Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Alah Akhbar. Poptávám kryty zadních kluzáků na péráka.... Nenajde se nějaká dobrá víla, co by za kus zlatý cihly odprodala ??? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. února 2016 17:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nazdárek draci, mám menší problém s 175/487... Pokud mám nastartovaný motor, tak mi přetéká karburátor benzínem a táhne se zamnou benzínová stopa... Vím že tento stroj má velké vibrace, ale bohužel ani 5mm pertinaxu mezi motorem a karburátorem nepomohlo... Nějaká rada do života by se našla? Díky moc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. února 2016 12:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 úpravy jsem žádné neprováděl..Mohl by jsi mi prosím napsat kam má hladina dosahovat po potopení plováku?	   
	
	  
	  
		Datum: 11. února 2016 12:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel17639        	  
	 
	
	 A nemáš zabordelenou nádrž, že by se dostal boordel mezi kužel a víčko a pak to nedovřelo úplně? Nebo nemáš děravý plovák, nějakým způsobem upravený, že by byla vyšší hladina, než má být?	   
	
	  
	  
		Datum: 11. února 2016 9:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ale nenastartovaný to těsní :-/ zalapovat to můžu, to není žádnej problém   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. února 2016 20:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel17639        	  
	 
	
	 Spoj plovák-víčko plovákovky. Netěsní ti to. Buď nějaký bordel, ale spíš poškozený ten kužel, takže úplně nezavře přívod benzínu. Takže zabrousit kužel od plováku vůči. plovákové komoře. Mám dvě 487 a nedělá to ani jedna. 	   
	
	  
	  
		Datum: 09. února 2016 10:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel18534        	  
	 
	
	 Čau všichni úpraváři. Chci se zeptat jaký používáte úhel vstupu do válce bočníma přefuk. kanálama? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. února 2016 20:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18536        	  
	 
	
	 Já na takovymhle levelu ještě nejsem,ale zatím tak co jsem zjišťoval info,tak na takle obecnou otázku neexistuje obecná odpověď ... vždy je vše jinak ... taky mužou bejt boční kanály v "hliniku" a nebo boční kanály plněný pístem ve vložce. 	   
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 20:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel17639        	  
	 
	
	 Otázka je taky, jestli používáš píst se sériovou "korunou" nebo upravený...	   
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 17:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 no obávám se, že málo kdo bude s touto informací sdílný... je to většinou know-how každého ladiče. I když existují nějaká pravidla k úhlům, ale nesmíš zapomínat, že pionýr je v hodně věcech specifický.	   
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 13:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Draci ahoj, ještě jeden dotaz, je normální že z výfuku při nastartování  triská černá kapalina , teď mám problém že ani nenastartuji ale z výfuku to kape dál, jen se ptám jestli to je nespalený olej z benzínu nebo olej z převodovky, ale nepřípadá mi to normální abych to tak z výfuku chcalo. dík za rady  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. března 2016 9:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau hele a nemáš už v čoudu šoupátko?
	   
	
	  
	  
		Datum: 17. března 2016 9:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bobrcap	
	    
	 
	
	IP: uživatel18510        	  
	 
	
	 Nazdar, vyměnil jsem svíčku, trysky jsou ok, airbox taky - v pohodě nastartuji, ale otáčky to drží jedině když jsem nad karburatorem zvedl vymezovací šroub na lanko a pak upravil volnoběch, jinak volnoběch nenašteluji, ale pokusím se to doladit v sobotu, dík za radu	   
	
	  
	  
		Datum: 09. února 2016 6:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawapioner	
	    
	 
	
	IP: uživatel11670        	  
	 
	
	 Jako první se podívej na trysky hl.tryska 68 vol.tryska 38 nebo 35.Ještě vyměně vzduchový filtr a otevři díry na airboxu.   	  
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 21:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pinďourek	
	    
	 
	
	IP: uživatel16168        	  
	 
	
	 Je to 2T kámo kterej má účinnost cca 20% proto spousta paliva vylítá vejfuckem	   
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 18:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Nazdar Draci, mám problém, na mém pio 20, karburator je vyčištený, hladina ok, volnoběch na 2 a půl otáčky, svíčka hazí jiskru, ale motor nenaskočí. 
když vyndám svíčku tak je mokrá, co mám robit. tak prosím všechny rady co jdou, děkuji  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. února 2016 6:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bpbrcap 	
	    
	 
	
	IP: uživatel18510        	  
	 
	
	 Nazdar, vyměnil jsem svíčku, nastartuji, ale otáčky to drží jedině když jsem nad karburatorem zvedl vymezovací šroub na lanko a pak upravil volnoběch, jinak volnoběch nenašteluji, ale pokusím se to doladit v sobotu, sík za radu	   
	
	  
	  
		Datum: 09. února 2016 6:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Aho zkus vymenit inducku mne to delalo to same, pod tlakem to nehodi jiskru. Kdyby nic tak pisni. 	   
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 21:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Petr	
	    
	 
	
	IP: uživatel17345        	  
	 
	
	 Zdar draci,chci se vás zeptat,jestli nevíte kde v Moravskoslezském nebo Jihomoravském kraji jdou pochromovat nějaký věci na motorku,Dík za tip 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. února 2016 15:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Petr	
	    
	 
	
	IP: uživatel18529        	  
	 
	
	 Zrdravín lidičky, mám pionýra 21 a když chci zařadit jedničku nebo trojku tak se občas stane, že tam nejdou dát, musím vrátit řadičku zpět k neutrálu a pak tam skočí, nevíte čím by to mohlo být. Motor mám teď rozpůlenej tak jsem myslel, že bude prasklá jedna nebo druhá pružina na automatu, ale jsou v pořádku. Děkuji za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. února 2016 10:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18533        	  
	 
	
	 To je možnost A). Často bejvá ale problěm v tom,že lidi dávaj imbusovej šroub do řadícího automatu,což je špatně. A jak rostou zemědělský vůle tak to přestane řadit protože se to v krajní poloze opírá ... resp jezdec se do krajní polohy vůbec nedostane ... ale každopádnè to bude nějaká kravina   	  
	
	  
	  
		Datum: 06. února 2016 10:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 buď máš ty pružiny unavený a už nedokáží vrátit automat do původní polohy a nebo to může být i zatuhlá řadička které se moc nechce chodit...   	  
	
	  
	  
		Datum: 06. února 2016 9:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18531        	  
	 
	
	 Aretačním šroubem na motoru a možná nějak zatuhlej či přiskříplej řadící automat.	   
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 15:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustaf10	
	    
	 
	
	IP: uživatel16049        	  
	 
	
	 dobry den potreboval bych zadni rafek chrom nypl a paprsek jen nevim kterech druh to je zde v kramku, poradte mi ktery typ rafku nyplu a dratu mam vybrat jawa 20  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. února 2016 6:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18528        	  
	 
	
	 Ráfek 16x1,6 ten dražší a niple 3,5 a dráty taky 3,5. Drátů a niplů je 36ks. 	   
	
	  
	  
		Datum: 04. února 2016 6:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tonda	
	    
	 
	
	IP: uživatel17445        	  
	 
	
	 Draci az se udela hezky tak me ceka cesta na mustangu v origo stavu s jednou znamou - slibil jsem ji ze ji hodim kam chtela no to spis z hecu ze na to stejne urcite nesedne ale chytla se toho jako hotovy veci a ze jede. A ted - problem je dost velka na vysku bude mit odhadem asi 80-85kg. Ja jezdim jen sam a mam 13z sekundar a ted se bojim, ze jsem si vzal moc velky sousto a ze to poradne nepojede. Jako kriticky vidim zadni tlumice abysme nebrousili kolo a jeste tech 13z do kopcu ve dvou. Mam aspon to kolecko vymenit za 12z? Mam ho doma ale neni to zbytecny kdyz jezdim sam, tak kvuli jedny ceste...? Dik. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. února 2016 6:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18533        	  
	 
	
	 Ty si nikdy nejel ve dvou co?       Tak to z toho budeš vyplašenej po prvim startu    chytáš balanc,celý se to kroutí,nechce to ject    ve dvou a v jednom je diametrální rozdíl. Hlavně ať ti nesedí moc vzadu,aby ste nejezdili po jednom kole   	  
	
	  
	  
		Datum: 06. února 2016 6:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tonda	
	    
	 
	
	IP: uživatel18532        	  
	 
	
	 Stando a jakej je to rozdil sam a s manzelkou? Pozna se to predpokladam v kopcich v kazdym pripade, ale na rovine ne? Ja se bojim ze to bude liny i rovne a do kopce asi uplne sileny. Mam valec 50ccm dvojkrouzek vse puvodni.	   
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 21:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18531        	  
	 
	
	 V létě jsme se jeli koupat s manželkou na jeden rybník a z nostalgie jsme vytáhli fichtla. Trať asfalt,nezpevněný cesty,les,i kořeny a furt jak na houpačce. Já mám 93kg a žena od porodu 76kg. Můj pio (neupravená seriovka 60ccm) to s přehledem vzal na 12/55. Motor nemám v žádném extra stavu,je na "dojetí"... některé kopce i za tři,rychlost po rovině 50-55km/h - místy i 60km/h .... takže jestli je to hodně daleko tak dej 11/55 ale jestli jedete někam "okolo komína" tak dej 12/55 a nebo nech klidně 13/55 ... 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 15:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro na klobouku	
	    
	 
	
	IP: uživatel16168        	  
	 
	
	 Jestli pojedeš někde kopce , dej klidně 11z.Ve skutečnosti bude tvoje průměrná rychlost větší než s 13z.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. února 2016 20:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda má na něco vliv poloha palivového filtru u fichtla(21). Někde sem slyšel, že když ho dám moc blízko k plovákové komoře, že do kopce nebude dotýkat benzín. Ale z logického pohledu mi to přijde jako blbost. Předem dík za odpovědi     
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. února 2016 21:36
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Vyčistit nádrž, sítko na kohoutek, udělat smyčku z hadičky pod kohoutkem a filtr dávat nemusíš .. občas jen odpojit hadičku a vyplavit nečistoty ze smyčky..	   
	
	  
	  
		Datum: 07. února 2016 21:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro z gauče	
	    
	 
	
	IP: uživatel16168        	  
	 
	
	 já měl vždy i ten papír hned u karbce a v poho	   
	
	  
	  
		Datum: 04. února 2016 20:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Díky, to jsem potřeboval    	  
	
	  
	  
		Datum: 04. února 2016 15:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 u papírovýho filtru věřim, že to může časem dělat bordel, ale u toho sítka, který tam chceš ty je to ok... mám to na 21 hned u víčka plovákovky a je to bez problému	   
	
	  
	  
		Datum: 04. února 2016 14:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tohle je "pomalá" seriovka    chci tam ten oranžovej, čtveratej, papír nechci    	  
	
	  
	  
		Datum: 03. února 2016 18:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18527        	  
	 
	
	 Na upravený rychlý seriovce mi to dělalo brikule a musel jsem to vyhodit... a teď už to tam taky nedávam ... sejtko je TOP   	  
	
	  
	  
		Datum: 03. února 2016 18:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Ondra	
	    
	 
	
	IP: uživatel11813        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. února 2016 18:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 budiž ti přáno... já se držím pouze u reálnejch hodnot, ale věřím, že někdo tich 60 i víc dá,,, když prej dneska deluxka 450 chodí za 28 tis. ... neskutečný, kam se ty přepálený ceny šplhají...	   
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 18:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ondra	
	    
	 
	
	IP: uživatel14110        	  
	 
	
	 Už mam nabídky za 60 tis, takže leda že by někdo dal víc   	  
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 9:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 dost toho chybí... dám 40 tis.	   
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 15:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: origo	
	    
	 
	
	IP: uživatel16049        	  
	 
	
	 no moc od toho necekej tak max 30 tisic .	   
	
	  
	  
		Datum: 03. února 2016 20:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18307        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. února 2016 19:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18531        	  
	 
	
	 Nadměrné jiskření kladívek většinou znamená proraženou izolaci v indučce a nebo při nejmenšim vadnej kondenzátor.	   
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 19:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18307        	  
	 
	
	 Zdar díky za radu  ale myslim že se kladívka se  odtrhují tak jak to popisuješ  akorát nikdy je jiskra mezi nimi nikdy to až jiskří a nikdy vůbec a taky jsem přišel na to že byla zacpaná volnoběžná tryska protože tu tak často nekontroluju takže mohlo to být taky tím no něco s tím skusím udělat díky za odpovědi 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 17:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18531        	  
	 
	
	 Aha. Takže nevíš. Tudíž dej hladinu dle nastavení v manuálu,klidně trochu níž. Svíčku sklepat na 0,4mm,předstih okolo 1,8-1,9mm před HU a na kladívko v HU něco okolo 0,4mm (nejsou důležité setiny,ale aby to bylo rámcově ve funkčním rozmezí). Důležité je,aby se kladívka ZAČALA ROZEVÍRAT chvíli před HU a v HU aby na kladívku ODTRH oko vidí něco pod půl milimetru,po projetí horní úvratě se kladívka zase MUSÍ SEVŘÍT. Klika se nesmí mlátit v ložiskách,to potom vše zkomplikuje !! 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 11:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18307        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 04. února 2016 8:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18526        	  
	 
	
	 Jaké máš nastavení karburátoru a zapalování ? Předstih? Jak ho měříš?	   
	
	  
	  
		Datum: 02. února 2016 17:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: beda	
	    
	 
	
	IP: uživatel18524        	  
	 
	
	 Zdar kámo zkus vyměnit fajfku kup novou. Ty oplechovaný dlouho nevydrží. Taky svíčku novou. A musíš projít kablíky - cívky v zapalku a kladívko tu isolaci jestli to někde neprobíjí. Vždycky je to nějaká hovadinka.	   
	
	  
	  
		Datum: 01. února 2016 23:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18307        	  
	 
	
	 Sorry za pravopis má tam bejt: Zdarec proč asi zase píšu no protože mi to zase a zase nejede kdyžtak kdyby někdo nevěděl tak mám Jawa 20( snad si to domyslíte) jo a taky se chtěl dodat že jsem vyměnil vysokonapětový kabel a stále nic prostě jednou hází krásně a po druhý vůbec a nechytne ani z kopce 	   
	
	  
	  
		Datum: 01. února 2016 22:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: xx	
	    
	 
	
	IP: uživatel17345        	  
	 
	
	 Zdar draci,chci se vás zeptat,jestli jde koupit nějaká barva v odstínu chromu,potřebuji na nalakování plechů,díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. února 2016 11:58
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18531        	  
	 
	
	 S tímto přístupem víc než souhlasím. Já musel lakovat,abych sjednotil barvu plechařiny    Po několika "nehodách" už to začínalo bejt moc "strakatý"   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 11:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel16863        	  
	 
	
	 Postupně jsem došel do stádia umýt-opravit-zamastit   Ne každý zásah je vždy k dobru, pěkná plechařina se dá na fichtla pořád ještě vcelku rozumně sehnat. Na lak to nejezdí a nový rejpanec se snáz ztratí  	  
	
	  
	  
		Datum: 03. února 2016 14:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 přesně... ono pak záleží, jestli to bude moto k provozu, nebo na vyjetí 5x do roka kolem komína... mám obě varianty, tzn. 555 v akrylu a v dobrý víře vše co možná nejlíp udělaný (i když bych dneska taky udělal pár věcí jinak) no a pak fichtla, opět udělanej po mechanický stránce z gruntu, ale v syntetice, protože to prostě nemá smysl dávat do akrylátu, když je to na ježdění... jinak znám taky takový borce, co dělaj pio, lak akrylát, kola v chromu, ale zadní tlumiče lakovaný v celku, některý díly co maj bejt v zinku jsou v laku, zprasený linky i tam kde nemaj co dělat atp. ... to potom nějakej akrylát ztrácí cenu, když to stážej takový prasárny...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. února 2016 20:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18526        	  
	 
	
	 Mužu jen doporučit. Klasickou syntetickou barvu,někoho kdo umí stříkat (hlavně vždy perfektní podklad) a za ty prachy je výsledek úžasnej. Neni to úplně topka jako akryl atd,ale za tu cenu luxus. Mam pio lakovaný syntetikou,podklad finiška dvě vrstvy vybroušený do hladka (šmirgl 1000 a 2000 pod vodou),dvě vrstvy laku a fakt dobrý. Bez nějaký zlatky za práci kámošovi mi to vyšlo na 1200,- i se šmirglama,ředidlama,barvy,plniče... Někdo píše,že syntetika nějak degraduje či co ... kulový ... bude to 8 let a dobrý ... dnes každej druhej "renovuje"  ,ale akorát udělá lak a kola,zbytek na prasáka a už nemá prachy,protože se už za kvalitně proveden lak akrylátem vydá jako sviň,do toho ranec za kola a došli prachy ... myslim že by byl obecně lepší přístup vše opravit a zrepasovat z gruntu,aby moto fungovalo na 120% a až na závěr za pár oláknout syntetikou a máš top fichtla s hodně pěknym lakem,vše v top stavu za půl ceny ...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. února 2016 17:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 nic v odpovídající kvalitě neseženeš a celkově je to blbost... bude to jen další zprasenej střep... radši se zaměř třeba na lepší syntetiku s odstínem některého původního laku, výsledek bude jednoznačně přívětivější...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. února 2016 11:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Nazdar borci. Potreboval by som surne poradit. Mam pioniera 20tku a uz 2 den sa ho snazim spojazdnit no marne. Bol odstaveny asi 2 roky v garazi a teraz sa ho snazim dat dokopy. Najskor som vycistil karburator ktory som kupoval uplne novy tu na stranke asi pred 6 rokmi. Nastavil som ho presne tak ako sa ma nastavovat. Nadrz je cista a benzin novy. Po mnohych pokusoch o nastartovanie vobec nesiel , ani len neodpalil. Tak som siel pozriet zapalovanie ktore som sa snazil aj znovu nastavit ale tu je problem ze sa mi neda nastavit predsih tak aby bol aj odtrh 0,40 mm. Cele zapalovanie som rozobral , vycistil a vsimol som ze sa mi rotor vychyluje hore dole tak som ho zhodil a zistil ze je trochu kriva klukovka. Chcem sa spytat ci to moze byt cely problem toho ze nechce chytit ani na roztlacenie ? Benzin do motora ide lebo aj sviecka je trochu mokra od benzinu a aj iskru hadze ale stale nic. Proste nech robim co robim nemam sancu nastartovat ho. Uz som s toho zufali. Vedeli by ste mi poradit ? Vopred dakujem za odpovede    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. března 2016 22:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18579        	  
	 
	
	 Nakoniec som vymenil klukovku a dal do kopy cely motor    ale dik za rady	   
	
	  
	  
		Datum: 10. března 2016 22:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18533        	  
	 
	
	 No,tak dej na kladívka tak 1-2 desetiny a ono to pojede ...	   
	
	  
	  
		Datum: 06. února 2016 7:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18530        	  
	 
	
	 Ja som sa na nom vozil este pred par rokmi ale vzdy bol s nim problem a stale sa nieco kazilo, chvilu isiel a potom zasa nie len som nikdy nemal dost casu na GO motora. Viem si to dat dokopy a aj ostatne motorky mi jazdia pekne len tento pionier je zacarovany... Len sa chcem spytat preco zrazu vobec nechce ani odpalit , proste vobec nic a pritom iskru hazde peknu a aj vtedy kedy ma len ta kluka je trochu kriva :/ Benzin samozrejme ide aj karburator funguje... skusal som aj vstreknut trochu benzinu pod sviecku ale aj tak nic... este ma napadla jedna vec ci hadze sviecka iskru aj vo vnutri ... 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. února 2016 1:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro z kalhot	
	    
	 
	
	IP: uživatel16168        	  
	 
	
	 Tohle je problém , vyměň kliku, stejně by jsi neudržel ruce na řídítkách.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. února 2016 20:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: cz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Mezi rotorem a statorem musí být zachována vůle 0.3mm. Když hází klikový hřídel, těžko toho docílíš. Máš křivý hřídel,nebo vadné ložisko na hřídeli ?	   
	
	  
	  
		Datum: 01. února 2016 7:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hej	
	    
	 
	
	IP: uživatel12810        	  
	 
	
	 Ahoj Draci, chci se zeptat liší se nějak brzdový pedál z Jawy 175 a 250? Není pedál jinak tvarovaný a dlouhý? Skládám svou Jawu 250 a mám tam pedál, který vůbec nepasuje. Tak přemýšlím,kde je zakopaný pes. Vím, že se liší držák pedálu. Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. února 2016 12:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 při porovnání pedálů z čz 450, jawy 559 a 354 jsou všechny stejného tvaru i délky... rozdíly jsou pouze v detailech jako jiná textura nášlapné plochy, maznička v ose pedálu atp.	   
	
	  
	  
		Datum: 07. února 2016 12:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau mam problem na svoji jawe 350/632. Když zapnu hlavní světla tak mi vynechava pravy valec, na volnoběh uplně přestane palit a když to vytočím asi tak do 3 tisic tak se chytne, když ale přepnu na parkovačku nebo vypnu světla tak jdou krasně oba dva válce, to samé za jízdy. Když jedu bez světel nebo na parkovačku motorka jde krasně ale když zapnu světla tak to jede jenom na levy valec. Indukčni civky jsou nove, kladivka, svíčky, VN kabely, fajfky jsou v pořádku, všechno jsem mezi sebou zkoušel prohazovat a pořád to samé. ukostření baterie je v pořádku, čistil jsem kontakty a furt to samé. Před nedávnem to ještě bylo v pořádku ale pak jsem dělal generálku motoru a všechno šlo v pohodě  začlo to dělat asi poslední tyden a motor mam složeny sotva dva tydny. Díky za pomoc- 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 01. února 2016 17:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Díky moc bylo to tím, mě nenapadlo že když mám cívku asi 200km jetou tak že bude v prdeli, tak se hodila stará a jede se   	  
	
	  
	  
		Datum: 01. února 2016 17:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: beda	
	    
	 
	
	IP: uživatel18524        	  
	 
	
	 Zdar já měl stejný problém u dvou 350tek a byla to vždy indukčka.	   
	
	  
	  
		Datum: 01. února 2016 0:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 18:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 zdarec draci.. chci renovovat mustanga a nevim RAL te modre a bile barvy... poradil byste nekdo ? diky moc    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 17:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdravim mám čz 175 487 a nelíbí se mi originál rukojeti jsou tvrdé a asi zruším chcípák a koupím klasický rychlopal nebo jak to řešíte nějaké návlečky ? do ted jsem to měl omotané bužírkou ale jsou širší a to se mi nelíbí za radu díky ... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. února 2016 17:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel17639        	  
	 
	
	 Dají se koupit měkčí třeba od firmy Progrip apod. Svlékneš z toho ty tvrdý starý gumy (u rychlopali jsem ji musel rozříznout) a navlékneš nové...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. února 2016 17:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdarec draci mám pionýra 20 a mám problém... Když ho nastartuju a je studený,tak pár sekund drží a pak chcípne ale když je ohřátý tak je to bez problémů .... Poradite mi někdo prosím co stím?? Děkuji předem za řady  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. února 2016 15:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Chytá krásně \\r\\n	   
	
	  
	  
		Datum: 11. února 2016 15:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdar nepises jak chytne po tom kdyz zdechne ale jde tam nejspis malo benzinu, ja to nekde přicpany. 	   
	
	  
	  
		Datum: 08. února 2016 21:30
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |