Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	
	 ahoj draci\r\nmám problém na babeté. jak přidám plyn tak mi praskají žárovky.\r\ndalší závada -jak nastartuju apřidám plyn tak jde do otáček,ale jak se rozjedu tak se začne dusit.poraďte prosím předem děkuji 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 14:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mlíková čokoláda z Chomutova	
	    
	 
	
	IP: uživatel16168        	  
	 
	
	 Jestli máš bábu 207, tak tam dej normálně 24v žárovky , fungujou tam úplně v pohodě , už s nima jezdím přes rok.	   
	
	  
	  
		Datum: 09. dubna 2016 14:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 diky podivam se	   
	
	  
	  
		Datum: 05. dubna 2016 8:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Na praskající žárovky pomůže stabilizátor napětí. V druhém případě se podívej na hlavní trysku, není ucpaná ? Je karburátor dobře seřízený (bohatost směsi) a hlavně čisté kanálky . A co filtr vzduchu ?	   
	
	  
	  
		Datum: 05. dubna 2016 7:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: JiřinCH	
	    
	 
	
	IP: uživatel17864        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 to už bylo...	   
	
	  
	  
		Datum: 16. května 2016 17:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj
Když si chci měnit motory tak bych asi měl zajít na úřad kvůli výmazu co, třeba kdyby nastal nějaký problém s pojišťovnou? Jak to dneska je s tím výmazem č. motoru, zaplatí se 50,- a to je vše? Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. dubna 2016 9:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18624        	  
	 
	
	 U nás na magistrátu si mužu udělat online rezervaci termínu. Zjisti jestli to u vás nejde taky,je to fajn. Fakt vyvolaj číslo na čas max do zpoždění 5 minut. Skoro bez čekání. Většinou sotva stihnu vypsat změnovej papír.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. dubna 2016 9:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mám velkej zelenej techničák vydanej cca 97 a číslo tam normálně je, vím, že ty čísla se přestaly zapisovat někdy v posledních pár letech   . Já ho tam mám. Motor Jawa 21 nicméně 20 a 23 jsou naprosto stejný motory, nevim proč tam nepsali motor Jawa 50   . Takže ten výmaz je pouze formalita z 50 a nejhorší na tom bude asi čekání ve frontě, díky za info.	   
	
	  
	  
		Datum: 03. dubna 2016 19:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18622        	  
	 
	
	 Zaprvé se podívej do velkýho TP co máš napsanýho v řádku motor ? Já tam mam třeba místo čísla napsáno "typ jawa 21" ... tzn že je šumák jaký mam číslo motoru. Pokud v TP nějaký číslo motoru máš tak zajdeš na evidenci vozidel s techničákama a řekneš že chceš vymazat číslo motoru. Zaplatíš pade a je to. Neni potřeba evidenčka nic...	   
	
	  
	  
		Datum: 03. dubna 2016 19:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím draci, dostal jsem se do úzkých a potřebuji poradit. Je tomu už nějaký pátek co jsem pořídil pařízka z 57 roku. Mám ho po druhém majiteli a nyní jsem se rozhodl doladit ho do originální podoby. Vše se +/- povedlo, ale při záměně pravostranného karbce za levostranný jsem narazil. S pravostranným pařízek jezdil vcelku dobře. Na ta léta...., ale po výměně karbce né a né chytnout. Po celodením lopocení jsem přišel na toto: Benzín otevřen a teče, vzduch zavřený, táhlem přeplavím a nakopávám. Pařez ani nehlesne. Pokud držím lehce plyn a za současného nakopávání přeplavuji, tak chytne a vrčí dokud přeplavuji. Jakmile přestanu přeplavovat zdechne. Chytá na drc, ale musím přeplavovat. O otevření vzduchu, či jízdě si mohu nechat jen zdát. Nějaké nápady? Karbec rozebrán a vyčištěn. S tím cupováním to nesmím přehánět. Po zahřátí v podstatě stačí držet cupovák tak o 0,5mm popovytažený a motor běží celkem hezky ovšem vzduch pořád zavřený - jakmile otevřu zdechne. Jakoby sál falešnej vzduch, či byl ucpanej volnoběžnej kanálek či tryska, ale nic takového tento karbec nemá. A ještě jeden poznatek. Pokud odšroubuji víko šopěte, šoupě s jehlou vyndám a juknu dovnitř - vidím dvě díry. Jedna je sedlo jehly šoupěte a hned vedle je díra cca 1mm v průměru zkrz karbec ven. Nevím k čemu tam ta díra je. Tyto karbce jsem viděl jen dva a oba tam tu díru měli. Napadlo mě ji ucpat (zatím nerealizováno), zda toto není to přisávání falešného vzduchu. Opravdu už nevím. Nechci ten karbec sundavat 15x denně a zkoušet to stylem pokus/omyl. Opravdu budu rád za jakýkoliv tip. Děkuji
Více na:  http://cs.jawa-club.com/forum-tema/jawa-550-1957-levostranak-nechyta-chuda-smes-2921 
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 24. října 2016 21:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mlázi	
	    
	 
	
	IP: uživatel18880        	  
	 
	
	 Dotaz v dubnu, asi reaguji pozdě, ale přeci. Mám Pařízka z 56, jeden z prvních, ještě bez  úchytu za sedlem a pouze s třemi prolisy pod sedlem. Levostranný karbec má trysku. Z boku šroub, který je prodloužen o tyčku a na špičce je nasazena čepička ta má ve špici otvor a to je ta tryska. Doporučuji karbec vyndat, rozebrat, vystříkat čističem na karburátory, koupíš v každé "mototechně", někde i na pumpě, nech chvíli působit a pak vyfoukej stlačeným vzduchem. Tu trysku protáhni slabým měděným drátkem. Až nasadíš zpět na špičku, a budeš šroubovat zpět do otvoru, musíš mít šroub kolem utěsněný pertinaxovou podložkou, jinak ti to bude přisávat falešný vzduch. Volnoběh se seřizuje zespodu šroubkem, nadzvednutím šoupátka - za tepla. Ta dírka vedle jehly je kvůli volnoběhu. Jinak 550 na levostranný karbec moc nejela, proto se na 555 dával vylepšený pravostranný, ale originál je originál. Mě jezdí a chytá dobře. Jen mám někdy problém s prokluzem spojky. Vyzkoušel jsem všechny fígly, vše mám origo, nové (pružiny, lamely, vypodložkováno), ale ty tři pružiny prostě nestačej. Měj se fajn.	   
	
	  
	  
		Datum: 24. října 2016 21:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro z kalhot	
	    
	 
	
	IP: uživatel16168        	  
	 
	
	 Kámoš má taky 550 s levostraným a studenou jí nastartuje pouze s uzavřeným filtrem a to i v létě! Jinak vrčí úplně v pohodě a chytá a jezdí taky pěkně.Normálně bych zkusil vzít horkovzdušnou pistoli a nahřál bych motor a zkusil , jak se to bude chovat teplý.Jestli teplej půjde a studenej nikoli , bude nejspíš někde sát faleš.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2016 21:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Ondřej	
	    
	 
	
	IP: uživatel18621        	  
	 
	
	 Ten dorazový šroub tam mám, ale vedle je ještě jedna malá díra bez závitu. Je to zřejmě odvod přebytečné směsi od šoupátka. Tuto díru má každý karbec co jsem viděl. Vajíčko z S11, levostranej karbec, dokonce i všechny jawy 50 od 05 až po mustanga tuto díru mají. U těchto naposledy jmenovaných, není tato díra v karbci, ale v kolenu sání - v přírubě u karbce.	   
	
	  
	  
		Datum: 10. dubna 2016 20:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: švanda	
	    
	 
	
	IP: uživatel18566        	  
	 
	
	 Čau u levostranného karbece pokud si vzpomínám má být zespodu dorazový šroub šoupěte na štelování volnoběhu ale ta díra byla myslím tak  M4 ten šroub jsem taky kdysi někde ztratil a šel tam našroubovat normální akorát je třeba zbrousit konec na menší průměr aby dosáhl k šoupěti  díra ven by tam být neměla   ,  ať se daří	   
	
	  
	  
		Datum: 04. dubna 2016 20:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: matak	
	    
	 
	
	IP: uživatel18620        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 31. března 2016 23:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel18620        	  
	 
	
	 Zdravim chci se zeptat jak poznam ze se motot pridira a ze bych mel treba zastavit a nechat ho zchladit? Je lepsi z kopce jet na plny plyn co to jde nebo vyrazovat? Diky moc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. dubna 2016 14:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18622        	  
	 
	
	 Přihodim svoji zkušenost. Je jedna hrozně důležitá věc. Motor musí bejt v pořádku. Jak dobře složenej,tak bez závad,netěsností,seřízenej a nejlépe čistej.  Takovej motor funguje a vydrží v uvozovkách vše. Šetřit prvních 50-100km při záběhu,ale jak je zhruba zaběhnuto tak plnej kouř do kopce i z kopce. Ono při záběhu tě bohatá směs nepustí do maxima , víc chladí a maže,takže nehrozí že bys to tahal ve vyšších otáčkách jak 5500-6000ot/min a to je furt dobrý a motoru to nemuže nijak extra vadit a MUSÍ se uchladit... zajetýmu motoru je to jedno. .. a čim víc se s tim člověk sere tim je to horší... platí že čim blbější sedlák tim větší brambory. Ale má to jedno ALE - jak jsem psal,musí bejt vše v pořádku ... jak nakouříš motor z 3km kopce a bude ti sát převoďák a nebo chytat slabou faleš někde jinde tak to uděláš párkrát... pak už si to budeš pamatovat    z kopce jezdi klidně i s kvaltem a bez plynu,ono 90% lidí to má stejně na volnoběh bohatý až se to zakoktává   	  
	
	  
	  
		Datum: 03. dubna 2016 14:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 a já říkám, že dobře naladěnej motor do danejch podmínek se nemůže přidírat a že fichtl není kamion, takže není nutný (ani vhodný) ho z kopce držet motorem, takže bych volil N....	   
	
	  
	  
		Datum: 01. dubna 2016 21:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Dochází k rychlému poklesu výkonu motoru a z válce se ozývá zvonivý kovový zvuk pístu. Z kopce se zařazenou rychlostí a občas přidat plyn na promazání pístu.	   
	
	  
	  
		Datum: 01. dubna 2016 14:36
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: P.S.KEVIN	
	    
	 
	
	IP: uživatel18618        	  
	 
	
	 Zdravím, mám menší problém. Mám 2K(silniční úpravu válce) od Stejskyho, jede vpohodě, všechno naštelované, 
ale někdy prostě když jedu z kopce bez plynu a pod kopcem přidám plyn tak než se dostane do otáček tak se ze začátku 
trochu zadusí... dělalo mi to teda ají na sériovce bez upravenýho válce, originální karburátor je ale naštelovaný dobře, 
jak hladina, tak bohatost(podle barvy svíčky). Zapalování taktéž seřízeno. V čem jiném by mohla být chyba? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 01. dubna 2016 19:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: FK	
	    
	 
	
	IP: uživatel18330        	  
	 
	
	 P.S.KEVIN: Jak si podle barvy svíčky našteloval bohatost na volnoběh ??!      	  
	
	  
	  
		Datum: 01. dubna 2016 19:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18619        	  
	 
	
	 Bohatá směs na volnoběh - tzn nejspíše vysoko hladina. Cihlová svíčka značí,že máš dobře zvolenou hlavní trysku.	   
	
	  
	  
		Datum: 30. března 2016 21:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Serus draci mam taku otazocku mam na pionieri zapalko Vape a neviem aku sviecku tam dat ci staci klasicka N15C alebo niaku silnejsiu??? diky za rady  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. dubna 2016 20:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karlos	
	    
	 
	
	IP: uživatel14122        	  
	 
	
	 taky na 14 a na 0,7mm	   
	
	  
	  
		Datum: 02. dubna 2016 20:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel17639        	  
	 
	
	 Já zase jezdím jenom 14ky a sklepávám na 0,4-0,5mm...	   
	
	  
	  
		Datum: 31. března 2016 13:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18619        	  
	 
	
	 Vape. Motor s válcem 60ccm. Svíčka Brisk N14C. Do seriovky bych dal N15C. Odtrh jedu cca 0,7mm co je tam z výroby.	   
	
	  
	  
		Datum: 30. března 2016 21:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: brmbal	
	    
	 
	
	IP: uživatel18617        	  
	 
	
	 diky za radu chcel som len vedet ak ma niektpo vapecko tak aku sviecku pouziva diky	   
	
	  
	  
		Datum: 30. března 2016 18:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Svíčku odzkoušet a vybírat tak aby svou teplotou byla samočistící (450stupňů) a podle toho jak to de startovat za tepla a studena, spíš aby kontakty správnou vzdálenost mezi sebou origo pio. zapalování 0,4-0,6mm a na elektronický až 1mm (vzdálenost co udává výrobce). Silnější??? svíčky se od sebe liší teplotou, materiálem, délkou jiskřiště a délkou závitu. Já mám na Mustangovi doma ze schématu dělané el. zapalování a byla na něm zkoušena řada svíček z toho nejlepší byla Brisk N15C se vzdáleností elektrod 1mm. A na zimu dávám Brisk N17C také s 1mm na elektrodách.	   
	
	  
	  
		Datum: 30. března 2016 17:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 co je podle tebe silnější svíčka?449   	  
	
	  
	  
		Datum: 30. března 2016 15:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: carodka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12545        	  
	 
	
	 Zdarec draci, měl bych dotaz ohledně toho spojkového koše na pincka, který zde sesa prodává. Zajímalo by mě zkušenosti popř. životnost. Mám v plánu dlouhou cestu takže chci věci které vydrží tu cestu.... Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. března 2016 22:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: adam	
	    
	 
	
	IP: uživatel18403        	  
	 
	
	 Čus ,nevíte proč fichtlkráek už neprodává vějířové hlavy na pio ? díky  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. března 2016 18:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18616        	  
	 
	
	 Jaj. Seženu ti snad výkres. Posledně jsem ji potřeboval snížit a zjistil jsem,že to nejde      ono neni co snižovat, no konec    Až bych potřeboval odlitky ozvu se. Možná na 70ccm. Je to běh na dlouhou trať.	   
	
	  
	  
		Datum: 29. března 2016 18:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jetli chces odlitky uz s dirama,, ta ksi rekny tted    spalovak je jen jeden pac nikdo neudela jinaci	   
	
	  
	  
		Datum: 29. března 2016 16:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18616        	  
	 
	
	 A budou mít konečně nějaký kloudný spalovák? A odlitky budou? Standa	   
	
	  
	  
		Datum: 29. března 2016 15:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pac jse na nich maka uz  dva mesice, tedy dodavatel, az budou ,tak to zas bude k mani,, pokud mam tucha ze to bude mit vetsi zdrzeni v dodavce, tak to radsi neprodavam,, lebo pak jse jen slibuje kazdym tydnem a to ja nedelam,tedy aspon se snazim 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. března 2016 12:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kemos	
	    
	 
	
	IP: uživatel18615        	  
	 
	
	 Ahoj,mam na cezete dynamo 50w,na originalnim dobijecim rele je psano 45,bohuzel nefunguje a ted nevím ktery regulator tady koupit..jestli 45w nebo 60,je totiz mozny ze tech 45 origo je tam dobastleny...diky moc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. března 2016 8:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Dobry den budu pasovat pneu 2.50x16 na kolesa z Jawy 20? Lebo na Jawu 20 maju ist spravne pneu 2.75x16.Jedna sa my o to aby dobre priliehaly po celom obvode. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. března 2016 22:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 ten pásek v podstatě pouze chrání duši, takže jo, lze to v nutnosti nahradit i textilní páskou ve více vrstvách, bude to stále lepší, než některé dnes prodávané ochranné pásky, které jsou snad z PEtek a jsou nepoužitelné! Jinak mě se osvědčilo, si pásky vystříhávat ze starých duší...	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 22:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Dobre ďakujem za rady, a ešte jeden dotaz može sa dať namiesto tej gumenej vložky rafku nejak textilna paska omotana viac kriat aby bola ta hrubka zachovana.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 21:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 jo, nějakej nerozhodující rozdíl tam možná je, ale to nemění nic na tom, že tam ta pneu musí sednout... je potřeba pořádně usadit patku pneu do ráfku, ale to i u dvasedumdesátpět.... 2,50 jsem do fichtláckýho ráfku obouval mnohokrát...	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 21:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ja som dnes doobeda obuval tie kolesa a jak som ho nafukal tak na jednej strane bola jedna strana utopena v rafku a druha zase viac vyčnievala ale potom som zistil ze duša bola na rozmer 21/4-16/20x2,25 tak to bude asi tym.meral som aj širku rafika na 555 kolese a bolo o niečo menšie ako na Jawe 20 tušim o 4 mm. zajtra vymenim dušu za vetšiu a bude hadam ok.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 20:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Aha tak to somi rad ze to pasuje ja som myslel ze 555 ma uzsie rafky.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 18:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 pak je to bez problému... ráfky z 555 a novějších modelů jsou dokonce rozměrově totožné... takže v klidu obuj 2.50	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 17:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 STK ma as tak netrapi lebo ja mam jawu 555 a kolesa z jawy 20 mne ide oto avy ten plast dibre priliehal okolo rafku.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 17:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 obuješ na to bez problému oba rozměry, ale jak už bylo napsáno, na STK můžeš mít problémy, pokud bude obutej jinej rozměr, než je v TP	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 17:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Předepsané jsou 2,75 x 16. Na technické může být problém.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 16:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj, po dlouhé době se tu zase zeptám, když by byla u 21 pionýra vidlice volnější v brejlích, bude to mít vliv na kolo, jako že by se třeba při brždění vychylovalo do stran? Kolo je na ose utáhnuté, silonová pouzdra jsem před několika lety měnil a tak mě napadá, že by se to mohlo uvolnit nahoře, ale nechce se mi to hned všechno rozdělávat, tak proto se ptám... Předem díky za odpovědi       
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. března 2016 21:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Super, díky Stando, když to budu mít rozdělaný, tak si aspoň rovnou vyměním i ložiska v krku řízení    	  
	
	  
	  
		Datum: 27. března 2016 21:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel12769        	  
	 
	
	 Ano,tohle dělaj povolený brejle.	   
	
	  
	  
		Datum: 27. března 2016 20:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kemos	
	    
	 
	
	IP: uživatel14318        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. března 2016 13:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel16977        	  
	 
	
	 Zdar, jaké máte zkušenosti s ložiskami ZVL 6303C3 na kliku do pionýra (jaká je kvalita narozdíl od ložisek SKF a kolik vydrží)? Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. března 2016 9:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel16977        	  
	 
	
	 Díky 	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 9:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel12769        	  
	 
	
	 Běžně je dávam do motorů co točí do 9000 ot/min	   
	
	  
	  
		Datum: 27. března 2016 14:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. března 2016 9:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: P.S.KEVIN	
	    
	 
	
	IP: uživatel15710        	  
	 
	
	 Zdravím, mám upravený válec od Stejskyho (SURS) a vzhledem ke zlepšení výkonu a kroutícího momentu u tohoto válce se správným rezonančním výfukem, jsem přemýšlel, jestli je možné si na silniční Jawu 21 namontovat tuning výfuk? Jde mi o to, aby nebyly problémy na STK či při policejní kontrole. Co myslíte? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. března 2016 4:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: P.S.KEVIN	
	    
	 
	
	IP: uživatel15710        	  
	 
	
	 Díky za rady!	   
	
	  
	  
		Datum: 28. března 2016 4:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel12769        	  
	 
	
	 Možná bych si ještě troufnul použít origo vejfuk s rezonanční vložkou + nějaký aspoň minimální tlumení. 	   
	
	  
	  
		Datum: 27. března 2016 14:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel12769        	  
	 
	
	 Vzhledem k novele zákona to nedoporučuju. Na silnici by to měl být problém (odebrání TP) a STK by to nemělo projít.	   
	
	  
	  
		Datum: 27. března 2016 14:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel18158        	  
	 
	
	 Tak už vím co to bylo já blbec jsem připojil drát od svorky dynama m přímo na kostru. Proto se to dynamo tak hřálo.... dnes jsem to přepojil a dal nový relé . Kontrolka zhasíná až při vyších otáčkách... Proměřoval jsem obvodovkou stator a rotor . Stator mezi kostrou a svorkovnicí a rotor na uhlících . V obojím případě to hlásí skrad čii spálené vinutí.... Za chyby se platí nechám si namontovat odborníkem vape ta motorka si to zaslouží ...taky to nedobíjení jde poznat když nastartuju a odpojím baterku .... mám tam vypínač tak motor zdechne .... Podle mě spálené dynamo .... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 25. března 2016 16:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel18158        	  
	 
	
	 Zdravím mám zas ten samý problém  hřeje se mi dynamo dal jsem nové uhlíky ujedu kousek a přestane mi to dobíjet ... nemohu nikde sehnat barevné schéma zapojení. Rozdělal jsem regulátor a na levé cívce je velká tečka na kontaktech . že bych měl špatně zapojený regulátor ? repasoval jsem starou instalaci nové očka atd ... v pravo jsem zapojil červené přívod z baterky a vlevo modré. Do prostřed bílé a po stranách bílé na kostru ... Byla to dobrá motorka ale začala se nějak kazit asi budu na vině já. Prosím poraďte nebo by jste dali vape ? je to hodně práce to překopat ? A ted mi ještě přestaly jít blinkry že by špatný přerušovač ?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 25. března 2016 8:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Podle barev to souhlasí,ale raději překontroluj, kam to opravdu vede. Červená z B reg. 1. na pojistku k baterce 2. spínací skříňka svorka 30. Bílá z M reg. na svorku M dynama. Modrá z D reg. 1. na svorku D dynama a 2. kontrolka dobíjení. Bílá na boku uzemění.	   
	
	  
	  
		Datum: 25. března 2016 8:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 neřeš barvy kabelů, ale to, aby to bylo správně zapojený podle schématu! Wape je dobrá věc. ale tak trochu zbytečnost (resp. záleží na intenzitě a druhu použití motorky, mě wape nikdy v žádné z mých 9-ti moto nechybělo)... a jinak bohužel nejsem jasnovědec, abych ti řekl, proč ti přestali jít blinkry... možná bude lepší, když to svěříš někomu, kdo se v tom trochu vyzná, aby ti na to mrknul...	   
	
	  
	  
		Datum: 24. března 2016 18:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Stanik	
	    
	 
	
	IP: uživatel18608        	  
	 
	
	 Ahoj, mám dotaz draci: mohu do válce ktery byl zajizden na 2 kruhový píst cca 350 km, misto nej dat 1 kruhový píst, nebo je třeba to vybrousit o dalších 0,25 ??? jde mi o to jestli si to správně sedne, zatím mám vrtání 40,75. Důvod je takový, že jsem přehnal šířku výf. kanálu, po uprave jsem to nasadil a pravdepodobne druhy krouze/zámek brká ... náběhy jsou udělané s citem, ale bohužel jsem to rozáh moc, tak musím do 1K pístu. Díky za pomoc ! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 24. března 2016 16:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18609        	  
	 
	
	 V žádnym případě tam nenechávej ten dvoukroužkovej píst s jednim kroužkem,dělá si z tebe prdel,docházelo by k přepouštění vejfuku do přefuků a přefuky do vejfuku. Dej jednokruh a víc neřeš.	   
	
	  
	  
		Datum: 24. března 2016 16:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Stanik	
	    
	 
	
	IP: uživatel18608        	  
	 
	
	 Děkuji	   
	
	  
	  
		Datum: 23. března 2016 22:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: já	
	    
	 
	
	IP: uživatel16483        	  
	 
	
	 sundej jen ten druhy kroužek a nic nekupuj	   
	
	  
	  
		Datum: 23. března 2016 16:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawař	
	    
	 
	
	IP: uživatel16313        	  
	 
	
	 Čau, nevidím důvod proč by to nemělo fungovat. 	   
	
	  
	  
		Datum: 23. března 2016 7:21
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |