česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  473  474  475  476  477  478  479  480  481  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Ahojte, jaký benzín správně tankovat do Pionýra, když už není Special? Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
To je jedno co do něj naleješ. Speciál (91) je předepsaný palivo starších 4dobých motorů, které mají olověná ventilová sedla. Protože ve Speciálu jsou náhrady za dříve používané olovo, které zabraňují vytloukání ventilů na olověných sedlech. U originálního pionýra (2T motor) tam nalej co chceš a rozdíl nepoznáš.
 
 
Datum: 14. července 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby ses zeptal svého dědy, tak by ti řekl, že tam tankoval SUPER, což je dnešní obdoba NATURAL. Takže NATURAL 95 a nastav si horní mez předstihu.
 
 
Datum: 12. července 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se týká toho speciálu tak jsem slyšel že tohle palivo má tak malou výtoč že leckde tankujete obyč natural, stejně jeto s naturalem 91
 
 
Datum: 12. července 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky asi 15 km od naši vesnice je město a maj tam special ale nikdy sem ho netakoval vždy natural 95
 
 
Datum: 12. července 2012 12:04
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
:-D My tady máme ještě pořád Special 91 , já tankuju Special +M2T
 
 
Datum: 12. července 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel12134    
natural 95
 
 
Datum: 12. července 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Ahoj všichni, potřeboval bych poradit ohledně Pionýra. Můj problém je takový: Pionýr krásně chytne na první nakopnutí, poté ho nechám běžet na volnoběh a asi po 30 až 60 sekundách chcípne a pak už ho nenakopnu. Vyndám svíčku, nechám ho jakoby "vyvětrat"(asi tak třeba na hodinu) a poté ho zase nakopnu a proces se znovu opakuje dál. Předem děkuji za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Tak ted jsem to zase nakopl, přidávání plynu reaguje dobře a asi po minutě zase to chcíplo. Tak se mi zdá že po zahřátí válce to chcípne. Ted to nechám vychladnout a zkusím znovu nakopnout. Takže mohlo by to být pístními kroužky? Když sem pístní kroužky měl venku tak mě přišli dost roztažený, až moc...tak nevím..
 
 
Datum: 12. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
no a jak už ti ani tohle všechno nepomůže.. tak zbejvá jediná věc.. natřt na zeleno a hodit do kopřiv.. :-D BTW: možná pistní kroužky, ale to by ten válec musel bejt už hodně v hajzlu aby ti to delalo takovou neplechu.. :-D
 
 
Datum: 12. července 2012 10:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud pionýr běží tak kondenzátor to nebude . Kdyby nešel ani našlápnout ano to by pak byl třeba kondenzátor . Když to zavinuje ten výfuk a vyndal si ho tak ho vyčisti i s kolenem . Vypal ho a pak vše vyškrabej namontuj to všechno vyčisti karburátor taky musíš mít seřízenou hladinu dobře návod najdeš na jawa50.cz taky předstih zde hraje svou roly tak ho pro jistotu taky sešteluj svíčka pokud je nová tak doufám že si sklepnul kontakty na 0,5-0,4mm. Ještě k tomu benzínu olovo tam není potřeba lít stačí natural 95 a olej v poměru 1:30 olovo se lije do 4taktních motorů (což fichtl není) používá se do škodovek aby olovo chránilo sedla ventilů.
 
 
Datum: 12. července 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: Christian      E-mail:      IP: uživatel14119    
Jak ráno di to zkusit ted :-D :-D a pozdravuj sousedy ;-) :-D
 
 
Datum: 11. července 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
tyjo a víš že by to tím možná mohlo být? právě když jsem se díval na víčko od nádrže, tak je tam nějaký neoriginální víčko a pátral jsem po té dírce...a nikde nic. Zítra hned ráno vyzkouším :-D.
 
 
Datum: 11. července 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
jj nemáš zač.. ještě mě napadla taková blbůstka - dírka ve víčku na nádrži.. jednou jsem ji mel zacpanou a nejel mi ani za zlate prase.. :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
cívku ani kondenzátor náhradní nemám, ale pokusím se sehnat.. Už si nevím rady tak ještě zkusím tady tu možnost a uvidím. Jinak díky moc za rady, snad se to podaří rozšlapat :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
ted presne nevim jak se dava benzin uz asi rok spravuju fichtla takze sem nemusel cepovat.. skus treba jeste kondenzator nebo civku vymenit pokud más.. kdyby ti tekl prevodovej olej do válce tak by to dýmilo jak prase a dusilo se to..
 
 
Datum: 11. července 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Mohlo by to být benzínem? Koupil jsem Natural 95 ale nepřidal jsem do něj směs olova jak se prodává. Nalil jsem do něj jen litr na odzkoušení. Spíš mám obavy z té komprese. Po výměně gufer se to zlepšilo že jede aspon volnoběh, ale nevydrží. Výfuk jsem projistotu odmontoval, protože se zdálo že to zaviňuje právě on. Karbec vyčístěn,+nádrž,palivové vedení, svíčka nová... Kdyby to špatně těsnilo kolem kliky jak to poznám? Olej poteče?nebo to bude hodně kouřit z výfuku?
 
 
Datum: 11. července 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
ahoj, vyčisti výfuk + koleno,karbec,palivove vedeni zkrátka vše co jde.. sešteluj předstih a odthr a možná skus novou svíčku.. taky se ujisti že ti dobře těstí motor (neutíká kompres) a nebo nemáš špatnou směs benzínu..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Ahoj, rozpulil jsem na fíku motor a co nevidim.. oje sebou hazi sem a tam - jehlove ložisko v hajzlu.. chci se zeptat jak se to dá vyměnit.. vylisovat nebo vyklepnout nebo jak.. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14118    
Sám to asi určitě neuděláš, budeš to muset někomu dát na repasi. Zkus pohledat na netu, slyšel sem že to dobře dělá pan Padalík :-).
 
 
Datum: 11. července 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: Jurzek      IP: uživatel14115    
Zdravím, dostal jsem od strejdy Jawu 250/559 několik roků stála ve stodole tak mi ji dal. Snažím se jí oživit, vyčistil jsem karburátor, vyměnil svíčku, nastavil předstih. Chytne hned na poprvé, na volnoběhu jede normálně, ale když přidám plyn tak to hned dusí a chcípá. Už nevím co s tím zkoušel jsem něco na netu najít, ale nic jsem nenašel. Nevíte co by s tím mohlo být ? Já mam podezření na karburátor. Všechny rady uvítám Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tak ještě by ti jedině mohla špatně těsnit hlava nebo momou být už špatná gufera, někdy to bává předstihem ale jetsli jsi ho šteloval tak asi ne, jestli nemáš tak dej jehlu na druhý zářez zhora a zešteluj si bohatost směsi
 
 
Datum: 13. července 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: Jurzek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže zkoušel jsem kompletně rozebrat a vyčistit karburátor i výfuky sundat, ale bez výsledku. Pořád když přidám plyn tak to dusí. Sice mě to pustí do čtvrt plynu ale to je vše. Teď už fakt nevím co dál vyzkoušet.
 
 
Datum: 12. července 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel13814    
hele měl sem t samý a nakonec sem vzal karbec d šroubku rozebral a kompresorem pod pořádným tlakem sem profoukal všechny kanálky a prostě všechno.Jinak karbon ve váci a na pístu u tohodle motoru na to moc vilv nemá.pojede to hur ale pojede.
 
 
Datum: 11. července 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
V PRVE RADE bych to skusil projet bez výfuku a pokud to pofrci tak je chyba tam..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Chudá směs
 
 
Datum: 11. července 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: Jurzek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě vyzkouším, co jiného mi zbývá :-) ale ještě co mě napadá jestli nemám špatně nastavený poměr vzduchu s benzínem . Nevíte může to být i tím ?
 
 
Datum: 11. července 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo potom skus zkontrolovat vzdalenost elektrod na svíčce a vičistit kohoutek jinak me uš nic nenapadá :-D
 
 
Datum: 11. července 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tam je hladina pevně daná to se nenastavuje ale může to být zakarbonovaným výfukem popřípadě hlavou a pístem zkus to vyčistit
 
 
Datum: 11. července 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jurzek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzduchový filtr a ventil plováku mam vyčištěno, zkoušel jsem i bez vzduchového filtru a žádné změny pořád při přidání plynu se to dusí, ale zkusím tu hladinu nastavit.
 
 
Datum: 11. července 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau , skus , vičistit vzduchovej filtr pak taky ventil plováku a nastav hladinu
 
 
Datum: 11. července 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: karlson von banhof      IP: uživatel14114    
Zdravim chci se zeptat jak se připojuje VN kabel k zapalovací cívce na ten hrot co je tady nakrámku na Stadion S11. Kdyby jste měli někdo fotku toho spoje bylo by to ideální. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 9:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. července 2012 9:58
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
ahoj, já jsem to tam napájel, omotal izolačkou a mám po problémech ;-)
 
 
Datum: 11. července 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
zdar u kámoše spravuju fechtla 05 a nejde cvakat kvalty nechi to hned půlit mohlo by to být rozladěnym automatem nešlápnout de normálně díky moc za všechny odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: premysl      IP: uživatel13452    
nejspíš prasklá pružinka v řadícím automatu to bez rozpůlení nespravíš
 
 
Datum: 12. července 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
jo jo to já vim ale neměl sem už čas se na ně kounout a tak jestli tady ta možnost nebyla..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se nahoře jak jsou ty dva šrouby který držej automat jestli jsou oba pořádně dotažený někdy se stane, že jsou povolený a neřadí to.
 
 
Datum: 11. července 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobry den.Prosim o radu mam pionyra a udelal jsem GO + vybrus.Vse ok akorat mi pokud jedu ted pri zajizdeni ctvrt plynu tak motor jako by vynecha sem tam to poskubne.Musim pridat.plnej plyn a pak se to rozjede.Napada nekoho neco?novy plovak.svicka.jehla.uzaviraci ventil paliva.hladina ok.trysky cisteny.dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
jestli jak píšeš zajíždíš, tzn hodně oleje v benzínu a bohatá směs, tak se to prostě zahlcuje, pokud nemáš jinej problém, je to normální, zvlášť čtvrt plynu je přechodovej stav a tam je to znát ještě víc..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel12770    
Tak jestli je vsechno OK. Tak to bude predstihem. :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, s mým pionýrem se děje něco, co si nedokážu vysvětlit. Jel jsem se poprvé po oživení projet. Přijel jsem domů, nechal jsem ho ochládnout a schoval. Druhý den jsem však nemohl protočit s motorem. Nešlo to ani přes páku, ani na roztlačení. Tak jsem sundal víko, nasadil na primární kolečko klíč a krásně jsem s ním otočil. Po složení bylo vše v pořádku. Projel jsem to, ale když chladnul, tak jsem párkrát sešlápl páku. Dnes jsem se jel projet, poté jsem to zase nechal vychladnout. Tentokrát jsem ale páku nesešlapoval. No, a když byl motor studený, zase s ním nešlo otočit. Nevíte, čím to může být ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: Lubas59 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřídít spojku - moc prokluzuje
 
 
Datum: 12. července 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: kipr      IP: uživatel14116    
klouze ti spojka
 
 
Datum: 11. července 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
hledej chybu v necem jinem.. a pokud vyskousis vsechno a nepomuze tak rozpulit motor..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: fišta      IP: uživatel12545    
cau, mam na mustangovi seřízenej volnobeh na zahřátim motoru , ale když je studenej tk ho nakopnu a má hodne otáček když je uberu tk potom to zase má malo když je zahřátej co stim dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 1:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
To si zvykni, vdycky to bude mít na studeném motoře vetší točky... Proto nakopnout a vyjet :-)
 
 
Datum: 12. července 2012 1:36
 
 
 
 
Jméno: Barty      E-mail:      IP: uživatel11090    
Zdravím, skládám motor jawa 550 pařez a chci tam zkusit dát lamelu ferodo jaký se tam má dát převodový olej?Nebo má s tim někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
feroda jsou dobrý mám je i ve fichtlu výkon 5,5 koně a spojka neklouže :-) převodovej olej stačí klasickej gyrol 80 nebo 90 ;-)
 
 
Datum: 11. července 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: damian23      E-mail:      IP: uživatel14112    
Čau lidi mám mustanga 23 a když naliju benzín do nádrže a mám vypnutí kohout aby netekl benzín tak je přepad a teče moc koupil sem nový plovák a nový ventil na načepovaní nevíte co s tím muže být? díky za odpoved damian23 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
co myslis tim ventilem na cepovani ? skus rozebrat kohoutek a vymenit gumku..
 
 
Datum: 12. července 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel13814    
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 14:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je už psáno je to di blasi asi něco z itálie ale je to mazec :-D :-) dyš tak to hod i na jawamanii tam bude třeba někdo vědět
 
 
Datum: 11. července 2012 14:10
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel13453    
Caute draci skusal niekto zapojit chcipak (myslim ten normalny nie dekompresor) na babettu 207 pretoze zo schem co som nasiel na internete treba napojit kabel na chcipak na tyristor pod pismeno "G" tak ako je to na 210 ale chcem sa opytat ci sa takymto zapojenim nieco nestane tyristoru ci je to vhodne aj na 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Já jsem to nezkoušel, ale přímo udělal... zapojít to jak na pinckovi...
 
 
Datum: 11. července 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
Mám taky elektrický chcípák a funguje parádně. Ale mám i dekompresor- lépe to s ním startuje :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel14108    
Já si ted nejsem jistý ale myslim že je to na tyristor na písmeno G a ukostřený a funguje parádně....
 
 
Datum: 11. července 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau.. taky to mam udelaný na el. chcípák... Mám od vypínnače nataženou kostru k indukčce ... :-) slape to parádně...
 
 
Datum: 11. července 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
pro jubku: Jakej myslíš filtr ten co se dá koupit tady?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 12:36
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
pošlu ti na mail ten co jsem si koupil :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 12:36
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_45%C2%B0_rms2.html něco podobnýho ymslim že ho mám tady na profilu na fotkách ... ale ej to asi 2 roky to sem sotva fichtla seridil.... Hele na silnici by mi to nevadilo ale na pole ... ono to bylo mokrý od benálu a chytal se na to strašne prach.. musel bych ho po každý jízdě mejt :-P .... ale vypadalo to pekně a zvuk to mělo krásnej.. až moc... bolela me z toho hlava když sem ejzdil třeba hodinku :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nevíte čím to je že mi nesvítí přední světlo ale jen zadní?Žárovka je v pohodě prostě to zničeho nic přestalo svítít.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14110    
nebo to taky dělá špatné ukostření
 
 
Datum: 11. července 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
jj na cívce v zapalování
 
 
Datum: 11. července 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš jako na světelné cívce na zapalování?
 
 
Datum: 11. července 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Zrovna ted'ka jsme to řešili na Mustangu zničeho nic přestali svítit světla bzučák taky nešel , no a bylo to drátkem dole na cívce , vypadnul z kontaktů
 
 
Datum: 11. července 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, chystám sa na výplet kolies na fichtla, ale potrebujem poradiť, či tie ,,nyple,, treba potom z vnútra zaliať nejakým lepidlom, alebo niečím podobným. Ak máte nejaké skúsenosti, na čo si dať pozor pri výplete, budem vám povďačný. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až to vypleteš,musíš ty konce špic co vyčuhují z niplu obrousit jinak ti propíchají duši
 
 
Datum: 11. července 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14111    
přes niple přijde ochraná guma
 
 
Datum: 11. července 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Zdravim potřeboval bych poradit chtěl bych něco na dojižděni do práce od jara do podzimu a nevim jaká motorka by byla proto vhodná potřebuju aby byla spolehlivá měla malou spotřebu levny ND a aby byl vykon dostačujici nepotřebuju aby buhvijak vypadala jen abych sni moh jezdit tam a zpět 18km měla by stát do 10000kč za radu děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych se klonil k simsonu nebo klasika 350tka 638 :-)
 
 
Datum: 14. července 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Mám řidičák A na neomezeny motorky ale chtěl bych něco do 350ccm kvuli pojistce
 
 
Datum: 12. července 2012 12:36
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bral bych ČZ 175/477....... Pokud máš na to ŘP...................
 
 
Datum: 11. července 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
v 50cmm Jawa betka nebo simson v dobrym stavu
 
 
Datum: 11. července 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jakou skupinu řp máš na motorku ?
 
 
Datum: 11. července 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Vždycky jsem všechny problemi vyřešil ales timhle si už nevim rady.. :-D Motor po "GO" . Nejsou nový ložiska atd... jenom nová spojka, všechno bylo ve skvělym stavu.... No... Seřídil sem to, nappoprvý chytnulk i po 4dnech a drcní taky chytal, jezdil jako kráva, jenom ve vysokejch otáčkách jakby nestíhal.... No.. 6e to jedu projet, krásne to jelo a a si po 2 KM to začalo "brzdit" moc se mu enchtělo,, dla sme za 1 vyjjel sem ten kopeček a jedu na rovince, Sotva se vytočila 2 dal sme za 3 a vubec. i když je to trocu z kopečka. Na druhym fíkovi to jedu za 3 třba 65 .... No a nakonec to začalo brzdit... jako kdyby se to zadíralo. Dal sem mu plnbej kotel a brzdilo to jeste víc. . Tak sem ti zastavil a otevru soupátkou a v karbeci a v kolenu bílej dým.... tak si rikám TVL to je c pici :-D .... No... Prošlápnout šel skvěle všechjno. ale enchytl. Na roztlačení mi pak chytnul asi po 10 minutách po 2ti metrech. A jelo to aby se enřeklo .. sotva sem mohl dát za 2... On taam nebyl myslim novbej výbrus ale píst v tom válci byl celkem dost natesno... ale bezel krásně... Olej tam byl, předstih sem šteloval asi 14 krát už dohrmady, karburátor... hladina je OK, trysky taky..... jenom se musim přiiznat, před tim než se to stalo tak sem projel kaluží...spíš blátem a nemám filtr, protože s filtrem se to strasně dusí, tak jeslti to nemohlo udelat bláto..... kdyžtak jeste připíšu kdyby neco bylo potreba..... jeste mě napadlo dáva jsem silikon pod válec, tak jeslti se nemohl pálit že třbe vlítnul do spaláku a to by vystvetlovalo to vynechávání ve vyších otáčkách. že by byly přicpaný přeppuštáky.. Dík zatim aho draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja sa obávam že ti nepomôže nič iné len výbrus...Ak ti fichtl šiel dovtedy dobre, kým si prešiel kalužou, tak je po valci. Cez difúzor karburátora sa ti dnu dostal bordel a urobilo ti ryhy (skalky, piesok atď) a cez ne ti utekajú tlaky. Skontroluj to, nič iné to nebude.
 
 
Datum: 11. července 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže zaprvé sundej hlavu a válec, silikon ať jde pryč hod tam jen těsnění s vazelínou a zarovnej nerovnosti, vylešti kanálky a propláchni. Zkontroluj píst aby byl šipkou dolů a jestli není přidřený. V hlavě vyčisti spalovák a zabruš zabrušovací pastou na ventily. Přetěsni karburátor a seřiď hladinu, vyčisti trysky a zkontroluj výfuk aspoň koleno. Pak to zkus nahodit, pokud se to bude dusit zkontroluj jehlu a tu plovákovku, připadně předstih a odtrh. Pozkoušej taky různé svíčky a zkoušej tam dávat ten filtr, protože jezdit bez něho je risk (obzvlášť pokud jezdíš na polňačkách). JE důležitý mít všecko v cajku (hlavu válec výfuk) a pak budeš vědět že chyba je buď v zapalování nebo karburátoru nebo v benzínu (moc oleje). Pozkoušej a uvidíš...
 
 
Datum: 11. července 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemyslis takovej ten dobrej filtr jak se dá přímo na karbec ? :-Dten je pekne na hovno :-D ja ho měl a po 10 minutach sel pryc :-D
 
 
Datum: 11. července 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
Jezdit bez filtru je docela riskantní :-) rnMe se pionýr s originálním filtrdomečkem nedusí ale bez něho jede jak šílenec..(filtr v domečku byl nedavno vyměněn)rnKoupil jsem si "tuningovej" filtr :-D zítra mi má přijít tak ho otestuju :-) napíšu jak to s tím šlape :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odlad to aby to jelo i s filtrem jezdit bez filtru jak si se přezvěčil je na hovno.
 
 
Datum: 11. července 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky si to myslim... ale jde normálně protočit.. tak třeba ložiska že by se to dostalo do nich,,, coo by to tam jinak udelalo... když to neni zadřený... jo a jinak co když se to dusís tim filtrem... nevimm cim to muze bejt
 
 
Datum: 11. července 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sázim na to bláto bude to ve válci když nemáš filtr. sundej válec a uvidíš.
 
 
Datum: 11. července 2012 9:32
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Prosím poradte na ten dotaz co sem psal včera. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
aha, tak ty si jinaci magor.. :-D proc sem nenapises ten dotaz znovu ? urcite se nekomu chce hledat tvuj dotaz ze vcerejska.. :-D
 
 
Datum: 12. července 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro ty co maj FACEBOOK... fotka pobavila :-D prvni školni fotka co stoji za to! .. tady je https://www.facebook.com/photo.php?fbid=407650679272694&set=a.407648355939593.81816.227840210587076&type=1&permPage=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je mazec! :-) :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
fakt dobrá ale tohle by asi naše třídní nepřežila..:-D
 
 
Datum: 11. července 2012 8:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel13925    
paradni napad
 
 
Datum: 10. července 2012 23:27
 
<  473  474  475  476  477  478  479  480  481  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 10:28:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu