Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec kluci. Davam dohromady stadaka S11 a mám problem na karbeci, chybi mi tam ten kolik na pumpovani benzinu, nemel uz nekdo podobny problem a pokud ano, cim ten kolik nahradil? Nebo z ceho ho nejlepe udelat? Dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 11:42
 ze sirky 
no možností je vela ale nejlepší by asi bylo na burze sehnat cosi kde ten kolíček bude...anebo ho vyrobit z kulatinky...perka do proplsky podložky a kusku drátu....
Datum: 07. října 2012 11:42
 Čus ve spolek.Toš sem dneska měnil ty futra ve vydlici nabouchám ho tam.Projedu výstružníkem a ten kluzák tam šel stejně blbě tak jsem to vzal ještě trocha výstružníkem.No ale stejně tam ten kluzák moc nechtěl.No dopadlo to tak že sem to tam musel nabouchat pak se to trocha povolilo a bylo to OK. Momentálně to mám už hozeny v brýlích ale z pohledu (jako by ze předu na fichtla) tak pravá strana pruží a levá je tuhá jak nevím co.Už se na to asi v.seru ono se to časem podle mě rozhýbe.Ale dotaz budou někdy jen futra (vím že jak jse to pak nabouchá že se to zmenší) co by se jen nabouchaly do těch trubek a už by se stím nic nedělalo?Taky je divny že tím výstružníkem dělal kámoš vydlice na mustangu a já když jsem to pak projel u své 21čky rv 67 tak jsem to tam stejně musel nabouchat.Není to tím že mám třeba dobovou úpravu ...to znamená že mám ty kluzáky cely pochromovany.To by pak bylo celkem tlustší než origo a to by vyjasnilo proč to tam šlo tak z tuha.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 18:59
 mazal jsem jak kluzáky tak i futra.
Datum: 07. října 2012 18:59
 mel jsi namazat ty futra.. kdyz namazes kluzáky tak se to setre a furto je suché
Datum: 07. října 2012 13:39
 jo napatlal jsem tam plno vazeliny ale když je to tak těsný mezi kluzákem a tím silonem tak se ta vazelina stejně setřela ale kluzáky jsem mazal cely.
Datum: 07. října 2012 11:44
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já to dělal výstružníken a No problém a namazal jsi ty kluzáky když jsi je tam dával?
Datum: 07. října 2012 9:28
 On silon se po projetí výstružníkem vždycky trochu stáhne...
Datum: 07. října 2012 1:25
 ted už to nák rozhejbám snad ale příště si seženu horkovzdušku a nahřeju to asi nejlepší řešení no díky draci ad vám to jezdí
Datum: 06. října 2012 23:29
 Zdar, nejlepší by to bylo projet stavitelným výstružníkem abys udělal díru "na míru" .. jinak to že to jde ztuha můžou dělat zohlé vidlice, minulou zimu jsem dělal taky futra ( a mám též chrom kluzáky) a levou vidlici někdo asi naboural (rozseklý konec vidlice) takže je trochu zohlá a chodila špatně .. nebo zkus to co říká kolega pode mnou , to se taky dělává ..
Datum: 06. října 2012 21:47
Jméno: Michal
IP: uživatel11800
 Nahřej konec kluzáku a několikrát s nim projeď futra až bude to chodit lehce, dělám to tak vždy, protože samotné vystružení mě taky nestačí.
Datum: 06. října 2012 21:18
 zdar draci mám problém když na ní jezdím chvily tak babeta chcípne a když i chci nahodit tak už nenaskočí a když vydělám svíčku tak je černa. Nevíte proč to tak je dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 11:44
Jméno: pepa
IP: uživatel12952
 pošteluj si hladinu ..máš ji asi vysoko a nezavírá ti benzín..navody sou na netu
Datum: 07. října 2012 11:44
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Nazdar, jak poznám oklepaná kladívka?když motor běží, tak se mi z nich jiskří, odtrch mám seštelovanej, kondenzátor novej, to asi znamená že by to mělo být těma kladívkama, ale nevim... tak proto se ptám, díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli motor vynechává,bude pecka na kladívku (dostala se tam mastnota a ta se připekla) zkusil bych je vyčistit pilníčkem a pak znova nastavit předstih a odtrh a jestli to bude dělat dále tak kup nový kladívka a hlavně je potřeba aby všechy elektrický spoje řádně převáděli proud tohle je svinárna když to někdo odflákne tak to pak zlobí
Datum: 07. října 2012 20:29
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jezdí ale blbne, motor vynechává
Datum: 07. října 2012 10:58
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jiskří to dost, kontakty jsou čistý, asi to bude na výměnu kladívek
Datum: 07. října 2012 10:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli to jezdí tak si toho vůbec nevšímej
Datum: 07. října 2012 9:29
 Cus draku to ze ti jiskri je normalni tedka se jedna o to jestli malo nebo moc tak jak? A jeste jsou kontakty tusim ze postribreny ted nevim a kdyz to opilujes tak to pak taky muze jiskrit jak cip. Jeste se mrkni jestli nemas v drzaku kondiku bordel pak by nekostril a jiskrilo by to taky vcelku dost. Doufam ze nemelu kraviny kdyztak me opravte  at to jezdi
Datum: 06. října 2012 18:58
Jméno: John
IP: uživatel14039
 Zdarec,, chtěl jsem se zeptat jestli je možné upravit fichtla tak, aby jel víc jak 70km/h,, Slyšel jsem že je to prý možné, ale nevím, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 12:39
 taky mam od Standy valec a hlavu mam to doma na stole skoro rok a nejsem schopnej se do toho pustit snad tuto zimu si s tim pohraju
Datum: 07. října 2012 12:39
 sakra, nezobrazil sem email, tak na tenhle. dufek.dan@gmail.com
Datum: 07. října 2012 11:22
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 zhubni
Datum: 07. října 2012 11:21
Jméno: Dansek
IP: uživatel7547
 Sakra, sakra .. To se mi nechce pilovat do karterů, to je škoda zase .. No zkusím to taky nějak naúhlovat,, kdyžtak malinko na dírách ho poposadit vejš, aby to vyšlo co nejlíp bez toho, aby se muselo pilovat do kartérů .. Kdyžtak nemáš toho nákou fotku, jak si to odbrušoval a výsledek práce ? .. Kdyby si měl, pošli mi prosím něco na mail. Díky, čus.
Datum: 07. října 2012 11:21
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zapomnel jsem dodat ze musis zapilovat karter
Datum: 07. října 2012 10:26
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 cau, zapiloval jsem sroub, hlava ma tak 1.5mm a kus plovakovky ze spodu a ten soub jak ma ten tenkej krumer pro nastrceni ploivaku jsem musel protahnout dolu, a aby to vyslo kdyz mam valec zkracenej o 2 mm tak jsem si vyfrezoval z pertinaxu podlozku pod uhlem tak aby se tam karbec vesel, karburator je mirne naklopenej nahoru diky te podlozce
Datum: 07. října 2012 10:18
Jméno: Dansek
IP: uživatel8325
 zdravím .. cige10, chci se zeptat esli máš ten karburátor vyvedenej na kolínko, nebo esli ho máš v ose s rámem a jestli s rámem, tak co vše si musel upilovat z plovákovky, aby se tam vešel.
Datum: 07. října 2012 9:12
Jméno: Standa
IP: uživatel14537
 Ozvi se mi na mail proberem to tam.
Datum: 06. října 2012 21:44
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 jinak kolik by jsi chtel za to upraveni toho valce s casovanim na 82km/h? diky
Datum: 06. října 2012 21:24
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zatim to asi necham tak, jsem zvedavej jak mi to pojede s: mam vybrus 39,75 saci kanal 54mm od kraje vlozky 13.5mm na vysku a 30,5mm na sirku a vyfukovej k. 30mm od kraje vlozky 14.5mm vysokej a 23mm sirokej . valec je snizene ze spodu o 2mm a pist je skracenej z cela o 2mm a hlava o 1.8mm snizena, pist jednokrouzek bez odlehceni klika zde z kramku ta novovyrova z taiwanu. nechtel by jsi jit na chat pokut mas cas?
Datum: 06. října 2012 21:22
 Hele klidně ti to udělam,pokud už máš sníženou hlavu tak perfektní... Jen ti teda řeknu to,že já to dělam jehlovýma pilníkama "na koleni"...ale tim nechci říct že by to nebyla čistá práce.... Sesa mi dokonce nechával dělat dvoukroužkovej píst na dva slabý chrom kroužky a ten byl super...s vrtánim nad 39mm počítám... Jinak umim časování na 95-100km/h ale nevim co to bude dělat na stadionu s dvouma kvaltama a karbecem z fichtla... Já bych s origo motorem nechodil přes 8500ot/min...hlavně kvůli převodovce...a karbecu....věděl bych jak upravit Hikone aby k tomu válci jel....kdyžtak se ozvi,mužeme se domluvit...
Datum: 06. října 2012 21:05
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 trysku jsem nasel doma 68,filtr zde z kramku tuning, motor je originalni, byl jsem se koukat na moped rally v rychtarove u vyskova a tam maji ty omezeny upravy a nekteri jezdili i 100km/h zase chci by mi to neco vydrzelo, takovej valec by jsi mi neudelal na zakazku ze? ja jsem si to delal na CNC frezce v praci na te vlozce a pak jsem to v tom hliniku dopiloval k tem kanalum, tedka mam o neco malo lip udelanej valec a jednokrouzek pist cekam na vybrus, uvidim jak to pojede ale spojku mam origo...
Datum: 06. října 2012 20:53
Jméno: Standa
IP: uživatel14537
 Přesně takovej cestovní válec jsem dělal taky a jel naprosto stejně. Rovina cca 70km/h,osazení stejný. Já bych šel do rychlý převodovky a prdnul tam spodek sání 68,5mm,šířka 30mm a výfuk hříbek širokej 27mm nad přefukama a vršek výfukovýho kanálu 28,7mm od horní hrany...dle mě to 78-80km/h pojede...každopádně by to mělo točit přes 8000ot/min... Vycházím z toho že máš origo motor,origo spojku,origo zapalování a origo kliku...takže tam není moc prostoru pro fantazii.... Jinak jakej máš vzduchovej filtr a trysku? Molitan? Tryska 74?
Datum: 06. října 2012 20:44
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim stando, potreboval bych poradit jak upravit valec na stadaka, mam vybrus 39,75 saci kanal 54mm od kraje vlozky 12.5mm na vysku a 27mm na sirku a vyfukovej k. 30mm od kraje vlozky 14.5mm vysokej a 23mm sirokej a jede mi to max 70-75 valec je snizene ze spodu o 2mm a pist je skracenej z cela o 2mm a hlava o 1.8mm snizena, pist dvoukrouzek bez odlehceni klika zde z kramku ta novovyrova z taiwanu. karbec poinyr
Datum: 06. října 2012 20:24
Jméno: Standa
IP: uživatel14537
 Joo Stejskal je jiná liga,ten umí věcí,na toho já nemam. Jen pro doplnění zmíním,že moje válce jsou moje a nikoliv ničí kopie. Tvary kanálů a jejich časování jsou odvozeny z obecně známých poznatků a ze zkoušek mých válců. Pokud by někdo namítal podobnost tvaru výfukového kanálu mých válců s RS úpravama od ing. Stejskyho tak můj výfuk je odvozen z návodu na úpravu 3K válce na simsona a svůj první válec s takovýmto výfukem jsem upravil o sezónu dřív než začali být RS válce v nabídce zmíněného webu. Stejskyho RS úpravy jsem nikdy v ruce neměl a jejich časování neznám. Časování nejrychlejšího válce je převzato od Frikulína,který mi ho doporučil a poprvé jsem si tento válec udělal v roce 2009 sám pro sebe a při zkouškách motoru mi jel 97km/h. To jen aby bylo jasno,už několikrát si někdo myslel,že někoho kopíruju,ale opravdu tomu není tak. Taktéž návrhy výfuků k mým válcům jsou moje a jezdil jsem na nich. Hlavně mám tuto činost jako koníček a nikoliv jako obživu  proto to dělám i tak levně
Datum: 06. října 2012 18:14
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 06. října 2012 17:32
Jméno: Standa
IP: uživatel14537
 Pro zajímavost: jednomu týpkovi z pokecu jsem dělal závodní dvoukanál,po odladění s 19mm karburátorem Dell Orto,molitanovým filtrem,bezkontaktním zapalováním,rychlým 3Q,krátkým sacím kolenem a s výfukem dle mé rady dosahoval jeho stroj rychlosti cca 100km/h na převod 12/55. Sice ladění nebylo snadné,ale výsledek víc než překvapil.
Datum: 06. října 2012 15:56
 Díky moc. Samozřejmně není problém upravit válec. Dělám dvoukanály různých verzí,rád ti nějaký udělám,více na mailu.
Datum: 06. října 2012 11:56
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Jo, a tady to dela standa hrbek - pohoda domluva, poradi, pomuze,... Mám od něj upravený válec a bomba. maximálka merená pomocí auta nejakych 90  jeho mail Standa.Hrbek@seznam.cz , dělá to za "pár šupů"
proste max. spokojenost
Datum: 06. října 2012 9:34
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 zdar draci...nevite nekdo jestli jde rozebrat tachometr u fichtla??......povolili se mi srobecky u ciselniku a ciselnik se mi ted protaci !!  poradte někdo.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 22:56
 kdyz zapojis mozek, ktery asi nemas tak ti dojde že se musi sundat rámeček se sklíčkem a tama se to vysune ven....
Datum: 05. října 2012 22:56
 Čus ve spolek.Myslím že už se to někde řešilo.Ale čím to ? že když jedu ráno no ted už i odpoledne (bylo 13 stupnů) tak ten fichtl jede líp aji táhne líp.Za tepla mi tam hučí aj ložisko atd prostě motor už celkem zralej na generálku.Ale za těch chladnějších teplot jede prostě dobře.Že se to stačí dostatečně chladit ? nebo že se to pořádně nezahřeje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 10:03
 Mě v 19:00 tahne jako krava taky
Datum: 07. října 2012 10:03
 právě vubec jako ono se to uchcávalo i když jsem měl hladinu OK tak jsem dal jehlu z druhého zářezu od shora na první zářez a od té doby a pohoda.(žadné uchcávání)Fichtl jede celkem jak má a startuje na první šlápnutí .
Datum: 06. října 2012 10:36
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Za prvé se to líp chladí a za druhé nemáš náhodou bohatší směs ?(hladina, svíčka) to by odpovídalo ...
Datum: 06. října 2012 9:43
Jméno: menhy
IP: uživatel2773
 zdar chlapi, mám čz 175/477 cross ,normálně jezdila,ale když sundal jsem zapalování a karburátor a po nějaký době to tam vrátil,tak už nechytla.. jen občas střelí.. zkoušel jsem měnit kroužky,zapalování,rotor,svíčku,karburátor.. ať zapalování sešteluju jakkoliv vždycky jen vyšlehne plamen.. prosím pomoc už si nevím rady,dík menhy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 0:12
Jméno: pepa
IP: uživatel13636
 menší předstih?
Datum: 10. října 2012 0:12
Jméno: menhy
IP: uživatel2773
 potřeboval jsem karbec a zapalko na jinou motorku... se zapalováním jsem ani nehnul,až potom co to nejelo.. dneska už nastartovala ale netočila a pak zase nic,tak jsem zkusil dát šroubovák mezi kladívka a nakopávat a chytla a točila v pořádku,šroubovák jsem vyndal a pořd v pohodě,ale kdyř jsem zdechnul motor tak zase nic..
Datum: 07. října 2012 18:12
 jaky jsi nastavil predstih? .. a proc si to vubec rozdelaval? proc vsichni drbete do neceho co funguje???
Datum: 07. října 2012 13:40
Jméno: pepa
IP: uživatel12952
 nastav předstih
pokut ti to bude davat jiskru stříkni benzín pod svíčku injekční stříkačkou natoč svíci zpět a skus to našlapnout....snad slíbí... pokut ano je to rožtelovaná karburace varianta 1
si to nějak šileně dost rozdělal....mám strah aby nebyl moc viběhlí výbrus a do toho nove kulate kroužky...a ted ti to netlakuje... na to aby se přefukla směs.... varianta 2
Datum: 07. října 2012 11:50
 Draci je motor na jawa 20,21,23 za 1000kč dobrá cena motor je uplne jako novej je po dobové GO mám možnost ho koupit stál v nějaké dílně jako náhradní
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 13:42
 pepa: kdes ty ceny viděl proboha? tolik za to dá jen magor
Datum: 07. října 2012 13:42
Jméno: pepa
IP: uživatel12952
 pokut beru ceny na burzach hlava 100 valec 300 klika 500 použitelná a detaili možna by se to vyplatilo jen kvuli dílum,,,natoš jestli to bude chodit
Datum: 07. října 2012 11:36
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 cena jastli je po go tak je výborná
Datum: 05. října 2012 23:15
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 ja si myslim že cena je to dobra pokud je v takovym stavu jak pišeš
Datum: 05. října 2012 21:49
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Ahoj draci. Není tu někdo z okolí Příbrami kdo vlastní Jawu 250 Pérák? Dostal jsem ho v bednách a chtěl bych si to prohlídnout a nafotit jak to má vypadat. Děkuji za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2012 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel14537
 Chodíme tam se psem na Čamrdu
Datum: 06. října 2012 8:48
Jméno: JAwař
IP: uživatel5767
 koukám že standa bydlí kousek ode mě  jsem ze hřebče asi znáš
Datum: 05. října 2012 23:26
 Mám J250 Pérák rok 1953 poslední model. Na 98% vše originální,co mam neoriginální tak 26mm karbec z Kejvačky a taktéž palivovej kohoutek mám z kejvy. Pak místo plechových páček spojky a brzdy mám hliníkové. Plechové páčky mám schované. Karbec se mi podařilo schovat pod origo víko které není prořezané. Po domluvě je možné se sejít,jsem z Kladna,stroj ustájen u rodičů v Hradečně. Příbram to sice není,ale myslím si že nás tu moc není,co máme původního péráka.... Pokud máš Janečka či Zbrojovku tak odlišnosti znám.
Datum: 05. října 2012 20:50
Jméno: kubikk
IP: uživatel13031
 caut, mám do crossu čízu (s kulatým válcem, ne s hranatým). pěkně startovala a držela volnoběh ale když jsem přidal plyn začalo se to dusit a teď jde motor truchu ztěžka a nejde už ani nastartovat. předstih je dobře, jiskru háže. mám takové podezření že to bude karburátorem ale uvítám každý názor nebo radu. já už fakt nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 22:04
Jméno: kuba
IP: uživatel14538
 bud si to přidřel, nebo to máš rozhašené, pokud ti to nešlo ani předtím do otáček, může to být například zápalko, karbec, výfuk, filtr... to že předtím chytla není vše...
Datum: 05. října 2012 22:04
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdravím.
Jde na čezetě 477 vymontit rozeta z toho hliniku? nebo je to do sebe slity?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2012 20:32
 věnec je zalitej, nicméně, při troše soustružnický šikovnosti to jde předělat na šroubovanej věnec
Datum: 06. října 2012 20:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Až to budeš chtět vyhodit dej vědět, já si pro ňu dojedu!Pro tu starú!
Datum: 06. října 2012 20:24
 Nejde, je to zalité...
Datum: 06. října 2012 17:47
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Ono se to mění jako celek. Neni to jak u většiny mašin že je rozeta zvlašť. Jen mě zajímalo zda to nejde i tak že bych koupil holou rozetu.
Datum: 05. října 2012 20:35
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Já právě myslím ten celek! Ozub a hliník s unašečema! Jestli to jde od sebe (vyměnit jen to uzubený kolo)!
Datum: 05. října 2012 20:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Ide fšecko!To co chceš vymontit je ozubení!Rozeta je ozubení aj s tym hlinikem!A co s tym uděláš potom?
Datum: 05. října 2012 20:06
Jméno: eNGe
IP: uživatel14229
 Česta chlapi  nejede mi fichtl... nebo spíše netáhne (skoro vůbec). nám nově přetěsněnou hlavu a problémy s tlakem tam taky nejsou. dělal jsem nový předstih doléval jsem Převodový olej a jehlu jsem na tom posunul na 2 zářez od vrchu. svíčka háže dobrou jiskru a je čistá. a skoro vůbec mi nedýmí z výfuku a to to mám ředěné zhruba 1:45. poraďte prosím.
Díky za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:54
 Dej tam Castrol 2T garden a ten budeš moc ředit 1:40 jinak normálně 1:30 krásně i 1:25 pro fichtla dobrý
Datum: 05. října 2012 19:54
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 jak se přetěsnuje hlava? tam žádné těsnění nepatří přeci
Datum: 05. října 2012 19:26
Jméno: zdenek
IP: uživatel12492
 zkust vyčistit výfuk
Datum: 05. října 2012 17:06
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel14483
 1:45 je málo fechtl se ředí 1:33!!!
Datum: 05. října 2012 17:01
 čau mam takovy problem, na pionyru kdyz mam neutral pridam plyn tak mi to jede dozadu, ne hodne ale cim vic pridam tak to trosku popojizdi dozadu, a kdyz hodim kvalt a drzim spojku a dam plny tak mi to zas jede dopredu a spojku mam novou a zestelovanou podle knížky. Nevím si rady co s tím je
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No jo, ale máte nekdo lítacího pionýra?A esli si to nechá patentovat, tak utřem nos fšecí!
Datum: 05. října 2012 19:58
 Tak to dej do šrotu a nejezdi natom protože když pustíš spojku tak by to mohlo začít ještě lítat  jinak si vyměn spojku nebo pořádně seřiď ty vole  na todle se nedá vůbec nic říct co tu je za mimina
Datum: 05. října 2012 19:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A když hodíš kvalt a pustíš spojku tak Ti to jede kam?
Datum: 05. října 2012 18:05
  DDDD no nevim jak ty ale ja bych chtěl raději jenom 3 rychlosti vpřed
Datum: 05. října 2012 17:15
Jméno: sobusek
IP: uživatel14229
Datum: 05. října 2012 15:36
 ahoj, zadřel jsem moto a budu to prodávat na ND a kupující to chce bez papírů, takže se chci zeptat, jestli je nějaká legální cesta, jak to odhlásit a zrušit pojištění bez papíru o likvidaci vozidla nebo jak se to jmenuje, díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 9:15
 Zdravím, pokud to ještě platí a chcete se zbavit dokladů a jedná se o typ JAWA 20 nebo 21, prosím nabídněte
Datum: 05. listopadu 2012 9:15
 první by sem si našel kupce na doklady skus pohledat nekde na inzerci stejnej typ motorky a divat se jestli je z dokladama a když ne tak by sem naplsa majiteli jestli by nechtěl doklady  nebo čekej jestli nekdo sam napiše
Datum: 05. října 2012 19:46
 jawa mosquito, problém je v tom, že to je napsaný na tatu a to chce řádnou cestou....
Datum: 05. října 2012 17:30
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel14483
 Co je to za moto? Papíry se dají prodat zvlášť a můžeš na tom ještě vydělat
Datum: 05. října 2012 17:02
 Ahoj mám naturál 91 a nechce to startovat, musí se dávat nějaké adetivum? popřípadě jaké? díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 18:52
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14536
 Tak samozřejmě že to míchám v poměru tak jak se má, ani mě nenapadlo že tohle někdo může napsat, to je snad samozřejmost, to ví i dítě v 1. třídě.
Datum: 07. října 2012 18:52
Jméno: ingjanjawa
IP: uživatel14466
 Pokud to nestartuje, může to být ve směsi nebo v zapalování. Dlouhodobě je lepší jezdit na olej 1:33 a přílít olovnaté aditivum, to olovo na sebe váže olej a lépe se to maže  bez aditiva jse mi motor docela rychle opotřeboval
Datum: 06. října 2012 16:34
 patrí tam este aj olej.. ale nastartovat sa da aj bez oleja
Datum: 05. října 2012 16:39
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
Datum: 05. října 2012 15:37
 Zdravím,mám dotaz jsem tu noví a tak potřebuji poradit,jak to tu chodí s nakupováním? Mám otázku,když si chci objednat manžety 2 tak musím do toho kolečka dát 2x a budu mít 2 nebo to funguje tak že ta 2 manžety jsou za 38kč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 13:54
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Ahoj,ne funguje to tak že na to kolečko musíš 2x kliknout abys měl 2 kusy toho zboží v košíku takže 1 manžeta stojí 38 kč
Datum: 05. října 2012 13:54
Jméno: johny
IP: uživatel14534
 Ahoj, nemáte někdo odkaz na návod jak udělat zápalko z fíka na jawu 250?? pokud možno i s fotkami,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 13:53
Jméno: Johny
IP: uživatel12916
 měl bych zájem ozvi se mi na coco06@seznam.cz zašli foto
Datum: 07. října 2012 13:53
 sám zvlastní skušenisri nedoporučuju jastim prace a prace akdyš nemáš doma soustruh takjeto nerealný mám doma vyroustruženej rotor ají z mezi kusem kdy byste mel zájem zek za 300kč obojí
Datum: 05. října 2012 22:47
Jméno: kuba
IP: uživatel14538
 musíš si tam vysoustružit takový mezikus, na který ti pio zápalko sedne, jinak to pasovat nebude, a upravit uložení pro klínek.
Datum: 05. října 2012 21:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Johny!Esli na to nedojdeš sám tak nech zapalování tak jak je.To bude určitě jednodušší!
Datum: 05. října 2012 17:57
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel14533
 Zdar draci!!!! CO davate jako tesneni karburatoru u pincka? mam tam to co se prodava a to je naprdrn i tak to tece, dalsi otazka je jak nelip vycistit nadrz, vsude pisou matky a tak, ale to ja udelat nemuzu nakej debil co mel pincka predemnou nadrz privaril k ramu  dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:49
Datum: 05. října 2012 19:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak bez kastle a kol to má enom pár kilo.Toš jakej problém?
Datum: 05. října 2012 18:12
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 ja sem dal jako tesneni takoveto červene do motora na 300stupňu celsia no a tu privařenou nadrž jedině flexou
Datum: 05. října 2012 12:23
 Zdar Seso chtěl bych se zeptat co se dává dotohodle válce za píst vím že 40 ale nevím to další číslo takže prosím kdo by mě to napsal a jestli se dá dotohodle válce koupit jinej píst než co se ktomu dává ten PL něco jestli by se dalo koupit jako česká výroba a kroužky ale aby to prostě byla trošku lepší odvedená práce.... zatím díky moc zdarec..... draku.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 14:23
 no jo ale když mu se ten píst natáhnul pomalu o 1mm
Datum: 05. října 2012 14:23
 problém neni v provedení pístu... problém je ve válci samotném... hrubě a nahovno odvedená práce za moc peněz....
Datum: 04. října 2012 22:21
Datum: 04. října 2012 21:08
|



|