Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau borci, mám dotaz. Mám na starým pinckovi motor z J 21, ale dekt na zápalku je z J 05 (kulatej se šnekovou pákou na spojku). Zapojil sem lanko, dal do šneka kuličky a do motoru tyčky (krátká, kulička, dlouhá) A ted to přijde. Při stlačení páčky spojky se spojka rozpojí a nezabírá, takže pohoda. Ale šnek v deklu se po otočení vytlačí ven jen asi o 3 mm. To mi přijde hrozně málo, proto se ptám, jak ,,hluboko,, má při tlaku páky zalíst tyčka spojky. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:03
 Díky moc, motor tedy bude 05kovej. A problém je vyřešenej.
Datum: 06. července 2011 22:03
 o kolik mm by jsi chtěl ty lamely rozlepovat?ty 3 mm jsou až nad hlavu a stačí.dandik proč je nutný dekl z 21?pokud je motor z 21 tak tam 05 víko nedáš.vadí výstup z převodovky,upevnovací šrouby m6.
Datum: 06. července 2011 21:51
 musis si sehnat dekl na 21.... protoze v deklu na 21 je i lozisko a gufero na tu celou tycku od sekundara.... s deklem 05 ti to nepude
Datum: 06. července 2011 21:26
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdarte chlapi potřeboval bych vědět pustil jsem se do fichtla od kamoše a děla nam problemy startovani prostě musise dlouho tlačit neš chytne měnil jsem in dučku a nic tak se chcu zeptat jestli nato muže mit vliv kondenzator nebo konik a nebo zapalovací pol ?? byl bych vděčny za všechny rady jo a ještě kolik je předstih na 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 12:11
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 už to je ok byla ucpana volnoběžna trysky ale dost měl sem to problem prorazit
Datum: 08. července 2011 12:11
Jméno: nic
IP: uživatel12000
 a nebo ti tn benál nedotíka do válce,podivej se na hladinu plováku,,,
Datum: 07. července 2011 18:54
Jméno: nic
IP: uživatel12000
 oby dvě funkce musí být správně seřízené!vem si cigaretovy papírek a otáčej váčkou,a pak povol šroubek a vlož ten papírek na kontakt na kladivko ,,,pak nastavv předstih a problem je vyřešený
Datum: 07. července 2011 18:53
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 ale kdyby byl špatny odtrh tak by to tak dobře nejelo když to nakonec roztlačim ne ??
Datum: 06. července 2011 21:25
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 nespravne serizeny predstih a odtrh,skontroluj svicku jesli haze jiskru a jesli tece benál do válce.Kondenzator mas fuknční aj indukční cívku mas taky ok!
Datum: 06. července 2011 21:15
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, mám jeden dotaz, mám jawu 20 a na ní motor po výbrusu, ale nějak špatně startuje, vždycky ho nakopnu tak na po páté, ale hned zdechne a pak na jedničku jede velice špatně: škube a občas zdechvě a jindy zas řve, když dám dvojku tak je to o poznání lepší a na trojku jede krásně, névím co stím. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:01
Jméno: jawa
IP: uživatel11994
 předstih špatný!odtrh teš
Datum: 06. července 2011 21:01
Jméno: honza
IP: uživatel11993
 mam dotaz dyš si udělam řidičák a čekam než ho dostanu do ruky tak deto nák urychlit za nějaký příplaten?dyštak kolik to stojí a jak rychle to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:47
 Ale pokud čekáš na svůj první ridičák, tak si připlatit nejde a úřad má až 20 dní na vydání, jak píše kolega, obvykle je do 10 dnů.
Datum: 06. července 2011 22:47
Jméno: cpivo
IP: uživatel11995
 Normálně na to mají 20 dní, většinou bejvá hotovej tak za max 10 dní, nebo je možnost připlatit cca 700 a řidičák udělaj do 5ti pracoovních dní..
Datum: 06. července 2011 21:08
 Čau draci, moc to sem nepatří, ale dá se udělat řidičák na auto společně s řidičákem na moto do 25 kW? A jestli jo tak kolik by to tak stálo. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 10:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Da se to ale je tam priplatek jak debil...Bcko mas okolo 10tis + 5tis? nevim kazdopadne to levna sranda nebude
Datum: 07. července 2011 10:51
 Paráda dík, přesně tohle jsem potřeboval slyšet
Datum: 07. července 2011 8:34
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdar, jestli se to ještě nezměnilo tak by se to mělo dát udělat normálně B+A18(do 25kw), já sem si to tak dělal před rokem a stálo mě to asi 10 500kč.
Datum: 06. července 2011 20:47
 čus draci mam fichtla v polopřevodu musím zajít na STK ale fichtl ji má propadlou a ještě se bude dělat evidenčka takže budu platit jen STK a do toho je ta evidenčka zahrnuta nebo ještě budu platit i tu evidenčku a kolik dyštak stojí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:18
 Ano, když máš evidenční tak je to vlastně taky technická prohlídka, ale v protokolu je jako rozsah TP uvedena evidenční prohlídka.
Datum: 11. července 2011 11:18
 STK, když si jí necháš udělat na svoje jméno platí po určitou dobu i jako evidenční kontrola a cena je STK od STK různý
Datum: 06. července 2011 20:24
 zdarec ......potřebuju radu,nedavno jsem na své 550 dělal GO motoru vše dobrý,většinou naskočí na první nášlap, no bohužel když se nedaří tak ani na po pátý nic a navíc mi nakopávačka prokluzuje tak do půlky chodu,fakt nevím co s tím může někdo helfnout..... dík pište na email o.krejci/zavinač/volny.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 13:25
 Vypadá to že ti prokluzuje spojka tím pádem šlapeš a nedostatečně roztočíš motor nebo ho vůbec neroztočíš. Zkus seřídit spojku dole tím šroubem nebo vytáhni pravej dekl a zkus nastartovat. Kdyby to přetrvávalo tak jedině vyměnit olej (pokud je špatnej nebo není do toho určenej) jinak předpokládám že tam máš nové lamely a korky.
Datum: 07. července 2011 13:25
 a jde tam narvat spojkový koš z 21 nebo 20???mysím u 555.dík
Datum: 07. července 2011 11:15
 to nic: tim to neni nemel kraviny....
to old: prokluzuje ti spojka to je bezny problem techto motoru... ja mam 555 a taky mi to dela,,, vetsinou to zkonci tak ze to roztlacim..... je to cele tim ze je tam jeste jinak resena spojka.. je jednolamelova a je jsou tam jenom 3 pritlacne pruziny..... moc ti s tim neporadim.... ja zkousel menit korky a dela to porad.... asi to chce jen pridal par podlozek pod ty pruzivy, aby mely vetsi silu..
Datum: 06. července 2011 21:30
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 jeto předstihem a odtrhem,spravně serídit,a skontroluj jiskru jelsi háže a jesli de dost benálu do válce  )
Datum: 06. července 2011 21:02
Posl.aktualizace: 08. července 2011 9:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 To sací koleno je megakravsky dlouhý,dej tak poloviční.......určitě se ti ted dusí a nechce točit....že mám pravdu?
Datum: 08. července 2011 9:44
 Renovace to není. Je to tuningová úprava. Ale mě se to líbí.
Datum: 06. července 2011 22:08
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 s renovaci nic spolecneho ..... jinak do hospody a z5 je to cajk.....
Datum: 06. července 2011 21:47
Jméno: gege
IP: uživatel11994
 nechci te kritizovat,ale jesli tohle myslíš renovaci tak se pleteš,tohle je spis uprava babety,renovace se sklada z originalníci zrepasovanych dilu atd,tohle je spsi uprava,ale na upravu jakštak
Datum: 06. července 2011 21:20
 Zdravíčko Draci, mám doma 2 válce a na jednom je vyraženo A a na druhym B, jakej je mezi nimi rozdíl? A ještě mám píst a je zespodu trochu ošoupaný, takový jakoby vybroušené čáry, šlo by to jemným smirglem obrousit a použít dál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 22:15
Jméno: inkognito
IP: uživatel11925
 nn ešlo by to oberousit,ani o tom neuvazuj draku.Stratil bys pak kompresi a tlak.musí se koupit novy píst s kroužkama
Datum: 12. července 2011 22:15
 A/B/C jsou toleranční třídy průměrů válců a pístů, lišej se od sebe průměrem v řádech desetin milimetru
Datum: 06. července 2011 20:27
 zdravím, chtěl bych se zeptat jestli nekdo nevíte jak správně nastavit směs u karburatoru popřípadě jak na to... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:24
 Od kdy se směs nastavuje volnoběhem?
Datum: 06. července 2011 21:24
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 nastartuj motor projet 1km pak zastav ,nech bezett na volnoběch, a pak šteluj regulační šroub volnoběhu a tak dlouho aš ti budou drzet otáčky motoru,ale pozor as to nenastavis na moc vysoké,pak se bude motor prehzivat jak to rpojedeš,nastavit na nejmensí otacky!
Datum: 06. července 2011 21:12
Jméno: Donn
IP: uživatel11977
 zdravim vespolek,chci se zeptat jaký je kroužek pro jednokroužkovej píst,jestli ten normální nebo jiný? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:04
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 jednokroužek je o velikosti 1,5mm!
Datum: 06. července 2011 21:04
Jméno: jjawa
IP: uživatel11232
 Zdar draci, delam GO na 50/21, asi není dobré, když vezmu za ojnici a ona má docela slušné vůle, ještě za provozu mi to cinkalo, loziska byla dobrá, píst. kroužky měněny, takze to bylo asi ono ne ? Poradte mi prosim jestli to mám nechat repas. nebo koupit nevyhnutelně novou ??? Dík moc za odpovědi ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 20:13
Jméno: rosi48
IP: uživatel11570
 jaky vule?axiální nebo radiální?
Datum: 06. července 2011 20:13
 Zdarec, mam problem s dvourychlostni babetou, strašně rychle odchazejí svíčky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 17:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak jim řekni at neocházejí tak pomalu at zmírní krok  ne dělám srandu podle mě to je něco s elektrikou
Datum: 06. července 2011 17:11
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 mas tam moc oleje a studenější svičku ,skus dat teplejsí svíčku taky mi to fichtl delal dal jsem teplejši a hnedka je cihlová
Datum: 06. července 2011 17:03
 zdarec draci chci se zeptat jaky bych měl koupit olej na spojku ferodo??? jaky ty a podobně...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:45
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 po hranolkach .. po kroketach taky muzes ...
Datum: 06. července 2011 21:45
 Stačí uplně obyčejnej převodovej olej...
Datum: 06. července 2011 19:49
 zdarec draku,mám taky spojky na lamely Ferodo,tam dava syntetický olej-motorový\r\nTo by vyzkoušet nalit a jede!!
Datum: 06. července 2011 18:34
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chci si koupit nový píst originál zkrátka 38,00 na jawu 21 a chci se Vás zeptat na pár otázek:Je horší dvoukrůžkový píst horší jak tříkroužkový?Dá se ještě koupit i trojkroužkový píst?Má cenu vůbec kupovat nový píst?Ten co mám já je docela v dobrém stavu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:46
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 3 kruh se normálně vyrábí i prodává, mají ho v každé prodejně s Jawa díly, tak nemel nesmysly. Jinak na závody určitě 2 kruh, znám i lidi co si chválí jen 1 kroužek kvůli tření. Ti ale jezdí ve speciálech.
Datum: 27. července 2011 12:46
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 3 kruh se vyrabi tak si nech keci na maturu ...... jinak 2 kruh je pro pincka lepsi .......
Datum: 06. července 2011 21:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 1 kroužek
Datum: 06. července 2011 17:05
 3kroužkovej větší tření než 2kroužkovej ale lepe táhne od spodu a 2 KROUŽKOVEJ PRAVEJ OPAK jinak pokud není píst nijak poškozen nevidím duvod proč dáat nový píst jinak 3kroužkovej se už nevyrábí
Datum: 06. července 2011 14:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 dobrý den,chci se zeptat etli nevíte kde by se dalo sehnat řetězové koleško na babetu z motorem puch ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 20:14
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Na internetu? :-?
Datum: 07. července 2011 20:14
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar chtěl bych se zeptat jestli je ten chromovej kroužek lepší než litonovej a v čem je lepší?dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:48
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dachle neprehanej .. vis ze to neumis ........
Datum: 06. července 2011 21:48
 A neochodí se s nim rychlejc válec?
Datum: 06. července 2011 14:17
 na závodním motoru mi vydržel 1 000 km, což litinovej nevydržel.
Datum: 06. července 2011 13:51
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:53
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nechapu te ........ takle zasrany neco rozebiras ? takovej problem to opucovat a polejt kyselinou ?? vsechno akorad rvete silou nebo rezate, odvrtavate a domrdavate .........
Datum: 06. července 2011 21:53
 Podla foto uz tam nemás original maticu preto si tam nemal závlacku ale skrs sroub by si mal mat dierku pro závlacku
Datum: 06. července 2011 17:26
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Díky, pro příště se hodí.. tentokrát jsem zavolal kamaráda a zkusil jsem se řídit radou co nejde silou, jde ještě větší.. a ve dvou jsme to zvládli.. ale byla to i tak makačka.. díky moc..
Datum: 06. července 2011 17:21
 zkus ten šroub pořádně nahřát (třeba horkovzduškou) a pobouchat kladivem (pokud i kat nepovolí), tak můžeš ještě zkusit polít ho brzdovou kapalinou, nechat ji přes noc působit a pak by mohl jít povolit
Datum: 06. července 2011 15:59
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
Datum: 06. července 2011 15:28
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Dík za rady, jdu se na to podívat..
Datum: 06. července 2011 14:30
 ale pozor mozno ze ti to preto nejde lebo tam más skrs sroub a matku závlacku!! to musis z toho odstranit inak ti to nepojde vysrobovat.
Datum: 06. července 2011 13:44
 To más prvú 05ku ktoré uz mali novsi typ stojanu ale uchitené s specialnymi sroubmi M8 so specialnymi matkami ktoré nezozenies. Ale ked ich rozrezes mozes tam dat ten cep bude to pasovat. asőpn original cep tam pasuje no seso má ten cep o milimeter tensi
Datum: 06. července 2011 13:41
 Honza: pokud to nejde klíčem ani nějakýma klešťama, tak vem normálně flexu a ty šrouby uval, nový se tam můžou dát vždycky a nebo pokud to půjde, tak ten čep
Datum: 06. července 2011 13:32
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
Datum: 06. července 2011 12:24
 Pokud máš už ten novej stojan tak ti tam půjde, ale když máš ještě ten 555 tak tam je šroub M8 ještě tam jsou rozpěrky stojanu a na konci je spirálová pružina.
Datum: 06. července 2011 9:42
Jméno: trabi 3
IP: uživatel11977
 zdar draci a dračice ,nevíte někdo proč muj dachl 21 jede na svíčku n15 dobře ale přehřívá se,tak jsem tam dal n14 a na ní to vůbec nachytá jo když chytne tak jede ale jak to někde chcípnu je konec,,tak to uělam tak že si koupim hvězdicovou hlavu a budu jezdit na n15 a taky to bude aspoň trochu vypadat,, nevíte proč to na tu n14 nejede? ono to na ní jezdilo ale to už je ňákej pátek díky za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:09
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 zbytecne nekupuj hvezdicovou hlavu! svicku pouzij super n8!!spolehliva svíčka astji nějak 75kč,,,,n14 svícky sou na jedno pouzití do zásoby,sou nevhodne na kazdodenni jezdení ,nejsou na to stavene jak n 14 tak n15
Datum: 06. července 2011 21:09
 zdarec dneska jsem se byl projet na mojí číze 175/487 dal jsem si tak 50 km okruh jel jsem mimo obec tak 90 a asi v polovině cesty v ní začalo tak divně šustit .. na výkonu jsem ale žádnej ubytek vubec nepoznal ... nevím už jsem toho hodně najezdil ale tohle se mi ještě nestalo mám docela strach že jsem ji přidřel jsem z toho docela v prdeli protože je tam poslední výbrus  bacha na to draci! :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 9:25
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 No nemilé.......Jak se pozná poslední výbrus? To už jsi se propadnul do šteftu nebo do přefuku?
Datum: 08. července 2011 9:25
|



|