Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: matko
IP: uživatel14191
 zdarec draci mam 50/05 a stale my vyskakuje trojka..musim tlacit nahou na paku aby tam drzala..motor presiel mensou udrzbou takze bol poleny a automat vyzera byt v pohode.prevodove kolecka su trosku zodrane,ale neviem ci by to mohlo byt tym.ostatne rychlosti v pohode. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 0:34
 no taky můžeš mít povolenej řadicí automat, zkus zkontrolovat ty dva šrouby.
Datum: 25. července 2012 0:34
 nevim jiste ale asi maš sohlou tu tyčku v motoru..
Datum: 25. července 2012 0:07
Jméno: petrys
IP: uživatel13976
 ahoj seso, dela prosimtě vape celou soupravu na motor 632-větší kónus na klice, dík petrys
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 18:05
Jméno: fatik
IP: uživatel10464
Datum: 25. července 2012 18:05
 jasne 632/634 je delany prave na jinaci konus nez jsou kejvy a panelky,,
Datum: 25. července 2012 5:49
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 petrys, Sesa není maminka aby věděl všecko, co se takhle zeptat tam kde se to vyrábí.. tedy přímo ve Vape, určitě mají telefonní číslo, mail a podobné vymoženosti.. chat asi mít nebudou, ale odpověď získáš takříkajíc "od pramene"
Datum: 24. července 2012 23:47
Jméno: petrys
IP: uživatel13976
 a jiná základová deska.....
Datum: 24. července 2012 23:02
Jméno: vojta
IP: uživatel14190
Posl.aktualizace: 24. července 2012 22:31
 Zdar není podle vás motorka která má automatickou převodovku třeba babeta ,skůtr nebezpečná když chce člověk rychle zastavit tak zmačkna spojku a brzdu ale u automatu je to jiny ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 15:25
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Ahoj draku.Nebezpečný je pouze člověk který ten stroj řídí.Moto je ok.
Datum: 27. července 2012 15:25
 jsi nikdy nejel na kole?
Datum: 27. července 2012 10:44
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 člověk kterej neni schopnej pochopit že babety či skůtry nemaj spojku by neměl mít řidičák a ani na tom jezdit.....
Datum: 27. července 2012 9:05
 kdyš na to člověk neni zvyklej tak je to aj docela o hubu
Datum: 24. července 2012 20:36
 Hele lidi mám dotaz. Šlo by někde v registru najít ještě značku od pincka ? Třeba podle čísel motoru a rámu a že by se znovu vytiskl malý a velký TP. Přece jak to bylo nové, tak to všechno papíry mělo, takže to ještě někde musí být ne ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 19:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 otázka je, jestli dneska něco v tom registru dohledaj
Datum: 25. července 2012 19:16
 zajdi si na dopravku a podle čísla motoru a rámu a možná budou chtít jméno a poslední bydliště majitele.ti zjistěj jestly je motorka zaregistrovaná v evidenci....pokud ne tak máš smůlu a pokud bude zaregistrovaná tak tam musí jít majitel motorky a tomu udělaj duplikáty tp a daj SPZtku....Aspoň mě to u nás udělaly....
Datum: 24. července 2012 23:40
 2001-2004..............
Datum: 24. července 2012 21:41
 doby ty roky máš špatně.. je to nejak od 2000 ale do 2002 nebo kolik to bylo... 2008 urcite ne.... jinak V čka jsou nereálné
Datum: 24. července 2012 21:10
 jestli je to do 2001 do 2008 (myslim) tak to by to melo jit ale asi na veteransky a to je k ničemu
Datum: 24. července 2012 20:38
 pokud to někdo zrušil (odhlásil z evidence) tak už je to na věky pryč
Datum: 24. července 2012 20:28
 Zdarec DRACI. Víte někdo, jaké má číslo gufero a ložisko na kartru se spojkovou páčkou Jawa PIO 20, 21? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 8:40
Datum: 25. července 2012 8:40
Jméno: drak
IP: uživatel10258
Datum: 24. července 2012 21:52
 myslis takovito viko ?  tam je 6202 ložisko ..........a 15x33x7 gufero
Datum: 24. července 2012 21:42
Jméno: TOM
IP: uživatel9704
Posl.aktualizace: 24. července 2012 19:23
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 ahoj nemá někdo nějaký nápad nebo plánek jak udělat nějaký lehký 2K válec na pincka ? ketrý bude treba točit 9000 a bude mít spodní výkon :?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 23:26
 hele ty buku co se neumíš ani podepsat nehledej filcky jestli to někdo dělá načerno nebo ne.
Datum: 26. července 2012 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel14198
 Jak víš že nemam živnosťák? Co když ho mam a nechci aby moje IČO a iniciále visely někde na netu? Stejskyho veřejné verze diplomek jsem čet a uznávam že je borec,,,,taky vim že má nejpřesnější brzdu v CZ na pio a padesátky a nedosazuje do měření tabulkový hodnoty momentu setrvačnosti jako každej druhej ale skutečný hodnoty vzešlý z 3D modelů....já vim kdo je Stejsky,mě to řikat nemusíš....jen holt budu muset udělat web,pověsit tam IČO,udělat samolepky a budu mít pokoj od prudičů.....už hodněkrát mi bylo řečeno že nebudu pořádnej úpravce dokud nebudu mít samolepku...holt je to tak a musim se s tim popasovat....
Datum: 26. července 2012 16:27
Jméno: to :D
IP: uživatel14194
 Je rozdil neco delat na cerno, ze Stando, nebo oficialne. Jinak si muzete precist stejskyho diplomku, visi na netu a potom rikat, kdo cemu rozumi.
Datum: 26. července 2012 15:14
Jméno: :D
IP: uživatel12913
Datum: 26. července 2012 10:20
 Jen pro doplnění: Nejsem ten boreček "Standa" co furt něco řeší u Stejskyho na pokecu nějaký upravený 4K a podobně.... A pro toho příznivce MJ týmu...viděl jsem video jak na tom ukrutnym meganadupanym 5K jezdí Muller na louce před barákem a vypadalo to stejně,ajko když dáš na seriovku 9z primár .... na tomhle videu jedou tvoji oblíbenci v čele,ale je otázkou,jaká byla konkurence.....
Datum: 26. července 2012 8:39
Jméno: :D jinak
IP: uživatel12913
Datum: 26. července 2012 0:20
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 nenech se Stando rozhodit takovým pindourkem  .To co delas pro lidi,delas na vybornou !!  A hlavne za hubičku!!
Datum: 25. července 2012 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel14193
 A s kým mám tu čest? Kus pravdy na tom je,to uznávám.... Dost se tu angažuju... A co?? Stejskal dělá suprový věci a jede jinou ligu, prostě závodní věci.....nepopíram že je borec...jen prostě dělá to svoje,,,mym směrem sou seriovky....udělat válec,nasadit a jet...nic nekupovat nic neladit,žádný rychlý převodovky,velký karburátory,resonanční výfuky nic.... origo karbec,zapalování,výfuk,převodovku a jedeme.....oslovuju hlavně fichtlaře který na fichtlu jezdí a chtěj od něj něco víc ale nechtěj do něj investovat desetitisíce aby jel podle vysněného grafu s úžasnym výkonem .... Dělam za hubičku,takže si tu drzost občas dovolim a zareaguju na poptávku....ale jak vidíš už se ani nemusim nabízet,moje práce mluví za mě...zdejšímu fichtlařskýmu světu se snažim dávat ty nejlepší služby...tak se za to omlouvam. Standa
Datum: 25. července 2012 17:43
Jméno: to :D
IP: uživatel14194
 Tomu m*strovi dole. Se stejskym mam jen nejlepsi zkusenosti nejen s dokonalym servisem, serioznim jednanim a moznosti dodani temer cehokoli. Na webu ma pramalo toho, co skutecne ted dela. Jinak proti standovi jeden maly rozdil, on se narozdil od neho pod kazdym druhym dotazem nikomu nevnucuje nekomentuje atd... To jen pro zamysleni
Datum: 25. července 2012 17:03
 Cena cca 1300-1600,- obsahuje upravený dvoukanál dle požadavku,k válci upravu hlavy na míru,výbrus,píst,kroužky atd...ale teď toho mam šíleně moc...realizace až někdy v srpnu....a bacha,muj lepší válec jede na holý seriovce víc jak celá slavná cestovní úprava....jen to nemám změřené nikde na brzdě...možná proto si mužu dovolit bejt levnější...nedělam žádnej inženýring na válci ale vycházim z poznatků chování motoru s tím a tím časovánim ,objemem ,hlavou atd...takže ti navrhnu to co ti bude nejvíc sedět...více info na mailu...
Datum: 25. července 2012 16:18
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 to neni pravda, stejskyho mužu doporučit,pravda je sice dražší ale s tou jeho nejobyčejnější úpravou drbu sifona 70ccm
Datum: 25. července 2012 13:14
Jméno: :D
IP: uživatel12913
 jw5 tvl , stejskyho vubec ..... kdyby měl ty výkony na válcích jaký tám udává tak by mu to jelo jak MJ týmu a mystrům ze slovenska Gavlíkům ...... to jsou naprosté bláboly , já jsem viděl pár lidí s jeho válcem ajede to jak origo fichtl akorát s rezonančním výfukem ..... jediný co je fakt jakš takš dostačující je ta úprava 4K ....... musel jsem to napsat ptz. všichni tomu veřijou a .......
Datum: 25. července 2012 9:58
 Standa drahej není a vcelku se mu asi daří. Možná proto že na motorce taky občas jezdí tak přesně víc co potřebuje. Takže standu já můžu doporučit.
Datum: 25. července 2012 8:22
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 nevíš kolik by za to chtěl standa ??? nebo stando prosim napiš
Datum: 24. července 2012 22:09
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 nebo stejsky taky dělá válce,mam od něj cestovní úpravu-6 koní , a točí něco kolem 9 500, má to docela slušnej spodek,a ty vysoký točky taky nejsou k zahození  viz: http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 24. července 2012 21:31
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 2kanaly dela standa hrbek jeho mail standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 24. července 2012 18:41
 jo,jmenuje se to Standa Hrbek.a je to přesně co potřebuješ a chceš
Datum: 24. července 2012 18:29
Jméno: Kubaa
IP: uživatel14188
 čaute,koupil jsem si jawa 21.motor nakopnu na první.volnobeh drží krasne.Ale jedu a až se motor zahřeje tak začne slabnout, a pote se začne dusit.první se začne dusit na 3jku tak podradím a zase na dvojku chvíli tahne pak se začne dusit na 2 tak podřadím na 1 a zase chvili jede a pak zdechne,pote už ani nechytne na nastartovaní a když jo tak hned zdechne.nevíte čím by to mohlo být?Jo myslíte že by to mohlo být že mam válec z 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2012 19:14
Jméno: kubaa
IP: uživatel14188
 jo celej karbec sem vyčistil vyfuk vypalil a saní taky vyčistil vyskouším to zitra a napíšu..jinak dík
Datum: 24. července 2012 19:14
Jméno: Jezda
IP: uživatel14189
 trysky,sání,výfuk..a podívej se jestli nemáš špinavou nádrž
Datum: 24. července 2012 18:56
Jméno: ariel
IP: uživatel14187
 dobry den mam dotaz... mam mustanga 23 a potrebuju vedet o kolik se ma otocit ten sroubek mezi tryskama ale tak aby to jelo co nejlip
diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 0:13
 a za tepla! jestli bude štelovanej za studena tak za tepla bude zdechat
Datum: 25. července 2012 0:13
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Sorry ale nemas pravdu.. kazde soupatko je jinak vychozene a volnobeh se musi nastavovat individualne na kazdem fichtlu.. proste ho nakopni a šroubuj tak, až se ti to bude zdát nejlepší.. nic vic s tim neudelas..
Datum: 24. července 2012 21:55
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jestli chceš mít co nejlepčí volnoběh tak ho zašroubuj uplně co pude a povol vo 3 a půl otáčky a motor by měl bejt na hranici zdechnutí
Datum: 24. července 2012 16:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ten šroubek je určen jen a pouze k nastavování volnoběhu... zvedá šoupě a tím pod ním může prudit vzduch.... na to ,,aby to jelo co nejlíp,, vliv nemá.
Datum: 24. července 2012 14:50
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, potreboval bych poradit jak mam zapojit zapalovaci civku z pionyra na stadiona s11, slo by to tak ze z te stare (original,nefunkcni) bych vyvedl kablik k te z pionyra a z te z pionyra bych zase vledl dolu do zapalka ke kondiku?no a do te pionyracke bych nasrouboval kabel + faju fungovalo by to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2012 12:44
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Dotoaz pro Sesu, plánuješ výrobu/prodej koleček do převodovky pro 550/555 a 19z koleček s 6ti kolíky pro 05??? Případně kdyby se našel někdo kdo by to dokázal ve velkém vyrobit, byl by zájem??
A ještě trysky pro karburátor 2917Psb jsou maximálně 78 nebo by šly sehnat i větší??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 7:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zjistím cenu co by stály kolečka a dám vědět. Ono 78 je normálně moc, ale když máš karburátor předělanej na 19mm tak je to na poladěném motoru málo
Datum: 25. července 2012 7:49
 daji se splasit i vele trysky staci mnapsat i klidne 100 ale od 78 je to uz fakt moc,, kolecka se planuji uz 3 roky ale nikdy se nennasel c oto udela za rozumny peniz,,sesa
Datum: 24. července 2012 18:09
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Zdarec mám problém na jawa 21.Utěsnil jsem si výfuk+koleno a nejde mě nejde směs do válce.Když startují,tak svíčka je furt suchá.Mám zkusit vyčistit výfuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2012 10:27
Jméno: jarda150
IP: uživatel14185
 Teď jsem řešil podobný problém na S-11, přetěsňoval jsem, měnil trysky i celý karburátor. Nakonec mi to nedalo, sundal jsem válec a celý problém byl v lehce přidřeném kroužku. Dostal výbrus a jede jak z praku.
Datum: 24. července 2012 10:27
 cau.. jasne ze ho vyčisti.. ale jeste zkoukni jestli nemas zasrany trisky nebo neco jinýho v karbecu. třeba ventiil do plovákovky... ale vejfuk vyčisti stejjně! pka to jede lip
Datum: 24. července 2012 5:43
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdar Seso budeš ješte mít ty halogenový žárovky na babettu nebo mi aspon napiš jak se jmenuje . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2012 15:33
 uz je to k mani draku
Datum: 24. července 2012 15:33
 hoj stando psal si tu že máš uravovaný karbec jestli ho ješt máš tak se ozvi Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 8:44
 Vždyť už sme si psali i na maila,čekal jsem až odepíšeš.....co se děje?
Datum: 26. července 2012 8:44
Posl.aktualizace: 24. července 2012 10:42
 je to polský takže nic moc prej to vubec není sladěný takže to pojede ještě hůř. Dej raději jak je už psáno podemnou origo válec čssr na výbrus je to mnohem lepší.
Datum: 24. července 2012 10:42
 dostat*
Datum: 23. července 2012 23:55
  nejlepši je dat origo valec na vybrus  nebo jestli chceš s fika nakyho teho kone napiš Standovy Hrbkovy
Datum: 23. července 2012 23:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,hele když se přechází na kvalitnější olej tak se mimo pístu a hlavy má vyčistit i výfuk.koleno a kanálek?Nebo stačí jen ty první dvě?A jakou by jste mi doporučili svíčku do Babetty 210?Nějakou do tohohle období.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:46
Jméno: bzonekpetr
IP: uživatel13743
 zdravim, asi pred pul rokem sem senal repliku válce s 3kroužkovým pístem, s 40mm velikostí nultého výbrusu a zvětšenými kanálky, byl trochu upravený do objemu. teďka se chystám na vybrus a myslíte jestli by do toho byl lepší 1kroužkový píst, pač s tím 3. se to docelůa rychle zajelo a tak jako tak to mělo vetší přítlak na stěnu, takže to neslo ty nevýhody... nemáte s tím někdo zkušenosti, díky předem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:36
Jméno: bzonekpetr
IP: uživatel13743
 Jo, jedná se o Jawa Mustanga
Datum: 23. července 2012 21:36
Jméno: Novaja
IP: uživatel11323
 Prosím nevíte někdo číslo ZELEN0 barvy na jAWA 550 pařez .... jinak mám rok 57  DíKY čus draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:32
Jméno: Novaja
IP: uživatel11323
 Špica - to je ono .... DIK MOC DRAKU
Datum: 23. července 2012 21:32
 Myslíš tohle ? RAL 6019 To by mělo být ono.
Datum: 23. července 2012 20:56
Jméno: Plecháč
IP: uživatel11323
 Zdravím draci,když jedu na 4 a dám tomu plnej kotel tak se mě to tak po pul minutě jak kdyby udusí nebo jak kdyby tam nestihal dotyct benzin nebo newm no ....... zastavim . a za minutu to nahodim a jedu . Nevite v čem je problem ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2012 12:17
 dírka ve víčku?
Datum: 24. července 2012 12:17
 jestli se nepletu tak hladina v plovákovce se udržuje sama takže problém bych hledal v kohoutku
Datum: 24. července 2012 12:07
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Kohoutek je jedna varianta, ten zjistíš vytažením hadičky a uvidíš jestli teče benzín, ale pravděpodobněji bude nízká hladina v plovákovce.
Datum: 24. července 2012 10:18
 Hledal bych problém opravdu v tom že nestíhá dotékat benzín. Zkus vyčistit, seřídit karburátor a vyčistit kohout. Nejspíš bude špatná gumička v kohoutku.
Datum: 23. července 2012 20:09
Jméno: Plecháč
IP: uživatel11323
 Zapomel sem dodat Jawa 250/559 Panelka
Datum: 23. července 2012 19:38
|



|