnym TP ...
Datum: 22. prosince 2012 22:40
Jméno: tom.
IP: uživatel14873
 JE škoda,že nemá štítek.Mě osobně by to štvalo,že jí nemůžu postavit na papíry a normálně jezdit.
Datum: 22. prosince 2012 7:29
Jméno: drakula
IP: uživatel13572
 No nejvíc mě asi mrzí že nejde na papíry, samozřejmě bych ji chtěl na ježdění po silnici. Peněž na opravu, no pak záleží jak daleko bych chtěl jít v těch opravách nu...
Datum: 20. prosince 2012 21:48
 Jak říká péro: ani drahá ani levná na to v jakým je stavu. A taky záleží k čemu to chceš a kolikk máš peněz na další opravy, jestli ji chceš dat do origa, tak pár věcí budeš muset koupit- co vidím na první pohled, tak predni světlo a př. blatník. A jestli jí chceš na ježdění polní ligy, tak je asi v pohodě..
Datum: 20. prosince 2012 14:10
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli jí opravdu chceš tak si jí kup,jestli jí chceš na kšeft,nemá to cenu protože jí za víc neprodáš,neříkám že je drahá,ale levná taky není
Datum: 19. prosince 2012 21:35
Jméno: drakula
IP: uživatel13572
 No to já nevim tak se seknul no  Mě šlo spíš o názor zda ji vzít nebo ne, mám to pár km od baráku
Datum: 19. prosince 2012 21:02
 co všichni mají s tím slovem "rekonstrukce" ?  .. rekonstrukce se provádí například na místě činu nehody aby bylo představa jak to asi bylo....
Datum: 19. prosince 2012 21:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Posl.aktualizace: 19. prosince 2012 16:09
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec, já koupil kompletní jawetu v původním stavu nic ji nechybělo kromě víčka nádřže má i origo sedlo, kryt řetazu atd... + k tomu byl ještě jeden rám, přední vidlice,přední blatník za 3500kč a motor byl po kompletní GO akorát když to chlapci skládali tak složili dva typy převodovek a neřadilo to jedničku tak sem to rozpulil vymněnil předlohu a jaweta jezdí jak drak.
Datum: 19. prosince 2012 16:09
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 cena asi neni špatná, každopádně tam nedávno byla jawetta taky za tři tis. ale vytažená ze stodoly, vypadala celkem kompletně a po umití mohla bejt i pěkná... bohužel už je asi pryč, každopádně jestli chceš jawettu, tak jí ber...
Datum: 19. prosince 2012 9:39
 To ber, to je slušná cena. Kartička netřeba, chybějící díly jsou až na kryt řetězu velmi dobře a za slušnou cenu rychle sehnatelné, nakonec ten kryt krom toho, že je to nehezký, k provozu není potřeba.
Datum: 18. prosince 2012 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 přijde mi to dobrý,kartičku koupíš na nenu za 100,- nebo si ji vytiskneš
Datum: 18. prosince 2012 20:39
 mě to nepřijde až tak moc, záleží v jakém je stavu motor a co tam všechno chybý, ale vypadá že je celkem v cajku.
Datum: 18. prosince 2012 19:47
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Zdravíčko draci: Potřeboval bych vědět jaký byli originální barvy na Jawa 21 rok výroby 1976 ... a jestli byla bíla skutečně bíla já mam takový dojem že byla trochu krémova... děkuji všem za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2012 15:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14869
 co já sem viděl na fotkách tak bila jak bíla jako klasicky tak i trošku do kremova ..slonová kost a na 05 byla světle šedá snad šed holubí---asi máš odstín slonová kost ta barva v 70 letech frčela každý s ní natíral okna dělala se v ní i 1000 embargo a myslím že se dělali takové i mustangy jawa 23
Datum: 21. prosince 2012 15:27
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14827
 slonova kost
Datum: 19. prosince 2012 10:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 krémová ne,spíš do šeda
Datum: 18. prosince 2012 20:37
 Čaute draci, možno trochu v predstihu, ale chcel by som sa vás opýtať, neviete mi povedať, kedy budú nejaké veteránske motorkárske zrazy v budúcom roku na západnom a strednom Slovensku? Treba sa tam už vopred prihlásiť, alebo zapísať do nejakého klubu? Máte nejaké stránky, kde je zoznam tých zrazov a podmienky zúčastnenia? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2012 6:37
Jméno: bmwM5
IP: uživatel12615
Datum: 19. prosince 2012 6:37
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahojte, prosím jak v domacích podmínkách slušně srovnat špatnou dosedací plochu pro válec na blokách motoru. Děkuji za typy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2012 21:25
 Jakým způsobem je poškozena?
Datum: 18. prosince 2012 21:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 kdyz bude mit ten velkej kamen a jemnej tak nemam kam utyct.. vim z vlastnich zkusenosti z prace.
Datum: 18. prosince 2012 20:43
 tabulka skla, jemnej šmirgl a brousíš
Datum: 18. prosince 2012 20:25
 a já bych tě ukamenoval.jak zajistíš že ta plocha je kolmo na ojnici?že bude válec sedět kolmo na dělící rovinu motoru?
Datum: 18. prosince 2012 20:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 cau, ja bych to osobne zakamenoval, delal jsem si to na valci kdyz byla vylisovana vlozka a OK, sice kaminek zalepis(vycistis ho tim ze na stole polijes hadru tech. benzinem, nebo petrakem a tres kamen po te hadre a krasne ho vycistis) ale celkem to srovnas. http://www.vjrousek.cz/brusny-kamen-kombinovany.html
Datum: 18. prosince 2012 20:19
Jméno: eliáš
IP: uživatel14515
 ahoj draci , nevíte někdo jak velká má být triska když jsem udělal novej vejbrus a píst je velkej 39mm a předstih kolik má bejt před HÚ ?, díky čekám na každou dobrou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2012 21:51
 jehla na 2. zářez zvrchu, pokud máš bílou svíčku tak by ti větší tryska pomohla, jinak je to spíš k ničemu... motor jede líp na chudší směs, ale ne dlouho
Datum: 21. prosince 2012 21:51
Jméno: eliáš
IP: uživatel12190
 no ale kdybych dal větší trysku tak to pojede líp ne ? navíc mě se furt motor přehřívá ubec mě to nechladí jak jee malá triska a svíčka je uplně bílá  ta musí přece bejt pořádně černa nebo ne ?
Datum: 21. prosince 2012 21:27
 vše nech tak jak to bylo od výroby... 4. výbrus nic moc nezmění
Datum: 18. prosince 2012 20:07
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 předstih normal 1,5 - 1,6 pred HU, trysku bych nechal origo a akorat je nutnost rozsirit spalovaci prostor hlavy tot vše a v klidu zajizdet
Datum: 18. prosince 2012 19:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdravím, mám dotaz, zda-li nevíte o nějakem jinem navodu na černění hliníku než ten co je popsán na jawa-50.cz, neboť díky EU je vše na ICO, tk se ptam, zda-li nevíte někdo o nějakém jiném způsobu. Jinak kdyby se objevil nějaký chytrolín, který by mi chtěl vnutit natření černou barvou tak NE, neboť to není černění  dík za jakýkoliv nápad, info atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 21:04
 a to neznáš nikoho kdo ti to na firmu může koupit?
Datum: 31. prosince 2012 21:04
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jakube236!Konkrátně Ti neporadím, ale před čaesm to tu negdo tuším radil!A dalo by se případně aj mezi radioamatéry nebo elektroniky zabrúsit!Tam se tak upravují chladiče výkonových prvkú!Toš tak!A pěknej konec roku!
Datum: 31. prosince 2012 20:50
Jméno: pato
IP: uživatel12851
 Cavte draci prosím vás aká velkosť pneu má biť na pionieri ja mam v tp zapísane 2,27-16 ale take gumi som nenašiel ani na internete . Na "motorke" mam nahodene vpredu 2,5 a v zadu 3 to na stk asi nebude čo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2012 21:13
 Taky mám v techničáku napsaný rozměr pneumatik 2,27x16 což je kravina, ale neřeším to, na STK to bylo bez problémů a kdyby se to někomu nezdálo, tak ho pošlu, ať si zjistí co tam má být a porovná to s tím co na pionýru mám (mám tam samozřejmě 2,75x16, předek i zadek)
Datum: 19. prosince 2012 21:13
Jméno: pepa
IP: uživatel14860
 dej tam co je v techničáku někdy to ukecáš ale mě votočili i s čízou ve futrech ...jinak mitas dělá 2?75 stojí tak 400 500korun ti gumy sou v čechách k dostání všude na silnici sou dobrý akorát horší v terenu ...ale na fíka super....
Datum: 18. prosince 2012 7:23
 Jak ti zde již radí: 2,50 na předek a 2,75 na zadek a nebo oboje 2,75. to 2,27 je chyba v TP. Na stk u nas to už znali u fichtlů a akorát si ze mě dělal prču. že mi prej nesedí rozměr pneu a já na to čislo v tp čumel tenkrát jak puk
Datum: 17. prosince 2012 23:10
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vepředu je lepší 2,50 a vzadu 2,75 s těmahle rozměrama to musí STK projít
Datum: 17. prosince 2012 22:17
 2.75x16, kamoš ma ve předu taky 2.50 origo na mustangu a na STK v poho a když sem si privezl ja fichtla tak v zadu byla narvana 3.25  dej tam 2.75 a je to
Datum: 17. prosince 2012 21:43
 Zdarec, mám ČZ 175/450, dobíjení má podle mě u dynama 45W + na kostru, neboť žádné relé nikde u rámu/v klastlíku není. Baterka úplně nová. Motorku normálně nastartuju ale po nějakých kilometrech se vybije baterka a moto nejede, ani na roztláčení nechytá! Elektro vypadá že bylo uděláno nedávno, nové kable, svítí, spínačka zapojena. Chci se zeptat čím to že nejede ani na roztláčení ? Dále se chci zeptat jak jednoduše na zkoušku kable zapojit aby chytla na roztláčení? A máte zkušenost se zapalováním z pincka, šla by s tímto zápalkem nakopnout startovačkou ?? Velmi o něm uvažuju..
Díky moc za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2012 10:08
 taky jsem z tím měl problém no všechno vyčistit proměřit k tomu zápalku z fichtla jde to ale není to ono za1 musíš v rotoru vytočit na soustruhu širší průměr díry abys to dostal na kliku (nijak jinak mě to přindání nenapadlo) za2 musíš napasovat celé to zapalovbání a za 3 jde to přez něj nakopnout i nakopávačkou ale musí být hodně dobře nalazený předstih odtrh
Datum: 19. prosince 2012 10:08
 Marcel: Zapalování z fichtla je blbost...oprav to původní...
Datum: 18. prosince 2012 21:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo mám původní regulátor,taky jsem měl dřív nápady dát tam zapalování z pionýra ale proč to dělat to z čz je lepší
Datum: 18. prosince 2012 20:42
Jméno: marcel
IP: uživatel12649
 a co zapalko z fechtla ? naskoci na nakopavacku ?
Datum: 18. prosince 2012 20:39
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 péro: máš na tom původní jednocívkový regulátor? Nastavoval si ho? Jeden ted skoušim nastavit podle dočkala, snad se to povede, každopádně je s tim sraní... na sportce mám taky původní reg. a taky moto dobijí i svítí i na volnoběh...
Datum: 18. prosince 2012 9:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kontrolka nesmí svítít pořád něco je špatně taky jsem dělal novou elektriku na 450 a ted mi to dobíjí tak že jí roztlačím bez baterky a i na volnoběh (zvýšený) mi svítí světla
Datum: 17. prosince 2012 22:20
 Zapoj všechny káble podle schématu a pak mrkni na uhlíky jestli jsou v cajku..... Nabij baterku , nakopni to, změř na uhlíkach a potom na baterce kolik dává dynamo voltů
Datum: 17. prosince 2012 22:02
 kontrolka dobíjení svítí furt
Datum: 17. prosince 2012 21:31
 zkusím to proměřit a uvidí se. Kam mají nakonec vést proud z dinama z kontaktů 61 a 51 ? Regulátor dobíjení mají 175/450 přímo u toho zapalování, v el. schématech je to taky tak.
Datum: 17. prosince 2012 21:30
 píšeš že tam nikde nemáš regulátor... no ale bez něj to dobíjet nebude
Datum: 17. prosince 2012 20:49
 Copak dělá kontrolka dobíjení? Podle mě dynamo vůbec nemá snahu dávat proud do baterky, proto se to vybije a ani to nejde roztlačit...takže kouknout proč to nedává proud...
Datum: 17. prosince 2012 20:28
 jojo, přesně tak. Jak poznat jestli moto dobíjí ? a jak jednoduše napojit kable aby chytla na roztláčení bez baterky, popř. s vybitou ?
Datum: 17. prosince 2012 20:21
 Takže ti to někde chcípne, ty nabiješ baterii a pak to zase chvíli jezdí?
Datum: 17. prosince 2012 19:45
 Čaute draci, mám dotaz, potreboval by som vediet, ktoré ráfiky a paprsky majú ísť na JAWU 555. Mohli by ste mi prosím poradiť? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 19:16
 rafky 1,5x16 pro M3 a paprsky 148xM3
Datum: 17. prosince 2012 19:16
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Mám dotaz k těmto kontrolkám na ČZ 477 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kontrolka_477_476622.html Někde jsem se dříve dočetl, že tyhle čízy měly v těhle plastových kontrolkách i barevný sklíčko (aby třeba dobíjení svítilo červeně). Jinde jsem však viděl čízu, který svítilo dobíjení normálně "žárovkově" žlutě. Neví někdo, jak to originálně bylo?  Jinak ty kontrolky tady na krámku budou asi bezbarvý, že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2012 9:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 18. prosince 2012 9:53
 http://jawamania.info/poradna/default.aspx
Datum: 17. prosince 2012 20:42
 hele, pokavaď se to tady nedozvíš, tak skopíruj dotaz na jawamnii - poradna - tam ti určo odpoví přesně ...
Datum: 17. prosince 2012 20:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14811
 jednu masku tu mám a sou vní sklíčka a dokonce červený a zeleny no to mě.....
Datum: 17. prosince 2012 19:47
 podle všeho by měly mít červená dobíjení a modrá dálkové u 477... ještě počkej .. jestli to zdejší potvrdí ....
Datum: 17. prosince 2012 18:01
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Právě, jde mi o tu hranatou, hliníkovou masku. Jestli ty originál kontrolky byly podbarvené, nebo ne. Na pohled totiž byly z bílého plastu.
Datum: 17. prosince 2012 17:50
 "oranžová neutrál už jsem barvoslepý ..
Datum: 17. prosince 2012 17:42
 Zdar, u 487 jsou: modrá dálkové, žlutá neutrál, zelená blinkry, červená dobíjení...ale u 477 tam je jen dálkové a dobíjení ...pokud vím ..
Datum: 17. prosince 2012 17:42
 Ahoj hoši mám dotaz. Jak dlouhá má být tyčka mezi tyčkou spojkového koše a kuličkou vypínání spojky. Na netu jsou 3 velikosti 11 - 12 a 14 cm MOTO je ČZ 125 /476 bez oilmasteru děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2012 23:22
 Děkuji
Datum: 18. prosince 2012 23:22
 Tak ta druhá má celkovou délku 10,3mm
Datum: 17. prosince 2012 19:40
 To by jsi byl moc hodný můj předpoklad je taky těch 14 cm jen si nejsem jistý protože jsem měl zatím půlený jen 175 motor a tam to bylo na každým typu také nějak jinak.
Tak když dám dohromady celou délku obou tak už podle toho něco vyberu děkuji moc za radu
Datum: 17. prosince 2012 16:45
 Vyjde to nastejno...šel jsem do garáže a tam jsem z motoru vytáhnul 14cm dlouhou tyčku, za hodinku a půl bych ti mohl změřit i tu s tim talířkem
Datum: 17. prosince 2012 16:43
 Nebo se zeptám jinak je jedno jestli ta s kuželem bude například 10 - 13 a ta druhá kratší či delší podle té první jestli mne chápete případně jaký to bude mít vliv ?
Datum: 17. prosince 2012 16:40
 C ist richtig
Datum: 17. prosince 2012 16:38
|



|