Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawak
IP: uživatel14082
 Zdravým když mám na Jawě 21 značku ale nemám technický průkaz dá se obnovit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 14:24
 Kdyby to tak šlo
Datum: 07. července 2012 14:24
Jméno: Dominik
IP: uživatel14088
 Zdravím, chci na mojí ČZ 175/487 jednou provždy vyřešit problémy s dobíjením a to tak, že koupím polovodičový reguláror napětí, pravděpodobně ten od AEV. Chci se zeptat jestli ho někdo používáte, jestli je to dobrá volba, nebo máte nějakej lepší typ? Potom když už bude konečně číza dobíjet, pokud se nepletu měla by jít roztlačit i s uplně mrtvou baterkou, je to tak? Nebo bez buzení dynama prostě nechytne? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 1:54
Jméno: Dominik
IP: uživatel14101
 Konečně jsem se sem dostal. Diagnostiku dynama jsem dělal, kontroloval jsem rotor jestli nemá kontakt někde kde nemá (zkoušečkou mezi vinutím a komutátorem) potom to samý s cívkama statoru. Uhlíky jsou dobrý, stejně sjetý a nevisej. Navíc problém byl v tom že napětí na baterce při nastartovanym motoru hrozně lítalo, nedělalo problém dobíjet do ní klidně 14V, nebo v některejch otáčkách nic.
Ještě co se toho startování týče, tak když tam dám baterku která bude vybitá, ale ne uplně mrtvá (bude mít třeba 4 volty) tak to přece musí jít s funkčním dobíjením roztlačit ne?
Vape bych bral hned, ale nechce se mi cpát do čízy za 3k zapalování za 4, možná třeba časem.
Datum: 09. července 2012 1:54
Jméno: Bína
IP: uživatel14098
 Kup si vape a máš pokoj, mám ho na 250ce, jezdím bez baterky, najeto na vape asi 7tis. bez problému. Nebo zapálko z fichtla, ale méně světla.
Datum: 08. července 2012 21:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že ten regulátor je jen náhrada původního mechanického regulátoru, s mrtvou baterkou nenastartuješ...
Datum: 08. července 2012 0:54
 a jak víš že máš v hájí zrovna regulátor? provedl jsi vubec diagnostiku celého dynama když hned deš kupovat AEV ?
Datum: 07. července 2012 0:52
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 je nejaký znatelný rozdíl v pevnosti ve špicích M3 a M3.5 . jenom takový dotaz chcu dělt cross pincka a tak se ptam dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 10:45
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 na fíkovi mám 3.5 od sesy a bez problémů.....nemůžu si stěžovat
Datum: 07. července 2012 10:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 možná to bude trochu znát ted nevím co se dávalo na ty poslední pionýry (77-82) ale vím že to byly ty silnější dráty a stály úplně za ho*no praskali jak prase asi nějakej špatnej materiál
Datum: 07. července 2012 9:28
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 ČAU, mám problém s pionýrem pořád mi zdechá na volnoběh i když ten šroubek uplně zašroubuji, za studena se to ještě dá ale za tepla je to hrůza, protože mám vždycky uplně horký to koleno co je na něm karbec, a ještě když přidám plyn se zadušuje, zkoušel jsem nov těsnění, výfuk vyčistit ale nepomohlo to tak se ptám díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 14:17
 představ si že aj jo!.. Bože péro nekam strč
Datum: 07. července 2012 14:17
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo píchlý kolo taky poznáš podle svíčky...máš už vyběhaný šoupátko a ten šroubek je v něm otlačenej a šoupátko se nezvedne ikdyž ho zašroubuješ takže ti to nedrží volnoběh jinak s tím dušením ..koukni na předstih
Datum: 07. července 2012 9:31
 skoro všechno poznaš podle svičky
Datum: 06. července 2012 23:05
 volnoběh se šteluje za tepla! a seřid si hladinu karburatoru.. těsneni u vyfuku ti prt pomože protože to jede aj bez nej  a je to automaticky že se ti koleno zahřeje kdyš motor jede  mělo by tam byt asi 3-4mm klusty těsněni aby to nepralo tolik tepla..
Datum: 06. července 2012 23:00
 Čau draci.. nepatři to sem ale nevim kde se zeptat.. možu dat podsviceni na auto slyšel sem že nemožu dozadu tak nemožu ani na boky a dopředu? ani kdyby sem tam měl silny odpory aby to svitilo malo? popřipade kam to možu nemožu všude dat (omlouvam se za nakou chybu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 23:23
 tak ani ale kdyš to tam nemože byt :/ a pojedu s tim na technickou to asi s tim neprojde  .. a je to Microcar davam ho do tuningu vim že to je plečka ale nic to nestalo
Datum: 07. července 2012 23:23
Jméno: Davis
IP: uživatel14074
 zase tolik prace to neda a vypada to celkem pěkně...na jake auto to chces ?
Datum: 07. července 2012 19:53
 aha tak nevadi stejne by to bylo k ničemu moc prace.. diky
Datum: 07. července 2012 14:14
 nesmíš to tam mít vubec.. ani když stojíš.
Datum: 07. července 2012 10:51
 aha diky.. a kdyby sem to měl zapli jenom kdyš by sem stal možou neco udelat?
Datum: 07. července 2012 9:19
 nemá to homologaci a neni to u nás ani povolené takže nikde... teda mužeš ale nesmí tě s tím viděl zelení (modří)
Datum: 07. července 2012 0:54
Jméno: simson
IP: uživatel7849
 Ahoj draci chci dát do síma 70 ccm nevíte kde to sehnat popř:odkaz.Díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2012 11:45
 te d to řeším kamaradovi je to pilot vrtulniku a ted davame jawi do kup jako koníček ...ve votích sem si zajistil přestavbu ale mínus je cena 4300 jen díli.....mi do toho jdem ale počítáme s prací motor 6 8 tisíc....s tim že je vše nové možná polské ale snad tam bude i zaruka....peníze sme už odrostlý..a todle je jako na blbnutí....jinak to je palba ....myslim...jinak ti víc povim na meil...
Datum: 08. července 2012 11:45
 Koupil bych určitě něco z normálního krámu. Jen teda nevim,jak moc to bude fungovat. Teď se mi tu vyskytnul jeden válec ze simsona na úpravu a sací kanál je dost oříšek.....pro origo 16mm karbec je perfektní,ale větším karburátorem ho nelze osadit,protože celkově plocha sacího kanálu uvnitř je malá.....vstupní otvor lze rozšířit jak pro 17,5mm karburátor,tak pro 19mm karburátor bez problému,ale to je jediný co se bez nějaký další úpravy dá udělat a je to v podstatě k ničemu....já neměl na výběr a prostě ho vybral až do válce....ale na úpravu to neni nic jednoduchýho.....nevim jak to maj řešený ty všemožný 60ccm a 70ccm kity kde doporučujou 19mm karburátory,ale obávam se že to nemaj řešený nijak......takže je to všechno fake....možná se pletu,možná ne....nejsem odborník přes simsony a jejich kity.....taky sme na fichtlpokecu....možná někdo ví víc.....nelze soudit podle jednoho válce.....toť ode mě asi vše....určitě bych si nechal ještě poradit na nějakym simson fóru...
Datum: 07. července 2012 20:28
 je toho plny aukro ale tam by sem to nekupoval (polsky sra*ky s tema to jede nic a nic to a nevidrži) rači si najdi nakej upravenej origo valec a nech si ho dat na vybrus jestli bude ve špatnym stavu
Datum: 06. července 2012 23:03
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 ahoj , myslíte že by se todle uplatnilo na mustangovi ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 20:28
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 aha tk díky
Datum: 06. července 2012 20:28
 Leda, že tam máš baterku, jinak ne
Datum: 06. července 2012 20:25
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kabel_pojistkova_skrin.html
Datum: 06. července 2012 20:17
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj draci.
Seřizoval jsem na mém pionýru spojku a dělal jsem to poprvé tak nevím jestly jsem neudělal něco špatně 
Vyndám svíčku dám neutrál zmáčknu spojku prošlápnu nakopávačkou a motor se neprotáčí.
Dám jedničku zmáčknu spojku a pionýr jde otrochu huř tlačit než na neutál.
Nastartuju motor,dám tam jedničku pustím rychle spojku pionýr jede po zadním  ne kecám trhne mi to s řidíty a chcípne 
Je všechno oukej? jo ještě když pouštím spojku a rozjíždím se tak zabírá až skoro když pustím páčku
díky a at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 9:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no v podstatě to máš v pořádku..
Datum: 07. července 2012 9:33
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 to jsem popsal ja se to chová né ja jsem to dělal
Datum: 06. července 2012 22:12
 tenhle postup mi připadá jako šroubovat šroubky na vypínač v masce lopatou.Podaří se to ,ale nadupeš se strašně.jsou daleko jednodušší a rychlejší a přesnější způsoby ne?
Datum: 06. července 2012 21:26
Jméno: jawa
IP: uživatel1723
 čus, mám jedno rychlostní babetu a nejde do otáček, prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 7:38
Jméno: jawa
IP: uživatel1723
 ve vejfuku neni tlumič, myslíte, že to bude tim ? a taky plyn má strašně krátkej chod, ale o nic se to nezasekává a co má kámoš 210tku, tak na ní je karburátor stejnej, ale plyn má dlouhej, je to divný...
Datum: 07. července 2012 7:38
 o kolik otáček máš povolený šroub bohatosti? má být asi o 340° .. a hlavní je mít čistý vzducháč a hlavně ho tam mít protože bez nej to nejede
Datum: 07. července 2012 0:57
 Jak psal kolega níže,nejspíš to muže být ten karbec,nebo výfuk,stou svíčkou to nebude zase taková hovadina,ale zase s tou jsou spíše problemy,když tito nestartuje
Datum: 06. července 2012 20:30
 zasranej vejfuk, karbec, předstih ... ted mě už moc veci nenapadá... svíčka to je asi hovadina.. jeste muze bejt hodne oleje.. taaky se mi to stalo
Datum: 06. července 2012 20:23
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 Dotaz pro SESU je možné že jsem tady ještě včera večer viděl pouzdro zadní kyvky na pionýra ? nemyslím celek ale jenom tu gumu ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 20:15
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 to sou hajzli ..... ale mě se fkt zdálo že sem to tady večer viděl no asi ne .... a bude tam pasovat treba nejak z té babetty ?
Datum: 06. července 2012 20:15
 zadnej sesa nic takoveho nenapsal,,to se mi nekdo plete do cesty,, ja mam jen komplety s cepam a silonovych pouzder,,gumove pouzdro nemam a nikdy neblo a nebude,,,teda vyhledova nebude
Datum: 06. července 2012 19:48
Jméno: SESA
IP: uživatel13570
 Ano draku, možné to je, ale uš došly, další várka bude brz y a objeví se v nabítce.
Datum: 06. července 2012 18:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel1723
 čus draci, mám jednorychlostní babetu, uplně tu nejstrarší a nějak to nechce jet, asi špatnej předstih, jestli někdo víte jak na to, pište.... a má to stejnej karburátor jako 210 ? jestli jo, tak je to divný, protože plyn má strašně malej chod, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 12:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel1723
 jo a ještě tam je cívka z dvourychlostní, tak jestli to vadí nebo nevadí...
Datum: 06. července 2012 12:45
 Ahoj, je tu někdo, kdo má zkušenosti s úpravou karburátoru z pincka pro závodní účely? Jde mi hlavně o zvětšení difuzoru, jak to technicky provést? Pokud má někdo nějaké zajímavé poznatky nebo nákresy, tak bych byl rád, kdyby se o ně podělil.  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 22:05
 Hoj stando prosímtě je ještě ten karboš volný já bych ho bral jenom co všechno je k tomu potřeba (třeba věčí sací kanál) a bylo by to aji z upravovaným kolenem???Díkes
Datum: 13. července 2012 22:05
 Vim o způsobu jak na to,ale neni to úplně jednoduchý a chce to bejt sakra přesnej a nejlépe si udělat přípravek. Aby se karburátor mohl projet nahulváta 18,5mm výstružníkem tak je potřeba vylisovat/vyklepnout komínek/trubici pod jehlou.....ke komínku se dostaneš tak,že se tam zespoda provrtáš a nebo odbrousíš tu kapičku.....pak se vyklepne komínek a karburátor se upne pod vrtačku....napřed si vystředíš upnutí 16,8mm vrtákem,pak sjedeš stolkem dolu,vrazíš tam 18,5mm výstružník a opatrně to projedeš.....je nutné karburátor upnout přesně a festovně.....každý uhnutí stranou znamená,že ti uhne díra uvnitř.....pak přepiluješ hranu v difusoru aby tam byl volnej přechod jako předtim,srazíš hrany okolo šoupátka,provrtáš vzdušnik volnoběhu na 0,8mm vydloubneš dirku od volnoběžný trysky co je za šoupátkem a šoupě zkrátíš zezhora o milimetr....pak do díry vzniklé pod komínkem jehly vytočíš závit M4 a zalepíš tam krátkej šroubek....délku šroubku je nutno ozkoušet,nesmí do něj narážet jehla ve spodní poloze....pak zaklepnout komínek jehly....pak si mužeš ještě rozšířit palivovej ventilek a kanálek od plováku k hlavní trysce....několik jsem jich dělal....několik jsem jich zkurvil...neni to jednoduchý....kdybys měl zájem,tak tu mam hotovej jeden na 19mm ale malinko mi uhnul a má nějaký další drobný vady,nemělo by to snad vadit...ale nemam to ozkoušený....nechal bych ho výměnou za origo !českej! starej karbec a dvě stovky....
Datum: 07. července 2012 14:03
 Slyšel sem o tom ale že je to velka prace a malo kdy se to povede udelat.. jinak vubec nevim jak se to dela
Datum: 07. července 2012 10:01
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdar, potřebuju pomoc, chci vyměnit ložisko z pravého víka (víko zapalovaní), to, co je u řetězového kolečka, ale nevím jak ho mát dostat ven? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 20:32
Jméno: T
IP: uživatel14087
 Nahřát a klepnout anebo navařit matku a pak to přes něco s dírou vylisovati..
Datum: 06. července 2012 20:32
 kecá kraviny, normálně to víko polož na kamna, nebo el. vařič, nahřej ho a pak snim klepni třeba o kus dřeva, mělo by samovolně vypadnout.
Datum: 06. července 2012 14:02
Jméno: gogo258
IP: uživatel12510
 Pokud mne paměť neklame, (bo sem to už dlouho nerozdělával, případně se omlouvám) tak je tam gufero, pod ním je ségrovka a pak je postup stejný jako u karteru.
Datum: 06. července 2012 13:33
 Pokud už máš motor vedví, tak je tady v sekci dílnička stahovák vnitřního ložiska, nebo je možné dovnitř ložiska přivařit šroub a pomocí něj ložisko vytáhnout.
Datum: 06. července 2012 13:09
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Myslel jsem víko zapalování, NE pravý karter
Datum: 06. července 2012 13:07
 Obě ložiska na klice jsou nasazené zevnitř, tudíž je potřeba rozpůlit motor.
Datum: 06. července 2012 13:02
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 06. července 2012 11:17
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Datum: 06. července 2012 11:17
 Zdravím. Potreboval by som poradiť s mojou jawou 350/640. Často musím dobíjať baterku. Keď som to včera pozrel bratom a pomerali sme dobíjanie voltmetrom tak nám vyšlo, že keď ide mašina na voľnobeh so zapnutými svetlami tak na baterke bolo okolo 11V ale pri vyšších otáčkach klesla hodnota na 7V. Je to zvláštne. Povedal by som že by to malo byť naopak. Stretol sa už niekto s niečím takým? Za prípadne informácie vopred ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 20:02
Datum: 10. července 2012 20:02
 Při běžícím motoru a rozsvícených světlech by se mělo napětí na baterke pohybovat v rozmezí 13,5-14,4 V. Pokud ti to dává nejprve 11V a při vyšších otáčkách 7 tak to způsobuje vadný regulátor napětí.
Datum: 10. července 2012 19:58
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Ahoj, mám legislativní dotaz. Zastavil sem u dopravní nehody, kde byla sražena motorkářka.Šel sem poskytnout první pomoc, viník nehody ujel.Byl u toho pán, kterej byl u toho když se to stalo. Viník nejdřív odbočil do uličky, pán ho viděl jak od tamtud odjíždí, to už na místě ale byli další lidé, kteří naši pomoc převzali, paní byla při vědomý, sedly sme s pánem do mýho auta a jeli za ním.Opsali sme si číslo SPZ a vrátily se na místo nehody, to tam akorád přijeli policajti.Po jejich příjezdu sme si všimli přední SPZ která mu tam upadla, souhlasila s číslem který sme si opsali ze zadní SPZ. A k mýmu dotazu, když sem jel za ním, dopustil sem se přestupků ze kterejch se nevykecám, ve správním řízení to budu muset popsat. Předjížděl sem v místě, kde byla plná čára a v protisměru dva pruhy, bylo to v obci a dva pruhy tam byli kvůli stoupání.Jinak prázdná rovná, přehledná silnice, ale předjíždět sem tam prostě nesměl.Bylo to kolem půnoci.V tom místě sem se pak i otáčel, když sem se vracel na místo nehody. Můžou mi za to ve správnim řízení něco udělat? Nebo se to dá brát třeba jako krajní nouze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 10:47
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 rakki, doby> To jsem chtěl slyšet, díky uklidnilo mne to
Datum: 09. července 2012 10:47
 Myslim že ti podekujou za pomohuti dopadeni pachatele a budou kašlat na to žeš neco porušil
Datum: 06. července 2012 18:52
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Ano, ten pán se kterým sem jel, navíc sme jim to oba museli říct po telefonu, nelze se vykecávat když člověk neví co říká druhá osoba, neznám ji, to je lepší říkat pravdu.
Datum: 06. července 2012 11:55
 A on tě někdo viděl že předjíždíš atd?
Datum: 06. července 2012 9:08
 Nikoho si neohrozil, takže by to mělo bejt v pořádku  Každopádně se u toho přihlíží trochu jinak. Vlastně si přispěl k možnosti dopadení pachatele, takže to ostatní by se měůp vymazat a hledět trochu jinak
Datum: 06. července 2012 3:19
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Zdravím, mám problém se spojkou na babettě 210. Nejde mně prošlápnůt. Dělá to ten buben, kterej přeřazuje ne dvojku. Celej sem ho rozdělal a ničeho zvláštního sem si nevšiml. Vsadil sem ho do těch drážek, padl tam bez problémů, pak sem nasadil čelisti, ty taky zapadly v poho, ale když sem chtěl prošlápnůt šlapátkem tak to nešlo. Něco se skrátka někde spříčilo. Dneska sem tomu věnoval celej den a na nic sem nepřišel. Byl bych moc rád za pomoc, nebo v těch horkách, mě už ztoho trefí šlak! Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 9:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel5767
 ty si prcal vid
Datum: 06. července 2012 9:39
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Sorry překlep....Dělá to ten buben, kterej přeřazuje NA dvojku.
Datum: 06. července 2012 0:06
Jméno: jorus
IP: uživatel14081
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat, co mám dělat s tím, že mě vypadává trojka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 15:49
 Kamarádovi to dělala unavená pružinka v automatu (byla zčásti nalomená) a nedržela mu trojka..
Datum: 06. července 2012 15:49
 Jojo... ja dal automat, protože se mi jednou stalo že sem měl na něm ohlodaný zářezy a "nedořazovalo" to
Datum: 06. července 2012 15:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Automat je většinou v pořádku, tohle vypadá na ohlodaná kolečka v převodovce... Automat zkus dotáhnout, jinak půlení.
Datum: 06. července 2012 13:34
 Hele... to bude na 90% automat. Zkus, nahoře jak je to připevněný tema dvouma srobama je utáhnout, jestli nejsou povolený.... Nebo je zkus povolit a trochu ho nadzvednout, zkusit tam dát podložku a utáhnout.... Jinak je to na půlení a výměna nebo oprava automatu
Datum: 05. července 2012 23:38
 Čau Seso, mám dotaz bude ještě k mání 11 zubý primárni kolečko? V nabídce jsem ho nikde nenašel... Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 14:53
Datum: 06. července 2012 14:53
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar draci nevíte proč mi pionyr na plnej plyn vynechava ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 20:28
 Špatná směs
Datum: 06. července 2012 20:28
Jméno: Mě to dělal spínač v masce, př
IP: uživatel13514
 Mě to dělal spínač v masce, při vysokejch to kvůli vybracím kostřilo..
Datum: 06. července 2012 10:46
 co jsi všechno zkontroloval?
Datum: 06. července 2012 8:39
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 skus sundat filtr
Datum: 05. července 2012 22:43
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 nvm pokusim jse ještě podívat na karbec kladívka jsou dobry jak maj být tak jsem ještě přemýšlel o předstihu taky bych se moch kouknout
Datum: 05. července 2012 22:31
 Napadá mně, co benzín? Stíhá dotýkat?
Datum: 05. července 2012 22:12
Jméno: mukl
IP: uživatel14078
 Nemáš velkej odtrh na kladívku, to by pak mohlo při vysokejch otáčkách docházet k tomu, že se kladívko nestačí vrátit a sepnout.
Datum: 05. července 2012 22:00
|



|