Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 ahoj Seso napadla mě taková věc skusit dát na kejvačku 356, kotoučovou brzdu nevíš o někom kdo na to něco dělá nebo něco tomu podobního nebo ty by jsi něco nesehnal ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:20
Datum: 16. října 2012 9:20
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 co maš za motorku to bude asi dělo co  nevedel by jsi jesli mi na tem motor 175/356 pujde nákej válec z vývodem pro jeden výfuk ?
Datum: 15. října 2012 21:34
 Popřemýšlej popřemýšlej...a nauč se používat přední brzdu čoveče, na větší mašině se bez toho neobejdeš  Na předek jde 70% účinku, třeba já mam na motorce vepředu dva 30cm kotouče se čtyřpístkovejma třmenama, vzadu jenom jeden 24cm s obyč dvoupístkem... z toho je docela jasně vidět jak jsou při brždění rozložené síly...
Datum: 15. října 2012 19:27
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 aha no já videl upravu toho krabecu i přírubu sem sehnal tak sme problém nevidel jen ten jesli by se vešel do toho vířezu pro karburac na 356,a to zápalko z pionýra sme chtel abych nemusel vozit baterku, no jinak o tom popřemejšlím , já pionýrovi vždicky brzdil zadní přední sem snat vůbec nepoužíval
Datum: 15. října 2012 18:54
 Karbec z třindy má difuzor 28mm, takže bys musel upravit sací kanál, a i tak si nejsem jist přínosem. Zápalko z fichtla se mi zdá jako krok zpět...prostě celkově se mi ten motor nezdá vhodný k úpravám. Je dělaný jako nízkootáčkový, se slušnou spotřebou, životností atd. Popřemýšlej jestli není lepší si nechat kývačku jako veterána, a k tomu si koupit třeba 175/477, která už v základu jede velice slušně, má lepší podvozek, líp se na to sháněji věci...jinak na motorce je hlavní brzda ta přední
Datum: 15. října 2012 16:33
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 časem na ten motor chci dát karbec z jawi 350/640 pozmenit řetezoví kolečko a možná i vetší výbrus zápalko z pionýra a možná odlechčit kliku ale to nevim, ješte tak pro zajímavost správne by se mela jako hl.brzda používat přední nebo zadní brzda ?
Datum: 15. října 2012 16:27
 Misky podle mě budou stejný, možná se to bude lišit délkou krku...stále mi ale uniká smysl té úpravy...nepřijde mi že by to mělo takový výkon abys to musel krotit přední kotoučovkou. Podvozek stejně nedovoluje žádnou ostrou jízdu, stejně tak jako motor...na 356 si naprosto bez problémů vystačím s dobře seřízenou bubnovou brzdou...
Datum: 15. října 2012 16:00
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 aha a ta komplet vidle z 639,640 nebo ty čz 180 to tam bude pasovat bez problému nebo bude potřeba utočit na soustruhu noví misky nebo i něco jiního ?
Datum: 15. října 2012 15:05
 fuha,, bylo by to maso,,, jedine celej predek s 639,,,
Datum: 15. října 2012 5:41
 Akorát mi trochu uniká smysl tohoto opatření...
Datum: 14. října 2012 22:50
 dej přední vidlici z čízy 180/487 a nebo za 639 nebo 640
Datum: 14. října 2012 22:38
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. mám fichtla typ 21 a když bych si chtěl dát revma plechy z dvacítky šlo by to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 20:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13362
 hlavně si musíš sehnat ještě jiný stupačkový kříž na ten jednadvacítkový spodní plechy nenašroubuješ.
Datum: 16. října 2012 20:18
Jméno: Palo
IP: uživatel14574
 Ano, slo by to. Musis zhodit ten plech, co je naspodu tej skrinky, kde je vzduchovy filter (prsa) a potom musis odstranit gumenne stupacky. Tie su napichnute na takych U profiloch. Do tych sa zasrobuju revmaplechy..A este potrebujes novy brzdovy pedal aj s lankom na zadnu brzdu, lebo z 21 ma iny.
Datum: 14. října 2012 21:39
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, chtel bych se zeptat kdo ma tu novou kliku tady z kramku na stadakovy, jakej ma na to nazor? nebo jesli ji uz nekdo zadrel? ja ji mam na upravenym stadionovy a mazu to olejem Q8 Rs extreme zatim v poho ale uvidi se jak dopadne. tak vas prosim o vase nazory na ni predem diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:31
 mám jí v sériovce, zatím najeto málo, ale je tváří se v pohodě. V "závoďáku" težko říct co udělá
Datum: 18. října 2012 7:31
 Taky se ji chystám dát do speciálu, - stejskyho silniční úprava tak jsem zvědavej jestli vydrží..Jinak nic lepšího asi neseženeš. Měl jsem ji na dřívější úpravě na 5 koní a držela pěkně myslím že by měla i těch 8 kobylek vydržet, asi né moc dlouho ale pár závodů snad jo
Datum: 15. října 2012 16:51
 Zdrar draci chci se zeptat, zda je lepší (ne cenově,ale s ohledem na kvalitu a životnost) koupit novou kliku tady v krámku, či nechat zrepasovat starou. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:06
 Určitě vyndat klikovku ven a nechat si udělat mě to vyšlo 550kč ojnice + 300kč práce....
Datum: 16. října 2012 9:06
 Jo to jsem zapomněl napsat, že se jedná o pionýra 21 upraveného. Díky moc za rady chlapy, kdyby se vyjádřil ještě někdo, tak budu jen rád.
Datum: 15. října 2012 18:47
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 do origo stroje stačí ta nová klika , do upraveného pincka bych rozhodně dal zachovalou starou kliku s CKR a vyvážením .
Datum: 15. října 2012 15:13
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 rozum říka že crk ojnice s jehlamy a ložisky skf je technicky dokonalé řešení ..je to tajvan ale material určený do nových skutru o dost kvalitněji materialově ojnice je kovaná ..což narozddíl od některych originalu co sem slyšel že sou odlejvané je plus ....
prakticky sem používal repasovaný originál a na seriovém motoru dostačuje ...
jinak pokut stavíš 555 550 na dení ježdění doporučuju ti to udělat už s klikou 0,5 podívej se na ně a poznáš proč...
pokud nemáš sníženou hlavu či to nerveš na krev stačí repas pokut chceš kvalitu Crk jehly material a to že jde o nový díl sou nesporné plusy
Datum: 15. října 2012 10:06
Jméno: Kuba
IP: uživatel14188
 zdarec hoši.Potřeboval bych poradit,zda se mi že mam vymlacene předni pružiny. mam to cele snižene a když na to zatlačím tak to skoro vubec nezaleze a když chytnu řiditka a vytahnu nahoru tak to hned zas vyleze ven a položím a zase to uplne spadne.chtel bych se zeptat jak vyměnit ty pružiny jak je dostat ven děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 15:57
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 jawa 21
Datum: 16. října 2012 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 taky by chtělo napsat u čeho
Datum: 15. října 2012 22:03
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 čau nevíte někdo prosím kde sehnat led žárovku 6v do čz 125/453 ? vyrobil jsem si svoji ale rád byc spíše něco s atestem  nikde jsem žádnou nenašel
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 8:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel14577
 Ja mam vzadu led svetlo na pio podla chonga aj s brzdovym svetlom maximalna spokojnost
Datum: 16. října 2012 8:58
Jméno: Dawes
IP: uživatel3040
 Ahoj Draku, obávám se, že co se týče ledžárovek do běžného osvětlení motocyklu (hlavní / zadní světlo), tak na homologovaný výrobek narazíš jen stěží. Ještě bych tomu uvěřil u blinkrů nebo přídavných světel, jako jsou boční bludičky. Nicméně ti přeju štěstí při hledání.
Datum: 15. října 2012 10:27
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
 Pic, nevíte kdebych sehnal ojniční sadu na jawa dandy 125? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2012 5:42
 ja ti ji draku splasim,,, napis mi meil, pokusim se
Datum: 15. října 2012 5:42
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar jak se da zvětšit hlava na větší vybrus ?? nebo za kolik to dělaš stando ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2012 20:40
 Ahoj. Ozvi se mi na mail,probereme to tam. Dík.
Datum: 15. října 2012 20:40
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 Čau, skládám motor a nevím jestli je lepší dát mezi kartery tmel, nebo papírový těsnění. dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 8:44
 Tmel na motory do 300 stupňů a pohodička ale ne hned montovat aby se tmel nevyfouknul ven trošku nechat uschnout cca 30min a potom smontovat a nebude ani kapka
Datum: 16. října 2012 8:44
 sem daval taky jenom tmel neřešil sem to
Datum: 14. října 2012 18:49
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 Nakonec jsem tam dal samotnej tmel tak snad to bude držet  stejně to byla moje první GO takže to kdyžtak předělám  dík
Datum: 14. října 2012 18:17
 jak piše ondra
Datum: 14. října 2012 17:34
Jméno: Ondra
IP: uživatel13313
 já tam dávám nedřív slabou vrstvu červenýho silokonu na motory, pak tam přilepim papírový těsnění a pak zase slabou vrstvu silikonu, a to vydrží nejdýl
Datum: 14. října 2012 17:25
 zdar jakej karbec se hodí vic na bebetu207 1.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_tlumic_sani222.html 2.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_babetta.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 8:00
 oba dva draku jsou ok
Datum: 16. října 2012 8:00
 zdar draci nejede mi babeta, když ji chci nastartovat tak blafne a hned chcípne a když vydelam svíčku tak mokra mevíte proč to tak je ?? dik za všechny
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:55
Jméno: Honza
IP: uživatel14621
 nestála Ti dlouho v garáži?.. pokud ano, vyměn gufera na klice a bude to Ok... ještě to může dělat ucpaný filtr vzduchu či výfuk... zkus zkontrolovat a dej vědět...
Datum: 24. října 2012 21:55
 a kdy to chcu nastartovat tak to chitne a hned zdechne nevim co tim muže bejt
Datum: 14. října 2012 20:08
 n plovak mam vpoho
Datum: 14. října 2012 20:06
Jméno: jenda
IP: uživatel13602
 asi ti vyskočil plovak na tom dratku a co mas uchyceny na ventilku plovaku a nevrati se ti a proto to dela pordel a zaliva se to
Datum: 14. října 2012 19:02
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cus draci, prave renovujem jawku a potrebujem vediet nejaky pripravok na oživenie chromu. diky za rychlu odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 12:16
 Třeba rozpucovat silichromem a pak nějakou jemnou pastu...
Datum: 14. října 2012 12:16
 Čus draci budu si kupovat baterku do Čž 175/487 tak bych potřeboval jaká tam má přijít vím že 6V 14 Ah a jestli nějak velikostně či levá nebo pravá.???Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 15:23
 Klidně dej 6V 14Ah.....
Datum: 14. října 2012 15:23
 souhlasím s koleckem mám taky 6V 11Ah
Datum: 14. října 2012 12:03
 Já tam jezdim 6V 11Ah a plně dostačující...
Datum: 14. října 2012 10:42
 Zdravím. Promiňte mi, ale opravdu nevím kam jinam napsat. Máme Forda Transita, toho staršího, teď nevím rok (popř. zjistím), ale je to asi 2004 +/-. Máme teď nějaký problém. Přestali nám ukazovat všecky přístroje (tj. Rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a teploměr). navíc se nám na displeji ukazuje "ERROR" a blikají jak hodiny tak tento symbol. Ještě svítí kontrolka klíče. Zkoušeli jsme odpojit baterii, že by se to vzpamatovalo-nic. Pojistky všechny v pořádku. Auto jede krásně. Jen nás to trápí. Hlavně palivoměr.
Pokud ho tu také někdo máte a měli jste třeba podobný problém, nebo zda by jste měli nápad čím by to mohlo býti, rád uvítám. Předem píši že hladina oleje je v pořádku, taktéž pal. filtr by měl být dobrý. Co se týče motoru, neměla by být závada tam. Pokud samozřejmě nemá vadu (zatím) na funkčnosti... Každopádně se asi stanu zase terčem nadávek, že píši sem, ale pokud už bude mít někdo tuto připomínku, ať mi prosím pošle odkaz na stránku, kde by mi pomohli s tímto problémem.
Ještě proč se nezeptáme přímo autorizovaného servisu-> už známe ty svině co si napíchnou auto na přístroje, zjistí závadu za 200Kč a naúčtují vám za to ranec peněz. Proto se to chci dovědět normální, lidskou cestou. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 17:27
 ve všech servisech je většina úkonů časově dána.tj zákazník platí úkon a je jedno jak dlouho ho bude mechanik dělat.Péro ukaž mi ve kterém servisu ti udělají geomku za cenu kterou mechanik s tím stráví.ty by jsi dělal geomku za cca 10Kč když ji měl za 2minuty?
Datum: 14. října 2012 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel14569
 Ty jsi nechával v servisu dělat geometrii na Fáčku??? Na Fáčku?? Na všem co má klasický tyče s šroubovacíma čepama se dá udělat doma za pomoci klacku a dvou rukou...na tehle starejch střepech sme si to vždycky dělali doma...tam jsou všude takový zemědělský vůle že nemá význam něco měřit laserem na desetiny...ale to je tvoje věc samozřejmně. K tomu Transitu: pokud to bylo utopený pul metru ve vodě tak je to jednoznačně tim,jen si to dalo na čas než to pořádně zoxidovalo a zahnilo do sebe...bude v prdeli něco co se utopilo...třeba zrovna nějaký čidlo na převodovce na otáčkoměr/tacho a ten zbytek nejde vzniklym zkratem...určitě bych jí napřed napíchnul...
Datum: 14. října 2012 11:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak už to je,já nechával dělat geometrii na fávu a týpek vlezl pod auto a za 2 minuty vylezl a platil jsem 250,-to už je prostě tak...
Datum: 14. října 2012 11:32
 a je to venku.zhnilý svazek či vytopená jednotka.at tak nebo tak bez autorizováného servisu se neobejdeš.
Datum: 14. října 2012 11:02
Jméno: jon
IP: uživatel12505
Datum: 14. října 2012 9:03
 O to nejde. Peníze by se našli. Ale přece se normální člověk nebude od nich takhle nechat oje*ávat ne ? Ještě teda jsem zapoměl dopsat že byl pod vodou. Asi tak 50cm +/-. Ale pak bylo vše OK. No... Ty pojistky sem zkoušel podle oka  Začalo to ale dělat z ničeho nic tak nevím. Zkusím do autorizovaného servisu nejdříve napsat zda by nevěděli... No zatím děkuju
Datum: 14. října 2012 8:35
 jojo autorizované servisy jsou svině,ale když jde do tuhého tak jsou dobří že?to je obecný problém,koupíš si koně a pak nemáš na žrádlo.
Datum: 14. října 2012 7:46
 jediná cesta je zajet opravdu do servisu, nechat napichout na pc, vyčíst paměti závad a hlavně trvat na tom aby ti ten protokol z paměti závad vytisky.... zaplatis za napichnutí, vezmes si protokol a podle chybovych kodu si na netu zjistit zavady.... jinak pojistky jsi kontroloval pohledem a nebo si je i prozkoušel?
Datum: 14. října 2012 0:11
Jméno: martin
IP: uživatel14039
 Čau draci,, nevíte někdo, co je s fichtlem, když 1 a 2 skoro vůbec netáhne, jako že, když se rozjíždim tak je to leniví a dusí se,, a i když jedničku rozjedu a zařadím 2 tak se to chvíly dusí a pak to teprv jde do vysokých otáček,, je prostě dost lenivej,, ... Poradí mi někdo? budu rád za každou radu...
Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2012 1:12
Jméno: martin
IP: uživatel14039
 a kde to mám utěsnit?
Datum: 15. října 2012 1:12
 zdar skus vyfoukat filtr a možna ti jde falešnej vzduch u karbecu tak to skus utesnit
Datum: 14. října 2012 18:03
 Zdarec draci zhanim na sviho fichtla 3 lamelovou spojku nevite kde bych ji sehnal dikec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 12:00
 Zdarec to je sice pekny ale i tak to na specialu pomerne casto odchazi prej uz nekdo dela 3 lamelovou spojku.
Datum: 14. října 2012 12:00
Datum: 14. října 2012 11:05
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Ahoj, mám takovej malej problém, mám na plynovém lanku moc velkou vůli a ten šroub, kterym to lanko vede je už vytočenej. Nemáte někdo nějakej nápad, jak by to šlo nastavit? Díky moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče sem si spoměl, že takový voloviny se nedělajú, že je potřeba si kúpit lanko nový kerý tam patří a je pokoj.Múj názor to néni ,ale takový rady sem aj dostal!
Datum: 14. října 2012 21:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Marku!Tak na tym lanku udělej suk = uzel.To by nepomohlo?A nebo nahřát koncovku kúsek ju posunút, ucvaknút, znovu rozstřepit strčit hřebíčeček nebo špondlík a znova zaletovat.A lanko je jak nový.No nééé?Toš tak.
Datum: 14. října 2012 21:16
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Já jsem tam vetsinou dával maticku a funguje to doted bez problemu
Datum: 13. října 2012 21:03
 Zdarec draci je tu někdo kdo má znalosti ve svařování hliníku?.. potřebuji vědět jestli jde trafo svářečkou a příslušnými elektrodami svařovat hliník? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Já si počkám na výsledek a pak se Třeba objednám!
Datum: 14. října 2012 21:24
 díky za rady, doufám že se mi zadaří
Datum: 14. října 2012 9:52
 triodynou a hliníkovou elektrodou neni problém... jde to i usměrněným trafem... mame nejakou starou usmernenou mrchu a s hlinikovou elektrodou to slo varit pekne..
Datum: 13. října 2012 22:42
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 myslím že ne .. nejsem si jistý ale hliník se svařuje tigem co já vím  a není to tak jednoduché jako normální železné díly musí se ti ta elektroda natavovat přesně na obě svařované části
Datum: 13. října 2012 21:56
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, jezdíte někdo na "skoro" sérii  s odladěným výfukem např. hikonem běžně v provozu ? Na STK samo dát origo, ale co na to říkají u běžné "silniční kontroly" atd. ?
Nebo je člověk odkázán na jinou vložku do origo výfuku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Milane!Dyť s tým laděným výfukem nemožeš na silnicu!To neodpovídá technické prohlídce!A v případě nějaké havárie to budeš řešit jak?To bych potřeboval moc vědět.Taky bych rád dělal takový voloviny!Pořiď si něco na hoby závody a tam se možeš vyřádit až Tě z teho bude bolet celej člověk!Po silnici jezdime tak jak se má!Dyť tak nás nemajú lidi rádi a ešče budem vymýšlat?
Datum: 14. října 2012 21:37
Datum: 13. října 2012 20:13
Jméno: filip
IP: uživatel14571
 ahoj mam takovy dotaz na 550 ma spatnou rozetu a nevim jak ji vimenit jenom ten venec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo odbrousit nýty a nový věnec zase přinýtovat
Datum: 13. října 2012 19:34
|



|