Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Čau draci mam ČZ 477 a mam tam spínačku s panelky a chtel bych zapojit el na svetla a blinkry a nemůžu nikde sehnat schéma zapojení nevíte nekdo nákou stránku nebo neco ? Zatím to mám zapojený jen tak aby to jelo to mi udelal táta ale dál uš neví. a jest bych se chtel zeptat když mam ojnici s tim ložiskem nahoře tak jestli se dají koupit samotný ty jehličky nebo i celý ložisko a poprípade jak se to mení protože mi klepnul píst asi o kliku nebo nevim a urážely se mi ty packy tak nevim jestli to tim mohlo bejt a jestly jo jestly by se mohl nový píst stočit na soustruhu třeba o 2 mm zespoda aby se to nemohlo opakovat fakt nevim co s tím ? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 15:26
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Pulit sem to pulil poprví a vičistil sem to uplne protože to nalítalo i do ložisek a jedno bylo spatný takže sem to rouvnou udelal ted to budu muset asi taky ale možná to skusim vymejt ředidlem aby se to vodmastilo a vysipalo ale nevim nebo skusim sehnat novej motor
Datum: 20. října 2012 15:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A nemáš nakonec ešče neco aj v klikovej skříni?A přefukama se temu nechce ven?Sice nebudeš mět radost,ale já bych to asi rozpúlil, než čekat co to zase udělá!A zároveň se možeš podívat jak ten píst chodí přes sání a kolik je vúle mezi pístem a klikú!Toš tak!
Datum: 20. října 2012 14:51
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 nemela by bejt a navíc sem menil celej válec proetože poporví vylámal kanály a to by byla asi velká náhoda kdyby sem mel 2 různý válce ohnutý nebo tak neco normálne sem jezdil skorko mesíc a z ničeho nic se to rozlítlo a ve vysokej otáčkách v tom mlátilo jako prase
Datum: 20. října 2012 13:05
 Nění nějak zkroucená spodní část "vložky"?
Datum: 20. října 2012 13:00
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Díky za odpovedi elektriku se pokusim zapojit podle knížky teda a ten píst uš mi to uštíplo podruhý takže sem začal hledat chybu nekde jinde než v pístu
Datum: 20. října 2012 12:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A kolecko Ti radí dobře.Ale s pístem na sérii zespoda nic dělat nemožeš, protože píst otevírá a zavírá sání a to by potom dělalo ostudu.
Datum: 20. října 2012 12:02
 Spínačku si zapoj podle panelky, ono to o tolik jiný nebude...ložisko se samostatně koupit dá, rozeber to a mrkni jak je na tom, nezdá se mi ale že by se opotřebovalo tak že by si píst škrtnul o klikovku...
Datum: 20. října 2012 11:10
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Čau seso. Prodával jsi tu prsa z laminátu na Jawu 21. Máš je ještě? Nikde je nemůžu najít. Díky drak strela.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 18:21
 ja vim ale uz dlouho nemuzu splasit,, ale sas bude ale kdy,,to nevi nikdo
Datum: 21. října 2012 18:21
 zdar hoši, mám fekála a když ho delší dobu držim pod krkem a jedu v dost vysokejch otáčkách, tak se to chová, jakoby se přidíral, protože to má dost velkej odpor a přestane jet, když ale pustim na cca 2-3 sekundy plyn, tak je to na chvíli v pohodě, když to ale pořád točim, tak je celý znova, myslíte, že se fakt začíná zadírat ? nebo nestíhá přitejkat benál ? jezdim normálně na m2t, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:43
Jméno: filip
IP: uživatel12701
 zadarec hele me se todle taky stávalo zvedni si jehlu a máš to
Datum: 21. října 2012 13:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jendo!M2T nezahazuj a esli, tak řekni kam a já si proň dojedu!M2T je dobrej olej do Pionýra ať má označení jaký chce!A přidírání?Jak se neco začne přidírat a okamžitě nezastavíš, tak se to zadře tak, že to tak honem nepojede!Tobě ide málo benzínu do karburátoru!Nechám se okecat o svíčku!A ešče rada!Až nekdy se Ti opravdu bude chtět neco zadřít, tak okamžitě vypnút zapalování a držet plnej do úplnýho zastavení.Tam je trocha naděje, že se to ochladí a promaže!A po schládnutí to třeba pojede dál!
Datum: 20. října 2012 15:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 1. M2Tecko bych okamzite zahodil
2.zadirani bych nepodezrival pokud dobře mažes
3. mrknul bych na hladinu v plovakovce, príp. jinou svicku a jako posl. na předstih
Datum: 20. října 2012 14:21
Jméno: kubikk
IP: uživatel14595
 škoda že už tu není Franky. Neví někdo co se sním stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 23:06
Jméno: Franky
IP: uživatel17107
 Jsem tu ....................
Datum: 22. dubna 2014 23:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dostal rozum!A standa má pravdu, vlastně fšecí! Kromě dacana!Za pár týdňú tady ocáď zdrhnu taky esli se to tu nezmění!
Datum: 20. října 2012 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel14597
Datum: 20. října 2012 11:55
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 náhodou je to borec
Datum: 20. října 2012 11:45
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 lol
Datum: 20. října 2012 8:04
Jméno: wut?
IP: uživatel14596
 Velmi zly vtip debile. Okamzite by si zasluzil BAN !!!!
Datum: 20. října 2012 7:55
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 myslím, že jeho poslední dotaz byl o tom, že chce jit do armády.......při troše štěstí je mrtev
Datum: 20. října 2012 7:42
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 Caute mam jawu21 a predni kole ma strasnou vuli ze mi aj dre o blatnik.a vidlice mi moc nepruzi.cim myslite ze je zpusobeny to dreni kola o blatnik? Dikyrnrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 11:38
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 hele ja sem měl normalně povolonou jednu matici jak maš ty 2 matice teleskopu a proto to nechtělo pružit a ta pružina byla venku pod maskou a taky mi to drhlo přesně jak tobě tak to zkontroluj
Datum: 21. října 2012 11:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel1723
 máš nejspíš prasklý pružiny a špatný pouzdra, tohle se mi přesně stalo taky
Datum: 20. října 2012 8:18
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,jaká je nejlepší tryska na fíka pro válec 38,75?Dík za odpo
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 8:24
 Budeš se divit, ale při zachování origo příslušenství/stavu vede pořád HT 68 ....
Datum: 20. října 2012 8:24
Jméno: Petr
IP: uživatel14593
 Ahoj. ! Je mi 16 a chci si udělat papíry A1 = tudíž do 125 ccm a 11kW - to je mi jasný.Ale! Když mám Jawu - ČZ 150, která má výkon 6,2 HP = to je 4,623 kW, tak to je jak? Díky moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 19:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já jsem se ptal policajtů a říkali mi , že to většinou tolerujou tyhle veterány,ale způsobíš nehodu nebo do napere někdo do tebe a ještě trefíš na vola a budeš v prdeli
Datum: 20. října 2012 19:05
 OMG ! Píšeš do 125ccm a 11kW ! a ptáš se jestli můžeš jezdit na 150 ccm? Zapoj to co máš na krku ne?! To je stejný jak kdybs chtěl řídít MZ - je to 150ccm ale výkon má nižší než 11kW... zdarec
Datum: 20. října 2012 14:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Petře!U Tebe se mě aspoň líbí, že se podíváš co se kde píše na pokecu!Ale řekl bych, že za tu ostudu Vám to nestojí.Ptát se pořád dokola!A kdyby se jezdilo trochu rozumně, tak možná k takovým zákonom nemuselo třeba ani dojit!Dyť moja generace jezdila na velkých motorkách od 17 rokú.Taky sme se váleli v zatáčkách a pár se jich aj zabilo, ale toto už je moc!Moja baba jezdila s náklaďákem a stejně ju nenechali udělat řidičák na motorku, protože nedostala na zem jak je malá.A to by jezdila s JAWÚ 350/360 +saida, tak spadnút neměla kam.A dnes už je jí to jedno!Toš tak!
Datum: 19. října 2012 22:52
 Vy co se ptáte pořád dokola na tyhle cypoviny jste dementní nebo v 16-ti letech neumíte číst? Je to tady každý den, bez nadsázky.
Datum: 19. října 2012 22:13
Jméno: Ondra
IP: uživatel14594
 Je to 150 papíry máš do 125 , takže to řídit nemužeš ikdyž to má menší výkon. Motorka nesmí přesáhnout hranici 125 ccm a 11 kw
Datum: 19. října 2012 21:49
 Čus draci na kolik mě výjde technická na fekála?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 0:05
 Po mě chtěli rovných 300Kč.
Datum: 20. října 2012 0:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
Posl.aktualizace: 19. října 2012 18:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Fakt mazec, se tomu tlemim ještě těď, hlavně ten popis u inzerátu v kombinaci s tou poslední fotkou, neskutečný.
Datum: 19. října 2012 18:56
Datum: 19. října 2012 18:26
Datum: 19. října 2012 17:33
Jméno: vena
IP: uživatel14590
 zdar jakej mužu udělat největší vybrus mužu udělat i 41vrtaní bez nějaky upravy ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel14597
 To máš fuk,podstatný je aby viděl ty věci okolo.....a jestli je to vrtání 41 a objem 48 a nebo vrtání 41,5 a objem 59,8....Základní vrtání Simson 60 je taky kupodivu 41mm
Datum: 20. října 2012 11:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 akorát že vrtání 41mm nedá 60ccm
Datum: 20. října 2012 0:20
 Při nejmenším je potřeba upravit hlavu na vrtání 41+ ..... Na neupravený 60ccm válec použij lehce lízlou hlavu z J05....s hlavou z J21 by byl moc vysoký kompresní poměr.... Osobně zastávám názor,že bez úpravy sacího kanálu a alespoň lehké úpravy výfukovýho kanálu to nemá smysl dělat.... Šedesátka se potřebuje trochu víc nadechnout... Moje zkušenost ...
Datum: 19. října 2012 14:51
Jméno: karel
IP: uživatel2858
 zdarec může se dát do babetty dát ta stará svíčka pal? všiml jsem si že má o trochu menší závit než brisk(mám tech palek asi 5 a každá jiná) popřípadě jakou palku tam doporučíte ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2012 18:54
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo dej tam 14-8 nebo 14-7
Datum: 19. října 2012 18:54
 zdar, čeká mě nějaká záludnost při rozebírání tachometru na pinckovi? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 15:41
Jméno: veladon
IP: uživatel15560
 Potřebuju sundat a pak zase nandat rafičku z tachometru J555. Jak na to? Díky
Datum: 23. května 2013 15:41
 renovaci
Datum: 23. října 2012 17:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sundání a nandání ručičky na osku je nejhorší, zbytek je sranda
Datum: 18. října 2012 21:12
 mě se bohužel při skládání nepodařilo správně natáhnout pružinku, která vrací rafičku zpět na nulu  a nebo jsem to nějak špatně složil protože mi to neukazuje...
Datum: 18. října 2012 21:08
 žadnej bubak tam nebe  neni to žadna velka věc, jenom nepouživej velkou silu.. co snim chceš provadět?
Datum: 18. října 2012 19:43
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 zdar draci,Mam problém s Babetou chytne a chnet chcípne. Jinak když chytne tak jí musim jakoby přeplavit a zastrč tu tyčku a po tom to držet pod plnym než to zase chcípne... Vyčistěná nádrž je a kohoutek taky benzín teče,karburátor komplet vyčistění a daný nový tesnění,nová svíčka brisk 17 (přesný označení nevim) Vejfuk vypalení,Hlava a píst od karbonu vyčistěna...Děkuju za každou radu  Je to Babeta dvourychlostní 210.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 19:36
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 no zkus seštelovat směs tim šroubkem na karburatoru nevim přesně ktery šroubek myslim ten napravo,a dej ho od zašroubovani na 1,5 otačky,pak mrkni na jehlu na jakem maš zařezu,aj mi to dělala fajka i kabel muže byt přičinou
Datum: 18. října 2012 19:36
 co sem měl pučeny tak to byla 207 (skoro stejny) a to dělala stejny vždycky sem dal sitič a hnechal 2-4 minuty na volnobech potom to hezky jelo
Datum: 18. října 2012 19:28
 nic mě nenapada jenom směs a možna maš špatny gufero
Datum: 18. října 2012 18:19
 Zdravím! Chtěl bych vědět váš názor na jawu 175/ 356 kývačku, co o ní víte, a jestli je vhodná k renovaci, jakou má cenu atd???... děkuji s pozdravem JIřík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 řeknu ti to asi takhle renovovat se dá úplně všechno a nedávno jsem si přinesl domů 175 cca za 1000,-v krásným stavu,cena se odvíjí od stavu
Datum: 18. října 2012 19:54
 Ahoj mam problém s tyristorovým zapalováním. Odešel mi tyristor a to je na velkém chladiči a ještě na něj fouká. Zapalování stavěl pan Obrusník (už sem mu psal) ale ještě se chci zeptat jestli stím nemáte někdo zkušenosti třeba dát silnější tyristor ( na více A, teď je tam na 7A). A nebo jestli mám rovnou předělat motorku na 12v s batrkou a dobijením(DPS už mam) a dát tranzistorové?. Prosím o radu co má lepší životnost a spolehlivost. Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 6:52
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Dej tam TIC126M. Ten původní (TIC106M) je moc slabej a časem se prorazí. Ten TIC126M se má budit do GATE větším proudem, tak je možné že bueš muset dát menší hodnotu R2. Nechal bych to ale jak to je a ten odpor měnil až podle toho jestli bude zlobit iniciace pálení.
Datum: 23. října 2012 6:52
Datum: 21. října 2012 22:24
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Zdar, jaký CDI máš? Samozřejmě že pomůže silnější tyristor. Osobně však dávám přednost IGBT tranzistoru.
Datum: 19. října 2012 6:57
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Čau draci potřebuji se ještě optat jestli byl nějaký rozdíl mezi parabolou na Jawu 555 a parabolou na Jawu 21 Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 17:53
Jméno: whats up
IP: uživatel13047
 Ukaz mi fotku stitku na ktorom je 221 a doveruhodnu fotku 221ky s parabolou z mustanga... Paraboly boli od 1979
Datum: 21. října 2012 17:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 to wath up: ty paraboly z mustanga už tam byly od roku 1977 a byly jak na 20 tak 21, jestli si teda chceš hrát na detaily tak 220 a 221
Datum: 21. října 2012 16:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak to píšu dúle, akorát já sem to dělal opačně a ani sem si nevšiml, že ty skla sú inačí!
Datum: 20. října 2012 16:00
Jméno: pepa
IP: uživatel12952
 měl sem tu světlo z 20 a skusil sem ho dát na 555 jde to jen to trošku jinak vypadá ...jsou jina skla a rámečka 555 ma vše kulatější na skle takovou vlnu 20 jen mríškovane sklo ktere je pložsí....paraboli sou myslím jine 20 je větší ani nvm zda to jde upavit nejni to o moc tak 4 mmm.. ..pokut chceš dat cela světla bude to jen optickě ale fungovat to bude měl sem to....
Datum: 20. října 2012 13:07
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Potřeboval jsem vědět jestli byl nějaký rozdíl mezi celým předním světlem. Každopádně díky za odpovědi...
Datum: 19. října 2012 20:50
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
 ty bavís o 220ke 21ka nikdy nemala parabolu z mustanga, 21ky mali rovnakú parabolu ako 550/555/05/20 len 220ky od roku 1979 mali z mustanga
Datum: 19. října 2012 10:32
Jméno: marquee
IP: uživatel14589
 starý provedení je stejný s 555 a nový s mustangem a jsou na ně rozdílný masky
Datum: 19. října 2012 8:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 a včem sou teda jiný ??
Datum: 19. října 2012 8:25
Jméno: marquee
IP: uživatel14589
 a navíc 21 měla dva druhy parabol, a ta novější je úplně jiná
Datum: 19. října 2012 8:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dyť se nehádejte!Kanalizace a mobilizace je skoro jedno obojí je na .....!Je v tom ale velkej rozdíl!Ale bych pochopil pokud je řeč o parabole, že se tím myslí přední světlo.A to když povolím šroubek pod světlem a vyvěsím světlo a pak ho zase pověsím a šroubek dotáhnu, tak je jedno kde sem začal a kde končil!A pro úplnost!Parabola je jenom to lesklý v tom předním světle!Sklo a rámeček je úplně něco jinýho i když se dá o celým kompletu uvažovat jako o parabole.Ale kryt světla je úúúplněěě jinej!!!
Datum: 18. října 2012 23:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 řekl bych že jsou stejný.... pokud tedy se bavíme o parabole.
Datum: 18. října 2012 21:41
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 21 je o dost větší, asi tak o 8 cm, jinak tvarovaná, jinak uchycená, kdežto 555 je malá , na dva kusy rozebíratelnám dyt se podiv na fotky a uvidíš rozdíl hned
Datum: 18. října 2012 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a jakej?
Datum: 18. října 2012 19:55
 určitě
Datum: 18. října 2012 18:21
 Čau draci chci se optat zda někdo doma nemá nějaké díly na Jawa 555. Jestli ano pište na mi na email... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2012 9:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mam no, ale nevim, k čemu ti to je, že to víš.... nepleť si pokec s inzercí!!!
Datum: 19. října 2012 9:40
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. de nějak přetočit nebo stočit tacháč ?  de mi o to že ted mám na origo tachánku někde 3000km a koupil jsem si ten digitální na kola.. a tam mám najeto 500km od výbrusu takže bych chtěl dát na ten originální tech 500km a ten digi bych vyhodil... a ještě jak moc ukazuje ten origo špatně? a slyšel jsem že ujetý kilometry ukazuje dobře ?  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 18:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pejsku!Lukáš Ti to radí dobře!Vrtačkú by to opravdu šlo, ale zapřemýšlej.Jak dlúho pojedeš abys ujel 2500km?A tak dlúho to budeš točit zpátky!Dá se to trochu urychlit:Ale když to urychlíš moc tak rozbiješ převody a nebudeš mět nic!Toš tak!
Datum: 18. října 2012 18:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar já jsem to normálně přetočil tak že jsem ho rozebral pak vysuneš takovou osičku mezi číslama poskládáš si to jak chceš a dáš to zpátky. Ale musíš to naštelovat přesně nebo ti to taky pak může ukazovat jen půlku čísel. Vrtačkou bys to dělal moc dlouho tohle je rychlejší.
Datum: 18. října 2012 14:55
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 stočit to jde prý vrtačkou, ale nikdy jsem to nezkoušel, mě tachometr ukazuje 50 km/h a radar mi ukazuje 45-46 km/h. (mám 12z. kolečko)
Datum: 18. října 2012 14:05
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdar nevíte kde bych koupil kompletní elektroinstalaci i na blinkry na čz 175/477 ?? DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 22:44
 klid oskare.... natahal bych mu to klidně... ale musel by zaplatit muj čas a diesel.... a to by se mu už nevyplatilo.
Datum: 17. října 2012 22:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Já už ináč nemožu!A do čeho se Ti chce?Tak ukazuj rukama!!!A nebo se na fšecko vyser a neotravuj tady!!!A Ty JAWA_ceZetak tak mu to zejeď natahnút!!!Dúfám, žes to pochopil správně?A ešče by mě zajímalo esli se tá nová elektroinstalace natahne sama?Nebo se ji musí napsat okolkovaná žádost aby se natahla sama?A jakým kolkem? Nebo dřevěným a tazatelovi po chrbtě?
Datum: 17. října 2012 22:17
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Tak to zas né jen se mě do toho nechce
Datum: 17. října 2012 21:38
 strasny problem natahnou těch pár drátků
Datum: 17. října 2012 21:35
Jméno: dusan
IP: uživatel11018
 ahoj, mam problém se svoji jawou 350/638 mam asi 2500km po G.O motoru ale porad to nemůžu vyštelovat. když k tomu přijdu a je to studeny tak na na šlapnu na poprve , ale jak se mi to zahřeje tak musím použit někdy i sytič. když se ted podaří nastartovat teply motor a ja zařadím jedničku a rychle přidám plyn tak dlouho trvá než se dostane o otáček někdy i zdechne. na kladívkách na plochách mam každou chvíli dírky a pak mi začnou jiskřit mam nové indukční cívky i kondíky. Ještě když jedu a rychle přidám plyn tak mi strašně hučí ve vzduchovým filtru už nevím co s tím koupil jsem i nový karburátor (replika) ale zlepšilo se jen startovaíi ninak nic, předstich je dobry. děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 22:15
 Máš moc bohatou směs.
Datum: 17. října 2012 22:15
|



|