slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  393  394  395  396  397  398  399  400  401  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14157    
Ahoj kluci :-) chci se zetat.. je třeba si na babettu dělat papíry?.. táta mi říkal že na babetu musí být řidičák a kamarád říká že stačí jen kartička.. že je to prý jen jako motokola.. tak jak to je ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 7:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemá akvárko
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 7:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamarád je pěkně mimo :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
kamarád si plete řidičák s techničákem
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
Samozřejmě že musíš mít papíry je to motorové vozidlo jako každé jiné stačí ti na ní skupina Am
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: deda1-čz      IP: uživatel556    
čau chlapi mam problém s Babetou 210 motorku nastartuju po pár metrech , vytočim jedničku a to je vše neřadí na 2ku ( spojka .. vše ok ) a když uberu tak se z motoru ozívají rány jakoby kov na kov . Nevíte kde by mohl být problém ? Díky za rady a ať vám to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel14730    
Ahoj hele zkus se juknout jestli tam máš olej .. A jakej tam je kdyžtak tam dej novej ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim je to asi blbá otázka ale už nevím kde to hledat. Hledal jsem na netu a našel jsem tyto upravy pro lepší výkon .. ale žádný obrázky nebo přesný popis ... Chtěl bych jsi udělat ty to změny : Slícování kanálku s bloky , Srovnání vložky ve válci , Výfukový kanálek zbrousit hrany dole i nahoře , Sací kanálek zbrousit hrany , Budu to tět dělat po prvé a nerad bych to zrvil ... jesli by byl někdo tak hodný a trošek mě stim poradil Děkuji :-) Motorka : Jawa 50 typ: 21 Válec mám nový zakoupený od sesy ten polský :-D 40mm mám na něm najeto asi 20 km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14732    
Ozvi se mi na maila,proberem to a případně ti to mužu udělat,ale nesmí to bejt ten polskej válec co má jeden přefuk normálně a druhej jinam...
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale neudělám to tak přesně jako na stroji :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Hele tu hlavu jestli seš šikovnej a trochu vybavení v dílně máš tak si ji zvětčíš sám normálně šábrem kdyžtak je to pilník s nabroušenejma hranama do ostra
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji všem za rady bude to asi nejlepší ... a asi nikdo neví kde se dá nechat skrouhnout hlava na 40mm abych tam nemusel mít tesnění z plechu ? Blízko Trutnova a okolí , spíš by mě zajmala cena odhadem D2kuji
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jenom to slícuj, ;-) jinak tu vložku v tom poláku moc lechce nenarovnáš :-D přeci jenom jde s toho válce hoodně špatně...
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře ... asi mě to přesvěčilo ... jen slícui kanálky s blokem o čem píše sesa když to inzeruje a přetesnim jsi to to vše :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Nikdo tě nekritizuje, ale ty nevíš co vlastně ovlivňuje výkon a jak, nevíš základy, až je budeš vědět, budeš vědět i kde pilovat, praxí pak zjistíš o kolik. Je to dobře míněná rada ne kritika. A rozhodně se v tomhle případě nevyplatí dělat pokusy, můžeš si být jistý že ti to pak nepojede, ale jak chceš, klidně dělej pokusy, budeš jak Jára Cimrman, najdeš milión způsobů, jak nezvýšit výkon motoru :-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějak se začít musí ne ? :-) a jenom čtení a studování to nebude taky to chce trošek praxe .... když s něčim začínáš tak je riziko že to skoníš :-) Tak jsem aspon tady čekal rady do čeho se mám pouštět a do čeho ne ale zatim tu je jen kritika :-D zas někdo chtrejh :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Dobrá, když to nechápeš tak ještě jednou, přečti si nejdřív něco o motorech než začneš něco upravovat, evidentně tomu absolutně nerozumíš. Nechtěj dělat universitu když jsi ještě nebyl ve školce. Přečti si jak to funguje a pak něco upravuj, jinak naděláš víc škody než užitku. A upozorňuju předem, není to studium na 30 minut ale spíš na pár let. Existuje asi milion možností jak špatně upravit válec tak než začneš něco dělat studuj
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to je hovadi na tak sací a výfukový kanalek brousit nebudu dík :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem jsem to našel na netu ..... proto to píšu jsem jesli to mám dělat nebo ne
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jestli dobře čtu, tak chceš brousit spodní hranu výfukového kanálu??? Tak to si raději než se začneš do něčeho pouštět přečti něco o dvoutaktech a pak se ptej.. Aspoň nebudeš psát blbosti
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě bych měl prozbu Když budu rovnat vložku válce tak to mám nahřád horkovzdušnou pistolí na 150-200 stupnů a potom mít připravenou zmrzlou trupku o pruměru 40mm (dle výrusu na jaký to je vybroušeno ) a tím schladit vložku a kleštěma nebo nečím snim pootočit aby bylo co nejvíce na tředu a je hotovo ?
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci skusit udělat tenhle a když to bude na prd tak tam dám originál ale musel bych nechat udělat výbrus , ten novej nebyl nejlevnější jen abych ho tak zahodil :-) Tak jesli máte nejaký fígle jak to udělat tak bych byl rád každou radu ocením :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele dej tam čr válec a vše udělej tak jak má bejt a bude ti to jezdit kopce na 3...
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to tet jede taky dobře nemužu jsi stěžovat .... na trojku mírný kopeček ... a na dvojku mě to tahá do kopcu :-) navíc tahá krásně od spoda ale před tim jsem ten motor udělal na hovno tečemi z toho olej ... a minule jsem to trošek přidřel tak že se to chystám celý rozhodit a udělat to pořádně ... a když už to bude rozebraný tak to i doladit .. zapalování mám už prichystané Tyristorové :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: deda1-čz      IP: uživatel556    
A je je no poslý válec žádná sláva radší bych vzal originální 05kovej válec a dal to na 6tej výbrus slícoval , dal tam hlavu z 20,21,23 s ledvinkou . A udělal ty základní věci aby bylo zapalko v pořádku , nastavenej karbec , čistej výfuk . A pojede to parádně ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. ProsimVás. máme doma frézu s motorem ze 150. Je to typ C. Nějaký soudruh udelal zapalování na autobaterii. V tom broblém není běží to uplně bez chyby, ale světla... Baterku ted mám 70Ah 12V na zapalování to stačí přebohatě ale na světla už asi ne. Z motoru jsou nějké vývody, zřejmě dráty od cívek na světla. Ty fungují ale že by měli nějaký obrovský výkon to se také nedá říct. určitě mi nerozsvítí dvě 12V halogenky a 2 12 5W žárovky na zadek. Ty halogeny ted nevím kolik W jsoou. Jde o to, zda by nešlo vyřešit nějak dobíjení. Co když hodim jeden ten drát z motoru na okruh kde jje baterka ? 6e by to "dobíjelo" ? je to možný ? na nakej regulator kdybych se vykaslal... :-P Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok zejtra přivezu ted nevim ejstli ze 105 nebo ze 120 ... snad bude fungovat :-D tak ho tam nák musim přidelat a pak sehnat klinak... no a zapojit to... tam musim mit od B+ kontrolku ne ? 2W a to by mělo jít k zapalování
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
radšej ten alternátor z auta
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no my už sme to takhle koupili s tim motorem... a že je slabej... tahá to jako kráva klidně dám naky fotky je to dost dobře zpřevodovaný na sílu.... tahal sem na vozejkuj asi 500Kg a pohoda.... jinak ten alternátor mě taky napadl, jelikož tam je udělanej vývod na větrák a je tam řemenička, tudíž by se to dalo krásně rozvést k tomu altíku... asi o tom začnu uvažovat... jen musim sehnat :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
řešil bych to tak že bych někde přidělal normálně alternátor z auta a tím bych dobíjel baterii jinak motor ze 150 není moc dobrý řešení je slabej a je ho škoda
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Ahoj draci. Mám dotaz ohledně kývačky z roku 1960. Při startování 2x prošlápnu,pak zapnu klíček a při startování mě pěkně kopne. Pak při druhém už chytí. Už mě bolí kotník :-) Předstih mám nastavený dle návodu na 4 mm. Dobře táhne a motor jde pěkně do otáček. Nic méně mám předstih trochu ubrat, aby tak nekopala při startování, nebo je to normální. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja když už sem to ani nečekal a už se pestával doufat, jsem sehnal na burse nakopávačku na 150. Zuby uplně nový!! je tŕošku anrezlá ale fakt jak nová.. za 100 takže sehnat se dá :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: Píčus-muzikus      IP: uživatel14733    
neumis startovat... taky jsem byl za mlada zpocatku rozkopanej..........nikdy te vsak nepokope kdyz mas naklepej pist ku HU
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
No to samozřejmě zkusím sehnat, ale moc nevěřím, že něco takového existuje :-) Prostě za ty léta to musí bejt vyčvachtaný. Ale náhoda je blbec :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel13863    
Tak sežen' někde po aukru bazoši , nějaekjch burzách originál zachovalou nakopávačku a je to :-) těmhle turkum moc nevěřím , je to takový noo
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Jojo 250, zapomněl jsem to napsat. Dík, snad to kotník do tý doby vydrží :-D A snad to vydrží i starovací páka. Původní byla hodně vyčvachtaná, tak jsem koupil náhradu made in Turecko a už mi v oku rupla.
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to v podstatě normální, musíš hned na poprvé šlápnout hodně, časem si na to zvykneš a kopat tě nebude :-) To je 250?
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci potřebuju nejaké šponování na svou čz crosku ale nejan klasickou kladku ale dvojitou hodne kdyžto propruží tak seto hodně povolí že to padá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ježiši Kriste draku to si opravdu tak blbej, (nebo si z nás děláš srandu) že Ti nedojde kliknút o 10 - 20 cm (to podle velikosti monitoru) nahoru na "GALERII"a možeš vybírat až do zblbnutí šponování??? A taky vodítko?Nebo chceš abysme Ti to aj udělali?
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
no jestli to ne ma nek do už namon tovany chtelbych to videt fotky videa
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dík žes nám to řekl.
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 11:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dotaz nějaký je?
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
čus máte někdo skušenost s toudle klikou do teréních speciálůhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
narvi tam noviny a udelas líp.... hele neni lepší pořádně zrepasovat origo ?
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: Fero      IP: uživatel14728    
Zdar hoši. Tak sem měl možnost koupit stočenou kliku na panelku. Snížil jsem hlavu, dal vybrousit válec, nové kladívka, svíčku, promazal jsem lanko plynu a rychlopal a po chvilce bubláni na zahrátce sem to jel lechce projel. No pánové ten motor je jak guma a jak svižně se rozjede. No a teď k věci, na mou druhou 592 by se mi to taky šiklo, tak se chci zeptat zda nemá někdo možnost to stočit a vyvážit?! Moc díky přátelé.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14525    
 
 
Datum: 20. listopadu 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: libor novak      E-mail:      IP: uživatel14601    
Zdar draci mužetemi poradit jestli by fichtl 21 jel na ethanol na benzině stojí 8 kč to by mi dost pomohlo? dikes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 13:44
 
 
 
 
Jméno: 11oxojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, teraz by som sa rad opýtal, ako si na ethanol upravím bezkontaktné zapalovanie VAPE. Dik.
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 13:44
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš natankovat Natural 95 + ethanol 85, musíš to míchat takže dej 2.5 ethanolu a 2.5 litru naturalu do stejného kanystru + olej nejlepší Castrol Garden 2T ten se v ETHANOLU rozpouští nejlíp a nebo čistej ethanol ale musí se předělat předstih aby zapaloval dřív nebo později ten bych kecal, a jehlu nahoru takže ted to máš např na 1-2 vroubku a potom to musíš dát na 3 - 4 vroubek ale jen když dáš čistej ethanol + olej, a jinak potom to jezdí joo a trysku musíš dát větší pokud je čistej ten ethanol na ČZ mi to jezdí celkem hodně slušně :-) jako kdybych jezdil na natural... a ušetřím měsíčně 1000kč....
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 9:43
 
 
 
 
Jméno: libor novak      IP: uživatel14601    
Kde sem to sehnal V Hranice na moravě na pumpě shell
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Za 8 kč??? Kde?
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus. jendou sem toho koupil 5 litrů s pcitem že sem dal od 50kč mín ale pak sem byl docela nasranej :-D hele jjak to smícháš s olejem tak za pár dní stání se ti z toho udělá takový bílí sračky... třeba v karbeci ... 207čka to ještě nějak snědla tech prvních 5 dní ale potom to už sotva startovalo... hele musel bys sehnat olej kterej se s tim dá míchat, upravit předstih, svíčku koupit přímo na e85 a třeba větší trysky td....... hele ve výsledku stejn ě neušetříš.. fakt ne hele ... do 2T už bych to asi nekoupil no
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: lipos12      IP: uživatel14674    
podle mne by jel ale přidal bych více oleje líh je moc suchej
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj nejel, ja jsem ethanol dal do mustanga, vubec najede klape na volnoběh ale jak má zabrat tak vynechává jak blázen, s toho plyne že to nejede musel bys ses v tom nějak pohrabat ale to jsem já neskoušel. takže zkus to jak chceš, mě to nejelo SOTOR
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: mustafa      IP: uživatel7721    
Zdar draci nevíte někdo kde je na mustangovi vyrazene cislo? Byl jsem na technicke a ten co to kontroloval rikal ze za mesic musim prijet znovu a s cislem, ale ja vubec nevim ze by tam nekdy nejake bylo :-D na stitku cislo samozrejme je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 0:28
 
 
 
 
Jméno: mustafa      IP: uživatel7721    
tak diky za odpovedi stavim se tam a pokusim se mu to vysvetlit, ikdyz mi tvrdil ze mel taky mustanga a cislo na ramu bylo :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 0:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ty si někde od žďáru péro ?
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nic si z toho nedělej já jsem byl přepisovat auto kamarádoj aby neplatil eko a vyhodili mě že v pojistce nejsem napsanej jako provozovatel tak jsem si šel pozměnit smlouvu a ten kokot na pojištovně napsal SPZ místo ZRH jenom ZR a s tím mě na úradě taky vyhodily a pak to nakonec přepsali s tou pojistkou ve který jsem nebyl ani pojistník,ani provozovatel tak asi tak je to banda debilů :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tak jestli hledal číslo někde na rámu... tak si ho měl seřezat hned na místě...
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předpokládal jsem tedy že se jedná o číslo podvozku...
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
normálně na motoru u krytu zapalování - nejde přehlídnout.. a pokud tam neni, budou to asi náhradní bloky na který se číslo nevyráželo.. jinde jiné číslo neni. případně nech udělat výmaz a pak seřezej toho technika
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádné tam není, technika o tom pouč...
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawa_21      IP: uživatel6639    
Ahoj Daraci, měl bych na Vás prozbu. Mohl by někdo dát odkaz na video jak se nastavuje předstih na jawa 21, a jawa 555 nebo je to stejný ??? Předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: chalupsky.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
panebože na co video chceš to kompletně popsat?
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
na fichtlu sem to dycky udělal tak nějak od oka aby to jelo a pak za chodu došteloval... když se to dělal podle šuplery nebo uchylkoměru, vždycky když sem chtěl pootočit statorem se mi to pohlo celé i s klikou... Ale to sem ti asi moc nepomoh :-D s
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele možná že se předstih na všech motorech s kontaktním zapalováním nastavuje stejným způsobem co na to říkáš??
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: dwein dibn      IP: uživatel12627    
přiznám se že o žádném takovémto videu nevím, ale možná se pletu a je jich po netu spousta... případně napiš spielbergovi, třeba něco natočí.
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel6305    
ahoj chcu se zeptat jak a včem by mi pomohla hvězdicová hlava od klasický mam to na závody ¨:-)rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nevíš jak to funguje a k čemu to je, je zbytečný to kupovat...
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší chlazení, větší kompres, lepší spalovací prostor se svíčkou uprostřed na závody je to základ. :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Čau, mám válec po výbrusu a chci zkosit ty ostré hrany v kanálech, ale nevím jak se tam mám dostat, nechci si poškodit válec ze vnitř prosím potřebuju to udělat poraďtě.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
díky za odpovědi, udělal jsem to pilníkem na nehty :-D a ty pístní kroužky brouskem na kosu
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6305    
ahoj já nato používám stopkové brusky mam je prodlouženy na delši osičce aby mi to šlo do vrtačky sou ruzné tvary já na kanálky používám kuželovou je to otázka asi 60,- a ušetří se tim hromada času a práce jeto rychle a krásně to srazí hranky :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používam na to klacivký brousek na kosu, akorát je to takový užší model :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Kubajz92      E-mail:      IP: uživatel14726    
Zdar Draci! Mám takovej problém s fichtlem. Furt se dusí a to sem vyčistil trysky karburátor, palivovej ventil a nikde neni bordel. Nevíte co s tím? Teda lil sem tam moc oleje, takže jsem měl plnej filtr nevyjetýho oleje ( O ) ale i když je filtr pryč tak to dělá. Prosim poraďte a pište pls na mail. Díky všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 10:56
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Pozri sa ci nemas spaleny kontakt na odtrh. ramienku ... kamaratovi toto robilo tiez ... vymenil ramienko a uz mu to lieta
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 10:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
povol víčko plovákovky a ten plíšek ohni trošku na horu ale ne zase moc aby ti to neteklo všude okolo
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Kubajz92      IP: uživatel14726    
Kohout sem čistil, hladina v plovákovce je lehce nad plíšek, jehla je na prostředním (posunutí na 1. či 3. bylo bez výsledku), filtr sundanej. Přemejšlim jak ještě problém popsat...prostě když jedu, tak volnoběh frčí v pohodě (dá se vytočit na max.), ale když dám rychlost (držím spojku) tak to začne cca od 1/3 plynu chcípat a pokud chci vůbec někam dojet tak musím držet čudlík na plovák furt dole. (už mě to....víte co...)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 15:46
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus tak zkus jak ti to teče kohoutkem jestli není přicpanej a taky odvzdušnovací otvor ve víčku aby v nádrži nebyl podtlak potom zkontroluj hladinu v plovákovce aby nebyla nízká a jehlu na jakým je zářezu potom jestli nemáš filtr sání hodně zanesenej.A taky těsnění v jakým je stavu je toho dost.
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
zdar ladiči, kdo upravujete jak válce, myslim vložku i hliník? snažim se o to, piluju a brousim a nevim, jak udelat abych to mel symetricke a cisteji provedene. Nejake figle? Jak to udelat aby to vypadalo jako třeba tady na te fotce: http://www.ms50.cz/nab/msu_10.jpg Vůbec nevim, jak se da nečeho podobneho dosahnout. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: kapoun      IP: uživatel7456    
Koukám na to, různe válce co jsem videl u jiných lidi, tak nejsou takhle čiste udělane jako na te fotce
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14727    
Přesně,srovnat hliník s vložkou...a před tím vším ještě jedna hrozně důležitá věc...ohřej válec a natoč vložku na střed...90% válců má totiž pootočenou vložku....do vložky zbytečně nepiluj,hliník zahlaď...u výfukového kanálu se zaměř na rovnou hranu kanálu nahoře a dole...většinou je to křivý jak prdel a ještě okousaný a z 90% nesouměrný...a na pilníček zbytečně netlač...vše ať je čisté a rovné,žádný harakiri...každej zásek/rantl/blbá hrana nadměrně drbe kroužek. Výbrus ano. Klidně ti to udělám,mužu tam i něco malinko přidat aby to frčelo ještě líp...stačí napsat...mám levnou brusírnu a dobrý písty.
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
Standa: chtěl bych se tě zeptat, kdybych si chtěl slícovat kanálky ve válci, jak to mám udělat? Normálně zarovnat hliník s vložkou aby tam byl čistý přechod? Můžu pilovat i vložku nebo ta se nechává? Jinak válec pak musí na výbrus? Díky :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14727    
No přes dva tucty jednoduchejch dvoukanálů sem udělal,upravuju jen trochu do tempa sací a výfukovej kanál v rozsahu použitelnosti origo přefuků a dělam to vesměs různě velkejma kulatejma pilníčkama,spíše jemnýma...jediný co k úpravě potřebuju je cit,soustředění,trpělivost,jeden kroužek,píst,šupléru a oko co vidí...a jde to udělat symetricky...ale takovejhle 4K bych bez šablon nedělal...natož od oka...a je blbost dělat válec podle fotky...nevíš úhly,nevíš časování...škoda válce...
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jůů, tam je ale okýnek, to musí být hustý válec...
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdenek --> to jsi asi moc nepochopil :-D V první řadě musíš mít snad nějakej návrh, výkres co a jak zvětšit nebo přidat. Od oka toho moc neuděláš ... ano pilníkem a s pořádnou dávkou trpělivosti a hlavně citu to jde! :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
děláš si srandu? výbrus ti nic neříká? jestlis to projel jenom jednou pilníkem, tak ten válec můžeš rovnou zahodit, jestli sem tě špatně pochopil, tak promiň ale myslím že ne
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel14082    
Zdar draci, měním rozetu za novou a jak je tam ten náhon tak se mi to nechce vlézt na ty kolíčky na rozetě nemůžu to tam dostat neví někdo proč?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se proč to tam nejde...
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Zdravim draci potreboval bych zrenovovat kliku na fichtla pripadne stocit nevite kdo to dela kdyztakprosim kontakt zdarec . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel13792    
Jo poslal jsem ti to na meil co bych potreboval.
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: Prazii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chcete teda nekdo stočit tu kliku nebo ne kdyžtak prazakpetr@seznam.cz
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel12913    
nejlíp se ty ,,koně '' poznají při závodech kdy stejskyho 10hp dostává naprdel od pravího 7hp stroje
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel13792    
:-D:-D nebudu se tady stebou dohadovat za to mi fakt NESTOJIS
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: lůol      IP: uživatel12913    
njn od stejskala takže misto těch 10ti koní co ti řekl si dej tak 6 abych byly reální
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel13792    
Tady ten motro mam udelanej od stejskala ale potrebuju stocit kliku na dalsi motor.
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 9:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pochybuju o cloveku, co tvrdi, ze ma 10 koni, toci 11000ot/min a pritom se pta na utoceni kliky... Ze by dalsi kecal?
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
NENI TO DO KLASIKU TOCI 11tisic a PS 10
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14727    
Dej tam větší volnoběžnou trysku a na kliku ser....do klasiků blbost
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 23:33
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel13792    
Potrebuju stocit kliku aby byla lehci jezdim cross a potrebuju dosahnout snizeni kliky uz kvuli valci na klasickou to jede taky dobre ale je tezka a trva to nez se dostane ze zatacky do otacek a do zatacky kdyz jedu musim macat spojku protoze pomalu pada z otacek
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
AHRA Hradec Králové
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a duvod stáčení?
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Čau skusim se pokusit zjistit kdo by mi ji mohl hodit dohromady kdyztak se ozvu dikec
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: Petr Pražák      E-mail:      IP: uživatel14725    
čau ja to delam rozlisuji ji ti a pripadne stočim ale slisovat si ji už musiš nekde nechat nejak se to vyvažuje a rovna atd a to ti neudelam na to masiny nemam
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: libor novak      E-mail:      IP: uživatel14601    
Zdar draci potřebuju poradit co mám udělat s jawou 21 Za studena do kopečka jede aji na dvojku ale jak je to zahřátý taktojedena jedničku a jak je to moc zahřátý tak to se nechce ani na tu jedničku rozjet dikes za radu ZDDRAVY Libor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel13344    
No, k tomu předstihu, já kašlu na předepsaný hodnoty a šteluju ho tak, že tam prostě nějákej dám a pak to zkouším projet, dám 1 z nízkejch to vytočím do plnejch, mělo by to dobře táhnout od spoda, sice vím že dát větší předstih tak bude startovat na trc, ale takle zas parádně jede a i s vylítanym válcem udělá 70, větší předstih ač to s ním třeba víc točí tak často neroztočí pořádně trojku jelikož je to to od spoda mrtvý, přiznám se že to ani měřit neumím jen s tím otáčím a hledám optymální polohu, každej motor stejně chce jinou, ale odhaduju že mám míň než 1,6:-)... Jinak krom předstihu a nastavení směsy bych se podíval ještě na vejfuk a falešnej vzduch, může to foukat pod válcem - napatlat vazelínou.....nedělá to náhodou, že když jedeš dýl na plnej, tak se začne dusit až chcípat a musíš na okamžik pustit plyn, pak zase trochu přidat a jede to? Nejspíš bych to typoval na to že to prostě fouká pod válcem nebo zasranej vejfuk, případně moc bohatá směs..ještě jedna možnost jsou trysky, nevěřil sem tomu, ale! Tryska 68, dělalo to s tím za tepla strašný problémy, pak mi kamarád ukázal novou trysku 72, ta měla o dost menší díru než moje léta používaná 68!! zkusil sem tu 72 a bylo po problému, prostě jí protelo tolik benzínu že se tak rozšířila, dal sem novou 68 a jede jak z praku..
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo sorač jsem jsi to zplet :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
itane asi si to pleteš s odtrhem... nebo možná to tak děláš a pak se divíš ze ti to nejede a zadíráš, když máš úplně rozhašený zapalování... předstih prostě cca 1,6
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přadstich na 1.6 mm ? já ho nastavuji na 0.4 mm a je to v pohodě chytá na našlápnují i za tepla
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 9:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
sundej to turbo, vyčisti výfuk, nastav předstih na 1,6mm, nastav bohatost směsi....
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti žebra na válci a hlavě, dej studenější svíčku (N15, N14) popř. zkontroluj ten karbec .. mohl by to dělat i předstih, zkontroluj jestli je nastavenej správně .
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Jehlu na druhej zařez,naštelovat hladinu karbecu aby licovala s osazenim plovaku pri jeho ponoreni.Predstih to nejspis nebude.Jeste to muze bejt taky pridreny,tak kdyz nepomuze sestelovani karbecu,koukni na pist
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Něco na odlehčení... Počasí pravé podzimní a můj pionýr na nejvyšším vrcholu Vysočiny, na Javořici. http://prasiq.rajce.idnes.cz/nastenka/#DSC00148.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Hrad Roštejn, odtud lesem přes Malý Pařezák, zase lesem k Velkýmu Pařezáku a po silnici lesem k vysílači... ale byl to sakra záhul :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kudy jsi tam jel? Po cestě nebo po výjezdu v lese? :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: fazol      IP: uživatel12770    
zdarec, nemate nejake info o tom koho chytly benga okolo mesta KOPRIVNICE ? Ze pry nejakeho draka chytli na pincku na poli. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
bloncka je dobrá :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: fazol      IP: uživatel12770    
:-DDD
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle charekteru zprávy by se mohl objevit v seriozním zpravodajství TV Nova... ano v tom s tou kozatou blonckou a klukem opálenym... ty by z toho byli taky schopni udělat aféru měsíce a z řidiče nenapravitelnýho recividistu...
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Jo chytli ho a pověsili za koule do průvanu za to, že měl sjetý drapáky.
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 18:39
 
<  393  394  395  396  397  398  399  400  401  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 16:47:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu