Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jastin
IP: uživatel14549
 Cau draci. V nedeli jsem vytahl mustanga a strasne vynechaval s jiskrili kladivka, ocistil jsem je, vycistil trysky a je to o dost lepsi. Ale na trojku ho skoro nevytocim.. Pri pusteni plynu za jizdy a vymacknuti spojky ma vyzsi otacky a pomalu klesaj. Mam podezreni na to zapalovani, gufero pod zapalkem nebo zasranej lauf. Co vy na to? Ajeste dotaz, po cca 800 km po vymene oleje je olej sedy a jsou v nem videt jemne spony, podobne prachu.. Cim to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 19:34
 Tak gufero, kladívka a kondík nový, lauf vyčištěnej ajede zas jak za mlada, díky.
Datum: 10. října 2012 19:34
Jméno: jastin
IP: uživatel14552
 Tak zitra se na to vrhnu. Mam novy kladivko, kondik a rovnou vymenim i to gufero a vycistim lauf.
Datum: 09. října 2012 22:43
 vadný kondík
Datum: 09. října 2012 17:36
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 skus vyčistit vejfuk
Datum: 09. října 2012 16:03
 Zdravím ve spolek. Potřeboval bych poradit, koupil jsem babetu která nějaký ten rok stála. Pořád mě zlobí, když jsem jí přivezl tak jsem vyfoukal karburátor vypálil výfuk pročistil sítko v nádrži seřídil předstih a pořád mi babeta nejde do otáček. Tak jsem dal nové gufero na kliku z druhé babety co mám tak jsem zkusil jiný píst válec karburátor a pořád nic. Když ji nastartuji tak nemá vůbec výkon a netáhne napadá vás něco čím by to mohlo být. Není možné že by to byl třeba elektro box? Díky za rady Vašek
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2012 21:41
Jméno: strejda.lenin
IP: uživatel14563
 Díky zkusím se podívat na ten tyristor. zkoušel jsem to i bez výfuku a pořád nic. Když tak jaký typ koupit ten starší co v sobě nemá indučku nebo ten novější s indučkou uvnit?
Datum: 11. října 2012 21:41
 ten samí problém jem měl já,vyměnil tyristor a jezdím
Datum: 09. října 2012 18:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Tím výfukem myslím i koleno atd.. případně koukni na bohatost směsi..
Datum: 09. října 2012 16:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Nebo ucpanej výfuk, atd.. to bych taky prošel, kor když dlouho stála..
Datum: 09. října 2012 16:22
Jméno: Martin
IP: uživatel14548
 To bude špatným tyristorem. Motor lze vytočit s obtížemi pouze na stojánku. Při jízdě vůbec netáhne a nenechá se vytočit.
Datum: 09. října 2012 12:52
Jméno: Marek
IP: uživatel14546
 Ahoj, prosimvás, když mi u jawy 175 prokluzuje spojka a nejde to seštelovat, tak jsou špatný lamely (na 1. pohled vypadají dobře)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 14:08
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Díky moc za rady..vyzkoušim..
Datum: 14. října 2012 14:08
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Marku!Aj pružiny zkus podložit nebo vyměnit!
Datum: 09. října 2012 19:00
 Zkus to tak, že budeš šroubek dotahovat, dokud nebude vůle mezi vačkou a kladkou cca 0,3mm. Pak to zkus projet bez lanka, jestli to bude fungovat...když bude tak zapoj lanko a nastav nějakou vůli na páčce spojky. Pokud to nebude fungovat tak zkontrolovat tyčky, spojkovej koš atd jestli to nenese nějaké stopy poškození. Pokud to bude OK tak bych to viděl na ty lamely...
Datum: 09. října 2012 11:15
Jméno: Marek
IP: uživatel14546
 Nooo dám tam lanko, dotáhnu ten seřizovací šroubek, aby se dotkl tičky, potom přitáhnu lanko, aby vůle byla minimální. A potom dle potřeby utáhnu/povolim ten šroubek. Jenže ted jsem na bodě, kdy mi to prokluzuje a kdybych to utáhl jen o kousek, tak to funguje, jako kdybych to utáhl na doraz. Fakt už neví co s tím.
Datum: 09. října 2012 11:09
 Jaký máš postup štelování spojky?
Datum: 09. října 2012 10:08
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.
na fichtloj jsem jel chvíly bez filtru protože mi upad..nechtělo se mi to nandávat a už jsem byl kousek.. zjistil jsem že to bez něj jede líp a taky že to z karbce "stříká" protože když jsem dojel tak jsem měl mastný prsíčka a byl tam muj modrej benzín  (MOGUL TSF) skoušel jsem si tam dát i ruku k tomu ale opravdu jsem jí měl zachvili mokrou..
je to normální?(jde o typ 21)díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 19:59
 normálni  jak by to asi pak fungovao  pakti motor pěkně papa xD se to tam žene s plnych dir xD
Datum: 09. října 2012 19:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pejsku!Nebo máš velkú trysku!A jak vypadá svíčka?
Datum: 09. října 2012 19:05
 asi tak no jak bylo psáno podemnou. To že si flusne je normální u každýho 2 taktu
Datum: 09. října 2012 16:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 To stříkání je normální. A pokud ti to jede líp bez filtru, tak máš zahnojený filtr nebo moc velkou hladinu v karbci...
Datum: 09. října 2012 15:31
 cauvec hele mám simsona jezdí nádherně akorát sem tam dal olej do motoru co mi dal známej.. je to do těch vysokootáčkových motorek a když sem ho tam nalil chvíli jel tak potom mi začal ten olej spalovat prostě to hrozně hulilo jak to jelo na ten olej a tekl mi z vejfuku a dost oleje neni tam doufám gufero v prdeli?? nebo je ten olej na tolik řídkej a poteče? Než když dam dám normálně co má bejt v simsonu? protože bez oleje nebo stim zbytkem co tam byl předtim to jelo a tahalo nádherně .. tak nevim jestli gufero nebo zkusit olej co tam má být díky.. Prosííím moc o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2012 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 měl ten olej červenou barvu?dodržel jsi poměr 1:50?jestli ano tak bude problém jinde bud to gufero,nebo těsnění a nebo se ti třeba jen zasekl plovák a motor se ted přechlastává a dusí proto kouří a nejede
Datum: 08. října 2012 22:16
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci šlo by zadní kolo ČZ 125 476 přeplíšt na širší ráfek. Chtěl bych nasadit širší silniční pneumatiku pro náklony v zatáčkách, nebo bude seriovka stačit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 10:19
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
 Přesně tak 3,25 se vleze, já mám na 487 širší blatník a tam mám v poho obuto dokonce 3,50, pokud chceš abys mohl hoblovat stupačky v zatáčkách tak jdi do lepivý savy.........
Datum: 09. října 2012 10:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 na sériovku v poho nacpeš 3,25 x 18 a větší pneu tam už stejně dát nemůžeš protože ti bude drhnout o blatník,jinak by tam šel dát ráfek z 350/634,638,640,632
Datum: 08. října 2012 22:18
 Ahoj potreboval bych jestli nekdo nevite cislo barvy neba nazev cervene na jawu 350/638 napiste na mail tomnedbal12@gmail.com
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 20:54
 Číslo jawackej červenej farby je 8850. Mala by to bit taká istá teda ako na tú 350/638.
Datum: 09. října 2012 20:54
 Zdarec draci je tu nějakej mopeďák co jezdí speciály? .. skládám novej motor se silniční úpravou od Stejskala mám tuhle kliku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kompletni_klikovka_stadion_ckr_jehla_nahore.html nejsem si jistej jestli to ojnice snese .. proto se ptám jestli s ní má někdo zkušenosti na speciálu. Kdysi jsem viděl někde na webu že někdo vyrábí zesílené ojnice na mopeda. Dnes už to nemůžu ani za boha najít. Děkuju za každou informaci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 12:26
Jméno: alesmoto
IP: uživatel14616
 Jestli chceš opravdu postavit něco rychlýho, musíš dát ojniční sadu, co má i dole jehly v kleci.
Datum: 23. října 2012 12:26
 Já mám ckr ojnici na pionýrovi se Silniční úpravou a je to v pohodě. Myslím, že lepší ojnici jen tak neseženeš.
Datum: 08. října 2012 18:56
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cus hele mam problem s fekalem kdyz ho natocim tak na volnobeh de tocit jak pila ale jen co dam jednicku a chci se rozjet tak to zacne vynechavat a chcipne to .. karbec komplet vycistenej trisky ventil plovaku vsechno .. kohoutek taky .. naky napady ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 20:59
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Jo tři kiláčky, máte dobré ještě!
Datum: 17. října 2012 20:59
 mě s bratránkem tohle dělalo když jsem na dojezd nalil benzín s motorovym olejem, ale fakt šíleně málo mázlý (nechtělo se nám skoro 3km tlačit). nakonec jsem jeli stylem on drží rychlopal a ještě sytič na karbecu a já druhou stranu řidítek... po vyježdění toho sajrajtu motoroveho problém zmizel...
Datum: 10. října 2012 15:12
 to je normálni ... hejbni s eektrikou ti to předstíha
Datum: 09. října 2012 20:01
 zdar draci mam problém s babetou nakopnu ji a když přidám tak to chcípne nevím co s tím je poradte mi dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 13:56
Jméno: šrot
IP: uživatel9255
 musíš to pořádně tůrovat..  nebo to vyhod ze skály.
Datum: 10. října 2012 13:56
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zdravím jeden známý vedle ve vsi má pionýra 21 a má štítek v angličtině a na něm napsaný výkon 4 koně setkal jste se s tím někdo?zajímalo by mě kde sebrali toho 0,5 koně navíc jestli byla jen odlišná triska v karburátoru nebo byl jinak načasovaný válec a nebo jestli to jen nezaokrouhlili  dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 21:36
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ohledně těch hlav sem na to taky narazil takže je to možný. Ohledně paliva můžu "doporučit" benzínku u nás v Borovanech, nevím co jim to opět přišlo, ale smrdí to po lihu a opět sem zapek kroužky na stadionu jako by sem jezdil na e85.....
Datum: 10. října 2012 21:36
 to je u nás je odjakživa prodávají paliva nejhorších kvalit za nejvyžší cenu
Datum: 07. října 2012 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo to mě taky napadlo že třeba trochu snižovali hlavu mě jen zajímalo jakto že mel psaný 4 koně ted už mi to je jasný dík
Datum: 07. října 2012 21:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na 2. stranu spouta strojů pro vývoz měla vyšší kompresi kvůli odlišným palivům... mohli výkon nahnat tam.
Datum: 07. října 2012 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel14542
 Je to úplně stejnej fichtl jako pro ČSSR jen prostě v anglii má uváděné 4 koně v 7000ot/min je to kvůli nějaký jiný normě udávanýho výkonu a jinýmu palivu v GB...no prostě v Británii na jejich benzín a dle jejich norem to u nich mělo 4 koně... Žádná úprava motoru.
Datum: 07. října 2012 20:50
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdarec draci. Mám válec po výbrusu a píst má průměr 39 mm, tuším že je to 5. výbrus. Chci se zeptat jestli musím nějak upravit hlavu, slyšel jsem že prý ano, ale nevím jak, nebo komu to dát. Dál se chci zeptat proč se to vůbec musí dělat. Když jsem hlavu nasadil, tak do ní píst nenarážel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 20:55
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 dik
Datum: 07. října 2012 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel14542
 Jestli neni nikde žádnej šotek,tak by to narážet nemělo. Vnitřní průměr hlavy je 39mm.
Datum: 07. října 2012 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 39 mm je čtvrtý výbrus a jestli píst nenaráží nic neřeš a jezdi...
Datum: 07. října 2012 20:22
Jméno: Cvajtakt
IP: uživatel1226
 Zdarec, mám takový problém netýká se sice fichtlu ale to je jedno. U motokoloběžky jsem čistil kartery, dal jsem je do belíku, nasypal krtka na čištění odpadů a zalil vařící vodou, nicméně kartery doslova zčernaly a nevím jak to dostat dolů, zkoušel jsem kyselinu citronovou nasypal jsem asi do 7l 280g a zalil vařící vodou nechal jsem to tam den a malilinko to šlo dolů, ale furt je to černý jak uhel, dále radili coca colu, tak jsem to v ní taky nechal den ale furt černý, nemáte nějákej tip čim by to mohlo jít dolů? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2012 19:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Dyť to nech tak.Aspoň máš co nikdo nemá.A nech si to patentovat.Časem na tem vyděláš!Toš tak.
Datum: 08. října 2012 19:49
 zkus to dat do octa
Datum: 08. října 2012 17:44
 Zevnitř bych to rozhodně nepískoval, díry pro ložiska musí zůstat při tryskání zakryté...
Datum: 08. října 2012 15:44
Jméno: Cvajtakt
IP: uživatel1226
 Myslíš opískovat? Mám je nechat opískovat i zevnitř? Nebude to ničemu vadit jak se tam dávají ložiska a klika?
Datum: 08. října 2012 10:33
Jméno: ondra
IP: uživatel14543
 nejjednodušší je nechat kartery otryskat a budou jako nový
Datum: 08. října 2012 8:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je ten povrch alespoň jednolitě černej bez map?? že by to byl takovej domácí způsob "eloxování"
Datum: 07. října 2012 20:09
 to byl teda nápad dát to do krtka  ... jedině jemným smirkem a leštit a leštit
Datum: 07. října 2012 19:36
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, potřebuji poradit s jawou 21 pořád mi někde musí sát falešný vzduch protože za studena mi drží volnoběch a jak se ohřeje tak vůbec nedrží ani když uplně zašrubuji ten šroubek na štelování volnoběhu, už jsem vyměnil nové těsnění opd válcem ( papírové a vždy ho natřu vazelinou) nové těsnění pod výfukem nové těsnění mezi válcem a kolínkem karburátoru nové mezi kolínkem a karburátorem nové gufera prsotě všechny těsnění nové tak nevím kde to ještě netěsní tak prosím poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 22:28
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 vyměn gufera na klice u spojky a eletriky.
Datum: 07. října 2012 22:28
Jméno: michal
IP: uživatel2416
 špatnej karburátor
Datum: 07. října 2012 18:18
 když začne nasávat falešný vzduch tak volnoběh okamžitě vyletí na plné otáčky....
Datum: 07. října 2012 14:43
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 21:21
Jméno: Fito
IP: uživatel14656
 Ano,má ju.Mierne modifikovanú s širšími kolečkami 2 a 3 stupňa pre cross.Vlasne je pár foto aj na stránke.
Datum: 03. listopadu 2012 21:21
Datum: 07. října 2012 12:40
 byvá to občas na motoinzerci no cena je většinou myslím kolem 20 000
Datum: 07. října 2012 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel14537
 4 kvalt lze vyrobit z origo převodovky,vím už o několika lidech co to maj.
Datum: 07. října 2012 12:32
Datum: 07. října 2012 12:30
 dát tam převodovku z čz (bez uprav nejde)
Datum: 07. října 2012 11:43
 Koupit se dnes dá těško nekdy za čas se najde na inzerci nebo nekde ale hned je to fuč dá se udělat
Datum: 07. října 2012 11:42
Jméno: Jawak550
IP: uživatel14541
 Čau draci potřebuji se optat jestli nevíte na kolik by mě vyšla renovace staré Jawky 550? Chybí karburátor, nádrž, plyn. lanko, prokluzuje spojka, světlo, a pár drobností.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 20:26
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 na 15 000 se určitě dostaneš možná i těch 20
Datum: 07. října 2012 20:26
 komplet renovace tak 20 000 ne li víc také než seženeš ten karbec to taky nebude možná tak jednoduchý záleží ale jaký tam byl.Jestli ten na levo nebo už tan na pravo...
Datum: 07. října 2012 11:41
Jméno: PETERpan
IP: uživatel14039
 Ahoj draci,, chtěl jsem se zeptat jestli jde nějak vyrobit otáčkoměr na fichtla..  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 19:35
 no cos čekal že to bude par diod na zapalovani? najdi na netu nebo najdi nekoho kdo ti to uděla ale počitej minimalne s 500,-
Datum: 07. října 2012 19:35
 a to si jako myslíš že je všechno jednoduché? že ti nekdo řekne, vem tamtu desku, prašti po ní kladivem a mám hotový točkoměr?
Datum: 07. října 2012 14:44
Jméno: PETERpan
IP: uživatel14039
 jako takhle, našel jsem,, ale docela složité,, tak jestli tu není někdo, kdo s tím má nějaké zkušenosti
Datum: 07. října 2012 13:47
 na netu je toho hromada tak nepiš že jsi nic nenašel když si ani nehledal....
Datum: 07. října 2012 13:36
Jméno: PETERpan
IP: uživatel14039
 a nevíte kde bych našel nějaké schéma, nebo nějaký návod jak to udělat? Na netu jsem nic moc nenašel. Díky
Datum: 07. října 2012 13:28
 na fichtla jedině elektronický tj že mechanický s ručičkou nepůjde nemá to vývod s převodovky tak jako třeba simál
Datum: 07. října 2012 12:35
Jméno: PETERpan
IP: uživatel14039
 ale jak??
Datum: 07. října 2012 12:12
 jistě že jde... na každy motor jde otáčkomer udělat a dát
Datum: 07. října 2012 12:11
 Mam motor asi po Go Jawa 20,21,23 a pri couvani na neutral se nekdy zasekne motor kdyz vsak cuknu rychlejc tak se odsekne a trochu klapne cim to je prosim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 10:24
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čau tohle mi přesne delalo taky.ale delalo mi to i když jsem jel do předu.proste že to tlačiš a zasekne se kolo a když to roztlačíš rychlej tak to přecvakne.Muuj problem byl že sem měl v jednom ozubenym kole uštíplý zub. Hodně zdaru
Datum: 07. října 2012 10:24
 nemáš moc přitáhly řetěz?
Datum: 07. října 2012 10:14
 cao seso.. prosimte.. delal jsem obednavku cislo 37563 ... do obednavky jsem zapsal jinou adresu na kterou to chci poslat a v potvrzovacim mailu mi to napsalo moji adresu.. tak chci vedet jestli tobe to prislo s tou adresou na kterou to chci poslat.. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 12:26
 tak to je gut,, ,
Datum: 07. října 2012 12:26
 spatne sme se pochopily.. adresa mailu je ok... ale balík chci poslat na jinou adresu, nez kterou mám uvedenou v registraci... jelikož z prace jezdim az v noci tak je pro mě nemožné si jít balík vyzvednout na poštu... ale jak ted koukám do mailu tak mi od tebe došlo další potvrzení obědnávky a tam už je adresa dodání udevedá dobře... takže jak kdybych nic nepsal
Datum: 07. října 2012 11:20
 posli mi maila na ktereou adresu chces poslat potvrzeni
Datum: 07. října 2012 9:05
 Čau draci,mám takový problém s pionýrem Mustang.Nakopnu ho hned na první nášlap volnoběh normálně běží a když přidám plyn na neutrál tak v pohodě,ale když tam dám rychlost a začnu se rozjíždět tak po pár metrech se to začne dusit a trochu i stříli z výfuku.Karburátor a trysky jsem čistil..Benzín do karburátoru teče a plíšek se nezasekává.Takže vůbec nevím čísto může být.Pokud by někdo věděl a chtěl mi poradit tak ať se mi ozve.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:05
 Tak pionýr jezdí..byla to ta jehla..Ale je tu další problém,že pionýr nejde hned do otáček?Vým že to muže být hodně důvodů ale byl bych rád kdybyste mi je tu napsali.Díky
Datum: 14. října 2012 21:05
Jméno: jarda
IP: uživatel12380
 Zvedni hladinu v plovákovce, stačí přihnout plíšek.
Dneska jsem jednoho Mustanga takto rozpohyboval.
Kamarádův syn si udělal Go a nechtělo to jít do otáček, na vrknutí plynem to šlo, ale hned při poddržení plynu se to dusilo.
Práci zdar
Datum: 07. října 2012 23:26
 Tak jsem dal jehlu niž zkoušel jsem to na jehle jak jsou tam ty vroubky nic..Pak jsem to zkusil na lanku a taky nic..Tak fakt nevím bude to nějaká zrada..
Datum: 07. října 2012 19:05
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Dal jsem níž jehlu.
Datum: 07. října 2012 12:20
Jméno: Fichtlarsro
IP: uživatel14539
 A jak si to opravil?
Datum: 07. října 2012 12:02
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Mě to taky dělal a bylo to tim, že toho benzínu tam šlo moc.
Datum: 07. října 2012 8:58
|



|