Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 zdar draci,jak nejšetrněji sundat masku z jawa 21?čekají mě nějaké záludnosti?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2012 12:13
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 a nerosekej sklo tacháče
Datum: 12. listopadu 2012 12:13
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Díkec
Datum: 08. listopadu 2012 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne,sundat řidítka a pozor na kabely
Datum: 08. listopadu 2012 19:33
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 22:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Tohle me na zavodech vzdycky fascinovalo jak tam mely tyhle pritvrzujici pruziny... akorat to ojebe kluzaky a bude chcat olej
Datum: 09. listopadu 2012 22:22
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 frikulin a kde je má sehnat ?? Bakoun potrebuji přitvrzení dou nadoraz
Datum: 09. listopadu 2012 20:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Dají se koupit sady na repas pro simson tlumiče... pak ta vidlice docela funguje. Použij nové pružiny z endura (silnější "drát"  , mám doma tlumiče z SR50 a jsou delší, takže by měly být delší i pružiny. Zkus pohledat a nevymýšlej už vymyšlený.
Datum: 09. listopadu 2012 9:05
 Nebylo by jednodušší koupit tvrdší pružiny přímo pro Simson tlumiče?
Datum: 09. listopadu 2012 6:01
Jméno: hans
IP: uživatel13068
 V mém okolí zavřeli benzínku se speciálem mám čz 175 487 a chtěl bych se zeptat na co nejlíp jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 21:45
Jméno: Karholc
IP: uživatel15285
 Mám 05 a na natural 95 mě jezdil jen chvilku.Nechápal jsem.Zkoušel jsem všechno,pak jsem zase nalil special a zase začal normálně jezdit.rn
Datum: 28. března 2013 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel14687
 Sběžně přejetá a vyčochtaná seriovka jezdívá nejlépe na technický benzín a ještě lépe bez spotřební daně.....takže buď v klidu a lej naturál ..... S tím oktanovým číslem nesouhlasím.... Staré prskolety by jezdili nejlépe na benzín s oktanovým číslem 80+
Datum: 09. listopadu 2012 14:50
 Normálně natural 95 to máš jedno co tam naleješ
Datum: 09. listopadu 2012 9:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 itan: odborník přes kompresní poměry za pomoci alobalu a oktanových čísel... mě už je zas do breku.
Datum: 08. listopadu 2012 22:04
 itan: Docela odvážné tvrzení s tím oktanovým číslem...
Datum: 08. listopadu 2012 21:54
 U dvoutaktu to nehraje takovou roli spolkne skoro vše ... např ( pionir ) ale čím vyší oktanové číslo tam leješ tak to líp jede
Datum: 08. listopadu 2012 21:43
 normální natural.. co furt všichni blbnete s tím specialem?
Datum: 08. listopadu 2012 21:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Obyč. N95, nehledej v tom vědu...
Datum: 08. listopadu 2012 17:14
Jméno: jawa250
IP: uživatel12689
 DObrý den, měl bych dotaz jak asi dlouho vydrží opískované plechy aby nezačaly reznout? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel14698
 Jakmile na ne sahnes rukou, misto otisku zacina reznout nejdrive. Jinak pokud je mas v garazi, tak klidne do hodiny.
Datum: 10. listopadu 2012 16:07
 Natři je odrezovačem a máš klid. Pak si v klidu můžeš rozmyslet jakej odstín růžový na ně pošleš...
Datum: 09. listopadu 2012 6:02
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 dej si je do pokoje nesahej na ně a vydrží i měsíc
Datum: 08. listopadu 2012 19:35
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Dle normy by se měli nechat nastříkat do 4 hodin.
Datum: 08. listopadu 2012 18:56
 to je otazka  když bude v suchu tak dlouho když bude nekde ve velchke garaži tak do tydne nebo 5 dnzu možeš piskovat znova
Datum: 08. listopadu 2012 16:12
 čau draci, dají se sehnat papíry na odhlášenou jawu 21 předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 11:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6167
 2500 a je od Uherského Brodu.. Okres Uherské Hradiště, Zlínský kraj je to 21čka s papirama 20tky vse sedi jen nema velky plech a je tam maly jinak STK proleze i tak neni problem neresi se to..  kdybys měl zájem 605944741 zavolej nebo pošli sms a domluvime se..
Datum: 09. listopadu 2012 11:19
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 Lukáš:kolik za ni chce a odkud je ?
Datum: 08. listopadu 2012 19:39
 tak*
Datum: 08. listopadu 2012 16:53
 čauvec da se to sehnat stači se podivat na motoinzerci.cz (nebo jinde) tam neco najdeš mam doma doklady k ničemu dou přihlasit leda tam na veteransky a to je lepši už bez nic
Datum: 08. listopadu 2012 16:52
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Mám kámoše prodává 21čkku s papírama.. pojistku platí tak kdybys nemel jinou alternativu ozvi se tu a domluvime se..  papíry samotne se blbe schani.. jinak ta 21čka co je k mání je predelana 20tka ale to nikdo na STK nepozná
Datum: 08. listopadu 2012 15:34
Jméno: Bouška
IP: uživatel14680
 Zdarec... Půlil jsem motor (jawa21) A zůstala mi ložiska na klikovcea a na 1. převodovim kolečku (23zubů) ... Jak je mám sundat pokud nemám žádný stahováky atp... Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 20:13
 nahřát to kolem ložiska
Datum: 09. listopadu 2012 20:13
 Svěrák a nabroušený šroubováky  A nebo navařit  Pak GO klikovky  U výstupního hřídele je to jedno.
Datum: 09. listopadu 2012 6:03
Jméno: Bouška
IP: uživatel13426
 Díky.... Eště mě napadlo jestli ba stálo za to dát klikovku např.: do vody s ledem a to ložisko nahřívat horkovzdušnou pistolí... jestli by to nebylo šetrnejší....
Datum: 08. listopadu 2012 22:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 jestli doma najdeš dlato optrně to poklem kolem dokloa vypáčíš až tam dáš nacpat črroubovák a poklepání to sním nějak dostaněš dolu lepší je víš malých ran dokola neš 1 pořádná....dá s to udělat čímkoliv co má ostří nuž paskovina nabroušená do ukosu....ti přesahy sou tam malé stačí opravdu jen poklepat
Datum: 08. listopadu 2012 13:16
 Zdravím, potřeboval bych poradit mám ČZ 125/453 problém je že nefunguje dobíjení... Co vyměnit ? Je tam nějaká dobíjecí cívka nebo tak něco ? Popřípadě kde to sehnat ?  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 13:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 no začal bych pojistkou ..praxe ..jinak kabely a pak už to jistí jen knížka od pana dočkala co je ke stáhnutí v technice na jawamania cz
Datum: 08. listopadu 2012 13:18
Jméno: Jawator
IP: uživatel14677
 čau. dotaz pro kolecka10. Jak vyčistim nádrž u Jawy 250 ? Vím že kyselinou citronovou. Jak ji namíchám ? Co musím koupit ? Jaký je přesny a osvědčený postup ? Poškodí mi to akrylový lak ? a chrom ? předem ti děkuji - skoušel jsem to najit ale nějak se v tom všem nemůžu vyznat. díky. Karlos
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 1:56
 Ohřeješ tolik litrů vody kolik má objem nádrž, na každý litr dáš cca 100g kys. citronové (1 sáček). Rozmícháš kyselinu ve vařící vodě a naleješ do nádrže. Nádrž zabalíš do hadrů, nebo jinak zajistíš, aby voda s kyselinou zůstala co nejdéle teplá. Necháš působit přes noc, vypláchneš vodou a podle potřeby můžeš postup opakovat nebo po vypláchnutí benzínem je nádrž připravená k provozu.
Datum: 09. listopadu 2012 1:56
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Ještě se to dělá syrovátkou, nalijej ju tam a necháš tak den- dva a nádrž by měla být čístá
Datum: 08. listopadu 2012 19:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 trochu odvedu pozornost ale mě se osvědčuje mýchačka a železný šrot se střepy nadrž obalit a naplněnou jí nechat protočit uvázanou v bubnu.... musíš jí parkrat převázat aby se ti vočistli všechny zakoutí a koušky šrotu nesmí být tešký jinak ti udělají dulky a popraska lak ale docela pohoda..po teto proceduře vyplachuji vodou a nechám 3 dny uschnout pro inspiraci že to jde i jinak
Datum: 08. listopadu 2012 13:22
 Čau draci nerad to píšu ale nejspíš budu možná,možná prodávat svoji Čz 175/487 ale nemá Papíry tak teda nevím vůbec co bych něl za to chtít,měl jsme jí uplně rozebranou a dával do kupy,motor přetěsněný,gufera nový,píst + kroužky.Nový obložení do předu,lanka kromě zadního táhla atd,je kloudná,elektrika je nedávno nová vše funguje.Tak co myslíte kdyby k tomu došlo tak za kolik bych si měl za to říct?Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2012 11:51
Datum: 12. listopadu 2012 11:51
 Zdar, souhlasím s Bakounem, taky jsem kupoval "náhradní 487" bez papírů 4 500 Kč, ale s tím že tam byly suprový chromy, nový pneu.... takže asi fakt max. těch 5 nastřel cenu a uvidíš ..
Datum: 08. listopadu 2012 13:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Já teď koupil 180/487.3 v pěkném stavu za 4000kč. Tam bych viděl strop za stroj bez papírů.
Datum: 08. listopadu 2012 7:51
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 17:00
 zapoměl sem dodat že musiš oba konce utahnou tema paskama železnima ten nevim jak se temu řika
Datum: 08. listopadu 2012 17:00
 uřizni a dej tam hadici z auta jak je na vodu je to vyššich teplot měl sem to taky tak drželo to dobře guma po čase stvrdne nesmiš mět ucpanej vyfuk nebo praskne
Datum: 08. listopadu 2012 16:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 co s tím sakra?uřízni to a dej nový koleno je to těžký??????????????????????????????????????????????????????
Datum: 08. listopadu 2012 15:03
 Ahoj draci.
Chtěl bych si udělat Go motoru na Čz 250...
..V montážní příručce na tento stroj je ale pár stahováků k potřebě se do toho motoru dostat (např co mi přijde hodně důležitý je demontáž rotoru dinama)
..a proto bych se Vás chtěl zeptat jestli kvůli tomu abych si udělal Go motoru budu muset nakopit nějaké ty stahováky nebo jestli máte na to nějaké figly / zkušenosti
Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 21:19
 ondra: Nerad to vidim tim šroubem...samozřejmě, taky to jde, ale já mam raději šetrnější postupy...
Datum: 08. listopadu 2012 21:19
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Na dynamo přece stačí šroub M8 zbroušenej do špičky našrubovat a dotahovat než dynamo odskočí popřípade poklepat po hlavičce šrubu
Datum: 08. listopadu 2012 19:50
 Já si přípravky vyrábim sám. Stačí na to nějaké to železo, svářečka, flexa, vrtačka atd. Stahovák rotoru dynama se nechá snadno vytočit na soustruhu...
Datum: 08. listopadu 2012 15:38
Jméno: Martin
IP: uživatel9482
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 19:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Cena tak do 1500kč, tech motorů je spousta...
Datum: 08. listopadu 2012 19:23
Jméno: Martin
IP: uživatel9482
 díky za rady a označení na motoru je 632
Datum: 08. listopadu 2012 17:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Oprava ohledně držáků výfuků: ČZ 250/471 a ČZ 350/472 měly originál výfuk. kolena bez šroubu, ale podle katalogu dílů skutečně některé bizony měly výfuk na šroub...
Datum: 08. listopadu 2012 9:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mám doma několik motorů s označením 623 (250ccm Bizon a ČZ 250/471) a žádné držáky nahoře tam nejsou. Ohledně hlav musíš rozlišovat motor 623 (250ccm) a 633 (350ccm). Navíc původní válce 623/633 výfuk na šroubek nikdy neměly. Primár byl u 623/633 i 634 samozřejmě vždy dvojitý. Motory 623/633 mají užší držáky pro uložení do rámu. Tenhle motor vypadá opravdu jako pro jawu 350/ 634 (podle hlav a držáku).
Datum: 08. listopadu 2012 9:53
 s tím číselným označením je to trochu ošemetné, 623 a 633 je bizon, to tenhle motor určitě není(bizon má držáky nahoře na motoru, jiné hlavy a kolena na šroubek jako čz, ještě je tam myslím i jednoduchý primár), ale první motory v jawě 634 měli na karterech označení 633
Datum: 08. listopadu 2012 8:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jaké to má označení na motoru? 634/623/633...?
Datum: 08. listopadu 2012 7:52
 a hodnota přibližně od 700- 1400. Nějaký lidi by možná byli ochotni dát aj víc.Hlavně podle stavu uvnitř motoru... valce, klika, prevodovka spojka atd atd.
Datum: 07. listopadu 2012 23:54
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 07. listopadu 2012 21:41
 dobře si odhadl je to 350/634, popřípadě kdyby v tom byl 12v alternátor tak by to byla 632
Datum: 07. listopadu 2012 21:40
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Neni som si isty ale pride mi to jako Jawa 350/634 ... Zle som odhadol ? Co na to ostatny ??
Datum: 07. listopadu 2012 21:04
Jméno: Oliss
IP: uživatel3030
 Zdravím... zajíždím motor(snažím se)) chytat nehce roztlačit taky moc ne čím to muže bét??? plíšek na jehlu novej.. nová svička...... a když teda cyhtne ja kjede parádně necuká nic... udechnu a už zas nenakopnu ani skoro nerotlačím.. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 13:02
Jméno: Oliss
IP: uživatel3030
 studenej ani teplej.. ale i tka díky za radu
Datum: 15. listopadu 2012 13:02
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 trochu se optám studený chytá?jestli jsou problémi s teplým v přirutčce od fichtla už je napsáno teplý motor spouštět když je motocykl nakloněný na karburátor...funguje to dobře...asi nějaka konstruční vada....ale už to pslali do uživatelskeho navvodu co dávali z fabriky.... jinak máš seřízený volnoběh?na teplém motoru? a co vytočit volnoběznou trisku a vifoukat jí a karburaci...jinak motor po výbrusu trochu volnoběh nedrží jak je těsnej chcípá 500km si bude sedat
Datum: 08. listopadu 2012 13:27
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14658
 Mám jednu otázku. Ako vybrať na fichtli na kryte zapalovania vybrať ložisko ktoré je za guferom pred páčkou spojky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 15:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ohřát a s deklem klepnout o stůl , ložisko vypadne.Když to nepůjde tak na ložisko navařit kus šroubu a vytáhnout přes trubku + podložku + matku
Datum: 08. listopadu 2012 15:08
 prvně vydáš gufero a pak ložisko
Datum: 07. listopadu 2012 22:02
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 čau chlapy  před lety jsem koupil pincka s papírama a dostal jsem k někmu jen takový bloček ve kterém je napsaný číslo motoru a rámu, rok výroby a puvodní majitelé kteří jsou zrušený a pak tam jsem napsanej já a nad tím je napsáno odhlášeno  takže to je asi odhlášeno na mě že?  po těch letech jsem ho tedka dal do kupy a chtěl bych ho na jaře přihlásit tak se chci zeptat jak na to  kam mam nejdřív zajít a tak  díky za info čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 9:49
Jméno: luky
IP: uživatel14685
 sorry za smajla překlep
Datum: 09. listopadu 2012 9:49
Jméno: luky
IP: uživatel14685
 ok díky :-*
Datum: 09. listopadu 2012 9:48
 No a abych ti odpověděl na otázku: sjednáš povinné ručení, uděláš evidenční kontrolu nebo STK, zajdeš na Dopravní inspektorát a přihlásíš si ji na sebe.
Datum: 08. listopadu 2012 8:38
 No složenka od ČKP ti nepříjde pokud je ta motorka v depozitu to znamená že nemá značku.
Datum: 07. listopadu 2012 22:57
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 ok díky  doufám že to nějak dopadne
Datum: 07. listopadu 2012 19:46
 Samozřejmě i v polopřevodu. Jinak četl jsem že pokud prokážeš že motorka nebyla provozuschopná (foto, prohlášení svědka) tak by si neměli nic nárokovat. Nedávno se to řešilo na motorkářích, na jawamanii o tom taky něco najdeš...
Datum: 07. listopadu 2012 19:34
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 jejej  to je asi docela pruser  to se musí platit i v polopřevodu ?
Datum: 07. listopadu 2012 19:23
 Platil jsi od koupě pojistku? Jestli ne, tak se po přihlášení těš na složenku od ČKP v hodnotě pár tisíc.
Datum: 07. listopadu 2012 19:16
 Ahoj draci když budu mít na fichtla veteránský papíry můžu s nim jezdit neomezeně a kde chci
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 10:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 krom toho, sehnat samotný papíry je jednodušší a levnější, navíc na normálních papírech máš technickou na 4 roky, na veteránu na rok, u vetrána musíš vést knihu jízd (policajti to vědí a při případné kontrole jsou za to pěkný pálky), a s veteránem by jsi měl jezdit jen v rámci veteránských akcí + cesta na ně a zpět, prostě dokud budou na fichtla papíry k sehnání za 1000kč + technická a převod dalších 1000kč jsou veteránský papíry naprostej nesmysl
Datum: 09. listopadu 2012 10:14
 protože na většině pionýrů je méně než polovina originálních dílů a ani zdaleka nevyhovují požadavkům veterán klubu
Datum: 07. listopadu 2012 21:54
 ja uz jich videl ... ale asi zalezi na Vet.Clubu
Datum: 07. listopadu 2012 20:48
Jméno: vladimír
IP: uživatel14625
 případně at nám to pan čezeták osvětlí, proč by to nešlo, rád se zaměju také
Datum: 07. listopadu 2012 20:47
Jméno: vladimír
IP: uživatel14625
 nevím, čemu se čezeták smeje, ano možeš jezdit kamkoliv, je to čistě na tobě, jsem v kontaktu s veterán klubem, a uvažuju o přihlášce, je více kategorií, ta tvoje bue asi veterán s neoriginálníma dílama
Datum: 07. listopadu 2012 20:46
 chtel bych videt kdo ti dá na "fichtla" veteránské
Datum: 07. listopadu 2012 18:15
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
 zdar..prosim vas mam takovej rychlodotaz na origo šoupěti už mám vytlačený místo kre dosedá na volnoběžnej šroubek no tak mi kamoš obědnal od nějakýho známího nwm teda od koho ale na tom novým šoupátku už to bylo taky vymačkaný takže to asi nebylo nové.. no chtěl jsem obědnat tady a na fotce to je vidět že tam nic není takže ten výřez teda u mě vymačkání asi nebude normální ne? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 18:35
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nový šoupátko musí mít malinko vybrání ale jen trošku a né natolik že nebude držet volnoběh
Datum: 07. listopadu 2012 18:35
 Nový volnoběžný šroubek + šoupě to chce....
Datum: 07. listopadu 2012 17:19
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
 no jako problem je v tom že ho mám uplně zašroubovanej a furt malej volnoběh
Datum: 07. listopadu 2012 16:38
 Nové šoupátko nemá žádné vytlačené místa od štelovacího šroubu. To tvoje určitě nové nebylo
Datum: 07. listopadu 2012 16:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14672
 ahj haled víš o tom že na špoupátku je v tom místě na šroubek pulkruhové vybrání?to tam být má....je to tak zprávně
Datum: 07. listopadu 2012 15:40
Jméno: Martin :)
IP: uživatel14491
 Zdar borci chtěl bych se zeptat jestli musim mít řidičák když chci jezdit na babetě  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 15:06
Datum: 08. listopadu 2012 15:06
 Kidně stačí C+E.......
Datum: 07. listopadu 2012 18:45
 AM 45km/hod....
Datum: 07. listopadu 2012 17:20
Datum: 07. listopadu 2012 15:18
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 21:55
 taky se s tím dá mlátit po hlavě
Datum: 07. listopadu 2012 21:55
Jméno: pavel
IP: uživatel14544
 To slouzi ke stlaceni podlozek u spojkoveho kose, abys mohl jednoduse zasunout ty kolicky
Datum: 07. listopadu 2012 21:17
 Ony tam totiž žádný seegrovky nejsou...
Datum: 07. listopadu 2012 19:42
Jméno: pincek
IP: uživatel14352
 to bych chtěl vidět jak by jste tam tu segerovku dávaly...
Datum: 07. listopadu 2012 19:20
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 No co je primární kolečko pochopitelně vim, já se jen ptám jestli to pasuje na čezetu 477, protože je tam sice napsaný že je to na čz 175, ale pak je tam taky napsáno že je to pro jawu 250 ( to je napsaný tam na tom íčku než se to rozklikne, http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=stahov%C3%A1k ).
Petan 123: To jsem si taky myslel, ale nechápu jak to může fungovat.
Datum: 07. listopadu 2012 17:08
 Jestli víš co je to primární kolečko a jak tam drží tak pochopíš nač ten stahovák je
Datum: 07. listopadu 2012 16:30
 to máš přidělávání segrovek na spojkovym koši
Datum: 07. listopadu 2012 15:07
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
Datum: 07. listopadu 2012 14:47
Jméno: simson
IP: uživatel12881
 Ahojte draci včera jsem měnil světelnou cívku u simiče,a jel sem a najednou mi zhasla žárovka na dalkové ani zadní světlo nesvití a na potkávací všechno funguje.Možná to bude žárovkou ale co když ne  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 18:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a co třeba povolit jeden šroubek a na žárovku se podívat??otázka 3 minut a bylo by o jeden debilní dotaz mín a co když to nebude žárovkou?tak ten krám německej odvez na váhu...
Datum: 07. listopadu 2012 18:33
|



|