Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 draci mam problem, fichtl 21čka jak je na deklu od spojky díra pro M10 šroub, tak sem pritahoval az sem vevnitr v kartru strhnul zavit, slo by ho tam nejak udelat, jeslti se tam da dostat nejak se zavitnikem nebo necim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 22:25
 masokz: Já bych to asi tak řešil no...sice je to pracný, ale zase to je čistější práce než nějaký lepidla atd. Musíš ale trochu vědět co děláš...
Datum: 10. listopadu 2012 22:25
 ono to jezdí i bez něj  stačí mít rovný dosedací plochy, dobrý těsnění a nic neteče...
Datum: 10. listopadu 2012 22:12
 to už je jedno kolečko mi poradil, a spetl jsem se je to M8 a poradil mi abych to prevrtal na M9 jinak sroub:http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/puleni-motoru/puleni-motoru-jawa-50-04.jpg ten uplne napravo na klíč od spojkoveho deklu, jo a ja myslel ze to nepujde prevrtat do hliníku, no uposlechnu radu od zkušeného
Datum: 10. listopadu 2012 22:08
 jaky dlouhy šroun co se šrubuje do kartru? popiš přesně který a co drží.. takto ti neporadí nikdo nic.. ideální by byl třeba i přiložit obrázek
Datum: 10. listopadu 2012 22:01
 ne ja myslim ten dlouhy sroub co se zasroubovava do kartru
Datum: 10. listopadu 2012 21:00
 myslíš zátku oleje? to jde strhnout šroubovákem?
Datum: 10. listopadu 2012 20:51
 M10 šroub se tam nachází kde?
Datum: 10. listopadu 2012 20:15
 Caute draci mam dotaz. Budu davat kostru od jawky 250 na piskovani ale nevim jestli mi pri piskovani nevyjebou zavity v kostre tak jestli kde je zavit zasroubovat nebo to nechat odkryte co myslite? za kazdou radu dekuji  at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 9:31
Jméno: pepiscek
IP: uživatel14712
 čau to záleří jestli ti to pískujou ručně jemnym pískem a nebo jako mě v pískovacim boxu kovovejma brokama, Dával sem pískovat rám 350 do boxu a na všechny závity sem dával šroub nebo matku a hlavně je důležitý pořádně zadělat krk řízení ať už vyndaváš misky řízení nebo ne stačej velký podložky a stáhnout závitovkou ty broky ze závitu udělaj kaši.
Datum: 13. listopadu 2012 9:31
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 radej tam dej šroby pořád lepší neš to poškodit doporučuju je tam dát i před lakem ...pořád lepší neš ti zaviti nějakým čištěním zničit
Datum: 12. listopadu 2012 10:35
 Zavit urcite neposkodi skor by som niecim upchal tie dierky aby sa ti piesok nedstal do ramu
Datum: 11. listopadu 2012 16:45
 Dobra diky za odpoved
Datum: 10. listopadu 2012 21:56
Jméno: mimo
IP: uživatel14692
 Zdarec, urcite Tam nejake srouby dej. Minimalne kvuli tomu, ze me ted v ramu porad chrasti broky a ja ne a ne vysypat  . Srouby dej i kdyz budes davat na komaxit.
Datum: 10. listopadu 2012 19:09
Jméno: hans
IP: uživatel13068
 jaký je dobrý bez drátový rychloměr na motorku můj analogový má rozkmit 3 cm na každou stranu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 9:57
 v tom případě se omlouvám, já mám zkušenosti jen z obyčejnou elektro instalací na pio
Datum: 11. listopadu 2012 9:57
 Řekl bych, že pokud budeš mít odrušenou fajfku a uhlíkovej VN kabel, tak by neměl být problém.
Datum: 10. listopadu 2012 21:17
 Bezdrát NE! signál by ti rušilo zapalování,,, jedině s drátem... Sigma má dobrý tachometry a jeden vyrábí přímo i na motorky (delší vedení, rychlost max 300kmh)
Datum: 10. listopadu 2012 19:01
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14699
 Zdar draci, mám problém s mojim fichtlom. Keď je motor studený, voľnobeh mi drží krásne, keď sa však motor zohreje, voľnobeh nedrží a motor nakoniec zdochne. Predzápal je nastavený, sviečka je nová, motor je v zábehu, pomer olej benzín = 1:25. Poraďte prosím. Vďaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 18:16
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Otáčky se mají štelovat na ohřátém motoru a vyštelovat co nejnižší, ale aby ti motor nechcípal. Samozřejmě když je takhle vyšteluješ, potom při studeném motoru budou otáčky vyžší, ale jen do doby, než se motor zahřeje. potom zase spadnou. Těžko najdeš nějakej kompromis, aby měl fichtl nízký otáčky za studena i za tepla s originálním karburátorem.
Datum: 19. ledna 2013 18:16
 volnoběh nastav na teplém motoru.může to být bohaté a na volnoběh se to ulije.
Datum: 11. listopadu 2012 13:31
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 Ako som spomenul v úvode -predzápal je nastavený na hodnotu 1,5 mm pred HÚ
Datum: 11. listopadu 2012 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 indukčkou určitě ne ale molh by to dělat malý předstih
Datum: 11. listopadu 2012 12:39
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 a indučkou by to nemohlo byť?
Datum: 11. listopadu 2012 11:58
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 skusil by som ihlu karbusu nastaviť na 2 zarez zhora.
Datum: 11. listopadu 2012 11:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 chlape budeš muset si s tim pohrát, já tvůj stroj nevidím a neslyším abych mohl posoudit co se ti tam děje....vono to může bejt i cokoliv jinýho, ale stále si stojím za neseřízeným karburátorem - směs
Datum: 11. listopadu 2012 11:33
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 dwein dibly: hladina je správna- je zarovno s vrškom plaváku a chudoblná zmes to nemôže byť- nové tesnenia karburátora, valca a podla toho čo píšeš s tým falošákom by mi mal volnobeh klasať a zároveň stúpať lenže on mi neklesá ale za studena drží a volnobežné otáčky sú stále. Ak sa motor zohreje už nedrží a zdochne.
Datum: 11. listopadu 2012 10:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 problém hledej v karburátoru, to co popisuješ níže naznačuje furt tu hladinu. také co třeba po zahřátí roztažnost a přisávání vzduchu - chudá směs - vysoký volnoběh.
Datum: 11. listopadu 2012 10:09
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 dwein dibly: hladinu mám nastavenú správne ako má byť. Marian: motor je pretesnený guferá nové a dymí viac len pre to lebo mám pomer 1:25 a ihlu na 3. záreze zhora- ako pre zábeh- mam motor po GO.
Datum: 11. listopadu 2012 9:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 a co hladina v plovákovce?
Datum: 11. listopadu 2012 9:32
Jméno: Marian
IP: uživatel14157
 Čau ještě by to mně napdlo, neubejva ti olej v převodovce?Jak je gufero na klice(strana od spojky) to ti nemusi těsnit.Do ty doby co je olej studenej, tak je hustej a do motoru se nedostane(nebo jen malo) když se olej ohřeje tak je řidči a pokud maš špatny to gufero tak se do motoru olej dostane stnaz(olej v motoru z převodky ubere votačky) taky to vic čudí.A ne jakym zařezu maš jehlu od karburatoru?
Datum: 11. listopadu 2012 8:54
 skúšal aj sa mi to podarilo. za tepla držal volnobeh. na druhú den som išiel jazdiť, naštartoval som a priam som skoro ohluchol. Volnobežné otáčky boli za studena velmi vysoké, za tepla akurát. ale ja chcem aby aj za studena ale aj za tepla boli volnobežné otáčky akurát. A s karbururátorom to nemá nič spoločné- je po repasi.
Datum: 10. listopadu 2012 19:20
Jméno: Mariam
IP: uživatel14157
 A skoušels štelovat volnobeh?Ja mam taky podobnej problem ale u mně jak se klepe motor tak se asi ten šroubek povolý.
Datum: 10. listopadu 2012 19:06
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar mužu tuto řídít od 16let: MZ 125 SM ??? vim blba otazka ale radši se zeptam
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2012 8:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kdyby to tu aspoň nebylo každý den pětkrát...
Datum: 12. listopadu 2012 8:50
 proč se hádáte ?? tak se pta kluk no a co ?? radsi sezeptat nez neco posrat nemyslite ??? od toho je to forum  mužeš ji říit bez problemu pokud ridicak skupiny a1 coz je 125 do 11kw oukej ?
Datum: 12. listopadu 2012 8:10
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 díky... ale hadat ste se nemuseli
Datum: 11. listopadu 2012 9:37
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Skupiny_%C5%99idi%C4%8Dsk%C3%A9ho_opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD
Datum: 10. listopadu 2012 21:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče esli se tu objeví dwein!Toš napiš nejaký místo gde se sejdem a budem brečet společně!!!
Datum: 10. listopadu 2012 17:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolecko!Pro venu tu nejsu!!!No nečetl a gde to má najit?Dyž my mu ani nechceme poradit!Dyž sem wafelovi psal, že ten nápad s vyhláškú je dobrej, ale stejně ty blbý dotaze nepřestanú, toš sem opravdu věřil temu, že se pletu!A nepletu!Ešče ať se optá esli bube muset dávat přednost vozidlom na hlavní silnici nééé?Vím, taky blbá otázka a nechce náhodú dostat po čuni???Taky se rači optám!
Datum: 10. listopadu 2012 17:45
 Jaké máš ŘP...?
Datum: 10. listopadu 2012 17:33
 Četl sis vyhlášku?
Datum: 10. listopadu 2012 17:27
 Dobrý den,
chci se zeptat kolega má pionýra s doklady a je veden pouze v polopřevodu (předchozí majitel ho nechal zapsat jako budoucího majitele ale on už si ho nepřihlásil) povinné ručení platí a teď by mi pincka a doklady nechal přihlásí mi ho bez problémů?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 17:26
 Jde to bez problémů... Přihlašoval jsem 634 s TP v depozitu(polopřevod).....
Datum: 10. listopadu 2012 17:26
 Zdravim ... mám takový menší problem ... dělal jsem Go motoru u Jawa 21 a když jsem zkládal motor tak jeden karter byl ulomenej tak jsem dal jinej .... namazal jsem je silikonem dal tesneni a zas silikon .... předtim mi olej netekl a dneska začal týct o sto šest .... jesli jak se to zahřeje tak to teče nebo nevim ... má někdo nápad jak to utesnit abych to nemusel pulit a sundvata z kostry motor ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 20:45
 Však to jsem tam dal silikon pak tesnění a zas silikon  ale teče to jen když se ohřeje motor
Datum: 11. listopadu 2012 20:45
 na křivé bloky dát papír je blbost.. jedině tmel
Datum: 11. listopadu 2012 18:06
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 Jo když jsi zabrousil sem tam nějakou nerovnosti na dosedacích plochách, tím pádem to nejspíš bude dost zvlněný tak se nediv že ti to teče jako dunaj.
Datum: 11. listopadu 2012 16:06
 Už jsem asi přišel čím to bude .... když je to studený tak nekápne ani kapička ... navíc jsem tam dělal tesnění z tlučího tesnícího papíru ... který násákl olejem a tet to přes něj prosakuje .... když se to zahřeje tak to začne kapat .... bloky jsem nešmirgloval na skle ale jen jsem je tim opucoval a nekde kde byla nerovnost ( rýha, zásek) tak jsem to lechce zabrousil
Datum: 11. listopadu 2012 15:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nevěřim ti že si bloky osmirkoval na skle jak už dole psal standa, řekl bych že si je vlastně zkřivil. ale už je to asi jedno, nemyslíš? prostě ti to chčije a chceš li tomu zamezit, budeš to muset předělat.
Datum: 11. listopadu 2012 10:47
 Navíc bloky jsem ošmirgloval aby byly rovný odmastil a dal silikon tesnění silikon .... a pořád nevím od kut to teče ... kapeto ze stupaček
Datum: 11. listopadu 2012 10:41
 Tat tet jsi mě dostal s tou sekerou  .... motor jsem pulil jen s gumovou paličkou  a to pár ostrých ran do hřídele od kliky  Děkuji za rady nějak jsi stim poradim .  zas tudena nekape .. a za tepla to kape jako svin  skusim dotáhnout šrouby
Datum: 11. listopadu 2012 10:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tipnu si: při půlení sekerou a jinými podobnými nástroji si ty kartry na dosadacích plochách tak ožvejkal až ti tam zůstali záseky, které ale po vyplnění silikonem a složení chvíly drželi. bohužel pro tebe, ten silikon to nedokáže dlouhodobě udržet a tak ti to začalo unikat... nechce li se ti vyndavat motor a znova půlit, tak viz. postul.
Datum: 11. listopadu 2012 10:22
 Ale je zajmavé že to začolo až tet ..... když jsem to dělal tak jsem ten potor nechal aby uschnul silikon a asi po 3 dnech jsem tam nalil olej ... a měl jsem ho na stole asi týden a ani kapaka .... a tet to najednou začalo kapat ...
Datum: 11. listopadu 2012 8:46
 uřež podélně petku,du přidělej pod motor a jednou týdně to přelij zpátky do motoru
Datum: 10. listopadu 2012 21:45
 hrbik: Tomu u nás řikáme fušeřina...
Datum: 10. listopadu 2012 18:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 těsním silikonem + papírem a motor po roce a půl suchej s silikonu chyba nebude
Datum: 10. listopadu 2012 18:41
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Nebo máš ještě možnost po přetřít barvou, která vydrží vysoké teploty
Datum: 10. listopadu 2012 18:34
 kuba: Silikon je dobrej, stačí si přečíst návod na tubě a je to. Já s tim dělam x motorů ročně a nestalo se mi že by někdy nějakej tekl...
Datum: 10. listopadu 2012 16:52
 Chápu to dobře, že jsi dal nepárové kartery k sobě? Nebo jsi vyměnil oba 2? V každém případě pokud nechceš, aby to kapalo, budeš muset zapojit do práce ruce a ušpinit si je.
Datum: 10. listopadu 2012 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel14698
 zkus aditivum na utesneni prevodovek,, prodava se v kazdym autoservisu. Nevylij to tam vsechno! max tak ctvrtinu...rnNejlepsi je to rozebrat, prebrousit a dat klasicke papirove tesneni namazane vazelinou bez silikonu... Silikon je zlo, papir je proste nenahraditelny.rn
Datum: 10. listopadu 2012 16:04
 Ne, zvenku to nepude. Motor vyndej, přetěsni to a za dvě hodinky nemáš co dělat...
Datum: 10. listopadu 2012 16:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... lenost nad lenost. Lenost vládne světem.
Datum: 10. listopadu 2012 15:43
 venčí to asi neutešnim co ?
Datum: 10. listopadu 2012 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel14696
 No ještě mužeš udělat jedno. Je to zadarmo,bez násilí a olej už nekápne,motor mužeš nechat v rámu a bude po problému. A tím řešením je olej vypustit z motoru,,,suchý motor nekápne
Datum: 10. listopadu 2012 15:09
 A jiná varianta není ? tohle se mi právě dělat nechce
Datum: 10. listopadu 2012 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel14696
 Rozebrat a zabrousit bloky na skle na 600 šmirglu...pak dáš těsnění potřený olejem a nekápne
Datum: 10. listopadu 2012 15:01
 Zdarec draci, Potřebuju vědět jaký průměr k válci a k sání má Karburátor jikov 2928 do Jawa 350/638-640 nikde to nemůžu najít. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:32
 že by 28mm ???????
Datum: 10. listopadu 2012 14:32
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 čus chci se zeptat čemu dáváte přednost ve svích fichtl speciálech jestli bronzovému pouzdru nebo jehličkovému ložisku jedná se o ojnici a uložení pístního čepu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:53
 Daves: a kolik z nich je rozměrově shodných s originál ojnicí?
Datum: 10. listopadu 2012 14:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 je X lepsich znacek co se da pouzit akorat jsou XY krat drahe
Datum: 09. listopadu 2012 22:14
 za mě taky CKR na jehlách
Datum: 09. listopadu 2012 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel14691
 Nikdy jsem neměl opravdovýho závoďáka,ale do upravenýho motoru patří jehlová ojnice CKR. Pozor,levné jehlové ojnice nejsou moc dobré,CKR je nejlepší co se vlastně dá použít.
Datum: 09. listopadu 2012 20:02
 Čus fichtláci, hele potřebuju radu poradu budu dělat GO motoru u 05 tak jestli by jste mi neporadili když už v tom budu co s tim motorem udělat popřípadě upravit aby to líp jelo Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 19:26
 Sehnat kliku s masivní oljnicí alá j21(je více typů klik J05) a narvat tam válec,hlavu,karbec a sací koleno z J21...případně u válce slícovat/zarovnat/začistit nedostatky sacího a výfukovýho kanálu,vystředit vložku válce do osy válce(u drtivé většiny válců je vložka lehce pootočená) a udělat výbrus cca 39mm.... případně ti ten válec mohu udělat.....
Datum: 09. listopadu 2012 19:26
Jméno: Lubik
IP: uživatel14689
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 19:24
 Nic se nestane, jedině by sis to poškrábal při manipulaci.
Datum: 09. listopadu 2012 19:24
Jméno: Michal
IP: uživatel13700
 čau..mam problem s mustangem.Dělal sem kompletní generálku motoru..JEnže mám ustavičněj problém se spojkou(lamely,mezilamela,pružinky i řetěz je novej)všechny kolečna v převodovce novy,ložiska prostě vše.Pořád mi dělá problém že chvili vypína chvili ne.Tak sem rozdělal víko a zkoušel sem zatočit s kolem a spojkovej koš hází a když točím kolem dozadu a mam zmáčklou spojku, tak v motoru něco cvaká!Nevíte někdo kde může být chyba?Jinak motor slape v poradku!Diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel14696
 Cvakání v motoru ti nevysvětlím,ale to že blbne spojka mužou dělat dvě věci. Nedal si pod matici spojkovýho koše pojistnou podložku a nebo si dal nový lamely a mezilamelu a neopracoval je,aby volně chodili v koši,takže se to šprajcuje... Určitě bych to rozebral...a pokud koš šmajdá tak je to taky problém a ponese sebou další problémy..určitě bych ho vyměnil a nebo při nejmenším srovnal(pokud to neni svařený)
Datum: 10. listopadu 2012 14:56
Jméno: Michal
IP: uživatel14695
 potřebuju vědět proč se to tak děje?a včem je problém!
Datum: 10. listopadu 2012 12:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14695
 kamarade takový věci sem nemusíš psat..vím jak seštelovat spojku..lanko je nový..prostě ta spojka chvílu zabírá tak a pak zase jinak nebo vůbec..Myslím že to je vlivem toho házení koše.
Datum: 10. listopadu 2012 12:14
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 kup nové spojkové lanko a sešteluj spojku tim malim šroubkem
Datum: 09. listopadu 2012 22:28
Jméno: kuba
IP: uživatel14686
 Pojede babeta ve dvou? Kamos nas s holkou zve na chatu a chce nekam jet at jedeme s nim a ze tam ma babetu ze na muzu jet i s pritelkyni. Uz jsem na ni u nej jezdil ale ve dvou este ne. Rika ze to pude. Holka vazi 64kg mame jet 5km k jeho nakejm kamosum
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 10:55
Jméno: kuba
IP: uživatel14694
 Tak jsme to sli rano zkusit. Ve dvou to jede, kdyz odhlidnu od toho ze se ji tom blbe sedi protoze tlumice fakt dou temer na doraz takze uz to pekne drnca ale de to. Kopecek je celkem mazec, silene liny sotva to s ni jede. Ale dobry, da se... Kamos tvrdi ze to da i kopec dlouhej at nemam strach a jak uz je zima ze to ani neprehrejem
Datum: 10. listopadu 2012 10:55
 s mojí jsme na babetě 207 jely oba... já mám 85 a ona ma 60 .. a po rovince to jelo
Datum: 10. listopadu 2012 1:07
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 chlapcí korádo manet ve třech, prvni na šlapkach ve stoje,druhej na sedačce, třetí na nosiči, ale ten už naskakoval když to bylo rozjety. je ale fakt ze zadnej vetsi kopec sme nebrali
Datum: 09. listopadu 2012 22:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 holku pošli ke mě já jí zvezu na něčem jiném... co má aspon sedlo pro 2  jinak kámoš má tu babetu s novějším sedlem a on má cca 90kg a já cca 68 a jeli jsme na ní ve 2 i do dost prudkýho kopce co jedu s fíkem na
Datum: 09. listopadu 2012 21:41
Jméno: kuba
IP: uživatel14690
 Mno holka rika ze urcite pojede taky - prej na tom nosici ze si da polstar pod zadek. Teda pokud ji to jak rikate se mnou uveze. Sranda je ze tam je to docela z kopce, cili zpatky to bude asi sila. Minule mi ji pucil a jeli jsme to jenze to jsem na ni jel sam a kopecek jsem tam celkem poznal. Tak jsem zvedavej jak to bude mila babetka zvladat ted kdyz si na ni nahoru povezu nalozenyho este batuzka. Snad nepudem pesky.
Datum: 09. listopadu 2012 18:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 přesně ak piše kolečko,taky sem jel s kamošem na jedne babettě,babetta uveze v pohodě 2 lidi ale do kopce se nerozjede když trochu šlapneš semtam v kopci a při rozjezdu je to v klidu,ale hlavně nezastavuj pokud nemusiš, a tlumiče to odserou hodně,a i řadici pakny
Datum: 09. listopadu 2012 16:54
 Nedávno jsme jeli z restaurace dva na jedné babettě. Já 95kg, kámoš tak 70kg a uvezlo nás to, akorát do kopce se to nerozjelo  Samozřejmě na to neni babetta dimenzovaná, ale myslim že těch 5km by to zvládnout mělo jako nic...
Datum: 09. listopadu 2012 16:40
Jméno: kuba
IP: uživatel14690
 Je to ta dvojrychlostni ta nova. Takze nas oba uveze. Jak ohnem ty tlumice? Myslis ze uz zadek sedne na doraz? Ja myslel ze tlumice holku poberou neni to zadnej metrakovej sud ale spis mam strach kam si ma ona sednout, jestli muze na ten nosic.
Datum: 09. listopadu 2012 15:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 207 neuveze ani boha... 210 uveze, ale ohnete tlumice a spojkam se bude zdat o certech ale uveze...
Datum: 09. listopadu 2012 14:11
 Čus draci koupil jsem si novou baterku do čž 175 hranatý a v návodu píšou že po nalítí elektrolitu ji mám 30 minut nechat jasný,ale potom tam je napsaný že pro plný výkon ji mám nabít?To musím nebo ne někde jsem četl že když jenom doliju elektrolyt tak baterii je nabyta zhruba na 2/3 nebo 3/4 už nevím.Tak mám ji ještě nechat nabít nebo to je zbytečný.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 16:24
 Když to tam píšou tak to udělej
Datum: 09. listopadu 2012 16:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 zkoušel jste někdo zkracovat přední vidle z Dandy?? chci je dát na Mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 15:43
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 dalbych tam z nečeho jinýho třena z nejaké terení motorky
Datum: 17. listopadu 2012 15:43
Jméno: kubik
IP: uživatel14684
 Papíry psané na mrtvého jse dají používat že? kdyz je od nekoho koupim z netu se stitkem a spz + zazadam na pojistovne a budu platit povinne ručení + každý 4 roky technicka samozřejmě že? já jen abych neplatil naky dluhy že sem neplatil pojištění. Je to pavda jen se ujištuju vim bylo to tady na foru reseno hodnekrat, dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 12:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak hlavně koupit doklady psané na mrtvého podle zákona ani nejde, tudíž i takovéto doklady provozovat. zemře li totiž majitel -nesmí býti s jeho majetkem do vypořádání dědictví nijak manipulováno... že se toto běžně děje, je jen liknavostí lidí a úřadů... osobně bych takovéto doklady nikdy nekoupil...... a pokud takto někdo učiní a na tyto doklady není placená pojitka, může si býti jist, že se mu čkp ozve s platbou pojištění od doby kdy skončilo předchozí. například tedy jsou li dokady ,,mrtvé,, od 1.1.2009 čkp bude chtít po dalším pojistníkovy doplatit příspěvek do gf od tohoto data až do dneška. a bohužel na majiteli pojistky je prokázat skutečnosti že tomu tak není, což u dokladů na mrtvého půjde jen těžko... jsou tam samozřejmě ale ještě finty, jak se z tohoto vyvlíknout - např. 3 roky promlčení, neprovozování vozidla atp... závěr : takovéto doklady je trest, poněvač obhájit se proti čkp bude ve výsledku dražší než koupit platné doklady bez těchto komplikací. ámen.
Datum: 09. listopadu 2012 12:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pokud na to nikdo neplatil pojistku a ty to teď pojistíš, zaplatíš kanceláři pojistitelů cca 25000kč
Datum: 09. listopadu 2012 10:17
 Ahoj draci, mám velkou prosbicku, skladam rozetu dvou ložiskovou, a přijde pod první ložisko pojistnej kroužek nebo prohnuta podložka. Děkuji moc za radu nejsem si moc jistý, podle katalogu přijde jen nad druhe, ale rozeta ma dole drazku jako kdyby přišel i tam. Dostal jsem Mustanga a při rozborce byl jen horní. Tak se chci radši zeptat než udělam něco špatně. Děkuji moc za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 9:46
 Čus draku příjde tam jenom jedna segerovka u šneku a jinak už nic normálně tam ty ložiska namrdej za sebou a neser se stím pak ještě za ty ložiska by to chtělo ten plech s filcem.Ale když už budeš kupovat nový ložiska tak kup krytý gumou a ještě je doma rozdělej a nacpi vazelínou.
Datum: 09. listopadu 2012 9:46
 Zdar, kolik může vážit komplet motor na čezetu 175/450 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 9:42
 Čus draku odhadoval bych to na 30 kg +-3kg.Ber to takhle motor čž 175/487 hranatej má přes 31 kg tak tphle má trochu menší válec takže jak jsem psal kolem 30 kg
Datum: 09. listopadu 2012 9:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 čau malej dotaz má jawa 550 stejný brzdový pakny jako s11?a měly ty typy 550 se sedlem do boku rovná řídítka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 22:59
 pakny sjou jiný. Rovný řídítka měly až 550, 550 měly vlašťovky
Datum: 09. listopadu 2012 22:59
 podle me rovny riditka nemeli sedlo do boku, pokazdy mel vlastovky
Datum: 08. listopadu 2012 21:16
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím draci. Začal mi blbnout pionýr. Když jedu, tak mi vynechává a dáví se ve vyšších otáčkách. Nikdy před tím to nedělal. Musím ubrat plyn a pak to přestane. Vše je čisté a tak jak má být. Kdy by mohl být problém? DÍky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 14:50
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Frikuline díky moc, zvýšil sem hladinu a je to v pohodě. Bylo to ono.
Datum: 09. listopadu 2012 14:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pokud to do teď normálně jezdilo, tak je myslím nízká hladina nepravděpodobná
Datum: 09. listopadu 2012 14:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 svíčka
Datum: 09. listopadu 2012 10:18
 Nízká hladina benzínu v karburátoru. Ve vysokých točkách nemáš benzín.
Datum: 09. listopadu 2012 10:18
|



|