slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  409  410  411  412  413  414  415  416  417  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
ahoj Seso napadla mě taková věc skusit dát na kejvačku 356, kotoučovou brzdu nevíš o někom kdo na to něco dělá nebo něco tomu podobního nebo ty by jsi něco nesehnal ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/#tdm_001.jpg Yamaha TDM 850...jinak válec s vývodem pro jeden lauf...no v úvahu by připadal válec z čz 175/450, netušim ale jestli je to záměnné...obě ty motorky mam sice doma, ale válec jsem ještě nesundaval ani na jedné...
 
 
Datum: 16. října 2012 9:20
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
co maš za motorku to bude asi dělo co :-) nevedel by jsi jesli mi na tem motor 175/356 pujde nákej válec z vývodem pro jeden výfuk ?
 
 
Datum: 15. října 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Popřemýšlej popřemýšlej...a nauč se používat přední brzdu čoveče, na větší mašině se bez toho neobejdeš :-) Na předek jde 70% účinku, třeba já mam na motorce vepředu dva 30cm kotouče se čtyřpístkovejma třmenama, vzadu jenom jeden 24cm s obyč dvoupístkem... z toho je docela jasně vidět jak jsou při brždění rozložené síly...
 
 
Datum: 15. října 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
aha no já videl upravu toho krabecu i přírubu sem sehnal tak sme problém nevidel jen ten jesli by se vešel do toho vířezu pro karburac na 356,a to zápalko z pionýra sme chtel abych nemusel vozit baterku, no jinak o tom popřemejšlím , já pionýrovi vždicky brzdil zadní přední sem snat vůbec nepoužíval
 
 
Datum: 15. října 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec z třindy má difuzor 28mm, takže bys musel upravit sací kanál, a i tak si nejsem jist přínosem. Zápalko z fichtla se mi zdá jako krok zpět...prostě celkově se mi ten motor nezdá vhodný k úpravám. Je dělaný jako nízkootáčkový, se slušnou spotřebou, životností atd. Popřemýšlej jestli není lepší si nechat kývačku jako veterána, a k tomu si koupit třeba 175/477, která už v základu jede velice slušně, má lepší podvozek, líp se na to sháněji věci...jinak na motorce je hlavní brzda ta přední
 
 
Datum: 15. října 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
časem na ten motor chci dát karbec z jawi 350/640 pozmenit řetezoví kolečko a možná i vetší výbrus zápalko z pionýra a možná odlechčit kliku ale to nevim, ješte tak pro zajímavost správne by se mela jako hl.brzda používat přední nebo zadní brzda ?
 
 
Datum: 15. října 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Misky podle mě budou stejný, možná se to bude lišit délkou krku...stále mi ale uniká smysl té úpravy...nepřijde mi že by to mělo takový výkon abys to musel krotit přední kotoučovkou. Podvozek stejně nedovoluje žádnou ostrou jízdu, stejně tak jako motor...na 356 si naprosto bez problémů vystačím s dobře seřízenou bubnovou brzdou...
 
 
Datum: 15. října 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
aha a ta komplet vidle z 639,640 nebo ty čz 180 to tam bude pasovat bez problému nebo bude potřeba utočit na soustruhu noví misky nebo i něco jiního ?
 
 
Datum: 15. října 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha,, bylo by to maso,,, jedine celej predek s 639,,,
 
 
Datum: 15. října 2012 5:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Akorát mi trochu uniká smysl tohoto opatření...
 
 
Datum: 14. října 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej přední vidlici z čízy 180/487 a nebo za 639 nebo 640
 
 
Datum: 14. října 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel2858    
ahoj draci.. mám fichtla typ 21 a když bych si chtěl dát revma plechy z dvacítky šlo by to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13362    
hlavně si musíš sehnat ještě jiný stupačkový kříž na ten jednadvacítkový spodní plechy nenašroubuješ.
 
 
Datum: 16. října 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Palo      IP: uživatel14574    
Ano, slo by to. Musis zhodit ten plech, co je naspodu tej skrinky, kde je vzduchovy filter (prsa) a potom musis odstranit gumenne stupacky. Tie su napichnute na takych U profiloch. Do tych sa zasrobuju revmaplechy..A este potrebujes novy brzdovy pedal aj s lankom na zadnu brzdu, lebo z 21 ma iny.
 
 
Datum: 14. října 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
zdravim, chtel bych se zeptat kdo ma tu novou kliku tady z kramku na stadakovy, jakej ma na to nazor? nebo jesli ji uz nekdo zadrel? ja ji mam na upravenym stadionovy a mazu to olejem Q8 Rs extreme zatim v poho ale uvidi se jak dopadne. tak vas prosim o vase nazory na ni predem diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:31
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám jí v sériovce, zatím najeto málo, ale je tváří se v pohodě. V "závoďáku" težko říct co udělá
 
 
Datum: 18. října 2012 7:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky se ji chystám dát do speciálu, - stejskyho silniční úprava tak jsem zvědavej jestli vydrží..Jinak nic lepšího asi neseženeš. Měl jsem ji na dřívější úpravě na 5 koní a držela pěkně myslím že by měla i těch 8 kobylek vydržet, asi né moc dlouho ale pár závodů snad jo ;-)
 
 
Datum: 15. října 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: dvořka      E-mail:      IP: uživatel9482    
Zdrar draci chci se zeptat, zda je lepší (ne cenově,ale s ohledem na kvalitu a životnost) koupit novou kliku tady v krámku, či nechat zrepasovat starou. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě vyndat klikovku ven a nechat si udělat mě to vyšlo 550kč ojnice + 300kč práce....
 
 
Datum: 16. října 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: dvořka      E-mail:      IP: uživatel9482    
Jo to jsem zapomněl napsat, že se jedná o pionýra 21 upraveného. Díky moc za rady chlapy, kdyby se vyjádřil ještě někdo, tak budu jen rád.
 
 
Datum: 15. října 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
do origo stroje stačí ta nová klika , do upraveného pincka bych rozhodně dal zachovalou starou kliku s CKR a vyvážením .
 
 
Datum: 15. října 2012 15:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13037    
rozum říka že crk ojnice s jehlamy a ložisky skf je technicky dokonalé řešení ..je to tajvan ale material určený do nových skutru o dost kvalitněji materialově ojnice je kovaná ..což narozddíl od některych originalu co sem slyšel že sou odlejvané je plus .... prakticky sem používal repasovaný originál a na seriovém motoru dostačuje ... jinak pokut stavíš 555 550 na dení ježdění doporučuju ti to udělat už s klikou 0,5 podívej se na ně a poznáš proč... pokud nemáš sníženou hlavu či to nerveš na krev stačí repas pokut chceš kvalitu Crk jehly material a to že jde o nový díl sou nesporné plusy
 
 
Datum: 15. října 2012 10:06
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14188    
zdarec hoši.Potřeboval bych poradit,zda se mi že mam vymlacene předni pružiny. mam to cele snižene a když na to zatlačím tak to skoro vubec nezaleze a když chytnu řiditka a vytahnu nahoru tak to hned zas vyleze ven a položím a zase to uplne spadne.chtel bych se zeptat jak vyměnit ty pružiny jak je dostat ven děkuji za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
jawa 21
 
 
Datum: 16. října 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
taky by chtělo napsat u čeho
 
 
Datum: 15. října 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
čau nevíte někdo prosím kde sehnat led žárovku 6v do čz 125/453 ? vyrobil jsem si svoji ale rád byc spíše něco s atestem :-D :-D nikde jsem žádnou nenašel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 8:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel14577    
Ja mam vzadu led svetlo na pio podla chonga aj s brzdovym svetlom maximalna spokojnost
 
 
Datum: 16. října 2012 8:58
 
 
 
 
Jméno: Dawes      IP: uživatel3040    
Ahoj Draku, obávám se, že co se týče ledžárovek do běžného osvětlení motocyklu (hlavní / zadní světlo), tak na homologovaný výrobek narazíš jen stěží. Ještě bych tomu uvěřil u blinkrů nebo přídavných světel, jako jsou boční bludičky. Nicméně ti přeju štěstí při hledání.
 
 
Datum: 15. října 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: dandy 125      IP: uživatel10666    
Pic, nevíte kdebych sehnal ojniční sadu na jawa dandy 125? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2012 5:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ti ji draku splasim,,, napis mi meil, pokusim se
 
 
Datum: 15. října 2012 5:42
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
zdar jak se da zvětšit hlava na větší vybrus ?? nebo za kolik to dělaš stando ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14576    
Ahoj. Ozvi se mi na mail,probereme to tam. Dík.
 
 
Datum: 15. října 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Martys      IP: uživatel12688    
Čau, skládám motor a nevím jestli je lepší dát mezi kartery tmel, nebo papírový těsnění. dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tmel na motory do 300 stupňů a pohodička ale ne hned montovat aby se tmel nevyfouknul ven trošku nechat uschnout cca 30min a potom smontovat a nebude ani kapka :-)
 
 
Datum: 16. října 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem daval taky jenom tmel neřešil sem to :-D
 
 
Datum: 14. října 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: Martys      IP: uživatel12688    
Nakonec jsem tam dal samotnej tmel tak snad to bude držet :-) stejně to byla moje první GO takže to kdyžtak předělám :-) dík
 
 
Datum: 14. října 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak piše ondra :-)
 
 
Datum: 14. října 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel13313    
já tam dávám nedřív slabou vrstvu červenýho silokonu na motory, pak tam přilepim papírový těsnění a pak zase slabou vrstvu silikonu, a to vydrží nejdýl
 
 
Datum: 14. října 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jakej karbec se hodí vic na bebetu207 1.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_tlumic_sani222.html 2.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_babetta.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 8:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oba dva draku jsou ok
 
 
Datum: 16. října 2012 8:00
 
 
 
 
Jméno: motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci nejede mi babeta, když ji chci nastartovat tak blafne a hned chcípne a když vydelam svíčku tak mokra mevíte proč to tak je ?? dik za všechny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14621    
nestála Ti dlouho v garáži?.. pokud ano, vyměn gufera na klice a bude to Ok... ještě to může dělat ucpaný filtr vzduchu či výfuk... zkus zkontrolovat a dej vědět...
 
 
Datum: 24. října 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdy to chcu nastartovat tak to chitne a hned zdechne nevim co tim muže bejt
 
 
Datum: 14. října 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n plovak mam vpoho
 
 
Datum: 14. října 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel13602    
asi ti vyskočil plovak na tom dratku a co mas uchyceny na ventilku plovaku a nevrati se ti a proto to dela pordel a zaliva se to
 
 
Datum: 14. října 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cus draci, prave renovujem jawku a potrebujem vediet nejaky pripravok na oživenie chromu. diky za rychlu odpoved :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba rozpucovat silichromem a pak nějakou jemnou pastu...
 
 
Datum: 14. října 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci budu si kupovat baterku do Čž 175/487 tak bych potřeboval jaká tam má přijít vím že 6V 14 Ah a jestli nějak velikostně či levá nebo pravá.???Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně dej 6V 14Ah.....
 
 
Datum: 14. října 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím s koleckem mám taky 6V 11Ah
 
 
Datum: 14. října 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam jezdim 6V 11Ah a plně dostačující...
 
 
Datum: 14. října 2012 10:42
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím. Promiňte mi, ale opravdu nevím kam jinam napsat. Máme Forda Transita, toho staršího, teď nevím rok (popř. zjistím), ale je to asi 2004 +/-. Máme teď nějaký problém. Přestali nám ukazovat všecky přístroje (tj. Rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a teploměr). navíc se nám na displeji ukazuje "ERROR" a blikají jak hodiny tak tento symbol. Ještě svítí kontrolka klíče. Zkoušeli jsme odpojit baterii, že by se to vzpamatovalo-nic. Pojistky všechny v pořádku. Auto jede krásně. Jen nás to trápí. Hlavně palivoměr. Pokud ho tu také někdo máte a měli jste třeba podobný problém, nebo zda by jste měli nápad čím by to mohlo býti, rád uvítám. Předem píši že hladina oleje je v pořádku, taktéž pal. filtr by měl být dobrý. Co se týče motoru, neměla by být závada tam. Pokud samozřejmě nemá vadu (zatím) na funkčnosti... Každopádně se asi stanu zase terčem nadávek, že píši sem, ale pokud už bude mít někdo tuto připomínku, ať mi prosím pošle odkaz na stránku, kde by mi pomohli s tímto problémem. Ještě proč se nezeptáme přímo autorizovaného servisu-> už známe ty svině co si napíchnou auto na přístroje, zjistí závadu za 200Kč a naúčtují vám za to ranec peněz. Proto se to chci dovědět normální, lidskou cestou. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve všech servisech je většina úkonů časově dána.tj zákazník platí úkon a je jedno jak dlouho ho bude mechanik dělat.Péro ukaž mi ve kterém servisu ti udělají geomku za cenu kterou mechanik s tím stráví.ty by jsi dělal geomku za cca 10Kč když ji měl za 2minuty?
 
 
Datum: 14. října 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14569    
Ty jsi nechával v servisu dělat geometrii na Fáčku??? Na Fáčku?? Na všem co má klasický tyče s šroubovacíma čepama se dá udělat doma za pomoci klacku a dvou rukou...na tehle starejch střepech sme si to vždycky dělali doma...tam jsou všude takový zemědělský vůle že nemá význam něco měřit laserem na desetiny...ale to je tvoje věc samozřejmně. K tomu Transitu: pokud to bylo utopený pul metru ve vodě tak je to jednoznačně tim,jen si to dalo na čas než to pořádně zoxidovalo a zahnilo do sebe...bude v prdeli něco co se utopilo...třeba zrovna nějaký čidlo na převodovce na otáčkoměr/tacho a ten zbytek nejde vzniklym zkratem...určitě bych jí napřed napíchnul...
 
 
Datum: 14. října 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
tak už to je,já nechával dělat geometrii na fávu a týpek vlezl pod auto a za 2 minuty vylezl a platil jsem 250,-to už je prostě tak...
 
 
Datum: 14. října 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je to venku.zhnilý svazek či vytopená jednotka.at tak nebo tak bez autorizováného servisu se neobejdeš.
 
 
Datum: 14. října 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: jon      IP: uživatel12505    
Čau skus nějaké fórum o fordech třeba tohle tam by ti mohly poradit http://www.fordfans.cz
 
 
Datum: 14. října 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
O to nejde. Peníze by se našli. Ale přece se normální člověk nebude od nich takhle nechat oje*ávat ne ? Ještě teda jsem zapoměl dopsat že byl pod vodou. Asi tak 50cm +/-. Ale pak bylo vše OK. No... Ty pojistky sem zkoušel podle oka :-P Začalo to ale dělat z ničeho nic tak nevím. Zkusím do autorizovaného servisu nejdříve napsat zda by nevěděli... No zatím děkuju :-)
 
 
Datum: 14. října 2012 8:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo autorizované servisy jsou svině,ale když jde do tuhého tak jsou dobří že?to je obecný problém,koupíš si koně a pak nemáš na žrádlo.
 
 
Datum: 14. října 2012 7:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jediná cesta je zajet opravdu do servisu, nechat napichout na pc, vyčíst paměti závad a hlavně trvat na tom aby ti ten protokol z paměti závad vytisky.... zaplatis za napichnutí, vezmes si protokol a podle chybovych kodu si na netu zjistit zavady.... jinak pojistky jsi kontroloval pohledem a nebo si je i prozkoušel?
 
 
Datum: 14. října 2012 0:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14039    
Čau draci,, nevíte někdo, co je s fichtlem, když 1 a 2 skoro vůbec netáhne, jako že, když se rozjíždim tak je to leniví a dusí se,, a i když jedničku rozjedu a zařadím 2 tak se to chvíly dusí a pak to teprv jde do vysokých otáček,, je prostě dost lenivej,, ... Poradí mi někdo? budu rád za každou radu... Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2012 1:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14039    
a kde to mám utěsnit?
 
 
Datum: 15. října 2012 1:12
 
 
 
 
Jméno: motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar skus vyfoukat filtr a možna ti jde falešnej vzduch u karbecu tak to skus utesnit
 
 
Datum: 14. října 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Zdarec draci zhanim na sviho fichtla 3 lamelovou spojku nevite kde bych ji sehnal dikec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Zdarec to je sice pekny ale i tak to na specialu pomerne casto odchazi prej uz nekdo dela 3 lamelovou spojku.
 
 
Datum: 14. října 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. října 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Ahoj, mám takovej malej problém, mám na plynovém lanku moc velkou vůli a ten šroub, kterym to lanko vede je už vytočenej. Nemáte někdo nějakej nápad, jak by to šlo nastavit? Díky moc za rady..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče sem si spoměl, že takový voloviny se nedělajú, že je potřeba si kúpit lanko nový kerý tam patří a je pokoj.Múj názor to néni ,ale takový rady sem aj dostal!
 
 
Datum: 14. října 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Marku!Tak na tym lanku udělej suk = uzel.To by nepomohlo?A nebo nahřát koncovku kúsek ju posunút, ucvaknút, znovu rozstřepit strčit hřebíčeček nebo špondlík a znova zaletovat.A lanko je jak nový.No nééé?Toš tak.
 
 
Datum: 14. října 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
Já jsem tam vetsinou dával maticku a funguje to doted bez problemu
 
 
Datum: 13. října 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci je tu někdo kdo má znalosti ve svařování hliníku?.. potřebuji vědět jestli jde trafo svářečkou a příslušnými elektrodami svařovat hliník? díky za odpověď ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Já si počkám na výsledek a pak se Třeba objednám!
 
 
Datum: 14. října 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za rady, doufám že se mi zadaří :-D
 
 
Datum: 14. října 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
triodynou a hliníkovou elektrodou neni problém... jde to i usměrněným trafem... mame nejakou starou usmernenou mrchu a s hlinikovou elektrodou to slo varit pekne..
 
 
Datum: 13. října 2012 22:42
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
myslím že ne .. nejsem si jistý ale hliník se svařuje tigem co já vím ;-) a není to tak jednoduché jako normální železné díly musí se ti ta elektroda natavovat přesně na obě svařované části
 
 
Datum: 13. října 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jezdíte někdo na "skoro" sérii :-) s odladěným výfukem např. hikonem běžně v provozu ? Na STK samo dát origo, ale co na to říkají u běžné "silniční kontroly" atd. ? Nebo je člověk odkázán na jinou vložku do origo výfuku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Milane!Dyť s tým laděným výfukem nemožeš na silnicu!To neodpovídá technické prohlídce!A v případě nějaké havárie to budeš řešit jak?To bych potřeboval moc vědět.Taky bych rád dělal takový voloviny!Pořiď si něco na hoby závody a tam se možeš vyřádit až Tě z teho bude bolet celej člověk!Po silnici jezdime tak jak se má!Dyť tak nás nemajú lidi rádi a ešče budem vymýšlat?
 
 
Datum: 14. října 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Policajti na to většinou takzvaně serou ale pokud narazíš na nějakého jehož manželka má krámy tak si tě vybere na cokoliv ;-) :-D
 
 
Datum: 13. října 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14571    
ahoj mam takovy dotaz na 550 ma spatnou rozetu a nevim jak ji vimenit jenom ten venec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo odbrousit nýty a nový věnec zase přinýtovat
 
 
Datum: 13. října 2012 19:34
 
<  409  410  411  412  413  414  415  416  417  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.11.2025 16:13:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu