Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 Ahoj kluci  chci se zetat.. je třeba si na babettu dělat papíry?.. táta mi říkal že na babetu musí být řidičák a kamarád říká že stačí jen kartička.. že je to prý jen jako motokola.. tak jak to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 7:40
 a nemá akvárko
Datum: 18. listopadu 2012 7:40
 kamarád je pěkně mimo
Datum: 17. listopadu 2012 18:07
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 kamarád si plete řidičák s techničákem
Datum: 17. listopadu 2012 13:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Samozřejmě že musíš mít papíry je to motorové vozidlo jako každé jiné stačí ti na ní skupina Am
Datum: 17. listopadu 2012 13:31
Jméno: deda1-čz
IP: uživatel556
 čau chlapi mam problém s Babetou 210 motorku nastartuju po pár metrech , vytočim jedničku a to je vše neřadí na 2ku ( spojka .. vše ok ) a když uberu tak se z motoru ozívají rány jakoby kov na kov . Nevíte kde by mohl být problém ? Díky za rady a ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 21:52
Jméno: Patrik
IP: uživatel14730
 Ahoj hele zkus se juknout jestli tam máš olej .. A jakej tam je kdyžtak tam dej novej
Datum: 17. listopadu 2012 21:52
 Zdravim je to asi blbá otázka ale už nevím kde to hledat. Hledal jsem na netu a našel jsem tyto upravy pro lepší výkon .. ale žádný obrázky nebo přesný popis ... Chtěl bych jsi udělat ty to změny : Slícování kanálku s bloky , Srovnání vložky ve válci , Výfukový kanálek zbrousit hrany dole i nahoře , Sací kanálek zbrousit hrany , Budu to tět dělat po prvé a nerad bych to zrvil ... jesli by byl někdo tak hodný a trošek mě stim poradil Děkuji  Motorka : Jawa 50 typ: 21 Válec mám nový zakoupený od sesy ten polský  40mm mám na něm najeto asi 20 km
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 22:53
 Ozvi se mi na maila,proberem to a případně ti to mužu udělat,ale nesmí to bejt ten polskej válec co má jeden přefuk normálně a druhej jinam...
Datum: 17. listopadu 2012 22:53
 Ale neudělám to tak přesně jako na stroji
Datum: 17. listopadu 2012 22:30
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Hele tu hlavu jestli seš šikovnej a trochu vybavení v dílně máš tak si ji zvětčíš sám normálně šábrem kdyžtak je to pilník s nabroušenejma hranama do ostra
Datum: 17. listopadu 2012 19:03
 Děkuji všem za rady bude to asi nejlepší ... a asi nikdo neví kde se dá nechat skrouhnout hlava na 40mm abych tam nemusel mít tesnění z plechu ? Blízko Trutnova a okolí , spíš by mě zajmala cena odhadem D2kuji
Datum: 17. listopadu 2012 18:42
 jo jenom to slícuj,  jinak tu vložku v tom poláku moc lechce nenarovnáš  přeci jenom jde s toho válce hoodně špatně...
Datum: 17. listopadu 2012 18:01
 Dobře ... asi mě to přesvěčilo ... jen slícui kanálky s blokem o čem píše sesa když to inzeruje a přetesnim jsi to to vše
Datum: 17. listopadu 2012 17:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Nikdo tě nekritizuje, ale ty nevíš co vlastně ovlivňuje výkon a jak, nevíš základy, až je budeš vědět, budeš vědět i kde pilovat, praxí pak zjistíš o kolik. Je to dobře míněná rada ne kritika. A rozhodně se v tomhle případě nevyplatí dělat pokusy, můžeš si být jistý že ti to pak nepojede, ale jak chceš, klidně dělej pokusy, budeš jak Jára Cimrman, najdeš milión způsobů, jak nezvýšit výkon motoru
Datum: 17. listopadu 2012 16:56
 Nějak se začít musí ne ?  a jenom čtení a studování to nebude taky to chce trošek praxe .... když s něčim začínáš tak je riziko že to skoníš  Tak jsem aspon tady čekal rady do čeho se mám pouštět a do čeho ne ale zatim tu je jen kritika  zas někdo chtrejh
Datum: 17. listopadu 2012 16:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Dobrá, když to nechápeš tak ještě jednou, přečti si nejdřív něco o motorech než začneš něco upravovat, evidentně tomu absolutně nerozumíš. Nechtěj dělat universitu když jsi ještě nebyl ve školce. Přečti si jak to funguje a pak něco upravuj, jinak naděláš víc škody než užitku. A upozorňuju předem, není to studium na 30 minut ale spíš na pár let. Existuje asi milion možností jak špatně upravit válec tak než začneš něco dělat studuj
Datum: 17. listopadu 2012 16:34
 Pokud to je hovadi na tak sací a výfukový kanalek brousit nebudu dík
Datum: 17. listopadu 2012 16:29
 tak jsem jsem to našel na netu ..... proto to píšu jsem jesli to mám dělat nebo ne
Datum: 17. listopadu 2012 16:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jestli dobře čtu, tak chceš brousit spodní hranu výfukového kanálu??? Tak to si raději než se začneš do něčeho pouštět přečti něco o dvoutaktech a pak se ptej.. Aspoň nebudeš psát blbosti
Datum: 17. listopadu 2012 15:21
 Ještě bych měl prozbu Když budu rovnat vložku válce tak to mám nahřád horkovzdušnou pistolí na 150-200 stupnů a potom mít připravenou zmrzlou trupku o pruměru 40mm (dle výrusu na jaký to je vybroušeno ) a tím schladit vložku a kleštěma nebo nečím snim pootočit aby bylo co nejvíce na tředu a je hotovo ?
Datum: 17. listopadu 2012 14:09
 Chci skusit udělat tenhle a když to bude na prd tak tam dám originál ale musel bych nechat udělat výbrus , ten novej nebyl nejlevnější jen abych ho tak zahodil  Tak jesli máte nejaký fígle jak to udělat tak bych byl rád každou radu ocením
Datum: 17. listopadu 2012 13:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele dej tam čr válec a vše udělej tak jak má bejt a bude ti to jezdit kopce na 3...
Datum: 17. listopadu 2012 13:35
 Ono to tet jede taky dobře nemužu jsi stěžovat .... na trojku mírný kopeček ... a na dvojku mě to tahá do kopcu  navíc tahá krásně od spoda ale před tim jsem ten motor udělal na hovno tečemi z toho olej ... a minule jsem to trošek přidřel tak že se to chystám celý rozhodit a udělat to pořádně ... a když už to bude rozebraný tak to i doladit .. zapalování mám už prichystané Tyristorové
Datum: 17. listopadu 2012 12:19
Jméno: deda1-čz
IP: uživatel556
 A je je no poslý válec žádná sláva radší bych vzal originální 05kovej válec a dal to na 6tej výbrus slícoval , dal tam hlavu z 20,21,23 s ledvinkou . A udělal ty základní věci aby bylo zapalko v pořádku , nastavenej karbec , čistej výfuk . A pojede to parádně
Datum: 17. listopadu 2012 12:13
 Ahoj. ProsimVás. máme doma frézu s motorem ze 150. Je to typ C. Nějaký soudruh udelal zapalování na autobaterii. V tom broblém není běží to uplně bez chyby, ale světla... Baterku ted mám 70Ah 12V na zapalování to stačí přebohatě ale na světla už asi ne. Z motoru jsou nějké vývody, zřejmě dráty od cívek na světla. Ty fungují ale že by měli nějaký obrovský výkon to se také nedá říct. určitě mi nerozsvítí dvě 12V halogenky a 2 12 5W žárovky na zadek. Ty halogeny ted nevím kolik W jsoou. Jde o to, zda by nešlo vyřešit nějak dobíjení. Co když hodim jeden ten drát z motoru na okruh kde jje baterka ? 6e by to "dobíjelo" ? je to možný ? na nakej regulator kdybych se vykaslal...  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 23:21
 ok zejtra přivezu ted nevim ejstli ze 105 nebo ze 120 ... snad bude fungovat  tak ho tam nák musim přidelat a pak sehnat klinak... no a zapojit to... tam musim mit od B+ kontrolku ne ? 2W a to by mělo jít k zapalování
Datum: 17. listopadu 2012 23:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 radšej ten alternátor z auta
Datum: 17. listopadu 2012 15:58
 no my už sme to takhle koupili s tim motorem... a že je slabej... tahá to jako kráva klidně dám naky fotky je to dost dobře zpřevodovaný na sílu.... tahal sem na vozejkuj asi 500Kg a pohoda.... jinak ten alternátor mě taky napadl, jelikož tam je udělanej vývod na větrák a je tam řemenička, tudíž by se to dalo krásně rozvést k tomu altíku... asi o tom začnu uvažovat... jen musim sehnat
Datum: 17. listopadu 2012 14:16
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 řešil bych to tak že bych někde přidělal normálně alternátor z auta a tím bych dobíjel baterii jinak motor ze 150 není moc dobrý řešení je slabej a je ho škoda
Datum: 17. listopadu 2012 13:33
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Ahoj draci. Mám dotaz ohledně kývačky z roku 1960. Při startování 2x prošlápnu,pak zapnu klíček a při startování mě pěkně kopne. Pak při druhém už chytí. Už mě bolí kotník  Předstih mám nastavený dle návodu na 4 mm. Dobře táhne a motor jde pěkně do otáček. Nic méně mám předstih trochu ubrat, aby tak nekopala při startování, nebo je to normální. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 21:54
 ja když už sem to ani nečekal a už se pestával doufat, jsem sehnal na burse nakopávačku na 150. Zuby uplně nový!! je tŕošku anrezlá ale fakt jak nová.. za 100 takže sehnat se dá
Datum: 19. listopadu 2012 21:54
Jméno: Píčus-muzikus
IP: uživatel14733
 neumis startovat... taky jsem byl za mlada zpocatku rozkopanej..........nikdy te vsak nepokope kdyz mas naklepej pist ku HU
Datum: 17. listopadu 2012 23:15
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 No to samozřejmě zkusím sehnat, ale moc nevěřím, že něco takového existuje  Prostě za ty léta to musí bejt vyčvachtaný. Ale náhoda je blbec
Datum: 17. listopadu 2012 11:15
 Tak sežen' někde po aukru bazoši , nějaekjch burzách originál zachovalou nakopávačku a je to  těmhle turkum moc nevěřím , je to takový noo
Datum: 17. listopadu 2012 11:10
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Jojo 250, zapomněl jsem to napsat. Dík, snad to kotník do tý doby vydrží  A snad to vydrží i starovací páka. Původní byla hodně vyčvachtaná, tak jsem koupil náhradu made in Turecko a už mi v oku rupla.
Datum: 17. listopadu 2012 11:07
 Je to v podstatě normální, musíš hned na poprvé šlápnout hodně, časem si na to zvykneš a kopat tě nebude  To je 250?
Datum: 17. listopadu 2012 10:16
 zdar draci potřebuju nejaké šponování na svou čz crosku ale nejan klasickou kladku ale dvojitou hodne kdyžto propruží tak seto hodně povolí že to padá
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 15:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ježiši Kriste draku to si opravdu tak blbej, (nebo si z nás děláš srandu) že Ti nedojde kliknút o 10 - 20 cm (to podle velikosti monitoru) nahoru na "GALERII"a možeš vybírat až do zblbnutí šponování??? A taky vodítko?Nebo chceš abysme Ti to aj udělali?
Datum: 18. listopadu 2012 15:48
 no jestli to ne ma nek do už namon tovany chtelbych to videt fotky videa
Datum: 17. listopadu 2012 15:36
 Dík žes nám to řekl.
Datum: 17. listopadu 2012 11:22
 A dotaz nějaký je?
Datum: 17. listopadu 2012 0:00
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 čus máte někdo skušenost s toudle klikou do teréních speciálůhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 23:30
 narvi tam noviny a udelas líp.... hele neni lepší pořádně zrepasovat origo ?
Datum: 17. listopadu 2012 23:30
Jméno: Fero
IP: uživatel14728
 Zdar hoši. Tak sem měl možnost koupit stočenou kliku na panelku. Snížil jsem hlavu, dal vybrousit válec, nové kladívka, svíčku, promazal jsem lanko plynu a rychlopal a po chvilce bubláni na zahrátce sem to jel lechce projel. No pánové ten motor je jak guma a jak svižně se rozjede. No a teď k věci, na mou druhou 592 by se mi to taky šiklo, tak se chci zeptat zda nemá někdo možnost to stočit a vyvážit?! Moc díky přátelé..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 22:07
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
Datum: 20. listopadu 2012 22:07
 Zdar draci mužetemi poradit jestli by fichtl 21 jel na ethanol na benzině stojí 8 kč to by mi dost pomohlo? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 13:44
 Čau draci, teraz by som sa rad opýtal, ako si na ethanol upravím bezkontaktné zapalovanie VAPE. Dik.
Datum: 18. listopadu 2012 13:44
 Musíš natankovat Natural 95 + ethanol 85, musíš to míchat takže dej 2.5 ethanolu a 2.5 litru naturalu do stejného kanystru + olej nejlepší Castrol Garden 2T ten se v ETHANOLU rozpouští nejlíp a nebo čistej ethanol ale musí se předělat předstih aby zapaloval dřív nebo později ten bych kecal, a jehlu nahoru takže ted to máš např na 1-2 vroubku a potom to musíš dát na 3 - 4 vroubek ale jen když dáš čistej ethanol + olej, a jinak potom to jezdí joo a trysku musíš dát větší pokud je čistej ten ethanol na ČZ mi to jezdí celkem hodně slušně  jako kdybych jezdil na natural... a ušetřím měsíčně 1000kč....
Datum: 18. listopadu 2012 9:43
Jméno: libor novak
IP: uživatel14601
 Kde sem to sehnal V Hranice na moravě na pumpě shell
Datum: 17. listopadu 2012 20:31
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Za 8 kč??? Kde?
Datum: 16. listopadu 2012 21:38
 cus. jendou sem toho koupil 5 litrů s pcitem že sem dal od 50kč mín ale pak sem byl docela nasranej  hele jjak to smícháš s olejem tak za pár dní stání se ti z toho udělá takový bílí sračky... třeba v karbeci ... 207čka to ještě nějak snědla tech prvních 5 dní ale potom to už sotva startovalo... hele musel bys sehnat olej kterej se s tim dá míchat, upravit předstih, svíčku koupit přímo na e85 a třeba větší trysky td....... hele ve výsledku stejn ě neušetříš.. fakt ne hele ... do 2T už bych to asi nekoupil no
Datum: 16. listopadu 2012 20:42
Jméno: lipos12
IP: uživatel14674
 podle mne by jel ale přidal bych více oleje líh je moc suchej
Datum: 16. listopadu 2012 20:16
 hoj nejel, ja jsem ethanol dal do mustanga, vubec najede klape na volnoběh ale jak má zabrat tak vynechává jak blázen, s toho plyne že to nejede musel bys ses v tom nějak pohrabat ale to jsem já neskoušel. takže zkus to jak chceš, mě to nejelo SOTOR
Datum: 16. listopadu 2012 20:12
Jméno: mustafa
IP: uživatel7721
 Zdar draci nevíte někdo kde je na mustangovi vyrazene cislo? Byl jsem na technicke a ten co to kontroloval rikal ze za mesic musim prijet znovu a s cislem, ale ja vubec nevim ze by tam nekdy nejake bylo  na stitku cislo samozrejme je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 0:28
Jméno: mustafa
IP: uživatel7721
 tak diky za odpovedi stavim se tam a pokusim se mu to vysvetlit, ikdyz mi tvrdil ze mel taky mustanga a cislo na ramu bylo
Datum: 25. listopadu 2012 0:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ty si někde od žďáru péro ?
Datum: 16. listopadu 2012 18:10
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nic si z toho nedělej já jsem byl přepisovat auto kamarádoj aby neplatil eko a vyhodili mě že v pojistce nejsem napsanej jako provozovatel tak jsem si šel pozměnit smlouvu a ten kokot na pojištovně napsal SPZ místo ZRH jenom ZR a s tím mě na úradě taky vyhodily a pak to nakonec přepsali s tou pojistkou ve který jsem nebyl ani pojistník,ani provozovatel tak asi tak je to banda debilů
Datum: 16. listopadu 2012 18:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak jestli hledal číslo někde na rámu... tak si ho měl seřezat hned na místě...
Datum: 16. listopadu 2012 17:27
 Předpokládal jsem tedy že se jedná o číslo podvozku...
Datum: 16. listopadu 2012 17:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 normálně na motoru u krytu zapalování - nejde přehlídnout.. a pokud tam neni, budou to asi náhradní bloky na který se číslo nevyráželo.. jinde jiné číslo neni. případně nech udělat výmaz a pak seřezej toho technika
Datum: 16. listopadu 2012 17:22
 Žádné tam není, technika o tom pouč...
Datum: 16. listopadu 2012 17:20
Jméno: jawa_21
IP: uživatel6639
 Ahoj Daraci, měl bych na Vás prozbu. Mohl by někdo dát odkaz na video jak se nastavuje předstih na jawa 21, a jawa 555 nebo je to stejný ???
Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 21:39
 panebože na co video chceš to kompletně popsat?
Datum: 06. prosince 2012 21:39
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 na fichtlu sem to dycky udělal tak nějak od oka aby to jelo a pak za chodu došteloval... když se to dělal podle šuplery nebo uchylkoměru, vždycky když sem chtěl pootočit statorem se mi to pohlo celé i s klikou... Ale to sem ti asi moc nepomoh  s
Datum: 16. listopadu 2012 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele možná že se předstih na všech motorech s kontaktním zapalováním nastavuje stejným způsobem co na to říkáš??
Datum: 16. listopadu 2012 18:03
Jméno: dwein dibn
IP: uživatel12627
 přiznám se že o žádném takovémto videu nevím, ale možná se pletu a je jich po netu spousta... případně napiš spielbergovi, třeba něco natočí.
Datum: 16. listopadu 2012 17:29
 ahoj chcu se zeptat jak a včem by mi pomohla hvězdicová hlava od klasický mam to na závody ¨  rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 20:09
 pokud nevíš jak to funguje a k čemu to je, je zbytečný to kupovat...
Datum: 17. listopadu 2012 20:09
 Lepší chlazení, větší kompres, lepší spalovací prostor se svíčkou uprostřed na závody je to základ.
Datum: 16. listopadu 2012 15:39
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Čau, mám válec po výbrusu a chci zkosit ty ostré hrany v kanálech, ale nevím jak se tam mám dostat, nechci si poškodit válec ze vnitř prosím potřebuju to udělat poraďtě....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 18:46
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 díky za odpovědi, udělal jsem to pilníkem na nehty  a ty pístní kroužky brouskem na kosu
Datum: 16. listopadu 2012 18:46
Jméno: david
IP: uživatel6305
 ahoj já nato používám stopkové brusky mam je prodlouženy na delši osičce aby mi to šlo do vrtačky sou ruzné tvary já na kanálky používám kuželovou je to otázka asi 60,- a ušetří se tim hromada času a práce jeto rychle a krásně to srazí hranky
Datum: 16. listopadu 2012 15:01
 Používam na to klacivký brousek na kosu, akorát je to takový užší model
Datum: 16. listopadu 2012 13:57
 Zdar Draci! Mám takovej problém s fichtlem. Furt se dusí a to sem vyčistil trysky karburátor, palivovej ventil a nikde neni bordel. Nevíte co s tím? Teda lil sem tam moc oleje, takže jsem měl plnej filtr nevyjetýho oleje ( O ) ale i když je filtr pryč tak to dělá. Prosim poraďte a pište pls na mail. Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 10:56
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Pozri sa ci nemas spaleny kontakt na odtrh. ramienku ... kamaratovi toto robilo tiez ... vymenil ramienko a uz mu to lieta
Datum: 17. listopadu 2012 10:56
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 povol víčko plovákovky a ten plíšek ohni trošku na horu ale ne zase moc aby ti to neteklo všude okolo
Datum: 16. listopadu 2012 22:59
Jméno: Kubajz92
IP: uživatel14726
 Kohout sem čistil, hladina v plovákovce je lehce nad plíšek, jehla je na prostředním (posunutí na 1. či 3. bylo bez výsledku), filtr sundanej. Přemejšlim jak ještě problém popsat...prostě když jedu, tak volnoběh frčí v pohodě (dá se vytočit na max.), ale když dám rychlost (držím spojku) tak to začne cca od 1/3 plynu chcípat a pokud chci vůbec někam dojet tak musím držet čudlík na plovák furt dole. (už mě to....víte co...)
Datum: 16. listopadu 2012 15:46
 Čus tak zkus jak ti to teče kohoutkem jestli není přicpanej a taky odvzdušnovací otvor ve víčku aby v nádrži nebyl podtlak potom zkontroluj hladinu v plovákovce aby nebyla nízká a jehlu na jakým je zářezu potom jestli nemáš filtr sání hodně zanesenej.A taky těsnění v jakým je stavu je toho dost.
Datum: 16. listopadu 2012 14:41
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 zdar ladiči, kdo upravujete jak válce, myslim vložku i hliník? snažim se o to, piluju a brousim a nevim, jak udelat abych to mel symetricke a cisteji provedene. Nejake figle? Jak to udelat aby to vypadalo jako třeba tady na te fotce: http://www.ms50.cz/nab/msu_10.jpg Vůbec nevim, jak se da nečeho podobneho dosahnout. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 10:59
Jméno: kapoun
IP: uživatel7456
 Koukám na to, různe válce co jsem videl u jiných lidi, tak nejsou takhle čiste udělane jako na te fotce
Datum: 17. listopadu 2012 10:59
 Přesně,srovnat hliník s vložkou...a před tím vším ještě jedna hrozně důležitá věc...ohřej válec a natoč vložku na střed...90% válců má totiž pootočenou vložku....do vložky zbytečně nepiluj,hliník zahlaď...u výfukového kanálu se zaměř na rovnou hranu kanálu nahoře a dole...většinou je to křivý jak prdel a ještě okousaný a z 90% nesouměrný...a na pilníček zbytečně netlač...vše ať je čisté a rovné,žádný harakiri...každej zásek/rantl/blbá hrana nadměrně drbe kroužek. Výbrus ano. Klidně ti to udělám,mužu tam i něco malinko přidat aby to frčelo ještě líp...stačí napsat...mám levnou brusírnu a dobrý písty.
Datum: 16. listopadu 2012 21:11
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 Standa: chtěl bych se tě zeptat, kdybych si chtěl slícovat kanálky ve válci, jak to mám udělat? Normálně zarovnat hliník s vložkou aby tam byl čistý přechod? Můžu pilovat i vložku nebo ta se nechává? Jinak válec pak musí na výbrus? Díky
Datum: 16. listopadu 2012 20:49
 No přes dva tucty jednoduchejch dvoukanálů sem udělal,upravuju jen trochu do tempa sací a výfukovej kanál v rozsahu použitelnosti origo přefuků a dělam to vesměs různě velkejma kulatejma pilníčkama,spíše jemnýma...jediný co k úpravě potřebuju je cit,soustředění,trpělivost,jeden kroužek,píst,šupléru a oko co vidí...a jde to udělat symetricky...ale takovejhle 4K bych bez šablon nedělal...natož od oka...a je blbost dělat válec podle fotky...nevíš úhly,nevíš časování...škoda válce...
Datum: 16. listopadu 2012 19:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jůů, tam je ale okýnek, to musí být hustý válec...
Datum: 16. listopadu 2012 18:05
 Zdenek --> to jsi asi moc nepochopil  V první řadě musíš mít snad nějakej návrh, výkres co a jak zvětšit nebo přidat. Od oka toho moc neuděláš ... ano pilníkem a s pořádnou dávkou trpělivosti a hlavně citu to jde!
Datum: 16. listopadu 2012 15:42
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 děláš si srandu? výbrus ti nic neříká? jestlis to projel jenom jednou pilníkem, tak ten válec můžeš rovnou zahodit, jestli sem tě špatně pochopil, tak promiň ale myslím že ne
Datum: 16. listopadu 2012 15:16
Jméno: jawař
IP: uživatel14082
 Zdar draci, měním rozetu za novou a jak je tam ten náhon tak se mi to nechce vlézt na ty kolíčky na rozetě nemůžu to tam dostat neví někdo proč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 21:37
 Podívej se proč to tam nejde...
Datum: 15. listopadu 2012 21:37
 Zdravim draci potreboval bych zrenovovat kliku na fichtla pripadne stocit nevite kdo to dela kdyztakprosim kontakt zdarec .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 20:54
Jméno: radek
IP: uživatel13792
 Jo poslal jsem ti to na meil co bych potreboval.
Datum: 18. listopadu 2012 20:54
 čau chcete teda nekdo stočit tu kliku nebo ne kdyžtak prazakpetr@seznam.cz
Datum: 17. listopadu 2012 22:17
Jméno: lol
IP: uživatel12913
 nejlíp se ty ,,koně '' poznají při závodech kdy stejskyho 10hp dostává naprdel od pravího 7hp stroje
Datum: 17. listopadu 2012 19:22
Jméno: radek
IP: uživatel13792
Datum: 17. listopadu 2012 18:26
Jméno: lůol
IP: uživatel12913
 njn od stejskala takže misto těch 10ti koní co ti řekl si dej tak 6 abych byly reální
Datum: 17. listopadu 2012 18:22
Jméno: radek
IP: uživatel13792
 Tady ten motro mam udelanej od stejskala ale potrebuju stocit kliku na dalsi motor.
Datum: 17. listopadu 2012 9:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pochybuju o cloveku, co tvrdi, ze ma 10 koni, toci 11000ot/min a pritom se pta na utoceni kliky... Ze by dalsi kecal?
Datum: 17. listopadu 2012 9:52
 NENI TO DO KLASIKU TOCI 11tisic a PS 10
Datum: 17. listopadu 2012 9:30
Jméno: standa
IP: uživatel14727
 Dej tam větší volnoběžnou trysku a na kliku ser....do klasiků blbost
Datum: 16. listopadu 2012 23:33
Jméno: Radek
IP: uživatel13792
 Potrebuju stocit kliku aby byla lehci jezdim cross a potrebuju dosahnout snizeni kliky uz kvuli valci na klasickou to jede taky dobre ale je tezka a trva to nez se dostane ze zatacky do otacek a do zatacky kdyz jedu musim macat spojku protoze pomalu pada z otacek
Datum: 15. listopadu 2012 21:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 AHRA Hradec Králové
Datum: 15. listopadu 2012 21:31
 a duvod stáčení?
Datum: 15. listopadu 2012 21:26
 Čau skusim se pokusit zjistit kdo by mi ji mohl hodit dohromady kdyztak se ozvu dikec
Datum: 15. listopadu 2012 21:06
 čau ja to delam rozlisuji ji ti a pripadne stočim ale slisovat si ji už musiš nekde nechat nejak se to vyvažuje a rovna atd a to ti neudelam na to masiny nemam
Datum: 15. listopadu 2012 20:49
 Zdar draci potřebuju poradit co mám udělat s jawou 21 Za studena do kopečka jede aji na dvojku ale jak je to zahřátý taktojedena jedničku a jak je to moc zahřátý tak to se nechce ani na tu jedničku rozjet dikes za radu ZDDRAVY Libor
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 14:42
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 No, k tomu předstihu, já kašlu na předepsaný hodnoty a šteluju ho tak, že tam prostě nějákej dám a pak to zkouším projet, dám 1 z nízkejch to vytočím do plnejch, mělo by to dobře táhnout od spoda, sice vím že dát větší předstih tak bude startovat na trc, ale takle zas parádně jede a i s vylítanym válcem udělá 70, větší předstih ač to s ním třeba víc točí tak často neroztočí pořádně trojku jelikož je to to od spoda mrtvý, přiznám se že to ani měřit neumím jen s tím otáčím a hledám optymální polohu, každej motor stejně chce jinou, ale odhaduju že mám míň než 1,6  ... Jinak krom předstihu a nastavení směsy bych se podíval ještě na vejfuk a falešnej vzduch, může to foukat pod válcem - napatlat vazelínou.....nedělá to náhodou, že když jedeš dýl na plnej, tak se začne dusit až chcípat a musíš na okamžik pustit plyn, pak zase trochu přidat a jede to? Nejspíš bych to typoval na to že to prostě fouká pod válcem nebo zasranej vejfuk, případně moc bohatá směs..ještě jedna možnost jsou trysky, nevěřil sem tomu, ale! Tryska 68, dělalo to s tím za tepla strašný problémy, pak mi kamarád ukázal novou trysku 72, ta měla o dost menší díru než moje léta používaná 68!! zkusil sem tu 72 a bylo po problému, prostě jí protelo tolik benzínu že se tak rozšířila, dal sem novou 68 a jede jak z praku..
Datum: 16. listopadu 2012 14:42
 jo sorač jsem jsi to zplet
Datum: 16. listopadu 2012 11:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 itane asi si to pleteš s odtrhem... nebo možná to tak děláš a pak se divíš ze ti to nejede a zadíráš, když máš úplně rozhašený zapalování... předstih prostě cca 1,6
Datum: 16. listopadu 2012 10:09
 přadstich na 1.6 mm ? já ho nastavuji na 0.4 mm a je to v pohodě chytá na našlápnují i za tepla
Datum: 16. listopadu 2012 9:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 sundej to turbo, vyčisti výfuk, nastav předstih na 1,6mm, nastav bohatost směsi....
Datum: 15. listopadu 2012 21:47
 Vyčisti žebra na válci a hlavě, dej studenější svíčku (N15, N14) popř. zkontroluj ten karbec .. mohl by to dělat i předstih, zkontroluj jestli je nastavenej správně .
Datum: 15. listopadu 2012 21:40
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Jehlu na druhej zařez,naštelovat hladinu karbecu aby licovala s osazenim plovaku pri jeho ponoreni.Predstih to nejspis nebude.Jeste to muze bejt taky pridreny,tak kdyz nepomuze sestelovani karbecu,koukni na pist
Datum: 15. listopadu 2012 20:39
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 20:50
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Hrad Roštejn, odtud lesem přes Malý Pařezák, zase lesem k Velkýmu Pařezáku a po silnici lesem k vysílači... ale byl to sakra záhul
Datum: 15. listopadu 2012 20:50
 Kudy jsi tam jel? Po cestě nebo po výjezdu v lese?
Datum: 15. listopadu 2012 18:51
Jméno: fazol
IP: uživatel12770
 zdarec, nemate nejake info o tom koho chytly benga okolo mesta KOPRIVNICE ? Ze pry nejakeho draka chytli na pincku na poli.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 21:26
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 bloncka je dobrá
Datum: 15. listopadu 2012 21:26
Jméno: fazol
IP: uživatel12770
  DD
Datum: 15. listopadu 2012 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle charekteru zprávy by se mohl objevit v seriozním zpravodajství TV Nova... ano v tom s tou kozatou blonckou a klukem opálenym... ty by z toho byli taky schopni udělat aféru měsíce a z řidiče nenapravitelnýho recividistu...
Datum: 15. listopadu 2012 19:42
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Jo chytli ho a pověsili za koule do průvanu za to, že měl sjetý drapáky.
Datum: 15. listopadu 2012 18:39
|



|