Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, mám doma jawku 250 kývačku pulbuben. S baterií chytne, světla jdou, ale na roztlačení bez baterie nechytne, co s tím ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel18650
 A nebo musíš dost vážit aby si zasednul dvojku pak odřadil jedničku ..... a když blafne naskočit,či rychle spojku,nesmí ti ujet  s plynem šnek (kolejka) je to razdva  Každý jaro oživuju mrtvou baterku roztlačenim. Žije "mrtvá" už pátej rok
Datum: 19. dubna 2016 21:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 všechny kývačky, péráci atd. s klasickým dynamem mohou jezdit bez baterie. ale to roztlačení ... jak píše standa - dynamo v pořádku, seřízený regler, spínací skříňka musí správně spínat a všechny dráty musí být zapojené. a pak s tím musíš docela utíkat
Datum: 18. dubna 2016 20:04
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Může být i v háji né že musí  sorry překlep
Datum: 18. dubna 2016 18:37
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 musíš tam mít baterku stále, musí být i v háji ale prostě bez baterky to nepojede, musí to držet okruh.
Datum: 18. dubna 2016 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 Seřídit rele a nebo doplnit do spínačky upadané drátky a nebo vyčistit ten růženec ve spínačce.
Datum: 17. dubna 2016 21:35
Jméno: J
IP: uživatel18646
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 13:13
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Lidi prachy mají, běžte se podívat v pátek do nákupáku a nebo na netu do inzerce. Tenhle zlatem fakt neplatí, nedohodli jsme se  Taky syslím, chleba to nežere a prodat či vyměnit můžu vždycky...
Datum: 19. dubna 2016 13:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já jak co... dřív jsem taky všechno syslil až do doby, kdy nebylo k hnutí... dneska už si nechávám jen to lepší+díly u kterejch vim, že je časem použiju... zbytek jde do světa nejlíp výměnou za mnou poptávaný díl, někdy prodej...
Datum: 18. dubna 2016 20:06
Jméno: XD
IP: uživatel16502
 Je to i dobou že hrají na to že lidi nemají prachy tak se na to chytnou já bych taky nedal ani otěrovou šponku
Datum: 18. dubna 2016 10:35
Jméno: svjirk
IP: uživatel18644
 Ahoj vsem borcum, \r\nNevim co me to popadlo, ale koupil jsem za nejaky kacky, pekelny stroj, bez papiru, chci ho renovovat. Vzpominky na me mladi. Jel jsem pro nej 150 kilaku, a doma pri rozebirani zjistuji, co mi ti bude jeste stat. No, ale k veci, ma na krku stitek psany v eng. Je to 20, r.v. 1967, stitek a motor souhlasi a motor kupodivu po nekolikatem proslapnuti dokonce vrcel. Jste tu sami znali borci, proto se chci zeptat jak ma spravne ta masina vypadat, kyvka, o te uz vym ze je ta sprav a, tak ten ram asi sedi na ten rok. le co dal, riditka, zrcatko (a),páčky, kohoutek na benzin, tachometr, blatniky, kryt retezu. Poradite prosim, jak presne vypadal kdyz ho vyrobily? Predem vam dekuji za vase reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2016 19:39
 Díky za reakci,
neuvedl jsem to hlavní, já jsem koupil kousek, který není v origo stavu, proto sháním informace a třeba i nějaké fotky, jak by měl vypadat. Na tom mém chybí revmaplechy, jsou jen jedny nebo jsou takové od roku, do roku a pak zase trochu jiné? Nebo třeba řidítka, co vím je několik typů a páčky mají být s objímkama nebo jsou napevno? Kryt řetězu zahnutý, nebo rovný? Na rámu je úplně zdeformované a částečně chybí místo kde má být připevněn pant sedla. ostatně jako na většině pincků. Pant jsem už koupil zde a až přijde tak budu modelovat, jen musím ještě někde sehnat nějaké detailní fotky.
Datum: 17. dubna 2016 19:39
Jméno: Honza
IP: uživatel18646
 Já teď renovuji 20 r 67 s angl.štítkem a než jsem brousil tak jsem si všiml jen toho co bylo jiného že byl nápis jawa 20 podtržený celý jinak tam není nic jiného
Datum: 17. dubna 2016 18:11
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den potrebuji spony na potah do pio . jsou tady na kramku ? nemožu je najít
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2016 16:11
 budou, jen cekam kdy,, asi tak do 10 dnu draku
Datum: 17. dubna 2016 16:11
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Nazdar, potřebuji radu. Pionýr likviduje svíčky (Brisk N15C, NGK). Za 14 dní 5 svíček. Výměna indukční cívky 8V, opět to udělalo, výměna kladívek, kondíku taktéž. Opravdu mám být na pionýrovi 8V nebo 6V? Kde hledat chybu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 18:50
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Pánové, děkuji všem za rady.....po výměně gufer je svíčka cihlové barvy, což předpokládám, že je správně....díky
Datum: 20. dubna 2016 18:50
Jméno: Honza
IP: uživatel18649
 Já bych tam dal 6v cívku. Já na ni jezdím.
Datum: 19. dubna 2016 19:29
 souhlasím se standou
Datum: 18. dubna 2016 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 Jak vše funguje jen likviduje svíčky tak prolíná gufero pod primárem.
Datum: 17. dubna 2016 21:38
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 jak poznat, že to žere olej? občas najdu kapky oleje u řadící páky...taktéž pár kapek jsem našel u magneta...
Datum: 17. dubna 2016 17:26
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Občas kape....
Datum: 17. dubna 2016 15:42
 poměr olej/benzín je dobrej... ale co bohatost? nepapká ti to olej z převodovky?
Datum: 17. dubna 2016 14:54
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Jsou černý....když se trochu obrousí, tak to zase chvíli funguje...začínám mít podezření na směs..ale jedu 1:33 na natural bez aditiv.
Datum: 17. dubna 2016 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel6173
 A ty svíčky nejsou náhodou černý?
Datum: 17. dubna 2016 10:34
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Nazdar ferdo měl jsem stejný problém u mustanga, pomohlo rozdělat zapalování vymýt složit a řádně seřídit, navíc jsem měl volný čep na kterým je kladívko a po opravě toho čepu a seřízení zapalování to přestalo a jezdí dál.
Datum: 17. dubna 2016 9:50
 Zdarec, najde se tu někdo z okresu Hodonín (Vracov...případně v okr. Hodonín), kdo by se mi podíval na předstih u picnka?
Díky Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2016 21:47
Jméno: Pepa
IP: uživatel18640
 čau sháním půlspojku?Kde ji seženu, je to na primár
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2016 4:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 O jaký typ moto jde ?
Datum: 16. května 2016 4:57
 ahoj prsím poradí někdo, na babetě 210 nejde mi jiskra čím to může být.děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2016 12:40
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když babeta stojí třeba 10 let tak hodně často zaoxidujou kontakty u tyristoru,stačí je očistit a je to OK
Datum: 16. dubna 2016 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel18642
 A než začneš přehazovat tyristor tak napřed vyluč chyby jako je vadná svíčka,fajfka,upadlej kabel či zkratovanej kabel od cívky v zapalování či snímače,pak zda je ok chcípák.... propípat je nejrychlejší ... tyristory odcházej,to je fakt,ale nemusí to bejt na 100% ... upadlá kostra na cívce a taky nedá jiskru ...
Datum: 15. dubna 2016 16:41
Jméno: Pepa
IP: uživatel18640
 máš špatnou tu černou krabičku vyměň ji a bude to jezdit
Datum: 14. dubna 2016 21:26
Jméno: david
IP: uživatel18636
 čau chtěl bych se zeptat jak vyměnit kladívko, abych nemusel rozladit předstih/odtrh, popř. jak ho ladit(nikdy jsem to nedělal) kladívko mám obroušené-vůbec se nezvedá, jiskru na hlavě dává, ale jinak nechytne
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2016 9:43
Jméno: standa
IP: uživatel18639
 Celé kladívko.
Datum: 13. dubna 2016 9:43
Jméno: david
IP: uživatel18636
 jojo, to už jsem pochytil z videí na YT, ale myslím že mám sjeté to kladívko, myslím že se tomu říká pertinax, jde ho vyměnit jednotlivě, nebo celé kladívko
Datum: 13. dubna 2016 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel18637
 Při výměnè kladívka s polohou statoru nehýbeš. Dáš nový kladívko a měrkou mu v horní úvrati nastavíš odtrh 0,4mm ... pokud nemáš měrky tak baj oko půl milimetru ... a nebo mezi kladívka v HU sevři petlahev ... to je šumák ... rámcově to bude seřízený aby to jelo ... kdyby to jelo blbě tak přidej desetinku. Pokud nevíš která bije tak vyhledej někoho kdo to umí.
Datum: 12. dubna 2016 16:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zkus si zout brusle , aniž by jsi rozvazoval tkaničky
Datum: 12. dubna 2016 15:11
Jméno: Záňa
IP: uživatel18633
 Ahoj, mají válce na fichtla označení z jakého tipu pochází ( 05 - 20- 21 ) ? Mám dva válce a jeden bude 05 a druhý asi 20.\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 6:18
Jméno: standa
IP: uživatel18634
 Ne. Bezpečně je poznáš. J05 má mini přefuky.
Datum: 09. dubna 2016 6:18
Posl.aktualizace: 15. dubna 2016 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel18642
 To je j05,kde je púvodní objem cca 7,5ml. Vycházeli jsme z předpokladu,že přiškrábnutim objem ještě naroste a když se pak upálí kroužek a o nějakou desetinu hlava srovná + vyhrabat spalovák tak by zas něco okolo 7,5-8ml mělo zůstat a mě to na 9,5:1 (geo) vychází. Na reálnej taky sedí - otrochu víc jak serie. Nechci aby to topilo. Dělal mi to před lety Frikulín. Leží v šuplíku snad 3 roky. Tak letos snad pojede.
Datum: 15. dubna 2016 14:25
 o kolik jsi tu hlavu utáh? mě to vždy topilo jak kamna a očekávání to nesplnilo. doufám že budeš uspěšnější
Datum: 15. dubna 2016 14:04
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 13. dubna 2016 6:26
Jméno: standa
IP: uživatel18631
 Ahoj. Na FB nemám moc čas... Info bude na rajčeti a nebo mail. Standa
Datum: 08. dubna 2016 21:19
Jméno: Zaplik
IP: uživatel18632
 To mě celkem zajímá, jen tak dále, dáváš nějaky info i na facebook že bych tě vyhledal?
Datum: 08. dubna 2016 17:32
 Zdar mám problem, když fichtla naklomim na pravou stranu tak se začne dusit a nejde do otáček, směs je v pohodě. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 20:24
 Děkuji ti stando, tohle jsem potřeboval vědět
Datum: 10. dubna 2016 20:24
Jméno: standa
IP: uživatel18634
 Budu se po stopadesátýpátý opakovat. 90% lidí má vysokou hladinu,zacpaný vzdušniky volnoběhu a tím i bohatej volnoběh. Samozřejmně to lze řešit tim,že se víc utahne šroub šoupátka,vše funguje,jen se to teplý občas tak divně zahltí při přidání a ubrání plynu atd ... protože je ten karbec navrženej pro "lidovku" tak tam prostě soudruzi něco udělali zjednodušeně (chybí seřízení směsi). Protože to dělá skoro každej fichtl tak se po desetiletí zažilo tvrzení,že je to u fichtla "normální" ... NENÍ !!! U tebe bude volnoběžná směs tak bohatá,že se to při naklonění doprava natolik OBOHATÍ že se to zahltí a chcípne. Muže ti i prolínat olej do kliky guferem. Paradox je,že když se vyladí na teplym motoru suprová volnoběžná směs tak to studený prostě nenastartuješ,byla by potřeba zavírací clona jak u čz 125/150 C. A pak najdi kompromis...
Datum: 09. dubna 2016 14:25
Jméno: Duše ze zadního kola
IP: uživatel16168
 * nakloněný
Datum: 09. dubna 2016 14:08
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora
IP: uživatel16168
 Jak myslíš , já jsem ti chtěl jen poradit.Fichtl nemá karburátor jako motorová pila , tudíš nebude bezpečně fungovat , pokud bude nakloňěný chápeš?
Datum: 09. dubna 2016 14:06
 Fakt ti děkuju za inteligentní radu... takhle to určitě být nemá proto se ptam jestli se s tím někdo nesetkal, přece víc hlav víc ví, tak nevím co tady valíš s medvedama
Datum: 08. dubna 2016 23:03
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora
IP: uživatel16168
 Protože s fichtlem nakloníš i karbec a ochudíš tím směs to je věda pro medvěda co žere med lesním včelám a popíchaj ho doprdele a chcípnou , protože jím upadne kus prdele se žihadlem
Datum: 08. dubna 2016 19:15
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Nedavno jsem dělal renovaci na jawě 20 a taky go motoru.Mam najeto cca 150 km od výbrusu a zdá se mi,že motor netáhne v nízkých otáčkách(nemá sílu),ale ve vyších táhne pěkně.Zapolko mam vape a karbec origo.nemáte někdo nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2016 14:07
Jméno: standa
IP: uživatel18631
 Malej předstih nebo vysoká hladina
Datum: 08. dubna 2016 14:07
 Zdarec lidi promínťe, že zase otravuji nedávno jak jsem taky řešil problém s tím prskání viz http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id269062.html tak tento problém cívkou nebyl vyřešen. Zde přikládám video https://www.youtube.com/watch?v=e59sPruUtYs&feature=youtu.be kde je slyšet co to dělá, začne to jakoby takhle prskat a přestane táhnout. Vše jsem vyměnil, ale nic nepomáhá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 9:27
 tak to nepomohlo....
Datum: 20. dubna 2016 9:27
 odtrh 0,4...kondíky mám taky odzkoušený aspoň 3...kroužky připečený nejsou a zajetý jsou protože ten válec má nějakejch 6000 km najeto a nikdy to nedělalo nedávno to začalo. Jinak ten válec jede nádherně táhne a vyjede semnou vše...zkusím ten odtrh trochu snížit na 0,35
Datum: 13. dubna 2016 8:29
 Tož, osobně bych to tipoval HLAVNĚ na nenamazaný kladívka(hlavně osička, když už, vačku také vzít vazelínou), zbytečně velkej odtrh(pružina na kladívkách nestíhá vracet, ale to by nebyla souvislost s teplotou), kondík(ale ten spíš vyplivne rovnou) a nebo hodně blbě nedosedající pístní kroužky(připečený? nezajetý?).
Datum: 13. dubna 2016 4:11
 Zdravím draci. Má někdo zkušenost se zkracováním bowdenu s lankem? Potřebuji zkrátit pouze bowden aby lanko bylo delší. Doufám, že jsem to popsal srozumitelně. Díky za případné rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2016 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel18631
 Jasný,budu to řešit taky kvůli dellortu 19.
Datum: 08. dubna 2016 14:06
 To Standa: šlo o to, přizbůsovit plyn.lanko Pio rychlopal pro karburátor Bing. Jinak bych to také neřešil a koupil nové. Jinak díky za rady.
Datum: 07. dubna 2016 20:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 postup, který popsal "m" je asi nejjednodušší, pokud nejsi zdatný páječ...
Datum: 06. dubna 2016 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel18628
 Vždy jsem toto řešil jen u "horších" lanek. Než fušovat nový tak koupim jiný který pasuje. A když už,tak to jde opatrně proříznout a odříznout flexou a nebo gumovkou. V případě že je na konci utržený tak lanko normálně zasunu do bovdenu,ten uříznu,zas vytahnu lanko a buď na něj dam utahovací váleček a nebo tam rozmáčknu příslušně velkou matici a doupravim ji. V době,kdy jsem ještě jako puberťák neměl zbytečný pade na lanko tak jsem furt upravoval lanka a rozmačkával matice. Člověk vařil z toho,co bylo doma. Dnes když něco odejde tak to po cestě z práce prostě koupim.
Datum: 06. dubna 2016 17:52
Jméno: skardas
IP: uživatel17641
 Díky za odpověď. Jednodušeji to asi nepůjde.
Datum: 05. dubna 2016 22:22
Jméno: m
IP: uživatel13882
 odřízneš plastový kryt, štípacími kleštěmi oddálíš kus vinutého drátu od kusu co zůstane a odštípneš ho. Pak ten kousek postupně roztáhneš štípacími kleštěmi (jednotlivé otáčky od sebe) a pak rozštípeš na kousky co odpadnou.
Datum: 05. dubna 2016 20:23
 Dobry den chcem sa spitať na Pioniery 555 ide do prevodovky 19 zubove koliečko kolikmy dolu a 18 zubové ide zasunuť do druheho hriadela kolikmy hore?Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel18628
 J555 = kolečka 19z obě. Takže jsou stejný. 3 kolikový.
Datum: 06. dubna 2016 15:58
 Krizit to praveze nechcem chcem to dat original len som si nebol isty ake tam majzvist tie koliecka.Teraz uz viem.Dakujem.
Datum: 06. dubna 2016 7:29
Jméno: jc3
IP: uživatel18115
 Nevím co vymýšlíš, ale obě kola musí mít 19z a tři kolíky. Cokoliv jinak není 555. Kolo 18z je z 05 a patří k němu kolo 20z. Pokud to chceš křížit, tak to není jen tak...
Datum: 06. dubna 2016 1:48
 Ahoj, našel by se někdo kdo by měl odvahu na výpravu na fichtlech? Déle jak 4 měsíce? ? Více zatím psat nebudu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 18:23
 To je přesně taky můj problém. Odvahu na výpravu mám. Jel bych třeba na 4 měsíce, ale problém je vždy v práci nebo rodině. Takových lidí je velice málo, kteří jsou bez závazků.
Datum: 19. dubna 2016 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel18628
Datum: 06. dubna 2016 19:06
 na me nekoukej,, dokud nepujdo udeti z domu,tak mi staci delat jednou za rok na babe na tri dny turu na sr,,, taky mi trvalo nez jsem nasel dalsiho draka co da litr za 3 dny na babe
Datum: 05. dubna 2016 16:34
Jméno: Kuba
IP: uživatel18385
 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda je výfukové koleno na pionýra 20 stejné jako na pionýra 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 10:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 není
Datum: 06. dubna 2016 10:03
 ahoj draci\r\nmám problém na babeté. jak přidám plyn tak mi praskají žárovky.\r\ndalší závada -jak nastartuju apřidám plyn tak jde do otáček,ale jak se rozjedu tak se začne dusit.poraďte prosím předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 14:11
Jméno: Mlíková čokoláda z Chomutova
IP: uživatel16168
 Jestli máš bábu 207, tak tam dej normálně 24v žárovky , fungujou tam úplně v pohodě , už s nima jezdím přes rok.
Datum: 09. dubna 2016 14:11
 diky podivam se
Datum: 05. dubna 2016 8:02
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Na praskající žárovky pomůže stabilizátor napětí. V druhém případě se podívej na hlavní trysku, není ucpaná ? Je karburátor dobře seřízený (bohatost směsi) a hlavně čisté kanálky . A co filtr vzduchu ?
Datum: 05. dubna 2016 7:50
Jméno: JiřinCH
IP: uživatel17864
Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to už bylo...
Datum: 16. května 2016 17:50
|



|