Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdar, chtěl jsem se zeptat, jaká má být tloušťka lamely (i s korkama) na ČZ 175/502 prase?, Chtěl bych vyměnit korky a nevím, jakou tloušťku by měly mít
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 21:41
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Ahoj lidi mám prušvich jako prase !! potřebuji sehnat samostatnej šroub ,který drží vačku s magnetem ke klikovce potřebuji to sehnat jako kus samotný... prosím o rady a děkuji (a akutně to spěchá!)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2012 8:33
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 děkuji
Datum: 21. července 2012 8:33
Jméno: F
IP: uživatel14173
 Co sem ho držel naposled, tak tipuju tak M5x60 ? Nebo padesátka, tou dýlkou si nejsu jistej..
Datum: 20. července 2012 21:59
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 To se nedá koupit k rotoru nebo tak v mototechně ??
Datum: 20. července 2012 21:36
 Co třeba navštívit železářství...?
Datum: 20. července 2012 21:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,mám na mustangu nové brzdy(obložení)no a jsou komplet vyčištěné bubny a tak celkově po repasi,ale je problém,zadní kolo při brždění strašně píská a hlavně je zad.brzda jakoby pořád v tahu zadním kolem nejde skoro vůbec otáčet i když brzdu úplně vyhodim z činnosti.Nevíte co s tím?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 0:39
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 debilove .......................................... a ty blbce co se ptas - namaz to vazelinou - piskat to nebude a brzdit taky ne .................. jáááách ňách ...
Datum: 22. července 2012 0:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Díky moc!A tím seřízením myslíš seřízení nebo seřízení ve smyslu obroušení?  )
Datum: 21. července 2012 11:55
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 V Dílnický přiručce k fichtlu píšou , že šířka obložení ma být 2 mm , já jsem to nový nechal asi na 2.6 mm ale musel jsem ho hodně seřizovat
Datum: 21. července 2012 11:37
 Vem pilník a zabrus to, nebo tu brzdu pořádně seřiď...
Datum: 20. července 2012 21:24
Posl.aktualizace: 20. července 2012 21:50
 a zrovna ta která se ti líbí (asi kvuli ceně) je nepoužitelná
Datum: 20. července 2012 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel14170
 Co se týče výkonu,tak nejlepší klapka je žádná.
Datum: 20. července 2012 21:00
Posl.aktualizace: 21. července 2012 20:31
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Co ty loziška zakrytý? kam je chce dát? na kliku :-O ?
Datum: 21. července 2012 20:31
 Nebrat ! a podle foto to ani klika CKR není raději kup novou klikovku tady na fichtlkrámku na jehlách nebo nech repasovat starou klikovku s tím že tady koupíš jen ojnici CKR samozřejmě na jehlách.
Datum: 21. července 2012 11:48
 hlava, válec - Almot, že by parodie na Almet  Jinak jsem myslel, že C.K.R. dělá jenom ojnice a né celý kliky?
Datum: 20. července 2012 22:45
 tohle bych nechtěl ani zadarmo a oni tady za to chtěj 2000.To jo pěkně nasra* přesně jak píše standa když udělaš GO jak tady píše a pořádně zajedeš tak ti fekál bude lítat 75 s 13 zubým sekundárem
Datum: 20. července 2012 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel14170
 Ne,nejhorší polský díly z aukra za nehoráznou cenu....v polsku se to prodává asi za 800,-....kvalita za 4....nebrat...doporučuju repasovat starou kliku která nemá projetý hřídele a dát na výbrus nepoškozenej českej válec,koupit obyč ložiska,vyčistit karburátor a koupit novej vzduchovej filtr....výsledek GO o 200% lepší a cena poloviční....polský šmejdy nebrat....
Datum: 20. července 2012 20:26
Jméno: Standa
IP: uživatel14166
 Zdar draci, porouchala se mi klikovka na Jawě 250, myslíte že tam bude pasovat klikovka z Jawa 175? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 20:46
 je uplně jiná
Datum: 20. července 2012 20:46
 Čus draku o tom dost pochybuju poněvač u 250 je větší kliky tím pádem i čepy a ložiska 6305 a u 175 je trochu menší klika s ložiskama 6304.
Datum: 20. července 2012 20:28
Jméno: jirka
IP: uživatel13114
 zdravim
chtěl bych se zeptat na to když mám Jawu 50/05 bez papírů a koupil bych papíry třeba na jawu 50/20 nebo 21, tak jestli bych tu 05 mohl přihlásit abych měl všechno legální (zelenou kartu, platnou spz atd.....), protože nedokážu sehnat papíry na tenhle typ
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 19:13
 Vyměníš štítek z 05 na tu 21, vyboucháš čísla a nikdo nic nepozná
Datum: 20. července 2012 19:13
 Draci najde se tu blazen? co se rad projede na babete od benesova do Prahy a na zpet,(500km), dostal sem od rafiky opustak a tak beru plnej plyn smer brno,, wagi me to letos odpiskal a tak hledam partaka,,,co ma dobrou pater, dobre nervy, co dokaze udelat na silnici za par minut rozborku sveho stroje aby nasel poruchu? je takovej nekdo? muzem to vzit i do kolarova a zpet ale to uz je zapotrebuji mit dobrej i mentalni stav,, pac to je uz psycho co dokaze za tri dny zlomit kazdeho, (1000tis km) thle ale nikomu nedoporucuju,, to znici kazdeho  jestli ma nekdo zajem od patku do soboty ba nedeli mit projizdkovej viken,,tak at se hlasi u sesy,,, podminky: reflexni vesta,naradi, dobrej zdravotni stav  hlavne na zada a zadek, karticku VZP,zelenou kartu na pojistu a spoustu dilu sebou  nejlepe nekurak,, pac ten stavy za kazdou zatackou pro nadechnuti do plic  a ja bych rad do tmy dojel do cile, pojede se na 210 zacatkem srpna
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 17:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nedělejte z toho žádný drama, před 14ti dny sme se čtyři fichtly vrátily z chorvatska a největší dobytci sou asi opravdu tady v čechách ale když jede víc strojů a nedá se jim toliko prostoru k ohrožování,
tak to zas tak strašný není............ seso jestli jedete první víkend v srpnu, tak bych se možná k tomu brno otočil se na vás podívat...ámen
Datum: 20. července 2012 17:41
 jako kazdy rok draku,,prase neprase,,, s reflexni vestou se mi snad kazde vyhne obloukem,,
Datum: 20. července 2012 15:07
Jméno: vlk
IP: uživatel14169
 zdar, tolik kilometru, v dnešním provozu, docela nebezpečné! Rozvaž dobře svuj umysl, dnešní řidiči jezdí jako prasata!
Datum: 20. července 2012 14:59
Jméno: Lukas
IP: uživatel14102
 Zdravim, chci se zeptat jaka zadni stavba je na jawa 23 starsi provedeni? Mam trubkovou a i tu tvarovanou. V kramku jsou dva druhy cepu, tak si potrebuju ujasnit ktera je ktera. Dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 17:29
 stavba? jestli myslíš zadní kyvku tak starší je ta plochá
Datum: 20. července 2012 17:29
 Ahoj Draci, chtěl bych se optat co všechno musim vyčistit z mustangu když stál asi 10 let, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 0:53
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 porad si sam kdyz mas 10 zelenejch hvezdicek.............
Datum: 22. července 2012 0:53
 hlavně se nejvíc zaměř na nádrž a karbec, a ještě můžeš shodit hlavu a vyčistit spalovák a píst. Po vyčištění těhlech věcí by měl stroj normálně běhat ale ještě budeš možná muset seřídit předstih
Datum: 20. července 2012 9:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když vyčistíš vše tak se vůbec nic nestane
Datum: 20. července 2012 9:22
 Zdar draci, mám Jawu 21, s kamarádem jsme ji dali do chodu. Má udělaný nový motor, nově přetěsněný válec i pod hlavou, táhne velice pěkně a jede docela "rychle" (na pionýra), ale při zařazení 3 a plném vytočení začne "kuckat" a "zdechat" a když se nepodřadí někdy i zdechne a potom je docela problém ho nahodit (nejde to hned). Zkoušeli jsme předstih i odtrh, kondenzátor, 3 karburátory, měnit polohu jehly a nevíme co je za problém. Dokonce nám něco cinká ve válci, měli jsme to rozebrané nic jsme nenašli a potom to snad přestalo (možná to s tím souvisí), proto prosím poraďte cokoliv vás napadne. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 18:51
 ještě jsme kousek posunuli jehlu a tu hladinu upravili, dík je to mnohem lepší  , ale bratranec říkal že to někde saje falešný vzduch (asi špatbě přetěsněné), protože tomu ještě něco chybí, ale jinak dík moc
Datum: 20. července 2012 18:51
 Dobrý nápad, zkusím to a řeknu jak to dopadlo, zatím dík
Datum: 20. července 2012 12:52
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Mě taky ve vysokých rychlostech vynechával tak jsem mu přidal pomocí plíšku v plovákovce vyšší hladinu a trochu přilil oleje do benzinu a bylo to lepší už nevynechával ale zase sem si musel dávat pozor v kopcích aby se mi nepřehltil a nezdechl v nízkých otáčkách.
Datum: 20. července 2012 8:29
Jméno: Schaman
IP: uživatel14168
 Zdar,napadlo mě tohle, jde ti do karburátoru dostatek benzínu? Jestli ne, vyčisti benzínový kohout, popřípadě vyměň gumové těstnění v kohoutu, jestli bude spuchřelé.
Datum: 20. července 2012 7:22
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci jaký je nejlepší sekundární kolečko na čz 175/487 ??
nejsem žádný drobek mám přes metrák
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 18:36
 no čéče já tam mám dokonce 19 zub  vážím 90 ale zato má moje 487 215ccm obsah a skoro 20 koni  na plnej jede kopec nekopec ..
Datum: 20. července 2012 18:36
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, vážim skoro jako ty, jezdil jsem na ní 14 - 16z., 16z. - jen pokud bydliš v rovinaté krajině, vzhledem k tvé váze se 4 pomaleji roztočí na max., 15 z ideál, 14tka je např. na mne už moc spřevodovaná - točí a nejede a taky nemusíš prakticky vůbec řadit  . pokud máš v pořádku motor tak tě musí královsky potahat s 15z., ale je to každého věc, vyzkoušej a uvidíš ...
Datum: 20. července 2012 8:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Viděl bych to na 14-ku, ČZ chce točit, žádný bublání...
Datum: 19. července 2012 23:37
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 zdravim, chtěl sem se zeptat jestli je možné že po GO motoru přesněji z mustanga po new ložiskách guferách, futírkách v klice atd. může jet trochu líněji, než když je zajetý, válec hlava píst(3.kroužkáč) atd je nová OD Jiřího Hubáčka který je prodává na Bazoši, jako 40mm vrtání upravené sady http://motorky.bazos.cz/inzerat/16667882/Hlava-valec-pist-Jawa-50-NOVE-KOMPLET.php , ale je divný že sem ho měl před GO motoru asi 75km, a od horní úvrati, kousek od konce válc kde se dává hlava je takový hmatatelný schůdek, od asi 3mm čísti ketrá není 'zajetá' kam ty kroužky už nedosáhnou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 11:16
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 Tak sem dal inou jehlu protože byla trochu zvohlá, byla i na špatným zářezú, ten schůdek jsem zjistil že muj bratránek si s tím hrál(nejspíš to i nastartoval) a držel to jakou dobu v otáčká nebo s tím jakou dobu prostě blbnul, muselo mu to trvat hodne dlouho, vcera sem se to dozvedel co prijeli... takze tedka to jezdi o mnoho líp, no v podstatě dobře, tak jak by to mělo být když je motor po go, a silnější objem válce, válec má domluvený výbrus, a radu že by tam měl být 2kroužkový píst tak uvidím...
Datum: 20. července 2012 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel14167
 Almot jsou ty válce,který maj už symetrický šachty kanálů,má to údajně být top quality,ale je to furt ten a samej blbě udělanej šmejd,jen už aspoň válec navazuje na motor  Jestli se ti zdá,že to nejede,tak se ti to nezdá,polský válce jedou míň jak českej 1.výbrus....
Datum: 20. července 2012 6:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Almot, co to sakra je? Čínská parodie na Almet?
Datum: 19. července 2012 23:16
 *možný
Datum: 19. července 2012 22:49
 mozna to je že je to línější... ale ten schudek... já mám na fichtlovi 0 vybrus, ma anjeto 7 500 a to ten tachometr nekdy určite enfungoval, a ten schudek je neznatelnej
Datum: 19. července 2012 22:48
 Zdravim draci, mám problém se svým fíkem 21sport. Od nehody nechce jezdit, mám udělanou GO komplet motoru, kupovanej válec s pístem odsud z krámku, nové zapalování. Mám problém stím že mi to hází jiskru, ale nechce chytit. Občas má snahu ale to je minimum.. Předstih mám dobře seštelovanej, ale nevim čim to je že nechce chytit. Má tu někdo návrhy co by stím mohlo být? :/ Za každou pomoct budu vděčný
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 0:55
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 naser si na ruce
Datum: 22. července 2012 0:55
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 Tak jsem zkusil to že sem dal benzín čili jako i solejem co mám namíchaný.. Trochu dal pod svíčku která dává pěknou jiskru, boužel marně.. čím to může být? zkoušel jsem otáčet statorem, šteloval jsem předstih a nic..
Datum: 20. července 2012 17:53
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 No karbec jsem čistil, ale zkusím to stím palivem i když po dlouhým startování ta svíčka bývá mokrá, mno uvidim vyzkoušim to. No kompresi to má hodně slušnou natož že to je fichtl ale uvidím zkusím to a pak se ozvu.
Datum: 19. července 2012 22:47
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Jo, taky pravda.
Datum: 19. července 2012 22:24
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 to, že svíčka háže jiskru venku, ještě nutně neznamená že ji háže i ve válci a pod tlakem... zkus stříknout trošku benzínu do válce jestli chytne, vyloučíš tak problém se zapalováním..
Datum: 19. července 2012 22:14
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Pokud bývá svíčka suchá, tak je to nejspíš karbecem. Ucpané trysky, sací kanálky trysek, které se dají dobře vyčistit, silnějším kompresorem, nebo platovým chlupem ze smetáku, pak by to mělo být ok.
Datum: 19. července 2012 22:02
 nazdarek pomoste prosim už delši dobu my na babettě210 nesviti světlapřitom žarovky jsou dobre vepředu6v15w v zadu 6v5w neumim to za nic opravyt co tam muže byt za zavada poradte někdo prosim už jsem z toho na nervy předem děkuju zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2012 6:52
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 zkus se podívat po drátech jestli nejsou přerušený nebo vypadlí
Datum: 21. července 2012 6:52
 Dobrý den chci se zeptat,nevíte někdo jakej typ gufera ja na tom novějšim pionýru 05 z tý starny od spojky(na ložisku od kliky)?Do motoru mi totiž sákne olej z převodovky a strašně to čudí.A nevíte ještě když chci to gufero vyměnit musim sundat lameli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 19:38
 zdar Saso. odešla mi u tachometru ta koncová převlečná matice co drží bovden u náhonu. je z plastu. bovden je v pořádku. ale v tvojí nabídce jsem našel jen celý náhon za 110,-. je k dostání jen ta matice? přidám do obědnávky i další věci at se mi to vyplatí. zatím dík a čus draku pool
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 22:45
 to se dělá i z plastu ?  tvl.. já to kupuju v Cesky lipe (asi 15km) za 90Kč a mám to kovový!  tak to je novinka
Datum: 19. července 2012 22:45
 Zdarec všici. Mám taký dotaz, jestli někdo zkušal zvednout v karburátoru( u pionýra.021 fichtla) jehlu u plynu až na poslednívrub ze čtyř.? a jestli to má vliv na rychlost a akceleraci, když tam jde více benzínu? díky zatím čus pool
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 22:16
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ano bude to mít vliv, ale jen ten negativní.. zrovna dvoutakty jezdí nejlíp na hranici chudý směsi, je težký najít tu hranici kdy to jede nejlíp a zároveň to neškodí motoru
Datum: 19. července 2012 22:16
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 19. července 2012 21:22
 je tam nastavení jehly tak se podívej
Datum: 19. července 2012 21:21
 mám zkontrolovat tedy svíčku,a když nebude černá je to dobře? pool
Datum: 19. července 2012 20:51
 jestli má jehlu na posledním zářezu (jehla je tím výše, tak je směs bohatá na benzín! Ovšem pokud máš černou svícu, tak se o výkon tak maximálně okrádáš a akorád si zasríváš motor karbonem
Datum: 19. července 2012 20:46
 aha, takže mám to dát uplně dolu na první zářez od hora a pujde tam více benzínu. bude to mít vliv na rychlost?
Datum: 19. července 2012 20:45
 jesli myslíš na ten zářez uplne dole tak to nebude mít víc benzínu ale víc vzduchu
Datum: 19. července 2012 20:05
Jméno: Ondiss
IP: uživatel13111
 Hej lidi prosím vás měl by někdo z moravskoslezkého kraje okolí opava,ostrava nebo to je jedno i poštou by to šlo,měl by někdo na prodání Řadič na Jawa Mustang... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 23:20
 jak řadič jako automat??
Datum: 19. července 2012 23:20
Jméno: 21
IP: uživatel13393
 nazdar draci na fechtla mám doma asi 5 kalksonu a když jsem to chtěl zapojit tak by to mnělo jít aji když to dám na dráty ze zadního světla? nebo jak by to ještě mohlo jít dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 17:27
 zapoj to normálně podle schématu . Schéma najde na internetu
Datum: 19. července 2012 17:27
|



|